abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 18 mei 2004 @ 16:11:49 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_19219964
quote:
Op maandag 17 mei 2004 09:53 schreef Seborik het volgende:
Voor mensen gaan denken, kun je hier echt serieus met feedback terecht en wordt het ook serieus behandeld, maar wanneer hier geen feedback komt, is topic ook te gebruiken voor een goed gesprek of een lolletje.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 18 mei 2004 @ 17:03:06 #202
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_19221294
Angel_of_Dth heeft weer eens een draai om de oren nodig.
pi_19236188
Hardcore, Industrial, Terror...Liefhebbers op het forum??
staat een adres van een ftp server met mp3s....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:09:55 #204
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19236272
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:00 schreef bartrid het volgende:
Hardcore, Industrial, Terror...Liefhebbers op het forum??
staat een adres van een ftp server met mp3s....
Bij gebrek aan Muziekmods heb ik 'm maar eventjes weggehaald.
pi_19237244
dus slowchatten dan maar . oja bartrid ik weet dat et niet mag zo'n link enzo.... maar ik vind, wat je aan et doen bent, een beetje kontvingerij zeg maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kletz op 19-05-2004 10:08:49 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:20:07 #206
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_19237532
Het is helemaal geen kontvingerij. Seborik is even afwezig (gisteren en een deel van vandaag) en Summoner slaapt nog heerlijk, waarschijnlijk dromend over een complete Zappa-verzameling, dus het is alleen maar nuttig voor Vork (die even voor oppas speelt van hun geliefde Muziekkindje) dat deze link gegeven wordt (naar het topic).

Daarnaast kunnen modjes natuurlijk ook altijd wel wat missen.

>:O
pi_19237655
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:20 schreef Wodan het volgende:
Het is helemaal geen kontvingerij. Seborik is even afwezig (gisteren en een deel van vandaag) en Summoner slaapt nog heerlijk, waarschijnlijk dromend over een complete Zappa-verzameling, dus het is alleen maar nuttig voor Vork (die even voor oppas speelt van hun geliefde Muziekkindje) dat deze link gegeven wordt (naar het topic).

Daarnaast kunnen modjes natuurlijk ook altijd wel wat missen.

>:O
ik wist niet dat jij een mod was?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:24:37 #208
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19237663
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:08 schreef Kletz het volgende:
dus slowchatten dan maar . oja bartrid ik weet dat et niet mag zo'n link enzo.... maar ik vind, wat je aan et doen bent, een beetje kontvingerij zeg maar.
We mogen de wereld dankbaar zijn, dat er nog mensen zijn die niet te beroerd zijn om elkander op bepaalde dingen, die gebeuren en eventueel zelfs niet door de beugel kunnen, te wijzen.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:25:09 #209
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_19237679
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:24 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij een mod was?
Only when I'm not eating.

>:O
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:25:43 #210
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19237692
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:24 schreef Kletz het volgende:
ik wist niet dat jij een mod was?
Ik zal het maar netjes houden, maar ik wou iets zeggen over een steen en waar je dan mogelijk onder gelegen zou kunnen hebben.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:29:52 #211
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_19237833
ik vind gewoon dat de mensen die daar voor aangesteld zijn, daar op moeten letten... dat schijnt hun werk te zijn..., zijn ze er niet, moeten ze ff vervangen worden door een tijdelijke back up die alles in de gaten houdt.
Dat is jullie werk. Daar ben je mod voor. Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Daar kan ik gewoon 2 conclusies uit halen:

1) kontvingerij
2) de mod heeft geen backup geregelt voor zijn/haar afwezigheid.

Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, dat zal nooit mijn intentie zijn (tenminste als ik gewoon zeg ) maar ik zie dat gewoon zo en dat zeg ik dan ook . Zo ben ik dan ook weer.....
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:32:18 #213
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_19237866
Zolang het geen betaalde baan is, kun je mensen niet verplichten 24 uur aanwezig te zijn. Daarnaast is er wel vervanging geregeld, maar je kunt niet van die vervanging verwachten om elke dag de 1000 tot 2000 posts in het Muziekforum te lezen naast zijn eigen forum.

>:O
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:36:51 #214
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19237980
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Wodan het volgende:
Hey Vork: Kan een nummer niet vinden....

>:O
Zo, is dat ook weer gefixt
pi_19238154
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Want? Het is wij tegen zij? Users tegen mods? .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:43:32 #216
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19238174
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
ik vind gewoon dat de mensen die daar voor aangesteld zijn, daar op moeten letten... dat schijnt hun werk te zijn..., zijn ze er niet, moeten ze ff vervangen worden door een tijdelijke back up die alles in de gaten houdt.
Dat is jullie werk. Daar ben je mod voor. Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Daar kan ik gewoon 2 conclusies uit halen:

1) kontvingerij
2) de mod heeft geen backup geregelt voor zijn/haar afwezigheid.

Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, dat zal nooit mijn intentie zijn (tenminste als ik gewoon zeg ) maar ik zie dat gewoon zo en dat zeg ik dan ook . Zo ben ik dan ook weer.....
Ik zie het anders. Een forum wordt nogsteeds 'gemaakt' door de users die er zitten. Dat is inclusief moderators die ook gewoon nog user zijn in de eerste plaats. Samen zorg je ervoor dat een forum leuk blijft. Grotendeels is dat gewoon leuk posten, fatsoenlijk met elkaar omgaan en je aan de opgestelde regels houden. Als dat niet gebeurd zul je met elkaar tot een oplossing moeten komen, maar een moderator heeft hierin altijd het laatste woord, of iig de rechten om dan ook daadwerkelijk ervoor te zorgen dat er berichten worden geedit, verwijderd of topics gesloten etc.

Maar doordat je eigenlijk met elkaar nogsteeds het muziek forum leuk probeert te houden, vind ik het helemaal niet vreemd als er policyoverschreidende zaken bij de moderators worden gemeld nog voor ze het eventueel zelf onder ogen krijgen, wat eigenlijk in alle opzichten wel een snellere manier van handelen is. Ook eventuele andere modertators die bij afwezigheid wel een oogje in het ziel willen houden zullen aan de hand van zo'n centraal topic eventueel snel in kunnen grijpen als dat nodig is. Ik ben er eigenlijk wel heel erg blij mee dat er dan nog users zijn die de moeite nemen om hier direct melding van te maken, komt het forum alleenmaar ten goeden

Maargoed, da's ook maar een mening
pi_19238670
duidelijk.... ik ben iemand die gewoon alles recht in zijn of haar gezicht zegt. Vandaar dat ik er niet tegen kan dat iemand zo zit te "klikken" (achter iemand zijn of haar rug om) via dit feedback topic. Vandaar mijn reactie..
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19238825
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:30 schreef Kletz het volgende:
ik vind gewoon dat de mensen die daar voor aangesteld zijn, daar op moeten letten... dat schijnt hun werk te zijn..., zijn ze er niet, moeten ze ff vervangen worden door een tijdelijke back up die alles in de gaten houdt.
Dat is jullie werk. Daar ben je mod voor. Maar gewoon een user die dat doorgeeft kan/mag niet.
Daar kan ik gewoon 2 conclusies uit halen:

1) kontvingerij
2) de mod heeft geen backup geregelt voor zijn/haar afwezigheid.

Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, dat zal nooit mijn intentie zijn (tenminste als ik gewoon zeg ) maar ik zie dat gewoon zo en dat zeg ik dan ook . Zo ben ik dan ook weer.....
1) nee, je zegt eerder al dat je weet dat het niet mag, dus waarom doe je het dan?
Het feedback topic is er ook om dingen te rapporteren die niet door de beugel kunnen en het is al eerder gebeurt dat users links hebben gerapporteerd naar mp3's of posts hebben gerapporteerd waar om warez gevraagd werd.
2) er is wel een backup maar die kan ook niet alles in de gaten houden.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_19238842
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Kletz het volgende:
duidelijk.... ik ben iemand die gewoon alles recht in zijn of haar gezicht zegt. Vandaar dat ik er niet tegen kan dat iemand zo zit te "klikken" (achter iemand zijn of haar rug om) via dit feedback topic. Vandaar mijn reactie..
heeft niks met klikken te maken. Je zegt zelf al dat je weet dat het niet mag, dan kan je verwachten dat iemand er iets over zegt.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_19238974
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:06 schreef bartrid het volgende:

[..]

heeft niks met klikken te maken. Je zegt zelf al dat je weet dat het niet mag, dan kan je verwachten dat iemand er iets over zegt.
ik vind gewoon dat JIJ daar NIET de persoon voor bent. That's it.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19239094
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:10 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik vind gewoon dat JIJ daar NIET de persoon voor bent. That's it.
dus als jij iemand iets ziet doen wat niet mag, zul jij er niks van zeggen omdat je daar de persoon niet voor bent?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_19239236
ik zou et gwoon tegen de persoon zelf zeggen die die link post... en laat et gewoon over aan de mods. die ze weg halen. ja dat doe ik... maar meestal zeg ik gewoon niets tegen die gast noch mod.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:23:54 #223
3878 Vork
Manisch creatief
pi_19239387
Ik vind dat ook hij best de persoon is die daar wat over mag zeggen. of dat nou hier gebeurd of tegen de persoon zelf, dat maakt niet zoveel uit, alleen in dit topic kom je wrs. iets eerder een mod tegen, plus als je je tot een mod richt, dan is de kans dat er sneller wordt ingegrepen stukken groter
pi_19239478
ik had het ook in de thread kunnen zetten en dan had een mod hem ook wel weggehaald maar tussen dat en het in de feedback thread zetten zit geen verschil toch. Zoals Vork al zei zullen de modjes het hier misschien wat sneller zien. Ik vind het niet meer dan normaal dat als je iets ziet wat niet door de beugel kan dat er wat van gezegd wordt, maar klaarblijkelijk zie jij dat anders.
Discussie gesloten.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_19239681
ik vind dat te makkelijk gezegt: Discussie gesloten... dus je hebt geen argumenten meer . beetje jammer.

Maar ja ik zie et gewoon anders en dat heb ik uitgelegt. Discussie nog steeds open
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')