abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:18:53 #151
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37925589
me broertje en zijn vriendin zijn vanmiddag vertrokken voor een twee weekse reis door Florida...gaat o.a. Disney en Seaworld bezoeken. Hij twijfelt verder nog tussen Universal Studios of Blizzard Beach.
Verder doen ze de Keys en de Everglades aan en bezoeken ze Cape Canaveral, Frt Myers, Naples, Orlando en Miami! Echt geweldig! Ben twee jaar terug daar geweest en zou zo mee willen.....tis er nu een graadje of 30...heerlijk toeven daar op Miami Beach!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:33:20 #152
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_37936976
Zoals andere ook al zeiden je kan geweldig shoppen in Orlando/Florida.

In Orlando zou ik zeker Orlando Premium Outlet stores even gaan bezoeken en de florida mall is ook geweldig , maar er zijn er wel meer , maar ik wil niet schuldig zijn aan jouw geplunderde creditcard

Mocht je nog in de buur van Ft. Lauderdale komen , ga dan ook ff langs de Saw Grass Mills.
Hou er wel rekening mee dat je voor dit winkelcentrum wel een dag moet uittrekken

Wat betreft de pretparken zou ik voor , Islands of adventure (Spiderman ), Epcot (Mission Space , het vuurwerk s'avonds ) , Magic Kingdom (qua attracties niet echt top , maar wel iets waar je geweest moet zijn) en Seaworld gaan.

Mocht je nog een dag over hebben kan je nog naar MGM studios gaan of Busch Gardens (in Tampa)

Voor restauranrts kan ik je Race rock erg aanbevelen (op de int. drive) , ach er zit zo veel daar , ik krijg gewoon heimwee tijdens het typen .

Nog 6 maanden en 3 dagen wachten dan mag ik weer , maar dan wel voor 26 dagen
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 22 mei 2006 @ 11:02:32 #153
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_38077341
Als je van kreeft houdt: op de weg richting Kissimmee zit een aantal restaurants waar je onbeperkt kreeft kunt eten. Niet goed voor je cholesterol, wel goed voor je humeur...

ps.Seaworld is geweldig: Kraken is de beste achtbaan van Orlando!
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:17:51 #154
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38126804
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:33 schreef Enchanter het volgende:
Zoals andere ook al zeiden je kan geweldig shoppen in Orlando/Florida.

In Orlando zou ik zeker Orlando Premium Outlet stores even gaan bezoeken en de florida mall is ook geweldig , maar er zijn er wel meer , maar ik wil niet schuldig zijn aan jouw geplunderde creditcard

Mocht je nog in de buur van Ft. Lauderdale komen , ga dan ook ff langs de Saw Grass Mills.
Hou er wel rekening mee dat je voor dit winkelcentrum wel een dag moet uittrekken

Wat betreft de pretparken zou ik voor , Islands of adventure (Spiderman ), Epcot (Mission Space , het vuurwerk s'avonds ) , Magic Kingdom (qua attracties niet echt top , maar wel iets waar je geweest moet zijn) en Seaworld gaan.

Mocht je nog een dag over hebben kan je nog naar MGM studios gaan of Busch Gardens (in Tampa)

Voor restauranrts kan ik je Race rock erg aanbevelen (op de int. drive) , ach er zit zo veel daar , ik krijg gewoon heimwee tijdens het typen .

Nog 6 maanden en 3 dagen wachten dan mag ik weer , maar dan wel voor 26 dagen
Die ride is echt gaaf (G krachten ).. (Ik heb vorig jaar oktober 5 nachten in Pop Century Resort van Disney overnacht tijdens een 14 daagse reis langs de oostkust van de vs..)

En de Noorse meiden in het landengedeelte. Het is dat ik het gevoel had, dat ze mijn ogen zou uitkrabben, maar anders had ik haar veelvuldig gefotografeerd.

Ook een aanrader is Kennedy Space Centre, maar dat moet je natuurlijk wel intersseren.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_38128365
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef HMaster-II het volgende:

[..]


Ook een aanrader is Kennedy Space Centre, maar dat moet je natuurlijk wel intersseren.
Ik ben er juist daardoor geinterresseerd geraakt. Erg leuk en indrukwekkend, zeker aanrader ja.

En kraken is gewoon geweldig, punt.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 5 juni 2006 @ 12:12:35 #156
91210 Gunnink
Daar heb ik jaren aan gewerkt
pi_38554887
Algemeen vraagje: hoe zit dat met tolwegen rondom Orlando?

Als je met je personenautootje op pad gaat en je komt een tolweg tegen, hoeveel ben je dan doorgaans lichter? Ik heb echt het flauwste benul niet waaraan je zou moeten denken. Ook heb ik al flink op Internet zitten zoeken, maar nergens staat wat tastbaars. Wordt je gewoon voor een vast bedrag aangeslagen, of is het minder als je de volgende afslag nodig hebt op de interstate? Iemand ervaring daarmee?
... in het diepste geheim. Kijk en schrijf in mijn fotoboek, kidzzz! :)
pi_38555894
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:18 schreef Backdoorman het volgende:
me broertje en zijn vriendin zijn vanmiddag vertrokken voor een twee weekse reis door Florida...gaat o.a. Disney en Seaworld bezoeken. Hij twijfelt verder nog tussen Universal Studios of Blizzard Beach.
Verder doen ze de Keys en de Everglades aan en bezoeken ze Cape Canaveral, Frt Myers, Naples, Orlando en Miami! Echt geweldig! Ben twee jaar terug daar geweest en zou zo mee willen.....tis er nu een graadje of 30...heerlijk toeven daar op Miami Beach!
Blizard Beach had ik heel graag heen gewild, maar uiteindelijk gaven we toch de prioriteit aan een Disneypark geloof ik.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:48:36 #158
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38584627
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:12 schreef Gunnink het volgende:
Algemeen vraagje: hoe zit dat met tolwegen rondom Orlando?

Als je met je personenautootje op pad gaat en je komt een tolweg tegen, hoeveel ben je dan doorgaans lichter? Ik heb echt het flauwste benul niet waaraan je zou moeten denken. Ook heb ik al flink op Internet zitten zoeken, maar nergens staat wat tastbaars. Wordt je gewoon voor een vast bedrag aangeslagen, of is het minder als je de volgende afslag nodig hebt op de interstate? Iemand ervaring daarmee?
Prijzen tussen $0,75 en $1,25. Gewoon effe een paar losse dollars bij de hand houden. Je betaald voor stukken Interstate Maar in Miami vond ik het meevallen emt de Toll-booths. Tussen Titusville en Orlando hadden we een stuk of 3 van die dingen, maar het was niet echt vervelend.

[ Bericht 14% gewijzigd door HMaster-II op 06-06-2006 10:53:52 ]
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:50:29 #159
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38584681
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:51 schreef Eveli het volgende:

[..]

Blizard Beach had ik heel graag heen gewild, maar uiteindelijk gaven we toch de prioriteit aan een Disneypark geloof ik.
Zijn wij ook niet heengeweest. Eerste keer Magic Kingdom MGM en Sea World, tweede bezoek meende ik Magic Kingdom, Animal Kingdom en Epcot.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38586576
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Zijn wij ook niet heengeweest. Eerste keer Magic Kingdom MGM en Sea World, tweede bezoek meende ik Magic Kingdom, Animal Kingdom en Epcot.
Wij waren (op 4 achtereenvolgende dagen ) naar Animal Kingdom, Epcot, Sea World en Universal Studio's geweest.
pi_43975171
Ik was eigenlijk behoorlijk verbaasd dat ik geen topic over Orlando kon vinden (ja, eentje van 5 jaar geleden met 4 posts ), maar aangezien ik hoop dat er hier toch wel wat mensen zitten die in Orlando zijn geweest open ik er zelf een

Wij (mijn vriend en ik) gaan van 5 t/m 17 mei 2007 naar Orlando
Alles is al geboekt, vlucht (continental airlines via Houston), hotel (Courtyard by Marriott Lake Buena Vista), huurauto (economy auto via Alamo) en zelfs de tickets (10 dagen Disneyworld voor de prijs van 6, incl. zwemparken optie, Universal Studios hopper ticket en Seaworld dagticket).
Het doel is dus ook om lekker 11 a 12 dagen te gaan pretparkhoppen!

Wie is er al wel eens in Orlando geweest en heeft nog leuke tips?
pi_43975734
Alles over Orlando is ooit eens samengevoegd in: Miami, Florida en omgeving

Maar laten we hier maar verder gaan
pi_43975918
Ah, okee, vandaar dat ik het niet kon vinden. Ik zocht dus ook gewoon op Orlando.

Maar ik vind Orlando wel iets specifieks, en ben blij dat deze open mag blijven
pi_43976025
Erg leuk daar! Ben er al 3 keer geweest.

Shop until you drop!

Helemaal geweldig!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43976141
Oh en ga eens voor de gein 's ochtends ontbijten bij Friendly's.

*zucht.....heimwee...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43976967
Orlando Disney World 2 keer geweest, vorig jaar en een maand geleden. Zo zou weer teruggaan

Tip: Outletshoppen! Dit jaar voor het eerst gedaan, het meeste is de helft goedkoper in vergelijking met hier. Ik heb bijvoorbeeld All Stars gekocht voor $40 M'n moeder heeft een leren jas gekocht, die zo'n $200 was afgeprijst. Echt ongelooflijk hoe goedkoop 't is daar. Volgende keer maar Florida Mall onveilig maken!

[ Bericht 20% gewijzigd door Chanty87 op 28-11-2006 22:34:07 ]
pi_43977132
mij ma en me zus zijn er nu
pi_43979974
Ben er in de zomer geweest, waren op doorreis en dus ook langs Orlando Kan me er weinig van herinneren alleen dat we in Disneyland geweest zijn

Verder is het wel grappig om snachts een keer ergens heen te gaan (rond uur of 3) Alles is toch open en er is nog voldoende te doen
pi_43997620
goedkope kopie van Californie
Free people own guns! Slaves do not!
pi_44035911
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef Vampier het volgende:
goedkope kopie van Californie
pi_44400142
Volgend jaar juni ga ik me richting Fort Lauderdale begeven!! Duurt nog eeuwen idd, maar ik kan er nu wel lekker lang naar uitkijken. Woooohoooo

Drie weken lang volg ik er 4 uur per dag een taalcursus engels (via www.travelactive.nl), altijd goed om spreekvaardigheid op te schroeven. En de rest van de dag PARTY-TIME!

Iemand ervaring?
  woensdag 13 december 2006 @ 20:43:20 #172
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_44404238
Ik heb net een dikke week liggen luieren in Miami. Was zeer goed te doen. Zo rond de 25 graden en kerstliedjes op de achtergrond
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_44417701
Beterrr!

Is die stad nu werkelijk alleen maar glamour en uiterlijk vertoon? Of zijn er ook nog andere dingen te zien dan strand, mooie mensen en dure spullen?
  donderdag 14 december 2006 @ 10:29:25 #174
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_44418446
Ja hoor. Je kan naar de Miamimetrozoo. 45 minuten rijden
Je kan er duiken. Je kan er op marlins vissen. Op Ocean Drive lekker op terras hangen...café Millano.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 14 december 2006 @ 13:14:19 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_44422956
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Eveli het volgende:

[..]

Wij waren (op 4 achtereenvolgende dagen ) naar Animal Kingdom, Epcot, Sea World en Universal Studio's geweest.
wij op 6 achtereenvolgende dagen naar:

Disney
Universal
Epcot
Cape Canaveral
Sea World
MGM

daarna een weekje uitrusten op Key Largo, was wel nodig want je wordt enorm moe van al dat gepretpark
  donderdag 14 december 2006 @ 13:16:09 #176
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_44423009
Vergeet Busch Gardens in Tampa niet, dat is echt heeeel erg gaaf!


90 graden naar beneden!
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:38:50 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44492788
Zit nu (nog) in Florida , na 4 weken gaan we vanavond weer naar huis.
Ft. Lauderdale is echt heel leuk , ben er 3 dagen geweest.
Ik ben inmiddels overleden
pi_45329509
He Fannetje... beide Bosschenaren EN op reis naar Orlando. Leuk! Ik ga nu voor de derde keer! Eind 2005 voor het eerst naar Florida gegaan. Vanuit Orlando (paar dagen relaxen) gingen mijn vriend en ik een rondreis maken door Florida, Tenessee, Georgia en nog enkele staten. De relaxdagen in Orlando waren prima. Maar ik was blij dat ik er weg kon. Na drie weken rondgereisd te hebben, eindigden we de reis weer in Orlando. En ineens was ik er blij te zijn. Heerlijk genieten van het shoppen, pretparken, mooie weer en mensen kijken.

September 2006 weer teruggegaan en daarna alleen maar gedacht: ik wil weer! Binnnenkort gaan we weer. Heerlijk genieten: bioscoopje pikken, dagje pretpark, lekker shoppen, uitgebreid uit eten... even naar de kust rijden... ik heb er weer zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hapertje op 14-01-2007 16:23:46 ]
Nothing takes the past away like the future!
pi_45329618
Binnenkort weer naar Orlando, Treasure Island en Miami!
Nothing takes the past away like the future!
pi_45335858
Miami viel ons wat tegen... nu hebben we ook eigenlijk alleen Miami Beach gezien, maar het kwam niet echt op ons over als een fantastische stad. Space Center was leuk, tenminste je moet wel een beetje geinteresseert zijn in ruimtevaart enzo.
Qua pretparken zijn wij naar Blizzard Beach(waterpark) en Magic Kingdom geweest. Blizzard Beach is erg leuk, niet overdreven groot maar enorm goed opgezet met hele leuke atracties. Magic Kingdom viel ons wat tegen maar nu zijn wij ook niet zulke disney fans en waren wij ook nog nooit naar Disney Parijs geweest ofzo. Vooral de grootte viel me mee, het park is geeneens zoveel groter dan Six Flags ofzo had ik het gevoel. En erg weinig atracties voor 12/13+. Maar wel mooi om eens geweest te zijn.
pi_45346279
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik was eigenlijk behoorlijk verbaasd dat ik geen topic over Orlando kon vinden (ja, eentje van 5 jaar geleden met 4 posts ), maar aangezien ik hoop dat er hier toch wel wat mensen zitten die in Orlando zijn geweest open ik er zelf een

Wij (mijn vriend en ik) gaan van 5 t/m 17 mei 2007 naar Orlando
Alles is al geboekt, vlucht (continental airlines via Houston), hotel (Courtyard by Marriott Lake Buena Vista), huurauto (economy auto via Alamo) en zelfs de tickets (10 dagen Disneyworld voor de prijs van 6, incl. zwemparken optie, Universal Studios hopper ticket en Seaworld dagticket).
Het doel is dus ook om lekker 11 a 12 dagen te gaan pretparkhoppen!

Wie is er al wel eens in Orlando geweest en heeft nog leuke tips?
Qua pretparken heb ik alleen Disney gedaan. Trek voor Magic Kingdom echt een hele lange dag uit. Daar vond ik echt alles fantastisch. Epcot en Animal Kingdom kan je mooi combineren. Vooral Animal Kingdom vond ik tegenvallen. Het dierentuingedeelte vind ik niks aan! Maar Dinosaur en Expedition Everest zijn wel de moeite waard. Van Epkut vind ik alleen Soarin' de moeite waard. MGM studios zijn leuk voor een dag!

Universal ga ik binnenkort bekijken.

Qua malls is Premium de beste. Alles zit er bij elkaar: Gap, Calvin Klein, Ralph Lauren, Nike, Timberland EN Tommy Hillfiger
En het kost allemaal geen drol daar! Verder is het een openlucht mall, dus gezellig winkelen.

Andere outletmalls zoals Prime zijn wel aardig, maar te weinig leuke winkels.

Voor de gewone malls zijn er twee erg de moeite waard: Mall At Millenia, daar waan je je in de meest overbodige luxe. Wat mooi! De beste mall is Florida Mall! Lekker relaxed shoppen met een flink vreetplein om te lunchen!

Ook gaaf is Downtown Disney. Daar zit een mega Virgin, een mega Disney shop en een geweldige bioscoop!

Qua eten vind ik de all you can eat-buffets niet echt de moeite waard. Ga liever naar een Chili's of Outback. Goed eten voor een goede prijs! En nog gezellig ook (uit eten zoals in Nederland!).

Voor de beste milkshakes ga je naar Dunkin' Donuts (gemaakt van vers ijs! Tientallen smaken!) en Walmart.

Aunt Anne's Pretzeldogs zijn aan te raden!

En ga niet alleen naar de Walmart, maar ook naar Target om te winkelen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_45376460
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef purple_pearl het volgende:

[..]


Over Orlando: stad heb ik niet gezien. Er is niet echt een stadshart. Alles gebeurt langs de grote weg. Mijn tip: Universal Studios en 's avonds lekker eten en kroegje pakken bij de ingang van het parkcomplex (City Walk heet het).
Geen stadshart... 10 miles van de pretparken en Kissimmee af, de I4 op kom je zo in het business centre van Orlando met enorme hoge gebouwen. Orlando heeft wel degelijk een stadshart en niet zo'n kleintje ook! Alleen je moet er wel even de lichtjes en tierelantijntjes voor achterlaten.
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 15 januari 2007 @ 19:33:20 #183
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_45382513
quote:
Op zondag 14 januari 2007 08:30 schreef Remzz het volgende:
Miami viel ons wat tegen... nu hebben we ook eigenlijk alleen Miami Beach gezien, maar het kwam niet echt op ons over als een fantastische stad. Space Center was leuk, tenminste je moet wel een beetje geinteresseert zijn in ruimtevaart enzo.
Qua pretparken zijn wij naar Blizzard Beach(waterpark) en Magic Kingdom geweest. Blizzard Beach is erg leuk, niet overdreven groot maar enorm goed opgezet met hele leuke atracties. Magic Kingdom viel ons wat tegen maar nu zijn wij ook niet zulke disney fans en waren wij ook nog nooit naar Disney Parijs geweest ofzo. Vooral de grootte viel me mee, het park is geeneens zoveel groter dan Six Flags ofzo had ik het gevoel. En erg weinig atracties voor 12/13+. Maar wel mooi om eens geweest te zijn.
Magic kingdom is adan ook het minst leuke park van WDW , er hangt wel een soort van sfeer die ik helemaal geweldig vond , maar wat betreft de attracties mist het gewoon een boel tegenover de andere parken van Disney
Ik ben inmiddels overleden
pi_45395643
Ik vond Magic Kingdom juist leuk! De sfeer, de atrracties... allles! MGM studios is wel aardig door de Tower of Terror en de Rock and Rollercoaster. Animal Kingdom vind ik saai. Alleen Expedition Everest en Dinosaur de moeite waard en Epcot heet bij ons thuis EpKUT! Wat een vreselijk park is dat!
Nothing takes the past away like the future!
pi_45398001
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef Hapertje het volgende:
Ik vond Magic Kingdom juist leuk! De sfeer, de atrracties... allles! MGM studios is wel aardig door de Tower of Terror en de Rock and Rollercoaster. Animal Kingdom vind ik saai. Alleen Expedition Everest en Dinosaur de moeite waard en Epcot heet bij ons thuis EpKUT! Wat een vreselijk park is dat!
Wat is daar de reden van??
Ik vond Epcot juist een erg leuk park. Vooral de cultuursverschillen. Heb me daar erg vermaakt een hele dag rond lopen. En dan eerst de Mission to Mars doen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_45398237
Nou, die Mission To Mars.... dat deed ik ook als eerste. Kotsmisselijk werd ik ervan. Die dag niet van bijgekomen. Toen in die auto's die zo hard gingen... vond ik dus geen fluit aan. Voor Soarin' uren in de rij gestaan. Best mooi gedaan hoor, maar niet de moeite van het lange wachten. Nou, na die attractie had ik het helemaal gehad! Nog een keer teruggegaan, en nee... geen vonk met dat park!
Nothing takes the past away like the future!
pi_45399775
Maar naar Epcot ga je ook niet echt voor de spannende attracties. Ik vond het wel een heel leuk en mooi park. Die attratie in die enorme golfbal vond ik erg knap gemaakt. En die racebaan was ook leuk. Mission to Mars was nog niet geopend toen ik er was.
pi_45399952
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:00 schreef Eveli het volgende:
Maar naar Epcot ga je ook niet echt voor de spannende attracties. Ik vond het wel een heel leuk en mooi park. Die attratie in die enorme golfbal vond ik erg knap gemaakt. En die racebaan was ook leuk. Mission to Mars was nog niet geopend toen ik er was.
Klopt daar ga je heen voor de ontspanning... en cultuur opsnuiven. Noorwegen met die bloedmooie meiden
Mission to Mars hoefde ik niet voor in de rij te staan, kon toevallig direct doorlopen
De Golfbal; ride was ook erg tof gedaan. (alleen de muziek stond te hard ten opzichte van de gesproken tekst)
Wat ook erg tof is, is de 360 filmbeelden in het Canada pavilioen. Erg tof gedaan.

Frankrijk viel wel tegen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_45401635
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:07 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Klopt daar ga je heen voor de ontspanning... en cultuur opsnuiven. Noorwegen met die bloedmooie meiden
Mission to Mars hoefde ik niet voor in de rij te staan, kon toevallig direct doorlopen
De Golfbal; ride was ook erg tof gedaan. (alleen de muziek stond te hard ten opzichte van de gesproken tekst)
Wat ook erg tof is, is de 360 filmbeelden in het Canada pavilioen. Erg tof gedaan.

Frankrijk viel wel tegen.
Canada was mooi ja, net als China en Japan en Mexico enne Marokko en Italië en Noorwegen enz. enz. Was eigenlijk geen een die me niet boeide.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:31:35 #190
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45754436
Eind 1998 zijn we (ik, m'n moeder, oma, moeders zus, moeders zwager en nichtje) daar heengeweest omdat m'n moeders broer daar ging trouwen. We zijn daar 2 en een halve week geweest en heb nog altijd heimwee terug daarheen. Daar was het net zulk weer als het hier in de zomer is. We logeerden daar in een huis en we hadden ergens buiten een buurtzwembad in de buurt waar verder niemand kwam (waarschijnlijk omdat het midden in de winter was?), 1 keer kan ik me herinneren dat er 2 mensen op die stoelen lagen die om het zwembad heen stonden maar voorderest was er niemand. We gingen ook naar een winkelcentrum in de buurt waar je eetbare legosteentjes kon kopen. Verder hadden we Disney, Universal Studio´s, See World en Kennedy Space Center bezocht. Kortom, het was een leuke tijd. Ik vroeg me af wie er nog meer zijn geweest zodat we het er hier over kunnen hebben.
pi_45755463
1990... Te lang geleden, maar inderdaad net als jij, erg mooie herinneringen aan overgehouden. Het mooie weer, alles groot. Zwembaden. Heerlijk En toen inderdaad ook langs alle attractieparken gegaan
pi_45756000
Ben er ook geweest met mn ouders en broer. Is alweer een aantal jaar geleden, maar kan het me nog goed herinneren. Ben daardoor ook een beetje aan Amerika verslaafd geraakt. Heb er in de jaren daarna ook een jaar gewoond en op highschool gezeten, nog een keer in New York geweest, rondreis gemaakt langs de westkust inclusief LA, San Francisco etc....

Wil graag weer terug...
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_45756062
Ik ben er 18 jaar geleden geweest, toen ik nog in m'n moeder haar buik zat.
pi_45757484
Ik ga in mei twee weken naar Florida, maar dan wel specifiek naar Orlando. Het doel van de vakantie is dus ook het bezoeken van alle Disney parken, Seaworld en de beide Universal Studios parken.
  zondag 28 januari 2007 @ 15:22:19 #195
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45758344
Ik ben er twee keer geweest. 1997 en 1998. Eerste keer begonnen in Miami, rondgereden door Florida, parken bezocht in Orlando, Ft Myers e.d bezocht. Tweede keer ook weer begonnen in Miami en geendigd in Orlando, ook weer om de parken te bezoeken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 28 januari 2007 @ 18:08:22 #196
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45764660
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga in mei twee weken naar Florida, maar dan wel specifiek naar Orlando. Het doel van de vakantie is dus ook het bezoeken van alle Disney parken, Seaworld en de beide Universal Studios parken.
Wij logeerden in Orlando.
pi_45789102
Dat andere park van Universal, Isle of Adventures ofzo, is echt geweldig als je van achtbanen en snelheid houdt. Verder vond ik de attracties bij Universal niet zo leuk als bijvoorbeeld in Disney, maar een paar uitzonderingen daar gelaten.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 29 januari 2007 @ 14:16:14 #198
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45789236
Ik ben afgelopen zomer in Orlando geweest. Een top tijd gehad. Ben naar Disney geweest, Seaword, Kennedy Space Centre (en Space Shuttle Atlantis gezien), Busch Gardens Tampa (Sheikra ), en Universal Studios.

In de tussentijd ook nog de dreiging van Hurricane Ernesto van dichtbij meegemaakt, kortom, helemaal top!


Sheikra
pi_45794109
Ben er ook geweest, in 1999.
Van Orlanda naar het zuiden getrokken en weer terug.
Erg mooi stukje Amerika....!!

Disney
pi_45806313
Ik ben er afgelopen zomer geweest. Weekje Florida, en een weekje cruisen door de Caribbean. Schitterend!

We begonnen in Miami... enkele dagen. Je kijkt je ogen uit. Zoveel moois, leuks en aparts. Daarna zijn we naar de Keys geweest, met als eindbestemming Key West. Heel erg mooi, daar een speedboat tochtje gemaakt en lekker wat gewinkeld en ge-terrast.

Vanuit de Keys zijn we naar Marco Island gegaan, om van daar uit naar de Everglades te gaan. Ik hou wel van wat reptieltjes en slangen enzo dus ik was helemaal in mijn sas (foto in fotoboek).

Na de Everglades zijn we vanuit Marco Island vertrokken naar Orlando. In Orlando hebben we 2 Disney waterparken bezocht welke echt de moeite waard waren.
De eerste was Blizzard Beach. Dit park is gebouwd als Ski-resort, maar dan met 30+ graden. Echt geweldig.
De dag erna zijn we naar Typhoon Lagoon geweest, ook van Disney. En in dit park was de publiekstrekker een golfslagbad met golven van 2 meter!!!!. Echt geweldig!


De volgende dag vertrok ons cruise schip, Mariner of the Seas....

Veel plezier daar in de states!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')