abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 24 april 2004 @ 20:08:04 #151
43556 miss_dynastie
pi_18658274
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 20:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kun je geen online-cursus in elkaar flansen?
ik durfde het niet te vragen
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:10:50 #152
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18658325
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 20:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kun je geen online-cursus in elkaar flansen?
(ik vind ze ook altijd erg leuk, maar ken ook niemand die dat kan maken.. Kan ze alleen online-bestellen, maar dat vind ik hartstikke duur)
Kom gezellig een middagje hier fröbelen, dan leg ik alles uit. Je hoeft alleen een geboortekaartje mee te nemen, de rest heb ik.
Ook jij Miss_d
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_18659057
Waar woon jij Coolbabe?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:47:59 #154
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18659082
Naast Den Haag, en jij bent ook welkom hoor
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:38:52 #155
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_18660221
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:49 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Wanneer??????????? zag het nl nog niet in het krantje staan....
Geloof vanaf maandag 3 Mei probeerde net nog de folder te vinden maar neen pleite
pi_18661762
Hmm zal vanaf maandag ff op de site kijken ... daar zal het dan wel instaan Bedankt voor de tip iig

Ik ben een nieuw thema voor op het tussenraam aan het verzinnen maar het wil niet echt lukken...
Damien is helemaal leip van Yu Gi Oh maar das niet na te schilderen veel te veel lijntjes om het fatsoenlijk voor elkaar te krijgen...

Iemand nog tips? Lente en koninginnedag zit ik niet zo op te wachten...
pi_18681373
Hallooooooooooooo ! ! ! ! ! ! ! !

Ik heb even een vraagje, en hoop dat jullie hier antwoord op weten...

Met Wilyan's verjaardag in 't verschiet en de voorbeelden hier... Heb ik bij de HEMA een pakketje met 6 potjes vingerverf gekocht...
Met andere woorden.... ik wil dus de ramen gaan besmeuren

Maar nu zag ik het volgende op de verpakking staan:

"Let op! Als er verf op de kleding komt direkt met koud water uitwassen, want eenmaal opgedroogd is de verf niet meer te verwijderen."

en ook:

Niet geschikt voor kinderen tot drie jaar i.v.m. gevaar voor inslikken kleine onderdelen.
Bewaar deze verpakking i.v.m. de informatie."


Slaat dit laatste nou op de verf? Want kleine onderdelen kan ik écht niet vinden...
Toevallig weet ik dat de vingerverf van het merk SES "kleuter/dreumes-proof" is, oftewel mocht er een uk wezen die z'n vingers in z'n giegel steekt en er zat nog verf aan dat dat niet ernstig is om dat het als het ware "eetbaar" is. En dat SES-vingerverf (voor zover ik weet) uitwasbaar is....


Maar goed, kan ik deze vingerverf nou (zonder problemen) gebruiken om op de ramen te verfen, of weten jullie dat ook niet zeker?
W ~ H ~ T
  zondag 25 april 2004 @ 22:12:24 #158
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18681447
Ja hoor kan je gewoon op het raam kwakken. Ik heb hem ook. En inderdaad vlekken gaan niet uit de kleding
Zelf vind ik plakaatverf makkelijker omdat je dat kunt verdunnen met water. Zeker voor wat grotere oppervlakken verft dat makkelijker.

Angel bob de bouwer op het raam een idee?
  † In Memoriam † zondag 25 april 2004 @ 22:52:33 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18682529
melonovy wat heb je een mooie slinger voor chiara in elkaar gezet!

ik ben heel benieuwd hoe je die gemaakt hebt
pi_18683122
quote:
Op zondag 25 april 2004 22:12 schreef Jessicaa het volgende:
Ja hoor kan je gewoon op het raam kwakken. Ik heb hem ook. En inderdaad vlekken gaan niet uit de kleding
Zelf vind ik plakaatverf makkelijker omdat je dat kunt verdunnen met water. Zeker voor wat grotere oppervlakken verft dat makkelijker.

Angel bob de bouwer op het raam een idee?
Maar is die van de HEMA dan wel makkelijk van de ramen te krijgen?
Kun je dat er dan gewoon afwassen of moet je het er afkrabben met een krabbertje?
(ik heb wel zo'n plat verfafkrabbertje uit zo'n hobby-messen pakketje)


Of eerst het ene en dan het andere..... (krabben en dan wassen)
W ~ H ~ T
pi_18686931
Jessie, bob de bouwer wil ik op zijn eigen raam gaan maken... mijn man heeft nl een bloedhekel aan bob de bouwer en wil dat perse niet in de woonkamer hebben.... nou ken ik me daar wel wat bij voorstellen dus pikachu gaat van het raam af en bob komt daarop...

Maar ja nu nog in de woonkamer....
  † In Memoriam † maandag 26 april 2004 @ 09:18:44 #162
43556 miss_dynastie
pi_18687301
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 20:10 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Kom gezellig een middagje hier fröbelen, dan leg ik alles uit. Je hoeft alleen een geboortekaartje mee te nemen, de rest heb ik.
Ook jij Miss_d
Leuk hoor
Op dit moment geen geboortekaartjes of kraamvisite op de planning (toch? Hmmm... nee, volgens mij is niemand zwanger die ik ken op het moment)... als het zover is, geef ik een gil!
Dank voor je aanbod
  † In Memoriam † maandag 26 april 2004 @ 09:20:19 #163
43556 miss_dynastie
pi_18687318
quote:
Op maandag 26 april 2004 08:11 schreef Angel22 het volgende:
Maar ja nu nog in de woonkamer....
Vlinders
Andere dieren
Nederlands elftal
  maandag 26 april 2004 @ 12:55:56 #164
26444 ezzi
mama van ilse
pi_18691409
nou ja, zo'n schoentje heb ik gisteren van m'n schoonzusje gekregen. wat is dat leuk zeg!
pi_18730403
Ik ben nu het raam aan het bekladderen...
Heb er rooie wangen van.. Maar goed dat die jongen niet midden in de zomer jarig is...
Pfffffffffffffffffffff.................

Ik ben volgens mij ook iets heeeeeeeeel spectaculairs aan het doen....
De buren staan me echt vaag aan te gapen....

Ik kijk zo... terug
W ~ H ~ T
  dinsdag 27 april 2004 @ 21:17:45 #166
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18730456
Je krijgt het er makkelijk af hoor Jonnetje. Eerst het grootste gedeelte met billendoekjes, daarna gewoon met spons.
pi_18730819
Ja daar was ik al achter..
Heb hier al billendoekes om de boel te corrigeren enzo...

W ~ H ~ T
pi_18732142
Dames creatievelingen, graag even uw tips.

Ik zag gisteren bij zo'n alternatieve speelgoedwinkel een heel leuk ding. Kan er geen plaatje van vinden (want ik weet niet hoe het heet), maar het was een soort kalender van stof. Met klittenband kon je dan zelf de goede dag van de week, maand, seizoen etc. erop "plakken". En wat voor weer het was en dat soort dingen. Vond het idee erg grappig dus ik wil graag zelf zoiets gaan maken voor Isa. Maar dan niet die kalenderdingen (misschien alleen dagen van de week), maar vooral alle familieleden, en dingen die we die dag gedaan kunnen hebben etc. Het lijkt me zo'n mooi middel om 's avonds voor het slapen gaan nog even de dag door te nemen samen.

Maar nu zit ik dus na te denken hoe ik het t beste aan kan pakken. Op dat ding uit de speelgoedwinkel, hadden ze alle namen op die lapjes geborduurd met een machine, maar zo'n machine heb ik niet. Zou het leuk zijn in kleine kruissteekjes (hoera! mag ik dan eindelijk kruissteken)? Of heeft iemand anders andere leuke ideetjes? En als iemand weet wat ik bedoel, kan ie misschien een plaatje ergens vandaag toveren als voorbeeld? Dat legt wat duidelijker uit.
mooi he, alles
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:26:10 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18732268
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:20 schreef phileine het volgende:
Dames creatievelingen, graag even uw tips.

Ik zag gisteren bij zo'n alternatieve speelgoedwinkel een heel leuk ding. Kan er geen plaatje van vinden (want ik weet niet hoe het heet), maar het was een soort kalender van stof. Met klittenband kon je dan zelf de goede dag van de week, maand, seizoen etc. erop "plakken". En wat voor weer het was en dat soort dingen. Vond het idee erg grappig dus ik wil graag zelf zoiets gaan maken voor Isa. Maar dan niet die kalenderdingen (misschien alleen dagen van de week), maar vooral alle familieleden, en dingen die we die dag gedaan kunnen hebben etc. Het lijkt me zo'n mooi middel om 's avonds voor het slapen gaan nog even de dag door te nemen samen.

Maar nu zit ik dus na te denken hoe ik het t beste aan kan pakken. Op dat ding uit de speelgoedwinkel, hadden ze alle namen op die lapjes geborduurd met een machine, maar zo'n machine heb ik niet. Zou het leuk zijn in kleine kruissteekjes (hoera! mag ik dan eindelijk kruissteken)? Of heeft iemand anders andere leuke ideetjes? En als iemand weet wat ik bedoel, kan ie misschien een plaatje ergens vandaag toveren als voorbeeld? Dat legt wat duidelijker uit.
Er zijn ook pennen met textielverf te koop.. Dan kun je schrijven ipv borduren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:46:03 #170
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18732821
Hahahahaha het doet me een beetje denken aan het picto/takenbord uit de instelling waar ik gewerkt heb. Daar heb ik er meerdere gemaakt met foto's van de mensen en pictogrammen van de taken. En deze op magneetjes geplakt en dan op een magneetbord.

Jonnetje hoe staat het met je project? Vast iets voor Wyllian voor morgen? Ben je al een beetje zenuwachtig?
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2004 @ 23:12:15 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_18733494
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:20 schreef phileine het volgende:
aanwijskalenderding
BIj René in de klas hebben ze kaartjes en tekeningetjes en fotootjes uitgeprint, die zijn allemaal geplastificeerd en met knijpers waar ze een leuk aanwijsdingetje van gemaakt hebben geven ze aan wat ze gaan doen en dat dan kaartje voor kaartje. De kaartjes zitten op een plankje vast met klittenband, dus die kan je er zo weer afrukken en de volgorde veranderen of gewoon andere dingen op plakken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_18735270
Inderdaad Jessie en Mous, zoiets is het. Ik heb ook het plaatje gevonden:

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 april 2004 @ 07:37:42 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18737299
Phil, volgens mij kun je een eind komen met geplastificeerde foto's en plaatjes, en zelfklevend klittenband. Leuk stofje zoeken en plakken maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18737381
Leuk Phileine!

Rewimo, ik herinner me dat ik hier nog een foto van Elise met dat leuke broekpakje zou plaatsen. In het babietjesfototopic staat ze met een bril op en dat pakje aan. Ik heb toen ook nog foto's gemaakt van haar helemaal, dus die komt hier dan te staan hoor! (Hopelijk vanavond)
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 10:08:15 #175
43556 miss_dynastie
pi_18738796
quote:
Op woensdag 28 april 2004 07:59 schreef Bright het volgende:
ik herinner me dat ik hier nog een foto van Elise met dat leuke broekpakje zou plaatsen.
Dat had je mij beloofd ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')