abonnement Unibet Coolblue
pi_17941122
Hallo,
Twee weken geleden vroeg iemand hoe hij of zij aan Wiskundige/natuurkunde/logica puzzels on objecten kon komen. Kan deze post nergens meer vinden, zelfs niet met de zoek!

Ik las in het blad Ingenieur een advertentie van arabesk., ze doen in dit soort puzzels en objecten als zijne relatiegeschenken.

Misschien heb je hier iets aan, www.arabesk.nl
Groetjes, Mike

ps. iemand nog een link naar deze post?

[ Bericht 0% gewijzigd door mikezwet op 24-03-2004 17:17:42 ]
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_17941295
De newtonballen staan erop, die eb ik altijd graag willen hebben.

Ik zoek alleen nog z'n klein achtbaantje waar een kogel op rolt en steeds maar blijft rollen. Hoe heet zoiets?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:30:28 #3
80214 Valar
the harvey's
pi_17941671
quote:
Ik zoek alleen nog z'n klein achtbaantje waar een kogel op rolt en steeds maar blijft rollen. Hoe heet zoiets?
zoiets bestaat toch niet.... perpetuem mobilée of hoe je het ook wil schrijven
pi_17942864
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:30 schreef Valar het volgende:

[..]

zoiets bestaat toch niet.... perpetuem mobilée of hoe je het ook wil schrijven
Bestaat niet, maar mogelijk moet het zijn
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:27:05 #5
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17945183
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:32 schreef Ruubster het volgende:
Bestaat niet, maar mogelijk moet het zijn
Een bewegende massa in een oneindig volledig vacuum universum is er een bijvoorbeeld.
Krijg ik nu de Nobelprijs?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17946186
toch heb ik dat wel eens gezien, een kogeltje op twee railsjes, valt naar beneden, maakt een looping en door de snelheid klimt ie weer omhoog enz.......
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:48:28 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17947057
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:11 schreef mikezwet het volgende:
toch heb ik dat wel eens gezien, een kogeltje op twee railsjes, valt naar beneden, maakt een looping en door de snelheid klimt ie weer omhoog enz.......
Klopt maar door wrijving met de lucht en de ondergrond wordt er kinetische energie omzet in warmte en het resulteert uiteindelijk in een kinetische energie van 0 joule, stilstand dus.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')