quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef ajay het volgende:
Tja, fitness is de meer algemene term geworden voor trainen in een gym meestal met toestellen en gewichten en BB is meer naar het opbouwen van het lichaam met gewichten. Over het algemeen is het doel bij BB het groter maken van je lichaam, sculpten, en bij fitness komt wellness, fit zijn aan bod, dus meer cardio e.d.
Creatine is niet sterk spul ofzo, het is een lichaamseigen stof die zorgt voor een verhoogde vochtopname in je spieren en schijnt je normale maximale inspanning met een aantal % te verhogen, maar idd pas als je lichaam op een limiet is gekomen en je deze wilt oprekken. Bij een normaal dieet krijg je al genoeg van dit spul binnen. Die koolhydraten en eiwitten kun je in shakevorm nemen. Werkt in principe het snelst op je lichaam in.
Ik persoonlijk vind het geldklopperij. Sorry, maar ik zie het nut van deze producten pas bij echt zware trainingen, dus wanneer je het al een paar jaar doet. Een banaantje tussen de training door, veel water drinken (eventueel een flesje isotoon) moet genoeg zijn.
Aha, ja ik weet wat creatine is, en iedereen heeft er z'n beetje zijn eigen mening over heb ik gemerkt maar die zijn meestal wel positief. Ik vind die dingen ook erg duur, totdat iemand ze voor me koopt of ik een site vind die ik goedkoop vind ga ik ze halen

. Welk voedsel is erg goed voor koolhydraten/eiwitten? Ik heb veel gehoord over, rijst/kip filé/aardappels etc. Zelfs over kip filet op brood, is dat lekker en hoe doe je dat? Warme kipfilet vind ik heerlijk

En btw, zitten er ook eiwitten in melk?