pluche handboeien van de expo?quote:Op maandag 5 april 2004 12:39 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben op zoek naar een touw of een koord om mn vriendin vast te binden, nou weet ik dat je dat in de secwinkel kan kopen maar dat kost 30 euro voor een stukje touw van 7 meter...
iemand die een goedkoper alternatief heeft ?
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 13:37 schreef GewoneMan het volgende:
thnx allik ga het uitzoeken, vervolgens lol maken met mn vriendin..
zal ik de ervaringen ook ff posten ?![]()
Wit nylon touw, 6-8 mm van de Gamma is perfect. Was geloof ik 15 meter. 4 x 2 meter voor handen en voeten en 2 x 3,5 voor andere dingen vast te binden.quote:Op maandag 5 april 2004 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het touw moet zeker NIET rekbaar zijn!
Zorg er voor dat het touw dus een 'vaste kern' heeft zoals dat genoemd word.
Verder kan je het beste op zoek gaan naar katoenen touw omdat dat niet schuurt bij gebruik.
Een dikte van 6-8 mm is prettig om mee te werken.
Gamma wil nog wel eens wat hebben. Andere opties zijn zijlwinkels ed.
foei doompjuh dat is schreeuwen en dat voor een modjuh... schaam juhquote:Op maandag 5 april 2004 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
twiggy wil ffuh shoppen ???quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:55 schreef Twiggy het volgende:
Hoe heet dat bedrijf?
Praxis 0,29 euro per meterquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef Twiggy het volgende:
yep, ben opzoek naar goed touw (gevlochten katoen van minimaal 8 mm dik) maar tot nu toe heb ik nog niets bruikbaars gevonden. Alle tips zijn dus welkom.
Twiggy PM maar: kan voor zacht prijsje aan helpenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef Twiggy het volgende:
yep, ben opzoek naar goed touw (gevlochten katoen van minimaal 8 mm dik) maar tot nu toe heb ik nog niets bruikbaars gevonden. Alle tips zijn dus welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |