abonnement Unibet Coolblue
pi_17859588
Alvast een nieuw topic, iemand anders mag voor een overweldigende opening zorgen, want ten eerste heb ik daar te weinig verstand van en ten tweede ben ik daar te lui voor
Een heer met stijl
  zondag 21 maart 2004 @ 01:04:17 #2
71411 GINandJUICE
k vind dat kruisje gewoon mooi
pi_17859723
Bassieeee!!!! Renneeeehhhhhhh!!!
Eh, ja....
  maandag 22 maart 2004 @ 23:32:23 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17901841
Er was al een deel 37 geloof ik... Maar ok, hier verder dan maar?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_17908563
Iemand was toch naar B2 gegaan ? Heb je nouw een handtekening ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:53:23 #5
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_17968244
Nu zometeen op Yorin Jensen met Bassie met Sylvia...hmmz ik vind het maar niks
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:40:47 #6
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17971365
Nee, ik vond het ook niet zo erg leuk. Maar wel goed nieuws, Adriaan hoeft pas in juni weer voor controle naar het ziekenhuis, het gaat dus goed met hem!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18133704
ben benieuwd welke serie er vanaf vanavond uitgezonden wordt. gisteravond was de ontknoping van het geheim van de sleutel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 april 2004 @ 23:09:30 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18142199
Diamant dus. Ze doen het voor de verandering eens op volgorde.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18208411
helemaal vergeten! savonds - nu - is er ook bassie en adriaan op... nickelodeon. of is het nu Nick? heet het nu Nick...

en dit is mijn favoriete, met vlugge japie, B2 en de (fijne) baron =)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_18213781
Ja er staat nu altijd Nick he ? Ach, boeiend .
De strip act bij Jensen was wel lachu trouwens !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_18262603
bassie en adriaan nu op nickelodeon!!!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 8 april 2004 @ 02:24:29 #12
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_18265828
Komt er nog een keer een B&A-tour, lijkt me wel weer een mooi idee als het lekker weer wordt
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
pi_18304780
quote:
Op donderdag 8 april 2004 02:24 schreef semafoor het volgende:
Komt er nog een keer een B&A-tour, lijkt me wel weer een mooi idee als het lekker weer wordt
dan ga ik zeker mee
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_18305233
maaruerhm die clip van Sita hebben we nu wel gezien.... voor elke bassie en adriaan aflevering weer dat Sita nummer ...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_18347487
and all the way from holland... BASSIE!




Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_18350684
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 18:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
maaruerhm die clip van Sita hebben we nu wel gezien.... voor elke bassie en adriaan aflevering weer dat Sita nummer ...
Idd ! Door die stomme trut sla ik nu vaak per ongeluk B&A over
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 12 april 2004 @ 10:51:39 #17
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18364477
Sylvia is echt niet zo aardig hoor, hebben jullie die ogen weleens goed bekeken!
Om dan nog maar te zwijgen van die neus!
weg met die toverheks
  maandag 12 april 2004 @ 10:53:40 #18
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18364512
Bassie was gisteren in Circus Althoff in Vlissingen en dat was heel erg leuk!
Terug naar waar die vandaan komt het circus!
weg met die toverheks
  maandag 12 april 2004 @ 10:55:15 #19
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18364536
Bassie is lief en Sylvia zit zonder werk!
Maar Bassie niet, want die is in het Circus!
weg met die toverheks
pi_18364702
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:53 schreef abacadabra het volgende:
Bassie was gisteren in Circus Althoff in Vlissingen en dat was heel erg leuk!
Terug naar waar die vandaan komt het circus!
Heb je foto's gemaakt? Wat voor act deed hij?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 12 april 2004 @ 11:23:08 #21
91864 allememachies
Bassie, mijn held
pi_18364873
Ik volg Bassie overal en spreek hem regelmatig...ik mag vaak in de kleedkamer komen om gewoon een bakkie met hem te doen....
Ik ken niemand die zo positief is als hij! Heb die Sylvia laatst ook ontmoet, maar die was niet echt aardig, beetje nep! Eigenlijk heel erg NEP!
solo ook top
  maandag 12 april 2004 @ 11:30:29 #22
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18364977
Bassie was in Circus Althoff als gastclown, en hij deed een hele leuke act met een olifant en een konijntje! Hij heeft ook nog een liedje gezongen en iedereen heeft een heel veel handtekenigen uitgedeeld! Het was zo leuk! Echt een mooie show, vooral die Mongoolse acrobaten waren TOP! en die koeien natuurlijk!
weg met die toverheks
pi_18365609
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:23 schreef allememachies het volgende:
Ik volg Bassie overal en spreek hem regelmatig...ik mag vaak in de kleedkamer komen om gewoon een bakkie met hem te doen....
Ik ken niemand die zo positief is als hij! Heb die Sylvia laatst ook ontmoet, maar die was niet echt aardig, beetje nep! Eigenlijk heel erg NEP!
Bassie zal tegen jou misschien aardig doen, maar ik hoor de laatste tijd wel andere verhalen over hem, vooral wat betreft die ruzie met Sylvia en het huilen bij RTL Boulevard. Maar goed, ik kan/zal daar verder niets over zeggen, aangezien ik hem niet persoonlijk ken
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_18365620
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:30 schreef abacadabra het volgende:
Bassie was in Circus Althoff als gastclown, en hij deed een hele leuke act met een olifant en een konijntje! Hij heeft ook nog een liedje gezongen en iedereen heeft een heel veel handtekenigen uitgedeeld! Het was zo leuk! Echt een mooie show, vooral die Mongoolse acrobaten waren TOP! en die koeien natuurlijk!
Dat is erg leuk, bedankt voor het melden. Stiekem nog foto's gemaakt misschien?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 12 april 2004 @ 17:49:55 #25
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18372158
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:51 schreef abacadabra het volgende:
Sylvia is echt niet zo aardig hoor, hebben jullie die ogen weleens goed bekeken!
Om dan nog maar te zwijgen van die neus!
Eh. Ik mag Sylvia ook niet, maar om haar karakter nou toe te schrijven aan haar uiterlijk gaat me een beetje ver.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18372646
Hey allememachies, kan je een handtekening regelen ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 12 april 2004 @ 19:17:26 #27
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_18373994
Ik heb die hele show nooit iets gevonden. Bassie hoort bij Adriaan of in het circus en niet anders
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:31:31 #28
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_18405909
Bassie is morgen te gast bij Barend& van Dorp!
only the end of things is important
  woensdag 14 april 2004 @ 21:34:00 #29
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18427075
Aan de show heeft het nooit gelegen. Maar Een duo als Bassie en Adriaan is nu éénmaal niet te evenaren! laat staan te overtreffen! Een goede show hoor maar ff serieus hebben jullie die kop van Sylvia al eens van dichtbij gezien!
weg met die toverheks
  woensdag 14 april 2004 @ 21:40:52 #30
91863 abacadabra
bassie is mijn No. 1
pi_18427234
Bij Barend en van Dorp! Zal eens gaan kijken! Dat wordt weer lachen gieren brullen met die topclown!
weg met die toverheks
pi_18447857
De grappen vielen niet in de smaak bij het publiek
"dat was een grap, jullie mogen best lachen hoor" !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  † In Memoriam † maandag 19 april 2004 @ 08:30:35 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18529626
VROUWELIJKE goochelaar Sylvia Schuyer is heel verdrietig achterbleven na haar avontuur met clown Bassie. Slechts 17 optredens van de 115 geplande Magicland-shows werden afgemaakt. Het project stierf een vroege dood. Volgens Bassie omdat het publiek niemand anders dan Adriaan naast hem accepteert en daarom weg bleef. Volgens Sylvia omdat de show geen kans kreeg om te groeien. „Bovendien”, zegt zij teneergeslagen, „hebben wij moeten ontdekken dat niet Bassie, maar Adriaan de grote creatieveling was achter het alom geliefde clownsduo.” De andere kant van het verhaal dat Bassie vertelt.

Ex-partner Sylvia slaat terug

„Adriaan was creatief, Bassie niet”

„Bassie kocht nog meer rookmachines, licht en wat al niet, maar alleen met meer inzet was de show te redden geweest.”


„Ik vind Bassie een grootheid als clown en op het podium was er werkelijk een supermagie tussen ons”, zegt Sylvia terwijl ze treurig aan een kopje thee nipt. „Maar menselijk klopt het niet. Bassie wilde zo graag bewijzen dat hij zonder Adriaan kon en gewoon met een nieuwe partner 75% van de zalen vol zou krijgen, dat hij niet kon verwerken dat een nieuwe show opgebouwd moet worden; dat het tijd nodig heeft om te groeien.
Bovendien ontbrak het hem aan creativiteit en inzet. Hij heeft mij gevraagd met hem samen te werken, maar hij liet mij ook het hele concept ontwikkelen. Een prachtige show groeide daaruit waarin Bassie op een grappige maar stijlvolle manier leerde goochelen tot hij zelfs een olifant tevoorschijn tovert. Humor met goochelen in een flitsende afwisseling.
Maar Bassie bleef hangen in conservatieve ideeën. Hij weigerde reclame te maken, hij wilde geen première geven met bekende Nederlanders omdat die alleen maar zouden praten over hun eigen bezigheden en nog erger: hij bleef in de zaal hangen in het verleden. Hij hing er Bassie en Adriaan posters op en er werden folders uitgedeeld van Bassie en Adriaan speelgoed. De naam Sylvia kwam nergens voor. Dat schiet natuurlijk niet op als je wel samen een nieuw duo vormt. Maar hij wilde daarin niet investeren. Op een gegeven moment waren er zelfs tasjes uitgedeeld met daarin mombakkesen van Adriaan. Bassie vond alles zonde om weg te gooien, maar dat had hij voor een echt frisse start wel moeten doen. Anders zet je ook het publiek op het verkeerde been.”

Handtekening
Toen de zalen niet meteen stampvol zaten, investeerde Bassie in de ogen van Sylvia in de verkeerde dingen. „Hij kocht nog meer rookmachines en peperdure nieuwe lichtinstallaties, terwijl dat natuurlijk allemaal niet hielp. Zo kwam hij snel aan die 80.000 euro die hij uitgeven zegt te hebben. In plaats daarvan had hij zich meer moeten inzetten en gaan voor de nieuwe werkelijkheid van Bassie en Sylvia in plaats van Bassie en Adriaan. Dat had een stuk geholpen. Want we merkten na de show dat kinderen ook graag een handtekening van mij wilden. Misschien dat clown Bassie ook dat niet goed kon accepteren. In plaats van een aangever, had ik zelf ook een rol op het podium. Maar dat was van tevoren zo afgesproken.”

Steeds dwarser
Bassie wilde volgens Sylvia ook niet luisteren: „Hij voelde zich toch de meester van het spektakel, maar was dus bepaald niet creatief. Wij deden allerlei suggesties om meer publiek te trekken, maar hij werd steeds dwarser. Na de show wilde hij op een gegeven moment ook geen handtekeningen meer uitdelen. Zo zat was hij het, gewoon overspannen. In de kleedkamer trok hij zijn pruik van zijn hoofd en riep dat het genoeg was. Als kinderen hem wilden knuffelen, duwde hij ze weg. Toen ik vroeg waarom, zei hij dat hij het vervelend vond als hij in een omarming met een kind gefotografeerd zou worden. Een clown met een kind, dat schept maar rare verhalen, dacht hij. Aan alles merkte je dat hij de situatie niet aan kon.”



Sylvia vindt het vervelend dat zij de zwarte piet toegespeeld krijgt. „Ik denk dat Bassie misschien toch met pensioen moet gaan. Hij is 68 en ik heb het gevoel dat geen enkele partner hem kan geven wat Adriaan hem niet meer wil geven. Hij staat nu met zijn schoonzoon in het circus, maar of dat gaat werken. De broers waren toch helemaal op elkaar ingespeeld. Wat ik zelf wel van Bassie heb geleerd is hoe leuk het is voor en met kinderen te werken. Daar ga ik in de toekomst iets mee doen.”
Bekende Nederlander worden wil zij echter niet: „Ik zit ook al mijn hele leven in het vak, en daar heb ik nooit voor gekozen. Het doet me pijn dat Bassie zegt dat mijn carrière over is nu ik met hem ben geflopt. Ik denk dat ik zelf een nieuwe show voor kinderen ga ontwikkelen. En ik ga in de openbaarheid nu ook niets meer vertellen over de Sylvia en Bassie periode. Het doek is gevallen. Experiment mislukt.”
  maandag 19 april 2004 @ 17:19:13 #33
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18540073
Bedankt voor het posten, Loedertje. Ik neem aan dat dit het Telegraaf artikel was?

Ik onthoud me even van verder commentaar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18573140
om 23:30 komt een zeer leuke aflevering, kan wel zeggen mijn favoriete. Dat bassie en adriaan naar allemaal telefooncellen toe moeten en in andere auto's moeten stappen die dan al klaar staan.... briljante aflevering!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:28:04 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18574640
Die is al begonnen, hoop dat je nog op tijd bent! Mijn favo aflevering is toch het stelen van de kroon hoor... spannend!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_18586454
En die laatste natuurlijk, wanneer koste wat het kost de boeven willen vangen en daarvoor scooters huren, van burggen af springen, gearresteerd worden en vervolgens helicopters gebruiken.

Hmmm alles in het enkelvoud natuurlijk
Een heer met stijl
pi_18586470
En die laatste natuurlijk, wanneer ze koste wat het kost de boeven willen vangen en daarvoor scooters huren, van bruggen af springen, gearresteerd worden en vervolgens helicopters gebruiken.

Hmmm alles in het enkelvoud natuurlijk
Een heer met stijl
pi_18648833
Weet iemand waar dat kasteel/ruine ding is waar ze stukken van de serie met de kroon hebben opgenomen?
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:54:30 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_18656760
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 10:22 schreef inkie1010 het volgende:
Weet iemand waar dat kasteel/ruine ding is waar ze stukken van de serie met de kroon hebben opgenomen?
Da's de Ruine van Teylingen in Sassenheim. Voor meer locaties, tot nu toe voornamelijk van de kroon, kun je kijken op info.bassieenadriaan.nl
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_19312387
Is die Honda van Bassie en Adriaan een Prelude? Vette wagen, die moet ik ook hebben. (MET wimpers en rood natuurlijk )
pi_19316193
Alle wagens per serie

Antwoord: Ja, B&A hadden een prelude
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_19483665
Kleine schop omhoog, de server op het B&A forum ligt namelijk plat.

Op de website van Adriaan staat dat in Belgie B&A binnenkort uitgezonden wordt, zo dit de Aad Klaris versie kunnen zijn?
Een heer met stijl
pi_19484004
Denk het niet...het zijn trouwens de Amerika serie en de Europa serie die uitgezonden gaan worden.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_19485090
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 22:31 schreef hinse het volgende:
Denk het niet...het zijn trouwens de Amerika serie en de Europa serie die uitgezonden gaan worden.
Europa was toch oorspronkelijk ook in de Aad Klaris versie?
Gold dat ook voor Amerika?
Een heer met stijl
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 mei 2004 @ 16:00:34 #45
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_19495133
nog steeds bezig ??
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:54:35 #47
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19496873
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:27 schreef _bigmac_ het volgende:
nog steeds bezig ??
Wij stoppen nooit!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 31 mei 2004 @ 19:33:25 #48
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_19542558
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wij stoppen nooit!
Inderdaad. En als het even op de ene locatie niet mogelijk is, dan gaan we op de andere verder.

Het is me trouwens opgevallen dat Bassie's optredens in Juni zijn gewijzigd. Het optreden in Kampen lijkt bijvoorbeeld niet door te gaan.

Woensdag 2 juni
Kermis Roadshow Bassie en zijn vriendjes
Blerick (bij Venlo)
Aanvang: 14.00 uur
en
Bassie op de kermis
Amsterdam, Buikslotermeerplein
Aanvang: 19.00 uur

Zaterdag 5 juni
Roadshow Bassie en zijn vriendjes
Scheveningen Vlaggetjesdag
Hoofdpodium in de 2e Binnenhaven
Aanvang: 14.00 uur

Zondag 6 juni
Bassie terug in het circus
Joure
De tent staat op de Nutsbaan
Aanvang: 14.00 uur

Dinsdag 22 juni
Bassie op de kermis
Assen, Veemarktterrein
Aanvang: 19.00 uur

Zaterdag 26 juni
Theatershow Bassie en zijn vriendjes
Terneuzen Havendagen
Podium Veerhaven
Aanvang: 13.30 uur
No escape from reality
pi_19657159
Het B&A forum doet het weer, was toch wel weer leuk om tijdelijk op ons oude stekkie te zitten
Een heer met stijl
pi_19802571
Ter nagedachtenis aan de gloriedagen van de Bassie en Adriaan topics op dit Forum:[b/]

Dit verlaten en vergeten topic stamt af van een aantal zeer levendige Bassie en Adriaan topics, deze topics zijn onstaan na de legendarische zin van Zapper:
quote:
[b]Op vrijdag 1 maart 2002 14:31schreef Zapper het volgende:
komt er zo weer op, KinderNet5
Deze zin was de aanleiding voor de volgende topics over Bassie en Adriaan:

Bassie & Adriaan
Bassie & Adriaan -Deel 2-
Bassie & Adriaan (deel 3)
PC kan niet booten van CD, maar ik wil dat toch
Bassie & Adriaan deel 5
Bassie & Adriaan deel 6
Bassie & Adriaan Deel 7 - "De jacht..."
Bassie & Adriaan deel 8
Bassie & Adriaan deel 9
Bassie & Adriaan - Aflevering 10 -
Bassie en Adriaan -aflevering 11-
Bassie en Adriaan, deel 12 alweer!
Bassie & Adriaan - Deel 13
Bassie en Adriaan, deel 14! :)
Bassie & Adriaan deel 15
Bassie & Adriaan - Deel 16
Bassie & Adriaan deel 17 | wij stoppen nooit!
Bassie & Adriaan deel 18 | Wij blijven bij elkaar!
Bassie & Adriaan deel 19 | daar gaan we weer!
Bassie & Adriaan deel 20
Bassie en Adriaan deel 21 | Ga je mee?
Bassie & Adriaan deel 22
Bassie & Adriaan deel 23 I De marathon!!!
Bassie en Adriaan deel 24 | De marathon continues
Bassie en Adriaan deel 25 | Niet zo.. Jagen
Bassie en Adriaan deel 26 | Wa zeggie?
Bassie en Adriaan deel 27 | Drommels
Bassie & Adriaan Deel 28 | B&A forever!
Bassie en Adriaan deel 29 | Foutje moet kunnen...
Bassie en Adriaan deel 30 | Wat er ook gebeurt...
Bassie & Adriaan deel 31 | Gossie...Figuur...
Bassie & Adriaan Deel 32 | Ik zal ze krijgen!
Bassie & Adriaan Deel 33 | Ik bennie doof!
Bassie en Adriaan deel 34 | Zeg maar zeer geniaal
Bassie en Adriaan deel 35 | Altijd blijven lachen
Bassie & Adriaan deel 36 | Iedereen moet huilen

Hiernaast bestonde de Muziektopics

http://forum.fok.nl/339121
http://forum.fok.nl/388643
http://forum.fok.nl/294253
http://forum.fok.nl/409676
http://forum.fok.nl/473557

Naar gelang de het aantal topics vorderde had zich een vaste kern van users gevormd die veelvuldig postten en de boel vrijwillig in goede banen leidden.
Naar gelang er steeds meer users kwamen werd het voor deze users steeds moeilijker omdat te handhaven, daar meerdere mensen vaak over meerdere onderwerpen tegelijk willen praten.
Daarom besloten ze een eigen forum op te richten specifiek gericht op het fenomeen Bassie en Adriaan met zichzelf als moderators.
Zo werd het Bassie en Adriaan forum een feit:

http://forum.bassieenadriaan.nl

Hier bleef het echter niet bij, bij echte die-hard fans kruipt het bloed waar het niet gaan kan dus een site met veel achtergrond informatie over muziek en de series was inmiddels beschikbaar:

http://www.bassieenadriaan.nl

Andere relevante sites

http://www.bassie-adriaan.nl

http://www.benatour.tk

Hierbij een eerbetoon van Heer van Bartolhoven aan alle B&A fans
Een heer met stijl
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:53:11 #51
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19819108
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hierbij een eerbetoon van Heer van Bartolhoven aan alle B&A fans
Vlak jezelf niet uit Je post wel niet zo veel maar wat mij betreft ben je een gewaardeerde diehard hoor
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_19819427
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vlak jezelf niet uit Je post wel niet zo veel maar wat mij betreft ben je een gewaardeerde diehard hoor
Dankjewel Wonderer , ik zie alleen nu pas dat de helft niet eens gelukt is van mij post
Een heer met stijl
pi_20473079
mensen, ff het volgende: ik heb met een vriend een discussie over de verschrikkelijke stoutert De Baron. Hij zegt namelijk dat Adriaan de Baron speelt maar ik geloof dat toch vrijwel zeker van niet. Bassie speelt wel die dove voor zover ik weet...

Iemand ff een antwoord op dit dilemma?
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:16:47 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20479532
Aad speelt ALLEEN in het Geheim van de Schatkaart de Baron, verder is het Paul van Gorcum. Bas speelt altijd Vlugge Japie (twee scenes daargelaten). B2 (de dove) wordt gespeeld door Harry (Sleutel en diamant) en Joop (de rest) Dikmans (broers).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_20485973
owkeej thnx
pi_20512297
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef wonderer het volgende:
Aad speelt ALLEEN in het Geheim van de Schatkaart de Baron, verder is het Paul van Gorcum. Bas speelt altijd Vlugge Japie (twee scenes daargelaten). B2 (de dove) wordt gespeeld door Harry (Sleutel en diamant) en Joop (de rest) Dikmans (broers).
Welke twee scenes dan?
Cato! You imbecile, not now, Cato!
pi_20512394
Weet je wat triest is?
Dat bassie nu alleen rondtrekt met een circus in Rotterdam en omstreken en ze overal posters plakken op leegstaande winkelpanden en ze ook het gore lef hebben kunstwerken etc onder te plekken.
Die dikke clown moet opzouten je ziet de euro tekens dwars door zijn schmink heen.
pi_20515819
Laatst een luisterCD+boek gekocht, met een nieuwe character genaamt "ping poen" ofzo .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:40:19 #59
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20516156
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:14 schreef Dementor het volgende:
Weet je wat triest is?
Dat bassie nu alleen rondtrekt met een circus in Rotterdam en omstreken en ze overal posters plakken op leegstaande winkelpanden en ze ook het gore lef hebben kunstwerken etc onder te plekken.
Die dikke clown moet opzouten je ziet de euro tekens dwars door zijn schmink heen.
Je KUNT ook gewoon je mond houden, weet je. Vooral als je dit soort onzin uitkraamt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:41:49 #60
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20516178
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:10 schreef lachejonge het volgende:

[..]

Welke twee scenes dan?
In de Kroon, als de boeven met de speedboat over het water vluchten, wordt VJ gespeeld door Co van Toor, Bas' vrouw. En in de Reis vol Verrassingen (Amerika) rennen Bassie en Adriaan achter VJ aan over de Emmabrug, en dan is het Evert van den Bos, Bas' schoonzoon.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_20517345
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 18:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je KUNT ook gewoon je mond houden, weet je. Vooral als je dit soort onzin uitkraamt.
Hoezo ik heb bassie EN adriaan altijd wel leuk gevonden ik ken bijvoorbeeld hele series uit mijn hoofd.
Maar dit vind ik echt te ver gaan!
Jij kunt ook gewoon je mond houden
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:36:41 #62
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20520970
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 19:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoezo ik heb bassie EN adriaan altijd wel leuk gevonden ik ken bijvoorbeeld hele series uit mijn hoofd.
Maar dit vind ik echt te ver gaan!
Jij kunt ook gewoon je mond houden
Jij vindt het te ver gaan dat Bas doorgaat met optreden omdat hij geniet van het vermaken van kinderen en volwassenen? Jij vindt het te ver gaan dat hij in plaats van achter de geraniums te gaan zitten kniezen gewoon lekker zelf zijn geld verdient? Wel eens naar een van zijn circusvoorstellingen geweest? Het publiek was uitzinnig. Kinderen roepen een half uur voor de show begint al om Bassie, Bassie! Waarom moet hij dan stoppen? Omdat je vindt dat het te ver gaat?

Mensen hebben zo makkelijk hun mening klaar, zonder eerst even na te denken...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:10:58 #63
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_20799617
Dat is vreemd, net een aflevering met die vreemde steen op Kreta, nu zijn B&A ineens in Nederland en heeft de Baron HH en B100 ingehuurd :s
Asjemenou
pi_20800778
Zozo allemaal fans van bassie en adriaan maar wat dementor zegt is wel waar hoor dat het een op geld bewust clowntje is. Hij heeft in het echt een tyfus hekel aan kinderen, maar dat kan ik begrijpen als je de hele dag in zo een ape pakkie moet lopen.

Daar gelaten vond ik bassie en adriaan altijd leuk om te kijken. Dit kwam wel door het feit dat ik nog zeer jong was en nog moest inzien wat leuk en niet leuk was.

Verder is die Bassie ook maar een oversext clowntje dat IMHO geen voorbeeld is voor de jeugd. Kijk maar eens naar een uitzending dat die zegt dat ze vrouw dol is op Bassie worst.

Maar ja wat er altijd gebeurt! Altijd blijven lachen PIDIDIDIDIDI
pi_20800820
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:10 schreef Tichelaar het volgende:
Dat is vreemd, net een aflevering met die vreemde steen op Kreta, nu zijn B&A ineens in Nederland en heeft de Baron HH en B100 ingehuurd :s
Kut voor je!

Misschien ooit in je opgekomen dat ze 2 aparte series van hun draaien?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:39:22 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20813382
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:08 schreef PacinoAllstars het volgende:
Zozo allemaal fans van bassie en adriaan maar wat dementor zegt is wel waar hoor dat het een op geld bewust clowntje is. Hij heeft in het echt een tyfus hekel aan kinderen, maar dat kan ik begrijpen als je de hele dag in zo een ape pakkie moet lopen.

Daar gelaten vond ik bassie en adriaan altijd leuk om te kijken. Dit kwam wel door het feit dat ik nog zeer jong was en nog moest inzien wat leuk en niet leuk was.

Verder is die Bassie ook maar een oversext clowntje dat IMHO geen voorbeeld is voor de jeugd. Kijk maar eens naar een uitzending dat die zegt dat ze vrouw dol is op Bassie worst.

Maar ja wat er altijd gebeurt! Altijd blijven lachen PIDIDIDIDIDI
Lekker ongenuanceerd weer. Makkelijk hè, conclusies trekken over iemand die je niet kent? Ik heb hem meer dan eens ontmoet, en uiteindelijk blijkt dat hij gewoon een mens is, met menselijke tekortkomingen. Geld verdienen IS toch belangrijk? Je maakt mij niet wijs dat jij rustig achterover gaat zitten terwijl je bankrekening langzaam leegloopt, terwijl je hem zou kunnen vullen met iets dat je geweldig vindt om te doen.

Jullie praten een beetje ERG makkelijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:14:14 #67
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20820846
Heren, thans weer op Nickelodeon bezig, op zoek naar de pakjes in Europa.

Iets anders: In een reclame spotje over een lening aanbiedend bedrijf, speelt oa. een wat oude grijze kalende man, met bril. Zij lopen door wat gangen waar oude documenten staan, en hebben het over oude leningen. Dan komt er een jonge pik binnen, en neemt wat oude documenten mee, en roept 'ze gaan oversluiten'. De reeds eerder genoemde oude man hangt aan de jongeman zijn arm en roept 'neee, niet oversluiten'. Hij roept dit met een toon, en met een slis bij 'sluiten' dat ik telkens denk dat ik B2/Joop (Harry?? NOOIT geweten dat dat ook 2 personen waren) hoor!
Nu zou het wel kunnen dat de heren dikmans wat ouder zijn geworden natuurlijk, maar is dit meer mensen opgevallen?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:53:18 #68
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20821473
Heb die reclame nog nooit gezien... welk bedrijf, dan check ik ster.nl even, ben erg benieuwd!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 24 juli 2004 @ 01:09:26 #69
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_20821662
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

Kut voor je!

Misschien ooit in je opgekomen dat ze 2 aparte series van hun draaien?
Uhm, nee, dat is ook niet zo.
Asjemenou
pi_20822366
deel 88 bassie gaat kotsen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:55:32 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20825402
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:23 schreef newsman het volgende:
deel 88 bassie gaat kotsen
deel 89. newsman lazert op
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:23:11 #72
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20825757
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:53 schreef wonderer het volgende:
Heb die reclame nog nooit gezien... welk bedrijf, dan check ik ster.nl even, ben erg benieuwd!
Ik kan hem zo niet voor de geest halen (qua welk merk lening, er zijn er zoveel ondertussen!) maar als ik hem weer zie, let ik er op en dan laat ik het je weten!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 25 juli 2004 @ 13:33:13 #73
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20843680
We hebben het gezien:
http://www.postkrediet.nl/
Maar de commercial die ze hier online hebben, is niet de commercial waarbij ik hem, de beoogde b2 (de man met de bril) 'Niet oversluiten' op zijn B2's hoor zeggen. Maar wellicht herken je hem al uit deze beelden.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 25 juli 2004 @ 15:13:09 #74
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20845594
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 01:09 schreef Tichelaar het volgende:

Uhm, nee, dat is ook niet zo.
laat je niets wijsmaken door die kneus. ik zoek dit topic ook op omdat ik dat wilde melden, want zo ging het:

er was een aflevering van Griekenland te zien, bijna de laatste en ik volgde het de hele week al...
toen ging het beeld ineens op zwart en toen kwam er reclame en begonnen ze ineens met een een andere serie!

Klote Nickelodeon ook, dit was echt een hele grote misser.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 25 juli 2004 @ 15:14:33 #75
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20845631
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ter nagedachtenis aan de gloriedagen van de Bassie en Adriaan topics op dit Forum:[b/]

Dit verlaten en vergeten topic stamt af van een aantal zeer levendige Bassie en Adriaan topics, deze topics zijn onstaan na de legendarische zin van Zapper:
[..]

[b]Deze zin was de aanleiding voor de volgende topics over Bassie en Adriaan:
ik lees dit nu pas wat een eer zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 25 juli 2004 @ 15:22:21 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20845786
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:14 schreef Zapper het volgende:

ik lees dit nu pas wat een eer zeg
Zapper, de starter van de reeks B&A topics
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 25 juli 2004 @ 16:34:05 #77
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_20847233
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

laat je niets wijsmaken door die kneus. ik zoek dit topic ook op omdat ik dat wilde melden, want zo ging het:

er was een aflevering van Griekenland te zien, bijna de laatste en ik volgde het de hele week al...
toen ging het beeld ineens op zwart en toen kwam er reclame en begonnen ze ineens met een een andere serie!

Klote Nickelodeon ook, dit was echt een hele grote misser.
Was ook wel duidelijk dat het een fout was, het waren steeds twee afleveringen Griekenland, en die betreffende avond zouden de laatste twee afleveringen komen. Hoe PacinoAllstars er dan bij komt dat er twee verschillende series bezig waren weet ik niet.
Asjemenou
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:35:45 #78
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20895949
Het valt me vaker op, maar vannacht was het geluid echt héél erg slecht zeg

en veel foutjes weer wat is die site ook alweer met fouten, even kijken of ie er tussen staat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 28 juli 2004 @ 08:45:13 #79
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20904102
Gisteravond deden ze het weer

Midden in aflevering 10 ineens reclame en na de reclame begon aflevering 11

hoe slecht kan de regie zijn, daar bij Nickelodeon
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20904562
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef 456 het volgende:
We hebben het gezien:
http://www.postkrediet.nl/
Maar de commercial die ze hier online hebben, is niet de commercial waarbij ik hem, de beoogde b2 (de man met de bril) 'Niet oversluiten' op zijn B2's hoor zeggen. Maar wellicht herken je hem al uit deze beelden.
Het is hem, ik weet het zeker!
Cato! You imbecile, not now, Cato!
  woensdag 28 juli 2004 @ 11:32:46 #81
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20906512
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 09:40 schreef lachejonge het volgende:

[..]

Het is hem, ik weet het zeker!
Wat zeggie?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:25:41 #82
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_20912624
B2 in een postkredietcommercial? Allememachies,dat moeten we zien. Is het Joep of Harry Dikmans? Een van twee was toch dood en de ander arbeidsongeschikt na dat ongeluk in Griekenland?
Paan!
  woensdag 28 juli 2004 @ 18:08:00 #83
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20914795
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:25 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
B2 in een postkredietcommercial? Allememachies,dat moeten we zien. Is het Joep of Harry Dikmans? Een van twee was toch dood en de ander arbeidsongeschikt na dat ongeluk in Griekenland?
Wat was dat ongeluk dan?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:02:04 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20917320
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:08 schreef 456 het volgende:

[..]

Wat was dat ongeluk dan?
Check http://info.bassieenadriaan.nl
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:05:45 #85
82589 S-Two
barba macacu
pi_20917405
ik kijk ook elke aaf , alleen gister was er maar 1 aflevering :S
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20928228
Nee, het is hem niet. Ik dacht eerst van wel, maar het is hem toch niet, Joop is gestopt met zijn werkzaamheden, en Harry? We weten niet waar hij is, waarschijnlijk is hij geemigreerd.
Cato! You imbecile, not now, Cato!
  donderdag 29 juli 2004 @ 13:07:54 #87
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20930810
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef S-Two het volgende:
ik kijk ook elke aaf , alleen gister was er maar 1 aflevering :S
o? Nou niet op nickelodeon, de uitzending van 2330.
want ik denk dat de eerste pas om 2350 (het einde van (ik ken de titels niet zo goed) dat ze die pakjes in europa moeten halen) en daarna nog de 2e om en nabij0.20u.(de eerste aflevering van dat ze naar Willemstad, ABC eilanden gaan).
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 29 juli 2004 @ 13:10:57 #88
82589 S-Two
barba macacu
pi_20930880
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef 456 het volgende:

[..]

o? Nou niet op nickelodeon, de uitzending van 2330.
want ik denk dat de eerste pas om 2350 (het einde van (ik ken de titels niet zo goed) dat ze die pakjes in europa moeten halen) en daarna nog de 2e om en nabij0.20u.(de eerste aflevering van dat ze naar Willemstad, ABC eilanden gaan).
toen ik (het is dus inmiddels eergister he) keek, was er een aflevering, dat ze naar Spanje gingen, en daarna kwam er een ander programma op....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:45:16 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20934178
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef S-Two het volgende:
ik kijk ook elke aaf , alleen gister was er maar 1 aflevering :S
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 08:45 schreef Zapper het volgende:
Gisteravond deden ze het weer

Midden in aflevering 10 ineens reclame en na de reclame begon aflevering 11

hoe slecht kan de regie zijn, daar bij Nickelodeon
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:31:43 #90
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20935082
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 13:10 schreef S-Two het volgende:

[..]

toen ik (het is dus inmiddels eergister he) keek, was er een aflevering, dat ze naar Spanje gingen, en daarna kwam er een ander programma op....
Oeps sorry
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20936015
hoelaat is bassie en adriaan dan op tv? eerst was het om 6 uur maar dan is nu lucky luke en kuifje, ook wel grappig opzich maar ik zie toch liever mijn helden
  donderdag 29 juli 2004 @ 19:58:35 #92
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_20938798
Rond half twaalf 's avonds. Omdat het vakantie is, niet meer overdag.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 00:33:44 #93
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_20944431
De versies die nu worden uitgezonden zijn trouwens gelijk aan de dvd versies. Behalve natuurlijk dat het in aparte afleveringen is verdeeld.
No escape from reality
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:44:13 #94
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21040589
Bassie zei in de aflevering van vannacht welgeteld 3 keer aan Adriaan hoe de Indianen Monument Valley noemen ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:47:24 #95
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21055014
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:44 schreef Zapper het volgende:
Bassie zei in de aflevering van vannacht welgeteld 3 keer aan Adriaan hoe de Indianen Monument Valley noemen ...
Da's voor de kinderen die het niet zo goed snappen... en we weten uit de andere series dat Bassie nogal last heeft van zijn geheugen, dus hij zal wel vergeten zijn dat hij het al eerder had gezegd
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_21055096
Ik geloof dat ze ook worden gesponserd door de producers van Back to the future....
Voel je hem?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:10:10 #97
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21055552
Hmm ja zoiets viel mij ook al, sowieso heel veel dingen in deze serie (De reis vol verrassingen) waarvan je denkt, moest dat nou? Zoals dat Siegfried en Roy gebeuren

Maareh, waar kan ik nou die site vinden met B&A fouten?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21056026
Was geloof ik een site die als hoofddoel had iets met muziek van B&A maar er stonden ook van die bloopers op....
Voel je hem?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:56:35 #99
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21066351
http://info.bassieenadriaan.nl Fouten, maar ook weetjes, alle wagens die gebruikt zijn, locaties, figuraten, interviews met acteurs, een overzicht en samenvatting van alle afleveringen... have fun
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:57:52 #100
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_21066373
Ik zag op de B&A site dat er een CD met achtergrondsmuziek uitkwam. Is dat een gevolg van jullie talloze mailtjes?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:03:10 #101
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21074047
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:56 schreef wonderer het volgende:
http://info.bassieenadriaan.nl Fouten, maar ook weetjes, alle wagens die gebruikt zijn, locaties, figuraten, interviews met acteurs, een overzicht en samenvatting van alle afleveringen... have fun
Dat is 'm inderdaad, thanx!
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef commeric het volgende:
Ik geloof dat ze ook worden gesponserd door de producers van Back to the future....
Werd vannacht weer 4 keer genoemd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:10:20 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21074233
"jalala lalalala, slagroomtaaitjes"

"Bassieieie, jij ook altaaid met je etihh!!"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:13:47 #103
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21074341
Ik vond overigens de scenes met die Amerikaanse clowns, tijdens die liedjes echt het dieptepunt van alle series

Ben ik trouwens de enige die denkt dat die stukjes met dat cement, bij die bungalow helemaal niet in Amerika zijn opgenomen?

Wat me ook opviel, tijdens een aflevering van vannacht, toen ze in dat park met filmfiguren waren, noemde Adriaan toen Bassie een hand kreeg van een figuur uit de Jetsons, hem Jetstones, maar dat kan ik verkeerd hebben verstaan...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21081618
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Zapper het volgende:

Ben ik trouwens de enige die denkt dat die stukjes met dat cement, bij die bungalow helemaal niet in Amerika zijn opgenomen?
Viel mij idd ook op, veel somberdere lucht en het leken wel centerparks huisjes....
Voel je hem?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:27:57 #105
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21082099
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Zapper het volgende:
Ik vond overigens de scenes met die Amerikaanse clowns, tijdens die liedjes echt het dieptepunt van alle series
jup
quote:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat die stukjes met dat cement, bij die bungalow helemaal niet in Amerika zijn opgenomen?
nope
quote:
Wat me ook opviel, tijdens een aflevering van vannacht, toen ze in dat park met filmfiguren waren, noemde Adriaan toen Bassie een hand kreeg van een figuur uit de Jetsons, hem Jetstones, maar dat kan ik verkeerd hebben verstaan...
jup
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21082494
De Cementscene is gewoon in Nederland op genomen zo is te lezen op http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=3006&serie=amerika (ff door scrollen naar beneden)
Voel je hem?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:51:07 #107
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21083649
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zag op de B&A site dat er een CD met achtergrondsmuziek uitkwam. Is dat een gevolg van jullie talloze mailtjes?
Dat heeft Aad niet expliciet gezegd, maar ik heb het vermoeden dat we er in ieder geval mee geholpen hebben, ja
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:27:20 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21084389
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:45 schreef commeric het volgende:
De Cementscene is gewoon in Nederland op genomen zo is te lezen op http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=3006&serie=amerika (ff door scrollen naar beneden)
Mijn neus, laat me nooit in de steek
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 00:45:47 #109
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21111285
Nu weer De Plaaggeest.

Dat lachje van Bassie
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 01:48:25 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21112660
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:45 schreef Zapper het volgende:
Nu weer De Plaaggeest.

Dat lachje van Bassie
Wat is er met het lachje van Bassie?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:45:23 #111
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21118622
In deze serie is die hééél erg irritant
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:40:23 #112
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21151725
Wat is er nou Bassie?
Pidipidipidipidi

Die lach van de plaaggeest is nog irritanter.
Waar hebben ze die Douwe leren kennen trouwens? En wat is zijn motivatie achter zijn streken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:43:22 #113
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21151788
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is er nou Bassie?
Pidipidipidipidi

Die lach van de plaaggeest is nog irritanter.
Waar hebben ze die Douwe leren kennen trouwens? En wat is zijn motivatie achter zijn streken?
Uh in de garage ofzo toch? Of bij een klusje daarvoor.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 augustus 2004 @ 12:45:27 #114
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21151834
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:27 schreef 456 het volgende:

[..]

jup
[..]

nope
[..]

jup
Wil je er nog iets meer over kwijt?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 augustus 2004 @ 18:59:25 #115
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21160672
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is er nou Bassie?
Pidipidipidipidi

Die lach van de plaaggeest is nog irritanter.
Waar hebben ze die Douwe leren kennen trouwens? En wat is zijn motivatie achter zijn streken?
Hij werkte hen in bij garage P van der Kooij. Daarvoor had hij als dierentemmer in een circus. De motivatie van de plaaggeest is onduidelijk. Hij vindt het leuk, daar komt het op neer. In de laatste aflevering komt hij er echter achter dat kinderen laten lachen nog veel leuker is, dus hij stopt met plagen. Het wordt nimmer duidelijk dat de plaaggeest en Douwe dezelfde persoon zijn, trouwens.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:03:16 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21160756
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:59 schreef wonderer het volgende:
Het wordt nimmer duidelijk dat de plaaggeest en Douwe dezelfde persoon zijn, trouwens.
En das best jammer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:57:47 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_21161979
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

En das best jammer.
Eigenlijk wel goed. Zo zit er lekker mysterie in en kun je voor de rest van je leven lekker door speculeren
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:20:05 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21162606
Hmm nee natuurlijk niet, want de kijker weet al vanaf de 2e aflevering dat Douwe de Plaaggeest is.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:57:49 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21168606
"witte bonih"
"sperziebonih"

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:09:45 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21168985




Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:52:51 #121
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_21170155
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:20 schreef Zapper het volgende:
Hmm nee natuurlijk niet, want de kijker weet al vanaf de 2e aflevering dat Douwe de Plaaggeest is.
Nee, dat kun je helemaal niet weten. Natuurlijk is het dezelfde acteur, maar je zal nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen dat Douwe de plaaggeest is
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:56:52 #122
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21170256
Hmm, maar toch weet je het, en je zit er op te wachten dat B&A er achter komen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:57:53 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21170282
Nu weer Het Geheim van de Sleutel, met die man die Andre van Duin imiteert op Schiphol
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:58:56 #124
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21170309
Gelukkig duurt die sippe serie maar 6 afleveringen, lang leve de Schatkaart
MEt VJ en de uber-Baron (Adriaan).
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:01:25 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21170366
Wat een heerlijke avatar heb jij toch

De Schatkaart is inderdaad wel 1 van de leukere series!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:02:05 #126
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21170387
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:01 schreef Zapper het volgende:
Wat een heerlijke avatar heb jij toch

De Schatkaart is inderdaad wel 1 van de leukere series!
mee eens

mee eens
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:10:14 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_21170568
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:20 schreef Zapper het volgende:
Hmm nee natuurlijk niet, want de kijker weet al vanaf de 2e aflevering dat Douwe de Plaaggeest is.
Bovendien speelt Douwe pas mee in aflevering 3 HA
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:15:42 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21170679
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Bovendien speelt Douwe pas mee in aflevering 3 HA
Zattertochdichtbij
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:34:08 #129
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21177494
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij werkte hen in bij garage P van der Kooij. Daarvoor had hij als dierentemmer in een circus. De motivatie van de plaaggeest is onduidelijk. Hij vindt het leuk, daar komt het op neer. In de laatste aflevering komt hij er echter achter dat kinderen laten lachen nog veel leuker is, dus hij stopt met plagen. Het wordt nimmer duidelijk dat de plaaggeest en Douwe dezelfde persoon zijn, trouwens.
Ik vind het eigenlijks nog steeds een enorme anti-climax, dat (open) einde van de Plaaggeest. Dat vond ik al toen ik 8 jaar was, en dat vind ik nu nog steeds.
Ze hadden Adriaan toch op zijn minst in de laatste aflevering de Plaaggeest te pakken moeten laten krijgen, waarna die met enkele doodschoppen verrot wordt getrapt of zo. Geintje. Maar toch.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_21178735
Dat is het geval in 'De Plaaggeest, The adult version' (alleen verkrijgbaar onder de toonbank van hele schimmige cultpornogeweldwinkeltjes in bepaalde schimmige grachtengordeltjes van een bepaalde Nederlandse hoofdstad)
Paan!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:57:09 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21221582
Blijft toch jammer, al die dromen van Bassie

Is er geen dvd zonder al die dromen en liedjes?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 12 augustus 2004 @ 02:36:03 #132
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21225439
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 23:57 schreef Zapper het volgende:
Blijft toch jammer, al die dromen van Bassie

Is er geen dvd zonder al die dromen en liedjes?
Helemaal mee eens, vooral in de Sleutel en de Diamant duren ze erg lang en zijn ze erg vervelend.
Konden ze niks beters bedenken om de afleveringen te vullen?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:57:39 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21240743
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 23:57 schreef Zapper het volgende:
Blijft toch jammer, al die dromen van Bassie

Is er geen dvd zonder al die dromen en liedjes?
Er zijn een paar banden zonder dromen en liedjes. Moet je Frey even vragen, dat is een van de weinige dingen waar ik weinig van weet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:18:32 #134
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21242718
Ik vind Bassie en Adriaan echt een geweldige serie
Ik zit elke avond/nacht weer voor de buis


Maar effe een vraagje aan de experts hier:
Zijn Bassie en Adriaan in de serie eigenlijk broers of niet?
Want ik heb het ze nog nooit horen zeggen. Ze zeggen altijd "vriend" of "beste vriend"

Iemand?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:32:09 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21246596
Nope, in de serie zijn het vrienden, geen broers. Adriaan refereert een paar keer aan de Crockson, het acrobaten duo dat hij met zijn broer vormde, maar dat vertelt hij tegen Bassie zelf, eerst in de Kroon, als ze de circusbeeldjes bekijken, en in Europa, in Spanje, waar Adriaan vertelt dat hij met zijn broer al honderden keren in Spanje is geweest, en dan nog in Amerika als ze Siegfried en Roy tegenkomen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:35:29 #136
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21246725
Bassie is nogal vergeetachtig namelijk!

Bassie laat trouwens ook een keer een foto van z'n moeder aan Adriaan zien.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 00:50:24 #137
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21248940
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef wonderer het volgende:
Nope, in de serie zijn het vrienden, geen broers. Adriaan refereert een paar keer aan de Crockson, het acrobaten duo dat hij met zijn broer vormde, maar dat vertelt hij tegen Bassie zelf, eerst in de Kroon, als ze de circusbeeldjes bekijken, en in Europa, in Spanje, waar Adriaan vertelt dat hij met zijn broer al honderden keren in Spanje is geweest, en dan nog in Amerika als ze Siegfried en Roy tegenkomen.
Ja, en bij Siegfried en Roy legt ie aan Bassie uit wat de Crocksons waren, terwijl Bassie er ook een was...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:45:26 #138
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21265866
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 00:50 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Ja, en bij Siegfried en Roy legt ie aan Bassie uit wat de Crocksons waren, terwijl Bassie er ook een was...
Niet in canon, dus. Bassie was geen Crockson, Bas wel. Ander "universum".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_21266541
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:14 schreef Zapper het volgende:

[..]

ik lees dit nu pas wat een eer zeg
Hee Zapper leuk dat je er weer bent!
Ik kan me alleen niet voorstellen dat je al die topics gemist hebt!
Nou ja welkom terug in ieder geval! Je weet neem ik aan dat er op http://forum.bassieenadriaan.nl verder wordt gediscussieerd over van alles en nog wat?
Een heer met stijl
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 22:24:24 #140
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21271251
Ik heb niet alles gemist hoor, maar wel redelijk wat ja, maar ben ook een tijdlang niet op het forum geweest

Dat forum ken ik niet, zal eens een kijkje gaan nemen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:34:27 #141
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21280748
Paul van Gorcum als de diamanten-man
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:44:55 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21280926
En toen was het al "grijp ze! grijp ze!!!" (toch?)
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21281254
Klopt als de boeven verkleed als bassie en adriaan uit het museum (ofzoiets) rennen.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:28:04 #144
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21355706


Achtergrondje van www.bassie-adriaan.nl

Waarom staat B1 er niet op?
Is dat omdat de acteur is overleden??
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:45:46 #145
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21356114
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]

Achtergrondje van www.bassie-adriaan.nl

Waarom staat B1 er niet op?
Is dat omdat de acteur is overleden??
Joris ook niet
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 3 september 2004 @ 00:22:27 #146
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_21718672
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]

Achtergrondje van www.bassie-adriaan.nl

Waarom staat B1 er niet op?
Is dat omdat de acteur is overleden??
Waarschijnlijk is dat omdat de strip vorm van B1 totaal niet lijkt op Wil Sibbelee.
No escape from reality
  vrijdag 3 september 2004 @ 00:56:23 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21719291
Gisteren nog een prachtige fout tijdens de laatste aflevering van De Kroon,
als de boeven uit de onderzeeër komen en Japie een auto moet openbreken,
Japie krijg het voor elkaar, gaat de auto in en ondertussen kunnen De Baron en B2 zó de auto in

Schitterend zulke dingen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:42:01 #148
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21719944
Grappig dat in diezelfde laatste aflevering Bassie de stem van Japie zo goed na kan doen bij die kooi in de tunnel
Is ook de enige keer dat ie zijn dubbelrol 'verraadt'...

EN: wat mij opviel is dat ze het openingsliedje van de Schatkaart hebben vervangen door dat andere liedje, die van de Schatkaart viond ik juist de leukste
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_21727450
Jeetje, bestaat dit topic nog? Das lang geleden! Hallo allemaal.
Paan!
  vrijdag 3 september 2004 @ 19:23:57 #150
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21732785
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef Zapper het volgende:
Gisteren nog een prachtige fout tijdens de laatste aflevering van De Kroon,
als de boeven uit de onderzeeër komen en Japie een auto moet openbreken,
Japie krijg het voor elkaar, gaat de auto in en ondertussen kunnen De Baron en B2 zó de auto in

Schitterend zulke dingen
Goed opletten: Japie is zelf verrast als blijkt dat de wagen al open is, hij roept heel verbaasd "hee!" als hij de deurkruk probeert. De wagen was dus in het geheel niet afgesloten en Japie breekt hem niet open.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 3 september 2004 @ 19:37:37 #151
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21733049
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 19:23 schreef wonderer het volgende:
Goed opletten: Japie is zelf verrast als blijkt dat de wagen al open is, hij roept heel verbaasd "hee!" als hij de deurkruk probeert. De wagen was dus in het geheel niet afgesloten en Japie breekt hem niet open.
Shame on me
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 3 september 2004 @ 19:42:00 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_21733123
De fout die je er wel uit kunt halen en die ook al bekend is, is dat de baron Japie had gevraagd een wagen klaar te zetten en Japie zei dat ie daarvoor had gezorgd. Maar toch moet Japie een auto openbreken
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_21733454
Damn het gaat wel snel met B&A op Nickelodeon, het leek gisteren dat ze nog bezig waren met de afleveringen van "De Verzonken Stad", en nu zijn ze weer helemaal rond...

Die oude afleveringen waren echt leuk om ze weer eens te zien, met allerlei filmtrucs van vroeger die er zo overduidelijk inzitten .
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:00:26 #154
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_21733536
Mja, als je de verzonken stad ziet denk je: Dat is misschien vorig jaar gebeurd ofzo.
Maar het is gewoon 15 jaar geleden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:33:59 #155
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_22453965
Groot nieuws! De teruggevonden aflevering van Bassie & Adriaan en het geheim van de Sleutel komt in januari op dvd. Dus dan kunnen we genieten van een completere versie van deze serie.
No escape from reality
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:52:48 #156
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22454528
Las het in de krant ja, het is één van de 2 zoekgeraakte afleveringen, aflevering 2
Wordt ook in december op Nickelodeon uitgezonden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22466938
Ja heb het ook gelezen. Maar er stond ook bij dat er TWEE afleveringen zoek waren en dat er nu maar EENTJE is teruggevonden. helaas, die ene missende aflevering van Sleutel zal wel nooit meer teruggevonden worden. En laat dat nu juist die aflevering zijn waarin Bassie een natte droom krijgt waarin hij keihard gepepen wordt door de boevenbaas. O nee, help, blasfemie! Bel een moderator, vlug!

geintje. natuurlijk ben ik als echte fan ook blij met deze fantastische vondst!
Paan!
pi_22473566
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
En laat dat nu juist die aflevering zijn waarin Bassie een natte droom krijgt waarin hij keihard gepepen wordt door de boevenbaas.
Hahahahahaha!

Moet dit grappig zijn ofzo?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_22474928
Ik denk het.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:48:30 #160
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_22491614
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ja heb het ook gelezen. Maar er stond ook bij dat er TWEE afleveringen zoek waren en dat er nu maar EENTJE is teruggevonden. helaas, die ene missende aflevering van Sleutel zal wel nooit meer teruggevonden worden. En laat dat nu juist die aflevering zijn waarin Bassie een natte droom krijgt waarin hij keihard gepepen wordt door de boevenbaas. O nee, help, blasfemie! Bel een moderator, vlug!

geintje. natuurlijk ben ik als echte fan ook blij met deze fantastische vondst!
Nee, joh. Dat is die aflevering waarin Sweety weggevlogen is.
No escape from reality
pi_22503799
Tijdje weggeweest maar.... waarom is jullie domeinnaam www.bassieenadriaan.nl ingepikt door de Clown en Acrobaat??

Vanmiddag binnen gekregeN:

- Geheim van de schatkaart (2dvd)
- Huilende professor

woeeii
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_22508525
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:39 schreef Stefkuh het volgende:
Tijdje weggeweest maar.... waarom is jullie domeinnaam www.bassieenadriaan.nl ingepikt door de Clown en Acrobaat??
Reorganisatie van de website, dit is slechts tijdelijk.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_22516830
Waar kan je ergens de DVD's krijgen van de schattenjacht en de gestolen kroon?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:56:09 #164
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_22516910
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar kan je ergens de DVD's krijgen van de schattenjacht en de gestolen kroon?
http://www.clownbassie.nl/dvd.htm
Asjemenou
pi_22516983
Dankje!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 23:56:01 #166
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_22523128
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:59 schreef hinse het volgende:

[..]

Reorganisatie van de website, dit is slechts tijdelijk.
Maar het kwam wel plotseling. Maar gelukkig heeft DJ Koelkast het een en ander duidelijk gemaakt en ik hoop daarom dat de reorganisatie redelijk snel rond is, zodat daar weer snel gepost kan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wer-Al_Zwowe op 10-10-2004 00:54:19 (Aanvulling) ]
No escape from reality
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:17:41 #167
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22554309
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
En laat dat nu juist die aflevering zijn waarin Bassie een natte droom krijgt waarin hij keihard gepepen wordt door de boevenbaas.
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn natte oogjes bekijken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:32:40 #168
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22596788
Dag vriendjes, en vriendinnetjes...
Het heeft lang geduurd, maar hier zijn dan eindelijk de antwoorden van het interview met Joop Dikmans (B2). Een Fok!er woonde bij hem in de straat, zodoende....

Waarom nam u de rol van uw broer Harry over, en hoe kreeg u de rol van B2 aangeboden?

Wazeggie? Wat is er verboden?

Waaraan heeft u de meest dierbaarste herinneringen? Wat waren leuke momenten?

Jaaa, dat circus had altijd hele grote tenten.

Hoe was de overstap van variéte naar acteren, en hoe heeft u t acteren in de Bassie & Adriaan series ervaren?

Gevaren? Nou dat geloof ik toch niet hoor, het was maar toneelspel.

Had u graag verder willen spelen in de serie of vond u het niet zo erg dat u uit de serie geschreven werd?

Wazeggie?

Vond u het niet zo erg dat u uit de serie geschreven werd?

Ooooh, zeg dat dan. Dan verstond ik het verkeerd. Of jij misschien? Ben jij soms een beetje doof?

Hoe was het om met uw collegas te acteren op de set, en heeft u nog contact met hen? (Ging er wel eens iets fout op de set?)

Heb je thee gezet? Dat is nou aardig. Twee klontjes graag.


Wordt u op de straat nog wel eens herkend c.q aangesproken als B2?

Ja, wat is er baas?

In hoeverre heb je de rol naar eigen inzicht uitgebouwd?

Nee, ik ben nog nooit uitgejouwd. Dat zal je toch ook maar overkomme.

Was de snor die u in de serie droeg echt?

Welke snol was in gevecht? Er waren voorzover ik weet geen snollen in Bassie en Adriaan.

Hartelijk dank voor dit interview

Wazeggie? Oh zeg dat dan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_22600319
Schitterend interview. Doet de man ook echt recht enzo. Mijn complimenten!
Paan!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:26:03 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22794142
Wat voor botte Hendrik beheerd Adriaan's homepage??

Moet je dit eens lezen:

Deze vraag kreeg ik van Johan Heidbuurt: “Hallo Adriaan, als ik de oude videobanden bekijk, zie je in de leader Bassie & Adriaan in een zweefvliegtuigje zitten. Nu vraag ik me af of deze scène vroeger ook gebruikt is?”

Beste Johan, je hebt al eens geklaagd dat jouw vragen nooit op de Adriaan-homepage beantwoord worden, maar dat is ook je eigen schuld. Je stelt vragen die al eerder gesteld zijn. (Kijk maar op deze bladzijde naar de vraag
van Noël en Pascal Strijbos). Maar als troost wil ik je wel iets over een ander vervoermiddel vertellen die ook nooit te zien is geweest in een serie. In de “De kroon” schreef ik een achtervolgingsscène op 2 hovercrafts. We hebben een hele dag met die hovercraft geoefend (dat was echt helemaal te gek) maar bij de opnamen bleek dat die scène opnemen niet mogelijk was. Door de luchtstroom, veroorzaakt door de speedboot waar de camera opstond, werden de hovercrafts steeds weggeblazen als we in de buurt van die speedboot kwamen. Ik heb toen de hovercrafts omgeruild voor 2 waterscooters en het is toch een leuke scène geworden.
(Zo Johan en nu niet meer klagen dat jouw vragen nooit op deze homepage komen.)



Vooral die laatste regel
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 18:19:50 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_22800552
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:26 schreef Zapper het volgende:
Wat voor botte Hendrik beheerd Adriaan's homepage??


(Zo Johan en nu niet meer klagen dat jouw vragen nooit op deze homepage komen.)



Vooral die laatste regel
Da's een inside joke. Heidbuurt is een bekende van Bas en Aad, dus dat slaat op een prive-opmerking van Johan die hij ooit gemaakt heeft. Misschien niet zo handig om dat op zo'n openbare pagina te zetten, maar goed, er staat wel meer inside stuff op (check de reactie over het forum, bijvoorbeeld).

Niet te snel oordelen, Zapper.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 18:27:12 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22800712
Ja sorry maar mag ik misschien?

Ik ga er toch -wat raar - van uit dat dit door een klein knulletje is gevraagd, en als hij dát leest...

Maar goed.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:26:07 #173
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_22801829
Heidbuurt is een jaar of 20...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_22801908
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:26 schreef wonderer het volgende:
Heidbuurt is een jaar of 20...
Kom kom, niet overdrijven Ik ben nog maar 19 En het was idd als geintje bedoelt
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:32:21 #175
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22801954
Blijft schandalig.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:16:29 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_22805742
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:32 schreef Zapper het volgende:
Blijft schandalig.
"Je bent onverbeterlijk!"
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:54:40 #177
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22822675
Heb ik een reunion gemist? Een paar minuten geleden hebben B&A op Nickelodeon de cartoon award uitgereikt.
pi_22822749
Leuk he B&A net
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 22:19:51 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_22828612
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:54 schreef Djaser het volgende:
Heb ik een reunion gemist? Een paar minuten geleden hebben B&A op Nickelodeon de cartoon award uitgereikt.
Die ruzie is ALLANG weer bijgelegd...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 24 oktober 2004 @ 11:06:09 #180
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22836925
Dat wist ik ook wel maar ik had niet verwacht ze ooit weer bij elkaar te zien ook al was het maar voor 5 minuten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 00:14:35 #181
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_22895262
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:06 schreef Djaser het volgende:
Dat wist ik ook wel maar ik had niet verwacht ze ooit weer bij elkaar te zien ook al was het maar voor 5 minuten.
Het zijn broers. Vind je het gek dat ze soms bij elkaar komen?

Ze treden nu gewoon niet meer samen op. Maar soms wordt er gewoon voor zoiets een uitzondering gemaakt.
No escape from reality
pi_22900137
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 18:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's een inside joke. Heidbuurt is een bekende van Bas en Aad, dus dat slaat op een prive-opmerking van Johan die hij ooit gemaakt heeft. Misschien niet zo handig om dat op zo'n openbare pagina te zetten, maar goed, er staat wel meer inside stuff op (check de reactie over het forum, bijvoorbeeld).

Niet te snel oordelen, Zapper.
a) Wat een bullshit. Als ik Bram van de Vlucht ken en ik een vraag aan hem stel op www.sinterklaas.nl dan krijg ik zeker ook een antwoord als "Hé ouwe pik, niet zulke domme vraagjes stellen he". Of iets dergelijks... het is Sinterklaas. en.. het is ADRIAAN. Kinderen van 7/8 zitten al te internetten tegenwoordig, kunnen dan langzamerhand al best lezen. Vind het een raar stukje. Dat over dat klagen doe je maar lekker via de privé mail. T'is onprofessioneel.

b) Is dit Aad of een webmaster?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:06:19 #183
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22910739
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:14 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Het zijn broers. Vind je het gek dat ze soms bij elkaar komen?
Waar zeg ik dat ik het gek vind dat het weer goed tussen ze is? Een duidelijke quote aub.
  zondag 5 december 2004 @ 18:53:30 #184
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_23782850
Hey, de Baron is Sinterklaas bij Life& Cooking!
only the end of things is important
  zondag 5 december 2004 @ 19:21:48 #185
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_23783307
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:53 schreef Drimzef het volgende:
Hey, de Baron is Sinterklaas bij Life& Cooking!
Yep. En hij was ook Sinterklaas bij de show "Sinterklaas pakt uit" die ik samen met een paar andere fans gister in Apeldoorn heb gezien. Show was bagger, Sinterklaas was en Paul is een erg aardige man (voor en na een voorstelling even gepraat).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_24062600
Komt er nog een Bassie & Adriaan Marathon op oudjaarsdag op Nickelodeon?
Vorig jaar heb ik de hele marathon gekeken, en ik vond het erg leuk Ik hoop op een vervolg
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:01:52 #187
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24063203
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Komt er nog een Bassie & Adriaan Marathon op oudjaarsdag op Nickelodeon?
Vorig jaar heb ik de hele marathon gekeken, en ik vond het erg leuk Ik hoop op een vervolg
Weinig kans, dan hadden we er nu denk ik wel wat over gehoord... Maar we blijven hopen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_24066303
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:53 schreef Drimzef het volgende:
Hey, de Baron is Sinterklaas bij Life& Cooking!
>Zeg Sinterklaas, wat vind u van al die kindjes?
< Drommels, drommel en nog een drommels
pi_24083609
Ik hoop dat Bassie en Adriaan nog een keer een grote speelfilm in Hollywood mogen maken. Zo eentje met veel spannende achtervolgingen en gebouwen die worden opgeblazen enzo.
Paan!
pi_24085322
Welke aflevering was dat eigenlijk met dat in Bassies droom B&A boeven ging vangen in een haven? Bassie zet zwaailicht op het dak van de wagen enzo.... wat wel vet........
pi_24085945
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik hoop dat Bassie en Adriaan nog een keer een grote speelfilm in Hollywood mogen maken. Zo eentje met veel spannende achtervolgingen en gebouwen die worden opgeblazen enzo.
Hollywood kennende is het dan niet met Bassie & Adriaan
  zondag 19 december 2004 @ 18:57:52 #192
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24086885
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:48 schreef GSMboy het volgende:
Welke aflevering was dat eigenlijk met dat in Bassies droom B&A boeven ging vangen in een haven? Bassie zet zwaailicht op het dak van de wagen enzo.... wat wel vet........
De diamant, aflevering 4 uit mijn hoofd. Basky en Hutchiaan Inderdaad een van de leukere dromen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_24088654
wonderer, de link in je signature werkt niet, hoe komt dat?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 19 december 2004 @ 20:44:44 #194
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24088799
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:37 schreef hinse het volgende:
wonderer, de link in je signature werkt niet, hoe komt dat?
Die gemene pikkeboeven! Als ik ze hier had, dan ik zou ze... ik zou ze, ik zou ze!! *trekt haren uit hoofd*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 20 december 2004 @ 12:26:44 #195
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_24099491
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:37 schreef hinse het volgende:
wonderer, de link in je signature werkt niet, hoe komt dat?
Dat weet ik toevallig. Want ik heb er pas met dj. op MSN over gehad. Het modem van zijn host is kapot en er is een nieuwe in bestelling. Dus het gaat wel weer werken.
No escape from reality
  maandag 20 december 2004 @ 14:06:25 #196
110473 _Dione_
Meeeuujjj!!!!!
pi_24101255
bassie en adriaan.....
Boeie
  maandag 20 december 2004 @ 17:29:50 #197
110473 _Dione_
Meeeuujjj!!!!!
pi_24104638
BASSIE EN ADRIAAN GOTVERDOMME IN JE GEZICHT!!! Bassie en Adriaan fucking leete Ownage !
Boeie
  maandag 20 december 2004 @ 17:52:17 #198
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24105032
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:29 schreef _Dione_ het volgende:
BASSIE EN ADRIAAN GOTVERDOMME IN JE GEZICHT!!! Bassie en Adriaan fucking leete Ownage !
Verder alles goed?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 20 december 2004 @ 22:31:56 #199
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_24108921
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:29 schreef _Dione_ het volgende:
BASSIE EN ADRIAAN GOTVERDOMME IN JE GEZICHT!!! Bassie en Adriaan fucking leete Ownage !
Wat zeggie?
No escape from reality
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:49:28 #200
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_24126921
Hee het forum en de info site werken niet meer.
Meer mensen die hem niet kunnen bereiken??
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:03:42 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24127244
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Hee het forum en de info site werken niet meer.
Meer mensen die hem niet kunnen bereiken??
Ja de modem van de host is kaduuk. We balen allemaal enorm, maar er wordt aan gewerkt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 23 december 2004 @ 16:34:28 #202
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_24161227
Bij gebrek aan een betere locatie, post ik dit hier maar.

Op dvd-home.nl is onlangs een persbericht geplaatst, inclusief plaatje van de cover van de nieuwe versie van de sleutel.

DVD-home

No escape from reality
  donderdag 23 december 2004 @ 17:01:46 #203
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24161806
Gaaf!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24162302
  woensdag 29 december 2004 @ 18:36:25 #205
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24280789
't Forum en alle aanpalende sites doen het weer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:19:56 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24939258
En zijn er hier ook al mensen die de laatste nieuwe DVD hebben en wat vinden die mensen van de verloren aflevering
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:21:08 #207
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24939282
Gaat Nickelodeon hem nog uitzenden?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:23:26 #208
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_24939311
B&A rulez
pi_24940572
Stijlvolle cover !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:40:24 #210
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24940625
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:37 schreef Roi het volgende:
Stijlvolle cover !
Nou sorry hoor maar het is een matige photoshop plaatje met nog foto's van bejaarde B&A.
pi_24942417
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:21 schreef Djaser het volgende:
Gaat Nickelodeon hem nog uitzenden?
Ja, natuurlijk. Wanneer is niet zeker...
Cato! You imbecile, not now, Cato!
pi_24946465
Stoere cover Ik heb wel al de DVD van de verdwenen kroon
pi_24949239
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:36 schreef inkie1010 het volgende:
Stoere cover Ik heb wel al de DVD van de verdwenen kroon
Waar heb je die ergens gekocht?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24949961
quote:
Op zondag 6 februari 2005 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar heb je die ergens gekocht?
Gewoon bij de Van Leest. Maar heb ze ook bij de Free Record Shop gezien.
pi_24950094
Dan ga ik daar eens kijken
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:53:48 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_24955383
Bij FRS zijn alle series nu 7,99, je moet alleen even zoeken want niet alle filialen hebben alle series op voorraad.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25145523
kick. die nieuwe aflevering is leuk!
  zondag 27 februari 2005 @ 20:23:33 #218
82589 S-Two
barba macacu
pi_25286384
Ik zag, ik meende gistermiddag, de laatste aflevering van de geheime opdrachtgever. Had hem nog nooit eerder gezien, nu weet ik ein-de-lijk wie de geheime opdrachtgever is!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25287616
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 27 februari 2005 @ 21:50:14 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25287706
Doen het beide niet, wat is het?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25287876
http://www.youthful.nl/notweb/b-pro.nl_bassi_en_driaan.zip hier dan.
Echt een geweldig filmpje, je ziet het zelf wel !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25288699
Komt B&A weer een beetje tot leven ?
sig verwijderd door FA
pi_25289498
Waar gaat die nieuwe aflevering over, en wat gebeurt daar?
pi_25301438
daar gaan b1 en b2 naar het circus


doe de b&a mystery game! http://game.bassieadriaan.nl/
geniaal! dan wel niet... zeer geniaal
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:02:16 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_25314327
Dat Bassi & Driaan filmpje is echt geweldig!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:02:29 #226
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_25481463
Adriaaaaaantjuuuuhh teringlijeeeeeeeer ouwe kanalevegeeerrr whehehe
pi_25490628
Ik kijk regelmatig op Nickelodeon maar ik zie B&A nooit meer.

Iemand enig idee of, en zo ja, hoe laat het wordt uitgezonden?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:20:38 #228
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25491413
weekends, van ~6 tot ~7.

Coincidentally komt er 15 maart een nieuwe DVD uit, de lachspektakelshow.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:36:58 #229
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25493289
Goed topic!

Stiekem tvp'tje.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:36:02 #230
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25494213
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:36 schreef BrauN het volgende:
Goed topic!

Stiekem tvp'tje.
TVP heeft niet zoveel zin meer... de meeste die hards zitten op het B&A forum (zie sig)

Maar inderdaad, geweldig topic
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 13 maart 2005 @ 12:04:58 #231
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_25504608
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:59 schreef Roi het volgende:
http://www.youthful.nl/notweb/b-pro.nl_bassi_en_driaan.zip hier dan.
Echt een geweldig filmpje, je ziet het zelf wel !
doet het nog niet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:50:44 #232
117615 Adriaantje
Bassie, in de wagen! Snel!
pi_25708635
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:36 schreef BrauN het volgende:
Goed topic!

Stiekem tvp'tje.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:53:19 #233
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25934957
Mirror?
pi_25935038
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25993312
Ik heb nog een game cdtje van bassie en adriaan thuis liggen
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:05:01 #236
101672 sunshine77
Veel om niet over na te denken
pi_26168874
Link naar de site van de makers van Bassi & Driaan waar je hem en binnenkort het 2e filmpje kan d.loaden:
www.b-pro.nl
Maak je niet druk.
Denk na.
Wees eerlijk.
En .... maak je niet druk
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:54:06 #237
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_27440891
Ik denk dat ik bij deze dit topic toch even een schopje moet geven.

Ik wil namelijk iedereen die op het Bassie en Adriaan forum zat bedanken voor de fijne tijd. Het is jammer dat het zo moet aflopen. Ik had er zeker nog een tijd op willen posten, maar ik vrees dat het er niet meer in zit.

Ik vraag me af of de rest van de forumleden die met de komende lokatie tour mee zouden gaan, nog steeds van plan zijn te gaan of dat met het forum ook meteen de tour is gevallen.
No escape from reality
pi_27451161
uhm... kan je ons uitleggen wat er met het B&A forum is gebeurd?
pi_27452805
Ja , ik was net van plan om wat B&A troep daar te verkopen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27453204
TROEP?!
quote:
www.bassieenadriaan.nl


Beste iedereen,

Zonder er doekjes om te winden of wat dan ook: www.bassieenadriaan.nl en alle onderliggende sites zijn niet meer. De radio, de infopagina, de muziekpagina, het forum, alles is weg.

Nu hoor ik mensen al denken: ja, weg, maar voor hoe lang dan?

Voor altijd.

Het was een gigantisch leuk project. Als klein groepje mensen zijn we begonnen op een groot landelijk forum.
Het werd te chaotisch daar dus wilden we een eigen forum en zo is het Bassie & Adriaan forum geboren.

We hebben een grote meeting met Bassie & Adriaan gehad op 1 juli 2004, dat was werkelijkwaar geweldig.
Nu, bijna een jaar later, zijn het diezelfde Bassie & Adriaan die absoluut geen toestemming meer willen geven voor de naam 'Bassie & Adriaan'.

Ik persoonlijk en dus de website in het bijzonder mag geen gebruik meer maken van de naam Bassie & Adriaan. Zoiets komt voor mij ook als een donderslag bij heldere hemel, immers we zijn al sinds februari 2004 onder deze naam bezig.

Het spijt me te moeten zeggen dat ik niet anders kan dan gehoor geven aan het dringende verzoek ermee te stoppen.
Een rechtszaak, een dwangbevel, een boete, dat zie ik absoluut niet zitten, dus rest mij niets anders dan voorgoed, ja voor altijd te stoppen met www.bassieenadriaan.nl en alle andere sites.

Het spijt me geweldig voor iedereen die er zo veel tijd, geld en moeite in heeft willen steken, want ik deed het natuurlijk niet alleen. Er is een hecht team en een hechte groep ontstaan en daar ben ik iedereen dan ook heel erg dankbaar voor.

Bedankt mods, bedankt team, bedankt leden en bedankt iedereen die met plezier heeft meegelezen op het Bassie & Adriaan forum.

Bedankt ook Bassie & Adriaan, Martijn en Bert en iedereen die ooit aan de B&A series/hoorspellen/liedjes etc. hebben meegewerkt voor alles wat jullie gedaan hebben, zonder jullie was er geen forum geweest.

Het betreurt me ècht dat het allemaal zo moet eindigen. De vlag is van stok, de stekker is er uit, het Bassie & Adriaan forum is niet meer.


Ik kan er helaas niets meer in doen. Ik ga er niet meer tegenin, ik leg de pakken er bij neer.

Wat er ook gebeurt... Na regen komt... Kom we gaan er weer...
Nee, deze keer is het afgelopen. Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan al weer.
Het is een feit...

Nogmaals dank aan iedereen! Ik spreek jullie nog wel!


De officiële Bassie & Adriaan homepage blijft natuurlijk bereikbaar: www.bassie-adriaan.nl
N.a.v. het verhaal dat jullie hebben kunnen lezen op de Adriaan Homepage wil ik graag nog een en ander van onze kant toelichten.

Van Adriaan zelf is er vanuit Spanje per telefoon toestemming gegeven om de naam Bassie & Adriaan te gebruiken, de plaatjes (avatars) te gebruiken en om foto's en plaatjes op bijvoorbeeld het forum of de sites te gebruiken, echter binnen een redelijke marge (ter illustratie van je topic dus), het mocht geen opeenhoping worden van duizenden Bassie & Adriaan foto's.
Voor filmpjes en muziek is inderdaad geen toestemming gegeven, maar dat kwam dan ook niet voor, op de pagina's na waar rechten over betaald worden (ik heb het hier over zo'n duizend euro per jaar!).

Iedereen maakt wel eens een fout en met honderden users is het lastig in de hand te houden soms. Lees: "We kunnen nu met ‘Bassie en Adriaan materiaal’ doen en laten wat we willen.", maar van onze kant is altijd alles netjes gevraagd.


Omdat in het verleden users van het forum wat te makkelijk waren hebben we in de tijd dat hierover een gesprek is geweest het forum gesloten en compleet gereorganiseerd.
Filmpjes en muziekjes zijn op het forum nooit meer voorgekomen.

Er is op de Adriaan Homepage te lezen dat er toestemming vanaf Martijn Passchier gekomen zou zijn, dat is van onze kant nooit beweerd.

Nogmaals dank ik iedereen voor de geweldige tijd, het was super, maar helaas is het tot een negatief einde gekomen.

Wat ik nog het meest jammere vind is dat de één "duidelijk vertellen" anders opvat dan de ander. Ik sluit dit hoofdstuk af, dan kan ik misschien weer slapen.

Bedankt voor jullie steun allemaal!
pi_27453330
Wat een jammer einde zeg , en toch blijven het mijn/onze helden!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27454088
Zo, komt toch de ware aard van "Adriaantje" daar weer eens naar boven zeg. Die clown en acrobaat hebben beiden niet lang meer en toch blijven ze zeuren over de rechten van hun materiaal. Ze zijn beiden al 100 keer binnen en een beetje respect voor de fans zou dus geen kwaad kunnen. Aan hen hebben ze dit immers te danken.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:32:29 #243
82589 S-Two
barba macacu
pi_27455630
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef HoSeong het volgende:
Zo, komt toch de ware aard van "Adriaantje" daar weer eens naar boven zeg. Die clown en acrobaat hebben beiden niet lang meer en toch blijven ze zeuren over de rechten van hun materiaal. Ze zijn beiden al 100 keer binnen en een beetje respect voor de fans zou dus geen kwaad kunnen. Aan hen hebben ze dit immers te danken.
Idd zeg! Ik weet niet of ik het hele verhaal nu begrijp maar mijns inziens is dit een beetje triest van de heren B & A
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 29 mei 2005 @ 19:19:25 #244
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_27460689
Ach een verassing is dit niet, ze hebben al eens eerder een Bassie en Adriaan fan site weg laten halen.
  zondag 29 mei 2005 @ 19:47:00 #245
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27461492
Gelukkig is er nog genoeg Bassie te vinden op www.jensenindemiddag.nl . whahhahaha
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 30 mei 2005 @ 00:19:41 #246
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_27469782
Maar gelukkig ben ik er gisteren achter gekomen dat er sinds kort op http://forum.clownenacrobaat.nl/ een forum te vinden is over clowns en acrobaten. Hier kan nog vrolijk doorgesproken worden over clowns en acrobaten.

Edit:
Voor de liefhebbers is er zelfs http://radio.clownenacrobaat.nl
No escape from reality
pi_27469856
Hehe pwnd
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27503647
Volgens mij lijkt dat forum ook erg op het oude forum die nu dicht is.
Maar heeft iemand nog een recente mirror van die leuke B&A weetjes per mail te sturen oid...
Er stonden altijd leuke foutjes op over de afleveringen...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:14:19 #249
121630 Mr.Walt
Yeah baby!
pi_27504802
De serie Bassie en Adriaan is cool, alleen ze met eens ophouden met dat geouwehoer over verbieden en weet ik al wat niet meer, kom op zeg, zonder de diehard fans waren ze allang van de tv verdwenen.
"Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben."
pi_27525197
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:19 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Maar gelukkig ben ik er gisteren achter gekomen dat er sinds kort op http://forum.clownenacrobaat.nl/ een forum te vinden is over clowns en acrobaten. Hier kan nog vrolijk doorgesproken worden over clowns en acrobaten.

Edit:
Voor de liefhebbers is er zelfs http://radio.clownenacrobaat.nl
Wer-Al_Zwowe, is het niet mogelijk om op een kleinere manier verder te gaan? Alleen discussie geen beeld en geluid meer? Dat is toch niet verboden....

[Edit] Laat maar, ik keek niet verder dan m'n neus lang was

[ Bericht 9% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-05-2005 22:57:11 ]
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 1 juni 2005 @ 11:54:44 #251
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_27539348
ze hebben zelfs een advocaat er achteraan gestuurd om het maar uit de lucht te krijgen terwijl het al weg was...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:02:13 #252
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27539606
Wat een stelletje triestelingen

Voortaan maar dvd's downloaden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_27550234
Wat jammer dat die site uit de lucht is, ik heb altijd met plezier meegelurkt op het forum. En Radio Bassie & Adriaan heeft hier regelmatig aangestaan.
Jammer dat het zo gelopen is.
pi_27980198
Al 16 dagen stilte in dit topic?

checken jullie dit eens
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:33:24 #255
82589 S-Two
barba macacu
pi_27981978
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:43 schreef Rainboww het volgende:
Al 16 dagen stilte in dit topic?

checken jullie dit eens


Alleen jammer dat het wel nep zal zijn
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:20:24 #256
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27985972
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:33 schreef S-Two het volgende:

[..]



Alleen jammer dat het wel nep zal zijn
Ja, de Honda's bestaan niet meer (niet meer onder kenteken in ieder geval, waar de auto's zelf zijn... waarschijnlijk gesloopt )
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_28361902
Wat een stilte hier pffffffff eerst gingen de topics als een trein.
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 17:25:13 #258
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_28362106
omdat er nu een eigen forum is he
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_28362346
ow??? waar dan? Dacht dat die down was.
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 18:34:30 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_28363891
kijk even in dit topic er staat een linkje naar het nieuwe topic
post van Wer-Al_Zwowe
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_28504269
Ik wil me daar dus aanmelden, alleen kan dat niet want tijdens de registratie moet je wat letters en cijfers (denk ik) overtypen, alleen dat plaatje is bij mij een rood kruis. Iemand van de crew van de site die er antwoord op weet?
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 11:24:53 #262
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_28505316
ah daarom kwamen er geen nieuwe users
opgelost!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_28505943
pi_28509241
jaa ik probeerde me ook al te registreren... no good
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 13:42:41 #265
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_28509975
vanaf heden werkt het weer 100%
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:43:13 #266
101672 sunshine77
Veel om niet over na te denken
pi_28803649
Voor de echte fans heeft B-Pro een aantal parodien gemaakt. Korte leuke filmpjes.

1) Bassi en Driaan: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=52
2) Samsam & Bart: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=67

en nu ook een heelrijke parodie op The A-Team

3) The B-Team: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=89

Veel plezier ermee!!!!!

B-Pro
Maak je niet druk.
Denk na.
Wees eerlijk.
En .... maak je niet druk
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:24:45 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_28806754
Die van Bassi en Driaan was strak, nu die andere 2 ff downloaden
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:01:28 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_28810178
Heet dat niet spammen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_28859340
Bassie en Adriaan verdienen een lintje!

B&A jeudsentiment ten top, ik houd van die gasten
Deze zijn heilig voor mij, vrolijk mee opgegroeid

Bassie en Adriaan, mijn eeuwige jeugdhelden met David de kabouter en Alfred J. Kwak
pi_28874307
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:02 schreef Zapper het volgende:
Wat een stelletje triestelingen

Voortaan maar dvd's downloaden.
Jammer dat je hier niet om "warez" mag vragen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29639646
Ik ben pas in Vianden geweest van het weekend in Lux. En daar zijn idd voor de aflevering 12 van "De reis door Europa" afleveringen gemaakt, jaarrrren terug.
Ik meen zelfs de plek gevonden te hebben waar:
* Baron van Neemwegge zijn hoofdkwartier bouwde om B&A in de omgeving in de gaten te houden.
* De plek waar B&A langsreden naar beneden in hun Ferrari waarna later een B-boef het "Deviation" bord achter een bushokje neerzette.
* De plek waar B&A de boefen bij de stuwdam het water in leidde
* De plek waar B&A in de val liepen en waar Adriaan de baron met zijn vriendjes ontmoette in een steegje, nadat hij de auto had geparkeert.

kan iemand van deze scenes een screenshot maken? Zodat ik kan kijken of dat idd die plekken zijn waar ik 13 jaar ofzo later heb gestaan ?
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:03:50 #272
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29640618
Drommels, drommels en nog eens drommels! Die vervelende clown en die irritante acrobaat nu ook al op Fok!
Ik heb ook altijd pech!
pi_29653694
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef GSMboy het volgende:
Ik ben pas in Vianden geweest van het weekend in Lux. En daar zijn idd voor de aflevering 12 van "De reis door Europa" afleveringen gemaakt, jaarrrren terug.
Ik meen zelfs de plek gevonden te hebben waar:
* Baron van Neemwegge zijn hoofdkwartier bouwde om B&A in de omgeving in de gaten te houden.
* De plek waar B&A langsreden naar beneden in hun Ferrari waarna later een B-boef het "Deviation" bord achter een bushokje neerzette.
* De plek waar B&A de boefen bij de stuwdam het water in leidde
* De plek waar B&A in de val liepen en waar Adriaan de baron met zijn vriendjes ontmoette in een steegje, nadat hij de auto had geparkeert.

kan iemand van deze scenes een screenshot maken? Zodat ik kan kijken of dat idd die plekken zijn waar ik 13 jaar ofzo later heb gestaan ?
das met amerika helaas de enige serie die ik nog niet op dvd heb

heb je foto's gemaakt?
  Moderator maandag 15 augustus 2005 @ 13:19:47 #274
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_29654452
Dat is de reis door europa hoor en op http://www.clownenacrobaat.nl en dan naar info vind je ook verschillende plaatjes van de lokaties.

Overigens was het een Lotus en geen Ferrari
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_29654836
aha, daar is die site gebleven! Ik dacht dat ie ten dode was opgeschreven......
  Moderator maandag 15 augustus 2005 @ 14:11:31 #276
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_29655895
nee nee, we mochten alleen de naam bassie en adriaan niet meer gebruiken
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:34:33 #277
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29656494
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
nee nee, we mochten alleen de naam bassie en adriaan niet meer gebruiken
pi_29657128
Ga je op vakantie in Frankrijk, kom je op een boulevard en kijk je hier tegenaan



Heb toch wel heel even heel hard ADRIAAANTJEEEE geroepen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:52:30 #279
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29660924
Oh ja bij dat kasteel zijn wij ook ooit nog eens geweest. Gaaf strand daar.
pi_29661760
Oui... En je kan helemaal om het kasteel heen klauteren, haha
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:26:56 #281
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29665662
Lokatietours zijn okee!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_29671016
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef wonderer het volgende:
Lokatietours zijn okee!
Zo is de plek waar B&A de berg af(of op) reden tijdens de omleiding in Luxemburg opgenomen op het bergweggetje iets hogerop de heuvel waar de baron zijn hoofdkwartier had geplaatst.
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:11:03 #283
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29674648
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Zo is de plek waar B&A de berg af(of op) reden tijdens de omleiding in Luxemburg opgenomen op het bergweggetje iets hogerop de heuvel waar de baron zijn hoofdkwartier had geplaatst.
Ik ben vorig jaar in Vianden geweest, maar die plek konden we niet vinden. De steegjes wel, wat erg gaaf was, en naast die rivier op en neer springen en keihard VERRADERS!! roepen is ERG bevredigend
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_29676548
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in Vianden geweest, maar die plek konden we niet vinden. De steegjes wel, wat erg gaaf was, en naast die rivier op en neer springen en keihard VERRADERS!! roepen is ERG bevredigend
Note voor volgende keer, goed onthouden he ?
Als je via Putscheid rijdt rij je langs een plek met mooi uitzicht. Daar is die baron Headquarter scene opgenomen.... . Als je vanuit Vianden rijdt moet je de brug bij de stuwmeer over en 3 minuten rijden ofzo .
Dit is dus die plek. Naast de huizen :
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:11:59 #285
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29677257
We waren te voet, helaas. We konden dus niet heel ver. Maar goed, volgende keer beter

Een collega van het Forum is naar Lanzarote geweest, dat was pas echt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_29703356
Joepie.
B&A komen weer terug op Nickelodeon.
maar wat een klotetijdstip zeg .

http://script01.nickelodeon.nl/page.php?id=1122366567791&subid=1123160071620

8.45.......... Dan ben ik aan het studeren......
Doe dan liever iets van 16.00 ofzo?

  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:00:16 #287
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29703712
Toch maar de DVDs kopen dan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30259347
mn broer en vriendin zijn langs de vesting in Naarden geweest. foto's!





pi_30269668
Oooo stoer!! Ik ben zelf vorig jaar bij de ruine van Teylingen wezen kijken! De hideout van de boeven in de serie van de kroon
pi_30270076


Ik ga ook eens naar die ruïne. Nostalgie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31160125
Bassie en Adriaan komt toch weer op TV? Bij welke aflevering zijn ze nu
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:22:19 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31205780
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef GSMboy het volgende:
hallo???????
Ik geloof dat ze met de diamant bezig zijn, maar daar durf ik geen vergif op in te nemen. Ik kijk namelijk niet, alles voor twaalf uur is veel te vroeg
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:22:38 #294
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_31381188
De nieuwe tijden zijn ook grote bagger
En Talpa neemt de beste tijden in
Maar als ik mocht kiezen, dan lekker om 2 uur ofzo, als Nick begint
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Spellchecker dinsdag 29 november 2005 @ 15:15:54 #295
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_32672374
ik heb de B&A reeks al een tijdje niet meer gevolgd, maar ik kwam via via plotseling wat recente foto's tegen van Paul van Gorcum (de baron dus) en ik vond het wel waardig om ze in dit topic te plaatsen (kun je zien hoe oud die is geworden):




Bron: http://www.rechtzodiegaat.com/

Tevens -purist.
pi_32675679
haha leuk!
pi_32675733
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef NoBody122 het volgende:
ik heb de B&A reeks al een tijdje niet meer gevolgd, maar ik kwam via via plotseling wat recente foto's tegen van Paul van Gorcum (de baron dus) en ik vond het wel waardig om ze in dit topic te plaatsen (kun je zien hoe oud die is geworden):

[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: http://www.rechtzodiegaat.com/

De Baron
  Spellchecker dinsdag 29 november 2005 @ 21:33:28 #298
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_32681395
Heeft iemand trouwens die nieuwe serie van Bassie al gezien?

Meningen?
Tevens -purist.
pi_32681481
nieuwe serie van bassie? wat heb ik gemist?
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:38:28 #300
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_32685126
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef NoBody122 het volgende:
Heeft iemand trouwens die nieuwe serie van Bassie al gezien?

Meningen?
Ik weiger hem uit principe te kopen en de serie op Nick was me te vroeg, maar ik heb bar weinig positieve geluiden gehoord (behalve dan van Bas zelf). Steekwoorden: saai, slecht geacteerd, weinig verhaal, geherkauwde grappen en out of character clown.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 30 november 2005 @ 00:35:57 #301
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_32686707
Tja, het is inderdaad minder zonder Adriaan. Leuk om een keer te zien, maar verder...
Wel Paul van Gorcum als adviseur van Sinterklaas
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')