abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 februari 2004 @ 20:48:40 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17400116
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:30 schreef Els_saai het volgende:
Meneer Harmsen is zo'n schatje.
Mijn moeder heeft ooit een gastrol gehad in GTST en zei dat Harmens in het echie een chagrijnige blaaskaak was
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_17400212
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:44 schreef Els_saai het volgende:
Tom_Tom, geef je Jef ook gelijk dat hij vreemd gaat?
Nooit!
  vrijdag 27 februari 2004 @ 20:56:12 #53
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_17400237
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nooit!
Nou ja, gelukkig vergeeft Barbara hem elke keer weer.

Wat een muts.
...is toch ook opwindend?
pi_17400249
Bar is gewoon een lieve, loyale vrouw.
pi_17400438
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ooit een gastrol gehad in GTST en zei dat Harmens in het echie een chagrijnige blaaskaak was
Als je moeder net zo'n haaibaai is als jij kan ik de houding van Uncle Harmsen alleen maar begrijpen.

Hoewel die aanvallende houding waarschijnlijk vooral je eigen onzekerheid moet verbergen?


[ Bericht 3% gewijzigd door R_ON op 27-02-2004 21:18:05 ]
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17401050
Ben blij dat de oude Harmsen er weer is!! dat "Spaans" spreken en dat dansje er achteraan. Weergaloos! Dat kon die ander never nooit! Klasse, hulde, hulde!
En Jef, hij zinkt steeds verder het moeras van Noukie-poukie in. Als Jef idd voor haar kiest, is ze zo op hem uitgekeken. Kan ie alleen gaan zitten, en de alimentatie voor Barb betalen.....treurig!! Tuurlijk is Babs ook vreemd gegaan, maar dat stelde minder voor, ze was niet van plan haar huwelijk op te geven. Jeefie wel, de romanticus, zet alles op het spel en zal eenzaam eindigen. Treurig!! Misschien kan ie daarna bij meneer Harmsen gaan wonen.....
geniet nooit met mate
  vrijdag 27 februari 2004 @ 21:50:18 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17401133
prachtig gewoon, die Harmsen
Voor het eert in tijden moest ik weer lachen om Meneer Harmsen. Ik lag helemaal dubbel.
Wik Jongsma
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17401145
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bar is gewoon een lieve, loyale vrouw.
Bar is gewoon een snolletje
X
X
X
pi_17401220
Trouwens wanneer gaat Isabella er weer uit ??.
Ze komt toch alleen terug om Ludo even te pesten en dan dood te gaan ??.
pi_17401319
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:45 schreef gimme.shelter het volgende:
Ben blij dat de oude Harmsen er weer is!! dat "Spaans" spreken en dat dansje er achteraan. Weergaloos! Dat kon die ander never nooit! Klasse, hulde, hulde!
Ben inderdaad benieuwd hoe die andere Harmsen dat gedaan zou hebben.
pi_17402075
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben inderdaad benieuwd hoe die andere Harmsen dat gedaan zou hebben.
Waarschijnlijk zo overdreven dat 't, zoals altijd bij hem, TE nep zou worden..

Alsof hij ook maar ooit aan Wikkie zou kunnen tippen...
.. Ajax Amsterdam ..
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:36:57 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17402943
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bar is gewoon een lieve, loyale vrouw.
En ik ben Michael Jackson

Isabella mag er niet uit!!! Never!! Isabella is
Wanneer gaat Martine weg? Ik hoop echt niet das ze weer weg gaat!! GTST werd eindelijk weer eens leuk met haar komst. Ze zullen haar vast eruit halen dmv doodgaan. Bleh!!

Zal ik eens gaan solliciteren voor vrijwillegerswerk als kapper of zo? Ik kan niet knippen maar zal altijd beter zijn dat de kapsels die ze nu hebben. Benjamin en Isabella
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:35:08 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17406591
Wat is Martine nu met Isabela van plan? Gaat ze nou die Derik uit ER gebruiken om haar gek te maken ofzo?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:45:36 #64
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17406709
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 11:35 schreef BVO het volgende:
Wat is Martine nu met Isabela van plan? Gaat ze nou die Derik uit ER gebruiken om haar gek te maken ofzo?
Derek wilde toch een musical ster worden? Nice going, bitch! Wat een flapdrol zeg.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:22:05 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17407199
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 09:50 schreef Leonie het volgende:
Heb vast de nieuwe geopend,
Moordenaar van Pascale: Robin, hij wilde dat Benjamin niet meer zo verdrietig zou zijn, en dat kon alleen door Pascale niet te laten trouwen met Dennis...en Pascale heeft Robin ooit geslagen...
(bevestigd door insiders)
Dat dachten wij meteen al, maar eigenlijk kan het niet. Of Robin moet in z'n eentje die nacht van De Koning naar Scala zijn gegaan
Maar daar zullen ze wel een verklaring voor bedenken, want dat Robin het wel moest zijn was meteen al duidelijk toen hij opeens weer opdook.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:13:06 #66
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17407876
Het is zo klaar als een klontje; Robin heeft Pascalle per ongeluk vermoord, en Ray heeft dit gezien. Daarom houdt Ray zich zo met de zaak bezig, en geeft hij Benjamin een alibi.

Hij zal waarschijnlijk ook wel voor Robin de cel in gaan.
The Most Incredible, Baby
pi_17410281
Isabella is back in town.Super!!!!!!
pi_17410300
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:13 schreef RedGuy het volgende:
Het is zo klaar als een klontje; Robin heeft Pascalle per ongeluk vermoord, en Ray heeft dit gezien. Daarom houdt Ray zich zo met de zaak bezig, en geeft hij Benjamin een alibi.

Hij zal waarschijnlijk ook wel voor Robin de cel in gaan.
Waarom zou Ray voor Robin de cel in gaan?? Als een geestelijk gehandicapte een moord pleegt wordt hij toch opgenomen, dan hoeft er toch niemand anders de cel in

Wat was eigenlijk het einde? Ik heb de laatste minuut gemist....
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_17410680
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat was eigenlijk het einde? Ik heb de laatste minuut gemist....
Ludo kreeg bijna een orgasme toen "Il Figlio" werd binnengebracht, totdat hij erachterkwam dat het nep was...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:32:12 #70
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17410989
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat daar gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:40:51 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17411117
Ik zat net bij de afleveringen van rond de 4 jaar geleden te kijken, kwam ik dit tegen. Iemand nog die weet met wie Suzanne ging trouwen? Ik niet in ieder geval
quote:
Vrijdag 25 februari
Suzanne's bruiloft begint. Omdat werkelijk iedereen komt, is te voorspellen dat er een aantal ongewenste confrontaties zullen plaatsvinden. Robert probeert meer over Philips verleden te weten te komen en hij gaat erg grondig te werk. Als Hedwig afscheid neemt van Rik, weet ze dat ze hem gaat bedriegen. Ze belandt met haar leraar op een hotelkamer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17411765
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat dachten wij meteen al, maar eigenlijk kan het niet. Of Robin moet in z'n eentje die nacht van De Koning naar Scala zijn gegaan
Maar daar zullen ze wel een verklaring voor bedenken, want dat Robin het wel moest zijn was meteen al duidelijk toen hij opeens weer opdook.
Ze hebben hem natuurlijk plotseling op laten komen duiken om hem verdacht te maken. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17411999
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
Ik zat net bij de afleveringen van rond de 4 jaar geleden te kijken, kwam ik dit tegen. Iemand nog die weet met wie Suzanne ging trouwen? Ik niet in ieder geval
[..]
Volgens mij met een Amerikaanse basketballer die niet of nauwelijks in beeld is geweest. Zo kon ze de serie uit vertrekken.

Dacht ik tenminste......
pi_17412050
Ja, Suzanne ging trouwen met een amerikaan. En toen ging Mathilde met haar mee naar Amerika.
pi_17422010
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 17:39 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij met een Amerikaanse basketballer die niet of nauwelijks in beeld is geweest. Zo kon ze de serie uit vertrekken.
Dat klopt. Die Amerikaanse basketballer heette Rodney Carpenter en werd gespeeld door acteur Melvyn de Kom (ex-Goudkust 'Menno Landvreugd: Lisa's halfbroer).

Van mij mag Suzanne Balk wel weer (voor een tijdje) terugkomen. Een mooie gelegenheid om Guus(je) te herintroduceren, die ongetwijfeld aan SORAS (Soap Opera Rapid Aging Syndrome) lijdt. Ik zie genoeg mogelijkheden voor nieuwe verhaallijnen...

Ze heeft die basketballer aan de kant gezet en besluit om de VS te verlaten. Terug in Nederland krijgt ze al gauw weer een aanvaring met Martine. Suzanne weet nog een geheim van Martine en Ludo wil dat geheim maar al te graag te weten komen. Ondertussen krijgen Guusje en Sjors een relatie. Aan het einde van de verhaalijn wordt Suzanne herenigd met Peter Kelder. Ze besluiten te trouwen en geven een groot feest, waarop Helen Helmink (Peters moeder) en Daniel Daniel natuurlijk niet mogen ontbreken. Suzanne en Peter besluiten bij Helen in Canada te gaan wonen.

De vraag is alleen of actrice Ingeborg Wieten daar zin in heeft, wat ik niet uitsluit, want een tijdje geleden was ze nog te zien in een nieuwe aflevering van Baantjer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')