Ik zou ook moe zijn als ik 7 jaar op mijn proces moest wachten. Snelle jongens daar in België.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Hij is bij de eerste dag van zijn proces gewoon in slaap gevallen.
IN SLAAP gevallen!
Dat is toch ongelofelijk?!
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Meneer M
bron/link/urlquote:27 mensen, die kwamen getuigen over pedofilienetwerken, zijn nu dood
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik. Ze hadden een aparte cel nodig om al het papier te leggen. Ik ben niet volledig akkoord met de snelheid waarmee het proces van gang gaat, maar het was nu eenmaal noodzakelijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik zou ook moe zijn als ik 7 jaar op mijn proces moest wachten. Snelle jongens daar in België.
Bah, was in een reportage op de Duitse TV gisterenavond. In de uuuuuren nieuws die VTM en Canvas (onze hoofdzenders) heeft uitgezonden rond het proces, is er NIETS hierrond geweest.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
bron/link/url
Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat het EHRM vindt. 7 jaar wachten op een rechtzaak lijkt mij niet mogen, hoeveel pagina's er ook zijn. Wat dat betreft heeft hij zichzelf wel in zijn voet geschoten toen hij ontsnapte.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Stofken het volgende:
[..]
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik. Ze hadden een aparte cel nodig om al het papier te leggen. Ik ben niet volledig akkoord met de snelheid waarmee het proces van gang gaat, maar het was nu eenmaal noodzakelijk.
De vraag is: Wat geeft hem het meeste aandacht.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Detroux is een grote acteur. Hij sliep niet eens volgens mij.
Het zal best maar ik kan me dit echt niet voorstellen!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Stofken het volgende:
[..]
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik.
Je moet ook snappen wat een ongelovelijke commotie zijn zaak in Belgiê teweeg heeft gebracht. Arme meisjes, ontvoerd, mishandeld, verkracht, en dat voor maanden aan een stuk.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:48 schreef Duritz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat het EHRM vindt. 7 jaar wachten op een rechtzaak lijkt mij niet mogen, hoeveel pagina's er ook zijn. Wat dat betreft heeft hij zichzelf wel in zijn voet geschoten toen hij ontsnapte.
Misschien het precieze linkje waar over de 'dode getuigen' wordt gesproken?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:55 schreef Stofken het volgende:
http://www.planet.nl/planet/show/id=801584/sc=0988e5
Link die wat licht op het duister werpt.
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:42 schreef Wolter het volgende:
Dutroux is een slimme man. Dat maakt deze zaak zo moeilijk.. Als je hoort hoe ie de cipiers gek maakt.. Niet normaal.. Praat alleen maar over zichzelf en sex. Als ie zn zin niet krijgt smeert ie zichzelf in met zn eigen uitwerpselen..
Ik heb ook t vermoeden dat er wel veel meer achter kan zitten.. Maar waar op gebasseerd? Geen idee..
http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/dutroux/blunders_dwalingen_doofpotten.html#faqtopquote:Op maandag 1 maart 2004 18:57 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Misschien het precieze linkje waar over de 'dode getuigen' wordt gesproken?
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:58 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Maar allee, ge weet toch da wij da nie zenne,
lap zeg!
Mijn dank is grootquote:Op maandag 1 maart 2004 18:59 schreef Stofken het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nieuws/(...)ofpotten.html#faqtop
asjeblieft.
Muggenzifter![]()
quote:Het volk werd gesust door de oprichting van een parlementaire onderzoekscommissie, de Commissie-Dutroux/Nihoul. Maar wat de commissie aan het licht bracht was een aaneenschakeling van blunders. Zo onthulde ze dat de politie weliswaar een huiszoeking bij Dutroux had verricht, en er kinderen had horen schreeuwen, maar de kelder werd niet ontdekt. De stemmen kwamen van buiten, dachten de onderzoekers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |