abonnement Unibet Coolblue
pi_17388910
Ik zit er over te denken om na mijn studie psychologie (ik ga in september met mijn afstudeeronderzoek starten) journalistiek te gaan studeren in deeltijd. Ik ga er nu namelijk vanuit dat ik de eerstkomende jaren niet zal kunnen starten met een postdoctorale opleiding (daar zijn jaarlijks erg weinig plaatsen voor beschikbaar) en dan leek het me dus een goed idee om te werken en daarnaast nog een leuke studie te doen.
Ik vroeg me dus af of er iemand is die deze studie volgt in Tilburg, liefst deeltijd (dan kan ik een beetje horen hoe het daar allemaal gaat), maar de ervaringen van voltijd-studenten zijn natuurlijk ook van harte welkom ...
Alvast bedankt!!!!
distorted eyes... when everything is clearly dying
pi_17398242
niemand????????
distorted eyes... when everything is clearly dying
pi_17437011
blijkbaar niet
[19:28:57pm] <@FlorentLuyckx> Sreious RAdio!
pi_17452163
Ik studeer voltijd journalistiek in Zwolle..ik weet wel hoe het er aan toe gaat in Zwolle met deeltijd.
Je doet het eerste en het tweede jaar in een keer. Het derde jaar doe je helemaal, en dan stage. Het is redelijk goed te doen, want als voltijd student ben ik ongeveer 2 dagen in de week op school..
Ik hoop voor jou dat iemand uit Tilburg nog reageert..
Alleen wil ik je ff zeggen dat je je kansen op de arbeidsmarkt er niet mee verbetert..er is heel weinig werk in de journalistiek. veel afgestudeerden worden eigenlijk meteen werkloos..het is wel een erg leuk studie..lekker breed..
en hier zet ik dan iets heel leuks neer
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:58:19 #5
51616 silvergirl
luv your life
pi_17476433
Dankjewel voor je reactie....tis in ieder geval iets. ik neem aan dat de opzet van de deeltijdstudie in Tilburg niet veel af zal wijken van die in Zwolle, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Maar je zegt dat ik mijn kansen op de arbeidsmarkt er niet mee verbeter. Nou ja, ik heb dan al een universitaire studie gedaan en ik zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik journalistiek vooral uit interesse gaan studeren. Juist omdat het me gewoon leuk lijkt.
distorted eyes... when everything is clearly dying
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:03:40 #6
51616 silvergirl
luv your life
pi_18566946
ik probeer het gewoon nog een keer....heeft er iemand ervaring met deze studie (ook voltijd)?
Ik zou echt graag horen hoe het in tilburg is om die studie te volgen. Thanks!
distorted eyes... when everything is clearly dying
pi_23681662
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:03 schreef silvergirl het volgende:
ik probeer het gewoon nog een keer....heeft er iemand ervaring met deze studie (ook voltijd)?
Ik zou echt graag horen hoe het in tilburg is om die studie te volgen. Thanks!
Beetje laat misschien, maar ik zie het nu pas

Ik heb de voltijd opleiding gedaan en vond het altijd erg leuk. Dit kwam vooral door de leuke groep mensen die wij hadden. Aangezien ik ook echt interesse heb in journalistiek, vond ik de opleiding ook leuk. Als je wilt schrijven kom je meteen aan je trekken, radio en tv is pas echt in het derde jaar. Het eerste jaar is volledig op schrijven gericht.

In 'mijn tijd' was het wel een makkelijke opleiding, althans, dat vond ik. Het schijnt nu toch wel moeilijker te zijn geweest, wat ik hoor van de studenten die er nu zitten. Als je nog meer wilt weten, hoor ik het wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')