abonnement Unibet Coolblue
pi_17802437
quote:
Michiel Smit lijsttrekker Europese Verkiezingen

Tijdens de feestelijke startbijeenkomst in Rotterdam voor de campagne Europese Verkiezingen 2004 heeft Nieuw Rechts aangekondigd met Michiel Smit als lijsttrekker de verkiezingen in te gaan. Tegelijk is ook de campagnestek www.MichielSmit2004.nl online gegaan om kiezers te informeren.

Onder de leuze "Nederland onafhankelijk, stem Nieuw Rechts!" zal de partij op jacht gaan naar een zetel in het Europees Parlement. Nieuw Rechts kiest duidelijk positie tegen de toenemende invloed van de Europese Unie en pleit voor behoud van soevereiniteit van de individuele lidstaten.

"Onze 'volksvertegenwoordigers', met name in het Europees Parlement, verkwanselen de Nederlandse belangen, terwijl het Nederlands belang juist voorop behoort te staan voor Nederlandse politici", aldus de lijsttrekker.

Tijdens deze eerste fase van de campagne zal Nieuw Rechts met honderden vrijwilligers op pad gaan met honderdduizenden pamfletten en posters. De gehele lijst en het uitgebreide programma zullen medio april gepresenteerd worden.
Bron: NieuwRechts

Het zou een hele knappe prestatie zijn als het ze zal lukken. Om deel te nemen aan de Europese verkiezingen moet je namelijk toch al snel €11.000 neerleggen, wat erg veel geld is voor zo'n kleine en jonge partij. Zou het ze lukken een zetel te halen?

Ondanks dat de kiesdrempel vrij hoog ligt bij deze verkiezing (100 / 27 = 3,7%) denk ik toch dat ze wel een kleine kans maken. Halen ze het niet hebben ze in iedergeval weer wat publiciteit gekregen doordat ze zendtijd krijgen op Nederland 1,2 en 3.

Voor meer info: http://www.michielsmit2004.nl
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:53:39 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17802476
Ik vraag me af of dit nu zo'n verstandige zet is.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17802535
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vraag me af of dit nu zo'n verstandige zet is.
Waarom niet/wel?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_17802563
Volgens mij hebben ze dat geld nog niet bij elkaar.

Op zich moet een rechtse partij die zich afzet tegen de EU zetels kunnen halen natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17802655
Van mij mogen ze meedoen, want dan zijn ze 11000 euro armer.
I used to be schizophrenic, but we're okay now.
pi_17802717
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:02 schreef Dokter_Mo het volgende:
Van mij mogen ze meedoen, want dan zijn ze 11000 euro armer.
11 rooitjes heb je toch zo bijelkaar als je de juiste mensen kent.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:06:08 #7
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17802743
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Tikorev het volgende:
Waarom niet/wel?
1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.

2) Deze partij is nog veel te klein en veel te onervaren om op Europees niveau mee te draaien. Je kandidaat stellen voor het Europees Parlement slaat gewoon nergens op als je op nationaal en zelfs lokaal gebied nog nat achter de oren bent.

Met 2) als hoofdreden .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17802784
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als je een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.

2) Deze partij is nog veel te klein en veel te onervaren om op Europees niveau mee te draaien. Je kandidaat stellen voor het Europees Parlement slaat gewoon nergens op als je op nationaal en zelfs lokaal gebied nog nat achter de oren bent.

Met 2) als hoofdreden .
Wie niet waagt die niet wint.
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
Ja Fortuyn blijft de geniaalste politicus die we ooit gehad hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_17802804
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wie niet waagt die niet wint.
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
Bijna iedereen?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17802830
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Bijna iedereen?
hehe ok iedereen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:10:13 #11
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17802837
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:05 schreef JohnDope het volgende:
11 rooitjes heb je toch zo bijelkaar als je de juiste mensen kent.
Waarschijnlijk kent hij alleen maar steuntrekkers dan .
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:12:20 #12
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17802894
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:
Wie niet waagt die niet wint.
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
Ja Fortuyn blijft de geniaalste politicus die we ooit gehad hebben.
Fortuyn was een door de wol geverfde relnicht met charisma en visie. Michiel Smit is een kale snotaap die net komt kijken.

Je moet wel reëel blijven. 3x raden wat ik denk dat er van dit waagstuk terecht zal komen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17802990
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Fortuyn was een door de wol geverfde relnicht met charisma en visie. Michiel Smit is een kale snotaap die net komt kijken.

Je moet wel reëel blijven. 3x raden wat ik denk dat er van dit waagstuk terecht zal komen.
Ja ik ken die kerel eigenlijk niet, ik ken alleen ome Berlus uit het EU parlement maar daar kunnen we als nederlanderzijnde toch niet op stemmen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:16:40 #14
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17802997
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wie niet waagt die niet wint.
PimFortuyn werd in het begin ook door iedereen uitgelachen totdat bijna iedereen op hem ging stemmen
Ja Fortuyn blijft de geniaalste politicus die we ooit gehad hebben.
Bekijk het reëel, ook deze titel is slechts een toeschrijving zoals als ook de titel "de hollandse Haider" dat was. Vlak Frits Bolkestein, Ruud Lubbers, Joop den Uyl, Hans van den Broek, Gert Schutte en Elco Brinkman niet uit... (en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde).

On topic: Ik vind dat Michiel Smit hier teveel hooi op zijn politiek niet volgroeide vork neemt. Mogelijk staan hem de Europese onkostenvergoedingen wel aan...


[ Bericht 7% gewijzigd door sjun op 18-03-2004 19:27:42 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:23:11 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17803153
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:16 schreef sjun het volgende:
On topic: Ik vind dat Michiel Smit hier teveel hooi op zijn politiek niet volgroeide vork neemt. Mogelijk staan hem de Europese onkostenvergoedingen wel aan...
Ik heb ook sterk de indruk dat er onzuivere (bij)bedoelingen in het spel zijn .

Ook dat is met het oog op de toekomst een hoogst onverstandige zet: men zal hem hier in de toekomst genadeloos op afrekenen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17803235
LOL

http://www.arabischeuropeseliga.nl

zullen ze bij de ael leuk vinden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:29:49 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17803340
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:26 schreef JohnDope het volgende:
LOL

http://www.arabischeuropeseliga.nl

zullen ze bij de ael leuk vinden
Tsja...

Op zichzelf grappig, maar natuurlijk is hier in wezen sprake van ordinaire moddersmijterij.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:09:12 #18
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17804258
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:51 schreef Tikorev het volgende:
Halen ze het niet hebben ze in iedergeval weer wat publiciteit gekregen doordat ze zendtijd krijgen op Nederland 1,2 en 3.
Moeten ze wel in alle 19 districten 30 handtekeningen binnenhalen. Met conservatieven.nl lukte dat Smit bij lange na niet.
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:12:28 #19
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17804322
Smit heeft overigens nog een maand om dat geld binnen te krijgen. Voor 14 april moet het binnen zijn. Vervolgens moet ie op 28 april de handtekeningen en de lijst inleveren.
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:14:03 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17804362
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

1) Je openlijk afzetten tegen het Europees Parlement is leuk om lokaal of in Nederland zieltjes te winnen, maar erg onlogisch en onverstandig als een plekje binnen het Europees Parlement juist datgene is wat je ambieert.
Je hebt zoveel Eurosceptische partijen in het EP, o.a. een Deense partij en de UK Independence Party.
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:14:53 #21
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_17804381
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:16 schreef sjun het volgende:

[..]

Bekijk het reëel, ook deze titel is slechts een toeschrijving zoals als ook de titel "de hollandse Haider" dat was. Vlak Frits Bolkestein, Ruud Lubbers, Joop den Uyl, Hans van den Broek en Elco Brinkman niet uit... (en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde).

On topic: Ik vind dat Michiel Smit hier teveel hooi op zijn politiek niet volgroeide vork neemt. Mogelijk staan hem de Europese onkostenvergoedingen wel aan...
En boer Koekoek dan ?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_17804752
quote:
Gaat hij voor het Amerikaanse presidentschap of is hij lijsttrekker van een partij die een Europese zetel probeert te halen??
pi_17804791
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Gaat hij voor het Amerikaanse presidentschap of is hij lijsttrekker van een partij die een Europese zetel probeert te halen??
LOL .

Nu ik die website bekijk denk ik het eerste .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:36:27 #24
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17804793
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:02 schreef Dokter_Mo het volgende:
Van mij mogen ze meedoen, want dan zijn ze 11000 euro armer.
Bij driekwart van de kiesdeler krijg je het terug.

En die 11.000 euro nu kan veel effectief zijn dan die euro's in een landelijke campagne.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_17804864
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bij driekwart van de kiesdeler krijg je het terug.

En die 11.000 euro nu kan veel effectief zijn dan die euro's in een landelijke campagne.
Als je het slim speelt is het een goedkope manier om flink wat reclame voor jezelf te maken. Dan hoeft het resultaat nog niet eens een zetel te zijn, of het geld terug. Maar ja, bij post-Fortuyn-partijtjes als Ratelband.nl, Conservatieven.nl en AVD bij de laatste kamerverkiezingen was het gewoon weggegooid geld, van die partijen is na deze verkiezingen ook weinig meer vernomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')