een 10-packje More cd's..voor de doe het zelf muziek branderquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:03 schreef Denox het volgende:
Ik kan me niet meer inleven in die puberende draken,
Wat vinden zulke mensen nou eigenlijk leuk !?
Het gaat om een ventje, heeft iemand ervaring met kado's
die goed in de smaak vielen ??
![]()
K'heb niet zo'n zin in K3quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:06 schreef Conflict het volgende:
Een leuk pc spel
Een leuke GSM standaard
Een vet coole te gekke poster
Of je neemt hem mee naar een leuk concert
Er staat toch man bij m'n profiel ?quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:19 schreef elby1988 het volgende:
Geef hem een striptease... was ik ook blij mee![]()
K3? jij hebt écht geen kijk op de puberende jeugd.. K3 --> 6 jarigenquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:07 schreef Denox het volgende:
[..]
K'heb niet zo'n zin in K3
er staat ook bij je profiel dat je 21 bent... maare.. dan zakl het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:25 schreef Denox het volgende:
[..]
Er staat toch man bij m'n profiel ?
Precies mijn broertje is net 16 en toen hij 15 was zat hij al aan de coke en pillen enzo en als ik zo naar zijn leeftijdsgenootjes kijk zijn dat soort dingen eerder regel dan uitzondering tegenwoordigquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:34 schreef daeri het volgende:
[..]
K3? jij hebt écht geen kijk op de puberende jeugd.. K3 --> 6 jarigen
15 jarigen kan je meer richting top40 gaan kijken (bij een standaard 15 jarige)
Ik ben zelf net 17... maar ik ben altijd volwassen geweest voor mn leeftijd, maar ik zie niemand van mn leeftijds genootjes aan drugs zitten ofzo... ze hebben zelfs nog nooit een joint vast gehouden....quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef Blutgrafin het volgende:
[..]
Precies mijn broertje is net 16 en toen hij 15 was zat hij al aan de coke en pillen enzo en als ik zo naar zijn leeftijdsgenootjes kijk zijn dat soort dingen eerder regel dan uitzondering tegenwoordig![]()
Volgens mij gedraagd de jeugd zich tegenwoordig steeds volwassener (niet dat het volwassen is om aan de drugs te zitten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |