abonnement Unibet Coolblue
pi_17388910
Ik zit er over te denken om na mijn studie psychologie (ik ga in september met mijn afstudeeronderzoek starten) journalistiek te gaan studeren in deeltijd. Ik ga er nu namelijk vanuit dat ik de eerstkomende jaren niet zal kunnen starten met een postdoctorale opleiding (daar zijn jaarlijks erg weinig plaatsen voor beschikbaar) en dan leek het me dus een goed idee om te werken en daarnaast nog een leuke studie te doen.
Ik vroeg me dus af of er iemand is die deze studie volgt in Tilburg, liefst deeltijd (dan kan ik een beetje horen hoe het daar allemaal gaat), maar de ervaringen van voltijd-studenten zijn natuurlijk ook van harte welkom ...
Alvast bedankt!!!!
distorted eyes... when everything is clearly dying
pi_17398242
niemand????????
distorted eyes... when everything is clearly dying
pi_17437011
blijkbaar niet
[19:28:57pm] <@FlorentLuyckx> Sreious RAdio!
pi_17452163
Ik studeer voltijd journalistiek in Zwolle..ik weet wel hoe het er aan toe gaat in Zwolle met deeltijd.
Je doet het eerste en het tweede jaar in een keer. Het derde jaar doe je helemaal, en dan stage. Het is redelijk goed te doen, want als voltijd student ben ik ongeveer 2 dagen in de week op school..
Ik hoop voor jou dat iemand uit Tilburg nog reageert..
Alleen wil ik je ff zeggen dat je je kansen op de arbeidsmarkt er niet mee verbetert..er is heel weinig werk in de journalistiek. veel afgestudeerden worden eigenlijk meteen werkloos..het is wel een erg leuk studie..lekker breed..
en hier zet ik dan iets heel leuks neer
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:58:19 #5
51616 silvergirl
luv your life
pi_17476433
Dankjewel voor je reactie....tis in ieder geval iets. ik neem aan dat de opzet van de deeltijdstudie in Tilburg niet veel af zal wijken van die in Zwolle, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.