Onee dat is idd ook zo ja, nouja dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef Lucske het volgende:
[..]
Om die reden lijkt mij stug, want die ritten komen niet door Utrecht.
Als het geplande werkzaamheden zijn is dat idd voor heel Nederland dezelfde persoon (zal wel automatisch per computer gaan, al dan niet centraal), het is namelijk van de zotte om op elke groep stations om de 15 minuten de zelfde tekst op te gaan zitten lezenquote:Op zondag 25 april 2004 15:29 schreef Dizzee het volgende:
weetje wat ik zo raar vind,
op elk station hoor ik dezelfde man omroepen dat er vertragingen of perronwijzigingen zijn.
vet vreemd iig.
Waarschijnlijk automagische omroep.quote:Op zondag 25 april 2004 16:08 schreef thatsme het volgende:
"DAMES EN HEREN, de intercity naar zwolle heeft bij aankomst een vertraging van ongeveer 5 minuten, deze intercity stopt tot zwolle op alle tussengelegen stations" en dan sta je in hoogeveen, heb je alleen meppel dus nog
Er waren plannen om Leidschendam qua ICE's op te doeken, geen idee wat daar nu de status van is.quote:Op zondag 25 april 2004 15:12 schreef JMT het volgende:
[..]
Het kan best een LM-rit geweest zijn aangezien een aantal ICE-stellen onderhouden worden in Leidschendam, misschien ivm de werkzaamheden te Utrecht omgeleid via Rotterdam/Breda?
Lang en wit met raampjes een een rode band...lijkt mij een ICEquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:36 schreef Lucske het volgende:
Weet je zeker dat het een ICE was? Niks gezien van stremming en/of omleiding, klinkt interessant .
Nee dus, vaak een centrale omroeper voor een berg stations. Wel grappig als hij/zij het verkeerde knopje omzet en de berichten voor Roermond in Den Bosch klonken. Ik vroeg me al af sinds wanneer er treinen naar Venlo in Den Bosch kwamen.quote:Op zondag 25 april 2004 17:15 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ow dat dacht ik
Niet meer dan misschien plannen .quote:Op zondag 25 april 2004 22:28 schreef MREn het volgende:
[..]
Er waren plannen om Leidschendam qua ICE's op te doeken, geen idee wat daar nu de status van is.
Gisteravond kwam de 419 langs Lelylaan rijden, of zijn er nog meer van deze retro-groene treinen?quote:Op zondag 25 april 2004 12:10 schreef Lucske het volgende:
[..]
9 mei vermoedelijk weer een rit.
Volgens mij is er wel een "echte" oude, en dus groene Plan V. Maar die zal het wel niet geweest zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteravond kwam de 419 langs Lelylaan rijden, of zijn er nog meer van deze retro-groene treinen?
Klopt gisteren om 21:00 stond hij onder de kap van Amsterdam CS.quote:Op maandag 26 april 2004 11:31 schreef sweek het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een "echte" oude, en dus groene Plan V. Maar die zal het wel niet geweest zijn.
De 419 had eergisteren ook nog eens A'dam Centraal als eindbestemming, dus hij moet het wel geweest zijn. .
dat is mat'54quote:Op maandag 26 april 2004 11:31 schreef sweek het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een "echte" oude, en dus groene Plan V. Maar die zal het wel niet geweest zijn.
De 419 had eergisteren ook nog eens A'dam Centraal als eindbestemming, dus hij moet het wel geweest zijn. .
De 766. Die stond zaterdag nog op de Wgm.quote:Op maandag 26 april 2004 13:57 schreef MREn het volgende:
[..]
dat is mat'54
Daar rijdt nu de bus. Van trein naar bus. Als ze de bovenleiding hadden laten hangen hadden ze trolleybussen in kunnen zettenquote:Op maandag 26 april 2004 17:40 schreef Klonk het volgende:
Dat was een leuke plek, kan me nog herinneren dat ik daar menigmaal als kind in de file heb gestaan en dat ik zwaar onder de indruk was van de treinen die zo dichtbij langskwamen en nog wel over de straat.
Ik kan me vaag nog iets herinneren van de afvaltrein die vroeger dwars door de Schilderswijk in Den Haag reed. Toen was ik nog een heel klein jongetje. Dan stond er ineens een man met een rode vlag midden op het Hobbemaplein, allemaal auto's meteen vast, en dan kwam er een ontzettend lange trein voorbij op weg naar de vuilverbranding (midden in de stad!) en hing ik met open mond uit het autoraampje. Tegenwoordig rijdt alleen nog Tram 11 diezelfde route.quote:Op maandag 26 april 2004 17:40 schreef Klonk het volgende:
Dat was een leuke plek, kan me nog herinneren dat ik daar menigmaal als kind in de file heb gestaan en dat ik zwaar onder de indruk was van de treinen die zo dichtbij langskwamen en nog wel over de straat.
Hier een foto van de laatste rit over het Deventer straatspoor waar ik bij was:quote:Op maandag 26 april 2004 17:40 schreef Klonk het volgende:
Dat was een leuke plek, kan me nog herinneren dat ik daar menigmaal als kind in de file heb gestaan en dat ik zwaar onder de indruk was van de treinen die zo dichtbij langskwamen en nog wel over de straat.
Ik herken het Daar ben ik ongeveer begonnen met spoorzoeken.quote:Op maandag 26 april 2004 19:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier een foto van de laatste rit over het Deventer straatspoor waar ik bij was:
[afbeelding]
Dat kan best nuttig zijn want tussen Groningen en Zwolle heb je zowel intercitys die alleen in assen stoppen, als treinen die weliswaar als intercity op de borden staan, maar tussen groningen en zwolle toch alle stations stoppenquote:Op zondag 25 april 2004 16:08 schreef thatsme het volgende:
"DAMES EN HEREN, de intercity naar zwolle heeft bij aankomst een vertraging van ongeveer 5 minuten, deze intercity stopt tot zwolle op alle tussengelegen stations" en dan sta je in hoogeveen, heb je alleen meppel dus nog
Nee, dat kan niet "zomaar". De rijtijden bij getrokken mat. zijn niet erg ruim en je moet ook rekening houden met het feit dat je dan tot aan Zwolle en Roosendaal toe later aankomt en daar aansluitingen wegvallen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:27 schreef nmgn het volgende:
Ik heb niet veel verstand van dienstregelingen maken, maar het volgende vond ik wel erg stom:
Kom je vanuit Heerlen/Eindhoven in 's Hertogenbosch aan, en moet je richting Oss/Nijmegen, dan mis je net op 10 seconden de overstap.
De eerste keer miste ik zelf de overstap net, de deuren bij mij gingen open, toen de trein naar Nijmegen net begon te rijden.
En toen ik een half uur later in de sneltrein naar Oss zat, was het nog krapper.
Kan die trein naar Oss, niet gewoon 2 minuten langer blijven staan??
Dat is gedeeltelijk opgelost.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:27 schreef nmgn het volgende:
Ik heb niet veel verstand van dienstregelingen maken, maar het volgende vond ik wel erg stom:
Kom je vanuit Heerlen/Eindhoven in 's Hertogenbosch aan, en moet je richting Oss/Nijmegen, dan mis je net op 10 seconden de overstap.
De eerste keer miste ik zelf de overstap net, de deuren bij mij gingen open, toen de trein naar Nijmegen net begon te rijden.
En toen ik een half uur later in de sneltrein naar Oss zat, was het nog krapper.
Kan die trein naar Oss, niet gewoon 2 minuten langer blijven staan??
Als je vanuit Nijmegen/Oss komt is er trouwens precies hetzelfde aan de hand, zij het dat het verschil iets groter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |