abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:41:07 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17948457
Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjes

Deze keer is het de beurt aan Kim-Lian van der Meij.

Wat zou jij haar willen vragen?

Wie is Kim-Lian van der Meij?

Een korte bio en enkele foto's.


quote:
Kim-Lian van der Meij werd op 1 oktober 1980 geboren in Beverwijk. Ze groeide op in een muzikaal gezin: haar ouders dansten jarenlang op wedstrijdniveau in binnen- en buitenland. Zelfs toen haar moeder zwanger was, stond ze nog op de dansvloer. Niet vreemd dus dat dansen Kim-Lian's grote hobby is!

Muziek speelde - ook op een andere manier - al vroeg een zeer grote rol in haar leven. Haar vader was een veelgevraagd studiozanger en speelde in zijn eigen band. Als kind werd Kim-Lian regelmatig door hem meegenomen naar de studio. Ze zat stil in een hoekje en keek toe hoe haar vader zijn nummers inzong. Vanaf dat moment droomde Kim-Lian over het opnemen van haar eigen plaat.

Die droom is inmiddels uitgekomen... en met een geweldig resultaat!

Kim-Lian's debuutsingle Teenage Superstar werd geschreven en geproduceerd door Jorgen Ringqvist en Daniel Gibson. Deze twee jonge, Zweedse producers - tevens multi-instrumentalisten - maakten in korte tijd naam met hun catchy beats, verrassende breaks en internationale sound. Het duo was tijdens de opnames in Zweden dermate enthousiast over Kim-Lian's vocale kwaliteiten dat ze niet alleen de leadzang met haar opnamen, maar ook alle koortjes.

De bijbehorende videoclip werd in een Duits pretpark geschoten door Peter van Eyndt. Deze Belgische regisseur, winnaar van twee TMF Awards, was eerder verantwoordelijk voor clips van o.a. Husan, Milk Inc., Kate Ryan en Intwine.

Maar er is meer. Want Kim-lian's kwaliteiten bleven ook in de theaterwereld niet onopgemerkt. Wie haar live op de planken wil zien kan in de schouwburg terecht. Nadat ze begin vorig jaar al uitgroeide tot absolute publiekslieveling in de musical Home, werd ze onlangs gevraagd voor één van de hoofdrollen in de nieuwe hitmusical Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?.
Have fun.

En remember:
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:36 schreef static het volgende:
[dienstmededeling]

Puberale kutonzinposts die vanaf nu in de [betreffende] topics geplaatst worden worden onherroepelijk verwijdert.

Op recidivisme staat de bekende sanctie.

[/dienstmededeling]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17948494
Ben je altijd zo hyperactief?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17948509
Draag je je mokkelshirt nog wel eens?
pi_17948516
Kim, hoe voelt het nou om in costa te spelen tussen allemaal mooie dames, terwijl jij juist in die serie gebruikt wordt als de anti-schoonheid. is dat niet slecht voor je zelf vertrouwen?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 24 maart 2004 @ 23:08:57 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_17949127
Vrouwen met boxshandschoenen.....?!?

Kijk een deegroller, mattenklopper owke... maar met boxhandschoenen worden ze mij iets te gevaarlijk.

Leuke foto's overigens...
pi_17949198
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Ben je altijd zo hyperactief?
Idd ja

Is dat ADHD gedrag van je een act of ben je echt zo?
En zo ja is dat de reden dat Sander Foppele het na een paar maanden wel weer gezien had met je
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 24 maart 2004 @ 23:17:13 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17949294
Kende je Fok! al? En zo ja, lees/post je wel eens mee?

subtiele reminder voor mezelf.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17952883
Ik ken d'er alleen van FoxKids...

Dus de vraag is simpel, hoe bevalt het leven als idool voor kinderen in de leeftijdscatagorie van 5 tot 13, ben je niet ontzettend bang dat je straks vastzit in de schaduw van je carriere als presentratrice van kinderprogramma's en als zangeres van het zingen van liedjes die gericht zijn op een erg jonge doelgroep.

Kijk naar Carlo en Irene, die waren iconen voor de jeugd, en die zijn nooit uit de schaduw van hun voormalige carriere gekropen, dat konden ze ook niet, en hun huidige carriere als serieuzere programma-makers word altijd gespiegeld door het publiek aan hun vorige carriere. En het publiek dat hen vroeger volgde bij telekids, de jongeren van toen, zien Carlo en Irene nog altijd als Carlo en Irene van Telekids.

Hetzelfde geld voor K3, die zullen nooit uit de schaduw van hun carriere kunnen komen, het stigma van de jeugd kleeft aan hen als stroop. Ze zijn gedoemd om de rest van hun loopbaan door de serieuzere takken van de industrie te worden gezien als inferieur aan andere zangers, zangeressen en bands.

dus eigenlijk is de vraag, ben je niet bang, dat je carriere altijd terugvalt op hetgeen je doet voor de jeugd?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 25 maart 2004 @ 09:29:16 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17952893
Ben je echt zo aandachtsgeil als je op tv doet voorkomen?
pi_17952902
Kon ze het een beetje vinden met Loeki Knol?
Kende ze Hamelen al voordat ze er voor werd gevraagd?
  donderdag 25 maart 2004 @ 09:31:05 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17952926
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
Kon ze het een beetje vinden met Loeki Knol?
wat mij brengt tot de volgende vraag

Gaan je vader en Loeki nog steeds met elkaar?
pi_17952944
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:31 schreef Cybart het volgende:
Gaan je vader en Loeki nog steeds met elkaar?
Was dat echt zo?
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:51:55 #13
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17961077
Je bent begonnen als presentatrice van Call TV. Hoe kijk je terug op die tijd en op het programma op zich? Werd je soms niet ontzettend moe van die onzin en gebruikte je het echt als carrièrestap of vond je het echt gewoon leuk?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17981733
Is dat je natuurlijke haarkleur?
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 13:46:05 #15
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17982188
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 13:29 schreef vanwel het volgende:
Is dat je natuurlijke haarkleur?
kijk eens op de eerste foto
pi_17982218
Ben je 'voorzien' ??
pi_17982631
wat vond je van het intervieuw van bnn over je LELIJKE kleren
Believe What You Want To Believ I can Only Show You The Door ..::Matrix:::..
  vrijdag 26 maart 2004 @ 14:04:57 #18
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_17982703
Ben je tevreden over je Live band?? Zo nee, spiros heeft mijn telefoonnummer nog ergens dus bel me maar als je een gitarist nodig hebt... (hoezo gefrustreerd...)
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_17982749
Wat zou er voor nodig zijn om je te laten stoppen met je zang en tv carrière en een rustige huismoeder te worden waar niemand ooit nog wat van hoort?

p.s. normale vraag toch? of mag ik alleen vragen of ze een vriend heeft en of het haar normale haarkleur is?

Is dat rekening houdend met haar intelligentie of die van FOK! ?
Deal with it; rock 'n roll
  vrijdag 26 maart 2004 @ 14:09:14 #20
56951 Najra
---------------
pi_17982804
Heb je ook zussen?
Zijn die ook zo sexy?

yiaw
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_17983007
Heb je wel eens geprobeerd zelf een nummer te schrijven?

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_17983009
Haai Kim Lian,

Hier een vraagje van een oud-klasgenoot van je (Dinooooo -> Bart dus )

Wat zijn je 'carriere-stappen' geweest, nadat je met MAVO klaar was? Ik meen me te herinneren dat je HAVO ging doen, maar daarna?

Groetjes!!
Bart van der Vliet - (M4B )
pi_17983122
Ga je nor meer programma's binnenkort presenteren en ga je nog meer liedjes maken?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 14:35:54 #24
23271 seiko
Crestfallen
pi_17983506
Kim,

Je presenteert een foxkids programma, maak een een plaatje voor kinderen (die 20 keer per dag op foxkids gedraaid wordt) en je treed op bij Foxkids live. Werk je zo graag met kinderen, of wil je net als K3 flink geld aan ze verdienen?
The killer in me is the killer in you, My love, I send this smile over to you!
pi_17984046
wanneer komt je volwassen kant tot uiting, d.w.z.
Komt er een mooie reportage in de playboy?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')