abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:14:44 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17471944
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17472137
eh die film op veronica, eh she's all that ofzo, kende hem al volgens mij...
pi_17472217
Ik heb net Andere tijden Afl:Dood op het cuicuit gezien. Maar dat was een documantaire, dus dat telt zeker niet?
Het zou wel de titel van een hele spannende film kunnen zijn!
pi_17472226
Ik kan er even niet opkomen

The Majestic ofzo met Jim Carey
pi_17472242
True Romance

Gawd, i'm in luvvv with Patricia Arquette
That never existed
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:28:25 #6
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17472266
2 fast 2 furious
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_17472279
Once upon a time in the west
pi_17472286
Pirates of the caribean nog een keer gezien (opzich wel grappig maar niet bijzonder). En The Last Samurai heb ik gezien. De meningen zijn daar nogal over verdeeld geloof ik maar ik vond hem erg goed.
Heel verhaal en alles.
pi_17472301
Minority Report, erg goed, een goed verhaal, een onverwachte afloop, alles wat je niet zou verwachten zit er in, en op zo'n goede manier...

[ Bericht 0% gewijzigd door Maikelsoft op 02-03-2004 23:31:29 (Typo) ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:30:42 #10
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_17472306
Leprechaun, best een vermakelijke film.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:31:44 #11
56744 babba_
Kleddermebats
pi_17472321
Brother Bear !!! Echt super lachen met die elanden!!
Fok! Forum verslaafde
Fok! Forum verslaving: Tijdens MSN'n op F5 drukken als iemand een tijdje niks zegt!
pi_17472362
heb net belly of the beast met steven seagal gekeken. best ok, nix spectaculairs.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:36:14 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_17472382
Ik heb net naar The Passion of the Christ zitten kijken.
Prachtige film, maar heel erg bloederig.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:19:24 #14
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_17473027
Gothika
Spannende thriller met Halle Berry in de hoofdrol.
Er zaten aardig wat schrikmomenten in deze film, behalve in het eerste half uur, want die heb je allemaal al in de trailer gezien. Erg jammer dat je al precies weet wat er gaat gebeuren.
Deze film heeft ook een leuk einde, maar dat ga ik hier niet verklappen.
Het enige wat me tegenstond was het constante gegil van mevr. Berry.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_17473103
knorretjes grote film en Memento heb ik vandaag gekeken
Don't trust anyone else!
Trust me!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 maart 2004 @ 00:33:06 #16
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_17473284
The Matrix Revolutions

leuke popcornflick, maar niet meer dan dat. En wederom was heel dat gezever met die gare Fransman en dat wijf met die opvallende tieten overbodig, inclusief dat stomme treinstation.
Wel leuke actie, gelukkig minder wannabe-filosofisch als deel 2, en een paar leuke gevechten (en dit keer minder overbodig als in deel 2). Dat gevecht tussen Elrond en Ted mocht ook wel korter overigens.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_17478599
Astrix Et Obelix Mission Cleopatra gister, vanavond half 6 Halloween, horror, ik hoop leuke horror
Moo
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:35:34 #18
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_17478805
Love and Death (1975)
Na Annie Hall de leukste film van Woody Allen die ik tot nu toe gezien heb (8 stuks). Leuke gesprekken, leuke slapstick. ****

Runaway Jury (2003)
Gisteren gezien in de sneak. Vermakelijke film met een topcast. Gene Hackman herhaalt zijn performances uit The Conversation en Enemy of the State als "gadget-spionage-expert". Hoffman zet zijn rol goed neer, hoewel zijn kwaliteiten over het algemeen onbenut blijven. ***½
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:11:25 #19
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17481846
Vandaag gekeken:
Dumb And Dumber
Zo ongeloofelijk melig maar nog steeds cool
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 6/10

Trainspotting
Wat n superfilm . met geweldige muziek van oa. Iggy Pop en Underworld. en natuurlijk n super rol voor Ewan McGregor.
1 van me favo films van de afgelopen jaren
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:31:10 #20
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_17482187
Alice in Wonderland (Disney editie)
Is en blijft een meesterwerkje.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:34:51 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_17482239
Catch me if you can
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_17483446
Hook
The Mummy Returns
The Talented Mister Ripley
Toy Story
Jaws
Rush Hour 2
Pirates of the Carribean
Raiders of the Lost Ark
Harry Potter 2
Deep Blue Sea
Moulin Rouge
Lady & de vagenbond.

Filmmarathon gehad
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:16:01 #23
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_17486994
Heel in het kort wat ik me nog herinner van afgelopen week:

Spetters: Beter dan ik dacht, en ook minder shockerend dan ik dacht. Leek af en toe wel nogal op Dawson's Creek met penissen en motoren. 7+
The Incredible Shrinking Man: Verbazingwekkend goede special effects, sterk einde. 8,5
Magnolia: Na héél lange tijd voor de tweede keer, en ik vond hem nu duizend keer beter dan toen. Vooral de geweldige soundtrack en de perfect uitgebalanceerde montage maken dit één van de beste films van de laatste jaren. 9,5
Through A Glass Darkly: Erg sterke film met geweldige acteerprestaties en schitterende composities. Perfect neergezette leegte, maar de film komt pas in de tweede helft echt tot bloei. De beelden van de zee deden mij erg denken aan het planeetoppervlak van Solyaris. 9-
Kingpin: Bagger. Alle grappen zijn (inmiddels?) al bekend en erg flauw. Zelfs de heel aardige cast met o.a. Bill Murray en Woody Harrelson kon de film niet redden. 4,5.
Dark Water: Subtiliteit is niet het sterkste punt van deze film, en onvoorspelbaarheid ook niet. Alle schrikeffecten zie je al mijlenver aankomen, maar in combinatie met het knap opgeroepen spannende sfeertje werken ze uitstekend. De tweede helft is dan ook behoorlijk spannend, hoewel de eerste helft af en toe wat saai is. Toch nog best de moeite waard. 7
Fallen: Een intrigerend idee, een sterke cast en een paar geweldige scenes kunnen niet verhinderen dat deze film toch wat wegzakt in middelmatigheid. Toen het plot als verklaring ineens engelen en God ging aandragen verloor de film me nogal. Het einde was ook vervelend voorspelbaar. Dankzij de eerste helft en de geweldige scene op het politiebureau toch nog een ruime voldoende. 6,5
Throw Momma From the Train: Weer een film die ik heel lang geleden had gezien, maar deze vond ik toen óók geweldig. Vooral de rol van Anne Ramsey is hilarisch, en ik geil natuurlijk ontzettend op alles wat ook maar in de verste verte met Hitchcock te maken heeft. 8-
Karakter: Nadat hij hier ruim een jaar op band heeft gelegen heb ik hem toch maar bekeken. Vooral het beeld dat de film van oud Rotterdam oproept is heel sterk, net als het acteerwerk. De eerste helft wil echter maar niet spannend worden (misschien ook doordat ik het boek al had gelezen). In de tweede helft verbetert dit behoorlijk. Uiteindelijk vond ik film en boek ongeveer even goed. 7,5
She's All That: In het genre nog best aardige film, zeker in vergelijking met walgelijke wanproducten als Never Been Kissed. In de eerste helft ondergraaft de humor het drama alleen wat, en in de tweede helft zitten toch wel erg veel opgetrokken wenkbrauw-momenten. Toch een best vermakelijk wegkijk-filmpje. 6,5.
Running Scared: Nogal matige herhalingsoefening van 48 hrs. Hines en Crystal zijn best op dreef, hoewel hun dialogen maar niet echt grappig willen worden. Bovendien zijn actiescenes (op de goede railsachtervolging en climax na) nogal saai en vervelend. Het is best uit te kijken, maar zo weer vergeten. 6,5.
Winter Light: Nog beter dan Through a Glass Darkly is dit tweede deel uit de Silence of God trilogie. Dit thema komt ook nog duidelijker naar voren, en dat zorgt voor wat meer diepgang. De acteerprestaties en de cinematografie zijn allebei weer fantastisch. De scene waarin Ingrid Thulin de brief voordraagt is echt geweldig. 9,5
Waking Life: Voor de vierde keer ( ). En het blijft een briljante film, waarin je elke keer nieuwe dingen ziet. Ook qua visuele stijl één van de mooiste films ooit. 9,5

En dat was weer mijn terugvindpost voor dit topic.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:22:18 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_17487123
Insaniac Indy project uit de fabrieken van Eric Stanze. Psycho horror helaas zonder de acteurs met de daarvoor benodigde talenten. Toch de moeite waard voor hen die het experiment niet schuwen.

Savage Harvest Splatter van Eric Stanze. Een van zijn eerste projecten "and it shows". Alleen voor fanatieke verzamelaars.
  donderdag 4 maart 2004 @ 10:54:09 #25
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_17491436
Dam Busters, The (1954)
Iedereen kent de Discovery documentaires wel over deze bijzondere missie, maar er is dus ook een alleraardigste film over gemaakt, waarin alles belicht wordt. Het bedenken van de bommen, het ontwikkelen, het trainen voor de missie en de missie zelf. De eerste keer dat ze met het vliegtuig aanvliegen om de dam naar beneden te bombarderen is erg spannend, maar daarna is de spanning vanwege het herhalend karakter weg, maar hij blijft nog wel erg vermakelijk. ***½

Kiss Kiss Bang Bang (2000)
Met een 8.5 gemiddeld op IMDb verwachtte ik nogal wat van deze film, maar wat viel dat tegen. Een lowbudget-film werkt alleen goed als het verhaal in orde is en dat is bij deze film niet het geval. Het is nogal clichematig en de dialogen zijn vrij slecht. De film probeert hip te doen met visuele trucjes, die op zich wel goed bedacht zijn, maar door het lage budget ziet het er gewoon niet uit. De muziek is trouwes ook slecht. *½

Avengers, The (1998)
Je vraagt je af hoe deze film ooit gemaakt heeft kunnen worden. Het verhaal slaat nergens op. Het lijkt er ook op dat deze film niet heeft kunnen kiezen tussen het serieuze en het belachelijke. Die teddybeer kostuums kun je niet bedenken als je jezelf serieus neemt. *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')