abonnement Unibet Coolblue
pi_18096621
Gaan we weer...

in navolging op

Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXV

SATURDAY THE 14th

'Komische' horrorfilm die niet leuk is en niet horror is.



Overslaan

pi_18096680
Dead End, 2003

imdb

Bedoeld als horror, hooguit af en toe een beetje lachwekkend.
Skip it.
pi_18096683
vanavond op m'n werk de dvd matrix reloaded gekeken
voor het eerst...
'k zou niet weten wat ik er van moet vinden... ene kant was ie wel gaaf.
maar aan de andere kant viel ie toch weer tegen
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:48:48 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:48:50 #5
6002 Eek
 houdt van autorijden
pi_18096700
Vandaag pas gezien:

Finding Nemo

Echt wel een stoere film..!!
Verbod op radardetectors..?? Fascisme zeg ik je...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 23:52:58 #6
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_18096789
Big Fish

prachtige film. Mooi sprookje.... of is het eigenlijk wel een sprookje?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_18096803
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:48 schreef TimmyAsd het volgende:
gothica
Thanks voor je uitgebreide, goed onderbouwde mening

pi_18096828
Paycheck,

Begin dacht ik kut film

Einde dacht ik top film!
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:55:27 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_18096855
Dune, het origineel uit 1984.
Zal toentertijd vast heel leuk zijn geweest hoor maar OMG wat een graffilm.
Ik ga de remake uit 2000 ook nogges proberen maar die schijnt ook niet erg goed te zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_18096862
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:48 schreef TimmyAsd het volgende:
gothica
ikke toevallig ook toen straks

en vorige week haunted mansion en cheaper by the dozen
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:56:16 #11
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_18096873
The Haunted Mansion

Wat een boutfilm zeg! Echt helemaal niets aan... geen leuke verhaal-lijn en een bagger einde
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_18097113
21 Grams,
geweldige film, volgens mij nog niet uitgekomen in NL, maar dat weet ik niet zeker.
Sean Penn, Naomi Watts & Benicio Del Toro
Dikke aanrader dus...
pi_18097131
Scarface
wel veel geweld trouwens...
Blow vind ik bter
Tja , je kan niet alles hebben hé..?
pi_18097399
Van de 93 films die ik in maart heb gezien vond ik

MASQUE OF THE RED DEATH
MONSTERMAN
BARRY LYNDON
LA CITTA DELLE DONNE
THE PHANTOM OF THE PARADISE

en

MONSTURD

het beste. Het was weer een heerlijke filmmaand!

pi_18098688
The Passion of the Christ....gaat allen die film zien...het zal je verbazen wat je ervan opsteekt en voor de ongelovigen onder ons zit er ook veel bloed en actie in...dus voor elk wat wils he ??
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_18101861
Bubba Ho-Tep
  donderdag 1 april 2004 @ 11:11:18 #18
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_18103044
Eergisteren in de sneak:

21 Grams (2003)
Erg sterke film van de regisseur van Amores Perrors. Deze film vertoond flink wat overeenkomsten met zijn debuutfilm, a-chronologische volgorde, verschillende verhalen samenhangend rondom een gebeurtenis. De a-chronologische volgorde zorgt extra spanningsbogen. Het acteerwerk is erg sterk. Zeker Naomi Watts zet een erg goede prestatie neer en had eigenlijk de Oscar voor beste hoofdrol verdient. ****½

Gisteren:

Honey (2003)
De film is één groot cliche, zonder daar ook maar iets nieuws aan toe te voegen. Ik ben ook duidelijk niet de doelgroep van deze film, want de R&B en hiphop-muziek kan me al lang niet meer boeien. De dansmoves vond ik ook verre van spectaculair. *½

Dreamers, The (2003)
Wat een heerlijke film van Bernardo Bertolucci. Tijdens de woelige periode 1968 in Parijs raakt een Amerikaan bevriend met een broer en zus. Allen cinefielen. Ze spelen spelletjes met elkaar, spelen scenes na uit films (o.a. A bout de souffle, Bande à part, Freaks, Scarface (1932)). Een feest van herkenning, een geweldige soundtrack met Jimi Hendrix, Janis Joplin, Bob Dylan, een geweldige sfeer, één van m'n favoriete films van het jaar, nu al. ****½

Passion of the Christ, The (2004)
De film waar ik al naar uit keek toen ik er voor het eerst van hoorde. Ik vond het ook erg vervelend toen er zo'n hele hype omheen kwam, waar ik me dan ook zo veel mogelijk van heb afgesloten om zo onbevooroordeelt mogelijk de film aan te vangen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hem geweldig vond. Na het einde was ik diep onder de indruk. Een overdaad aan geweld? Misschien wel, ik heb me er geen moment aan gestoord en kan het dus ook niet als minpunt beschouwen. Ook het anti-semitisme waarvan de film beticht wordt vind ik nogal overtrokken. Weer een duidelijk geval van generaliseren, want er zijn ook Joodse priesters die zich, weliswaar kort, verzetten tegen de veroordeling van Jezus. De zin uit de bijbel waar die de bron zou zijn voor de jodenhaat in het christendom is bewust niet ondertiteld in de film om zodoende deze denkbeelden te ontwijken. *****

En deze films zijn allemaal vanaf vandaag in NL in de bios te zien. Er zijn slechtere premiereweken te verzinnen.
pi_18103070
Home room

Leuke film Moet 'm alleen nog afkijken
pi_18104350
THE ASTOUNDING SHE-MONSTER

Een ufo landt op aarde en een verschrikkelijk SHE-MONSTER (zijn ze dat niet allemaal? ) teisterd een groep criminelen die zojuist een beroemde actrice hebben ontvoerd.

De grote kracht van dat SHE-MONSTER is dat ze personen bij aanraking kan doden met een straal radioactiviteit, of zo...

Wat een verschrikkelijk leuke b-film en een terechte classic in het genre





hieronder het afgrijselijke monster!



lijkt niet een beetje op Divine...
  donderdag 1 april 2004 @ 19:39:43 #21
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18114762
Gisteren gezien in n voorpremiere in de bios:

The Passion Of The Christ
Over t verhaal hoef ik uiteraard niet lang te lullen. Wat ik wel kan zeggen over deze film, is dat ik errug onder de indruk was. Na de aftiteling ben ik nog ff blijven zitten om t allemaal n beetje te laten bezinken. Erg mooi gefilmd, top muziek , goede acteerprestaties en natuurlijk veel geweld . FF zonder gekheid: vind deze film zeker n aanrader voor iedereen! Ga dat zien

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
  donderdag 1 april 2004 @ 19:40:15 #22
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_18114778
finding nemo voor de 5de keer ofzo... hij blijft tof
  donderdag 1 april 2004 @ 19:50:24 #23
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_18114998
Deze maand 76 films gezien, waarvan 6 in de bioscoop. Er zat 1 film bij die ik al eens eerder had gezien.

De top 10 van deze maand:

1. Passion of the Christ, The (2004) *****
2. Ningen no joken III (The Human Condition III) (1961) *****
3. Ningen no joken II (The Human Condition II) (1959) *****
4. Ningen no joken I (The Human Condition I) (1959) *****
5. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring) (2003) *****
6. Sunrise: A Song of Two Humans (1927) ****½
7. Playtime (1967) ****½
8. 21 Grams (2003) ****½
9. Amantes del Círculo Polar, Los (1998) ****½
10. In America (2002) ****½

Nog 3 films met een ****½ waardering van mijn kant deze maand:

Année dernière à Marienbad, L' (1961) ****½
Tengoku to jigoku (High and Low) (1963) ****½
Letjat zhuravli (The Cranes are Flying) (1957) ****½

Slechtste films van de maand:
Avengers, The (1998) *
Torque (2004) *

Overigens heb ik deze maand 2 keer gezondigd en geen films die dag gekeken. De laatste datum waarop dat daarvoor gebeurd is, is 29 november 2003 geweest .
  donderdag 1 april 2004 @ 20:03:30 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_18115303
de beste films die ik in maart gezien heb:
1. In America
2. Brava Gente Brasileira
3. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
  donderdag 1 april 2004 @ 21:40:55 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18117967
Wishmaster 4
quote:
Wishmaster 4 zojuist gezien, beter dan 3, misschien vind ik deze zelfs beter dan 2, alhoewel in dit deel de make-up van the Djinn veel slechter is dan in deel 1 en 2, en bovendien is deze DJinn minder goed dan Divoff in deel 1 & 2. Wat wel weer positief aan deze film is, is de manier waarop de hoofdkarakters uitgewerkt zijn, veel dieper dan dan karakters uit de vorige 2 sequels. De verhaallijn is eindelijk weer eens anders: deel 2 & 3 waren eigenlijk gewoon deel 1 met andere acteurs en locaties. Deze gooit wat variatie. Ik heb wat opmerkingen gelezen over inconsistentie met eerdere Wishmaster films (de hoofdpersoon is steeds verbonden met The Djinn, dat is in deze film niet het geval), maar dat is makkelijk te verexcuseren doordat the Djinn daar ongetwijfeld controle over heeft.

al met al is het een beetje een twijfel gevalletje, hij heeft zo zijn goede punten en zijn slechte punten. Ik twijfel of ik dit of deel 2 de beste sequel vindt. Had Divoff nou maar de Djinn gespeeld in deze, dan was het makkelijk geweest.

Overigens, en wat een enorm +punt is, is dat ik de hoofdrolspeelster een enorm sex-appeal vind hebben (zal wel door die lekkere ass komen )en ik vind het dan ook helemaal niet erg dat ze 3 seks/naaktscenes heeft. De film heeft nog meer naakt in de vorm van een lange scene in een stripclub (silicon titties ahoy!), een lekker buikdanseresje en bijna, en dat is een gemiste kans, een negerinnetje wat in bad zit en vervolgens wenst om een moordwip (letterlijk ). Tja, dat we zowel in de badscene en tijdens de moordsex geen enkele blik op haar massive babylons te zien krijgen is dan weer jammer. Maar goed, in dit deel zeet meer naakt dan in de vorige 3 delen samen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')