abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:10:01 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18121971
Vorige delen
[Snowboard] Centraal topic
[snowboard] centraal topic deel 2
[Centraal] Snowboard topic deel 3
[Centraal] Snowboard topic deel 4
[Centraal] Snowboard Topic deel 5
[Centraal] Snowboard Topic deel 6
[Centraal] Snowboard topic deel 7
[Centraal] Snowboard topic deel 8
[Centraal] snowboard topic deel 9
[Centraal] snowboard topic deel 10

"Ze mountain iz like e women, you have to treat her carefully"

"Die letzten zwölf Stunden hatte ich die besten zwei sachen in der Welt: Sex & Powdêr!

"A good snowboarder is a good drinker!"

"Wie Steiler, wie Geiler"


Nog steeds de babes


Freeriding baby


Ehm.... extreem dus


Bij boarden in het naseizoen kom je nog wel eens water tegen....


Op verzoek van XL toegevoegd
Waar zouden we zijn zonder...... Domino's Pizza
quote:
Natuurlijk is een foto van een waaghals die van een rotsgebergte springt leuk om naar te kijken. Maar wintersport is voor mij meer 'gezelligheid' en gewoon lol maken. Ik doe daarom het liefst een gekke hoed op, dat is altijd lachen.
quote:
Hmmm, ik weet niet hoor, maar als ik die filmpjes en foto's op extremecarving.com zie vind ik dat er toch wel heel machtig uit zien hoor. Oke, het zijn dan wel speciaal daarvoor geproduceerde boards om plat tegen de sneeuw aan te carven. Toch ziet het er bruut uit en snap ik niet dat men Ultimora afvalt op het feit dat hij op hard boots rijdt i.p.v. soft boots. Het is ook snowboarden, alleen een ietwat andere discipline.
Maar goed, ik ben zelf ook veel meer aangetrokken tot het freeride principe dan het freestylen. Het ziet er allemaal wel leuk uit en zo, maar ik kan geen hele dag opofferen om in een park te spelen. Gassen met mijn Donuts The Ultralight 168, daar ga ik voor...
Wel leuk om te lezen dat iedereen hier zo goed kan snowboarden. Helaas, ik heb het geld niet om een paar keer per jaar richting Frankrijk te rijden. En ook niet om wekelijks in op een indoor baan te spelen. Misschien toch maar goed dat ik er zondag niet bij kan zijn. Ik denk echt dat ik in het niet zou vallen...
POWDER ON!

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 02-04-2004 22:12:21 (Plaatje toegevoegd op verzoek van XL) ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:11:05 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18122000
Nog een klein weekje en dan zit ik weer in het heerlijke Oostenrijk, lekker in de sneeuw

moet het alleen wel weer wat kouder worden....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18122189
Heel jammer nartuurlijk dat mijn varkenspet niet mee is genomen naar deeltje 11 maar goed
Net terug uit Zoetermeer. Heerlijk avondje geboard, wel wat last van me knieen, die landingen he... Typen gaat ook wel wat lastig , na te veel smirof ice maargoed..
4 april landgraaf staat voor de deur. Wie zijn er definiteif van de partij?
pi_18122682
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:44:07 #5
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_18127370
* DarkChylde bied verontschuldiging aan aan thermo

had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen wintersport een helmje gekocht had?
board best fijn, en je merkt er eigenlijk weinig van..
heb er tijdens een big jump al veel profijt van had
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_18129442
Craig Kelly ...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:40:00 #7
72282 360sjors
King of the Hill
pi_18133087
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:22 schreef Kentaro het volgende:
Wie zijn er definiteif van de partij?
Ik ben er niet, heb nog 100 euro voor deze maand, beetje te fanatiek geterrast afgelopen dagen. Het geld wat ik uit moet geven aan OV om in Landgraaf te komen is weggegooid, kan door de weeks met mijn OV kaart gratis reizen dus ga een dagje door de week
  vrijdag 2 april 2004 @ 18:25:24 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18136769
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 01:05 schreef Kentaro het volgende:
[afbeelding]
R.I.P.

Ik kan er helaas niet zijn zondag....
Moet werken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:53:46 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18138347
Ik mis domino's pizza's in de openingspost
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_18139755


deze
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 2 april 2004 @ 22:13:01 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18140792
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:53 schreef XL het volgende:
Ik mis domino's pizza's in de openingspost
toegevoegd
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 2 april 2004 @ 22:17:16 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18140889
Restecp!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_18148517
eej, deel 11!
  zaterdag 3 april 2004 @ 11:56:21 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18148584
Ik heb gisteren voor het eerst geboard in Zoetermeer Echt zo cool
Maar wel vaak op me bek gegaan ze hadden me en verrot board gegeven
ik had 12 rechts voor gezegt wat doen ze geven ze een een linksvoor plus 2 van die inklik dingen waren verrot
Maar al met al erg gaaf hoe lang zou het duren als je elke week 1 uur les neemt voordat je het goed kan ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_18153589
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef XL het volgende:
Restecp!
Ook aan de wodka
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:25:02 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18155190
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst geboard in Zoetermeer Echt zo cool
Maar wel vaak op me bek gegaan ze hadden me en verrot board gegeven
ik had 12 rechts voor gezegt wat doen ze geven ze een een linksvoor plus 2 van die inklik dingen waren verrot
Maar al met al erg gaaf hoe lang zou het duren als je elke week 1 uur les neemt voordat je het goed kan ?
Als je dat toch ziet zeg je toch dat je die niet wilt

Maar goed, je moet denk ik wat vaker les nemen dan 1h per week. Of het iig meer doen dan die ene uur per week.
Uurtje per week aanwijzingen en daarnaast nog beetje vrij boarden tussendoor. Dan moet het wel te doen zijn als je een klein beetje gevoel ervoor hebt

Hoelang??? tja.... geen id.
Zeg eerst eens wat je verstaat onder "goed snowboarden"

Ik vind 80% wat zich op de pistes begeefd niet goed dus als je aan mijn maatstaven rekent, dan ben je nog wel ff bezig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18156168
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar al met al erg gaaf hoe lang zou het duren als je elke week 1 uur les neemt voordat je het goed kan ?
Met een cursus van 6 weken (1 les per week) kom je, als je een beetje aanleg voor hebt en er voor gaat, indoor wel een beetje naar beneden. Dan moet je zelf gewoon veel gaan boarden en kun je volgend jaar ofzo nog eens een cursus voor gevorderden nemen, dan schaven ze je techniek weer wat bij.
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:53:52 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18158431
Dat van links voor had ik gezien die klik dingen niet maar ze moesten al een hal fuur zoeken dus denk je ook van nouwe laat maar neem die wel.
En onder goed snowboarden versta ik dat je de piste zonder al te veel vallen benden kan komen.
En 6 weken heb ik al meer gehoord
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:55:18 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18158457
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 17:09 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ook aan de wodka
Ali G
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_18191843
Even een update nav de Fok snowboard meeting van gisteren in Landgraaf. Wie waren er allemaal:



Verder wel met me zusje een heerlijk dagje geboard. Lekker rustig Het park lag er goed bij, met een streetrail daarna een kinked rail, een box, nog een streetrail dan een schansje. Op dezelfde baan een bigjump (10 m) en natuurlijk de halfpipe met aan het uiteinde na een bigjump (6m)
  maandag 5 april 2004 @ 21:36:21 #21
72282 360sjors
King of the Hill
pi_18204838
[update] Sportcentrum De Uithof Den Haag in brand

Ik hoop dat de indoor boardbaan nog maar in orde is...
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:49:37 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18225844
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:36 schreef 360sjors het volgende:
[update] Sportcentrum De Uithof Den Haag in brand

Ik hoop dat de indoor boardbaan nog maar in orde is...
Op het nieuws zeiden ze gisteren dat er niets mee aan de hand was
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:52:54 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18232817
Morgenavond weer richting Oostenrijk

Het schijnt warm te zijn maar de sneeuw is nog wel te doen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18234996
Hmmmm, niet zo netjes van de mensen die aan hebben gegeven deel te nemen aan de Fok!boardersmeet. Waarom is men niet komen opdagen, want ik kan me nog goed voor de geest halen dat er toch een aantal mensen hebben aangegeven wel aanwezig te zijn? Of durfde men elkaar niet aan te spreken.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:19:30 #25
91385 Morgion
<3 Photography
pi_18235486
Ja, dat probleem met mensen die niet op komen dagen, als je met ze afspreekt om te gaan vlammen, ken ik helaas ook.
EOS 400D ** 18-55mm f/3.5-5.6 ** B&W filter ** Sandisk Extreme III
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')