abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:29:37 #1
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303196
Welkom in deel VII alweer!

Dit topic is voor alle punk en hardcore liefhebbers op Fok!

Promoot hier je band, bespreek oude en nieuwe cd's, dwing de rest naar je favoriete band te luisteren of lul gewoon slap over niks.

Dit keer een Sick of it All titel. Was het eerste dat in mij op kwam.

Voorgaande delen:
Zijn hier dan helemaal geen punkrockers??? (onofficieel deel 1)
Punkers United deel II
Punkers Unite Deel III: The power remains.
Punkers Unite Deel IV : Holiday In Cambodia
Hoe ben jij in de Punkrock / hardcore scene terecht gekomen? (het topic dat de boel nieuw leven inblies)
Centraal Punkrock / Hardcore topic deel V: Everything Sucks!
Centraal Punkrock/Hardcore Topic Deel VI:a place called home
Centraal Punkrock / Hardcore Topic deel VII: One Family

[ Bericht 49% gewijzigd door Jimmy op 09-04-2004 16:45:15 ]
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:32:18 #2
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18303253
hehe, ik haal de mijne effe weg. Ik ben dr ook meteen vandoor, ik ga weekend houden. Repeteren en morgen naar paaspop, dus ik ben denk dinsdag weer aanwezig. Houdoe
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:33:12 #3
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303266
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:32 schreef headfirsttohell het volgende:
hehe, ik haal de mijne effe weg. Ik ben dr ook meteen vandoor, ik ga weekend houden. Repeteren en morgen naar paaspop, dus ik ben denk dinsdag weer aanwezig. Houdoe
Laters!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:38:38 #4
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303396
Zo, de voorgaande delen maar even opgezocht en in het starttopic geplaatst.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18303637
nice one.
War. War never changes.
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:48:55 #6
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303641
Edit: nog meer topics gevonden, ik zoek eerst even door, en post ik de complete lijst.

[ Bericht 47% gewijzigd door Jimmy op 09-04-2004 16:55:18 ]
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:49:34 #7
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303658
Als ik het goed tel is dit dus het 11e topic.

(of 10 als je het topic over hoe je in de scene bent gekomen niet meetelt).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:51:09 #8
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18303697
Overigens is dit het eerste topic wat ik ooit plaatste:

Punk & hardcore liefhebbers hier?

Zou best wel eens het oudste punk topic op Fok! kunnen zijn.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:56:39 #9
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18304975
Hey hey Jimmy. Ik prijs je noeste arbeid. Working class internetnerd.
(URL IRC MSN HTTP AOL ISP LOS ERUB)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:29:03 #11
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18305651
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 17:50 schreef Kiff het volgende:
Hey hey Jimmy. Ik prijs je noeste arbeid. Working class internetnerd.
(URL IRC MSN HTTP AOL ISP LOS ERUB)
Tja, je moet iets doen als je eigenlijk aan je afstudeerscriptie hoort te werken.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18305919
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 18:29 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Tja, je moet iets doen als je eigenlijk aan je afstudeerscriptie hoort te werken.
Oei, da's herkenbaar.

En nu dan (linkje en idee gejat van AsIce) : het vetste en meest punke nummer aller tijde, een geweldige coverversie van Kerk & Staat van Human Alert (uitgevoerd door Human Alert): http://download.omroep.nl/vpro/17184767.mp3
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:45:00 #13
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18305984
Een cover van het nummer door Human Alert zelf?

Typische versie.


Niet mijn favoriete band, maar dit is wel grappig.

[ Bericht 64% gewijzigd door Jimmy op 09-04-2004 18:57:12 ]
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:59:44 #14
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18306314
Een cover van een eigen nummer, dat is wel origineel, ja!

Maar het punkste nummer is voor mij toch wel REGERING (KRIJG DE TERING!) van BGK
pi_18314151
mensen is uppercut (nl) nog bij elkaar? want ik hoor er nix meer van....wel vette plaat a luta continua
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18314325
Ja hoor, tijdje geleden nog een 7 " uitgebracht.
Ik vind het nieuwe materiaal niet zo geweldig, vorige show van ze die ik heb gezien vond ik wel leuk maar niet echt heel gaaf ofzo, zoals ik ze eerder wel vond.
pi_18314670
Ik krijg dankzij dit topic wel weer spontaan zin om sick of it all op te gaan zetten.
Maar ik ging slapen, dus dan maar Malkovich die nog in m'n cd speler ligt.
  zaterdag 10 april 2004 @ 10:56:12 #18
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18317286
En The Butcher, doen die nog wat de laatste tijd? Had gisteravond die eerste cd er weer eens in en muzikaal is die echt geweeeeeeeeldig, het is alleen jammer van die teksten
pi_18319044
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:51 schreef Jimmy het volgende:
Overigens is dit het eerste topic wat ik ooit plaatste:

Punk & hardcore liefhebbers hier?

Zou best wel eens het oudste punk topic op Fok! kunnen zijn.
Haha, heilig topic.
pi_18321657
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:47 schreef Kletz het volgende:
mensen is uppercut (nl) nog bij elkaar? want ik hoor er nix meer van....wel vette plaat a luta continua
Uh, ze spelen best veel. En na (het geweldige) A Luta Continua is er in ieder geval een 7 inch verschenen, nu zijn ze aan het werk aan het volgende album.
Enkele speeldata (afkomstig van www.uppercuthardcore.com ) voor de komende tijd (ik zal er in Amsterdam wel bijzijn denk)

9 april eindhoven area 51 milkman, heartfelt, cease fire, reproach, uppercut
10 april middelburg midgard a step apart, death pact, scallywags, uppercut
15 may amsterdam volta bust a move (benefit for brasilian hospital): born from pain, icepick, striving higher, uppercut a.o.
20 may ovezande klomppop peter pan speedrock, janez dedt., uppercut
12 june hoogeveen podium cut the shit, knife fight, dead stop, justice, uppercut a.o.

Zijn er hier mensen van plan naar Corefest in Delft te gaan?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  zaterdag 10 april 2004 @ 17:29:40 #21
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18324492
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:47 schreef Kiff het volgende:
Zijn er hier mensen van plan naar Corefest in Delft te gaan?
Corefest in Delft kom ik altijd, omdat ik er toch haast naartoe kan rollen. Dus als ze geen echte klote-line-up hebben dan kun je mij zeker op het punk- en corefest in de koornbeurs verwachten
pi_18327469
MM speelt er, die wil ik al een tijdje graag zien. Ik ken maar twee nummers van ze, maar die zijn erg vet.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18333737
Stretch Arm Strong.

Meningen!

Nieuwe album is niet mijn ding, de rest vind ik erg vet zo nu en dan. Tijd niet geluisterd, laatste tijd weer vrij vaak opstaan. Show in de Goudvishal was erg leuk, jammer van dat overdreven 'klap allemaal mee' gebeuren.
pi_18333920
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 18:42 schreef Kiff het volgende:

[..]

Oei, da's herkenbaar.

En nu dan (linkje en idee gejat van AsIce) : het vetste en meest punke nummer aller tijde, een geweldige coverversie van Kerk & Staat van Human Alert (uitgevoerd door Human Alert): http://download.omroep.nl/vpro/17184767.mp3
Cool, ff luisteren. Origineel is iig érg vet.
pi_18334758
De mp3's die ik ken van Stretch Armstrong vind ik zeer prettig om naar te luisteren (2 hele albums). Ik heb ze nog nooit live gezien, maar het lijkt me de moeite waard.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18335255
SAS's rituals of life is waanzinnig, daarna werd het minder..de laatste plaat is een aanfluiting.

Laten we liever over de BAD BRAINS of CROMAGS gaan praten
  zondag 11 april 2004 @ 10:49:30 #27
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18340637
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 19:41 schreef Kiff het volgende:
MM speelt er, die wil ik al een tijdje graag zien. Ik ken maar twee nummers van ze, maar die zijn erg vet.
MM, bestaan die nog dan? Heb ik een jaar of 5 geleden gezien op de European hardcore party (toen die nog in Eindhoven was, dacht ik). Corefest is echt te dicht bij om weg te blijven, maar ik hoop dat er ook nog wat bandjes komen die een beetje in mijn straatje liggen
  zondag 11 april 2004 @ 10:52:35 #28
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18340672
quote:
Op zondag 11 april 2004 00:12 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
Laten we liever over de BAD BRAINS of CROMAGS gaan praten
Over de Cro-mags praat ik liever niet, maar over de ROIR-sessions van Bad Brains raak ik niet uitgepraat, dus begin maar. Ik heb trouwens nog een fanzine uit 1982 met een interview met de Bad Brains waarin ze het 3 pagina's lang alleen maar over Jezus hebben en hoe die je leven kan redden. Vreemde shit voor een punk/hardcore band
pi_18340917
hehe waarom praat jij niet graag over de CROMAGS... als ik het heb over de CRO-MAGS dan heb ik het uiteraard over AGE OF QUARREL, en ook Best wishes. De rest is niet zo magistraal inderdaad.
pi_18341713
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:17 schreef HearIt het volgende:
Stretch Arm Strong.

Meningen!

Nieuwe album is niet mijn ding, de rest vind ik erg vet zo nu en dan. Tijd niet geluisterd, laatste tijd weer vrij vaak opstaan. Show in de Goudvishal was erg leuk, jammer van dat overdreven 'klap allemaal mee' gebeuren.
Wordt live wel kickass denk ik @ Groezrock. Ken ze zelf niet zo heel goed, 1 album, maar het klonk allemaal wel veelbelovend.
pi_18343605
van SAS hoef je ook alleen maar RITUALS OF LIFE te kennen, wat een plaat
pi_18343614
ik kijk meer uit naar het optreden van Champion op groezrock !
  zondag 11 april 2004 @ 13:43:30 #33
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18343771
quote:
Op zondag 11 april 2004 11:15 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
hehe waarom praat jij niet graag over de CROMAGS... als ik het heb over de CRO-MAGS dan heb ik het uiteraard over AGE OF QUARREL, en ook Best wishes. De rest is niet zo magistraal inderdaad.
Bij de Cro-mags denk ik aan ruzie, stoerdoenerij, rockstar-taferelen, en ook de muziek doet me echt niks. Sorry maar bij mij moeten punk en hardcore knallen als een voorbijrijdende TGV, of doordenderen als een voorbijrijdende stoomlocomotief. Maar van die stoere hardcore met van die rare uithalen van de zanger, dat vind ik echt niks.

En dan nog die Onno Cro-mag die zich er naar vernoemt heeft. Als zo'n vent zich naar mijn band zou vernoemen zou ik naar de rechter gaan om hem te dwingen daarmee te stoppen. Hoe zielig ben je als je jezelf op de poster, flyers en kaartjes van alle shows die je organiseert zet?
pi_18344013
CRO-MAGS heeft inderdaad die naam ja, maar heeft AF dat ook niet? en Madball? Skarhead? Die hele NYHC zo'n beetje... muv oudere bands als side by side, youth of today, biscuits, judge enzo
Dan is de hele BOSTON scene toch interessanter.

Daarbij is er een hele soap rondom de MAGS ontstaan waarbij de leden elkaar de koppen inslaan.
Maar goed, Age of quarrel is wel de absolute MUST op hardcore gebied als je het mij vraagt. Wat een plaat ! Macho's of niet, gaat erin als koek. STREET JUSTICE !!!
Jij hebt het over "hardcore moet knallen" en "rare uithalen".. heb je dan niet toevallig een vd andere platen gehoord ipv AOQ? anders volg ik je niet meer...

haha en wat betreft je laatste punt, laten we niet over eurocore gaan praten, dit is een hardcore topic ;-)
pi_18345261
Van de Cro-Mags heb ik een fijne dubbel cd, Hard Times In An Age Of Quarrel genaamd. De ene helft is studio-album, de andere is live. Verder weet ik weinig van de Cro-Mags en hun lopende soapserie. Dat boeit me ook weinig. Die dubbelcd is heel erg vet (vooral de livetrack van 'Apocalypse Now'). Verder houd ik ook niet echt van 'Onnocore'. Uitzonderingen daargelaten. Van de grote eurocoregolf heb ik nooit veel meegekregen eigenlijk, omdat ik altijd meer in metal geinteresseerd was.
In Bad Brains moet ik me nog steeds eens gaan verdiepen. Ik heb wel een plaat van ze, maar die heb ik weinig gedraaid.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18348466
Kep ff de Melkwegsite gecheckt, kom weer genoeg goeie shit daar, de komende tijd.
pi_18350818
kijk hier voor wil ik wel naar de melkweg komen damn leuke line up!!!

28 juni > Give Up The Ghost / The Hope Conspiracy / Walls Of Jericho / Sworn Enemy
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  zondag 11 april 2004 @ 19:47:45 #38
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18351798
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:51 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
CRO-MAGS heeft inderdaad die naam ja, maar heeft AF dat ook niet? en Madball? Skarhead? Die hele NYHC zo'n beetje... muv oudere bands als side by side, youth of today, biscuits, judge enzo
Dan is de hele BOSTON scene toch interessanter.

Daarbij is er een hele soap rondom de MAGS ontstaan waarbij de leden elkaar de koppen inslaan.
Maar goed, Age of quarrel is wel de absolute MUST op hardcore gebied als je het mij vraagt. Wat een plaat ! Macho's of niet, gaat erin als koek. STREET JUSTICE !!!
Jij hebt het over "hardcore moet knallen" en "rare uithalen".. heb je dan niet toevallig een vd andere platen gehoord ipv AOQ? anders volg ik je niet meer...

haha en wat betreft je laatste punt, laten we niet over eurocore gaan praten, dit is een hardcore topic ;-)
Ik heb mijn cro-mags platen er weer even bijgepakt en ik luister inderdaad liever naar age of quarrel dan naar alpha omega (dat zijn de enige cro-mags cd's die ik heb). Hard Times vind ik zelfs een heel aardig nummer, maar ik zou nooit vrijwillig naar die cd luisteren. Echt niet mijn stijl.

Madball en Skarhead zijn dan ook echt niet mijn ding, daar luister ik zelfs niet naar met een pistool op mijn hoofd. Van Agnostic Front kan ik alleen die eerste cd nog wel waarderen, de rest is achterin een kast terechtgekomen.

Ik vind zowiso dat de NYHC zwaar overgewaardeerd is
pi_18385811
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:51 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
CRO-MAGS heeft inderdaad die naam ja, maar heeft AF dat ook niet? en Madball? Skarhead? Die hele NYHC zo'n beetje... muv oudere bands als side by side, youth of today, biscuits, judge enzo
Dan is de hele BOSTON scene toch interessanter.

Daarbij is er een hele soap rondom de MAGS ontstaan waarbij de leden elkaar de koppen inslaan.
Maar goed, Age of quarrel is wel de absolute MUST op hardcore gebied als je het mij vraagt. Wat een plaat ! Macho's of niet, gaat erin als koek. STREET JUSTICE !!!
Jij hebt het over "hardcore moet knallen" en "rare uithalen".. heb je dan niet toevallig een vd andere platen gehoord ipv AOQ? anders volg ik je niet meer...

haha en wat betreft je laatste punt, laten we niet over eurocore gaan praten, dit is een hardcore topic ;-)
jezus zet net weer AOQ aan, ai ai kan er echt geen genoeg van krijgen, en is idd een MUST
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:06:21 #40
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18387150
Ach, ik zal op dit gebied wel de uitzondering die de regel bevestigt zijn, maar de Cro-Mags doen me niks en AOQ doet me bijna niks.

Victim in Pain van Agnostic Front vind ik wel een legendarisch album, maar vooral omdat ze daar het stoer doen nog niet ontdekt hebben en vooral op snelheid spelen. Ik heb gisteren ook "How could hell be any worse?" van Bad religion en "Peace thru vandalism" van the Vandals weer uit een stoffig hoekje gehaald, geweldige albums. Hoewel ik vooral van de supersnelle hardcore ben zijn die punkalbums wel super. Meer liefhebbers van die punksound?
pi_18387219
Bad Religion gaat d'r erg goed in. Vandals zijn niet mijn ding.
pi_18387265
quote:
Op zondag 11 april 2004 17:02 schreef =HellFire= het volgende:
Kep ff de Melkwegsite gecheckt, kom weer genoeg goeie shit daar, de komende tijd.
Ten Foot Pole
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:50:34 #43
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18388291
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:09 schreef HearIt het volgende:
Bad Religion gaat d'r erg goed in. Vandals zijn niet mijn ding.
Al die nieuwere Vandals shit gaat er bij mij ook niet echt in, maar heb je "peace thru vandalism" wel eens gehoord? Dat heeft weinig te maken met die klap-eens-in-je-handjes-punk die ze nu maken.
pi_18388312
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ach, ik zal op dit gebied wel de uitzondering die de regel bevestigt zijn, maar de Cro-Mags doen me niks en AOQ doet me bijna niks.

Victim in Pain van Agnostic Front vind ik wel een legendarisch album, maar vooral omdat ze daar het stoer doen nog niet ontdekt hebben en vooral op snelheid spelen. Ik heb gisteren ook "How could hell be any worse?" van Bad religion en "Peace thru vandalism" van the Vandals weer uit een stoffig hoekje gehaald, geweldige albums. Hoewel ik vooral van de supersnelle hardcore ben zijn die punkalbums wel super. Meer liefhebbers van die punksound?
zeker een liefhebber van die punksound.. mijn favoriet van BR is Against the Grain, Vandals ken ik eigenlijk weinig van, wel een goeie show gezien van ze op lowlands 97 ofzo.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18388380
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:50 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Al die nieuwere Vandals shit gaat er bij mij ook niet echt in, maar heb je "peace thru vandalism" wel eens gehoord? Dat heeft weinig te maken met die klap-eens-in-je-handjes-punk die ze nu maken.
Nee, ken idd vooral het nieuwere werk. Zal die cd eens soulseeken dan.
pi_18388494
Ik heb laatst dat album van vision weer geluisterd > The kids still have a lot to say... damn super plaat en dat nummer disaffected is toch wel een super mooi nummer.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:26:14 #47
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18389131
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:
zeker een liefhebber van die punksound.. mijn favoriet van BR is Against the Grain, Vandals ken ik eigenlijk weinig van, wel een goeie show gezien van ze op lowlands 97 ofzo.
Ken je Suffer en How could hell be any worse, wel dan? Ik vind Against the grain maar middelmatig vergeleken met die twee LP's
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:27:50 #48
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18389169
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:59 schreef Kletz het volgende:
Ik heb laatst dat album van vision weer geluisterd > The kids still have a lot to say... damn super plaat en dat nummer disaffected is toch wel een super mooi nummer.
Heb hem er ook even bij gepakt en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, geweldige plaat, ook al te lang niet geluisterd. Alleen de neus van dat ene kind op de voorkant is nogal mislukt
pi_18389564
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:26 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ken je Suffer en How could hell be any worse, wel dan? Ik vind Against the grain maar middelmatig vergeleken met die twee LP's
Ik ben et met SA eens, ATG is toch wel het beste van BR. Dat omdat ik verder alleen All AGES en Against the grain heb . Dit omdat et me niet echt doet heel dat BR. En er geen moeite voor wil doen om er in te verdiepen . Ken sommige numemrs wel van sommige platen, maar die deden me blijkbaar niets . Als ik dan toch een favo nummer moet kiezen is het The positive aspect of negative thinking.

En nog ff terug komen op The Vandals: Ik heb maar 1 plaat en die vind ik echt niet denderend > Fear of a Punk Planet. Ze hebben een grease nummer gecovered en dat hebben ze opzich wel leuk gedaan maar de rest van de plaat kan me gestolen worden.... ik denk dat ik die ene plaat die jullie hier opnoemen ook maar ff ga soulseeken
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18390088
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

Ik ben et met SA eens, ATG is toch wel het beste van BR. Dat omdat ik verder alleen All AGES en Against the grain heb . Dit omdat et me niet echt doet heel dat BR. En er geen moeite voor wil doen om er in te verdiepen . Ken sommige numemrs wel van sommige platen, maar die deden me blijkbaar niets . Als ik dan toch een favo nummer moet kiezen is het The positive aspect of negative thinking.

En nog ff terug komen op The Vandals: Ik heb maar 1 plaat en die vind ik echt niet denderend > Fear of a Punk Planet. Ze hebben een grease nummer gecovered en dat hebben ze opzich wel leuk gedaan maar de rest van de plaat kan me gestolen worden.... ik denk dat ik die ene plaat die jullie hier opnoemen ook maar ff ga soulseeken
ken alleen suffer, maar niet goed genoeg.
en die vandals plaat staat nu in de que, en kletz waarom altijd zoveel smiley's :p
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18390320
off - kletz gelukt met Loaded Weapon 1 ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18390334
jo sem dat zijn mijn uitingen van emoties haha zoals dat. Ik ben verslaafd aan smiley's maar hoe verloopt et soulseeken sem? wat haal je allemaal bij me weg? ik heb met de pasen weer ff dik lopen soulseeken
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18390373
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:13 schreef StrikeAnywhere het volgende:
off - kletz gelukt met Loaded Weapon 1 ?
off- nog niet gekeken maar ik denk wel dat et gaat lukken... kijk vanavond wel ff...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18390430
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:
jo sem dat zijn mijn uitingen van emoties haha zoals dat. Ik ben verslaafd aan smiley's maar hoe verloopt et soulseeken sem? wat haal je allemaal bij me weg? ik heb met de pasen weer ff dik lopen soulseeken
inmiddels binnen : in flames, misfits, sounding the seventh..., 100 demons loopt nu binnen
HATJEE
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18391648
vet he inflames... leuke band absoluut!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18392466
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb gisteren ook "How could hell be any worse?" van Bad religion en "Peace thru vandalism" van the Vandals weer uit een stoffig hoekje gehaald, geweldige albums. Hoewel ik vooral van de supersnelle hardcore ben zijn die punkalbums wel super. Meer liefhebbers van die punksound?
Absouluut. De oudere albums (How could Hell...., Suffer en No Control in t bijzonder) zijn gewoon erg vet. De albums die ze op Sony enzo hadden waren ook wel okay, maar menig fan was wel blij dat ze weer terug kwamen @ Epitaph.

Vandals ken ik alleen Hitler Bad, Vandals Good en hun nieuwere albums. Wel aardig. Live zijn ze wel erg strak. En maf.
pi_18397406
Ik heb een tijdje terug t Bad Brains verzamelalbum "Banned in D.C.; Our Greatest Riffs". Dat is echt een goed overzicht van wat de band allemaal gemaakt heeft. Gevarieerd en vet

Een beetje jammer dat die gasten zo lijp zijn geworden van die rastafari-invloeden. Erg anti-homo enzo.

Ik vind de zang van HR wel ontzettend vet trouwens (Bij bijv. het nummer I Against I )
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18397664
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

En nog ff terug komen op The Vandals: Ik heb maar 1 plaat en die vind ik echt niet denderend > Fear of a Punk Planet. Ze hebben een grease nummer gecovered en dat hebben ze opzich wel leuk gedaan maar de rest van de plaat kan me gestolen worden.... ik denk dat ik die ene plaat die jullie hier opnoemen ook maar ff ga soulseeken
Die gasten zijn best maf. Ze hebben ook een plaat "The Vandals - Play Really Bad Original Country Tunes". Op die plaat staat dan ook precies wat de titel zegt. De vandals die country nummers spelen

Helaas is het wel zo dat hoe nieuwer de cds van de vandals zijn, hoe slechter. Internet Dating SuperStuds heb ik1x geluisterd en daarna meteen gedelete, dat was echt niks. Maar albums zoals Hitler Bad, Vandals Good / When in Rome, Do as the vandals / Peace Tru Vandalism of The Quickening vind ik echt leuk! (haha, ik wilde één of twee albums opnoemen, maar hoe meer ik nadacht hoe meer ik er achter kwam dat ik zo veel albums leuk vind van the vandals)
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  woensdag 14 april 2004 @ 07:46:10 #59
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18409691
Ben nog steeds bezig een compilatie-cd'tje te maken voor mijn Schotse vriend en heb hier een nummer van Jawbreaker-Oyster. Jezus, wat is dit slecht. Kent iemand die band of dat nummer?

Life is an oyster
locked in a shell
you like the taste of it, but
you can't take the smell
  woensdag 14 april 2004 @ 09:48:03 #60
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18410743
Jawbreaker is toch een van de eerste bands die het stempel emo opgedrukt kreeg?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18412253
Ik ken veel punkrock bands maar nog lang niet alle albums van iedereen... tips iemand? ik vind oude guttermouth, satanic surfers, 88 fingers louie, Nofx, Ten Foot Pole vet.... tips welkom
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18413038
joooooo de punkrockers en hc motherfuckers zijn hier weer aardig actief zie ik

D'r werd hier ergens gezegd dat AOQ en Best Wishes de enige goeie platen zijn van the Cro-Mags....fuck it!! Heb laatst Revenge meegekregen en godverdomme wat is die plaat cool. Catchy punksongs, hardcorenummers in een stijl zoals ik nog nooit heb gehoord en dan die stem van Harley. Wat een cd is dat. Ook punkrockers zouden die plaat eens moeten proberen!!
  woensdag 14 april 2004 @ 13:55:33 #63
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18415559
Kletz, je zou Back from Samoa van de Angry Samoans eens moeten proberen (als je die nog niet hebt). Het is jammer dat ze zo ontzettend onbekend zijn tegenwoordig, ik denk dat de gasten van GreenDay hier veel naar luisterden voor ze zelf begonnen. En ze zouden willen dat ze zo geniaal en rauw klonken.

pi_18415763
om eerlijk te zijn heb ik daar echt nog nooit van gehoord maar daar ben ik wel blij mee.. weer eens wat nieuws of in dit geval ouds
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18419509
druk zeg vandaag hier.... iedereen zit zeker buiten te genieten van de zon en de lente en ik ben hier gewoon aan et werk!!!! ja of er zijn mensen druk dat kan ook nog... damn ik ga over 10 minuten naar huis..... damn
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 14 april 2004 @ 16:59:31 #66
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18419831
Ik ben juist te druk aan het werk.

Niet dat ik vrolijk buiten in de zon zou gaan zitten, ik krijg in de lente daar alleen maar jeukogen en een loopneus van.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18422857
Heb bier gezopen in de minisoos op school notabene. Was allemaal gratis verschillende soorten bier. Best lekker.
  woensdag 14 april 2004 @ 19:27:06 #68
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18423349
Ik heb zitten vissen (lekker punk, ik weet het) en een beetje met de hond lopen wandelen.

In de winter verlang ik altijd naar zomer, maar zo gauw ik de eerste bouwvakker in zijn blote buik zie haat ik de zomer al weer. Ik ben nog op zoek naar een land waar het het hele jaar herfst is.
  woensdag 14 april 2004 @ 19:28:52 #69
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18423404
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb zitten vissen (lekker punk, ik weet het) en een beetje met de hond lopen wandelen.

In de winter verlang ik altijd naar zomer, maar zo gauw ik de eerste bouwvakker in zijn blote buik zie haat ik de zomer al weer. Ik ben nog op zoek naar een land waar het het hele jaar herfst is.
Engeland? Daar is het in elk geval minimaal driekwart jaar herfst.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 15 april 2004 @ 08:32:12 #70
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18436384
Ja, Engeland is dan wel een kanshebber. Maar ik geloof dat ik maar gewoon uit de zon blijf. Voor de mensen die vandaag weer van de zon gaan genieten, veel plezier.
pi_18437202
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan wel maar dat is dan niet weer punk of hc like i care
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18437304
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:40 schreef Kletz het volgende:
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan wel maar dat is dan niet weer punk of hc like i care
ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..
en stop nou eens met blowen man
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18437369
jongens, niet teveel nagaan denken of iets punk of HC is he....... Anders heb je OOK geen leven.
pi_18437449
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:46 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..
en stop nou eens met blowen man
jo sem haha laat me niet lachen.... en et is wel vet. gewoon chill... je hebt et ook zelf meegemaakt . en blowen ag et wordt zomer en lekker chillen op de boulevard en daar moet bier en wiet bij . Zelfs jij gaat weer blowen met de zomer sem... let op mijn woorden!!!! maar ja je hebt shark attack ook binnen gehaald zag ik. Ik heb bijna the killing civilisation binnen van run devil run... damn das echt een goeie plaat zeg... nog meer liefhebbers van RUN DEVIL RUN hier? vette stem vette sound goeie band.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 15-04-2004 09:55:40 (s vergeten bij zelf en vast nog wel wat meer) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 09:59:49 #75
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18437548
Zo, gisteren naar een punk optreden in de AMP studios in A'dam geweest.

Jammer genoeg waren ik en de vriend waarmee ik er heen was zo'n beetje de enige betalende bezoekers, zonde want het was best goed.

Eerst was Henceforth, een HC band uit Amsterdam, 3e keer dat ik ze zag. Ooit samen mee opgetreden, en laatst weer gezien.
Toen viel het me tegen, maar nu klonk het wel lekker. Wat wel jammer was, was het feit dat de drummer niet hard lijkt te kunnen drummen, waardoor je veel te weinig van de snare hoorde. het lag niet aan het geluid, want bij de andere bands hoorde ik de drums wel.

Daarna was Coffee Shower, een italiaans punk band. Goeie nummers, zang was ok, maar onverstaanbaar. Zij zijn nu op tour door NL samen met de laatste band van de avond, dus als ze bij je in de buurt spelen: langsgaan!

Als laatste was Dependent. Een supergoeie nederlandse punkband uit Eindhoven. Vroeger meer punk, maar ze beginnen steeds meer hardcore te klinken.
Ze weten een supershow neer te zetten, zelfs als er dus maar een handjevol bezoekers is.
Strak, goeie zang, een aanrader dus!

Het was een optreden in een tourtje van Dependent en Coffee Shower in het kader van hun split cd die net uit is. Ik heb de cd meteen maar aangeschaft.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18437633
ik heb Dependent nog gezien in W2 Den Bosch met satanic surfers en Bullpen.. maar Dependent vond ik echt niet geweldig..... beetje rare band.. vond wel dat de gitarist wel een potje goed kon spelen.... maar das alles wat ik er leuk van vond.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 10:09:38 #77
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18437728
Wat vond je er raar aan dan?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18437814
ja raar was eigenlijk niet et goede woord, ik dacht ik zet et er maar gewoon ff neer. ik bedoel eigenlijk dat ik et niet denderend vond en dat ik et een standaard bandje vind (das weer et tegenovergestelde van RAAR ik weet et) dus vergeet et woordje "rare" maar... ik vond et gewoon een doorsnee band met een niet originele sound.. maar das 2 a 3 jaar geleden dacht ik... misschien zijn ze voorruit gegaan... en bullpen ken je dat? damn die zanger heeft absoluut geen gevoel voor ritme.... hij danst niet in de maat en dat is hoogst irritant om naar te kijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 15-04-2004 10:21:15 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 10:17:12 #79
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18437895
Bullpen, heel lang geleden eens gezien, vond het niet super.

Dependent is (in mijn ogen dan) echt hard vooruit gegaan. Ik kan me wel voorstellen dat niet iederen die zang cool vind, klinkt wel wat typisch soms. Op hun site moet je anders het nummer Searching downloaden, dat staat ook op hun nieuwste split.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 15 april 2004 @ 12:02:32 #80
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18440069
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:40 schreef Kletz het volgende:
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan wel maar dat is dan niet weer punk of hc like i care
Ik vis liever in mijn eentje, zonder bier en wiet, maar met een goeie kop koffie en een bruine boterham met kaas. En de radio gaat zeker niet mee, ik vis om vis te vangen.

Het is toch een beetje dubbel om de ene avond naar allerlei vegan bandjes te luisteren en hard "animals have feelings too" te schreeuwen en de volgende dag een karper een scherpe haak door zijn verhemelte te jassen en tien minuten met hem te strijden om hem in het net te krijgen, om hem vervolgens na een fotootje weer te laten gaan. Ik voel me soms een beetje advocaat van de duivel als ik dat moet verdedigen.
pi_18440548
ben je vegan vegetarier sXe? zo niet dan is er niets aan de hand... en als je wel vegan of vegetarier bent waarom vis je dan?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 15 april 2004 @ 12:40:44 #82
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18440932
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef Kletz het volgende:
ben je vegan vegetarier sXe? zo niet dan is er niets aan de hand... en als je wel vegan of vegetarier bent waarom vis je dan?
Ben niet vegetarier, vegan of sxe (maar wat heeft dat er mee te maken?). Toch ben ik wel heel bewust bezig met de wereld om mee heen en probeer ik zo min mogelijk onnodige schade toe te brengen aan mensen en dieren. Wat betreft dat vissen ben er dan ook nog niet uit. Voorlopig is de drang om te vissen te sterk, maar is dat niet hardstikke egoistisch?

Wat zou jij ervan denken als je een Kill Your Idols plaat op straat zag liggen, die oppakte en vervolgens een haak in je hand zou krijgen geslagen, om na een gevecht van 10 minuten door de karper die je aan de haak geslagen heeft de sloot in getrokken te worden en na een foto weer terug gegooid te worden op de kant? En dat allemaal voor zijn plezier?

En dit soort dingen vraag ik me dus de hele tijd af. Ook als je niet vegan of sXe bent kun je je afvragen of wat je doet wel goed is.
pi_18441244
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:40 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

Wat zou jij ervan denken als je een Kill Your Idols plaat op straat zag liggen, die oppakte en vervolgens een haak in je hand zou krijgen geslagen, om na een gevecht van 10 minuten door de karper die je aan de haak geslagen heeft de sloot in getrokken te worden en na een foto weer terug gegooid te worden op de kant? En dat allemaal voor zijn plezier?
War. War never changes.
pi_18441403
die vissen hebben 7 seconden geheugen ofzo is mij verteld. ze komen boven water en wat erdaarna gebeurd weten ze later niet meer.... wij mensen gingen vroeger toch ook vissen om te eten... das toch ook zielig... dom voorbeeld maar ik heb deze discussie al veelste vaak gehad... en geen zin in... en kunnen we net zo goed naar een vegetarier topic gaan en daar gaan zeiken ...

iedereen doet wat hij doet en mensen doen iets als ze daar ook een goed gevoel bij hebben anders doe je et niet toch? (met uitzondering van drugs drank enzo... maar toch op dat moment voel je dat je goed bezig bent) achteraf krijg je spijt maar das een 2de.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18441672
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:02 schreef Kletz het volgende:
die vissen hebben 7 seconden geheugen ofzo is mij verteld. ze komen boven water en wat erdaarna gebeurd weten ze later niet meer.... wij mensen gingen vroeger toch ook vissen om te eten... das toch ook zielig... dom voorbeeld maar ik heb deze discussie al veelste vaak gehad... en geen zin in... en kunnen we net zo goed naar een vegetarier topic gaan en daar gaan zeiken ...

iedereen doet wat hij doet en mensen doen iets als ze daar ook een goed gevoel bij hebben anders doe je et niet toch? (met uitzondering van drugs drank enzo... maar toch op dat moment voel je dat je goed bezig bent) achteraf krijg je spijt maar das een 2de.
kletz leg dat 2de stukje nog eens uit, maar nu in normaal zinsverband.. de tering
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18441918
bla... geen zin in.. jij bent toch geen vegetarier meer niet dat dat iets te maken heeft met mijn 2de stukje tekst wat ik geschreven heb maar ja..
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18442208
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:25 schreef Kletz het volgende:
bla... geen zin in.. jij bent toch geen vegetarier meer niet dat dat iets te maken heeft met mijn 2de stukje tekst wat ik geschreven heb maar ja..
idd geen zak te maken met wat jij schreef, maar gvd die speklappen ai ai ai
loaded klaar ? (off)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18442326
offtopic - (daar zijn we al de hele tijd mee bezig maar ja..) idd speklappen zijn vet lekker moet je vaker eten sem is goed voor je en je hebt wat in te halen ... loaded weapon 1 kon ik niet vinden ik zal nog eens kijken anders misschien bas elzerman die kan ze wel vinden..... maar ja ff ontopic weer....

RUN DEVIL RUN heeft iemand hier shit van? en wat vinden we ervan?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18442455
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
offtopic - (daar zijn we al de hele tijd mee bezig maar ja..) idd speklappen zijn vet lekker moet je vaker eten sem is goed voor je en je hebt wat in te halen ... loaded weapon 1 kon ik niet vinden ik zal nog eens kijken anders misschien bas elzerman die kan ze wel vinden..... maar ja ff ontopic weer....

RUN DEVIL RUN heeft iemand hier shit van? en wat vinden we ervan?
Super band, jammer dat ze inmiddels al een aantal jaar uit elkaar zijn, heb thuis nog een clip van breaking free liggen opgenomen van TMF (ja TMF)
En die cover van de Cro-Mags is ook meesterlijk, 1e plaat is de beste.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 15 april 2004 @ 19:04:55 #90
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18449565
Run Devil Run, ik heb die naam weleens horen vallen bij Witlof (toen ik nog een kabelaansluiting had), maar de muziek is verder niet echt blijven hangen denk ik.
En over dat vissen, ja je kunt erover blijven zeuren, ik doe het niet, maar vraag me af en toe af of ik het wel goed doe.
  donderdag 15 april 2004 @ 19:07:59 #91
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18449630
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:02 schreef Kletz het volgende:
die vissen hebben 7 seconden geheugen ofzo is mij verteld. ze komen boven water en wat erdaarna gebeurd weten ze later niet meer....
Mijn overbuurman is erg dement, als hij iets meemaakt is hij het over 7 seconde vergeten, mag ik hem dan ook aan de haak slaan?

Ja, ik weet het, dit is offtopic. We hoeven er wat mij betreft niet over door te zeiken, liver niet. Maar ik kon het gewoon niet laten, dit was een argument van niks
pi_18452444
hahaha je overbuurman aan de haak slaan Val je op oudere mannen dan?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18455099
ag heel die discussie is zinloos...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18456324
How much is the fish!

Gastjezus, een discussie over vissen
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:29:32 #95
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18461968
Okee heren, mijn welgemeende excuses voor het afdwalen van het topic. Ik zal het voortaan gewoon bij punk/hardcore houden.

Zijn er hier nog meer Tear it Up fanatiekelingen?
En meer mensen die groot liefhebber zijn van boze en aggresieve vrouwelijke vocalen? Mocht er iemand nog tips hebben op dat gebied, naast Makiladoras, Devotchkas en Infect, dan hoor ik het graag.
pi_18461985
walls of jericho en arch enemy ken ik alleen met boze en aggresieve vrouwelijke vocalen... maar deze zijn ook wel echt vet!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18461997
ff vergeten bij te zetten... dat zijn ook meer metal bands... des te leuker vind ik
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:53:13 #98
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18462355
bedankt, Kletz, ik zal eens luisteren. Iemand anders tips?
pi_18462426
despicable heroes van arch enemy is echt zo vet dat is de absolute aanrader... et is een nummer en komt van et album Anthems Of Rebellion af.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:11:50 #100
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18462709
Heb nu het nummer Anthenian van Walls of Jericho opstaan. Zo'n vrouwenstem heb ik inderdaad nog nooit gehoord. Het is dat ik weet dat het een vrouw is. Tsjongejonge, bedankt voor de tip
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:14:14 #101
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18462751
Van Arch Enemy heb ik nu Silent War opstaan, wel van dat Anthems of Rebllion album, maar het is echt een man die ik hoor zingen
pi_18462826
wacht maar totdat je dat nummer van arch enemy hoort damn haha ik wist pas later dat et een vrouw was... en ze lijkt op een breezer chick haha best wel lekker opzich

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18463017
zou ze nou ook zelf de teksten schrijven ??
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18463094
ik denk dat ze wel aardig ziek is in haar hoofd sem
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18463213
H.I.P.P.E. check de band Crisis eens.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:03:31 #106
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18463627
Zingt zij echt dat nummer Silent war? Dan heeft ze behoorlijk de baard in de keel, niet normaal zeg. Female vocals zijn als ze een beetje aggressief zijn echt super, maar je moet natuurlijk wel kunnen horen dat het een vrouw is.

Ik zal eens kijken o ik iets kan vinden van Crisis
pi_18463785
dit is trouwens die chick van Walls of jericho en et schijnt dat ze met een optreden in de states bij een nummer 2 keer vol op haar gezicht is geraakt en een blauw oog en gebroken neus ofzo heeft opgelopen door een moshende aap bij et podium en daarna gewoon de show afmaken!!! thumbs up voor deze dame

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:23:09 #108
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18464006
OK, zij is vanaf nu mijn nieuwe held. Wat een stem! Normaal hou ik dus echt niet van dit soort hardcore, maar zij maakt alles goed!
pi_18464215
ik hou van veel soorten hardcore behalve van dat roger miret enzo en als je DKM ook hardcore wilt noemen dan hou ik daar ook niet van ik hou meer van dat soort hardcore wat zwaar tegen de metal aan ligt... dat is echt mijn shit waaronder dus ook walls of jericho. maar hardcore zoals warzone mag ik ook heel graag horen... damn don't forget to struggle don't forget the streets wat een plaat van warzone!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18464255
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:12 schreef Kletz het volgende:
dit is trouwens die chick van Walls of jericho en et schijnt dat ze met een optreden in de states bij een nummer 2 keer vol op haar gezicht is geraakt en een blauw oog en gebroken neus ofzo heeft opgelopen door een moshende aap bij et podium en daarna gewoon de show afmaken!!! thumbs up voor deze dame

[afbeelding]
Lijkt wel in een aula op een school ofzo.

Walls of Jericho komt binnenkort in de melkweg trouwens.
pi_18464557
ja met sworn enemy, the hope conspiracy en give up the ghost ergens in juni of juli maar wel vette line up...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:59:56 #112
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18464826
Valt het jullie ook op dat al die jongetjes op de eerste rij staan te blozen?

Ik hou zelf helemaal niet zo van hardcore die tegen de metal aan hangt. Ik hou meer van jaren 80achtige shit met verrotte, gammele huiskamer-opnames en producties. Drummers die een kartonnen doos gebruiken en platen die zijn opgenomen in een openbaar toilet. Het echte diy-werk zeg maar. Kennen jullie dat album van Raw Power waarop de drummer op een koebel slaat in plaats van een drumstel?

Maar Ok, ik ben dan ook een ouwe nostalgist, de enige die bij de Rabobank hier nog geld op wil nemen aan de balie en weigert te pinnen.
pi_18464858
/offtopic
ej kletz
vannavond nog voetballen?
pi_18464917
offtopic - duidelijk ik baal nu ook godse dat ik hier fucking binnen zit en dat et buiten super mooi weer is maar ja... ik ben om 4 uur klaar dus.. half 5 thuis omkleden... bier en wiet in de rugzak en naar de boulevard.... dat lijkt me duidelijk.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18465154
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:04 schreef Kletz het volgende:
offtopic - duidelijk ik baal nu ook godse dat ik hier fucking binnen zit en dat et buiten super mooi weer is maar ja... ik ben om 4 uur klaar dus.. half 5 thuis omkleden... bier en wiet in de rugzak en naar de boulevard.... dat lijkt me duidelijk.
duidelijk
pi_18465419
misschien kom ik de boel ook wel even inspecteren (off)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:35:31 #117
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18465565
Ik woon in een boerenhol zonder boulevard. Maar een biertje op het balkon lijkt me wel aardig.
pi_18465773
Ik heb volgens mij nog 1 corona over van gisteren en die ga ik na stage in mijn naakte bast in de tuin verorberen. Boo-ya
War. War never changes.
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:46:25 #119
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18465887
En als ik maar aan 1 ding een hekel mag hebben dan is dat in mijn naakte bast in de zon zitten. Mij niet gezien dus. Ik ga nog liever naar de tandarts. Maar iedereen die er wel van houdt, veel plezier!
pi_18466133
hardewijk heeft echt alles gewoon chiil uitgaan 2 leuke tenten de ene zit in verbouwing en die ander is ook super, we hebben een boulevard met gras, dus je kan a la lowlands lekker chillen op et gras in de zon langs de waterkant met bier enzo... gewoon echt super... de zomer is goed hier in harderwijk... maar ja nu zit ik nog binnen te werken beetje bagger maar ja...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18466418
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef Kletz het volgende:
hardewijk heeft echt alles gewoon chiil uitgaan 2 leuke tenten de ene zit in verbouwing en die ander is ook super, we hebben een boulevard met gras, dus je kan a la lowlands lekker chillen op et gras in de zon langs de waterkant met bier enzo... gewoon echt super... de zomer is goed hier in harderwijk... maar ja nu zit ik nog binnen te werken beetje bagger maar ja...
* Roellie80 komt wel buiten maar... Waar komen ze toch vandaan?
pi_18466419
Wat zijn de slechtste cd's die jullie ooit gekocht hebben? Ik ben niet echt trots op mijn Insane Clown Posse cd (om over yabba dabba dance nog maar te zwijgen).
War. War never changes.
pi_18466716
vandals fear of a punk planet... beste TEN FOOT POLE > REV
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18467304
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:08 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat zijn de slechtste cd's die jullie ooit gekocht hebben? Ik ben niet echt trots op mijn Insane Clown Posse cd (om over yabba dabba dance nog maar te zwijgen).
hahaha ICP wat een zooi inderdaad, en yabbadabbadance heb ik ook, te slecht voor woorden, en dan nog alle greatest hits cd's uit die tijd...lachwekkend dat ik dat ooit heb aangeschafd..
Ik heb tegenwoordig maar weinig cd's die ik slecht vind, begin wel alle standaard mosh bands kut te vinden, terwijl ik dat eerst ook goed vond.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:10:38 #125
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18467889
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:08 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat zijn de slechtste cd's die jullie ooit gekocht hebben? Ik ben niet echt trots op mijn Insane Clown Posse cd (om over yabba dabba dance nog maar te zwijgen).
Ik heb een jaar of 5 geleden eens een cd van Discipline besteld. Ik bedoelde de streetcore-band uit Eindhoven, maar de cd die aankwam was van een klassiek orkest die religieuze liederen speelden en zongen en oorlogshymnes speelden, heel slechte zet.

Slechtste plaat die ik echt gekocht heb is denk ik wel PROFAX, op aanraden van Johan Reflections. Eerste 4 nummers waren goed maar daarna kwam de walgelijkste wavey Krishna-shit die ik ooit gehoord heb.

Beste plaat is zonder twijfel de Larm/Stanx split LP. Elke dag als ik die plaat vastpak voelt het weer alsof ik de heilige graal heb gevonden. Bij de eerste accoorden gaat mijn bloed alweer sneller stromen en maak ik een lijst van alle politici waar ik nog eens een aanslag op zou willen plegen.
pi_18468086
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:10 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ik heb een jaar of 5 geleden eens een cd van Discipline besteld. Ik bedoelde de streetcore-band uit Eindhoven, maar de cd die aankwam was van een klassiek orkest die religieuze liederen speelden en zongen en oorlogshymnes speelden, heel slechte zet.

Slechtste plaat die ik echt gekocht heb is denk ik wel PROFAX, op aanraden van Johan Reflections. Eerste 4 nummers waren goed maar daarna kwam de walgelijkste wavey Krishna-shit die ik ooit gehoord heb.

Beste plaat is zonder twijfel de Larm/Stanx split LP. Elke dag als ik die plaat vastpak voelt het weer alsof ik de heilige graal heb gevonden. Bij de eerste accoorden gaat mijn bloed alweer sneller stromen en maak ik een lijst van alle politici waar ik nog eens een aanslag op zou willen plegen.
Heb wel guilty as charged van discipline die nog steeds een goeie plaat vindt, echter wat ze daarnagemaakt hebben, kan ik echt niks mee.
Een cd waar ik eerst niks mee kon was Converge - Jane Doe, maar na een flink aantal luister beurten kan ik er wel wat mee.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18468252
Ow trouwens schrap die ICP van mijn lijst, ik heb een NOG slechtere cd. H-Blockx - Discover My Soul uit Duitsland, mijn god wat een draak van een plaat. Later hebben ze nog een cover van Johnny Cash samen met Dr. Ring-Ding wat ik wel redelijk tof vind.
War. War never changes.
pi_18468353
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ow trouwens schrap die ICP van mijn lijst, ik heb een NOG slechtere cd. H-Blockx - Discover My Soul uit Duitsland, mijn god wat een draak van een plaat. Later hebben ze nog een cover van Johnny Cash samen met Dr. Ring-Ding wat ik wel redelijk tof vind.
ik zou nog steeds die ICP op je lijst houden, nog steeds bagger
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18468563
ja idd slechte band.. de enige blanke negers zijn toch wel cypress hill wat et leuk doet.. de rest van de blanke negers zijn te triest voor woorden... hoewel slim shady nog wel leuke nummers heeft maar ook ongelooflijke schijtnummers oja en over blanke negers te spreken.. die gast van Etown concrete probeert et ook goed
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18468617
Cypress Hill zijn geen blanken, maar latino's Woord omhoog witte kont teven.
War. War never changes.
pi_18468802
dat is zeker omhoog geneukt dat ze latino's zijn.. maar ja ze zien er blank uit toch..
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18477807
Over slechte cd's gesproken; Bouncing Souls - How I Spent My Summer Vacation. Ik had pas net van die band gehoord, kende alleen het nummer Hopeless Romantic (die ik wel erg leuk vind, vooral door de tekst eigenlijk) en kocht in een gekke bui zonder te luisteren die cd. ten eerste bleek Hopeless Romantic er niet eens op te staan (die staat natuurlijk gewoon op de cd "Hopeless Romantic".. duh ) en ten tweede was het nr na 1x luisteren al saai.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18478085
Bouncing Souls live is trouwens WEL aan te raden. Viel me nog reuze mee. Leuke bass-sound zit daarin.
pi_18482097
Mwah vond het niet zo heel spectaculair. (kon het toch niet laten om wel ff de pit in te gaan en wat nrtjes mee te blèren, maar ach )

Laatst de Good Riddance/Kill Your Idols split gedownload, die's ook goed trouwens!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zaterdag 17 april 2004 @ 02:12:39 #135
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18483385
Vrouwlijke vocalen:

Damad (cool)
The 244GL (niet cool)
Undying (metal, eerste plaat zeer cool, met vrouwenzang niet )

Oh, en Broken Circle uit NL heeft natuurlijk ook vrouwlijke vocalen...
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 17 april 2004 @ 08:46:49 #136
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18484982
He Asphyxion bedankt voor je tips. Damad heb ik ook nog liggen. Kan me herinneren dat ik ze erg extreem vond, maar niet meer dat ze vrouwelijke vocalen hadden, pak hem er weer eens bij. En hoe heet die eerste plaat van Undying want dan zal ik eens kijken of ik hem ergens kan lenen. Ook broken circle zegt me niks, hebben die iets uit?
pi_18485065
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef iroQuai het volgende:
Over slechte cd's gesproken; Bouncing Souls - How I Spent My Summer Vacation. Ik had pas net van die band gehoord, kende alleen het nummer Hopeless Romantic
Huh? Jij bent toch naar de Deconstruction in Zwolle geweest?? Daar heb je ze gezien.. Hoezo had je dan pas net van die band gehoord??
pi_18486185
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:47 schreef iroQuai het volgende:
Mwah vond het niet zo heel spectaculair. (kon het toch niet laten om wel ff de pit in te gaan en wat nrtjes mee te blèren, maar ach )
Ach zo spectaculair was het niet nee, maar het viel me gewoon erg mee. Allemaal wat sneller, iets ruiger, kwam veel beter over.
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:26:40 #139
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486285
Gisteren voor het eerst geoefend met mijn nieuwe band. Nu nog maar met zijn drieen, bassist kon niet, en we hebben nog geen drummer.
Het gaat echt rocken!

Alleen zonder drummer gaat het niet echt opschieten natuurlijk. Dus als iemand een drummer is of kent die van de Hellaopters, Supersuckers, Datsuns, Spades etc. houdt en in zo'n band wil drummen (en strak kan drummen) hoor ik het graag.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18486334
Doe je het zonder drums... is misschien wel ineens wereldschokkend joh.
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:35:59 #141
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486400
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
Doe je het zonder drums... is misschien wel ineens wereldschokkend joh.
Met de muziek die wij maken gaat het niet echt om de wereldschokkendheid.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:54:22 #142
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18486652
Misschien kun je wel een Jud Jud achtige "zingende drummer" vinden. Ook al gaat het niet om wereldschokkendheid, het is toch leuk om iets nieuws te doen
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:56:09 #143
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486673
Behalve dan dat ik de zanger ben.

Ik had gister ook tegelijk gedrumd en gezongen, maar ik sta toch echt liever vooraan op het podium. Schijnen kleine mannetjes vaker last van te hebben.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18486689
Dan is die kerel van Snuff zeker een grote kerel. Die is main singer en drumt als een gek.

Snuff is cool.
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:00:31 #145
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486735
D'r was ook zo'n bekende skate-punk band met een zingende drummer dacht ik. Kan ff niet meer op komen welke dat was.

Maar goed, ik drum daar gewoon niet goed genoeg voor. Zou anders wel cool zijn.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18486790
Gaat er iemand ook nog Rock Against Bush Vol. 1 halen?
quote:


Various Artists (2004)
Spark it, this thing's out 4/20 and has 17 unreleased songs and comes with a bonus DVD! (* denotes a previously unreleased song)

Fat will begin taking pre-orders on April 15th...to hell with your taxes!

26 song CD/DVD

01 Nothing To Do When You're Locked Away In A Vacancy* None More Black
02 Moron* Sum 41
03 Warbrain* Alkaline Trio
04 Need More Time Epoxies
05 The School Of Assassins* Anti-Flag
06 Sink, Florida, Sink (Electric)* Against Me!
07 Baghdad The Offspring
08 Lion And The Lamb* The Get Up Kids
09 Give It All* Rise Against
10 No W* Ministry
11 Sad State Of Affairs* Descendents
12 Revolution* Authority Zero
13 Paranoia! Cha-Cha-Cha* The Soviettes
14 That's Progress Jello Biafra with D.O.A.
15 Overcome (The Recapitulation) RX Bandits
16 No Voice Of Mine* Strung Out
17 To The World Strike Anywhere
18 Heaven Is Falling* The Ataris
19 God Save The USA Pennywise
20 Normal Days Denali
21 The Expatriate Act* The World/Inferno Friendship Soc.
22 No News Is Good News* New Found Glory
23 Basket Of Snakes* The Frisk
24 Jaw, Knee, Music* NOFX
25 It's The Law Social Distortion
26 The Brightest Bulb Has Burned Out Less Than Jake f/ Billy Bragg
Veel nieuwe shit, van oude en nieuwe helden dus.

Het is dan wel weer een typische Fat Mike actie. Niet iedereen is echt 'gecharmeerd' van hem en z'n acties. Ben ook wel benieuwd naar de prijs... hopen dat ie iets van 4,99 is... zoals het hoort.
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:06:40 #147
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486835
Ik word een beetje moe van dat gezeik op Bush. Natuurlijk het is een lul, maar dit soort acties zijn zo makkelijk scoren. Laatst ook bij zo'n band die dan een foto van Bush verbrande.
Flikker toch op, wees niet zo tegen iets, promoot juist zijn tegenstanders die wel ok zijn.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18486905
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 12:06 schreef Jimmy het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik op Bush. Natuurlijk het is een lul, maar dit soort acties zijn zo makkelijk scoren. Laatst ook bij zo'n band die dan een foto van Bush verbrande.
Flikker toch op, wees niet zo tegen iets, promoot juist zijn tegenstanders die wel ok zijn.
Uhuh. Je hebt zeker een punt.

Hoewel, dit idee speelt al een hele tijd in MIke's hoofd.. dat dat nu dan komt is omdat in November DE verkiezing komt... en ja.. het is wel een beetje zieltjes winnen. Lekker onlogisch ook, zieltjes winnen die nooit op Bush zouden stemmen... ofUBERHAUPT NIET stemmen.

En die tegenstanders waren toch nog niet bekend dacht ik. Tis alweer een oud iniatief. Net als www.punkvoter.com

[ Bericht 0% gewijzigd door =HellFire= op 17-04-2004 12:18:13 ]
pi_18486938
Verder hebben wij hier als good ol' Europeanen natuurlijk geen fuck aan, maar goed... zit een dvd bij die hopelijk wel wat leuks te bieden heeft. IIG Bad Religion stuff, wat mijn intresse altijd wekt.
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:14:31 #150
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18486973
Het is wel zo dat in Nederland iedereen kan stemmen, maar dat in de VS je je eerst moet registreren, dus als Fat Mike jonge punkers zo ver kan krijgen om zich te registreren, dan is dat wel wat waard natuurlijk.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18487047
Hmhm. Mee eens.

Maar wie krijgt dan de votes? Mister Nader van de Liberalen of Kerry?
pi_18488122
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 12:14 schreef Jimmy het volgende:
Het is wel zo dat in Nederland iedereen kan stemmen, maar dat in de VS je je eerst moet registreren, dus als Fat Mike jonge punkers zo ver kan krijgen om zich te registreren, dan is dat wel wat waard natuurlijk.
Dat is heel veel waard. Juist omdat dit mensen zijn die wel ageren tegen Bush. Het is goed dat ze er op deze manier op geattendeerd worden dat alleen kritiek leveren niet voldoende is. Je moet ook gaan stemmen.
Mensen die wel zeuren op politiek, maar niet gaan stemmen, die moeten namelijk hun mond houden.
Een aantal dagen terug had ik nog een gesprek met een collega, zij maar zeuren over hoe slecht politici zijn en dat ze helemaal niets doen voor mensen zoals zij.... Maar vervolgens zegt ze dat ze nooit gaat stemmen
In de VS stemt echt maar een derde van alle stemgerechtigden. Als meer jonge mensen en minderheden vorige keer waren wezen stemmen, dan was Bush nooit aan de macht gekomen.
Fat Mike doet goed werk. Respect.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18488416
Volgens mij hadden er wel genoeg jonge mensen en minderheden gestemd op Gore.

Volgens Michael Moore (jaja, of je het met hem eens bent of niet laten we nu even achterwege!) raakten 17.000 stemgerechtigden van minderheden en donkere Amerikanen in Florida zijn/haar stemrecht kwijt. Ja dan gaat het hard natuurlijk. Wacht dan nog weken op stemmen van soldaten uit het buitenland die toch altijd op Replubikeinen stemmen en dan is het makkelijk 'winnen.'

Tis en blijft Mr. Moore natuurlijk, maar het zou me niks verbazen als er iets van waar zou zijn.
pi_18489156
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij hadden er wel genoeg jonge mensen en minderheden gestemd op Gore.
Als ze waren zijn gaan stemmen wel ja. Maar dat deden ze niet.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:50:26 #155
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18492943
Volgens mij had Gore vorige keer zelfs meer stemmen in totaal.
Maar de meerderheid per staat wint de zetels.
Dus als je 51% hebt krijg je toch de volle winst in die hele staat.
  zaterdag 17 april 2004 @ 18:43:08 #156
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18494170
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 08:46 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
He Asphyxion bedankt voor je tips. Damad heb ik ook nog liggen. Kan me herinneren dat ik ze erg extreem vond, maar niet meer dat ze vrouwelijke vocalen hadden, pak hem er weer eens bij. En hoe heet die eerste plaat van Undying want dan zal ik eens kijken of ik hem ergens kan lenen. Ook broken circle zegt me niks, hebben die iets uit?
Yup, het is een vrouw die zingt bij Damad. Ik geloofde het ook niet . Die eerste plaat van Undying (\m/ metaaaal \m/) heet Whispered Lies Of Angels.

Van Broken Circle kun je een mp3tje downloaden van http://www.brokencircle.tk . Ze hebben een CDM uit...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_18494753
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 09:05 schreef clowntje het volgende:

[..]

Huh? Jij bent toch naar de Deconstruction in Zwolle geweest?? Daar heb je ze gezien.. Hoezo had je dan pas net van die band gehoord??
Mn gramatica is daar gewoon kut. ik bedoel dat ik toen ik die cd ging kopen de band pas net kende., dat was vóór deco03
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18494954
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 12:00 schreef Jimmy het volgende:
D'r was ook zo'n bekende skate-punk band met een zingende drummer dacht ik. Kan ff niet meer op komen welke dat was.

Maar goed, ik drum daar gewoon niet goed genoeg voor. Zou anders wel cool zijn.
Satanic Surfers misschien? Die heeft ook een drummer/zanger. de cd Hero Of Our Time is (lees: vind ik) trouwens erg goed!!

[ Bericht 0% gewijzigd door iroQuai op 17-04-2004 19:11:27 (die cd is dus van Satanic Surfers.. :P) ]
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zaterdag 17 april 2004 @ 21:16:03 #159
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18498070
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 11:56 schreef Jimmy het volgende:
Behalve dan dat ik de zanger ben.

Ik had gister ook tegelijk gedrumd en gezongen, maar ik sta toch echt liever vooraan op het podium. Schijnen kleine mannetjes vaker last van te hebben.
Jud Jud maakte een soort mosh-core, maar gebruikte daarbij geen instrumenten. Er was iemand die zong, iemand die als een "human beatbox" de drum deed met zijn stembanden, iemand die knorde alsof hij de bas was en als laatste iemand die met zijn stembanden de zwaarste gitaarriffs produceerde.

Je zou dus ook iemand kunnen zoeken die zonder drumstel maar alleen met zijn stembanden de drumpartijen doet. Dan heb je in ieder geval iets dat je van andere bands onderscheidt.
  maandag 19 april 2004 @ 10:13:14 #160
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18530567
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Je zou dus ook iemand kunnen zoeken die zonder drumstel maar alleen met zijn stembanden de drumpartijen doet. Dan heb je in ieder geval iets dat je van andere bands onderscheidt.
Ik denk dat we toch maar gewoon door zoeken naar een traditionele drummer.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18530662
nog iemand een gitarist nodig.. omgeving amersfoort? Punkrock hardcore of metalcore... maakt niet uit wat.... ik speel wel mee
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18532172
quote:
Op maandag 19 april 2004 10:13 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Ik denk dat we toch maar gewoon door zoeken naar een traditionele drummer.
Conservatief hoor.
  maandag 19 april 2004 @ 12:01:03 #163
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18532569
Conservatief? Maar... maar....
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18532690
quote:
Op maandag 19 april 2004 12:01 schreef Jimmy het volgende:
Conservatief? Maar... maar....
spelen jullie ook diezelfde shit als The Donuts enzo? als dat et geval mocht zijn, ben ik bij voorbaat al geen fan je band
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18532781
Aargh ik vind dat against bush gebeuren ook een beetje makkelijk scoren. De mensen die zoiets kopen zullen sowieso al geen bush-aanhangers zijn en de rest schrik je alleen maar af.

Jammer.
  maandag 19 april 2004 @ 12:10:22 #166
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18532799
quote:
Op maandag 19 april 2004 12:04 schreef Kletz het volgende:
spelen jullie ook diezelfde shit als The Donuts enzo? als dat et geval mocht zijn, ben ik bij voorbaat al geen fan je band
Geen idee, the Donuts zegt me niks.

Maar als je de Hellacopters, Datsuns en Supersuckers niks vindt, dan vind je ons ook niks.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 19 april 2004 @ 14:00:21 #167
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18535165
quote:
Op maandag 19 april 2004 10:13 schreef Jimmy het volgende:
Ik denk dat we toch maar gewoon door zoeken naar een traditionele drummer.
OK, maar ik kan ook nog wat extra manieren verzinnen om je bandje wat te oderscheiden. Een drummer met twee armen is normaal, met een is er ook al, maar een drummer zonder armen zou echt bijzonder zijn.

Ook een alternatief drumstel vind ik altijd wel hip. Als je een pannenset koopt in plaats van een drumstel valt het niet meer op dat je geen talent in huis hebt.
  maandag 19 april 2004 @ 14:03:46 #168
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18535247
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:00 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ook een alternatief drumstel vind ik altijd wel hip. Als je een pannenset koopt in plaats van een drumstel valt het niet meer op dat je geen talent in huis hebt.
Laten we nou net alleen mensen met talent zoeken.


Ik ben echt een conservatieve zak.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 19 april 2004 @ 14:16:00 #169
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18535533
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:03 schreef Jimmy het volgende:
Laten we nou net alleen mensen met talent zoeken.


Ik ben echt een conservatieve zak.
Dan zit je in ieder geval niet op mij te wachten. Een bandje met talentvolle mensen zal nooit iets voor mij worden.
Ik ken twee akkoorden op mijn accoustische bas, de drumster heeft alleen een Djembee en ik ben ook nog eens zanger en ik schreeuw als een bejaarde grizzlybeer. Ik denk niet dat we ooit op gaan treden, maar voorlopig hebben we het aardig naar ons zin.
In een tweemansbandje heb je in ieder geval minder snel ruzie
pi_18535655
Ja, maar als er iemand uit de band stapt ben je gelijk je band kwijt.!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
  maandag 19 april 2004 @ 14:23:29 #171
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18535702
Ik heb wel in meerdere bands gezeten, waarvan de een al serieuzer was dan de ander, maar de meeste vooral voor de lol, en ik (en gelukkig mijn mede-bandgenoten ook) ben nu gewoon redelijk ambiteus.
En wil je verder komen, is het in elk geval al verstandig te beginnen met mensen die tenminste kunnen spelen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 19 april 2004 @ 14:24:05 #172
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18535713
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, maar als er iemand uit de band stapt ben je gelijk je band kwijt.!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Nee hoor, gewoon als eenmansband verder gaan.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18535744
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:24 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon als eenmansband verder gaan.
Solo-artiest.
  maandag 19 april 2004 @ 14:30:42 #174
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18535841
Ik had al zeker 5 jaar niet meer in een band gezeten en deze is zeker niet serieus. Ik ben dan ook niet ambitieus wat dit betreft en wil echt alleen aar lol hebben. In jouw band zou het dus niks worden.

Maar succes met het zoeken naar die drummer en we horen wel wat er van komt

en HellFire, als 1 van ons 2en er mee stopt kan de ander altijd nog doorgaan als eenmansbandje. "just one man and his guitar" of "just one girl and her djembee"
  maandag 19 april 2004 @ 14:32:21 #175
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18535874
En dan je nummers verstoppen tussen sprookjes.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18535947
De zanger/gitaris van The Presidents of the united states of america speelt ook op een 2 snarige gitaar haha.. en dan nog een hit scoren . leuke band alleen vind ik maar 2 nummers vet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 19 april 2004 @ 14:37:53 #177
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18535991
Ik speel niet op een tweesnarige gitaar hoor. Ik kan gewoon maar twee accoorden spelen (ik ken een derde maar het lukt alleen als ik heel langzaam speel om 3 akkoorden te spelen)
pi_18536372
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:37 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik speel niet op een tweesnarige gitaar hoor. Ik kan gewoon maar twee accoorden spelen (ik ken een derde maar het lukt alleen als ik heel langzaam speel om 3 akkoorden te spelen)
ja ik weet dat je maar 2 akkoorden en als je langszaam speelt 3 akkoorden kunt spelen maar ik wilde er mee zeggen dat et niet uit maakt wat je speelt als et maar rockt en et is gebleken dat et ook op ee 2 snarige gitaar kan want dan hoef je alleen maar van fret te veranderen en een distortion er op flikkeren en et rockt .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 19 april 2004 @ 15:02:58 #179
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18536580
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:54 schreef Kletz het volgende:
ja ik weet dat je maar 2 akkoorden en als je langszaam speelt 3 akkoorden kunt spelen maar ik wilde er mee zeggen dat et niet uit maakt wat je speelt als et maar rockt en et is gebleken dat et ook op ee 2 snarige gitaar kan want dan hoef je alleen maar van fret te veranderen en een distortion er op flikkeren en et rockt .
Ok, ik neem alles terug wat ik gezecht heb, je begrijpt me wel!

Kennen jullie trouwens die Japanse band waarvan de bassist op een contrabas speelt. Weleens gezien (in Hoogeveen?) maar helemaal de naam vergeten. Iemand een idee?
pi_18536662
ik ken alleen HI STANDARD geniale cover van California dreaming van de moeders en de vaders... dat dan weer wel
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18536718
Hi Standard heeft ook zo'n duchtig stoere cover van de Pink Panther theme. Hulde
War. War never changes.
pi_18536762
klopt die heb ik ook nog haha zeker ook cool met ska stukjes er in.... maar wat vinden jullie van SUM 41? Ik vind dat echt zo'n vette band.... met hun iron maiden riffjes... die gasten rocken echt geweldig hard en zijn ook 1 van me favo bands.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 19 april 2004 @ 15:49:14 #183
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18537717
SUM 41 is duidelijk niet mijn kopje thee, het mag van mij wel wat sneller en harder
pi_18537803
ja et is punkrock met metal invloeden en als je et nummer mr amsterdam hoort is et echt super vet.... en et verbaasde me toen ik ze hoorde hoe snel ze waren zeg maar... ik dacht BAH sum 41 een pop punk bandje met van dat standaard rock nummers om geld te innen. maar toe ik ze hoorde (en zag op lowlands) vond ik et zo erg meevallen dat ik et echt super vet vond wat ik in et begin nooit had gedacht haha.. zo zie je maar weer met al die klote vooroordelen.. je bereikt er nix mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 19-04-2004 15:54:23 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18537899
Ja ik moet zeggen dat ik ook stond te kijken van Sum 41 op LL. Die gitarist schopte de schijt met zijn metal-riffjes ertussen door. Maar ik zal er nooit een cd van kopen of naar een concert van hun gaan ofzo.
War. War never changes.
pi_18537948
quote:
Op maandag 19 april 2004 15:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ja ik moet zeggen dat ik ook stond te kijken van Sum 41 op LL. Die gitarist schopte de schijt met zijn metal-riffjes ertussen door. Maar ik zal er nooit een cd van kopen of naar een concert van hun gaan ofzo.
ze zijn de moeite waard om te downloaden en zeker te kopen.. ze zijn de moeite waard om te horen zeg maar dat kan ik je als tip geven en luister dan naar het album Does This look infected
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 19 april 2004 @ 16:03:48 #187
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18538070
heb ze wel geluisterd, maar het pakt me echt niet. Heb je de Angry Samoans al gehoord Kletz?
pi_18538618
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:32 schreef Jimmy het volgende:
En dan je nummers verstoppen tussen sprookjes.
Whahahhaa.
pi_18538649
Over Sum41... zijn wel aardig, maar live op pukkelpop vond ik het gewoon tegenvallen.

En die kerel van The Living End heeft ook contra-bass als bas... heeeeel vet.
  maandag 19 april 2004 @ 16:33:03 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18538823
Ik vond Sum 41 op Pukkelpop ook matig.
pi_18538990
quote:
Op maandag 19 april 2004 16:03 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
heb ze wel geluisterd, maar het pakt me echt niet. Heb je de Angry Samoans al gehoord Kletz?
ik wist dat ik iets vergeten was.... heb je de volledige naam en album naam voor me? ga ik ze ff beluisteren...

Jammer dat jullie ze tegen vonden vallen... et zit muziekaal ontzettend goed goed inelkaar en ze spelen zo strak.. Tuurlijk hebben ze van die poppie nummers (it's all about the money) maar ze hebben ook echt lekkere punkrock met metal invloeden en dat maakt et voor mij echt anders, dan doorsnee lagwagon, nofx, nufan achtige bandjes
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18539175
Oja dat is ook wel zo. Ze ZIJN ook wel goed. Alleen.. tja. Ik vond het op pukkelpop er niet zo vanaf spatten. Maar goed, ik had toen ook al veel beter bands gezien... dus ja.
pi_18539494
maar ieder zijn ding natuurlijk... ik vind Bad Religion ook niet zo geweldig zoals jij dat vind.... en dan zal jij ook misschien wel denken van: huh hij vind BR niet echt vet.. JO dat kan niet hoor haha. Gelukkig luistert iedereen niet naar etzelfde... vandaar dat et ook leuk is hier op et forum gewoon te lullen over alles wat je leuk vind of niet leuk vind. Zodat je misschien nu wel naar bands gaat luisteren omdat er wellicht goeie recenties de revu passeren neem nou Ten Foot Pole met rev
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18539613
Ik snap je echt niet hoor Bassie
ik denk echt van huh hij vind BR niet echt vet.. JO dat kan niet hoor haha.

Ik bedoel, Suffer en No Control zijn wereldplaten. Against the Grain ook top. Generator, Recipe for hate, Stranger than Fiction, super. No Substance ook leuk, New America is geweldig harmonieus en de laatste twee BR platen heerlijk.

Over Into the Unknown (Greg op keyboard) kun je twisten maar die vind ik zelfs leuk.

En die plaat van Ten Foot Pole moet ik nog steeds horen.
pi_18546187
Een van de betere Fat Wreck bands van de laatste tijd is toch wel Rise Against. Ze zijn weer bezig met een nieuw album. Ben echt benieuwd. Vond Revolutions per minute toch wel erg strak.
pi_18548578
Dudes en dudettes, checkt allen de videoclip van Iggy Pop met Sum 41 van het nummer Little Know It All. Te bekijken (streaming) op www.iggypop.com.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:55:55 #197
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18554287
Kletz: die plaat heet Angry Samoans-Back from Samoa

En heeft er nog iemand bandjes met sprookjes voor me liggen?
pi_18554516
quote:
Op maandag 19 april 2004 21:12 schreef =HellFire= het volgende:
Een van de betere Fat Wreck bands van de laatste tijd is toch wel Rise Against. Ze zijn weer bezig met een nieuw album. Ben echt benieuwd. Vond Revolutions per minute toch wel erg strak.
oud 88 fingers louie en ze liggen tegen de hardcore aan leuke band absoluut... maar geef mij maar 88 FL. Ze hebben victim in pain (AF) en New Direction (Gorilla Biscuits) gecoverd .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:27:31 #199
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18554589
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Kletz het volgende:
maar geef mij maar 88 FL. Ze hebben victim in pain (AF) en New Direction (Gorilla Biscuits) gecoverd .
Hee, dat wist ik niet, die Victim in pain-cover moet ik eens op gaan zoeken, het blijft een geweldig nummer. Als het over AF gaat denken veel mensen meteen aan Crucified terwijl dat niet eens een eigen nummer is. En "Gotta Go" natuurlijk, klinkt aardig, maar ik vind het niet echt een Agnostic Front nummer.
pi_18554666
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Hee, dat wist ik niet, die Victim in pain-cover moet ik eens op gaan zoeken, het blijft een geweldig nummer. Als het over AF gaat denken veel mensen meteen aan Crucified terwijl dat niet eens een eigen nummer is. En "Gotta Go" natuurlijk, klinkt aardig, maar ik vind het niet echt een Agnostic Front nummer.
ja ik ben zoiezo geen AF fan.. behalve dan victim in pain is zeker goed en toen waren ze nog niet zo stoer (wat jij al zei ) you're mistake ook vet nummer! (nog gecoverd door fear factory trouwens) en ja crucified en gotta go... beetje popie jopie hardcore.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:38:55 #201
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18554745
Crucified mag ik graag horen, maar het is natuurlijk triest als je vooral bekend bent om het nummer van een ander. Na die eerste LP werden ze erg stoer, daar hou ik niet zo van. En My mistake is ook nog gecoverd door Devoid of Faith, in het Spaans, da heet het Ton Erreur. Ik heb laatst in Amsterdam Roger Miret en de Disasters gezien en dan zou ik misschien toch nog liever Agnostic Front zien.
pi_18554960
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:38 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Crucified mag ik graag horen, maar het is natuurlijk triest als je vooral bekend bent om het nummer van een ander. Na die eerste LP werden ze erg stoer, daar hou ik niet zo van. En My mistake is ook nog gecoverd door Devoid of Faith, in het Spaans, da heet het Ton Erreur. Ik heb laatst in Amsterdam Roger Miret en de Disasters gezien en dan zou ik misschien toch nog liever Agnostic Front zien.
Ik ga daar bij voorbaat al niet heen.. Totaal mijn shit niet.... Heb agnostic voor et laatst 2 jaar geleden gezien op pressure fest duitsland... maar neej handje klap gotta go is er voor mij niet bij. En ze waren 3 of 4 jaar geleden met ignite in de 013. En toen heb ik ze niet gezien, omdat ik zo pissig was omdat zoli er niet bij was en ze toch speelden daarna ben ik weggegaan .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:57:42 #203
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18555023
Ik had een kaartje voor de Dropkick Murphys gekregen van een vriend die ging skieen en had die avon zelf oorontsteking. De enige nummers van de disasters waar het publiek op reageerden waren Gotta Go en England belongs to me, allebei covers.
pi_18555412
Dropkick heb ik ff leuk gevonden omdat iedereen toen der tijd DKM gek was.. dus dan loop je automatisch mee ... maar nee wel leuke nummers evenals dat Flogging Molly ofzo... maar nee dat soort shit hoeft voor mij niet...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18555468
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Kletz het volgende:

[..]

oud 88 fingers louie en ze liggen tegen de hardcore aan leuke band absoluut... maar geef mij maar 88 FL. Ze hebben victim in pain (AF) en New Direction (Gorilla Biscuits) gecoverd .
Melodic hardcore.

Waarom waren ze eik gekapt?
pi_18555509
En dropkick M. blijf ik een leuke band vinden. Laatst tijdens de bierweek in Groningen, alleen maar Do or Die gedraaid. Realiseerde me weer waarom t zo'n vette plaat is.

Tis wel muziek die door iedereen leuk wordt gevonden.
pi_18555545
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Melodic hardcore.

Waarom waren ze eik gekapt?
Ik ben niet zo into namen.... maar ja als je et beestje toch een naampje wil geven.... blijft gewoon leuke muziek

En waarom ze gekapt zijn weet ik niet... wel jammer.... maar ja er zitten een paar dus nu in rise against.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kletz op 20-04-2004 10:33:00 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18555603
Kep gisteravond laat ook Stretch Arm Strong - Ritual of Life beluisterd. Die is ook erg vet. Ohja en SOIA, en Madball. Alvast voor zaterdag hehe....
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:45:01 #209
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18555770
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
En dropkick M. blijf ik een leuke band vinden. Laatst tijdens de bierweek in Groningen, alleen maar Do or Die gedraaid. Realiseerde me weer waarom t zo'n vette plaat is.

Tis wel muziek die door iedereen leuk wordt gevonden.
Behalve door mij.

Ik hou echt niet van dat soort dronken gebral punk. Zeker niet met zo'n slechte zanger.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:50:26 #210
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18555860
Ik hou erg van folk, van die feestfolk en van die trotse nationalidtische oorlogshymnes en dat soort bands heeft altijd zulke zangers. Het hoeft natuurlijk niet zo ver te gaan als de Shane McGowan van tegenwoordig, maar die stem past gewoon goed bij de muziek.

Flogging Molly en de Real McKenzies zijn ook wel favorieten van me. Van dronken gebralpunk hou ik over het algemeen niet, maar van dronken folk des te meer
pi_18556002
Het belangrijkste bandlid van de Murphys schijnt al 16 jaar geen alcohol te drinken....
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18556010
bassist?

working class oi punk


[ Bericht 88% gewijzigd door Kletz op 20-04-2004 11:01:09 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18556061
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:45 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Behalve door mij.

Ik hou echt niet van dat soort dronken gebral punk. Zeker niet met zo'n slechte zanger.
Mike Mcnog wat van Do or Die en Al Barr van de hedendaagse DKM albums zijn geweldige zangers man, voor dat soort muziek!

Dus je vind Floggin Molly en Real Mckenzies etc ook niks? Vink fantastisch.
pi_18556113
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:59 schreef Kiff het volgende:
Het belangrijkste bandlid van de Murphys schijnt al 16 jaar geen alcohol te drinken....
Ken Casey?

Damn kmoet die DVD ook maar eens zien te ronselen, ben wel benieuwd daarnaar.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:22:04 #215
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18556348
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dus je vind Floggin Molly en Real Mckenzies etc ook niks? Vink fantastisch.
Floggin Molly een keer live gezien, was wel aardig, maar die folkpunk heb ik na 1 keer dus wel gehoord.

'the next song is about drinking'
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:23:14 #216
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18556358
En allemaal zo ongelovelijk Iers of schots zijn terwijl ze uit de VS komen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18556376
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:22 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Floggin Molly een keer live gezien, was wel aardig, maar die folkpunk heb ik na 1 keer dus wel gehoord.

'the next song is about drinking'
And women.

And sex.

WHAT DID YOU FUCKING EXPECT JIMMY?

Ik zeg altijd maar zo, weet van te voren waar je aan toe bent, kan je je er ook niet aan ergeren.
pi_18556388
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:23 schreef Jimmy het volgende:
En allemaal zo ongelovelijk Iers of schots zijn terwijl ze uit de VS komen.
ach, import-ieren en scotsmen... niet op letten.

Paul Mckenzie heeft wel echt Schots bloed trouwens.

He told meh.
pi_18556420
Ik zet ze in mijn rijtje bij Anti Flag... dat zegt wel genoeg denk ik
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:30:21 #220
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18556459
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:24 schreef =HellFire= het volgende:
WHAT DID YOU FUCKING EXPECT JIMMY?
Op zich hadden die 14jarige schotse rok dragende hanekam punkertjes die er heen huppelden me wel een hint moeten geven.

Gelukkig was het op een festival en was het mooi weer en kon ik dus gewoon lekker in het gras gan liggen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18556659
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:27 schreef Kletz het volgende:
Ik zet ze in mijn rijtje bij Anti Flag... dat zegt wel genoeg denk ik
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:30 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Op zich hadden die 14jarige schotse rok dragende hanekam punkertjes die er heen huppelden me wel een hint moeten geven.

Gelukkig was het op een festival en was het mooi weer en kon ik dus gewoon lekker in het gras gan liggen.
Oh, mates.... will ye please shut up, ye bloody arse-wipes. Ye can't recogniz good ol' folkpunk even when it bit ya in the bloody bollocks.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:49:11 #222
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18556773
Ik ben een keer naar een Ierse folkavond in een theater in Den Haag geweest. Allemaal van die zestigers met rossige baardjes en de nummers gingen bijna allemaal over de oorlog van 1916 tot 1921 en de Engelse bezetting van Noord-Ierland. En een gelul tussen de nummers door, daar zou MIHOEN! nog een puntje aan kunnen zuigen.

Ik hou meer van drinken dan van politiek hoor, maar je moet er geen nummers over gaan schrijven.
pi_18556824
Yo ho ho and a bottle of rum......
pi_18557079
Ik vind die Ierse folk wel gaaf. Ik luister wel vaker naar de Pogues, Chieftains en the Dubliners.
War. War never changes.
pi_18557100
wat wel een vet nummer is van DKM is Ballroom Heroes, vooral die intro is wel lachen als je zat bent.. trouwens moet ik er ff heel eerlijk bij zeggen dat als ik zat ben deze muziek opzich wel leuk ga vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 20-04-2004 12:06:57 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18557220
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef Kletz het volgende:
wat wel een vet nummer is van DKM is Ballroom Heroes, vooral die intro is wel lachen als je zat bent.. trouwens moet ik er ff heel eerlijk bij zeggen dat als ik zat ben deze muziek opzich wel leuk ga vinden
Zeg het maar. Zeg het maar. Je vind het wel vet .

Maar goed dat nummer draaide ze dus. Dat is erg gezellig in de kroeg. Maar dat begrijp je wel!
pi_18557340
Ik ben plaatjesdraaier in een alternatieve tent in harderwijk... en ik draai van punk tot aan jaren 60, 70, 80, 90. Van Drum 'n base tot aan techno en zelfs oldskool happy hardcore en hip hop ook nog.... ik kan et niet maken om daar heel de avond heaven shall burn te gaan draaien... want dan houden we geen klanten meer over .. maar draai wel flogging molly en DkM omdat daar de kids uit hun dak op gaan
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18557361
Puh. Kids these days.
pi_18557391
Maar kga ff douchen, lig nu al de hele tijd in bed te laptoppen. BRB.
pi_18557482
ff een nieuwtje wat op http://www.asice.nl staat. Slapshot cancelled european tour mensen!!!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:28:06 #231
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18557544
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind die Ierse folk wel gaaf. Ik luister wel vaker naar de Pogues, Chieftains en the Dubliners.
Je zou de Wolfe tones eens moeten proberen. De meeste nummers swingen behoorlijk en die mannen zitten/zaten echt vol met haat.

Wees wel gewaarschuwd want op de eerste platen staan nogal wat lofliederen aan de IRA. In de tijd dat die platen werden opgenomen manifesteerde de IRA zich nog niet als terroristische organisatie en de band aanbidt ze omdat ze in 1921 de Engelsen Ierland uitschopten.

Het nummer "The IRA will set them free" is later opnieuw opgenomen als "Irish men will set them free"
pi_18558372
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:19 schreef Kletz het volgende:
Ik ben plaatjesdraaier in een alternatieve tent in harderwijk... en ik draai van punk tot aan jaren 60, 70, 80, 90. Van Drum 'n base tot aan techno en zelfs oldskool happy hardcore en hip hop ook nog.... ik kan et niet maken om daar heel de avond heaven shall burn te gaan draaien... want dan houden we geen klanten meer over .. maar draai wel flogging molly en DkM omdat daar de kids uit hun dak op gaan
Collega! Ik ben ook plaatjesdraaier in een alternatieve toko. Ik draai eigenlijk ook alles, maar je kan het inderdaad niet maken om Poison the well te draaien ofzo, want de mensen moeten wel kunnen dansen. Ik vind het altijd vrij vervelend als mensen komen zeiken van "Jij luistert toch ook naar hardcore? Draai eens wat hatebreed". Dude(sorry voor het dude ), now is not the time.

Krijg jij betaald? Ikzelf draai tegen 'onkosten' wat eigenlijk betekent dat ik de hele avond gratis mag zuipen.

Edit: @Hippe: Ik zal het eens uitchecken
War. War never changes.
pi_18558398
DUDE!
pi_18558684
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_18558759
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:20 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
Respect, je hebt mij hardop laten lachen, terwijl ik in mijn eentje achter de PC zit hier, en da's zeldzaam.
War. War never changes.
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:26:44 #236
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18558829
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:20 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
Ik heb geen Madball trui en schijt zaterdag gewoon thuis.
Ik vind het een nogal vreemde gewoonte om allerlei spullen naar bands te gooien. Bij ons in het dorp kwam Normaal altijd eens per jaar langs en werd de helft van het verkochte bier naar Bennie Jolink gesmeten.
pi_18559300
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:20 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
Biertje voor deze man hier als het hem lukt!
pi_18559361
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Collega! Ik ben ook plaatjesdraaier in een alternatieve toko. Ik draai eigenlijk ook alles, maar je kan het inderdaad niet maken om Poison the well te draaien ofzo, want de mensen moeten wel kunnen dansen. Ik vind het altijd vrij vervelend als mensen komen zeiken van "Jij luistert toch ook naar hardcore? Draai eens wat hatebreed". Dude(sorry voor het dude ), now is not the time.

Krijg jij betaald? Ikzelf draai tegen 'onkosten' wat eigenlijk betekent dat ik de hele avond gratis mag zuipen.


Edit: @Hippe: Ik zal het eens uitchecken
Haha et is wel doorgekomen bij jullie dudes blijkbaar

oja en ik krijg geld om te zuipen zeg maar

[ Bericht 7% gewijzigd door Kletz op 20-04-2004 13:50:11 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18559362
-

[ Bericht 46% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 20-04-2004 13:48:35 (oeps) ]
War. War never changes.
pi_18559391
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:20 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
2 woorden: TRIEST
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18559426
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef Kletz het volgende:

[..]

2 woorden: TRIEST
dont forget de dude, dude HAHAHA.

echt loze bui vandaag ik, lol.
pi_18559615
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:50 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

dont forget de dude, dude HAHAHA.

echt loze bui vandaag ik, lol.
duidelijk maar je hebt wel gelijk wat ik dan wel weer complete bagger vind
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18559637
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:58 schreef Kletz het volgende:

[..]

duidelijk maar je hebt wel gelijk wat ik dan wel weer complete bagger vind
Sorry Sebas.
pi_18559854
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:20 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ga mijn Madball trui volschijten en zaterdag tegen de zanger aansmijten.
Ik denk dat dit meer als grapje bedoeld is. Als je dit gaat doen vind ik het idd een trieste actie, en bovendien zul je flink afgesmeerd worden door de hardcore modderfokkers daar

[ Bericht 9% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 20-04-2004 14:10:23 (Thiepvoutje) ]
War. War never changes.
pi_18559929
onder het motto hoe snel krijgen we een topic vol.....

Volgens mij ben jij de eerste die mij sebas noemt ik kan me niet herinneren dat iemand dat ooit tegen me heeft gezegd, maar ja ik heb dan ook een kort geheugen... zou zomaar kunnen dat iemand et vorige week nog heeft gezegd. (als we dan toch loos gaan lullen)
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18560047
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:12 schreef Kletz het volgende:
onder het motto hoe snel krijgen we een topic vol.....

Volgens mij ben jij de eerste die mij sebas noemt ik kan me niet herinneren dat iemand dat ooit tegen me heeft gezegd, maar ja ik heb dan ook een kort geheugen... zou zomaar kunnen dat iemand et vorige week nog heeft gezegd. (als we dan toch loos gaan lullen)
Ach een goeie klasgenoot van mij heet ook Sebastiaan en die woont in Zutphen en die heeft ook wel es in hardcorebands gespeeld en kent ook genoeg van die gasten die in die scene zitten vandaar dat ik het onthoudt.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:28:04 #247
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18560318
Aangezien jullie wat aan het afdwalen zijn zal ik eens proberen jullie weer een beetje los te trekken. Stel je mag van je ouders voor je verjaardagsfeestje 3 bands in de kelder laten spelen. Er zijn verder geen voorwaarden aan verbonden en je kunt dus kiezen wie je wil, wie worden het?

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 20-04-2004 14:35:08 ]
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:30:45 #248
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18560392
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef Kletz het volgende:
wat wel een vet nummer is van DKM is Ballroom Heroes, vooral die intro is wel lachen als je zat bent.. trouwens moet ik er ff heel eerlijk bij zeggen dat als ik zat ben deze muziek opzich wel leuk ga vinden
Dat nummer heet trouwens barroom heroes
pi_18560394
Hope Conspiracy
Raised Fist
The Police (geen hardcore maar wel de beste band ooit)
War. War never changes.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:34:20 #250
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18560485
Voor mij zou het worden:

MHOEN!
The Pogues met Shane McGowan (dan moet er wel een hoog podium in de kelder zijn)
Manliftingbanner

Dat zou een aardig verjaardagsfeestje worden
pi_18560516
Ik zou Shane ook als eerste laten spelen anders is hij weer te zat om een fatsoenlijke show neer te zetten
War. War never changes.
pi_18560632
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:28 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Aangezien jullie wat aan het afdwalen zijn zal ik eens roberen jullie weer een beetje los te trekken. Stel je mag van je ouders voor je verjaardagsfeestje 3 bands in de kelder laten spelen. Er zijn verder geen voorwaarden aan verbonden en je kunt dus kiezen wie je wil, wie worden het?
Cool bedacht.

Ik ga voor euhm,

- Een punkrock band om los te komen
- Een hardcoreband om lekker te beuken
(of een goeie ska(core)-band. Of iets ala dropkick Murphys. Gezellig.)
- Me First and the Gimme Gimmes doen het altijd goed bij iedereen! Leuke vrolijke afsluiters/covers die iedereen mee kan zingen.

Succes gegarandeerd.

Wie, moet ik nog even bekijken.
pi_18560701
Misschien Bad Religion en Dead Kennedys. Of euh, Stretch Arm Strong. Ofzo. of Rise Against. Of wat al niet meer...

En die Shane was toch van de Pogues of ben ik nu in de war? Hahah die moet je zeker niet als laatste doen.
pi_18560759
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:30 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Dat nummer heet trouwens barroom heroes
Zo zie je maar weer Dat ik et toch niet echt goed ken

3 bands das makkelijk

KILLSWITCH ENGAGE
AVENGED SEVENFOLD
CARRY ON
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18560836
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef =HellFire= het volgende:
En die Shane was toch van de Pogues of ben ik nu in de war? Hahah die moet je zeker niet als laatste doen.
Shane is idd van de Pogues ja. Die hebben ze ooit nog ladderzat van het pinkpop-podium moeten trekken omdat hij te zat was om te zingen, er kwam alleen nog maar gelal uit. Hij zich aan van alles vasthouden en die gasten hem wegtrekken, en er flikkert van alles om. Die beelden zijn echt grappig om te zien, hoewel het natuurlijk hardstikke kut en onprofessioneel is van Sjeen.
War. War never changes.
pi_18560912
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Shane is idd van de Pogues ja. Die hebben ze ooit nog ladderzat van het pinkpop-podium moeten trekken omdat hij te zat was om te zingen, er kwam alleen nog maar gelal uit. Hij zich aan van alles vasthouden en die gasten hem wegtrekken, en er flikkert van alles om. Die beelden zijn echt grappig om te zien, hoewel het natuurlijk hardstikke kut en onprofessioneel is van Sjeen.


pi_18560969
War. War never changes.
  dinsdag 20 april 2004 @ 15:00:46 #258
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18561075
Tijdens het optreden in Rotterdam in 97 of 98 viel hij dronken van het podium en gingen de Pogues zonder hem door, het schijnt vaker wel dan niet te gebeuren.

2 jaar geleden was er een aflevering over hem bij "Het Zwarte schaap", zijn vriendin vertelde daar dat ze mannen zonder voortanden sexy vindt.
pi_18561276
Ik zeg maar zo, op elke pot past een deksel.
pi_18561699
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

Ik denk dat dit meer als grapje bedoeld is. Als je dit gaat doen vind ik het idd een trieste actie, en bovendien zul je flink afgesmeerd worden door de hardcore modderfokkers daar
Die Belgische skins lust ik rauw. .

Maar Madball heeft na hun debuut weinig goeds meer gemaakt imho. Ik ga dan gewoon een bierpauze houden, evenals bij Millencolin... brr.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_18561807
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 15:00 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Tijdens het optreden in Rotterdam in 97 of 98 viel hij dronken van het podium en gingen de Pogues zonder hem door, het schijnt vaker wel dan niet te gebeuren.
Dit is idd. zeker geen uitzondering. Geroutineerde bezoekers houden er gewoon rekening mee dat hij soms niet in staat is te zingen. Dat is het risico van een Shane concertje...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 20 april 2004 @ 15:38:03 #262
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18562039
Het was in ieder geval een van mijn meest gedenkwaardige concerten. Ik behoor nu in ieder geval tot de mensen die Shan McGowan een keer dronken van het podium hebben zien vallen (met een fles whiskey in zijn hand, die stuk viel).
pi_18563440
Cro-Mags
Guns n' Roses
ondergetekende
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18563616
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Die Belgische skins lust ik rauw. .

Maar Madball heeft na hun debuut weinig goeds meer gemaakt imho. Ik ga dan gewoon een bierpauze houden, evenals bij Millencolin... brr.
Dude (gotta quit saying dude) Kameraad, Millencolin is afsluiter. Je weet nie wat je mist.
pi_18564033
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:38 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dude (gotta quit saying dude) Kameraad, Millencolin is afsluiter. Je weet nie wat je mist.


Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18564164
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:38 schreef =HellFire= het volgende:

Dude (gotta quit saying dude) Kameraad, Millencolin is afsluiter. Je weet nie wat je mist.
Gelukkig, dan ben ik waarschijnlijk toch al zo bezopen dat ik het podium niet eens meer kan vinden. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_18564191
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:55 schreef Kletz het volgende:

[..]



owwwww alright. Ik weet dat ik je op je zenuwen werk. Tis m'n dag niet ok? of de jouwe

I'll keep it quiet then.
pi_18564234
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:00 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Gelukkig, dan ben ik waarschijnlijk toch al zo bezopen dat ik het podium niet eens meer kan vinden. .
Zo'n zuiplap dan? Is het bier duur dan? Toch niet alleen Jupiler he? Belgen zweren daarbij. Vorig jaar nog hele discussie met een paar belgen over gehad. Was wel cool.
pi_18564289
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef =HellFire= het volgende:
Zo'n zuiplap dan? Is het bier duur dan? Toch niet alleen Jupiler he? Belgen zweren daarbij. Vorig jaar nog hele discussie met een paar belgen over gehad. Was wel cool.
Hehe, ik neem sowieso mijn eigen Hollandia wel mee. .
Volgens mij is het bier daar net zo duur als hier. En Jupiler valt ook best wel te zuipen trouwens.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_18564342
Jij nationalist met je Hollandia haha.

En Jupiler is wel te doen idd.
pi_18566699
Ik vind het allemaal best wel te zuipen eigenlijk. Ik zie alleen op tegen enorme hoeveelheden Maas pils ik weer op graspop moet gaan zuipen. Die mede is echt NIET te zuipen, dus ik hoop dat ze dit jaar weer halveliters Fosters hebben
War. War never changes.
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:49:00 #272
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18568089
hellacopters
Supersuckers
&
Zeke

Dat lijkt me een relekste kelder line-up.

Niet dat ik nog bij mijn ouders woon, dus ze gaan sowieso niet zeiken over herrie in mijn kelder. Dat doen mijn buren wel.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:54:36 #273
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18568271
Ik woon ook niet bij mijn ouders en bovendien hebben die geen kelder, maar het was ook maar om je er iets bij voor te kunnen stellen. Jullie suggesties vind allemaal wel mooi. Wat voor bier zouden ze moeten schenken op dat verjaardagsfeestje? (om in te haken op de Jupiler-discussie) En welke plaatjes moeten je gasten meenemen als kado?
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:05:23 #274
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18568632
Wie heeft er nog plaatjes nodig met zo'n line-up? Ik dwing ze gewoon door te spelen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:23:01 #275
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18569150
De 3 bands (kies alleen bands die al uit elkaar zijn, de rest kun je nog altijd wel eens zien):

1. The In/Humanity
2. Unbroken
3. Chain of Strength

En als we dan toch aan het namedroppen zijn/... wat vindt men hier van bands als Fuck on the Beach, Y, Yacoepse etc?
I make love in theory and touch myself in practice
pi_18579296
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:23 schreef Asphyxion het volgende:
De 3 bands (kies alleen bands die al uit elkaar zijn, de rest kun je nog altijd wel eens zien):

1. The In/Humanity
2. Unbroken
3. Chain of Strength

En als we dan toch aan het namedroppen zijn/... wat vindt men hier van bands als Fuck on the Beach, Y, Yacoepse etc?
Nog nooit van gehoord.... in welk rijtje moet ik dat bijzetten?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:19:32 #277
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18579922
Asphyxion: Fuck on the Beach en Yacopsae zijn nooit echte favorieten geweest. Naar mijn idee klonken deze bands een beetje net zoals de rest van dit soort bands. Y is wel een groot favoriet. De muziek heeft net iets geks dat de andere bands niet hebben en de teksten vind ik ook echt geweldig. Als we het toch over de extremere bands hebben, ken je Wilbur Cobb? Volgens mij heeft iedereen ze altijd maar gezien als Charles Bronson klonen, maar ik vond ze geweldig.

En die plaatjes waren niet om te draaien, maar als kado
pi_18585447
Gaat goed hier vandaag.... iemand nog fan van minor threat? en fan van de bands die ze coveren? Pennywise, 88 fingers louie, rage against the machine, slayer, uppercut o.a.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 21 april 2004 @ 14:32:38 #279
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18585714
Heb sinds kort Out of Step weer helemaal herontdekt, geweldig nummer. De rest van de bands die je noemt doen me niet zo veel, al had Uppercut zo af en toe wel hele vette shows en was Pennywise op Lowlands natuurlijk legendarisch.
pi_18585892
Minor Threat is geweldig natuurlijk. En een vette cover: Slayer heeft ooit nog Guilty of being white gecovered.
War. War never changes.
  woensdag 21 april 2004 @ 14:43:57 #281
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18586002
Op die punk-cover-cd zeker? Heb ik nooit gehoord en ik weet niet of ik dat wel wil, het klinkt toch een beetje als heiligschennis
pi_18586146
HiPPE... je moet em echt horen... ze hebben guilty of being white gedaan dus en filler en don't wanna hear it.. en damn die zijn zo vet gedaan.... ze denderen zo hard door en et zal je verbazen hoe vet ze dat gedaan hebben. iig de moeite waard om et te beluisteren. en ja hij staat op die punk cover cd .

Ken nu al 3 bands die don't wanna hear it coveren. The suicide machines, 88fl en slayer... niet te vergeten de SOIA cover van betrayed.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18587426
Bij deze opper ik in navolging hierop als titel voor het volgende topic in deze reeks "Undisputed Attitude"
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18587551
als jij er maar blij van wordt.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18588304
It makes me happy.
  woensdag 21 april 2004 @ 19:12:41 #286
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18592422
Ik zou "Campaign for musical destruction" een goeie titel vinden voor een nieuw topic

Maar ik zal eens kijken of ik die Slayer cd ergens kan lenen, maar toch blijf ik het heiligschennis vinden: een metalband die punknummers gaat spelen. Maar het zal wel een vooroordeel zijn, je hoort het wel als ik hem gehoord heb
  woensdag 21 april 2004 @ 19:17:28 #287
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18592542
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:12 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik zou "Campaign for musical destruction" een goeie titel vinden voor een nieuw topic

Maar ik zal eens kijken of ik die Slayer cd ergens kan lenen, maar toch blijf ik het heiligschennis vinden: een metalband die punknummers gaat spelen. Maar het zal wel een vooroordeel zijn, je hoort het wel als ik hem gehoord heb
En dan heb je ook nog G n' R en metallica die punkbands coveren.

Punk, wie is er niet groot mee geworden?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 21 april 2004 @ 19:21:39 #288
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18592664
Van mensen die weglopen naar metal of hardrock kun je je afvragen of ze ooit echt punk zijn geweest. Maar daar ga ik het verder niet over hebben. Ik heb ook eerst naar andere stijlen geluisterd voor ik door de punk gegrepen werd.

Punks die een metalband coveren zijn misschien nog wel erger
  woensdag 21 april 2004 @ 19:26:58 #289
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18592793
Muziek is muziek.

Mijn nieuwe band wordt ook hardrock met een vleugje punk en een scheutje metal, maar ik ben toch echt punk hoor.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 21 april 2004 @ 19:35:23 #290
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18592955
Ja ik beslis ook niet wat punk is en wat niet hoor, alleen ben ik zelf nogal closeminded. Niet express ofzo, ik vind gewoon haast alles wat geen razendsnelle hardcore is kut.

Zolang iemand die hardrock speelt en zich punk noemt maar geen 20 euro gaat vragen voor een bandshirtje en dergelijke hardrocktaferelen
  woensdag 21 april 2004 @ 19:48:28 #291
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18593258
Als het ons 15 euro kost, vragen we rustig 20 hoor, wees maar niet bang.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18593288
Ach ja je hebt ook punk goes pop... en punk goes acoustic. Soms met best decent bands die acoustic gaan. Het is dan wel geen razendsnelle hardcore maar het is in principe wel aan te horen.
  woensdag 21 april 2004 @ 19:56:52 #293
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18593450
Ja ach Skrewdriver zal ook in principe wel aan te horen zijn, maar ik hoef het niet te horen. Het gaat mij dus niet alleen om de muziek maar zeker voor de helft om het idee erachter. Als je t-shirts laat drukken voor 15 euro ben je gewoon een lul, dan kun je ze beter zelf maken.

Acoustische punk vind ik wel geweldig, maak ik zelf ook, maar je moet wel blijven razen en niet ineens van die tingeltangel-emo gaan maken
pi_18593842
Ik ben t met je eens wat muziek en ideeën erachter betreft. Had daar nog wel eens een hele discussie over gehad. Mensen vonden dat ik teveel zeikte, dat het gewoon om de muziek gaat in de eerste plaats... I don't think so.

Misschien maakt het bij bubblegumpunkrock ofzo of gewoon leuke ragherrie niet uit, maar bij de wat meer maatschappijk-kritische (hoeft nog niet eens gelijk poltiek te zijn) bands is het wel handig als je de ideeën erachter een beetje begrijpt.
  woensdag 21 april 2004 @ 20:47:01 #295
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18594503
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Asphyxion: Fuck on the Beach en Yacopsae zijn nooit echte favorieten geweest. Naar mijn idee klonken deze bands een beetje net zoals de rest van dit soort bands. Y is wel een groot favoriet. De muziek heeft net iets geks dat de andere bands niet hebben en de teksten vind ik ook echt geweldig. Als we het toch over de extremere bands hebben, ken je Wilbur Cobb? Volgens mij heeft iedereen ze altijd maar gezien als Charles Bronson klonen, maar ik vond ze geweldig.

En die plaatjes waren niet om te draaien, maar als kado
MAar Fuck on the Beach/Yacoepse is wel gewoon lekker raggen. Charles Bronson vond ik wel geweldig, met leuke teksten, Wilbur Cobb vind ik wat minder. Overigens vind ik The Oath ook niet echt leuk vergeleken met CB....
I make love in theory and touch myself in practice
  woensdag 21 april 2004 @ 20:51:00 #296
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18594585
quote:
Op woensdag 21 april 2004 09:34 schreef Kletz het volgende:
Nog nooit van gehoord.... in welk rijtje moet ik dat bijzetten?
The In/Humanity - Chaos, screamo achtige muziek. Net zoals The Guyana Punchline, alleen dan nog wat net extremer vind ik.
Unbroken - metal/hardcore... Niet te omschrijven. 'Life. Love. Regret.' is gewoon een geweldige schijf.
Chain Of Strength - Old School Straightedge hardcore...

Yacoepse/Fuck on the beach/Y ---> zeer snelle punk...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_18597449
Ik wil graag meer toffe youthcrew leren kennen. Suggesties?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 22 april 2004 @ 00:59:47 #298
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18600365
Betercore!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 22 april 2004 @ 01:00:53 #299
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18600384
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ja ach Skrewdriver zal ook in principe wel aan te horen zijn, maar ik hoef het niet te horen. Het gaat mij dus niet alleen om de muziek maar zeker voor de helft om het idee erachter. Als je t-shirts laat drukken voor 15 euro ben je gewoon een lul, dan kun je ze beter zelf maken.
Ga vooral hardrock en metal bands die ooit punk speelden over 1 kam scheren met Skrewdriver.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 22 april 2004 @ 09:27:01 #300
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18603143
Wanneer mensen de punk zo uitverkopen dat ze op 5 meter hoge podia achter rijen beveiliging gaan spelen, t-shirts voor 20 euro gaan verkopen en ineens niks meer met punk te maken willen hebben, zijn ze voor mij niet veel beter dan Skrewdriver.

Bij goede Youthcrew zou ik zeker Betercore zeggen (maar dat is "Youthcrustcore against war") maar ook the first step vind ik erg goed en Guidingline was erg goed.

Fuck on the Beach/Yacopsae en Y vallen bij mij al in het hokje powerviolence en komen dicht bij grind in de buurt. Bij Fuck on the Beach vond ik de naam altijd het bijzonderste. Die hype over de Oath heb ik ook nooit begrepen, afgezien van de bandleden. Wilbur Cobb blijft een favoriet. Ik kreeg laatst wat binnen van de Squash Bowels uit Polen (zonder sprookjes) en die zijn ook heel erg vet. En Infect uit Brazilie op Comitment. Snelle hardcore met female vocals, ook super
pi_18604289
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:38 schreef Kiff het volgende:
Ik wil graag meer toffe youthcrew leren kennen. Suggesties?
Wat ken je zoal?

Mainstrike vind ik toch wel lekker maar dat ken je vast al wel... ik weet niet of je shark attack, carry on, floorpunch, Give up the ghost, battery, chain of strength, the deal enzo bij die genre mag zetten? maar dat ken je vast ook al wel... ben niet zo'n youth crew fanaat maar deze bands die ik net opnoemde vind ik zeker wel vet... maar verder kan ik je niet helpen.. moet je toch bij andere mensen terecht.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18604514
dus undisputed attitude dan maar?:)
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')