Zal mijn beste vriendin (alto) leuk vindenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:36 schreef energizer het volgende:
altokleren?
Ja psies, gewoon een onwijs bling-bling-Ali/B-gehalte!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:
goude kettingen, dikke zonnebrillen en alles gewoon over the top?
Frustraties?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
alto's![]()
![]()
Dat haar dat doe ik ook zeker!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:41 schreef WheeleE het volgende:
Een echte housebroek..zo'n katoenen flubberding.
Of een Aussie ofzo.
Een legging in pasteltint met een jaren 80 colbertje met schoudervullingen en in felle foute kleuren zal t ook best goed doen denk ik. Getoupeerd haar is daarbij wel een must.
Het liefst met roze beenwarmers natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:45 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
[..]
Dat haar dat doe ik ook zeker!Enne, dan over die legging kniekousen in twee verschillende kleuren zeker?
![]()
en welke kleur legging dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het liefst met roze beenwarmers natuurlijk.
Lila/mint/roze kniekousen doen het ook goed denk ik..
* WheeleE graaft in geheugen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:48 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
[..]
en welke kleur legging dan?En natuurlijk met een kort spijkerrokje of verschreurde korte broek erover?
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:21 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
Haha...bedankt:P
Haha...jaaa, ik zal een leuke foto van het feest hier plaatsenquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Graag gedaan
Krijgen we nog wel foto's van het resultaat te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |