Jammer!?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 04:04 schreef Skinkie het volgende:
The Box een alternatief? Die hebben het SMSsen en Bellen bijna uitgevonden... jammer dat ze nooit een community hebben opzet, en begonnen zijn met amiga achtig speelgoed...
Uitbuiting? Niemand dwingt jou toch die sms aan te schaffen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 03:46 schreef MOD het volgende:
Net als de treiterlijn een verbod op gooien
Vind het niks anders dan uitbuiting
...ja dus uitbuiting..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uitbuiting? Niemand dwingt jou toch die sms aan te schaffen?
Dit is gewoon slim van TMF. Pubers horen een liedje, willen de ringtone en hebben geen zin de TV Gids of Teletekst door te lichten op zoek naar die ringtone. Nu kunnen ze hem meteen bestellen bij TMF na afloop van de clip. Slim bedacht.
Wie wordt er gedwongen dan die ringtones te bestellen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
...ja dus uitbuiting..
Ik vind het wel coolquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:55 schreef MLorena het volgende:
wat vinden jullie van de vormgeving op tmf? ik heb het hier over prijsvragen(site,kylie,robbie williams etc.), of de programma voorstukjes?
over die smsjes en ringtones..ja tmf moet ook zn geld verdienen, al verdienen ze niet zo veel aan de smsjes maar meer aan de sponsors (mexx bv.)
adiossssssss
Niks. Maar er moet geld verdiend worden. Daar is die zender voor bedoeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Echt, wat verschrikkelijk, onderin zoi'n balk met zinloze tekst, bovenin de ringtonecodes, gatverdamme, geld binnen halen oke, maar wat heeft dit nog met muziek te maken ofzo?
Stukken minder dan de onverbeterlijke vormgeving van MTV. Het is in alles "het kleine broertje". Het kan er echter wel mee door, de doelgroep let daar toch niet zo op. Als het maar snel, flitsend en kleurrijk is...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:55 schreef MLorena het volgende:
wat vinden jullie van de vormgeving op tmf? ik heb het hier over prijsvragen(site,kylie,robbie williams etc.), of de programma voorstukjes?
over die smsjes en ringtones..ja tmf moet ook zn geld verdienen, al verdienen ze niet zo veel aan de smsjes maar meer aan de sponsors (mexx bv.)
adiossssssss
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:01 schreef Trancer het volgende:
En dat vind je erg??? Kijk Viva eens op de sateliet.... Halve beeld besmeurd met SMS troep. De buitenlandse MTV's kunnen er ook geen genoeg van krijgen; logo's, poly ringtones, mono ringtones... Mja, MTV heeft dan weer geen SMS troep in beeldPerfecte zender is wat dat betreft VH1 (classic); beide zenders allemaal toppertjes qua muziek
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:17 schreef -Hans- het volgende:
Treurig hoe het is gelopen met TMF, ik verlang terug naar de tijd van Ruud de Wild en Fabienne de Vries. Naar mijn mening was TMF toen gewoon een strakke zender waar ik ook met plezier naar keek maar tegenwoordig is enig niveau wel erg ver te zoeken. SMS balken, de Love Dokter en nu de TMF SMS ringtone aankondiging.. nog even en ik gooi TMF er vanaf.![]()
Jammer dat TMF deze weg is ingeslagen..
Toet Fabiennequote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:47 schreef funrider het volgende:
Jahhh Fabienne net na school![]()
[..]
Helemaal mee eens. Meer heb ik er niet aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:43 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Echt, wat verschrikkelijk, onderin zoi'n balk met zinloze tekst, bovenin de ringtonecodes, gatverdamme, geld binnen halen oke, maar wat heeft dit nog met muziek te maken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |