abonnement Unibet Coolblue
pi_18215898
Meld hier

  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
  • wanneer je examen hebt.
  • wanneer en of je geslaagd bent
  • Hoeveel lessen je hebt gehad
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen
  • ook over je aanhanger (Ja je mag meer als 750kg trekken)
  • en natuurlijk ook motor rijbewijs
  • en brommerrijbewijs

  • al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft

    [CENTRAAL] Rijles/rijbewijs

    [ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 06-04-2004 12:46:37 ]
  • Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_18215949
    Ik heb nu al 1 les gehad.

    It's amazing, Mike
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_18216034
    Ik moet deze week op voor mn rijbewijs ben benieuwd
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
    pi_18216102
    31 Mei 2001 begonnen.
    3 Januari 2003 geslaagd.
    Had in totaal 27 lessen gehad. Instructeur had weinig ingegrepen. Durf aantal niet te zeggen. Zolang geleden.

    ( waarvoor die lange tijd: had een geldprobleem dus kon een tijd niet lessen )
    Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
    pi_18216134
    Februari 2004 begonnen...nu nog bezig...zit nu op zo'n 13 lessen Als het een beetje mee zit zal ik een rijbewijs rond Juni hebben
    pi_18216161
    moet morgen voor mn tweede les in een dikke audi
    Hoezo dat mag niet ?!
    pi_18216477
    Begonnen... denk oktober/november 1996, geslaagd december 1997.
    Geen idee hoeveel lessen (en ingrepen) ik heb gehad (al veel te lang geleden), 3 keer examen gedaan.
    Tot nu toe netjes zonder schade gereden .
    Mama van 2 lieve meiden :)
    pi_18218301
    Morgenochtend afrijden Rijbewijs C.. wordt de 5e keer..
    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
      dinsdag 6 april 2004 @ 14:17:06 #9
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_18219181
    quote:
    Ja, dat is inderdaad veel. M'n ouders dachten me een leuk verjaardagscadeau te geven voor mijn 18e verjaardag, vorig jaar. Een cursus van de ANWB. Maar een jaar laten heb ik nog steeds geen rijbewijs en zijn we al 7000 euro verder. Ik voel me erg schuldig tegenover mijn ouders, dat ze gewoon al zovaak het maandsalaris en het vakantiegeld aan de rijschool hebben moeten betalen . Zelf betaal ik ook wat ik kan, maar met een minimumloon lukt dat niet zo hard.

    Nu dus weer gewoon op naar het WaterstaatBNORexamen. Allemachtig.
    Ik herken het echt wel zeg, zeker over dat wisselvallige rijden. Ik kan een volmaakte les rijden. Maar een andere les kan ik weer fluitend een voorrangsrotonde oprijden en dan bijna tegen een auto opklappen omdat ik totaal verkeerd heb ingeschat hoe hard de auto op de rotonde reed, om maar eens een voorbeeld te noemen. Ik hoop dat ik op mijn examen een goede dag heb. Ik ben gelukkig nog niet zo veel geld kwijt, maar als ik een paar keer zak ben inderdaad zo weer een paar duizend euro verder.
      dinsdag 6 april 2004 @ 14:38:21 #10
    23078 -MOX-
    Metaaldetectie
    pi_18219820
    Vandaag gezakt voor mijn rijbewijs (eerste keer examen) Ik zou te hard hebben gereden in de bochten, bij kruisingen en bij het afslaan. (ik reed bij het passeren van een max 50 km/uur bord 70 km/uur, dat was bij het einde van de snelweg richting stoplichten). En bij het fileparkeren kwam de achterband op de stoep . Ik kan wel begrijpen dat zij me hebben laten zakken, maar het is gewoon kut om te zakken ($$$ ) Hmnnz, volgende keer beter...
    Tijd, dat heb je niet, dat maak je!
      dinsdag 6 april 2004 @ 19:32:23 #11
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_18228568
    Achterband mag op de stoep komen.. Als je maar wel goed om je heen hebt gekeken..
    Die andere fouten herken ik ook van mezelf.. Alleen dan met een 12 ton zware vrachtwagen, dan is het niet zo gek dat ze me daar op afrekenen..
    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
    pi_18228715
    In februari begonnen.. nu 21 lessen gehad, dus hopelijk half Mei mijn eerste examen Theorie is intussen binnen met 2 foutjes (in een keer )
    pi_18231474
    Net les 4 gehad; ging op zich wel.

    Best bizar dat moeilijke dingen zoals achteruit fileparkeren; achteruitrijden; hellingproef; keren op de weg allemaal goed gaan..
    Maar dat ik dan weer moeite heb met zoiets simpels als minder gas geven; remmen; terugschakelen en stoppen voor een stoplicht

    En ik moet 'beter kijken' Alsof ik mn ogen dichtheb ofzo

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2004 21:08:56 ]
      dinsdag 6 april 2004 @ 21:14:07 #14
    24114 --H-I-M--
    beyond redemption...
    pi_18231601
    WTF, na les 4 al achteruit fileparkeren enzo?

    Ik heb vandaag les 15 gehad en beheers de basisdingen redelijk (scannen, gas, rem schakel, optrekken na rood) maar moelijkere dingen ben ik nog niet eens aan toegekomen! maar ik ben dan ook echt onhandig c.q. motorisch gestoord
      dinsdag 6 april 2004 @ 21:17:09 #15
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_18231691
    Ik ging de eerste les al de weg op, snelweg op en parkeren.. Maarja.. Ik had dan ook de redelijke (illegale) ervaring..
    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
    pi_18231699
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 21:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
    WTF, na les 4 al achteruit fileparkeren enzo?

    Ik heb vandaag les 15 gehad en beheers de basisdingen redelijk (scannen, gas, rem schakel, optrekken na rood) maar moelijkere dingen ben ik nog niet eens aan toegekomen! maar ik ben dan ook echt onhandig c.q. motorisch gestoord
    Ja ik vond het ook vreemd
    Mn eerste les moest ik meteen al om 17.15 de spits in door de binnenstad hier
    Maar mijn rijinstructeur heeft de aanpak "Eerst alles een keer doen; dan verbeteren; en dan afwerken"
    (dat zegt hij elke les ) (wordt een beetje vervelend).

    Het starten gaat steeds beter nu. Het rijden gaat gewoon goed; het optrekken helemaal;
    alleen langzamer/terugschakelen gaat gewoon slecht
    Volgende keer gaan we grote kruispunten doen. Brrr
    pi_18231721
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
    Ik ging de eerste les al de weg op, snelweg op en parkeren.. Maarja.. Ik had dan ook de redelijke (illegale) ervaring..
    ik had 2x een uurtje geoefend met mn vader
    starten, schakelen, bochtjes enzo.
    Dat heeft op zich wel geholpen, ik was niet zenuwachtig de 1e les gelukkig.
      dinsdag 6 april 2004 @ 21:25:18 #18
    24114 --H-I-M--
    beyond redemption...
    pi_18231906
    Ik had op mn 11 wel eens gereden met mn vader, maarja dat was ook in een rustig dorpje! ik kon net bij de pedalen haha! (jong geleerd! mijn vader reed al op zijn 14e Harley, dat zag er pas gek uit!)

    Sindsdien eigenlijk nooit meer tot mn rijlessen begonnen. Ik doe wel RIS (rijden in stappen) dat werkt voor mij iig wel goed en volgens mijn instructeur is het ook stukken beter dan reguliere les vanwege mijn gebrekkige motoriek
    pi_18233201
    Rijbewijs na twee uur ingenomen
    Doe het wel ff wat beter dan deze automobilist... Is anders zo zonde...
    [18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
    <gr8w8>bitch
    pi_18233245
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef MutZ het volgende:
    Rijbewijs na twee uur ingenomen
    Doe het wel ff wat beter dan deze automobilist... Is anders zo zonde...
    Jah Mutz heb jij hem al? of nog bezig? of moet je nog beginnen?
      Redactie Frontpage dinsdag 6 april 2004 @ 22:09:41 #21
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_18233418
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef MutZ het volgende:
    Rijbewijs na twee uur ingenomen
    Doe het wel ff wat beter dan deze automobilist... Is anders zo zonde...
    OMFG!!!

    Ik ben in November 2002 begonnen met lessen
    Ik ben in Oktober 2003 geslaagd, in 1x
    Nog geen aanrijdingen oid
    En het aantal ingrepen: genoeg, zelfs nog een stuuringreep tijdens het afrijden!

    de reden dat ik geslaagd was is denk dan ook dat ik initiatief toonde door zelf voor te stellen om over de stoep (minstens 20cm hoog!) te gaan toen een busje het pad blokkeerde. En ik reed best rustig
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_18234006
    Ik heb nu iets van 7,5 uur les gehad. Ik vind het echt super leuk om te doen!!!
    Mijn rijleraar is ook heel relaxt en aardig (ouwe man met veel ervaring).

    Ik ging de 4e les ofzo op de snelweg, echt spannend vond ik dat!! Maar goed. Laatste les ook hellingproef gedaan, ging naar mijn idee wel goed. Moest ook 2x straatje keren, de eerste keer ging goed, maar de 2e keer kwam ik een beetje op de stoep.

    Maar goed, al met al vind ik het super leuk!!
    Ik ben trouwens begin maart begonnen, en heb iedere week 1 (soms 2) les(sen) van 1,5 uur.
      woensdag 7 april 2004 @ 00:38:06 #23
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_18237339
    Ik snap niet dat men je straatje laat keren.. Ik moest het ook doen, maar hoe vaak doe je dat nou in het reguliere leven??? Als ik al straatje keer is het met een halve draai over 't kruispunt hier bij m'n huis, maar anders eigenlijk nooit..
    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
    pi_18237872
    met straatje keren leer je meer dan alleen het keren hoor
    ook controlle/overzicht ed

    (en wat als je staks een doodlopende straat in rijd, en je kan niet keren ? )
    pi_18238401
    Roze papier goed voor twee uur rijplezier

    Den Helder - Een 18-jarige automobilist uit Den Helder die net twee uur zijn rijbewijs had, moest het roze papiertje vanmorgen weer inleveren. Hij reed met een geleende auto op de Huisduinerweg 117 kilometer per uur, waar 50 is toegestaan.

    De snelheidsduivel kwam uit de richting van de Timorlaan en ging in de richting van Huisduinen. De snelheid werd gemeten met behulp van een laserpatrol. De man werd staande gehouden en toen bleek dat hij deze morgen juist zijn eerste rijbewijs bij het gemeentehuis had opgehaald. Dit roze papiertje mocht hij, gezien de snelheidsoverschrijding, meteen inleveren.

    De jongeman reed in de auto van zijn ouders. De agenten hebben maar van inbeslagname van het voertuig afgezien.

    Ook wel weer begrijpelijk, als je net je rijbewijs hebt dan is het logisch dat je even uit je dak gaat door lekker het gas in te trappen
    Maar ja, dan staat daar toevallig wéér zo'n agent met z'n lasergun...


    [ Bericht 5% gewijzigd door ilona-scuderia op 07-04-2004 02:24:21 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')