pi_17784766
Het klinkt een beetje alsof je vriend zich wat ongemakkelijk voelt nog, zich nog niet durft te geven.

Het is ook heel wat na 2 jaar wachten voor het eerst sex hebben...

Kijk eens of je hem kan helpen zijn lichaam te ontdekken, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar sex met elkaar is een ontdekkingsreis, help hem op die reis...

Leg hem neer, laat hem lekker zijn ogen dichtdoen, muziekje erbij, kaarsjes aan, lekkere sfeer dus....
En ga hem strelen over heel zijn lichaam heen, laat geen plekje onberoerd, streel verderlicht, kras zachtjes met je nagels, speel met je mond en tong, maar laat de geslachtsdelen met rust...
Gebruik een veertje of een zacht borsteltje en dat soort dingen om te strelen, speel met de zinnen...

Pas na een tijdje ook met de geslachtsdelen gaan spelen, wees zacht en ontdekkend en laat hem gewoon liggen, ontspannen zijn....

Zo help je hem zijn lichaam te leren kennen, om gewoon te worden met de reactie's van zijn lichaam, geef hem vertrouwen....
En je maakt hem zo geil als een klontje

Je kan vragen of hij datzelfde bij jou wil doen, zo leert hij jouw lichaam kennen, jouw reactie's, word hij vertrouwd ermee...

Wees geduldig....

Je kan proberen te praten erover, doe dat met tact, zijn ego lekker de grond in trappen maakt het probleem alleen maar groter, hij zal zich nog minder aan je durven te geven.
Wat houdt hem tegen om zich te geven, is hij bang om het fout te doen, is hij bang je pijn te doen, is hij onzeker over zichzelf?

Erover doorzeuren, of lang erover praten werkt niet, hou het licht en kort...

Neem het heft in handen, laat hem zien wat je lekker vind door het bij jezelf voor te doen.
Ga eens naar de wc zogenaamd en kom poedelnaakt terug de kamer in en ga bij hem op schoot zitten, verleidt hem, strip voor hem dat soort dingen, probeer hem maar uit zijn schulp te lokken, maar denk eraan, gebruik tact, als hij zich er erg opgelaten bij voelt dan zal je het toch wat rustiger aan moeten proberen.

Opzich kan je iedereen leren om goed in bed te zijn, mits je geduld hebt en iemand wat wil leren...
Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space
pi_17784963
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:44 schreef Rooie_Zita het volgende:

[..]

ok, enorm pijnlijke bekentenis, gelieve hier met veel tact op te reageren:
Het heeft meer dan 2 jaar geduurd voor onze eerste keer...

Het wordt nog pijnlijker...(dus nog meer tact)
Hij is toen niet eens klaargekomen.

Wat moet ik doen? Hem 5 jaar droogzetten? Dat hou IK niet vol!
ik denk dat jullie sexueel wel compatible zijn maar niet compliant... oftewel het gaat niet werken je kan een zilveren ring oppoetsen zoveel je wil maar het zal nooit goud worden!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17794512
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:08 schreef visj het volgende:

[..]

supertip! das het enige dat ik even kwijt wil
Bedankt... ben hier 6 of 7 jaar geleden mee begonnen bij mijn toemalige vriendin...en heb zo onze relatie stapsgewijs interessanter gemaakt...je leert niet alleen een hoop over je partner..maar je leert netzo veel over je zelf... want je moet toch over je eigen antwoord na denken...

en rooie_zita, erodome heeft gelijk...spelende wijs ELKAAR ontdekken... je leert niet alleen elkaar kennen, maar ook je eigen lichaam.
ondanks dat mijn vriendin terug houden was (emphasize WAS) heeft zij mij op deze manier ook een aantal dingen geleerd. ze is geen beest in bed (net als ik) maar heeft een subtilere aanpak nodig...ben soms een paar uur tot een halve dag van te voren beizg haar "op te warmen". verleiden, uitdagende uitspraken, een knabbeltje aan haar oorlelletje, wat zoenen in haar nek als we midden in de stad staan... dit werkt bij ons heel goed....

probeer het gewoon eens...en heb (nog ff wat) geduld

good luck
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_17805452
Merci allemaal, 'k zag het even niet meer zitten...
Heb nu terug goeie moed om er nog wat aan te werken...
Tips en eigen ervaringen blijven welkom natuurlijk!
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:24:15 #55
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_17814560
Dit gaat niet om lichamelijke motoriek, maar puur om psychologie. Hij moet weer de man in zich terug vinden.

Als ik het zo lees (als het niet zo is spijt mij dat maar het is dan toch relevant voor mijn stukje) is hij een bedeesde, rustige en verlegen jongen op sexueel gebied. Het grootste probleem is dat hij is opgevoed (net zoals de rest van de westerse wereld) met de gedachte dat jongens lief, romantisch en vooral braaf moeten zijn tegen hun ega.

Echter, het is zo dat de oerinstinkten bij vrouwen zo bepaald zijn dat ze het meest opgewonden worden van de 'sterkste' mannetjes, deze hebben dan vervolgens het meeste recht om te paren en zullen ook het meeste paren. Deze mannetjes moeten niet alleen sterker zijn dan de andere mannetjes maar zeker ook tov de vrouwen.

Dit doortrekkend naar jullie relatie vermoed ik dat hij toch wel onder jouw spreekwoordelijke duim zit en dat hij alles over heeft om jouw tevreden te stellen. Dit is dus het tegenovergestelde van de menselijke evolutie (lees: mannetjes zijn sterker dan de vrouwen in relatie). Indien hij zich qua sex maar gelijkwaardig opstelt hoeft dat op dit gebied geen probleem te zijn, maar als hij ook op dit gebied alles doet om het jouw naar de zin te maken (en meer de vrouwelijke rol op zich neemt) levert dit wel problemen op.

Wat hij moet doen is een kijkje nemen op een site als: www.fastseduction.com en de man in zich terug vinden. Er staat een heleboel op dat je niet altijd even letterlijk moet nemen (net zoals dit stukje) maar voor de 'zachtere' mannen onder ons is het goed om er eens een tijd rond te kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door megajelquer op 18-03-2004 23:29:17 ]
Buck it
pi_17816891
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:34 schreef Rooie_Zita het volgende:

[..]

Euh... Ben wel al ruim anderhalf jaar bezig om hem subtiel een beetje bij te sturen...
Heeft die geen richtings gevoel
pi_17943167
megajelquer, bangelijk hoe je zo'n pijnlijk juiste analyse maakt. Ale, toch van mijn kant, mijn vriend zou het waarschijnlijk niet echt eens zijn.
Ben idd dominant in de relatie, maar ik ben niet dominant op gebied van seks...
Vorige vriendjes hadden er geen problemen mee...

Nog meer tips blijven welkom.
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:05:14 #58
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17943457
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:48 schreef Rooie_Zita het volgende:
megajelquer, bangelijk hoe je zo'n pijnlijk juiste analyse maakt. Ale, toch van mijn kant, mijn vriend zou het waarschijnlijk niet echt eens zijn.
Ben idd dominant in de relatie, maar ik ben niet dominant op gebied van seks...
Vorige vriendjes hadden er geen problemen mee...

Nog meer tips blijven welkom.
Probleem zit er waarschijnlijk in (zoals al gezegd) dat jongens wordt geleerd op gelijkwaardige voet om te gaan met meiden, dit is zeker goed maar gaat niet op in bed.
De meeste vrouwen vinden het juist lekker als ze geleid worden door de man en af en toe lekker hard genomen worden (dit zijn de woorden van mijn vriendin ). Op een of andere manier kan hij dit dus niet en probeert hij enkel jou te plezieren, hij schiet hier zijn doel voorbij omdat dit jou onzeker maakt over het feit of hij er wel plezier in heeft. Lekker vicieus cirkeltje waar je niet zomaar uitkomt.
Wees niet bang zijn ego te krenken en zeg gewoon dat je het zo niet leuk vindt. Het zal hard aankomen maar zorgt ook voor een opening en basis voor een discussie. Wees gewoon eerlijk en wie weet denkt hij er net zo over maar houdt hij zich juist voor jou in.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17943650
Probeer je meer dominante karakter ook eens in de sex te brengen? Je hoeft je niet gelijk in leer te steken, of met zweepjes te gaan zwaaien, maar je kunt ook een shock-therapy op hem uitproberen.
Als je in de auto zit na een verjaardag, en nog voordat je weg rijd, kun je bijvoorbeeld zijn broek losknopen met de woorden "en nou ben ik geil" of iets dergelijks, en hem een pijpbeurt geven? Gooi voor een keertje alle romantiek overboord, en laat hem merken wat lust is!
If you can't beat them: beat harder next time.
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:29:30 #60
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17943884
Ik kan maar 1 ding concluderen na het lezen van het bovenstaande:

Ge kunt u beter een nieuw lief zoeken.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_18538687
We maken vorderingen...

Ik dacht dat ik dat toch best even meldde!

maandag 19 april 2004 @ 18:26:50 #62
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18541604
je partner sturen dat kan wel, maar je hebt het of je hebt het niet..... vind ik... Dat kan je niet leren denk ik....
  maandag 19 april 2004 @ 23:43:29 #63
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18550799
Ik moet toegeven dat ik niet het hele topic gelezen heb, dus ookal bestaat de kans dat dit al gezegd is, wil ik toch even het volgende zeggen:

Het is best mogelijk hem leren beter te zijn in bed. Het allerbelangrijkste is dat hij het met een 'open mind' benadert. Geen ideeën over hoe het zou moeten zijn, geen taboe's, etc. Je zou moeten constateren of hij dat heeft, en zoniet zou je z'n oogkleppen een beetje af kunnen doen, maar dat moet 'ie vooral zelf doen (en willen doen). Dat is het moeilijkste, verder is het een koekje, dan kan je m vertellen wat jij bijv. wel lekker vind, wat je niet lekker vind, je zou boeken over het onderwerp voor m kunnen kopen (niet zomaar geven, maar het pakken en samen inlezen!) en meer van dat soort dingen.

Maar zoals ik al zei, het moeilijkste wordt het zorgen dat hij dat alles met een 'open mind' benadert, als ie dat nu niet al doet. Je zou een gesprek met m aan kunnen gaan, over sexuele ontdekking, proberen hem te laten zien dat ie z'n overtuigingen zou moeten veranderen.. Alleen het probleem is dat ie dat echt alleen zelf kan, je kan hem een klein duwtje in de goede richting geven maar meer niet. Ik zou als ik jou was, je beslissing dus ook daar op baseren. Probeer het, en kijk of hij het open benadert. Wilt/lukt hem dat niet, dan zal het jou ook niet lukken om hem dingen bij te brengen op dat gebied, en is het een verloren zaak als het echt niet meer gaat zoals het nu gaat.
There is consciousness in all things.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:27:56 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18557539
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:29 schreef Kamphuys het volgende:
Ik kan maar 1 ding concluderen na het lezen van het bovenstaande:

Ge kunt u beter een nieuw lief zoeken.
dat lijkt me ook. kijk als je na een week nog niet weet waar je aan toe bent ála. maar na een jaar moet je gewoon de knoop doorhakken en niet de hele dag met een leeg gevoel rondlopen. als sex zo belangrijk is voor je dan...misschien dat weed of drank of andere drugs een deurtje bij hem openmaken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')