Nu ja, de 6401 t/m 6510 zijn geel/grijs afgeleverd, de 6511 t/m 6520 in NS Cargo-rood. De 6404, 6430, 6443 en 6454 zijn later overgespoten in NS Cargo-rood met andere verf, waardoor die er nog wat beter uitzien. De 6405, 6408, 6473, 6491, 6494 t/m 6499 en 6508 zijn Railion-rood.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:23 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Die roze 6511 is volgens mij origineel rood (NS-Cargo) en is nooit geel/grijs geweest. De eerste x aantal van die 6400-serie is geel/grijs geleverd, de rest rood. De verf was alleen niet echt denderend, aangezien ze dus allemaal roze zijn geworden. Inmiddels zijn er een aantal opnieuw geverfd met hopelijk een betere soort verf. Aangezien NS-Cargo is overgegaan in Railion, zijn ze voorzien van Railion logo's.
Okee, ik snap, logiesquote:Op donderdag 8 april 2004 21:34 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen? Het gaat om een overweg die bezet is als er een IC staat, dus je kunt er wel een muurtje langs bouwen maar dan is je overweg weg.
Met NS loge nog op de voorkantquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Syntus Buffeltje Volgens mij had ik die nog niet in de reeks treinentopics voorbij zien komen
Plan T is dat dan.quote:Een Plan nogwat. Bestaat uit 4 stellen.
Niet, dat is ICK, op je foto staat ICRm.quote:Het interieur van zo'n trein waar tijdens het rijden de deur vanaf buiten open gemaakt kan worden
TV's in de trein met vertraging van de trein, aansluitende treinen.quote:Dubbeldekker 8498, met op de zijkanten de text "Proef Reisinformatie". Wat houdt deze proef in?
En dat deuren openen was een gefaked verhaal. Je krijgt die deur niet zomaar 123 open.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef MREn het volgende:
Niet, dat is ICK, op je foto staat ICRm.
[..]
In die trein krijg je volgens mij tussen Gouda en Den Haag (daar in de buurt in ieder geval) informatie op het scherm zoals het volgende station, overstapmogelijkheden en storingen maar in principe kunnen ze ook gewoon nieuws doorgeven via dat ding. Heb er nog nooit in gezeten, dus kan niet zeggen wat ze nou ook echt laten zien.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dubbeldekker 8498, met op de zijkanten de text "Proef Reisinformatie". Wat houdt deze proef in?
Gvc-Ah(-Nm)quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef sweek het volgende:
[..]
In die trein krijg je volgens mij tussen Gouda en Den Haag (daar in de buurt in ieder geval) informatie op het scherm zoals het volgende station, overstapmogelijkheden en storingen maar in principe kunnen ze ook gewoon nieuws doorgeven via dat ding.
Reisroute, vertraging, weer, mededelingen, dat het om een proef gaat e.d.quote:Heb er nog nooit in gezeten, dus kan niet zeggen wat ze nou ook echt laten zien.
Dat is natuurlijk ook het idee achter een proefbedrijfquote:Op woensdag 14 april 2004 10:59 schreef Larry101 het volgende:
Dat klinkt iig als een interessante proef, mogen ze van mij, als het werkt overal invoeren!
Dan zijn daar natuurlijk redenen voor. Werkt niet volgens verwachting, invoering te duur, noem maar op.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef Larry101 het volgende:
Nou, veel proeven worden uiteindelijk niet ingevoerd en dat zou in dit geval jammer zijn...
-daar kunnen de ramen niet van openquote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef Lucske het volgende:
Ik denk een DD-AR'etje.
nope, foto is heden middag gemaakt van mat in de reizigersdienst.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:13 schreef Bleh het volgende:
Is het er eentje uit de proefserie ICM?
Vandaag zag ik hem ook opeens op spoor 10 staan op Amsterdam CSquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:32 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij stond heel mooi in het midden van perron 6B... en toen kwam ineens dit ding er voor. .
[afbeelding]
Dan ben ik maar een stukje doorgelopen, en toen kon ik hem toch nog mooi fotograferen vanachteren.
[afbeelding]
Van voren ging het dus ietsje minder:
[afbeelding]
Och, ik wil ook wel ergens in een bos langsfietsende studentes gaan verkrachten als je dat een zinvoller tijdsverdrijf vind.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:34 schreef Mardoek het volgende:
Oh god, een treingekkentopic
mocht het nóg niet duidelijk zijn, hierbij dan maar een antwoord waarbij wat verder nadenken over de eventueel aanwezige achterliggende gedachte niet nodig is: een ICR A.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:05 schreef MREn het volgende:
[..]
-daar kunnen de ramen niet van open
-daar is geen 2+1 indeling (beetje slecht te zien op foto)
-daar hebben de stoelen groene (2e) danwel blauwe (1e klas) stof.
Helaas geen koelkast voor onze deelnemer uit 't zuiden!
kom kom, dat antwoord zou te gemakkelijk zijn. ICR en ICM A-bakken hebben de rookzones in de coupe's.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:10 schreef Lucske het volgende:
[..]
mocht het nóg niet duidelijk zijn, hierbij dan maar een antwoord waarbij wat verder nadenken over de eventueel aanwezige achterliggende gedachte niet nodig is: een ICR A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |