quote:Op donderdag 1 april 2004 14:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik had ook examen ckv2 en ik vond het echt kut Over het Bauhaus wist ik echt niks, hadden we helemaal niet gehad Ik hoop echt dat ik een voldoende heb, want heb voor ckv3 al een 5 op me eindlijst en als ik dan ook een 5 voor ckv2 sta ben ik dus bij voorbaat al gezakt
Altijd met CKV-2quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:39 schreef Argonath het volgende:
wat mij persoonlijk erg tegen viel aan het examen was dat ik 2 dagen heb zitten leren en het #@~! allemaal redeneer vragen waren, waar je je boek niet voor open heb hoeven doen
ja, idd, ik heb ook dat hele boek uit me kop zitten leren, alle verschillende stijlen en stromingen enzo, en dan vragen ze daar niks overquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:39 schreef Argonath het volgende:
wat mij persoonlijk erg tegen viel aan het examen was dat ik 2 dagen heb zitten leren en het #@~! allemaal redeneer vragen waren, waar je je boek niet voor open heb hoeven doen
eigenlijk vind ik ckv altijd wel leuk...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, idd, ik heb ook dat hele boek uit me kop zitten leren, alle verschillende stijlen en stromingen enzo, en dan vragen ze daar niks over
En als ik zak heb ik volgend jaar WEER ckv, terwijl ik het nu al spuugzat ben
Als je met CKV een beetje 'geinteresseerd' meeluisterd in de lessen en je er het leukste van probeert te maken is het echt geen moeilijk/saai vakquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik ckv altijd wel leuk...
mja, dat ligt misschien ook aan je leraar en je interesse. Ik vind ckv totaal niet boeiend, heb het ook helemaal niet nodig en ik heb een ontzettend vage leraar In de les doen we niks anders dan een beetje dia's kijken waar hij een vaag verhaal bij lult waar niemand wat van snapt, dus heb niet echt veel geleerd in die 2 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik ckv altijd wel leuk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |