abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_17847690
Okee, hier is dus topic #41.
De vorige topic is erg langzaam gegaan, dus ik verwacht nu van jullie dat jullie allemaal spannende dingen gaan meemaken en die hier gaan posten.
Ja, dat is een eis.


Ook is het niet zulk mooi weer, dus neem ik aan dat jullie niks beters te doen hebben dan binnen achter de computer te zitten en af en toe op de fok! forum te kijken. (dit kan voor sommige mss niet mogelijk zijn omdat die nog zussen hebben die allerlei verwerkingsopdrachten moeten maken, en dit maar niet opschiet)

Pretty long History beetje te lange lijst vind ik
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 40
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #39
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #38
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #37
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #36
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #35
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #34
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #33
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #32
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #31
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #30
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #29
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #28
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #27
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #26
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #25
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #24
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #23
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #22
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #21
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #20
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #19
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #18
Hét OSG Slowchat Topique #17
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #16
OSG De Hogeberg Slowchat topic #15
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #14
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #13
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #12
Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique

Verder weet ik niet veel meer te vertellen op deze winderige, regenachtige, donkere zaterdag na- middag.
En ik wens jullie nog veel zonneschijn toe!

oh, wat klinkt dat toch heeeeerlijk tuttig!

Veel post plezier toegewenst
pi_17847746
Mooie OP. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:09:45 #3
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_17847922
heeeeeeeeelemaal nieuw!

nieuwe ronde nieuwe kansen


ow in het vorige topic vroeg iemand om mijn IP... Ik dacht dat jij zo'n computerfreak was? Kun je m'n IP niet achterhalen? De LOI geeft een cursus hacken volgens mij...

Mijn IP is gewoon 'Texels' omdat ik alleen op Texel internet heb... Dat is trouwens best goed voor een mens! Eigenlijk zou het helemaal niet verkeerd zijn als alle computers en TV's kapot gingen voor een periode. Mensen kijken veel te veel TV. Het is toch idioot dat je het nog echt stom vind ook als je je favo programma mist? Wat mis je nou eigenlijk? Persoonlijk vind ik dat er sowieso veel onzin op TV is... En de programma's die niet onder de onzin vallen zijn niet leuk genoeg om te kijken. (Discovery Channel is een verhaal apart want dat blijft leuk) ... Neem nou het nieuws... vind iemand dit belangrijk/interessant/leuk? Leuk valt sowieso al af. Het is alleen maar ellende.

Hupsakee door naar het volgende onderwerp om er maar een mooi onsamenhangend geheel van te maken: Ik zit gisteren in de kroeg...(alweer) en ik had een interessante gesprek over hoe slecht TV voor de mensheid was. Sterker nog we kwamen tot de conclusie dat er zonder TV (bijvoorbeeld) ook geen aanslag was geweest in Spanje. Wat heeft het voor zin voor een terrorist om een aanslag te plegen als bijna niemand het te weten komt? Ze kicken op die wereldpubliciteit.. Die hebben ze nodig!

(ik doe m'n best dit topic vol te krijgen)

Ach ja.. soms heb je van die hersenspinsels... Ik ga weer lekker TV kijken en daarna nog even computeren om m'n zogenaamde nep-sociale leven op peil te houden en mee te kunnen praten over de dingen die op TV waren... Want anders hoor je er toch niet meer bij?
mijn wereld is jouw wereld
pi_17848096
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:09 schreef Chup het volgende:
Mijn IP is gewoon 'Texels' omdat ik alleen op Texel internet heb... Dat is trouwens best goed voor een mens! Eigenlijk zou het helemaal niet verkeerd zijn als alle computers en TV's kapot gingen voor een periode. Mensen kijken veel te veel TV. Het is toch idioot dat je het nog echt stom vind ook als je je favo programma mist? Wat mis je nou eigenlijk? Persoonlijk vind ik dat er sowieso veel onzin op TV is... En de programma's die niet onder de onzin vallen zijn niet leuk genoeg om te kijken. (Discovery Channel is een verhaal apart want dat blijft leuk) ...
Sommige mensen overdrijven inderdaad een beetje met heel erg veel tv-gekijk, .
quote:
Neem nou het nieuws... vind iemand dit belangrijk/interessant/leuk? Leuk valt sowieso al af. Het is alleen maar ellende.
Het is belangrijk om te weten wat er in de wereld om gaat. Het journaal is informatief en niet voor amusement. Verder is het wel belangrijk en soms ook interessant. Ik kijk overigens nooit naar het journaal.
quote:
Hupsakee door naar het volgende onderwerp om er maar een mooi onsamenhangend geheel van te maken: Ik zit gisteren in de kroeg...(alweer) en ik had een interessante gesprek over hoe slecht TV voor de mensheid was. Sterker nog we kwamen tot de conclusie dat er zonder TV (bijvoorbeeld) ook geen aanslag was geweest in Spanje. Wat heeft het voor zin voor een terrorist om een aanslag te plegen als bijna niemand het te weten komt? Ze kicken op die wereldpubliciteit.. Die hebben ze nodig!
Alsof het in de Middeleeuwen zoveel beter was zonder comminucatiemiddelen. Nu weet men wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd en er bestaat internationale controle. Vroeger kon je in de rimboe van Afrika afslachten wat je wilde.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17849485
Hm, verwarming ligt er hier een beetje uit, geen warm water meer etc. Begint koud te worden. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17849890
Deze wil ik jullie overigens niet onthouden:






"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17850681
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze wil ik jullie overigens niet onthouden:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Heel netjes
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17850709
Overigens, Heren 1 is KAMPIOEN

Jaja, we hebben de 2e klasse afgemaakt, geen enkele wedstrijd verloren, in het hele seizoen slechts 6 sets tegen gehad. Misschien hebben we daardoor wel het hoogste puntenaantal van de hele NeVoBo competitie

Je kunt iig een teamfoto in de Texelse Courant verwachten, waarschijnlijk volgende week dinsdag. Volgende week zaterdag spelen we om half 2 nog een erewedstrijd in Ons Genoegen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17850870
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Heel netjes
Voor de echte liefhebber heb ik ze ook nog in nog hogere resolutie.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17850954
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, Heren 1 is KAMPIOEN

Jaja, we hebben de 2e klasse afgemaakt, geen enkele wedstrijd verloren, in het hele seizoen slechts 6 sets tegen gehad. Misschien hebben we daardoor wel het hoogste puntenaantal van de hele NeVoBo competitie

Je kunt iig een teamfoto in de Texelse Courant verwachten, waarschijnlijk volgende week dinsdag. Volgende week zaterdag spelen we om half 2 nog een erewedstrijd in Ons Genoegen
Goed gedaan. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17851349
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:09 schreef Chup het volgende:
Mijn IP is gewoon 'Texels' omdat ik alleen op Texel internet heb... Dat is trouwens best goed voor een mens! Eigenlijk zou het helemaal niet verkeerd zijn als alle computers en TV's kapot gingen voor een periode. Mensen kijken veel te veel TV. Het is toch idioot dat je het nog echt stom vind ook als je je favo programma mist? Wat mis je nou eigenlijk? Persoonlijk vind ik dat er sowieso veel onzin op TV is... En de programma's die niet onder de onzin vallen zijn niet leuk genoeg om te kijken. (Discovery Channel is een verhaal apart want dat blijft leuk) ... Neem nou het nieuws... vind iemand dit belangrijk/interessant/leuk? Leuk valt sowieso al af. Het is alleen maar ellende.
Heel diepzinnig gedacht allemaal ja, maar je hebt wel gelijk, mensen kijken idd te veel tv. Allemaal te commercieel geworden, terug gaan naar toen er maar 3 zenders waren maar?
quote:
Hupsakee door naar het volgende onderwerp om er maar een mooi onsamenhangend geheel van te maken: Ik zit gisteren in de kroeg...(alweer) en ik had een interessante gesprek over hoe slecht TV voor de mensheid was. Sterker nog we kwamen tot de conclusie dat er zonder TV (bijvoorbeeld) ook geen aanslag was geweest in Spanje. Wat heeft het voor zin voor een terrorist om een aanslag te plegen als bijna niemand het te weten komt? Ze kicken op die wereldpubliciteit.. Die hebben ze nodig!
Mee eens, ik denk echt dat t gedeeltelijk door die grootte publiciteit komt, wat zouden ze er anders mee kunnen bereiken om een trein op te blazen, alleen de mensen in Spanje bang maken? Nee, de hele wereld moet het te weten komen!
quote:
(ik doe m'n best dit topic vol te krijgen)
Heel lief van je.
quote:
Ach ja.. soms heb je van die hersenspinsels... Ik ga weer lekker TV kijken en daarna nog even computeren om m'n zogenaamde nep-sociale leven op peil te houden en mee te kunnen praten over de dingen die op TV waren... Want anders hoor je er toch niet meer bij?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is belangrijk om te weten wat er in de wereld om gaat. Het journaal is informatief en niet voor amusement. Verder is het wel belangrijk en soms ook interessant. Ik kijk overigens nooit naar het journaal.
quote:
Alsof het in de Middeleeuwen zoveel beter was zonder comminucatiemiddelen. Nu weet men wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd en er bestaat internationale controle. Vroeger kon je in de rimboe van Afrika afslachten wat je wilde.
De Middeleeuwen was een hele andere tijd kees, daar hadden ze andere "normen en waarden"
Dat kun je echt niet vergelijken met de tijd van nu!
pi_17851363
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, Heren 1 is KAMPIOEN

Jaja, we hebben de 2e klasse afgemaakt, geen enkele wedstrijd verloren, in het hele seizoen slechts 6 sets tegen gehad. Misschien hebben we daardoor wel het hoogste puntenaantal van de hele NeVoBo competitie

Je kunt iig een teamfoto in de Texelse Courant verwachten, waarschijnlijk volgende week dinsdag. Volgende week zaterdag spelen we om half 2 nog een erewedstrijd in Ons Genoegen
gefeliciteerd!
pi_17851430
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mooie OP. .
dankje...
pi_17851617
Harde wind, dat wordt straks weer lekker doortrappen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17851638
Okee, dit zijn dus de "statistieken" van mijn zus...

Statistieken
Geregistreerd op: zaterdag 20 maart 2004 @ 14:04
Laatste bezoek: 4 uur, 4 minuten geleden
Aantal posts: 9 (gemiddeld 35 per dag)

beangstigend of normaal?
pi_17851708
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Okee, dit zijn dus de "statistieken" van mijn zus...

Statistieken
Geregistreerd op: zaterdag 20 maart 2004 @ 14:04
Laatste bezoek: 4 uur, 4 minuten geleden
Aantal posts: 9 (gemiddeld 35 per dag)

beangstigend of normaal?
so far niet erger dan gemiddeld, maarja, wat niet is, kan nog komen he
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17851809
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:21 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

so far niet erger dan gemiddeld, maarja, wat niet is, kan nog komen he
waar slaat die gemiddeld 35 per dag op??!
Vandaag heeft ze voor t eerst gepost en zoals je ziet alleen maar 9 dingen...
pi_17851853
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:


Ik lees de krant. Twee kranten zelfs.
quote:
[..]

De Middeleeuwen was een hele andere tijd kees, daar hadden ze andere "normen en waarden"
Dat kun je echt niet vergelijken met de tijd van nu!
Ja, natuurlijk. Maar zoals Chup het voorstelt zonder televisie en andere massamedia waren we in dat tijdperk blijven steken. Tja, net wat je leuk vindt. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17851876
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17851901
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:26 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

waar slaat die gemiddeld 35 per dag op??!
Vandaag heeft ze voor t eerst gepost en zoals je ziet alleen maar 9 dingen...
Het is een gemiddelde per dag. Dus als je in zeg 1 uur tijd 5 berichtjes post is dat dus gemiddeld (24 x 5) 60 posts per dag. Ik vind het ook een beetje idioot, overigens. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17851940
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het is een gemiddelde per dag. Dus als je in zeg 1 uur tijd 5 berichtjes post is dat dus gemiddeld (24 x 5) 60 posts per dag. Ik vind het ook een beetje idioot, overigens. .
idd..
pi_17851961
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:26 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

waar slaat die gemiddeld 35 per dag op??!
Vandaag heeft ze voor t eerst gepost en zoals je ziet alleen maar 9 dingen...
Nouja, er staat ook per dag, dat rekenen ze dus ook de andere kant op
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17851979
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

idd..
Kijk, nu is het bijv. al dit:
quote:
Geregistreerd op: zaterdag 20 maart 2004 @ 14:04
Laatste bezoek: 4 uur, 22 minuten geleden
Aantal posts: 9 (gemiddeld 34 per dag)
Dus alweer 1 post per dag minder.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17852022
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Kijk, nu is het bijv. al dit:
[..]

Dus alweer 1 post per dag minder.
idioot is het niet iig, het is gewoon een systeem. Het zou idioot zijn als ze nu zouden zeggen: 9 posts per dag.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_17852073
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

idioot is het niet iig, het is gewoon een systeem. Het zou idioot zijn als ze nu zouden zeggen: 9 posts per dag.
Nee, vind ik niet. Je kan namelijk niet een gemiddelde berekenen op zeg 5 posts in een kwartier tijd. Dat soort 'voorspellingen' slaan nergens op en vanaf een dag is dus beter.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')