Denk het niet. Het ding wordt zondag pas officieel gepresenteerd, en maandag gereleased. Ik neem aan dat dan de levering pas begint?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:16 schreef Lucske het volgende:
Zouden ze hem morgen al hebben?
Tot nu toe was het iedere keer: maandag release, vrijdag of zaterdag ervoor in de winkel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:25 schreef freako het volgende:
[..]
Denk het niet. Het ding wordt zondag pas officieel gepresenteerd, en maandag gereleased. Ik neem aan dat dan de levering pas begint?
Misschien heb je geluk. Maar 7 april is op een woensdag.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:31 schreef Lucske het volgende:
[..]
Tot nu toe was het iedere keer: maandag release, vrijdag of zaterdag ervoor in de winkel.
Leuke avatar!!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Frenkel het volgende:
Ga hem denk ik wel weer kopen, is er toevallig ook gefilmd vanuit het publiek lijkt me wel lache..![]()
Heb in het theater ook, maar denk dat dit wel anders wordt, ben benieuwd
Haha cool, maar hij zal dus maandag nog niet bij Frs of van leest ofzo liggenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:53 schreef hooibaal het volgende:
Kroese, Nijmegen. Die hadden er reeds één gekregen van een vertegenwoordiger of iets dergelijks. Er was nog enige discussie of ie al verkocht mocht worden, maar omdat ie (terecht of niet) al in het schap stond kreeg ik hem dus mee. Ik zal dus blijkbaar wel één van de eerste Nederlanders zijn die hem heeft
Dank jequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Leuke avatar!!
Reken maar op dinsdag. Volgens mij wordt op maandag niet geleverd. Ja, tot dinsdag is nog lang!quote:Op zondag 4 april 2004 11:37 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Haha cool, maar hij zal dus maandag nog niet bij Frs of van leest ofzo liggen![]()
Zit er nou een extra CD bij, of is het alleen een DVD?quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:13 schreef hooibaal het volgende:
En ik heb hem dus al binnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |