Ja maar op zich is de hoeveelheid chocolade die erin zit niet heel groot, het zijn meer een paar chocoladevlokjes tussen de crueslibrokken... Die moeten we hiet natuurlijk niet vergeten...!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:17 schreef shmoopy het volgende:
Je eet dus feitelijk een chocoladereep en een glas melk als ontbijt.
Het geeft energie, daar wordt reclame mee gemaakt, maar dat geeft een reep chocola dus ook, of een paar happen suiker.
Kortom, dit lijkt me geen gezond every-day ontbijt.
Nee, maar kijk eens wat er verder in en omheen zit?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:20 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ja maar op zich is de hoeveelheid chocolade die erin zit niet heel groot, het zijn meer een paar chocoladevlokjes tussen de crueslibrokken... Die moeten we hiet natuurlijk niet vergeten...!
Neeeeeej, geen terminator!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb ook Cruesli met choco 's ochtends. Jummy jummy, alleen die caramelblokjes wringen zich altijd om een tand heen. Kan je dat weer met je tong los zien te krijgen...
Laura 2000, leuke nickname! Ben jij toevallig een terminator?
Nog wat beans erbij zeker, wilde je zeggenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:14 schreef Adelante het volgende:
eieren met spek? 's ochtends?
Heerlijk, Heerlijk, waarom denk je dat het ontbijtspek heet?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:14 schreef Adelante het volgende:
eieren met spek? 's ochtends?
Witte bonen in tomatensaus, (Baked Beans) en bloedworst (Black Pudding) zijn niet mijn lievelingen bij het ontbijt, maar het engels ontbijt is best lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nog wat beans erbij zeker, wilde je zeggen![]()
Het enige echt gezonde aan dit ontbijt zijn de fruitsalade,de (fruit)jus en de melk!Veel te weinig aan vezels,te veel aan vet en suiker....quote:Op maandag 15 maart 2004 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn lievelings ontbijt is:
Spiegeleieren (dooier vloeibaar!) met spek, verse wafels met ahornsiroop, verse kaiserbrotchen, roombotercroissants, (met kazen, kalfsleverworst, droge ham of zo) verse jus, fruitsalade, melk en een kopje espresso of 2.
Onzin, als je het niet iedere dag eet is dit prima. Je krijgt zat vezels binnen (de fruitsalade en de verse jus) en koolhydraten, eiwitten en vetten heb je ook nodig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:03 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Het enige echt gezonde aan dit ontbijt zijn de fruitsalade,de (fruit)jus en de melk!Veel te weinig aan vezels,te veel aan vet en suiker....
De energie hoeveelheid is het belangrijkste, maar een beetje logisch denken bewijst toch wel dat je s'morgens het meeste moet eten. Je bent immers de hele dag actief. Je tankt je auto toch ook vol vòòr je gaat rijden, anders doet ie het niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In Italie geld weer, ontbijten als een bedelaar, dineren als een vorst.
Het maakt allemaal niet uit, het gaat erom waar jij je lekker bij voelt, en om de hoeveelheden Kcal je per dag binnen krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |