abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 maart 2004 @ 00:07:08 #1
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_17565952
Welkom allemaal

Vorig deeltje: Gelieve op deze plaats een linkje naar het vorige deel in te vullen.. (en die subtags weghalen..)









En natuurlijk missen we zo af en toe ook wel eens wat ex-nachtbardurs



Veel plezier!

EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID:
quote:
Een berichtje van PDD

Attentie!
Dames en heren, dit begint aardig op een *meldt- en smileytopic te lijken. Je zit hier al in een uitzonderingspositie omdat het een slowchatreeks is, maar als de inhoud helemaal nihil wordt, dan wordt deze reeks gesloten. (Zie ook de F.A.Q. m.b.t. tot reeksen)
quote:
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:
Een berichtje van Yvonne:

Extra regels voor reeksen



Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.

Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.

Bron
Kun je jezelf hierin niet vinden dan verzoeken we je vriendelijk om in een ander reeks/topic/forum te gaan lopen kloten


Nieuwe NB's worden vanaf nu ook alleen door NB-ers aangemaakt. (of na toestemming van een van deze)
FIPO aan het begin van een topic en Slotje aan het einde van een topic posten word niet op prijs gesteld. Blijf je dit te vaak doen word er een melding van gemaakt bij de Onz-Mods

bij misbruik van de NB, wordt er melding gemaakt bij de ONZ mods

openingstekst
OP wordt eens per maand aangepast, laaste update was 01-02-2004
De OP wordt beheerd door Diovarus. Wil jij ook in de OP komen en vind je dat je er recht op hebt.
Laat het dan doormiddel van een PM aan mij horen. Geef in de PM wel een uitleg waarom.
Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
pi_17565966
Doei.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')