abonnement Unibet Coolblue
pi_37140530
Dus de chauffeur telde dan op gehoor, of ging dit automatisch?

Wel leuk om te weten idd
pi_37140609
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef MREn het volgende:

[..]

Vandaar die rode T's op de haltes waar je de passagiers moest tellen en opschrijven op je rittenkaart
ze waren vandaag zo aan het tellen, Per halte noteren

heb je een landelijk stuk kan je overal 0! in vullen
pi_37140639
ik denk dat dat automatisch ging, want als je veel reizigers in 1x meeneemt, dat is niet te tellen
geen muts te ver
pi_37140672
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef busvrouwtje het volgende:
ik denk dat dat automatisch ging, want als je veel reizigers in 1x meeneemt, dat is niet te tellen
niet met dringende basisschool kinderen die met zn alle in 1x door de deur willen :/

* Ou-Tannu stapt tegenwoordig al achter in :p
pi_37140799
hahaha.. waar ken ik dat toch van, of je busabonnement op z'n kop aan de chauffeur laten zien
geen muts te ver
  donderdag 20 april 2006 @ 21:28:11 #231
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_37141063
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef busvrouwtje het volgende:
hahaha.. waar ken ik dat toch van, of je busabonnement op z'n kop aan de chauffeur laten zien
Of twee, die allebei geldig zijn en dan midden in de spits twee plaatsen claimen.

* MREn heeft OV en personeels-vrijvervoer
* MREn moet eigenlijk een foto van zn tas op zn vrij vervoer laten zetten
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_37141146
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef MREn het volgende:

[..]

Of twee, die allebei geldig zijn en dan midden in de spits twee plaatsen claimen.

* MREn] heeft OV en personeels-vrijvervoer [/me]
[me=MREn moet eigenlijk een foto van zn tas op zn vrij vervoer laten zetten
jij moet gewoon weer dubbelop he,

egoist !
pi_37141590
hahaha.. sommige mensen schreven op de stoelen van de ena laatste stoelen in de bus

dat vind ik toch wel zonde
geen muts te ver
  donderdag 20 april 2006 @ 21:44:19 #234
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_37141783
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef busvrouwtje het volgende:
hahaha.. sommige mensen schreven op de stoelen van de ena laatste stoelen in de bus

dat vind ik toch wel zonde
Och, ik zou al in staat zijn om ze er midden in de weiland uit te smijten als ze met hun poten op de bank zitten of een snoeppapiertje oid op de grond smijten.

Of zoals iemand anders ooit deed: 's morgens bus aan de kant zetten en iedereen uit laten stappen. Ze mocht pas weer terug als ze bij het instappen op zn minst 'goedemorgen' uit hun bek konden krijgen. En terecht, vaak kan er nog geen 'hoi' of wat dan ook vanaf bij het instappen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_37142004
ja idd.. ik heb 1 chauffeur meegemaakt, die 's morgens om 8.00 uur de bus aan de kant zette, omdat er een begrafenisstoet voorbij kwam. HIj stapte netjesuit de bus en deed eerbiedig z'n pet af

hahaha al die mensen in de bus hoor je zuchten en steunen :P
geen muts te ver
  donderdag 20 april 2006 @ 21:49:27 #236
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_37142097
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef busvrouwtje het volgende:
ja idd.. ik heb 1 chauffeur meegemaakt, die 's morgens om 8.00 uur de bus aan de kant zette, omdat er een begrafenisstoet voorbij kwam. HIj stapte netjesuit de bus en deed eerbiedig z'n pet af
Dat is toch het minste dat je kunt doen na 15 jaar huwelijk
(flauw...)

Maar mooi gebaar hoor!
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_37142191
Ik groet buschauffeurs altijd. Had vroeger ook vaak dezelfde chauffeurs natuurlijk toen ik nog op vaste tijden in dezelfde bus zat

Maar stadsbuschauffeurs zijn dat echt niet gewend hoor, om begroet te worden
pi_37142266
hihihih, maar er kan tegenwoordig geen lachje vanaf. kijk 's morgens maar in de file of in de bomvolle bus.. iedereen voor zichzelf.. en als de chauffeur roept: lopen we ff wat naar achteren, dan kunnen er ook nog andere mensen mee!! dan kijken de mensen elkaar aan, maar er gebeurt nix
geen muts te ver
pi_37144291
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef busvrouwtje het volgende:
hihihih, maar er kan tegenwoordig geen lachje vanaf. kijk 's morgens maar in de file of in de bomvolle bus.. iedereen voor zichzelf.. en als de chauffeur roept: lopen we ff wat naar achteren, dan kunnen er ook nog andere mensen mee!! dan kijken de mensen elkaar aan, maar er gebeurt nix
klopt, daarom is achterin de bus zelfs in de spits de beste plek
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 april 2006 @ 22:46:03 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_37144895
Zeker. Nu bij enkele gelede bussen de achterste deuren alleen door passagiers met een knop geopend kunnen worden, is het daar achterin een stukje rustiger geworden ten op zichte van vroeger.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_37145053
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Nu bij enkele gelede bussen de achterste deuren alleen door passagiers met een knop geopend kunnen worden, is het daar achterin een stukje rustiger geworden ten op zichte van vroeger.
vind t zelf openen van de deur van de bus nog altijd raar
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 april 2006 @ 22:53:37 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_37145226
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vind t zelf openen van de deur van de bus nog altijd raar
Ik vind het wel meevallen. Het is alleen lastig als de chauffeur de deuren niet vrijgeven heeft om te openen. Iets wat in Groningen eerst nog wel eens gebeurde. Wel makkelijk is dat de achterste deuren automatisch sluiten. De Chauffeur kan namelijk echt niet zien in een volle bus wat er achterin gebeurt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_37145319
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Het is alleen lastig als de chauffeur de deuren niet vrijgeven heeft om te openen. Iets wat in Groningen eerst nog wel eens gebeurde. Wel makkelijk is dat de achterste deuren automatisch sluiten. De Chauffeur kan namelijk echt niet zien in een volle bus wat er achterin gebeurt.
moauw een leuk Piepertje (zo als in de Dennis Alexanders) is ook wel een idee
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 april 2006 @ 23:00:14 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_37145536
Dat is in nieuwe gelede bussen standaard bij de achterste deuren. Het is een onderbroken piep gedurende een seconde of 7.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_37145596
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in nieuwe gelede bussen standaard bij de achterste deuren. Het is een onderbroken piep gedurende een seconde of 7.
goede zaak dus, weet je tenminste altijd waneer de deur dicht gaat
pi_37167005
zeg maar net zo'n piep als in de amsterdamse en rotterdamse metro's. reuze handig
geen muts te ver
pi_37168034
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:23 schreef busvrouwtje het volgende:
zeg maar net zo'n piep als in de amsterdamse en rotterdamse metro's. reuze handig
Yep, gewoon deur open, 30 sec ( of minder ) wachten pieper aan en deur dicht rammen

wie dr dan nog niet uit is heeft pech
pi_37169555

Merk en type: Den Oudsten Alliance
Eigenaar: Arriva
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden: werkplaats Arriva
Datum: 21-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: schoolschaatsbus

verder vandaag ook nog een MarcoPolo op de foto gezet
pi_37182999
zoo, daar wil ik best mee rijden maar eerst de uitslag afwachten
geen muts te ver
pi_37183298
In Burma rijden ze in dit soort bussen...geweldig !





In Thailand zie je vaak gepimpte bussen...deze had wel een erg overdreven geluidsinstallatie....kon hem van heel ver horen komen...

The things you own, end up owning you - Tyler Durden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')