abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:13:22 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19593914
quote:
Bruce weer single.

Er gaan geruchten dat Bruce Willis weer vrijgezel is. Bruce had al tien maanden een relatie met Brooke Burns, voormalig Baywatch babe, maar volgens de tabloids had het stel moeite met het onderhouden van een lange-afstand relatie en dus besloten zij uit elkaar te gaan.

De inmiddels 49-jarige Willis zou Brooke ten huwelijk hebben gevraagd tijdens een korte vakantie in Parijs, maar dat is nu dus van de baan.

Onlangs heeft de Die Hard- acteur toegegeven nog steeds verliefd te zijn op zijn ex-vrouw Demi Moore.
In augustus begonnen Bruce en Brooke te daten, vlak nadat Demi haar toyboy Ashton Kutcher aan de haak sloeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:00:02 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19608242
Het zou me niets verbazen als die twee (Bruce & Demi, dus) uiteindelijk weer bij elkaar komen. Als Demi genoeg krijgt van de Dinky Toys achter Ashton opruimen, of zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:52:15 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19610314
En ook David Schwimmer is weer single:
quote:
David Schwimmer is single again, after splitting from model-turned-singer Gina Lee. The pair had only been dating for a few months, since David ended his long-term relationship with Carla Alapont last Christmas, but went their separate ways because they had little in common.
Before hooking up with the Friends star, Gina had been engaged to her bandmate Kenyon Phillips and friends say David just couldn't fill his shoes. "He was her rebound man," one pal confessed. (3 June, 2004, 9AM) SOURCE: IMDB
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_19706337
Ik vind dat het een apart topique verdient, maar goed...

Angela Kluivert wil scheiden.

Straks bij shownieuws
  maandag 7 juni 2004 @ 17:09:15 #55
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19706359
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat het een apart topique verdient, maar goed...
We kijken ff hoe het loopt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19706440
Ik ben benieuwd of SBS iets heeft qua beeldmateriaal.

Voor Patrick kan het niet op een slechter moment komen, zo voor het EK. Zijn imago is al (onterecht) niet zo goed
pi_19706503
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:41 schreef static het volgende:

[..]

Yep, loopt een topic over.
Ze is met 'm getrouwd inmiddels. Ben benieuwd voor hoe lang deze keer.
quote:
J.Lo reportedly ties knot with Marc Anthony
Associated Press

BEVERLY HILLS, Calif. — Jennifer Lopez reportedly married Marc Anthony in a small ceremony at her home on Saturday, less than six months after she ended her high-profile engagement to Ben Affleck.

Both Us Weekly and People magazines reported the nuptials. Messages left by The Associated Press with representatives for both Anthony and Lopez were not immediately returned, and neither magazine published comment from their publicists.

For Lopez, 33, the marriage would mark her third — the first was to waiter Ojani Noa in 1997, the second to dancer Cris Judd in 2001. Noa lasted a little more than a year; Judd for nine months.

Anthony, the Latin singing sensation, just divorced former Miss Universe Dayanara Torres last week in the Dominican Republic. The pair, wed in 2000, have two young sons, and he has a daughter from a previous relationship.

Lopez -- the singer-actress-fashonista more famously known as J.Lo -- has kept her romance with Anthony, 34, decidedly more low-key than her engagement to Ben Affleck, which was a magnet for tabloid attention. The 18-month "Bennifer" romance featured a near-wedding, but it was scuttled at the last minute with the couple blaming excessive media attention.

Lopez also famously dated Sean "P. Diddy" Combs —- back when he was still "Puffy" -— for two years before the couple broke up in February 2001.

It was unclear when Anthony and Lopez were engaged. The two first dated in 1999 and had been seen together since Lopez's split from Affleck. Lopez had reportedly been wearing a dazzling new diamond engagement ring for several weeks.

White tents and an altar were set up outside Lopez's house on Saturday, with folding chairs on both sides of an aisle, Us reported. The two were married shortly after 6 p.m. before about 40 guests, Us reported. Lopez reportedly wore Neil Lane jewelry and a dress with a veil. Lopez's mother, Guadalupe, arrived at the event in a limousine with Anthony, "Entertainment Tonight" reported.

Anthony and Lopez were both born in New York.

Us reported that Saturday's wedding was coordinated by Sharon Sachs, who also planned Lopez's wedding to Judd and the canceled wedding to Affleck in Santa Barbara.

Lopez was on screen most recently as Affleck's wife in "Jersey Girl." She dies minutes into the film.

Anthony, a salsa superstar who has also had crossover success, is releasing a Spanish album, "Amar Sin Mentiras," on Tuesday. He has also dabbled in acting, and appeared in the recent Denzel Washington (news) film "Man on Fire."
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 juni 2004 @ 17:16:06 #58
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19706525
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze is met 'm getrouwd inmiddels. Ben benieuwd voor hoe lang deze keer.

-knip-
Zelfde topic.

Marc Anthony nieuwste slachtoffer van J-Lo
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19706549
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:16 schreef static het volgende:

[..]

Zelfde topic.

Marc Anthony nieuwste slachtoffer van J-Lo
Kunnen we daar wedjes maken?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19706859
Het lijkt me wel erg dom om de scheiding zo kort voor het EK bekend te maken. Dat kan toch best wachten?
pi_19706934
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:29 schreef Duiveltja het volgende:
Het lijkt me wel erg dom om de scheiding zo kort voor het EK bekend te maken. Dat kan toch best wachten?
Nah, is alvast om zich in te dekken als ie dalijk slecht voetbalt.

Of gaat ie niet mee, ik heb we een oranje-icoon, maar dat was alleen omdat ik het leuk vond om ff te klooien....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 juni 2004 @ 17:36:48 #62
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19707059
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kunnen we daar wedjes maken?
Sure.

De Engelsen doen het ook.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19707171
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nah, is alvast om zich in te dekken als ie dalijk slecht voetbalt.
Misschien is dat wel het probleem. Het lijkt me dat zoiets wel z'n effect heeft op je spel
  maandag 7 juni 2004 @ 17:44:59 #64
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19707297
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19807510
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 09:35 schreef josja het volgende:

[..]

Elle van Rijn? Dacht dat die nog happy met Victor was? Twee kindjes toch? Hmm ik loop weer achter I guess
ik hoorde vanochtend op de radio van Wilma Nanninga dat Elle van Rijn nu inderdaad (zoals eerder gemeld in dit topic) met Kaia is, de ex van Birgit Schuurman dus.. lekker stelletje daar..
pi_19807586


[ Bericht 100% gewijzigd door Snoetje op 11-06-2004 12:01:35 (foutje...) ]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:37:38 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19807865
Uit De Telegraaf:
quote:
De liefde is vaak onvoorspelbaar. GTST-ster Elle van Rijn, al tien jaar gelukkig met Victor Neyndorff, de vader van haar twee jonge kinderen, is dolverliefd geworden op GTST-regisseur Kaja Wolffers. "Het klopt", zegt Elle een beetje bedremmeld. "Kaja en ik zijn samen. Het is nog ingewikkeld, maar wel de waarheid."

Elle heeft een paar weken geleden het huis, dat zij samen met Victor bewoonde, verlaten om alleen te gaan wonen. "Vooral om te begrijpen wat er precies met me gebeurt", zegt ze. "Maar het feit ligt er nu. Ik ben met Kaja, met Victor is het voorbij. Maar Kaja en ik wonen nog niet samen."

Kaja en de hele GTST-crew zijn samen naar Portugal geweest voor opnames van de succesvolle soap. En daar is de vlam in de pan geslagen. "We zijn verliefd geworden", zegt de 37-jarige Elle. "We waren zelf ook verrast, maar konden er ook niet omheen. Zo heftig. Ik was zo verliefd dat ik er echt iets mee moest doen. Mijn relatie met Victor kon niet doorgaan. Ik wil niet huichelen. Dat was voor niemand goed."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:39:28 #68
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19807899
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:56 schreef Snoetje het volgende:

[..]

ik hoorde vanochtend op de radio van Wilma Nanninga dat Elle van Rijn nu inderdaad (zoals eerder gemeld in dit topic) met Kaia is, de ex van Birgit Schuurman dus.. lekker stelletje daar..
En Birgit is inmiddels al weer happy met Arne (clipreggisseur geloof ik. Ik zie hem wel eens tijdens het stappen).
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 juni 2004 @ 14:12:18 #69
22592 crew  Ole
pi_19810327
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

En Birgit is inmiddels al weer happy met Arne (clipreggisseur geloof ik. Ik zie hem wel eens tijdens het stappen).
eng typje trouwens, met die dikke baard..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:19:54 #70
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20156762
quote:
Actrice Adjani verlaat Jean-Michel Jarre.

De Franse actrice Isabelle Adjani heeft haar vriend Jean-Michel Jarre de bons gegeven. Ze besloot de musicus te verlaten omdat hij was vreemdgegaan.

Adjani (48) en Jarre (55) waren twee jaar bij elkaar. De actrice vertelde tegen het blad Paris-Match, dat donderdag verscheen, dat Jarre haar oorspronkelijk als de vrouw van zijn dromen bestempelde. Maar ze ontdekte " onweerlegbaar" bewijs dat hij haar met een andere actrice bedroog. Jarre zou zijn misstap uiteindelijk hebben toegegeven.

Adjani, de bekroonde ster van grote Franse film als La Reine Margot en Camille Claudel, wil de breuk van de relatie verwerken door hard te werken. Verder gaat ze poseren voor foto's en filmfestivals bezoeken, zo verklaarde ze.

Adjani suggereerde dat het gedrag van Jarre de reden was waarom zijn vorige vriendin, de Britse actrice Charlotte Rampling, zo lang zo ongelukkig zou zijn geweest.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 15 juli 2004 @ 22:17:54 #71
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20652281
quote:
Sean Penn wil scheiden.

Sean Penn zou willen scheiden van zijn vrouw Robin Wright Penn. De acteurs zijn acht jaar gehuwd. De twee verkopen hun huis in Los Angeles en Sean Penn is alleen en fuivend opgemerkt in de stad. "Hij is op zoek naar de aandacht van dames waar hij recht op heeft", aldus een bron aan het Britse magazine OK!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 15 juli 2004 @ 22:21:38 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20652395
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 18:47 schreef ik het volgende:

Voor het eerst spreekt en zingt Lenny over zijn -voorbije- relatie met Nicole:
[..]
En nu doet ie het blijkbaar met de ex (en zo is het plaatje weer rond ) van Boris Becker, de mooie Barbara Feltus:
Bron: Telegraaf
quote:
Lenny Kravitz heeft een nieuw vriendinnetje. Namelijk de ex-vrouw van de tennislegende Boris Becker, Barbara Feltus. Het kersverse stel is al diverse malen samen gesignaleerd. Zo arriveerden zij eergisteren samen, hand in hand, op de première van de film Spiderman 2 in Londen.

Na de vertoning van de film, werden Lenny en Barbara gespot tijdens de afterparty. Knuffelend en zoenend brachten zij de avond door in een hippe club. Andere gasten waren onder andere George Clooney, Tom Cruise en Brad Pitt.

Maar het verliefde paar was zich daar geheel niet van bewust en had alleen maar oog voor elkaar.

Na de afterparty werden de zanger en zijn nieuwe liefje gezien met Kirsten Dunst en Lionel Richie. Ze doken een nachtclub in en feestten door tot in de vroege uurtjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 09:37:39 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20737457
IT's official: Metallica drummer Lars Ulrich and his wife, Skylar, have called it quits. Following PAGE SIX's scoop Sunday that Ulrich was smooching sexy blond "Gladiator" actress Connie Nielsen at Hue in the West Village, the rocker's rep told us: "Lars and Skylar are very private people. They have been separated since March. They didn't think it was anyone's business, but since you've got the story, they're going public with it on Metallica's Web site. They will share custody of their two kids." Skylar, a fetching former flame of Matt Damon's, was the inspiration for Minnie Driver's character in "Good Will Hunting."
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:37:25 #74
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20771245
quote:
Kirsten heeft Jake gedumpt.

Kirsten Dunst heeft haar vriend, de bekende acteur Jake Gyllenhaal, aan de kant gezet! De Spider-Man actrice praat niet graag over haar privé-leven, maar vrienden van haar wisten wel te vertellen waarom het eens zo verliefde paar uit elkaar ging...

De reden waarom Kirsten haar Jake heeft gedumpt is om dezelfde reden waarom Nicole Kidman en Tom Cruise uit elkaar zijn gegaan, namelijk vanwege de werkdruk!

Een vriend van Dunst wist te vertellen: "Jake en Kirsten hebben de afgelopen maanden weinig met elkaar doorgebracht. Ze hebben alletwee zo'n strak schema en komen bijna niet onder hun verplichtingen uit. Daardoor zijn ze uit elkaar gegroeid en Kirsten zag het op deze manier niet ziiten."

Jake is kapot van de breuk. Volgens zijn woordvoerder was hij stapel gek op zijn vriendin en vindt hij het heel erg dat het zo is gelopen. " Gelukkig zijn ze wel op een vriendschappelijke manier uit elkaar gegaan. Er zijn geen verwijten over en weer en ze blijven de beste maatjes", aldus de woordvoerder.

Het Hollywood-paar begon met daten nadat de zus van Jake, Maggie, ze aan elkaar voor hadden gesteld. Maggie speelde samen met Kirsten in Mona Lisa Smile.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 22 juli 2004 @ 23:15:11 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_20798285
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef static het volgende:

Kirsten heeft Jake gedumpt
enzovoort
Ze is net een film aan het opnemen met no-talent Orlando Bloom. Toeval?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')