abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 april 2004 @ 20:34:38 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_18283789
Ik hoorde dat er een bommelding is geweest in Tilburg bij de woontoren...weet iemand er meer van? Ik woon er nl vlakbij
Waarschijnlijk is het weer nix, maar de straat enzo was helemaal afgezet...
To infinity…and beyond!
pi_18283816
Ja, het blijkt een 2000 ponder uit de 2e wereld oorlog te zijn die zichzelf heeft aangegeven.
pi_18283817
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:34 schreef ivetje het volgende:
Ik hoorde dat er een bommelding is geweest in Tilburg bij de woontoren...weet iemand er meer van?
Ja, het is een grote, je gaat dood .
I was an atheist until I realized I was God
pi_18283825
ja, vals alarm..
pi_18283884
arg, ik word echt gek van al die bommeldingen, nou is het niet leuk meer hoor Vannacht was er bij Amersfoort ook een verdacht pakketje gevonden, en daarom had mijn trein vanochtend vertraging en was ik bijna te laat voor mijn tentamen
pi_18283905
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:38 schreef Sylvana het volgende:
en was ik bijna te laat voor mijn tentamen
Och, bel ze op met een bom-melding op school en je bent op tijd
pi_18284433
Jep in Westpoint. Ik woon er 100 meter vanaf en alles was afgezet, want het gebouw zou weleens alle kanten op kunnen vallen. Het was een valse melding.. na een uur gingen alle wegen weer open.
Ik heb er zojuist een nieuwsbericht over getypt, ben benieuwd of het erop word gezet.
  donderdag 8 april 2004 @ 21:05:52 #8
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_18284456
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:04 schreef Morgil het volgende:
Jep in Westpoint. Ik woon er 100 meter vanaf en alles was afgezet, want het gebouw zou weleens alle kanten op kunnen vallen. Het was een valse melding.. na een uur gingen alle wegen weer open.
Ik heb er zojuist een nieuwsbericht over getypt, ben benieuwd of het erop word gezet.
hmm, beetje lomp...meteen denken dat de hele toren om gaat vallen
To infinity…and beyond!
pi_18284488
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:05 schreef ivetje het volgende:

[..]

hmm, beetje lomp...meteen denken dat de hele toren om gaat vallen
haha nogal! Maar ze moeten alle voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijk, want als het echt is is de schade niet te overzien.
  donderdag 8 april 2004 @ 21:10:49 #10
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_18284566
Ik denk dat ik ook maar eens een bommelding ga doen.
Dat is namelijk erg gaaf tegenwoordig niet? Ben ik vast erg stoer tegenover mijn vrienden...

Wat zou je trouwens doen als een vriend van je een bommelding heeft gedaan. Ik denk dat als het écht een goeie vriend van me zou zijn, dat ik het dan zou afkeuren, maar verder mondje dicht zou houden. Als het gewoon een vriend/huisgenoot/collegaga zou zijn, zou ik het denk ik zonder pardon melden...
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 8 april 2004 @ 21:11:15 #11
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_18284580
Stille tochten zijn uit, bommeldingen zijn hét in 2004.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  donderdag 8 april 2004 @ 21:15:13 #12
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_18284687
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:06 schreef Morgil het volgende:

[..]

haha nogal! Maar ze moeten alle voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijk, want als het echt is is de schade niet te overzien.
Ja ok, maar ik vind het nu toch wel een beetje overdreven worden overal..ik moet morgen van tilburg naar utrecht met de trein en ik ben bang...niet voor een bom in de trein, maar wel voor een bommelding en dat ik dus in die trein zit voor 2 uur...en dat voor iemand die z'n boterhammen is vergeten ofzo Ik ben banger dat ik vertraging heb dan voor een bom eigenlijk

Wat ik zou doen als een vriend van me een melding doet...hem aanspreken op z'n lompe gedrag, en als ik hem/haar niet zo heel goed ken gewoon aangeven denk ik...wel anoniem natuurlijk, anders word je daarna afgetuigd ofzo
To infinity…and beyond!
pi_18284753
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:15 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik vind het nu toch wel een beetje overdreven worden overal..ik moet morgen van tilburg naar utrecht met de trein en ik ben bang...niet voor een bom in de trein, maar wel voor een bommelding en dat ik dus in die trein zit voor 2 uur...en dat voor iemand die z'n boterhammen is vergeten ofzo Ik ben banger dat ik vertraging heb dan voor een bom eigenlijk

Wat ik zou doen als een vriend van me een melding doet...hem aanspreken op z'n lompe gedrag, en als ik hem/haar niet zo heel goed ken gewoon aangeven denk ik...wel anoniem natuurlijk, anders word je daarna afgetuigd ofzo
Nou, ik ben vandaag (toevallig ) ook naar Utrecht geweest met de trein en helemaal geen vertraging ofzo gehad gelukkig!
Ik zou niemand aangeven, laat ze maar lekker.
  donderdag 8 april 2004 @ 21:17:56 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_18284757
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:15 schreef ivetje het volgende:

Wat ik zou doen als een vriend van me een melding doet...hem aanspreken op z'n lompe gedrag, en als ik hem/haar niet zo heel goed ken gewoon aangeven denk ik...wel anoniem natuurlijk, anders word je daarna afgetuigd ofzo
Dat is echt wel het mínste waar ik bang voor ben... Wat wil zoiemand dan? Mij aftuigen, omdat hij de NS en wat reizigertjes weer met de handen in het haar heeft gezet? Of zullen zijn vrienden mij een triest mannetje vinden?
Ik kan me er niet druk om maken...
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 8 april 2004 @ 22:05:48 #15
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_18286323
Na, da was nep.
m'n baard viel af, halverwege t telefoongesprek en toen ik in t Nederlands vloekte ipv Arabisch, ging er bij de wouten toch een lichie branden
kut

volgende is echt; ik vind die woontoren zoooooooo lelijk!

Allah Il Akhbar!

Groeten van Osama W Cheney
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')