Ik vind die groene DH2 echt geen porum. Net een clown.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag even met mn digicammetje op Leeuwarden CS geweest De klapper is de groene wadloper, maar ik zla de rest ook even posten
[afbeelding]
Nee. .quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:36 schreef sweek het volgende:
Wow, die wil ik ook wel hebben! .
Mogen we je vanaf nu AARS noemen? .
Als je opendagenen in de gaten gaat houden: een van de open dagenen dit jaar is Tilburg, 9 oktober 2004.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
EINDELIJK een plaat gevonden van de motor van een trein. ik ga zeker de data's in de gaten houden van open dagen, lijkt me erg interesant om dit eens echt dichtbij te bekijken.
[afbeelding]
Was het geen locomotief?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag afgelopen zaterdag in Utrecht een vreemdsoortige trein op het perron staan, en volgens sweek wist iemand hier wel wat het was.
Het was 1 wagon waar in het midden geen ramen zaten, alleen aan de voor- en achterkant. Wat er precies opstond weet ik niet meer, alleen weet ik dat er een mobiel nummer op stond. En dat was van de NS. Het was in ieder geval geen graffiti ofzo. En het stond daar maar zo bij het perron te staan. En ik wil gewoon weten wat het was en waarom.
!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:04 schreef QyRoZ het volgende:
Was het geen locomotief?
Van OVL geplukt:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:45 schreef Lucske het volgende:
[..]
Als je opendagenen in de gaten gaat houden: een van de open dagenen dit jaar is Tilburg, 9 oktober 2004.
De UST 96 dus. Dat is een ultrasoontrein. M.b.v. trillingen wordt de staat van het spoor gemeten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die was het!
Ben erbij vergeten te zetten dat ik die zag op Rotterdam Lombardijen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:54 schreef Lucske het volgende:
IC met twee loccen is niet zo heel gek en ICM als vervangend mat. ook niet , hoewel het niet hoort inderdaad.
Duidelijk, maar vervangend ICM in een IC-dienst komt wel eens vaker voor dus.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:32 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ben erbij vergeten te zetten dat ik die zag op Rotterdam Lombardijen.
Dat is wel een uitzondering.... Aangezien de ICM`s meestal nie verder komen dan Rotterdam Centraal.
Niet dagelijks (en dat zei ik ook niet), maar een opzendloc is geen spectaculaire, zeldzame gebeurtenis.quote:2 Locs voor een IC zie je anders nie zo vaak, wel een trek-trek combinatie, het is iig nie dagelijks.
Nu Barendrecht overkapt is vind ik er weinig meer aan. De oude situatie was leuk spotten. Vanaf het noodperron had je zowel zicht op de goederensporen en de reizigerssporen die bovendien nog voorzien waren van de laatste driescharnierportalen. Heb ik nog heel wat foto's gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:52 schreef Thetallguy het volgende:
Mooi station trouwens, Barendrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |