abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 11:53:32 #126
43556 miss_dynastie
pi_17727080
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:52 schreef Anitra het volgende:

Enneh het was niet mijn bedoeling om het topic over te nemen met mijn boduurwoede
Die indruk heeft ook niemand gekregen hoor, Anitra
Hoe is het nu met het nieuwe project?
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 12:40:10 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_17728176
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die indruk heeft ook niemand gekregen hoor, Anitra
Hoe is het nu met het nieuwe project?
ah, dus ik ben niemand.

rottig he Troel, als er een keer iemand is die wat tegen-gas geeft.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 15 maart 2004 @ 12:47:05 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_17728311
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

ah, dus ik ben niemand.

rottig he Troel, als er een keer iemand is die wat tegen-gas geeft.

Een beetje tegengas is niet erg, maar om nou meteen al je posts te gaan zitten editen en zo vind ik erg ver gaan.

Er waren wel degelijk mensen geinteresseerd in hetgeen wat jij gemaakt had... Je weet zelf wel dat sommige dingen ondersneeuwen... Je ziet dat ook in het Zwangerschapstopic... maak je er daar ook zo'n probleem van? Nee dan niet, maar nu schuif je het af op dat het niet het juiste onderwerp is... Dat vind ik gewoon een beetje zwak, sorry...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_17728685
hahaha vandaag nog niet begonnen miss-d
pi_17728878
Mijn crea uitspatting van vanmorgen. Hij moet nu alleen nog op het raampje op de voordeur.
Het rondje is bijna net zo groot al het raampje dus dat lijkt me een leuk gezicht. Helemaal in de lente/pasensfeer.


  maandag 15 maart 2004 @ 13:18:34 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_17728893
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:17 schreef Angel22 het volgende:
Mijn crea uitspatting van vanmorgen. Hij moet nu alleen nog op het raampje op de voordeur.
Het rondje is bijna net zo groot al het raampje dus dat lijkt me een leuk gezicht. Helemaal in de lente/pasensfeer.

[afbeelding]
[afbeelding]
mooi geworden Angel!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:19:30 #132
43556 miss_dynastie
pi_17728910
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

ah, dus ik ben niemand.
Als jij dat zo op wilt vatten, prima. Ik denk dat, behalve jij dus, niemand de indruk heeft gekregen dat Anitra expres haar borduurwerkje heeft verpest om de aandacht van jou af te trekken.
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:21:00 #133
43556 miss_dynastie
pi_17728946
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:08 schreef Anitra het volgende:
hahaha vandaag nog niet begonnen miss-d
Rustig in- en uitademen en goed tellen
Ik heb er nu ook zo een met een rot patroontje , maar het gaat me vast lukken... toch ??
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:21:46 #134
43556 miss_dynastie
pi_17728963
Wow, Angel, ik krijg de lente in mijn bol
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 maart 2004 @ 13:25:54 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17729059
Moussy, waarom reageer je zo gepikeerd? Ik snap dat je trots bent op je zootjes (ik wil ze zien trouwens!!!) en dat je graag enthousiaste reacties wilt op je prestatie, net als iedereen hier. Maar je weet ook dat het vaker gebeurt dat een berichtje ondersneeuwt, en ik begrijp niet helemaal waarom je je dat nu zo persoonlijk aantrekt.

Kan het zijn dat je zo reageert vanwege wat je meldde in het nieuwe moeders-topic? En dat bedoel ik heel serieus, ik kan me dat goed voorstellen, dat is een hele zware beslissing waardoor je behoorlijk van slag kunt raken... en dan op andere gebieden mogelijk sneller geraakt wordt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 maart 2004 @ 13:28:23 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17729107
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:17 schreef Angel22 het volgende:
Mijn crea uitspatting van vanmorgen. Hij moet nu alleen nog op het raampje op de voordeur.
Het rondje is bijna net zo groot al het raampje dus dat lijkt me een leuk gezicht. Helemaal in de lente/pasensfeer.

[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is leuk zeg Angel, lekker vrolijk!

Ik heb gisteren 'Mikki' bij Christan op zijn raam geplakt En ik heb een Nijntje met een treintje gemaakt Ik wil hem op de keukendeur plakken maar Christan denkt daar anders over... Misschien mag het toch, want ik heb de trein groen gemaakt en dat is fout volgens hem Die moet blauw, mama!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:30:09 #137
43556 miss_dynastie
pi_17729145
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij is leuk zeg Angel, lekker vrolijk!

Ik heb gisteren 'Mikki' bij Christan op zijn raam geplakt En ik heb een Nijntje met een treintje gemaakt Ik wil hem op de keukendeur plakken maar Christan denkt daar anders over... Misschien mag het toch, want ik heb de trein groen gemaakt en dat is fout volgens hem Die moet blauw, mama!
Muts
Krijgen we nog een fotooke te zien?
Ik heb als het goed is morgen mijn winnie-de-poeh-paasfiguurtjes-collectie compleet, maar hoe ga ik dat raam nu fotograferen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 maart 2004 @ 13:32:10 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17729194
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Muts
Krijgen we nog een fotooke te zien?
Ik heb als het goed is morgen mijn winnie-de-poeh-paasfiguurtjes-collectie compleet, maar hoe ga ik dat raam nu fotograferen
Ja, ik zal foto's maken. Was het gisteren vergeten, en toen ik eraan dacht sliep Christan al
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17729197
Gaaf Angel, ik wil ook de lente in huis halen, zal ik toch ook maar verf kopen?

Eh nee ik heb mijn borduurwerk niet express verpest, had hem graag op de babykamer gehad
  maandag 15 maart 2004 @ 13:33:36 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_17729225
Pas op hoor Anitra, als je nu ook verf gaat kopen dan wordt Moussy helemaal gek!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:34:14 #141
43556 miss_dynastie
pi_17729245
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:32 schreef Anitra het volgende:
Gaaf Angel, ik wil ook de lente in huis halen, zal ik toch ook maar verf kopen?
Is echt leuk
quote:
Eh nee ik heb mijn borduurwerk niet express verpest, had hem graag op de babykamer gehad
pi_17729333
hmmm toch maar eens gaan kijken dan, want ik vind al die creaties toch wel erg fun

En ik ben gek op beestje op de ramen, mits ik ze zelf gemaakt heb en er ook zelf af kan halen
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 13:38:35 #143
43556 miss_dynastie
pi_17729357
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Anitra het volgende:
hmmm toch maar eens gaan kijken dan, want ik vind al die creaties toch wel erg fun

En ik ben gek op beestje op de ramen, mits ik ze zelf gemaakt heb en er ook zelf af kan halen
En misschien vindt Djen het ook hartstikke leuk
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 14:13:20 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_17730140
quote:
Op maandag 15 maart 2004 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Een beetje tegengas is niet erg, maar om nou meteen al je posts te gaan zitten editen en zo vind ik erg ver gaan.

Er waren wel degelijk mensen geinteresseerd in hetgeen wat jij gemaakt had... Je weet zelf wel dat sommige dingen ondersneeuwen... Je ziet dat ook in het Zwangerschapstopic... maak je er daar ook zo'n probleem van? Nee dan niet, maar nu schuif je het af op dat het niet het juiste onderwerp is... Dat vind ik gewoon een beetje zwak, sorry...
Aangezien ik niet zwanger ben post ik daar verder ook niet.
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als jij dat zo op wilt vatten, prima. Ik denk dat, behalve jij dus, niemand de indruk heeft gekregen dat Anitra expres haar borduurwerkje heeft verpest om de aandacht van jou af te trekken.
Kan je me even aanduiden waar staat dat ik de indruk krijg dat Anitra bewust haar burduurwerk verprutst? Er staat ergens anders al welke indruk ik kreeg na het tonen van mijn zootjes. Le-zen, dan had je voor mij niet hoeven bepalen wat mijn indruk had kunnen zijn.
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, waarom reageer je zo gepikeerd? Ik snap dat je trots bent op je zootjes (ik wil ze zien trouwens!!!) en dat je graag enthousiaste reacties wilt op je prestatie, net als iedereen hier. Maar je weet ook dat het vaker gebeurt dat een berichtje ondersneeuwt, en ik begrijp niet helemaal waarom je je dat nu zo persoonlijk aantrekt.
Het is niet persoonlijk bedoeld, in mijn ogen moet je op dit moment borduren of glasverven wil je nog enigzins interessant zijn. Ik ben niet de eerste die pronkt met een eigen-frutsel die geen oeh of ah krijgt.
quote:
Kan het zijn dat je zo reageert vanwege wat je meldde in het nieuwe moeders-topic? En dat bedoel ik heel serieus, ik kan me dat goed voorstellen, dat is een hele zware beslissing waardoor je behoorlijk van slag kunt raken... en dan op andere gebieden mogelijk sneller geraakt wordt
Als je iets vraagt, zou je dan de volgende keer kunnen wachten tot je een antwoord van me hebt gekregen, ipv te proberen om voor mij te gaan denken?

Overigens was het geen zware beslissing, het is een beslissing die ik op mijn 18de al gemaakt heb.

Maar goed, veel plezier met jullie borduur en glasverf actie's. Dat soort gebeuren is niet mijn ding, dus ik meut wel ergens anders over mijn prutsels.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 14:18:40 #145
43556 miss_dynastie
pi_17730247
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:13 schreef moussy het volgende:

Het is niet persoonlijk bedoeld, in mijn ogen moet je op dit moment borduren of glasverven wil je nog enigzins interessant zijn. Ik ben niet de eerste die pronkt met een eigen-frutsel die geen oeh of ah krijgt.
Ik doe altijd mijn best om op iedereen te reageren. Oke, gister had ik Bright en jou over het hoofd gezien, maar ik heb niet de indruk dat Bright net zo gepikeerd is als jij. En het kan gewoon een keer gebeuren. Of blijkbaar niet, dus. Jammer hoor...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 maart 2004 @ 14:24:14 #146
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17730386
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:13 schreef moussy het volgende:
Het is niet persoonlijk bedoeld, in mijn ogen moet je op dit moment borduren of glasverven wil je nog enigzins interessant zijn. Ik ben niet de eerste die pronkt met een eigen-frutsel die geen oeh of ah krijgt.
[..]

Als je iets vraagt, zou je dan de volgende keer kunnen wachten tot je een antwoord van me hebt gekregen, ipv te proberen om voor mij te gaan denken?

Overigens was het geen zware beslissing, het is een beslissing die ik op mijn 18de al gemaakt heb.
O pardon hoor, ik probeerde me een beetje in je in te leven. Ik zal het niet meer doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 maart 2004 @ 14:37:06 #147
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17730699
Eerst dacht ik dat ik Moussy's eerste bericht verkeerd had begrepen, kon het me niet voorstellen dat het gemeend was
Vervolgens zie ik allemaal (in mijn ogen milde) reacties met de allerbeste bedoelingen die door Moussy afgekraakt worden (of in elk geval niet als mild/goedbedoeld beschouwd worden).

Persoonlijk snap ik de ophef van Moussy niet, datgene wat ik las kwam op mij over als kinderachtige mierenneukerij. (Sorry Moussy ik ken je verder niet maar het geheel kwam op mij over als enigszins onrechtvaardig vandaar mjjn behoefte om te reageren).

Miss-D, je bent toch niet verplicht om overal op te reageren? Ik verwijs hiermee naar je opmerking dat je een aantal berichten over het hoofd hebt gezien. Dat geeft toch niks?

weer ff on-topic Naast borduren speel ik ook piano maar het lukt me maar niet de resultaten hier te laten zien
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 14:43:00 #148
43556 miss_dynastie
pi_17730824
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:37 schreef phluphy het volgende:


Miss-D, je bent toch niet verplicht om overal op te reageren? Ik verwijs hiermee naar je opmerking dat je een aantal berichten over het hoofd hebt gezien. Dat geeft toch niks?
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik stel de reacties hier altijd enorm op prijs en probeer ook bij anderen mee te leven. Blijkbaar leef ik dus iets teveel mee met Anitra of zo . Maar ik streef ernaar iedereen aandacht voor zijn of haar werk te geven, en dan vergeet ik dat een keer, en dan word ik (en met mij anderen) heel hard aangepakt en dat vind ik gewoon niet zo leuk. Het was van mij echt niet verkeerd bedoeld namelijk, ik heb het echt oprecht vergeten. Net als dat ik Bright was vergeten. Maar die heeft mijn excuses wél geaccepteerd.
quote:
weer ff on-topic Naast borduren speel ik ook piano maar het lukt me maar niet de resultaten hier te laten zien
pi_17732060
We willen wel een mpg-je horen hoor phluphy
  maandag 15 maart 2004 @ 16:57:58 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17734031
quote:
Op maandag 15 maart 2004 15:33 schreef Angel22 het volgende:
We willen wel een mpg-je horen hoor phluphy
[mpg] pling plong pling pling [/mpg]
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')