abonnement Unibet Coolblue
pi_18080189
en hier weer verder?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18080337
Jup. Nog mensen hier die wel eens naar Do or Die luisteren? Ik vind hun helemaal geweldig. Ik hoop daarom ook dat ze op Graspop die poll winnen, dan kan ik hun weer eens zien spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 31-03-2004 11:44:04 (Thiepvoutje) ]
War. War never changes.
pi_18080440
Mag er een link naar de oude bij, ik wil me wat meer in punk/hardcore verdiepen dus vind het wel handig om daar wat tips uit te halen (je mag ook gewoon tips geven )
pi_18080539
ok Centraal Punkrock / Hardcore topic deel V: Everything Sucks! en ja DO or Die is ook echt vet allebei de platen rocken als de tering maar jammer dat ze niet meer in de originele bezetting spelen en dat hij praktisch alles nu alleen moet gaan zingen en dat een gitarist de vocals van die andere gast over neemt... maar ik zou ze toch wel weer liever in oude bezetting willen zien... maar nu rocken ze nog steeds wel.. ik heb ze voor et laatst gezien in hardenberg met biohazard caliban terror wel goeie poep

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:55:37 #5
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18080582
Zo, deel 6 al weer. We zijn goed bezig!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18080660
Caliban schopt de schijt, vooral het nummer Fire Of Night. Jammer genoeg heb ik hen nog nooit live gezien. Maar dat zit er binnenkort misschien aan te komen op een lokaal hardcorefest hier. Volgens mij zaten ze nog te twijfelen tussen Caliban of Liar als headliner.
War. War never changes.
pi_18080958
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Maar dat zit er binnenkort misschien aan te komen op een lokaal hardcorefest hier. Volgens mij zaten ze nog te twijfelen tussen Caliban of Liar als headliner.
en waar mag dat dan wel niet zijn?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18081009
Sevenum, Noord-Limburg. In OJC Walhalla om precies te zijn, maar dat is pas op 29 mei.
War. War never changes.
pi_18081028
een dag na mijn verjaardag nope denk niet dat ik daar zal zijn
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:07:18 #10
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18082028
Zijn er op dit punk/hardcore forum ook nog liefhebbers van de oudere Nederlandse bands uit het begin en midden van de jaren 80. Het schijnt dat een hoop hardcore-liefhebbers tegenwoordig niet eens meer weten wie Larm, Pandemonium of BGK waren. Mochten hier mede-liefhebbers zijn, laat van je horen!
pi_18082162
Larm heb ik wel eens van gehoord maar de rest niet... ik weet wel dat TECH 9 oud is Seeing Red is toch ook van die tijd?

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18082446
Ja inderdaad..
en Dead Stool Pigeon, Feeding The Fire etc..
Super bands!
Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
pi_18082504
De topictitel zegt a place called home! Ignite is super!
Life is not all beer and skittles.
pi_18082574
Ik heb hun op die tropisch warme lowlands gezien (2000 of 2001) op het Dommelsch podium. Was een extreem vet concert, zeker met die circle pit. Die zanger nog zeggen dat als iemand op de grond lazert je hem meteen op moet rapen enzo. R-E-S-T-E-P-C
War. War never changes.
pi_18082583
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:27 schreef BH-Guy het volgende:
De topictitel zegt a place called home! Ignite is super!
Hahha, het wordt nog es druk zo hier .:D
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:38:45 #16
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18082749
Seein' Red is in 1989 begonnen en kwam voort uit Larm (alle Seein' Red leden zaten ook in Larm). Tech 9 is in het begin van de jaren 80 begonnen, maar heeft in die tijd nooit iets uitgebracht en die reken ik daarom maar niet mee. De Nitwitz (die punkband op Epitaph) is trouwens ook een mooi voorbeeld, die begonnen in 1979.

Zijn er meer mensen liefhebber van Nederlandse punk/hardcore uit de jaren 80?
pi_18082896
Ik heb me er nog nooit in verdiept ofzo... ik heb nog wel een plaat van mainstrike thuis maar ja volgens mij zijn een paar van die gasten rond 1980 geboren volgens mij

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:52:36 #18
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18083068
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:07 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Zijn er op dit punk/hardcore forum ook nog liefhebbers van de oudere Nederlandse bands uit het begin en midden van de jaren 80. Het schijnt dat een hoop hardcore-liefhebbers tegenwoordig niet eens meer weten wie Larm, Pandemonium of BGK waren. Mochten hier mede-liefhebbers zijn, laat van je horen!
BGK is toch met Tony Slug?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18083126
Oudere nederlands bands heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van. Ik luister wel vaker Minor Threat e.d. maar Nederlands niet nee.
War. War never changes.
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:55:53 #20
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18083144
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:52 schreef Jimmy het volgende:
BGK is toch met Tony Slug?
Mocht Tony Slug dezelfde zijn als Tony Nitwit van de Nitwitz, dan wel. Maar ken je BGK?
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:59:22 #21
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18083210
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Oudere nederlands bands heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van. Ik luister wel vaker Minor Threat e.d. maar Nederlands niet nee.
Mocht je geinteresseerd zijn, Larm, BGK en Pandemonium hebben alledrie discography-cd's uit met bijna alles dat ze ooit uitgegeven hebben
pi_18083295
Waar staat B.G.K. voor?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18083348
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:59 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Mocht je geinteresseerd zijn, Larm, BGK en Pandemonium hebben alledrie discography-cd's uit met bijna alles dat ze ooit uitgegeven hebben
Ik zal eens bij de platenboer kijken als ik weer florijnen heb. Thnx iig.
War. War never changes.
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:07:36 #24
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18083403
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Mocht Tony Slug dezelfde zijn als Tony Nitwit van de Nitwitz, dan wel. Maar ken je BGK?
Dat is hem volgens mij.

Met de muziek van BGK ben ik niet echt bekend, is nog weinig van te vinden tegenwoordig.


Tony Slug speel (of speelde) ook bij de Spades.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18083405
Goedendag! Ik kom ook maar weer vrolijk meeposten

Helaas geen Descendents topic title
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:08:32 #26
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18083422
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18083499
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:07 schreef fetcher het volgende:

Helaas geen Descendents topic title
Zeer duidelijk
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18083641
Ik ben nog erg content met de nieuwe plaat hoor
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:24:45 #29
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18083759
Hee Jimmy, we bedoelen inderdaad dezelfde. Er staat in deze bio niks bij over de Spades. BGK heeft trouwens een discography-cd uit op Alternative Tentacles met daarop beide LP's en de 7", is erg makkelijk te krijgen en niet duur (ik had hem 2 jaar geleden voor 8,50 bij de Independent Outlet.

Mocht iemand ooit eens een lokaal punkbandje (zoals bijvoorbeeld VALS) "Regering (krijg de tering)" hebben horen coveren en zich af hebben gevraagd van wie het origineel is, dit is dus van BGK.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 31-03-2004 14:32:59 ]
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:34:42 #30
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18083941
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Kletz het volgende:
Waar staat B.G.K. voor?
Balthasar Gereatsz. Kommandos (En die Balthasar was de man die Willem van Oranje doodschoot in 1584)
pi_18084063
Ik ben bekend met de nederlandse geschiedenis.... maar waren die bandjes een beetje erg politiek gericht?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:50:34 #32
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18084271
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:24 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Hee Jimmy, we bedoelen inderdaad dezelfde. Er staat in deze bio niks bij over de Spades.
Die site is ook oud.

En de Spades hebben ook al tijden geen site. Lekker handig in deze tijd, maar goed.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:50:46 #33
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18084277
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:41 schreef Kletz het volgende:
Ik ben bekend met de nederlandse geschiedenis.... maar waren die bandjes een beetje erg politiek gericht?
O, ik bedoelde het ook helemaal niet laatdunkend ofzo, en die naam zal ook wel fout gespeld zijn. Alle drie deze bands zijn zeer politiek, vooral Larm (en nu in Seein' Red nog steeds).

Een vierde zeer grote naam was Agent Orange (deze band heette ook wel Genocide Express en Jesus and the Gospelfuckers. Er is een LP/CD uit met alles van deze 3 bands. Maar wat ik eigenlijk wilde vertellen, deze band was dus helemaal niet politiek, met teksten over lingerie en herpes. Toen de band in '84 opgeheven werd moest de zanger een jaar opgenomen worden in een ziekenhuis door teveel drugs en gebroken botten.
Mocht iemand geinteresseerd zijn in de discografieen van deze bands, kijk eens op:

http://homepages.nyu.edu/~cch223/netherlands/bgk_main.html voor BGK
http://homepages.nyu.edu/~cch223/netherlands/larm_main.html voor Larm
en
http://homepages.nyu.edu/(...)andemonium_main.html voor Pandemonium

Had twee keer de discography van Larm toegevoegd, sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 31-03-2004 14:59:44 ]
pi_18084770
Ik heb absoluut een schijthekel aan politiek gerichte bands zeg maar.. de enige die ik nog wel ok vind is Pennywise maar die laatste 2 albums vind ik ook niet echt denderend en ben al helemaal niet te spreken over Anti Flag haha dus ik denk dat deze bands mij weinig zou trekken zeg maar....
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18084844
Ik heb het er zelf ook niet zo op nee. Een beetje moet kunnen, maar waar ik pas echt pisnijdig van word zijn van die bands die tussen nummers door 10 minuten hun politieke mening gaan liggen verkondigen. Daar zit ik zelf persoonlijk nu niet echt op te wachten, ik kom voor de muziek. Mihoen vond ik ook zo'n band; eerst superlang liggen zeiken dat het volgende nummer tegen artsen zonder grenzen is, en dan komt (eindelijk) dat nummer en dat is dan 2 minuten retesnel geschreeuw waar ik artsen nog grenzen uit kan halen.
War. War never changes.
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:32:07 #36
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18085083
Voor mij is politiek juist een van de belangrijkste elementen van de punk, dit is juist wat punk voor mij onderscheidt van metal en rock 'n roll. Als ik allerlei grapjes wil horen over onderbroeken en dikke vrouwen koop ik wel een cabaret-cd en als ik allerlei persoonlijke emo-verhaaltjes wil horen dan koop ik wel een boekje uit de boeketreeks. En ja, als ik meer over politiek wil weten kan ik ook wel een of ander politiek tijdschriftje kopen, maar dan mis ik de herrie en de gezelligheid.

En die verhaaltjes tussen de nummers die maken voor mij juist het verschil, als die er niet waren konden ze net zo goed een punk-DJ neerzetten die de hele avond Mihoen-nummers zou draaien. Maar, ach, smaken verschillen en dat is maar goed ook. En Mihoen dat zijn toch wel mijn helden, de beste Nederlandse band van de afgelopen 10 jaar (voor mij dan)
pi_18085208
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Mihoen vond ik ook zo'n band; eerst superlang liggen zeiken dat het volgende nummer tegen artsen zonder grenzen is, en dan komt (eindelijk) dat nummer en dat is dan 2 minuten retesnel geschreeuw waar ik artsen nog grenzen uit kan halen.
Ja dat is mihoen haha... de muziek is zeker wel ok.. maar idd dan komt er 10 minuten gelul en dan gaan ze weer spelen... haha ik heb ze een aantal jaren terug mee mogen maken in HARDERWIJK in de BARDANCING The Mac haha nog nooit van gehoord en toen luisterde ik alleen nog maar NOFX en OFFSPRING en later (toen ik me ging verdiepen in hardcore enzo) kwam ik er achter dat zij nog in harderwijk gespeelt hadden en dat vond ik wel cool! er komt nooit zo'n band in harderwijk spelen.. ja een aantal jaren terug hadden vrienden van mij een Battle Cry Fest georganiseerd in Park 3 Harderwijk... Daar speelde Heaven Shall Burn, Instil, Caliban, From The Dying Sky en nog wat dat was weer dikke poep... maar nee GEEN POLITIEK GELUL tussen de nummers door van bands voor mij, opdonderen met die gasten! en idd smaken vershillen... daar ben ik blij om


kletter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 31-03-2004 15:40:05 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18085263
Als je daar van houdt, dan zit je bij Mihoen wel goed ja
Ik moet zeggen dat ik Mihoen instrumentaal wel vet vond. Maar mij gaat het meer om de muziek. En van die onderbroekenlol zit ik ook niet echt op te wachten. Spelen met die hap.
War. War never changes.
pi_18085358
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:40 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
En van die onderbroekenlol zit ik ook niet echt op te wachten. Spelen met die hap.
Nou ik vind dat NOFX dat prima doet... met als bron.. die live cd (i heard they suck live) en een concert 3 jaar terug in 013!!!1 nogmaals deze band is geniaal en bezit 1 van de beste bassist van de punkrock scene... ja ok dan heb je nog die vent van rancid maar die schopt de schijt.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18085470
Op zicht nix tegen onderbroekenlol, als het maar niet te lang duurt. En Rancid, ow man wat is die gast geniaal. Die stonden al jaren hoog in mijn lijstje, maar ze kwamen maar niet in NL. Totdat ze vorig jaar op Lowlands stonden, damn wat heb ik me geamuseerd.
Heb je die split van NOFX/Rancid wel eens geluisterd? Dan hoor je wel wie de betere bassist is, hoewel die van NOFX natuurlijk ook fokking goed is. En het ligt er maar net hoeveel ruimte je krijgt om je 'virtuositeit' te laten zien.

[ Bericht 20% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 31-03-2004 15:50:32 (wat woordjes omgewisseld) ]
War. War never changes.
pi_18086013
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:15 schreef Kletz het volgende:
Ik heb absoluut een schijthekel aan politiek gerichte bands zeg maar.. de enige die ik nog wel ok vind is Pennywise maar die laatste 2 albums vind ik ook niet echt denderend en ben al helemaal niet te spreken over Anti Flag haha dus ik denk dat deze bands mij weinig zou trekken zeg maar....
schijthekel aan politieke bands kletz.. wel een op de teksten Strike Anywhere gelet
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:28:11 #42
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18086326
Muzikaal heb ik niet zo veel met strike anywhere, ik heb liever hardcore die klinkt als een verbijrazende trein, maar tekstueel is het wel een van mijn favorieten op dit moment.

Waar ik trouwens ook een zwak voor heb zijn derdewereldbandjes, pogopunk uit macedonie, countrypunk uit Tibet, poppunk van Curacao en rammelpunk uit Nigeria, ik kan er geen genoeg van krijgen! Niks geen volgevreten mannen die al 10 jaar het zelfde trucje doen op de grotere festivals, maar de echte jongens van de straat. Punk zoals punk hoort te zijn
pi_18086866
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:15 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

schijthekel aan politieke bands kletz.. wel een op de teksten Strike Anywhere gelet
Ik wist dat je dat ging zeggen sem.... maar je weet dat ik die muziek zeer vet vind... en das een ander verhaal dan bij een anti flag..... maar als Strike anywhere ook tussen de nummers door over politiek gaat lullen... dan ga ik me daar ook echt wel aan irriteren.... maar die band is muzikaal zo goed, dus daarom kan ik et van die band dan denk ik wel hebben...

kletter
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18090021
Politiek gelul is okay.

Sterker nog, door NOFX ben ik me meer in politiek gaan intresseren (The Decline dus)... Hoewel War on Errorism standaard politiek gebrabbel is... waar, maar wel cliche.

Wat wel grappig is, Fat Mike wil met z'n punkvoter.com kids aansporen niet op Bush te stemmen. Maar die kids die naar punkrock luisteren, stemmen over het algemeen niet op Bush! Of zelfs helemaal niet.

Zijn er al beter opgenomen nummers van Mihoen trouwens, of moet ik ze toch maar live gaan zien? Laatste keer dat ik op hun site keek waren de mp3s daaro niet van al te beste kwaliteit, met als excuus dat 'ze live wel beter zijn' .
  woensdag 31 maart 2004 @ 22:32:11 #45
90810 confronta
www.factorycore.tk
pi_18094800
Factorycore zondag 18 april

Op het moment zijn er nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar voor Factorycore.
Voor mensen die nog niet gereserveerd hebben misschien een aanrader..

Bands die spelen

Face Tomorrow
Maypole
Psyke Project (DK)
I-reject
Downslide
Heartfelt
Grizzly Twisters (SE)
Dead Rudolf’s
5 Year Plan
Omission
Daily Fire
Anemic

Verder nog..

- vegan food
- goedkoop bier en andere dranken
- skatepark op 20 meter
- diverse distro’s (zijn evt nog plekken..)

Bij reservering is de schade 7 euro, aan de deur 8 euro als er nog kaarten zijn.
Routebeschrijving etc. te vinden op www. Factorycore.tk

1e band trapt af rond 13:00 uur
reserveren factorywassenaar@hotmail.com

Hoop dat er iemand zin heeft in een feestje!
pi_18095541
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 22:32 schreef confronta het volgende:
Factorycore zondag 18 april

Op het moment zijn er nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar voor Factorycore.
Voor mensen die nog niet gereserveerd hebben misschien een aanrader..

Bands die spelen

Face Tomorrow
Maypole
Psyke Project (DK)
I-reject
Downslide
Heartfelt
Grizzly Twisters (SE)
Dead Rudolf’s
5 Year Plan
Omission
Daily Fire
Anemic
Bands zijn niet interessant genoeg.. sorry
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 00:00:26 #47
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18096965
'A place called home'... Yuk...

Anyways, een jaar geleden ofzo is nog een split LP uitgebracht van Agent Orange en Jesus & The Gospelfuckers. Leuk materiaal...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_18099829
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef Asphyxion het volgende:
'A place called home'... Yuk...
ga je et ook nog uitleggen waarom je et "Yuk" vindt of ben je gewoon triest aan et zeiken?

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18100367
zie er toch zeker interresante bands tussen staan :

Face Tomorrow, Maypole, Downslide, 5 Year Plan..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 1 april 2004 @ 09:03:09 #50
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18100521
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef Asphyxion het volgende:
'A place called home'... Yuk...

Anyways, een jaar geleden ofzo is nog een split LP uitgebracht van Agent Orange en Jesus & The Gospelfuckers. Leuk materiaal...
OK, het lijkt er dus op dat ik een mede-liefhebber heb gevonden. Agent Orange vind ik echt geweldig, ook al gaan de teksten eigenlijk nergens over en is de band tehnisch niet zo heel sterk. Door de pure passie, enthousiasme en aggressie is het echt fantastisch om naar te luisteren. Heb jij nog meer favorieten onder de oude Nederlandse hardcore?

En wat betreft Ignite denk ik wel dat ik het met je eens ben, was op Lowlands 2001 niet echt een van mijn favorieten (en lulden veel over politiek tussen de nummers door )
pi_18100708
quote:
Op donderdag 1 april 2004 08:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:
zie er toch zeker interresante bands tussen staan :

Face Tomorrow, Maypole, Downslide, 5 Year Plan..
dat vind ik dus echt niet interessant sem
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18100767
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:03 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

OK, het lijkt er dus op dat ik een mede-liefhebber heb gevonden. Agent Orange vind ik echt geweldig, ook al gaan de teksten eigenlijk nergens over en is de band tehnisch niet zo heel sterk. Door de pure passie, enthousiasme en aggressie is het echt fantastisch om naar te luisteren. Heb jij nog meer favorieten onder de oude Nederlandse hardcore?

En wat betreft Ignite denk ik wel dat ik het met je eens ben, was op Lowlands 2001 niet echt een van mijn favorieten (en lulden veel over politiek tussen de nummers door )
Duidelijk.... en dat irriteerde me enorm maar de muziek is geweldig en dat heb ik dus bij meer bands... ik luister ook sXe a la Carry on, Floor punch XmaroonX dat soort ongein maar ik rook toch ook een jointje en drink een biertje.... De muziek is geweldig maar dat gelul eromheen over politiek of dat we geen dieren mogen eten enzo haha dat moet je gewoon lekker voor jezelf houden vind ik... maar ja jammer genoeg kan ik er niet omheen en moet et maar aanhoren... nogmaals de muziek vind ik fantastisch maar al dat gelul eromheen hoeft voor mij niet... dat is mijn standpunt en dat zal altijd zo blijven....


kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18101194
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:14 schreef Kletz het volgende:

[..]

dat vind ik dus echt niet interessant sem
zal best man, zou ik ook zeggen als ik het nooit gehoord heb
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18101467
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:43 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

zal best man, zou ik ook zeggen als ik het nooit gehoord heb
haha is goed sem... je weet wel beter denk ik.. alles ken ik behalve downslide.. en dan zou ik voor die band gaan

ik snap eigenlijk ook niet waarom ik op jou opmerking in ga maar ja..
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18101614
hehe, kletz download downslide dan maar, ex zanger van reaching forward, en wat gasten van Line of Defense..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18101755
ik ga et thuis wel beluisteren..... ook goede morgen trouwens...

[ Bericht 28% gewijzigd door Kletz op 01-04-2004 10:16:43 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18101865
Tering hoeven jullie niet te werken ?
War. War never changes.
pi_18101972
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Tering hoeven jullie niet te werken ?
tja wij werken allebei bij onze ouders in het bedrijf, en het is rustig
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18102122
Ik mag thuis werken dus verwacht de hele dag gezeik van mij
War. War never changes.
pi_18102123
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:23 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

tja wij werken allebei bij onze ouders in het bedrijf, en het is rustig
Nou ik heb et opzich wel druk maar ik heb geen zin haha.... ik ben morgen ook lekker vrij maar ja fok is beetje verslaving aan et worden
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 10:57:48 #61
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18102730
Ja, ook ik mag graag met een biertje naar Chain of Strength, Monster X of Vitamin X luisteren, maar ik vind juist die teksten erg belangrijk in de punk/hardcore, het is juist wat de muziek onderscheidt. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, maar het is een mooie manier om meningen te horen en te laten horen (net als FOK)

En degene die het gister had over de MP3's van Mihoen, je zou eens een singeltje moeten kopen, die dingen kosten 3 euro en de kwaliteit is prima. De Cockroach/Mihoen 7" vind ik het allerbeste van Mihoen, alle nummers zijn klassiekers. Op de Heel erg punk CD van Tocado van een jaar of 4 geleden staan twee nummers van zeer goede kwaliteit (waaronder "Eigen haard blijft goud waard") en ook op de maximaal onthaal cd staat een nummer van ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 01-04-2004 11:03:11 ]
pi_18103007
en tuurlijk weet ik ook wel dat juist met deze muziek mensen een boodschap of mening willen overbrengen maar et kan altijd TE zijn en overal waar TE voor staat is kut behalve Tequila. Dat wilde ik er gewoon mee zeggen... ik vind et prima dat iedereen zijn of haar mening geeft over instanties of de monarchei of de regering met fuck dat fuck dit en fuck iedereen... maar dan begint et mij snel erg te vervellen en dat slaat dan om in irritatie . Maar af en toe dat kan ik wel hebben en et hoort er allemaal bij..

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 11:24:57 #63
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18103402
Ach ja, dat heb ik nu juist met die nummers over "working class pride", vechten op straat en allerlei platvloerse seksgrapjes. Vorige maand was ik bij de Dropkick Murphys in Amsterdam en daar zag ik Frenzal Rhomb, 1 van de slechtste punkbands ooit (mijn bescheiden mening). Even een greepje uit de songtitels: "I was fucking your fucking sisters, but I couldnt get a fucking erection" en "when you're asleep I shit in your cunt". Kijk dan heb ik liever dat ze iets spelen over artsen zonder grenzen.

En een beetje afwisseling zou bij sommige bands inderdaad geen kwaad kunnen, dan vond ik Charles Bronson weer een heel verfrissende band. SxE, een beetje politiek en heel veel gelaagde humor. Humor is niet zo ver te zoeken bij veel punkbands, maar het geslaagde daar ligt het nog wel eens aan
pi_18103543
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:24 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
"I was fucking your fucking sisters, but I couldnt get a fucking erection" en "when you're asleep I shit in your cunt".
G.G. Allin deed dat echt
War. War never changes.
pi_18103575
ik ben bij Good Clean Fun geweest... en ik heb me echt kapot gelachen met die vent.. gewoon dikke humor evenals slapshot... choke is gewoon vet humoristisch. maar achter die humer verschijnt dan een agressief mannetje volgens mij hier een tekst:

The Last Laugh

Fuck you, and your entire fucked up crew
I hate you and everything you do
Such a tough guy you bring your friends
One on one shit your depends
Ruined the scene with all this shit
Never shut up just deal with it

Die, die, die motherfucker
Go hang yourself, cocksucker
Bash your face in with a brick
Hope your fucking car drives off a cliff
House burns down while you're asleep
take a big knife and stab it deep
hope you die you piece of shit
kill yourself please make it quick

Same old story same old tale
Assholes like you belong in jail
500 pounds and that's all you can do?
My mother hit me harder than you
I never talked shit I have the proof
You're too stupid to see the truth
Guess I'm too old for this shit
I'll hire some fucker to do the hit

Die, die, die motherfucker
It's your time to fry cocksucker
Force feed you some broken glass
Broken bottle up your ass
12 gauge blast right to your head
Skull fuck you after you're dead
Tied down and forced to plead
I'll laugh while I watch you bleed

Ready for more?

Die, die, die motherfucker
Go and fuck yourself cocksucker
Broken legs and broken back
I'll smile when I hear them crack
Pushed into a subway train
I'll get down and eat the brains
Let's give you a heart attack
Then i'll have the last laugh

I'll have the last laugh

kletz

[ Bericht 1% gewijzigd door Kletz op 01-04-2004 11:31:45 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 12:00:52 #66
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18104245
Sorry, Slapshot doet me erg weinig. In zijn Negative FX tijd, toen hij nog serieus was was hij wel te pruimen maar nu, niks voor mij. Van Good Clean Fun was ik altijd een groot fan, en alle drie de cd's (vooral de eerste twee) heb ik grijs gedraaid, maar nu ben ik het echt zat. Hebben jullie dat ook? Misschien heb ik ze wel gewoon te veel gedraaid, maar die zoete poppy hardcore en steeds weer dezelfde grapjes komen me echt mijn neus uit nu. En Mr. Isa (wie noemt zich nou zo?) zijn stem ka ik ook niet meer horen. Sorry, maar het kunstje werkt bij mij gewoon niet meer

GG Allin is ook een van die figuren waarvan ik niet snap wat mensen er leuk aan vinden. Dat hij dit soort dingen echt doet maakt het voor mij alleen erger. Mijn vriendin ziet me al aankomen..............
pi_18104409
Die gast was zwaar doorgedraaid. Iemand die ik ken is helemaal fan van die vent, die heeft contact met de broer van GG Allin enzo. Hij heeft ook zo'n videoband waar je die gast op het podium ziet schijten en het vervolgens opvreten en rondsmijten, vrouwen in het gezicht spugen en neerhoeken en dat soort geintjes. Die gast had overal schijt aan niet te geleuven.
War. War never changes.
pi_18104598
ik ken die vent helemaal niet!!!.... Maar ja je hebt GCF wel leuk gevonden en idd als je iets te lang hoort dan ga je et vanzelf niet leuk meer vinden en dan luister je et een jaartje niet meer en vervolgens pak je gewoon die plaat weer uit de kast en dan is ie weer ff leuk
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 12:20:30 #69
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18104670
quote:
Op donderdag 1 april 2004 12:16 schreef Kletz het volgende:
ik ken die vent helemaal niet!!!.... Maar ja je hebt GCF wel leuk gevonden en idd als je iets te lang hoort dan ga je et vanzelf niet leuk meer vinden en dan luister je et een jaartje niet meer en vervolgens pak je gewoon die plaat weer uit de kast en dan is ie weer ff leuk
Precies, maar ik zit nu effe tijdelijk in de niet-fase. Maar er zijn ook bands waarbij ik dit soort fases nooit heb: Seein' Red, Manliftingbanner, Pandemonium, Battery en Mihoen bijvoorbeeld. Het zijn vaak de wat melodieuzere bands die ik snel zat wordt.
pi_18105517
Maar volgens mij ga jij al wat langer mee dan ik denk ik... want ik heb me nooit verdiept zeg maar in de jaren 80 shit... ik had een cdtje wat wel oud klonk van citizens arrest... ook wel lachen.... maar ik ben er ingekomen met backfire! wat ik nog steeds ongelooflijk vet vind... en al die lost & Found bandjes... maar tegenwoordig luister ik veel metal... heaven shall burn, caliban, Amon Amarth, slayer, killswitch engage.... maar ja die youth crew vind ik ook nog steeds lekker... reaching forward, mainstrike, no denial dat soort shit daar heb ik ook nog schijfjes van liggen.

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 13:21:44 #71
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18106097
Kletz, Misschien verdiep ik me gewoon meer in die ouwe shit dan jij. Cittizens Arrest is idd wel 1 van de bekendere. Hoewel 7 seconds, minor threat, Negative approach, Crucial Youth (met Ray of Today op zijn 13de), Agnostic Front, Warzone, Uniform Choice, Youth Brigade, etc. natuurlijk nog veel bekender zijn. Vind je dat wel vette bands dan?

Mocht je met L&F bandjes Rykers, Brightside, Backfire, Hard Resistance etc. bedoelen, ik heb ook een tijd gehad dat ik die bands helemaal geweldig vond, maar die cd's zet ik nu niet meer vrijwillig op. Ik ben er een beetje overheen zeg maar. Maar Lost and Found heeft ook een enorme hoeveelheid Amerikaanse platen uit de jaren 80 heruitgebrecht zonder toestemming. Mocht je die bedoelen, veel ervan vind ik ook erg vet, maar ik zou nooit de L&F uitgave kopen, stelletje oplichters.

Daarnaast vind ik het bij de ouwe bands ook gewoon leuk om een beetje amateur-historicus te spelen. Zo heb ik een verzamelcassette uit 1983 met daarop de Vatican Commandos. Lekker belangrijk zul je denken, maar de bassist van die band is Moby, de kale macrobiotische techno-hippie. En dat soort dingen vind ik nou leuk

Metal, daar heb ik nooit echt van gehouden, al vind ik Liar en Morning Again wel goed, YouthCrew ala ReachingForward en Mainstrike daar hou ik ook wel van. Vooral GuidingLine vind ik erg goed, weet jij of die nog bestaan?
  donderdag 1 april 2004 @ 13:47:14 #72
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_18106828
cp: Steel Rules Die - The Hemingway Solution ; dat klinkt wel lekker zeg
pi_18106932
Hoe gedragen jullie je eigenlijk tijdens concerten? Staan jullie vooraan mee te moshen, of sta je meer achteraan rustig een pilsje te drinken en naar de muziek te luisteren? Eerst heb ik wel vaker meegemoshed enzo maar daar heb ik een grijs verleden mijn enkel mee gebroken.
Sindsdien sta ik meestal ergens vooraan een beetje aan de rand van de pit, maar af en toe doe ik wel mee.

Alhoewel ik het er bij sommige bands wel erg grof aan toe vind gaan, met van die gasten van het een op het andere moment beginnen te trippen en karatekicks uit liggen te delen alsof het pepernoten zijn. Toen ik een tijdje geleden Kickback zag waren er ook van die gekke Fransozen die bijna lagen te knokken. Die gasten rapen je dus echt niet op als je neergaat.
War. War never changes.
  donderdag 1 april 2004 @ 14:04:03 #74
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18107197
Ik ben nog steeds een groot liefhebber van de pogo-dans. Ik mag ook graag in de pit verblijven, maar het ligt toch wel aan welke ban d er op het podium staat. Sommige bands trekken publiek waarbij ik liever niet in de pit sta
pi_18107405
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Kletz, Misschien verdiep ik me gewoon meer in die ouwe shit dan jij. Cittizens Arrest is idd wel 1 van de bekendere. Hoewel 7 seconds, minor threat, Negative approach, Crucial Youth (met Ray of Today op zijn 13de), Agnostic Front, Warzone, Uniform Choice, Youth Brigade, etc. natuurlijk nog veel bekender zijn. Vind je dat wel vette bands dan?

Mocht je met L&F bandjes Rykers, Brightside, Backfire, Hard Resistance etc. bedoelen, ik heb ook een tijd gehad dat ik die bands helemaal geweldig vond, maar die cd's zet ik nu niet meer vrijwillig op. Ik ben er een beetje overheen zeg maar. Maar Lost and Found heeft ook een enorme hoeveelheid Amerikaanse platen uit de jaren 80 heruitgebrecht zonder toestemming. Mocht je die bedoelen, veel ervan vind ik ook erg vet, maar ik zou nooit de L&F uitgave kopen, stelletje oplichters.

Daarnaast vind ik het bij de ouwe bands ook gewoon leuk om een beetje amateur-historicus te spelen. Zo heb ik een verzamelcassette uit 1983 met daarop de Vatican Commandos. Lekker belangrijk zul je denken, maar de bassist van die band is Moby, de kale macrobiotische techno-hippie. En dat soort dingen vind ik nou leuk

Metal, daar heb ik nooit echt van gehouden, al vind ik Liar en Morning Again wel goed, YouthCrew ala ReachingForward en Mainstrike daar hou ik ook wel van. Vooral GuidingLine vind ik erg goed, weet jij of die nog bestaan?
Guiding line ken ik eerlijk gezegt niet. En idd ik bedoel er die bands mee van L&F. Ook ik heb dat gehoord dat ze shit uit brachten terwijl ze daar geen toestemming voor hadden.. Maar ja door die samples van hun ben ik wel meer naar hardcore gaan luisteren. En ja 1 van mijn eerste cdtjes is wel van MINOR THREAT echt zo vet.... en maar zuipen onder et nummer out of step meesterlijk .... ja warzone ben ik ook een groot liefhebber van.... en agnostic niet echt denderend ja victim in pain die plaat is zeker goed... Uniform choice en youth brigade heb ik nooit echt beluisterd.... en ik wist dat moby vroeger ook tering muziek maakte haha maar nu weet ik ook in welke band ie zat . Liar en morning again is zeker goed

kletz....
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 14:55:23 #76
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18108289
Guidingline heeft een 7" op commitment en nog een op Third Party records. Klinkt als Vitamin X in de begindagen maar dan met iets meer melodie. Die band met Ray of Today op zijn 13de heet trouwens Violent Children, in tegenstelling tot wat ik zei.

Maar wat zijn jou 10 beste platen allertijden (of is dit in een eerder topic al een keer geweest?)
pi_18109491
Guidingline

Lang geleden dat ik die nog heb gezien.. (bestaan ook niet meer natuurlijk).
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_18109718
mijn beste 10 platen uhm:

1. Ten Foot Pole - Rev
2. American Nightmare - Year one
3. NOFX - I heard they suck live
4. Kill Your Idols - No Gimmicks Needed
5. Minor Threat - Complete Discography
6. Hatebreed - Satisfaction is death of desire
7. Killswitch engage - alive or just breathing
8. 88 fingers louie - 88 fingers up your ass
9. Avenged Sevenfold - surrounding the seventh trumpet
10. Guttermouth - Musical Monkey
+bonus: Arkangel - Dead man walking

zoals je ziet is et ook punkrock... en ik vind zo veel albums goed... en zoveel bands..et was wel een moeilijke opgave en ik denk dat et per dag verschilt zeg maar.... blood for blood - piss all over your hopes and dreams ook knetter goed en
ja ik ken godse veel bands maar ik heb daar geen platen van.. maar ja zoals lower eastside enzo... vriend van mij die heeft echt praktisch van elke band een plaat en kent praktisch bijna alles.... en daar thuis hoor ik ook zo godse veel en alles klinkt leuk en niet leuk haha.. maar leuk als je die shit allemaal kan horen en in et begin niet weet wat et is... met bands als 25 ta life en integrity alhoewel je 25 ta live overal uit kan halen zeg maar....

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 16:11:46 #79
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18110252
OK, dan mijn toptien (zo uit mijn blote hoofd)
1. Larm/Stanx split LP (NL,84)
2. Zyklome A/ Moral Demolition split 7" (Bel, 83)
3. Da Toddlers- Dik Wine Madness 7" (USA,96)
4. Nog Watt- Fear 7" (NL, 85)
5. Vanalles & Nogwatt- Discobinken 7" (NL, 84)
6. Colt Turkey- Christmas sucks 7" (NL, 9?)
7. Youth of Today- Can't close my eyes 7"/LP (USA/8?)
8. Battery- Ik weet niet eens meer hoe die plaat heet CD
9. Mihoen/ Cockroach split 7" (NL, 99)
10. Seein' Red- Trefwoord Punk 7" (NL, 95)

Zijn er verder nog mensen die hun toptien toe willen voegen?
pi_18110846
We hebben nog op een blauwe maandag urban waste gecovered ik weet niet meer welk nummer maar was zeker wel vet....

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 1 april 2004 @ 16:56:27 #81
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18111326
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef Kletz het volgende:
We hebben nog op een blauwe maandag urban waste gecovered ik weet niet meer welk nummer maar was zeker wel vet....

kletz
Eigenlijk zou je 25 platen in je top 10 moeten kunnen zetten, Urban Waste zou daar dan zeker bij komen. Was dat trouwens niet "police Brutality" die begint met die hele trage drumbeat? Als ik een cover zou moeten spelen zou die het zijn. The Crew van 7 seconds zou trouwens ook wel in mijn top10 mogen
  donderdag 1 april 2004 @ 16:56:44 #82
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18111334
weer zo'n stomme dubbelpost, sorry
  donderdag 1 april 2004 @ 17:21:31 #83
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18111914
Hmm, ik ben meestal te lui om hele top10 lijsten te maken. IN mijn top 10 van beste platen zou een hoop niet-punk platen komen, maar als het alleen om punk gaat staat in elk geval Refused - A Shape Of Punk To Come in.
En het eerste Ramones album.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 1 april 2004 @ 18:04:08 #84
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_18112900
Nog tips voor iemand die vroeger (en weer) gek is op Agnostic Front, Warzone, GBH, Discharge en Pro-Pain?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_18119727
gewoon die shit weer gaan luisteren
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18120041
In mijn top 10 staan een stuk of elf Bad Religion albums.

Kletz, kap aub even met het ondertekenen van je posts met je naam. Dit is een forum, geen briefwisseling.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18120946
quote:
Op donderdag 1 april 2004 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
Nog tips voor iemand die vroeger (en weer) gek is op Agnostic Front, Warzone, GBH, Discharge en Pro-Pain?
Sick of it all.
pi_18122304
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:48 schreef Kiff het volgende:

Kletz, kap aub even met het ondertekenen van je posts met je naam. Dit is een forum, geen briefwisseling.
jo boeiuh just a habit

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18123708
Zeker ff naar de Dead Kennedy's luisteren. Ik heb hier nu net de DVD DMPO's on Broadway opstaan en de oude tijden herleven.
salva cum reverentia
  vrijdag 2 april 2004 @ 08:57:08 #90
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18124262
Mijn top 10:

1 Ryker's - First Blood
2 Sick of it All - Yours truly
3 Madball - Demonstrating my style
4 Poison the Well - The opposite of december
5 Ignite - A place called home
6 Bouncing Souls - How I spent my summer vacation
7 Lagwagon - Hoss
8 U.S. Bombs - War birth
9 Bad Religion - All ages
10 Liar - Liar's Hell

Volgorde is niet echt belangrijk. Mogen cassetebandjes ook? Ik vin die van No Hoodlums - Join the police, arrest your friends zeker wel gaaf, kan alles meezingen
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:02:54 #91
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18124318
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:51 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe gedragen jullie je eigenlijk tijdens concerten? Staan jullie vooraan mee te moshen, of sta je meer achteraan rustig een pilsje te drinken en naar de muziek te luisteren? Eerst heb ik wel vaker meegemoshed enzo maar daar heb ik een grijs verleden mijn enkel mee gebroken.
Sindsdien sta ik meestal ergens vooraan een beetje aan de rand van de pit, maar af en toe doe ik wel mee.

Alhoewel ik het er bij sommige bands wel erg grof aan toe vind gaan, met van die gasten van het een op het andere moment beginnen te trippen en karatekicks uit liggen te delen alsof het pepernoten zijn. Toen ik een tijdje geleden Kickback zag waren er ook van die gekke Fransozen die bijna lagen te knokken. Die gasten rapen je dus echt niet op als je neergaat.
Meestal aan de rand van de pit, of als ik de band goed ken tegen het podium aan en keihard meebleren. Tijdens metalcoreconcerten soms effe violent dansen, als t niet te druk is. Dat vind ik wel leuk, zolang t contact minimaal is, liever een flinke douw in de pit dan een karatekick in je gezicht.
Achter in de zaal luisteren doe ik niet, ik vind hardcore of punk niet echt luistermuziek. En luisteren kan ik thuis ook
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18124696
Nog mensen die naar Nighttown gaan vanavond (jaja Rotterdam i know)

Rock 'n' Roll highschool zonder Rock 'n' Roll, thank god

Nighttown tekent vrijdag weer voor een kwaliteitsavondje gitaarmuziek. Ditmaal presenteert Rock ’n Roll Highschool drie bands: Third Eye (metalcore), LaGuerra (crossovermetal) en Lady!Die (screamcore). Serious shit from Rotterdam, man!

Third Eye omschrijft zich als multi-dimensionele band. Zij combineren (death-)metal met soul en reggae en laten als een wervelwind de vele zalen van Nederland op hun grondvesten trillen. Third Eye heeft terecht internationale plannen, die de Rotterdammers met de nodige support zeker nog waar gaan maken!

LaGuerra startte als rasechte punkband met drie akkoorden en de voet op het gaspedaal. De drang om deze muziek met invloeden als hiphop, reggae en metal te mengen, leidde tot vele bezettingswisselingen, maar stuitte de band niet in haar opmars. LaGuerra speelde vele podia in Rotterdam en omstreken plat, werd derde op ‘Vers uit de Maas’ en verspreidt een heldere boodschap: unity, joy and resistance.

Lady!Die is een wilde en energieke live-act. Deze drie dames hebben alledrie een activistenachtergrond die ze uitdragen in hun teksten. Lady!Die is inmiddels drie jaar bij elkaar in dezelfde luidruchtige formatie: Ruth Bakker op drums, Mandy Struik op gitaar/zang en Hilde Westerink op bas/zang. Momenteel werken de rockchicks aan een album dat in samenwerking met Tocado Records en het Belgische Filth Ear Records in 2004 het daglicht gaat zien.

Waar: NightToWn
Waneer: Vrijdag 02-April-2004
Hoe laat: 20:00
Hoe duur: € 4,-

bron: NightToWn.nl

Van de stamp dus
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_18125073
Cro-mags - Age of Quarrel
Integrity - Systems Overload
Refused - The Shape of Punk to Come
Strike Anywhere - Change is a sound
Leeway - Born to Expire
Bad Religion - Against the Grain
Misfits - Famous monsters
Killswitch Engage - Elke cd
Sick of it All - Scratch the Surface
Madball - Set it Off

i.w.v.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:12:47 #94
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18125328
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:24 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ach ja, dat heb ik nu juist met die nummers over "working class pride", vechten op straat en allerlei platvloerse seksgrapjes.

...............
Inderdaad, verschrikkelijk zeg. Alsof iedereen die niet in een fabriek aan een fuckin lopende band staat niet trots is en een uitzuiger van 'de werkende man' is. Bullshit, ben godverdomme blij dat ik een opleiding volg waarmee ik een goeie baan kan krijgen ipv mn heel mn leven in dezelfde stinkende kutfabriek. Zo dat lucht op!
Ik merk eigenlijk steeds meer wat voor een dom en lomp volk er rondloopt bij bijv. European Hardcoreparty's. Zo zou ik er op mn 30+ niet meer bijlopen. Hardcore for life, my ass. Maar goed, ieder zn ding he
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:19:53 #95
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18125444
Madball is echt mijn worst nightmare, ze vertegenwoordigen echt alles wat ik haat in hardcore. Alleen een avondje One Life Crew zou ik erger vinden, maar dat is natuurlijk ook maar een persoonlijke mening. Toch ben ik wel weer een paar albums tegengekomen die ik was vergeten. Waar waren de Dead Kennedys? Waarom was ik Liar's Hell vergeten? Waar is de eerste Discharge singel? Waar is Victim in Pain? En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb nog wel zeker 15 oude Nederlandse platen waarvan ik vind dat iedere hardcoreliefhebber ze op zn minst een keer gehoord moet hebben. Maar wat doe ik eraan?

Misschien een ideetje voor een latere toptien: Meest vergeten hardcoreplaten (en dan bedoel ik niet de platen die vergeten zijn omdat ze zuigen)
pi_18126414
een avondje OLC zou ik absoluut niet erg vinden.. ik baalde ook toen ze gecancelled waren op EHCP. Dik vol agressie en macho gedrag.... lachen man.... neej de muziek die ze maken is super vet... allen waarover ze zingen haha ben ik et er niet altijd mee over eens

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:20:00 #97
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18126756
T zijn wel losers ja, tenminste als je dat interview uit de aardschok hebt gelezen een paar jaar geleden. Die neem je toch inderdaad niet serieus.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:31:07 #98
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18127023
Punk zou een alternatief moeten zijn voor de populaire muziekscene's, een plek waar plaats is voor iedereen en waar iedereen gelijk is. Maar de tough-guy types hebben dit toch wel veranderd en dat vin ik jammer. Nou doe ik natuurlijk precies hetzelfde als ik zeg dat de tuff-guys er niet bij horen, maar dat doe ik dan ook maar niet. Mij zul je alleen niet betrappen tijdens hun shows. Heeft iemand die eerste Ringworm cd? Daar moest ik ook van kotsen en die heb ik maar weer weggegeven.

Macho-gedrag hoeft van mij ook niet zo, als ik daar zin in heb ga ik wel naar een disco ofzo. Voor mij is en blijft punk nog steeds verzet. En de mensen die lachen om "Hardcore for life" kunnen er beter maar meteen mee stoppen, die maken er een lachertje van. Degene die "Hated and proud" op hun achterhoofd laten tatoeeeren daar moet ik zelf ook wel een beetje om lachen, maar ik ken er zat die in de 40 zijn en nog steeds hun rondjes meedraaien.
pi_18127522
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Punk zou een alternatief moeten zijn voor de populaire muziekscene's, een plek waar plaats is voor iedereen en waar iedereen gelijk is. Maar de tough-guy types hebben dit toch wel veranderd en dat vin ik jammer. Nou doe ik natuurlijk precies hetzelfde als ik zeg dat de tuff-guys er niet bij horen, maar dat doe ik dan ook maar niet. Mij zul je alleen niet betrappen tijdens hun shows. Heeft iemand die eerste Ringworm cd? Daar moest ik ook van kotsen en die heb ik maar weer weggegeven.

Macho-gedrag hoeft van mij ook niet zo, als ik daar zin in heb ga ik wel naar een disco ofzo. Voor mij is en blijft punk nog steeds verzet. En de mensen die lachen om "Hardcore for life" kunnen er beter maar meteen mee stoppen, die maken er een lachertje van. Degene die "Hated and proud" op hun achterhoofd laten tatoeeeren daar moet ik zelf ook wel een beetje om lachen, maar ik ken er zat die in de 40 zijn en nog steeds hun rondjes meedraaien.
bedoel je birth is pain van Ringworm ?? daar heb ik zeker geen moeite mee
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:54:51 #100
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18127680
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Punk zou een alternatief moeten zijn voor de populaire muziekscene's, een plek waar plaats is voor iedereen en waar iedereen gelijk is. Maar de tough-guy types hebben dit toch wel veranderd en dat vin ik jammer. Nou doe ik natuurlijk precies hetzelfde als ik zeg dat de tuff-guys er niet bij horen, maar dat doe ik dan ook maar niet. Mij zul je alleen niet betrappen tijdens hun shows. Heeft iemand die eerste Ringworm cd? Daar moest ik ook van kotsen en die heb ik maar weer weggegeven.

Macho-gedrag hoeft van mij ook niet zo, als ik daar zin in heb ga ik wel naar een disco ofzo. Voor mij is en blijft punk nog steeds verzet. En de mensen die lachen om "Hardcore for life" kunnen er beter maar meteen mee stoppen, die maken er een lachertje van. Degene die "Hated and proud" op hun achterhoofd laten tatoeeeren daar moet ik zelf ook wel een beetje om lachen, maar ik ken er zat die in de 40 zijn en nog steeds hun rondjes meedraaien.
Ach niet alleen tough guys hebben dit verandert. Ook in de punkscene zijn verschillende mensen en wordt je vaak 'belachelijk gemaakt' als je luistert naar Blink 182. Iedereen welkom en iedereen gelijk klinkt wel leuk enzo, maar dat kan gewoon niet. Mensen in de punk- en hardcorescene zijn ook gewoon mensen en hebben toch wel kritiek op anderen. Dus ook binnen de eigen kring.

Ik vind hardcore for life inderdaad een lachertje ja, ik denk dan bij mezelf, get a life. Ik wil niet vastgeroest zitten in hardcore voor de rest van mn leven. Er zijn natuurlijk ook mensen die vinden hardcore het einde en spenderen hun tijd en geld in de scene. Ook goed, zelf weten, zulke mensen zijn er wel nodig.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:04:27 #101
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18127917
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:49 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

bedoel je birth is pain van Ringworm ?? daar heb ik zeker geen moeite mee
Is dat diegene met dat introotje van "and all fuck fucking jews stop with your whining "I was in a concentration camp" shit, you make me sick" ? (of zoiets het is echt jaren geleden dat ik dat hoorde). Als je zo'n introotje hebt hoef ik de rest niet eens meer te horen
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:08:33 #102
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18127998
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:04 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Is dat diegene met dat introotje van "and all fuck fucking jews stop with your whining "I was in a concentration camp" shit, you make me sick" ? (of zoiets het is echt jaren geleden dat ik dat hoorde). Als je zo'n introotje hebt hoef ik de rest niet eens meer te horen
Damn, dan zou ik er ook snel genoeg van hebben. Klinkt echt erg fout.

Ik zie mezelf over 10 of 20 jaar ook echt nog wel naar punk en hardcore concerten gaan, maar geen idee hoe ik er dan bijloop. Hardcore for life? Neuh, maar ik ben dan ook meer punk. En dat blijf ik voorlopig wel.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:27:10 #103
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18129673
Ach het aantal concertbezoeken is bij mij in de loop der jaren sterk teruggelopen, omdat ik steeds meer het idee heb dat ik het allemaal al een keer gezien heb en doordat ik gewoon veel meer andere dingen aan mijn hoofd heb. Maar in het opsporen van plaatjes die me goed lijken, contact zoeken met veelbelovende bands en het proberen te helpen van bands die naar mijn idee de moeite waard zijn ben ik alleen maar fanatieker geworden. En wat ik over 10 jaar doe? Wie dan leeft wie dan zorgt. Ik kan altijd mijn verzameling nog voor veel geld lozen op E-bay
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:28:59 #104
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18129719
Ik houd het gaan naar concerten en luisteren ook leuk door breed te luisteren.

Ik ga niet alleen naar punk en hardcore, maar ben bijvoorbeeld afgelopen maand ook naar Dick Dale en Auf der Maur gegaan.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:33:35 #105
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18129835
Ja op festivals kom je ook altijd wel leuke 'andere' bandjes tegen. Met alleen naar 1 soort muziek is er de lol snel af denk ik.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:36:16 #106
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18129919
Nee, mij muzieksmaak is niet zo breed. Behalve hardcore bekijk ik ook nog wel eens wat punk, folkpunk, folk en af en toe hiphop. Het is vooral een tekort aan vrienden die mee kunnen en een gebrek aan tijd dat me thuis houdt.

Ach, hardcore is meer dan shows alleen, toch?
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:40:19 #107
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18130015
Het is meer, maar naar shows gaan voegt wel wat toe.

Veel coole bandjes ook ontdekt doordat ze in het voorprogramma van een bekendere band stonden.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:40:46 #108
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18130027
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 13:36 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Nee, mij muzieksmaak is niet zo breed. Behalve hardcore bekijk ik ook nog wel eens wat punk, folkpunk, folk en af en toe hiphop. Het is vooral een tekort aan vrienden die mee kunnen en een gebrek aan tijd dat me thuis houdt.

Ach, hardcore is meer dan shows alleen, toch?
Ja, inderdaad. Daar is een maand geleden ook al over gediscussieerd, maar hier waren we het wel over eens. Hoe lang luister je eigenlijk al naar deze muziek?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 14:20:22 #109
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18130988
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 13:40 schreef headfirsttohell het volgende:
Ja, inderdaad. Daar is een maand geleden ook al over gediscussieerd, maar hier waren we het wel over eens. Hoe lang luister je eigenlijk al naar deze muziek?
Als je bands als SexPistols, GreenDay, HeideRoosjes en Ramones niet meerekent een jaar of 8 denk ik
  vrijdag 2 april 2004 @ 14:22:08 #110
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18131037
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:20 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Als je bands als SexPistols, GreenDay, HeideRoosjes en Ramones niet meerekent een jaar of 8 denk ik
En als je die wel meerekent?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 14:24:04 #111
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18131091
Ik heb deze band al eens eerder genoemd, maar heb het nu weer opstaan, en damn, wat een goed nummer:
Vaux - Set it to Blow

Te downloaden op:
http://www.vauxrock.com
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 14:25:14 #112
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18131122
Een jaar of tien, elf, maar in die periode was ik een echte omnivoor, Grunge, hiphop, reggea, top40, Gospel (!!!), ik luisterde toen naar vanalles, dus die periode wil ik maar niet meerekenen. Ook al is mijn liefde voor punk/hardcore bij die bands vandaan gekomen (eerst Heideroosjes, later 7 Seconds en Backfire! gaf het laatste duwtje)
pi_18131831
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 13:28 schreef Jimmy het volgende:
Ik houd het gaan naar concerten en luisteren ook leuk door breed te luisteren.

Ik ga niet alleen naar punk en hardcore, maar ben bijvoorbeeld afgelopen maand ook naar Dick Dale en Auf der Maur gegaan.
Hoe was Dick Dale trouwens?

Kzie mezelf ook wel over 10-20 jaar gewoon nog naar concerten gaan. Gaat m'n kast wel van uitpuilen, koop altijd merchandise daar. Mits het niet te duur is.

Bijv. bij decotour waren er NOFX shirts voor 5 euro p.s. Dat tikt aan in je kledingkast. hehe
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:01:56 #114
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132062
Dick Dale was
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18132089
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:01 schreef Jimmy het volgende:
Dick Dale was
Zover was ik al.

Hoe klonk het, hoe was het om een gast dik in de 60 te zien rocken? etc etc.
pi_18132169
Het was een dag na Good Riddance, ik had er graag heen gewild, ware het niet dat ik te laat was met kaartjes kopen (omdat ik het niet had opgemerkt dat ie zou spelen!)
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:07:36 #117
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132209
Hehe, hij had 2 jonge gasten mee.
Bassist en een drummer, en die waren allebei erg goed. Strak, en snoeihard, klonk soms haast metal, en toch paste Dick Dale gitaarwerk er super bij.
Hij speelt echt maf, zijn gitaar verkeerd om (hij is links), dus zijn dunne snare boven en de dikke onder. Hij is nog steeds erg snel, zeker voor de knakker van in de 60.

Hij speelde natuurlijk al zijn bekende nrs, maar er werd ook flink geimproviseerd. Hij liet ook nog even zien dat ie kon drummen, door mee te gaan drummen, en hij speelde een stukje trompet.

Vandaar:
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:08:36 #118
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132234
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:06 schreef fetcher het volgende:
Het was een dag na Good Riddance, ik had er graag heen gewild, ware het niet dat ik te laat was met kaartjes kopen (omdat ik het niet had opgemerkt dat ie zou spelen!)
Was het uitverkocht dan? Vriend van me heeft nog gewoon aan de deur kaartjes gekocht.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18132238
Vet. Stoer. Dus.
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:10:33 #120
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132290
Ja, zeker geen spijt van, ook al vond ik 17,50 wel wat veel.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18132367
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:08 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Was het uitverkocht dan? Vriend van me heeft nog gewoon aan de deur kaartjes gekocht.
zou best kunnen, ik woon in Rotterdam en neem liever niet het risico.
Ik hoorde het pas 2 dagen van te voren, beetje kort dag dus.
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_18132409
2 keer dat bedrag en je zit op Groezrock te chillen.

Naja, niet over nadeneken. Dale is toch een legende in een zekere zin.
pi_18132448
Ja, erg leuk, maar voor mij niet direct de motivatie om naar amsterdam te racen.
Zoals velen dat hadden met Good Riddance
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:21:28 #124
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132584
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:13 schreef fetcher het volgende:
zou best kunnen, ik woon in Rotterdam en neem liever niet het risico.
Ik hoorde het pas 2 dagen van te voren, beetje kort dag dus.
Ja, ok, dan is het wat lullig om naar A'dam te komen en voor een dichte deur te staan.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:22:31 #125
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18132608
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
2 keer dat bedrag en je zit op Groezrock te chillen.

Naja, niet over nadeneken. Dale is toch een legende in een zekere zin.
Tja, groezrock is mij weer wat te ver.
En een festival en vrijwel alleen hardcore en punk vind ik toch wel iets teveel van het goede.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18132611
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:16 schreef fetcher het volgende:
Ja, erg leuk, maar voor mij niet direct de motivatie om naar amsterdam te racen.
Zoals velen dat hadden met Good Riddance
You talkin' ta meh boy? Teh fuck you say!

Ach ik heb zo'n voorgevoel dat GR dit jaar nog wel langskomt in de benelux.
pi_18132680
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Tja, groezrock is mij weer wat te ver.
En een festival en vrijwel alleen hardcore en punk vind ik toch wel iets teveel van het goede.
Dude ik kom uit Assen, groezrock voor mij is helemaal te ver, maar ik wil en ga eigenlijk ook wel, moeten er wel kaarten zijn nog.
pi_18132799
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

You talkin' ta meh boy? Teh fuck you say!

Ach ik heb zo'n voorgevoel dat GR dit jaar nog wel langskomt in de benelux.
Ik zal er weer zijn!

En euhm, een band waar ik zeker wel voor zou komen, risico of niet, DESCENDENTS

Het gaat allemaal wel goed komen
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:31:47 #129
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18132875
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 14:20 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Als je bands als SexPistols, GreenDay, HeideRoosjes en Ramones niet meerekent een jaar of 8 denk ik
Dus als ik het goed begrijp luister je nu al ongeveer 8 jaar naar bijna alleen hardcore en punk?? Gaat dat niet vervelen? Bij mij ging het juist andersom, eerst begonnen met hardcore en punk en later steeds meer soorten muziek gaan waarderen
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:33:51 #130
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18132929
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Tja, groezrock is mij weer wat te ver.
En een festival en vrijwel alleen hardcore en punk vind ik toch wel iets teveel van het goede.
Ja dat had ik met dynamo in 98, 3 dagen vrijwel alleen in de hal geweest naar het skatefest. Nou die laatste dag konden ze me opvegen hoor. Bij Pro pain ben ik zelfs weggelopen, dat was echt teveel
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18133003
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:33 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Ja dat had ik met dynamo in 98, 3 dagen vrijwel alleen in de hal geweest naar het skatefest. Nou die laatste dag konden ze me opvegen hoor. Bij Pro pain ben ik zelfs weggelopen, dat was echt teveel
Was ik ook aanwezig. Pro-pain viel tegen
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:39:36 #132
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18133073
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:31 schreef headfirsttohell het volgende:
Dus als ik het goed begrijp luister je nu al ongeveer 8 jaar naar bijna alleen hardcore en punk?? Gaat dat niet vervelen? Bij mij ging het juist andersom, eerst begonnen met hardcore en punk en later steeds meer soorten muziek gaan waarderen
Bijna alleen maar, met kleine uittapjes richting folk (Dubliners, Pogues), Hiphop (OP, Neuk!) en zelfs zo af en toe Doe Maar, het Goede Doel of het Klein Orkest. Maar verder is het toch alleen maar punk en hardcore wat de klok slaat. Ik wissel wel heel veel van favoriete plaat en hou het zo spannend
pi_18133190
Ik luister echt naar alles, maar mijn voorkeur ligt bij hardcore. Ik vind bijvoorbeeld The Police of Paul SImon ook meesterlijk. Ska en reggae vind ik ook geweldig.
War. War never changes.
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:45:10 #134
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18133243
Ik vergat trouwens nog te vermeleden dat de parel van mijn platen verzameling Jan Klaassen de Trompetter van Rob de Nijs is
pi_18133728
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:45 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik vergat trouwens nog te vermeleden dat de parel van mijn platen verzameling Jan Klaassen de Trompetter van Rob de Nijs is
hehe.. hoe vet is het nummer van Rob Anijs - zachtjes tikt het regen op het zolderraam..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 2 april 2004 @ 16:11:43 #136
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18133909
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
hehe.. hoe vet is het nummer van Rob Anijs - zachtjes tikt het regen op het zolderraam..
Maar Jan Klaassen is toch wel ultiem
pi_18133972
Kippenvel......
War. War never changes.
pi_18136397
Meer dan kippenvel.
Ik kom hier ook net kijken.
Neem aan dat de topictitel Ignite is? Ik kan die band absoluut goed hebben, t'is toch wel een van de bands die d'r voor gezorgd heeft dat ik hardcore ben gaan waarderen.

Dus.
Ik ben een beetje kwijt waar d'r momenteel over gepraat word dus ik meng me d'r wel ergens in:)
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:18:50 #139
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18148874
Zaterdagochtend schopje!

Iemand hier die Audioscrobbler gebruikt?
Mijn profiel staat hier:
http://www.audioscrobbler.com/user/JimmyShelter/

Het is alleen zo dat ik nu ff bij mijn ouders zit en daar niet zulk snel internet heb en weinig mp3s, dus het geeft geen compleet beeld, maar ik ben langzaam van sites als www.stardumbrecords.com , www.dankojones.com en nu www.epitaph.com wat mp3s aan het downloaden om de boel wat punker te maken.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:36:50 #141
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149077
Jammer genoeg worden de recommendations en de gebruikers die het meest op je lijken nog niet automatisch geupdate. Ben wel benieuwd welke bands er aangeraden gaan worden.
(en hoeveel daarvan ik dan al ergens heb op mijn harde schijf )
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:38:58 #142
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149109
Goh, Descendents, waarom verbaast dat me niet?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149132
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:36 schreef Jimmy het volgende:
Jammer genoeg worden de recommendations en de gebruikers die het meest op je lijken nog niet automatisch geupdate. Ben wel benieuwd welke bands er aangeraden gaan worden.
(en hoeveel daarvan ik dan al ergens heb op mijn harde schijf )
Haha ja.

Ik zoek nu de nieuwe Bad Religion. Die is al wel uit op het Net.... maar nog niet gevonden.

Any tips?
pi_18149144
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:38 schreef Jimmy het volgende:
Goh, Descendents, waarom verbaast dat me niet?
Beats the hell outta meh.
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:43:11 #145
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149188
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:40 schreef =HellFire= het volgende:
Haha ja.

Ik zoek nu de nieuwe Bad Religion. Die is al wel uit op het Net.... maar nog niet gevonden.

Any tips?
Geen idee, zal vast wel ergens in een nieuwsgroep staan of op Soulseek.
Maar ik ben ouderwets, ik gebruik alleen Kazaa Lite. En die heb ik niet op deze pc. Op dit moment download ik alleen legale mp3s van websites.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:44:37 #146
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149210
Zo, met wat Turbonegro en Zeke bij Epitaph.com vandaan wordt het al een beter profiel.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149216
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:43 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Geen idee, zal vast wel ergens in een nieuwsgroep staan of op Soulseek.
Maar ik ben ouderwets, ik gebruik alleen Kazaa Lite. En die heb ik niet op deze pc. Op dit moment download ik alleen legale mp3s van websites.
Kazaa Lite heb ik ook.... vind daar dus nooit meer wat he. Soulseek is veel beter, alleen dat a) schiet niet op en b) gaat niet aangezien er maar 2 mensen wat sharen.
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:47:01 #148
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149244
Ik probeerde laatst nog wat Descendents te vinden via Kazaa. Volgens mij heb ik 4 nrs ofzo binnen kunnen halen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149253
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:44 schreef Jimmy het volgende:
Zo, met wat Turbonegro en Zeke bij Epitaph.com vandaan wordt het al een beter profiel.
Zeke heb ik ook. Effe op de repeat zette? komen we allebei hoog te staan.

Hey, maar hoe werkt dit? moet je het afluisteren? of is een minuut luisteren en dan volgende nr ook goed?
pi_18149277
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:47 schreef Jimmy het volgende:
Ik probeerde laatst nog wat Descendents te vinden via Kazaa. Volgens mij heb ik 4 nrs ofzo binnen kunnen halen.
Soulseek!

Of DC++ ofzo.
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:52:29 #151
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149343
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:47 schreef =HellFire= het volgende:
Zeke heb ik ook. Effe op de repeat zette? komen we allebei hoog te staan.

Hey, maar hoe werkt dit? moet je het afluisteren? of is een minuut luisteren en dan volgende nr ook goed?
Er staat ergens dat je een nummer in elk geval half of 300 seconden (welke van de 2 eerder komt, half dus, ik heb weinig lange nrs) moet beluisteren voor ie verstuurd wordt.

Ik skipte net het einde van een nummer en die staat er wel bij, dus helemaal afluisteren is niet nodig dan. Maar ik luister als het even kan elk nummer af.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149360
Wel verdomd grote vertraging zeg.
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:55:16 #153
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149389
Het was nog erger, ze hadden aldoor een queue van een paar 100 tot zelfs een paar 1000, maar ze hebben net wat nieuwe shit geinstalleerd.

Maar ze slaan alle pagina's tijdelijk op zodat ze database niet te belast wordt. Het was iets te snel te populair geworden, en hun systeem kon het niet meer helemaal aan.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149399
Tis ook wel een erg grappig iets.

Nutteloos.

Edoch grappig.
pi_18149471
Ik zie net dat ik 3 nieuwe bad religion tracks binnen heb gekregen. Hard luisteren die hap.
Some Girls moet maar even wijken.

Dus ja, op soulseek is d'r wel wat te vinden van de nieuwe Bad Religion.
pi_18149516
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 13:00 schreef HearIt het volgende:
Ik zie net dat ik 3 nieuwe bad religion tracks binnen heb gekregen. Hard luisteren die hap.
Some Girls moet maar even wijken.

Dus ja, op soulseek is d'r wel wat te vinden van de nieuwe Bad Religion.
Krijg em nu van againstthegrain maar het gaat niet hard...
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:05:41 #157
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149553
Ik wou eerst vragen 'is ie goed?', maar laat ik het anders formuleren:

Hoe goed is ie?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149590
Catchy. Maar érg bad religion. Dus gewoon heel gaaf. Ik weet alleen nog niet of hij proces voor me gaat overtreffen.

Kwaliteit van de mp3tjes is overigens vrij beroerd, vreselijk dof. (256kb/s, dus daar ligt het niet aan)
pi_18149639
Overigens heb ik dus niet het hele album, en net ff dat topic over het nieuwe album doorgekeken, blijkbaar zijn deze tracks al wat langer beschikbaar.
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:11:35 #160
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149659
Misschien is het geluid dan wat dof omdat het nog niet compleet gemixte/gemasterde tracks zijn?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18149800
Ja o.a. lijkt me.
En gewoon bagger geript.

[ http://www.audioscrobbler.com/user/Glow/ ]
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:21:59 #162
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18149863
Je kunt je bij Audioscrobbler ook bij groepen aanmelden.
Bij website groepen is ook een Fok! groep, als wij ons daar ook aanmelden kunnen we zorgen dat de wekelijkse charts van de Fok! groep vol punk komen!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18150076

Ja ik meld me wel ff aan.
Hmm, nu wél de hele release van the empire strikes first gevonden. Eens kijken of die ook naar binnen wil gaan druppelen.

Glow2 ben ik op Soulseek trouwens, add me maar..je merkt het wel als ik hem heb.
pi_18150310
Wat vind men hier trouwens van MeWithoutYou
?
  zaterdag 3 april 2004 @ 13:50:26 #165
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18150360
Zegt me zo gauw niks. In welke hoek moet ik het zoeken?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18150437
HearIt, dat zjin de radioopnames die Greg liet horen vorige week tijdens een Duits radio-programma.

Ik ben nu bezig met ESF (wou al ESB van empire strikes back schrijven ) te downen.

En ik zal me ff bij de FOK groep adden.
pi_18150722
Goh, wel 7 man nu..... valt me beetje tegen. Moet gepromoot worden!
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:10:28 #168
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_18150766
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:07 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Zijn er op dit punk/hardcore forum ook nog liefhebbers van de oudere Nederlandse bands uit het begin en midden van de jaren 80. Het schijnt dat een hoop hardcore-liefhebbers tegenwoordig niet eens meer weten wie Larm, Pandemonium of BGK waren. Mochten hier mede-liefhebbers zijn, laat van je horen!
...want manliftingbanner is van alle markten thuis...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:14:47 #169
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18150866
quote:
Op donderdag 1 april 2004 07:48 schreef Kletz het volgende:

[..]

ga je et ook nog uitleggen waarom je et "Yuk" vindt of ben je gewoon triest aan et zeiken?

kletz
Geen goede plaat + Ignite is Ignite niet meer... Veel van de geruchten die de ronde deden lijken mij toch waar...

http://www.reviewjournal.(...)weekly/15247350.html

Tehehe...
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:23:18 #170
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18151016
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:03 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
OK, het lijkt er dus op dat ik een mede-liefhebber heb gevonden. Agent Orange vind ik echt geweldig, ook al gaan de teksten eigenlijk nergens over en is de band tehnisch niet zo heel sterk. Door de pure passie, enthousiasme en aggressie is het echt fantastisch om naar te luisteren. Heb jij nog meer favorieten onder de oude Nederlandse hardcore?
Mwoah, niet echt... Ik ken ze wel van naam, maar heb eigenlijk geen spul van ze in huis liggen, behalve de Larm discography dan...

Ik luister nu meer naar emoviolence/screamo dan 'echte punk'. Muziek als Orchid, Spirit of Versailles en Funeral Diner. Aan de andere kant luister ik ook aardig wat naar die 'Drop D' bands als Tragedy, His Hero Is Gone enzo....
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:24:22 #171
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_18151040
Kriegstanz, wolfpack/wolfbrigade, dat vind ik echt wel superbruut. left for dead.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_18151684
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 13:46 schreef HearIt het volgende:
Wat vind men hier trouwens van MeWithoutYou
?
Vette band! Heb ze live gezien vorig jaar en dat was erg cool! Maar t is niet echt hardcore ofzo.
Zijn er ook mensen die luisteren naar Indian summer, Antioch arrow, navio forge, mohinder, dat soort dingen? Heb t nog niet voorbij zien komen..
pi_18151703
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 14:24 schreef Arma_Angelus het volgende:
Kriegstanz, wolfpack/wolfbrigade, dat vind ik echt wel superbruut. left for dead.
kriegstanz is supercool idd! Live ook goed strak en indrukwekkend.
pi_18151776
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 14:14 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Geen goede plaat + Ignite is Ignite niet meer... Veel van de geruchten die de ronde deden lijken mij toch waar...

http://www.reviewjournal.(...)weekly/15247350.html

Tehehe...
Ja idd... neuken met kleine meisjes en vechten... idd... tis kut maar daarom vind ik de muziek nog wel vet... en a place called home is echt wel een goeie plaat zitten vet strakke nummers op.. maar idd.. ik vind past our means wel et beste van ze.... arkangel vind ik ook zeer meesterlijk, maar iederen zit te zeiken dat die vent z'n wijf slaat enzo en dat ie alleen maar loopt te vechten.. ja shit happens maar de muziek is OW ZO VET!!!

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18151958
Ik ga mee met Kletz. Al vind ik Ignite laatste tijd sowieso niet meer zo leuk als dat ik dat eerder vond, maar dat heeft meer te maken met een verandering van smaak.
pi_18151975
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 15:02 schreef Bazzel het volgende:

[..]

Vette band! Heb ze live gezien vorig jaar en dat was erg cool! Maar t is niet echt hardcore ofzo.
Zijn er ook mensen die luisteren naar Indian summer, Antioch arrow, navio forge, mohinder, dat soort dingen? Heb t nog niet voorbij zien komen..
Cool, waar was dat?
Maar idd, t'is net echt standaard hardcore, ik herken soms zelfs een nu-metal rifje heb ik soms het idee . Maar het is gewoon vet. Wat zwaarder, beetje 'emoinvloeden' om het maar even zo te zeggen. Wat slepend, maar nog geen Isis.
pi_18152418
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 15:24 schreef HearIt het volgende:

[..]

Cool, waar was dat?
Maar idd, t'is net echt standaard hardcore, ik herken soms zelfs een nu-metal rifje heb ik soms het idee . Maar het is gewoon vet. Wat zwaarder, beetje 'emoinvloeden' om het maar even zo te zeggen. Wat slepend, maar nog geen Isis.
Was in de kelderbar van Vera in Groningen, maar nu-metal haal ik er niet uit hoor meer noise-indie-emo ofzo, naja boeiend... Maar nu gaak weg... optreden in de Brouwerij in Hengelo vanavond
Zien of die crusten ons n beetje trekken...
  zaterdag 3 april 2004 @ 16:03:10 #178
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18152474
Bazzel, wat voor band speel je in?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 17:43:59 #179
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18154316
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 15:10 schreef Kletz het volgende:
Ja idd... neuken met kleine meisjes en vechten... idd... tis kut maar daarom vind ik de muziek nog wel vet... en a place called home is echt wel een goeie plaat zitten vet strakke nummers op.. maar idd.. ik vind past our means wel et beste van ze.... arkangel vind ik ook zeer meesterlijk, maar iederen zit te zeiken dat die vent z'n wijf slaat enzo en dat ie alleen maar loopt te vechten.. ja shit happens maar de muziek is OW ZO VET!!!

kletz
Tja, dam kom je terecht in de discussie: wat is punk? Alleen muziek?

Skrewdriver heeft ook 'vette' nummers gemaakt, maar daarom luister ik er nog niet naar.
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:00:45 #180
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18154641
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 15:02 schreef Bazzel het volgende:
Vette band! Heb ze live gezien vorig jaar en dat was erg cool! Maar t is niet echt hardcore ofzo.
Zijn er ook mensen die luisteren naar Indian summer, Antioch arrow, navio forge, mohinder, dat soort dingen? Heb t nog niet voorbij zien komen..
Sure, Swing Kids, Heroin, Finger Print... leuke bands...
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:05:47 #181
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_18154744
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 17:43 schreef Asphyxion het volgende:
Tja, dam kom je terecht in de discussie: wat is punk? Alleen muziek?

Skrewdriver heeft ook 'vette' nummers gemaakt, maar daarom luister ik er nog niet naar.
hehe toch fijn dat ik nou niet keer de oude zeikerd ben

maar ik ben het helemaal met je eens.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_18154797
Hoe was dat verhaal met Skrewdriver eik? Eerst was het gewoon linkse punk, toen gingen ze de extreem foute extreem-rechtse kant op?
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:09:21 #183
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18154829
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe toch fijn dat ik nou niet keer de oude zeikerd ben

maar ik ben het helemaal met je eens.
Hey! Ik ben niet oud... 27 is niet oud, right?

Ohw... A.s. dinsdag The Locust/Malkovich in het Paard in Den Haag... Olee!
I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:10:16 #184
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18154852
Ah, Malkovich, goeie NL Screamo. Al een paar keer gezien. Maar Den Haag is me te ver.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:10:34 #185
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18154860
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:08 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe was dat verhaal met Skrewdriver eik? Eerst was het gewoon linkse punk, toen gingen ze de extreem foute extreem-rechtse kant op?
Volgens mij waren ze aldoor al extreem rechts.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18154914
Ja volgens mij dus ook, maar ik hoorde laatst dat ze eerst wel 'normaal' waren.

Maar aangezien ik niet echt wat van ze ken, omdat ik geen behoefte heb aan extreem-rechts, weet ik er niet veel vanaf dus....
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:15:24 #187
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18154968
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:13 schreef =HellFire= het volgende:
Ja volgens mij dus ook, maar ik hoorde laatst dat ze eerst wel 'normaal' waren.
Ok, duurde ff voor dat dat naar buiten kwam:
This first phase of their career didn't reflect his racial-purity beliefs, but as Stuart became more involved with those politics, he decided that music was a good way to preach his message. He re-formed the group out of like-minded musicians in 1982, and began releasing singles in Britain again. He still hadn't officially come out with his beliefs, but the press began to spread the rumor that they were racists. In true punk fashion, Stuart walked out on-stage at a concert in late 1982, and raised his right hand just like a Nazi, sending the crowd into hysterics as they cheered the official statement on his politics.

(Uit de allmusic.com bio)

Maar er staat ook dat ze van het begin al veel rellen hadden bij concerten en skinhead aanhangers.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:23:03 #188
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_18160964
Ja en het lollige was dat in het begin, dus zo rond '77, Skrewdriver de band was die het hardst riep dat geweld bij concerten geweerd moest worden. Althans, dat las ik ergens. Lastig te geloven hehe.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 3 april 2004 @ 22:25:06 #189
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_18161026
quote:
Op donderdag 1 april 2004 23:25 schreef Seborik het volgende:

[..]

Sick of it all.
Check. Ik was ze bijna vergeten. Pro-pain en Cro-mags heb ik na vele jaren ook weer eens terug gevonden hehe.

Btw: de nieuwste TSOL is best redelijk denk ik. Heb nu een nummer gehoord, wat via hun site neer te laden is. Het zal echter nooit iets zijn uit hun Abolish Government/Superficial Love-tijdperk. Maar ja, iedereen wordt ouder.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 4 april 2004 @ 11:11:19 #190
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18167774
Misschien kan iemand me nog helpen. Ik heb met een jongen uit Schotland afgesproken om compilatie-cd-r's voor elkaar te branden om eens een beetje nieuwe muziek te ontdekken. Allereerst ga ik er al mijn oude Nederlandsherrie-favorieten opgooien en alle Roemeense/Macedonische talenten die ik ken.

Maar nu zei hij zelf vooral naar emo, post-hardcore en Europese punk (Da Skywalkers, Antimaniax) en dit zegt mij allemaal echt niks. Iemand nog tips voor goeie Nederlandse bands die in 1 van deze straatjes passen en wel wat reclame in het buitenland kunnen gebruiken?
pi_18172675
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 16:03 schreef Jimmy het volgende:
Bazzel, wat voor band speel je in?
Ik speel in go! revolution go! en in the helsinki suicide. Go revolution go is post-hardcore, n beetje jr ewing en blood brothers-achtig. The helsinki suicide is extreem harde chaos hardcore, beetje orchid met meer breakdowns ofzo...
pi_18172725
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:00 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Sure, Swing Kids, Heroin, Finger Print... leuke bands...
Swing kids is erg ok inderdaad, fingerprint ken ik niet, wat is dat?
  zondag 4 april 2004 @ 16:05:06 #193
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18172833
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:00 schreef Bazzel het volgende:
Swing kids is erg ok inderdaad, fingerprint ken ik niet, wat is dat?
Franse (snelle) screamo uit begin jaren '90...
I make love in theory and touch myself in practice
  zondag 4 april 2004 @ 16:43:12 #194
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18173631
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:11 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Misschien kan iemand me nog helpen. Ik heb met een jongen uit Schotland afgesproken om compilatie-cd-r's voor elkaar te branden om eens een beetje nieuwe muziek te ontdekken. Allereerst ga ik er al mijn oude Nederlandsherrie-favorieten opgooien en alle Roemeense/Macedonische talenten die ik ken.

Maar nu zei hij zelf vooral naar emo, post-hardcore en Europese punk (Da Skywalkers, Antimaniax) en dit zegt mij allemaal echt niks. Iemand nog tips voor goeie Nederlandse bands die in 1 van deze straatjes passen en wel wat reclame in het buitenland kunnen gebruiken?
Malkovich, al eerder in dit topic genoemd is goeie screamo. Face Tomorrow is wel ok, post-hardcore denk ik, maar genres zijn altijd wat lastig.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zondag 4 april 2004 @ 16:49:37 #195
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18173763
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:43 schreef Jimmy het volgende:
Malkovich, al eerder in dit topic genoemd is goeie screamo. Face Tomorrow is wel ok, post-hardcore denk ik, maar genres zijn altijd wat lastig.
Malkovich heeft een plaat uit bij Coalition en Face Tomorrow al bijna twee op Reflections, dus die komen er wel...

Ik zat zelf te denken aan Mono uit Rotterdam, Stellenbosch uit Utrecht/Amsterdam of We vs Death uit Utrecht... of eigenlijk gewoon de gehele The Empire Watertree sampler...

http://www.audiotransparent.com/content.asp?menu=3&disco=4
I make love in theory and touch myself in practice
  zondag 4 april 2004 @ 19:20:38 #196
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18176804
Face Tomorrow en Malkovich ken ik wel, maar in welk hokje ik ze moest stoppen wist ik ook niet. Dit is dus echt niet de hardcore/punk waar ik me normaal mee bezig hou. Maar om nou een hele cd vol te gooien met jaren 80 thrash terwijl iemand meer van emo houdt.......
Al blijft het lastig om de betere bands, nummers uit te kiezen als je het zelf niks vindt. Ken iemand bands in het straatje van Da Skywalkers en Antimaniax?
pi_18179228
Je zou ook een paar nummers van de eerste mcd van razor crusade kunnen toevoegen.

Net Tear It Up - Nothing to nothing gekocht, vette plaat.
  zondag 4 april 2004 @ 21:44:21 #198
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18180315
quote:
Op zondag 4 april 2004 21:06 schreef HearIt het volgende:
Je zou ook een paar nummers van de eerste mcd van razor crusade kunnen toevoegen.

Net Tear It Up - Nothing to nothing gekocht, vette plaat.
Ja, Razor Crusade is wel ok. Nummers die ik gehoord heb, deden me aan ouwe Refused denken.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zondag 4 april 2004 @ 23:35:00 #199
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18183116
Ben zelf niet zo'n Razor Crusade liefhebber, is mij wat te stoer en niet snel genoeg.

Ik ben wel een groot liefhebber van tear it up, ook dat oude spul waarop ze nog youthXcrew spelen. Down in flames, waarmee ze een splitsingel hebben, vind ik nog beter
  maandag 5 april 2004 @ 01:25:51 #200
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18184766
Ik zat nu net ff voor de grap wat oudere punk/hardcore topics te lezen.
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met hoe deze en de vroige lopen. Die oude staan echt vol met 'dit is punk/nee dat is geen punk'-gelul zonder dat er echt naar elkaar geluisterd wordt, maar nu loopt dit topic echt releks!
Niet iedereen is het met elkaar eens of heeft dezelfde smaak, maar de huidige sfeer is echt super.

We rock!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18184834
Heb de vorige topics niet meegekregen, ben n00b hier he
Dat soort gezeur waar je het over hebt is sowieso volkomen nutteloos. Dus, ja, prettig dat zo'n niet te winnen discussie niet weer gevoerd word.
pi_18184968
Ben ook blij dat t nu wat breder is, heb de vorige gelezen en met de hardcore waar het daar over ging kan ik echt niets... NYHC, Madball, Rykers etc. bedoel ik. Heb er niets tegen ofzo, maar t leek wel alsof er alleen maar mensen op fok zitten die van dat soort hardcore houden, terwijl er zoveel meer is
pi_18185165
Daar noem je ook wat bands zeg
Idd ook alles behalve mijn ding.
Heb het sowieso wat meer op afwijkende dingetjes. Malkovich voorop momenteel.
  maandag 5 april 2004 @ 08:38:50 #204
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18186525
Hee, waarom heb ik nog niks gehoord over de optredens van The Misfits hier in NL? Ze komen namelijk o.a. naar Breda, do. 22 april!!!!!! Ik las het vrijdag in een flyer van de Mezz, en Marky Ramone komt ook mee!!!! Hoe punk wil je 't hebben!! VET!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 08:43:09 #205
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18186546
quote:
Op maandag 5 april 2004 02:00 schreef HearIt het volgende:
Daar noem je ook wat bands zeg
Idd ook alles behalve mijn ding.
Heb het sowieso wat meer op afwijkende dingetjes. Malkovich voorop momenteel.
Ik ken die afwijkende bands nog niet echt. Face tomorrow wel en die vind ik wel geinig, razor crusade gaat ook wel. Maar bij het Goudvishalfest komen er een zooi van die bands, dus dan zal ik eens kijken. Enige 'afwijkende hardcore' waar ik naar luister is Poison the Well, of is dat weer gewoon metalcore? Veel bands van Goodlife vind ik wel vet (goodlife sampler 4).
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 08:44:05 #206
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_18186553
quote:
Op maandag 5 april 2004 01:44 schreef Bazzel het volgende:
Ben ook blij dat t nu wat breder is, heb de vorige gelezen en met de hardcore waar het daar over ging kan ik echt niets... NYHC, Madball, Rykers etc. bedoel ik. Heb er niets tegen ofzo, maar t leek wel alsof er alleen maar mensen op fok zitten die van dat soort hardcore houden, terwijl er zoveel meer is
Tuurlijk is er meer maar dit is wel zo'n beetje de meest bekende hardcore, vandaar dat er ook veel over geluld wordt.

Insult en (hoe heet die f*cking hardcore band uit amerika met spaanse zang) vond ik vroeger wel erg vet.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_18186830
quote:
Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef Jimmy het volgende:
Ik zat nu net ff voor de grap wat oudere punk/hardcore topics te lezen.
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met hoe deze en de vroige lopen. Die oude staan echt vol met 'dit is punk/nee dat is geen punk'-gelul zonder dat er echt naar elkaar geluisterd wordt, maar nu loopt dit topic echt releks!
Niet iedereen is het met elkaar eens of heeft dezelfde smaak, maar de huidige sfeer is echt super.

We rock!
Maar over een paar topics komt die discussie weer helaas. Is een fenomeen wat altijd weer terugkomt.

Kzit nu op school, internet is hier best lekker, noem eens wat hardcore albums die je gewoon moet hebben geluisterd als je wil...

En de nieuwe BR luistert weer lekker weg.
  maandag 5 april 2004 @ 09:25:43 #208
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18186943
quote:
Op maandag 5 april 2004 09:16 schreef =HellFire= het volgende:

[..]


Kzit nu op school, internet is hier best lekker, noem eens wat hardcore albums die je gewoon moet hebben geluisterd als je wil...
zie pagina 2 van dit topic...
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18187308
jullie kennen vast wel X-ACTO? ze hebben een split samen met ignite.. ik vind dat wel een vette band met leuke gitaar riffjes maar z'n stem haha et lijkt alsof ie door z'n neus zingt zeg maar
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 5 april 2004 @ 10:06:11 #210
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18187387
Voor liefhebbers van de Ramones, Apers en Descendents een tip:
the Methadones

Erg lekkere poppy punk. Wat mp3s te vinden op www.stardumbrecords.com (daar hebben ze trouwens nog veel meer punkrock/poppunk mp3s).

Ik luister meestal minder poppy punk, maar deze nummers zijn echt lekker.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 5 april 2004 @ 10:07:20 #211
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18187406
quote:
Op maandag 5 april 2004 08:38 schreef headfirsttohell het volgende:
Hee, waarom heb ik nog niks gehoord over de optredens van The Misfits hier in NL? Ze komen namelijk o.a. naar Breda, do. 22 april!!!!!! Ik las het vrijdag in een flyer van de Mezz, en Marky Ramone komt ook mee!!!! Hoe punk wil je 't hebben!! VET!
Wel jammer dat het niet met de originele zanger is.

wel ook met Dez van Black Flag!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 5 april 2004 @ 10:17:13 #212
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18187535
quote:
Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Wel jammer dat het niet met de originele zanger is.

wel ook met Dez van Black Flag!
Ja, ach, op Dynamo in 98 speelden ze ook niet met de originele zanger. Wanneer is het voor het laatst geweest dat ze met Glen Danzig hebben gespeeld?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 10:17:43 #213
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18187543
quote:
Op maandag 5 april 2004 09:58 schreef Kletz het volgende:
jullie kennen vast wel X-ACTO? ze hebben een split samen met ignite.. ik vind dat wel een vette band met leuke gitaar riffjes maar z'n stem haha et lijkt alsof ie door z'n neus zingt zeg maar
Soort Jim-effect?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18188852
neuh niet echt ja of wel haha... et klinkt wel grappig.... x-acto dan he maar ja... ik heb sinds kort ook famous monsters van Misfits... vroeger moest ik er niets van hebben maar nu vind ik et echt super... vooral lost in space en scream zijn lekkere nummers...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18189041
Zijn er nog Fok!kers te vinden op Defqon in Juni ?
Kaartverkoop begint op 10 april bij alle ticketbox n Free record shop adressen door heel het land!
Ik ben erbij
"Never eat yellow snow"
  maandag 5 april 2004 @ 11:52:11 #216
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18189157
quote:
Op maandag 5 april 2004 11:45 schreef hardcore-freak het volgende:
Zijn er nog Fok!kers te vinden op Defqon in Juni ?
Kaartverkoop begint op 10 april bij alle ticketbox n Free record shop adressen door heel het land!
Ik ben erbij
Komt Neophyte? Dan ben ik erbij!!!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18189268
dus dit topic wordt nu voortgezet in de CENTRAAL TRANCE TOPIC? kee dan.. zie jullie daar

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 05-04-2004 11:59:35 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18189269
quote:
Op maandag 5 april 2004 11:45 schreef hardcore-freak het volgende:
Zijn er nog Fok!kers te vinden op Defqon in Juni ?
Kaartverkoop begint op 10 april bij alle ticketbox n Free record shop adressen door heel het land!
Ik ben erbij
!
pi_18189292
Er staat nog geen line-up op de website van Q-dance.
"Never eat yellow snow"
  maandag 5 april 2004 @ 12:01:08 #220
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18189306
quote:
Op maandag 5 april 2004 11:45 schreef hardcore-freak het volgende:
Zijn er nog Fok!kers te vinden op Defqon in Juni ?
Kaartverkoop begint op 10 april bij alle ticketbox n Free record shop adressen door heel het land!
Ik ben erbij
Ik geloof dat iemand hier een ander soort hardcore bedoelt dan waar dit topic over gaat.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18189384
Mijn exuses! Ik zal jullie niet langer storen
Damn im stupid
"Never eat yellow snow"
pi_18189387
ik vind et wel styl dat die gozer of meisje gewoon door gaat posten
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 5 april 2004 @ 12:10:24 #223
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18189497
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Mijn exuses! Ik zal jullie niet langer storen
Damn im stupid
Geen probleem hoor.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 5 april 2004 @ 12:12:21 #224
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18189530
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:00 schreef hardcore-freak het volgende:
Er staat nog geen line-up op de website van Q-dance.
Hij/zij ging er nog op in ook! haha goeie man!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 12:13:07 #225
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18189543
Gaan er nog meer mensen naar Misfits?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 12:24:18 #226
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18189735
Ik weet het nog niet. Een vriend van me gaat wel, misschien ga ik mee.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18190496
Misfits komen trouwens niet alleen in Mezz (22 april - breda) maar ook in Hedon (Zwolle - 25e) en Melkweg (A'dam - 24e)

Ik ben trouwens niet weg van Misfits. Ten eerste klinkt het voor geen meter (qua opnamekwaliteit) en ten tweede pakken de nummers me gewoon niet. Het 1e is niet erg als het 2e anwezig is, maar bij mij blijft dat weg dus. Is dit zo'n band waar je van moet 'leren' houden?

Die AudioScrobbler profielen zijn trouwens best geinig!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18190523
Koop die plaat Famous Monsters...... dan piep je wel anders
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18190578
Kopen vind ik ietwat voorbarig eerst maar eens kijken of ik het wat vind DC++ gaat aan nu
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18190710
je doet maar ... maar ik had dus ook etzelfde... eerst vond ik et maar nix tot dat ik vaak bij een vriend van me kwam die steeds weer die cd opzette.... dus aan et einde van de rit kon ik bij wijze van spreken heel die cd meezingen en vind ik et nu wel lekker maar dat heb ik meer dus... alleen HIP HOP AND HARDCORE IS SO FUCKING GAY daar heb ik soms wel moeite mee alhoewel E-TOWN echt goeie nummers heeft.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 5 april 2004 @ 13:29:03 #231
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18191104
Mwa, supersimpele Oi! vind ik ook echt zeer saai. Cockney Rejects is nog wel gaaf maar er zijn zoveel shit oi bands. Verder vind ik dillinger escape plan ook klote. En waarschijnlijk ook bands die daar op lijken.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18191146
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:29 schreef headfirsttohell het volgende:
Mwa, supersimpele Oi! vind ik ook echt zeer saai. Cockney Rejects is nog wel gaaf maar er zijn zoveel shit oi bands. Verder vind ik dillinger escape plan ook klote. En waarschijnlijk ook bands die daar op lijken.
haha ik maak een rare stap van misfits naar etown concrete maar jij maakt een nog mooiere van misfits naar dillinger haha.... dan zou ik maar snel converge gaan luisteren en nog wat van die zooi... misschien vind je darkest hour wel fijn....
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18191485
Sonic Mayhem on the other hand is ook wel vet... digitale gitaren en herrie. Klinkt gewoon vet.

Quad Machine , van de Q2 soundtrack...
  maandag 5 april 2004 @ 14:20:15 #234
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18192353
Ik krijg steeds meer waardering voor bands als Peter Pan Speedrock, gewoon gas erop! Emoties? Niet zeiken! Flinke bak bier erbij en gaan godverdomme! Immer geradeaus!!!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 14:23:02 #235
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18192429
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:59 schreef iroQuai het volgende:
Ik ben trouwens niet weg van Misfits. Ten eerste klinkt het voor geen meter (qua opnamekwaliteit) en ten tweede pakken de nummers me gewoon niet. Het 1e is niet erg als het 2e anwezig is, maar bij mij blijft dat weg dus. Is dit zo'n band waar je van moet 'leren' houden?
De huidige samenstelling is volgens mij niet te vergelijken met de ouwe Misfits. Volgens een vriend is het tegenwoordig echt ok om live te zien, ook als je niet van ouwe Misfits houdt.

Hij moet me nog wel wat meer overtuigen
quote:
Die AudioScrobbler profielen zijn trouwens best geinig!
We hebben ook de Fok! groep goed overgenomen met de punk/hardcore topic bezoekers.

Dat wordt een aardige chart als ze die eindelijk eens gaan laten zien.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 5 april 2004 @ 14:29:41 #236
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18192556
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:20 schreef headfirsttohell het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor bands als Peter Pan Speedrock, gewoon gas erop! Emoties? Niet zeiken! Flinke bak bier erbij en gaan godverdomme! Immer geradeaus!!!
Precies!

In hetzelfde hokje vallen ook bands als the Spades en Zeke, die ik ook graag luister.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 5 april 2004 @ 14:46:18 #237
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18192983
Zeker vet ja, wat is volgens jou trouwens het gaafste album van Turbonegro? Het nummer Age of Pamparius (van Apocalypse dudes?) is super . Scandinavian leather vond ik niet zo gaaf.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 14:58:06 #238
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18193309
ik heb eerlijk gezegd mijn Turbonegro mp3's nog niet op album gesorteerd.

Kijk anders even op www.epitaph.com

Daar staan per album 1 of 2 nummers te downloaden, kun je kijken welke je het best vind. Ik vind ze allemaal goed, maar ja smaken verschillen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18194164
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:10 schreef Kletz het volgende:
je doet maar ... maar ik had dus ook etzelfde... eerst vond ik et maar nix tot dat ik vaak bij een vriend van me kwam die steeds weer die cd opzette.... dus aan et einde van de rit kon ik bij wijze van spreken heel die cd meezingen en vind ik et nu wel lekker maar dat heb ik meer dus... alleen HIP HOP AND HARDCORE IS SO FUCKING GAY daar heb ik soms wel moeite mee alhoewel E-TOWN echt goeie nummers heeft.
Hmm, weet niet of je Downset ook onder die noemer kunt vatten, maar ik blijf ' do we speak a dead language' best een vette plaat vinden.
  maandag 5 april 2004 @ 15:36:57 #240
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18194319
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:31 schreef HearIt het volgende:

[..]

Hmm, weet niet of je Downset ook onder die noemer kunt vatten, maar ik blijf ' do we speak a dead language' best een vette plaat vinden.
Is inderdaad wel leuk ja, maar dan toch liever rage against the machine. Minder hardcore, maar wel vetter. Zeker hun cover van Minor Threat's In my eyes vind ik echt vet
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18194659
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Is inderdaad wel leuk ja, maar dan toch liever rage against the machine. Minder hardcore, maar wel vetter. Zeker hun cover van Minor Threat's In my eyes vind ik echt vet
Hmm, niet dat ik wat tegen RATM heb ofzo, maar zo dwalen we wel behoorlijk af van het topic
  maandag 5 april 2004 @ 15:57:22 #242
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18194810
ja, oke (dat krijg je als je hiphop hier vermeld he )
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18194840
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Is inderdaad wel leuk ja, maar dan toch liever rage against the machine. Minder hardcore, maar wel vetter. Zeker hun cover van Minor Threat's In my eyes vind ik echt vet
Wil je zeggen dat RATM in my eyes van minor threat gecovered hebben? dan ben ik heel benieuwd hoe ze dat geflikt hebben .... ik vind het vet hoe pennywise minor threat coveren ik vind et vet hoe SOIA Betrayed coveren en ik vind et vet hoe Slayer Guilty of being white en filler coveren en ik vind et vet hoe 88 fingers louie don't wanna hear it coveren
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 5 april 2004 @ 16:14:04 #244
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18195323
Die laatste cd van RATM staat vol met covers. Rage heet ie dacht ik. Ook een vette live uitvoering van MC5's Kick out the jams!
Ik vind deze cover strakker en gaver dan die van betrayed van Sick of it all
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 16:14:37 #245
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18195344
O nee, RAGE staat op de voorkant, cd heet renegades
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18196176
ik ga ff kijken of ik et ergens kan vinden
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18197027
Ja, ga die track idd ook ff luisteren
pi_18197092
Haha.
Ik kan hier rage against the machine gewoon niet meer in herkennen.
Hoe cool.
pi_18197915
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:44 schreef =HellFire= het volgende:
Sonic Mayhem on the other hand is ook wel vet... digitale gitaren en herrie. Klinkt gewoon vet.

Quad Machine , van de Q2 soundtrack...
Moet ik daarbij denken aan error of aan Atari Teenage Riot of iets heel anders?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18199383
quote:
Op maandag 5 april 2004 17:45 schreef iroQuai het volgende:

[..]

Moet ik daarbij denken aan error of aan Atari Teenage Riot of iets heel anders?
Mwoah, Nine Inch Nails wellicht, alleen dan harder, meer gitaar, less ambient.

Ik vind het wel vet.
  maandag 5 april 2004 @ 20:02:16 #251
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18201653
quote:
Op maandag 5 april 2004 08:44 schreef Jikpunth het volgende:
Tuurlijk is er meer maar dit is wel zo'n beetje de meest bekende hardcore, vandaar dat er ook veel over geluld wordt.

Insult en (hoe heet die f*cking hardcore band uit amerika met spaanse zang) vond ik vroeger wel erg vet.
Insult - fohnrock \m/

Die Spaanstalige amerikaanse band is waarschijnlijk Los Crudos? (is nu ongeveer XlimpwristX)
I make love in theory and touch myself in practice
  maandag 5 april 2004 @ 20:33:59 #252
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18202619
Of Kontraattaque (wie interesse heeft, ik heb alle tapes en singels, en kan alles voor je krijgen)
De emobashingfastcorepimps van Insult zijn ook wel favorieten van me, en ik heb gisteravond VALS weer ontdekt ("het zit in je hoofd en niet in je haren", "de fabel van de illegaal", GEWELDIG) en de Makiladoras heerlijk. Jammer dat Nederlandstalige bands zo weinig aandacht krijgen in het buitenland
  maandag 5 april 2004 @ 20:52:44 #253
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_18203217
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:33 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Of Kontraattaque (wie interesse heeft, ik heb alle tapes en singels, en kan alles voor je krijgen)
De emobashingfastcorepimps van Insult zijn ook wel favorieten van me, en ik heb gisteravond VALS weer ontdekt ("het zit in je hoofd en niet in je haren", "de fabel van de illegaal", GEWELDIG) en de Makiladoras heerlijk. Jammer dat Nederlandstalige bands zo weinig aandacht krijgen in het buitenland
Behalve Seein' Red natuurlijk - al zijn de meeste nummers toch in het Engels...

"Bruine hemden kleuren bloed rood!"
I make love in theory and touch myself in practice
pi_18203638
haha cool, ik ga ook weer eens wat links-radicaal-tuig-bandjes luisteren.
Makiladoras is cool.

np

Betercore - Hooded Sweater


  maandag 5 april 2004 @ 21:24:15 #255
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18204385
Ik heb ook wat mp3s van betercore, opnames zijn ok, maar live leek het meer op een wedstrijd wie het eerste klaar is met het nummer.

Hooded Sweater heeft wel een super stukje, waar je langzaam die stem steeds meer hoort overslaan, echt cool.


Iemand trouwens bekend met in welke bands de Betercore mensen nu zitten, en wat voor muziek ze maken?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18205944
quote:
Op maandag 5 april 2004 18:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mwoah, Nine Inch Nails wellicht, alleen dan harder, meer gitaar, less ambient.

Ik vind het wel vet.
NIN ken ik niet eigenlijk. Error schijnt toch een beetje te klinken als een mix tussen NIN en ATR? Error vind ik niks in ieder geval.ATR is wel okay, maar error vind ik niks.

[ Bericht 52% gewijzigd door iroQuai op 05-04-2004 22:07:19 (ff de quote er bij gedaan, maakte het duidelijker) ]
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18206387
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:57 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En degene die het gister had over de MP3's van Mihoen, je zou eens een singeltje moeten kopen, die dingen kosten 3 euro en de kwaliteit is prima. De Cockroach/Mihoen 7" vind ik het allerbeste van Mihoen, alle nummers zijn klassiekers. Op de Heel erg punk CD van Tocado van een jaar of 4 geleden staan twee nummers van zeer goede kwaliteit (waaronder "Eigen haard blijft goud waard") en ook op de maximaal onthaal cd staat een nummer van ze.
Hee, die heb ik ook nog. ik heb m net weer ff opgezet, best leuk cdtje eigenlijk! Toen íe net uit was vond ik The Guevaras - If You Love Your Country, You're Probably Rich zo vet. De tekst greep me erg aan. Het ging over een voorval tijdens de bekendmaking van het huwlijk tussen maxima en wimlex. daar stond een turkse vrouw met een bord omhoog "waarom krijg maxima wel een verblijfsvergunning en ik niet", waarop ze in de boeien werd geslagen en naar het bureau werd gebracht. echt schokkend.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18207449
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:05 schreef iroQuai het volgende:

[..]

NIN ken ik niet eigenlijk. Error schijnt toch een beetje te klinken als een mix tussen NIN en ATR? Error vind ik niks in ieder geval.ATR is wel okay, maar error vind ik niks.
Probeer Sonic Mayhem maar es.....

www.sonicmayhem.com

Quad Machine, One Bloodbath, Descent in Cerberon, allemaal wel vet. Allemaal van de Quake II OST... leuke instrumentale shit.
pi_18209583
Ik ken Vals ook wel, en t is wel charmant ofzo. Maar kwalitatief vind ik t niet hoogstaand...naja t gaat om de boodschap. Makiladoras is goed inderdaad, Seein red zowiezo ook. Maar tjek even de andere band van de seein red bassist want das echt cool: Kriegstanz. Soort melodische snelle hardcore punk ofzoiets, ik vind t erg aangenaam iig. Uit Groningen hebben we verder nog stadshelden Shikari, metalcore helden Instil, en wie van crustpunk houdt moet zeker Burn the elite ff luisteren.
pi_18209696
Bazzel; kan jij ons wellicht uitleggen wat er leuk is aan crustpunk?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_18209930
ehm...slik... t is mijn muziek opzich niet, en 99% van de crustpunk vind ik bagger (nee ik ken niet heel veel bands daarin) Maar burn the elite vind ik leuk, omdat dat nog n beetje n emo-inslag heeft ofzo, de gitaar is erg melodisch etc. Check het maar gewoon even via www.bacteria.nl (de mp3 afdeling) en dan komt t er waarschijnlijk op neer dat je t helemaal geen crustpunk vind, aangezien ik suck in genres enzo... t is vast gewoon hardcore.
  dinsdag 6 april 2004 @ 00:36:45 #262
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210061
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 00:11 schreef Kiff het volgende:
Bazzel; kan jij ons wellicht uitleggen wat er leuk is aan crustpunk?
Heb je mp3s van betercore? Da's iets tegen crustpunk aan dat ik nog net welk kan waarderen.

(live vond ik het wat minder, maar dat kan ook aan de locatie liggen)
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18210424
ik heb wel wat betercore ja... de oude drummer was heel goed, maar toen ik ze zag (in hun einddagen in t platformtheater) sloeg t nergens op idd. Wel vette show trouwens! Ik vind tn beetje n amateuristsche nederlandse bloodbrothers ofzo...
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:07:09 #264
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210493
Ik krijg wel eens het ideebij crustpunkbands dat ze live niet strak willen spelen, omdat dat niet crustpunk is ofzo.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18210596
Is meer n kwestie van muziek als middel, niet als doel. Vind ik prima opzich, maar t heeft als nare consequentie dat de muziek meestal vrij bagger wordt...
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:23:02 #266
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210655
En een vrij onnuttig middel ook. Boycot toen ik ze live zag:

Het volgende nummer gaat over blablabla preek van 5 minuten blabla, dan een geluidsexplosie van 30 seconden waar geen woord van de zang te verstaan is.

Ja, zo bereikt je boodschap de massa.


Waar ik het laatst met Kiff al over had: als je je politieke boodschap echt slim wilt brengen en echt mensen wil bereiken die niet al hetzelfde denken, dan moet je gewoon extreem commerciele popmuziek maken met een boodschap.

D'r zal heus niet een VVD-bal na het zien van Boycot opeens gedacht hebben 'goh, McDonalds is idd fout, en ik ben idd een slaaf van het grootkapitaal'.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18210713
Oh ik vind die verhalen tussendoor altijd prima, wordt ziek van die gasten die "speleeen!" roepen enzo... Juist omdat de texten niet te verstaan zijn, zijn die praatjes noodzakelijk als je n boodchap wilt overbrengen. Dat je daar niet echt n breed publiek mee bereikt is absloluut waar, heb ik nooit zo over nagedacht eigenlijk. Het publiek bij crust shows is idd het wel het laatste publiek dat nog overtuigd moet worden van linkse idealen
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:33:29 #268
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210738
Ja, ik heb er verder ook niks tegen, ik denk alleen niet dat het de beste methode is om mensen te bereiken.

Maar goed, ik ben eerlijk gezegd niet van plan erg politiek tekeer te gaan met mijn band(s). Maar een keer een wat politieker nummer kan natuurlijk altijd, en dat zal dan in elk geval wat toegankelijker klinken dan crust.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:35:42 #269
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210757
Kiff, die Boegies in je Audioscrobbler, heb je die op mp3 of op cd?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18210893
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:35 schreef Jimmy het volgende:
Kiff, die Boegies in je Audioscrobbler, heb je die op mp3 of op cd?
Tering, ik heb ze nog niet gedownload of jij zit ze al te bescrobblewobblen. Uh, die bacteriasite, daar staan links naar een site. Een leuke site. Een site met een opendir, waar het hele Boegies oeuvre te vinden is. Te downen met 200kb/sec. Fijn.
Ik had jou toch in m'n msn? Je staat wel in m'n lijstje... ?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:54:12 #271
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18210944
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:48 schreef Kiff het volgende:
Tering, ik heb ze nog niet gedownload of jij zit ze al te bescrobblewobblen. Uh, die bacteriasite, daar staan links naar een site. Een leuke site. Een site met een opendir, waar het hele Boegies oeuvre te vinden is. Te downen met 200kb/sec. Fijn.
Ik had jou toch in m'n msn? Je staat wel in m'n lijstje... ?
Staat me vaag iets van bij. Misschien mijn vorige msn emailadres, ben toen flink wat contacts kwijt geraakt. Ik vraag je email wel aan ullie of knoedel als ze online zijn en dan voeg ik je weer toe.

Maar goed, ik moest maar eens slapen. Morgen die Boegies ook ff opsporen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 6 april 2004 @ 07:38:11 #272
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18211973
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:52 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Behalve Seein' Red natuurlijk - al zijn de meeste nummers toch in het Engels...

"Bruine hemden kleuren bloed rood!"
Die trefwoord punk 7" is wel mijn favoriet "de centrum-democraten zijn fascisten die wij haten" en die Colt Turkey 7" staat nog hoger op mijn lijstje. En ManLifting Banner- 10 inches that shoock the world, die is ook wel heel erg ultiem, meer liefhebbers? (wel erg politiek misschien)

"For he that his whole youth denies, is surely dead before he dies"
  dinsdag 6 april 2004 @ 07:39:47 #273
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18211978
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef iroQuai het volgende:
Hee, die heb ik ook nog. ik heb m net weer ff opgezet, best leuk cdtje eigenlijk! Toen íe net uit was vond ik The Guevaras - If You Love Your Country, You're Probably Rich zo vet. De tekst greep me erg aan. Het ging over een voorval tijdens de bekendmaking van het huwlijk tussen maxima en wimlex. daar stond een turkse vrouw met een bord omhoog "waarom krijg maxima wel een verblijfsvergunning en ik niet", waarop ze in de boeien werd geslagen en naar het bureau werd gebracht. echt schokkend.
Naast "hoera hoera hoera" vindt ik vooral "Los huevos de Guillermo" erg grappig, die zit nog regelmatig in de speler
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:15:51 #274
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18213436
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:30 schreef Bazzel het volgende:
Oh ik vind die verhalen tussendoor altijd prima, wordt ziek van die gasten die "speleeen!" roepen enzo... Juist omdat de texten niet te verstaan zijn, zijn die praatjes noodzakelijk als je n boodchap wilt overbrengen. Dat je daar niet echt n breed publiek mee bereikt is absloluut waar, heb ik nooit zo over nagedacht eigenlijk. Het publiek bij crust shows is idd het wel het laatste publiek dat nog overtuigd moet worden van linkse idealen
Ik heb dus een hekel aan die verhalen tussendoor en roep dus altijd ,speuluhh!! . Maar van de andere kant weet je wel bij wat voor bands je die praatjes tussendoor kunt verwachten. Daar ga ik dus ook niet naartoe. Maar als je bij een optreden van de Heideroosjes geconfronteerd wordt met Anti-flag (ja inderdaad wel andere strekking, maar het principe is hetzelfde) dan trek ik mn bakkes open ja.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:36:02 #275
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18213796
Verhalen tussendoor is 1 ding, zolang ze maar niet langer zijn dan de nummers.

En verstaanbaar als het ff kan
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:42:29 #276
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18213910
Precies.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18214575
Marco Roelofs vertelt overigens ook wel z'n (politieke) verhaaltjes voor een nummer, maar geen 5 minuten lang...
pi_18214712
Ghehe, de heideroosjes. Die komen allemaal bij mij uit de buurt, en de bassist komt zelfs bij mij uit het dorp. Ik zie hem wel vaker in de soos enzo. Maar ik ben het eens met headfirsttohell, een beetje verhaaltje is okay, maar zo'n gezeur zit ik ook niet op te wachten.
PS Ik ben ook een speuluhh roeper
War. War never changes.
pi_18215115
Fred is volgens mij wel een aardige dude of niet? Beetje maf soms.... maar wel aardig.
  dinsdag 6 april 2004 @ 11:44:37 #280
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18215327
Hij is wel een stuk minder verlegen geworden. Maar nog wel lekker droog.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18215495
Een droge gast ja, maar wel aardig. Hij moet wel vaker tappen in onze soos, en dan draait hij altijd wel vette muziek. Maar geen punkrock/hardcore ofzo..
War. War never changes.
  dinsdag 6 april 2004 @ 11:57:45 #282
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18215643
Hij houd wel van rock n roll toch? Hij regelde toch ook wat zaakjes voor Chantilly Lace?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_18215738
Ja daar heeft hij volgens mij zelfs nog in gespeeld.
War. War never changes.
pi_18215966
marco roelofs is wel wel hardcore volgens mij heeft ie nog in demon joker junior gezongen... maar ja nog ff terug komen op dat gelul tussen de liedjes door... ze moeten niet te lang zijn.... en niet te overdreven enzo et moet gewoon net zoals op de live cd van nofx "I heard they suck live!" dat gelul tussen de nummers door.. is super en dat kan ik erg waarderen... maar ga nou niet lullen over een bush wat voor klootzak et is en wat iedereen dus al weet en zoals anti flag gewoon domme dingen over fuck the system en dat soort ongein... na 1 keer heb ik et al wel gehoord en is hun boodschap wel overgekomen al ben ik et er niet altijd mee eens.. maar ga dan vervolgens niet steeds na elk nummer steeds weer lullen hoe kut et ook is en hoe tegen je bepaalde dingen bent... ze vallen gewoon in herhaling en dat doe ik ook met alle mensen hier in dit forum... we vallen altijd in herhaling en ik ken iedereen zijn of haar standpunt hier binnen dit topic nu wel zo ongeveer dus ga ik voor de 36ste keer weer vertellen wat een ongelooflijk vet album REV van TEN FOOT POLE is
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216024
Naja het is beter om consequent te wezen en in herhaling te vallen dan elke keer weer iets anders te zeggen, zullen we maar zeggen he.

En dat album zal ik es downsucken, ken alleen die cd met ADD erop...
pi_18216109
daar maak je me blij mee damn dat die nog niet in jou bezit is
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216158
Hij heeft een nummer samen met DJJ gezongen, en met die gast van Backfire, hoe heet hij, Pat?
Dat nummer staat volgens mij nog op een lost & found cd die ik ergens heb, It ain't where you from, it's where you're at.
War. War never changes.
pi_18216180
ja die ben ik dus kwijt!! en idd daar ken ik et ook van haha
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216347
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef Kletz het volgende:
daar maak je me blij mee damn dat die nog niet in jou bezit is :'(
Im so fuckin sorry. :'(

kut smiles
pi_18216460
eej maar nog iemand suggesties voor een volgende topic naam? i.p.v. a place called home of everything sucks?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216553
zijn we nu al bij de 301 alweer.... damn
pi_18216561
Out of step
Good guys don't wear white
Trigger the tempest
War. War never changes.
pi_18216655
The Empire Strikes First
Change is a Sound
Positive Aspects Of Negativity
FRESH FRUIT FOR ROTTING VEGETABLES
pi_18216685
Boot Stamping on A Human Face
Beyond Electric Dreams
Let Them Eat War
Sinister Rouge
Social Suicide

om maar es wat meer BR titels er in te pleuren.
pi_18216736
haha hmzz... pantie flag?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216757
et beste nummer van br.. vind ik toch altijd the positive aspect of negative thinking maar ja...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216813
choose your own path
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216854
Punkrock song
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18216869
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:44 schreef Kletz het volgende:
et beste nummer van br.. vind ik toch altijd the positive aspect of negative thinking maar ja...
haha die's idd vet. Against the grain he...

To Another Abyss kan ook nog als titel....
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:50:09 #300
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18216909
Wat een discussie over de titel zeg.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18216922
maar ja er moet ff een naam komen want we hebben nog maar 2 posts over
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18216954
One Family van Youth of Today is wel toepasselijk
War. War never changes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')