abonnement Unibet Coolblue
pi_18136675
quote:
Op donderdag 1 april 2004 08:42 schreef daeri het volgende:

[..]

als je niet opeens gigantisch snel afvalt zonder rede hoef je nergens bang voor te zijn....
Waarom zou je afvallen? Dat beest eet toch alles op... en dat komt er niet uit.. je word dan alleen maar zwaarder...
pi_18137715
Hm, voor mij geen Filet Americain meer

Ze kunnen overigens 10 meter lang worden en 25 jaar oud.
Ik heb vroeger weleens gehoord dat als je met open mond boven een bak met spek zou gaan hangen, de lintworm er vanzelf uit zou kruipen. Onzin natuurlijk, maar als kind geloof je dat al snel en kon ik het al helemaal voor me zien
  zondag 4 april 2004 @ 11:22:23 #53
3038 Emel
realist
pi_18167871
bahh
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_18167934
Blech, ik dacht van de week nog om eens Sushi te gaan proeven
pi_18168078
Ik dacht dat die wormen die ergens anders (longen, hersenen) terecht konden komen dat dat spoelwormen waren. Met dank aan al die mensen die hun rothonden op straat laten kakken. 30% vd kinderen onder de 10 is besmet heb ik ergens gelezen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 4 april 2004 @ 12:45:08 #56
16715 Mylene
*schatje*
pi_18169021
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik dacht dat die wormen die ergens anders (longen, hersenen) terecht konden komen dat dat spoelwormen waren. Met dank aan al die mensen die hun rothonden op straat laten kakken. 30% vd kinderen onder de 10 is besmet heb ik ergens gelezen.
Ja, en het toestsenbord op je werk is nog smeriger dan de wc bril. Is ook een topic over .
pi_18169116
Hoe merk je dat je zoiets hebt dan?
pi_18169837
Voor de liefhebbers: een MRI-scan van een brein vol cystes van een varkenslintworm in het hoofd van een 15-jarig Peruaans meisje.

pi_18170858
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:34 schreef Asclepius het volgende:
Voor de liefhebbers: een MRI-scan van een brein vol cystes van een varkenslintworm in het hoofd van een 15-jarig Peruaans meisje.

[afbeelding]
kzie niks...
pi_18170967
Ik zit wat minder goed inmiddels .
pi_18171046
Driewerf
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 4 april 2004 @ 14:58:10 #62
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_18171387
Wat een vreselijk topic .
Ik ben nu helemaal bang dat mijn hersenen langzaam worden opgegeten door onsterfelijke wormen .
...as always
pi_18171494
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:58 schreef Anyanka het volgende:
Wat een vreselijk topic .
Ik ben nu helemaal bang dat mijn hersenen langzaam worden opgegeten door onsterfelijke wormen .
Agh jah, maar dat er allemaal wormen uit je hol komen zetten lijkt mij nog minder .
  zondag 4 april 2004 @ 15:05:20 #64
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_18171518
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:03 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Agh jah, maar dat er allemaal wormen uit je hol komen zetten lijkt mij nog minder .
Dan zijn ze er tenminste wel úit .
Als je iets in je hoofd voelt knagen niet .
...as always
pi_18171959
Oke:

* Geen Filet American meer voor mij
* GEEN biefstuk of ander vlees
* NIET meer op vakantie naar Azie
* En vooral NIET MEER dit soort topics gaan lezen....



Bah! Het zal je maar gebeuren.... nu hoop ik niet dat ik nu iedere keer dat ik naar de wc ben geweest totaal geobsedeerd naar mijn ontlasting ga zitten staren om te kijken of er iets beweegt
pi_18172869
Om een lintworm weg te krijgen moet je eerst een verdovend middel nemen waardoor de haakjes waarmee de lintworm zich vastzuigt, loslaten. Jij wordt niet verdoofd door dat middel, alleen de lintworm.
Dan moet je een laxeermiddel nemen totdat je z'n kop in je stront vindt.
Het probleem met de lintworm is dat hij hermafrodiet is en zichzelf kan bevruchten. Ieder segmentje kan een ander segmentje bevruchten en zo kan ie heeeeeeeeeeel lang worden.

Ik zou naar de dokter gaan moest ik met een lintworm zitten...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_18172904
Ken je die grap met dat koekje en de appel en de lintworm .
  zondag 4 april 2004 @ 16:23:37 #68
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_18173241
Wat een onzinverhalen zijn hier te lezen. De lintworm komt echt niet uit je mond kruipen als je eten voor je mond houdt.

De lintworm is het makkelijkst te verwijderen door pompoenpitten te eten. Dat is giftig voor de parasietenworm maar niet voor jou. Uiteindelijk zal het sterven en zijn weerhaken in de darm zullen hun grip verliezen waarna je het kan uitpoepen.

Lintworm:
pi_18173380
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een onzinverhalen zijn hier te lezen. De lintworm komt echt niet uit je mond kruipen als je eten voor je mond houdt.

De lintworm is het makkelijkst te verwijderen door pompoenpitten te eten. Dat is giftig voor de parasietenworm maar niet voor jou. Uiteindelijk zal het sterven en zijn weerhaken in de darm zullen hun grip verliezen waarna je het kan uitpoepen.

Lintworm:
[afbeelding]
Werkt dat ook met pompoen brood? dat is lekker namelijk
pi_18262483
Ik wil er voor naar de dokter gaan, maar vind het beetje genant..
Straks zegt ie 'okay, trek je broek maar naar benee, gaan we dat is onderzoeken'
  woensdag 7 april 2004 @ 23:22:19 #71
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_18262551
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:19 schreef nwebfanaat het volgende:
Ik wil er voor naar de dokter gaan, maar vind het beetje genant..
Straks zegt ie 'okay, trek je broek maar naar benee, gaan we dat is onderzoeken'
En je denkt dat je de eerste bent? Okay, het is misschien gênant, maar hij ziet het vrijwel dagelijks.. dus niets om je voor te schamen.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_18262599
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:22 schreef Qarinx het volgende:

[..]

En je denkt dat je de eerste bent? Okay, het is misschien gênant, maar hij ziet het vrijwel dagelijks.. dus niets om je voor te schamen.
Hij kan me toch ook gewoon pompoenpitjes geven ipv me reet te onderzoeken? :S
Damn dat beest kruipt misschien mijn hersens al door, en hij kijkt naar me reet?
Dood aan dat beest!
pi_18267206
komen er dan ook segmenten uit je kont?
zo ja, dan hoeft hij echt nix te onderzoeken, maar krijg je gewoon pilletjes mee en een laxeermiddel meestal.
pi_18269188
Die kerel zit nu sterk in de zenuwen, terwijl iedereen hier lekker aant overdrijven is
pi_18273473
Ooh had ik dit topic nou maar nooit gelezen... getsie...

Ik eet de komende tijd wel helemaal niks meer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')