abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_17362640
Kijk eerst even in de PTA-faq voordat je hier gaat posten, het kan zijn dat daar al een antwoord staat op je vraag, de PTA-faq is hier te lezen: FAQ Planes, Trains & Automobiles. [20-01-2004]

Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het Planes, Trains & Automobiles forum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum. Verder valt hier over slotjes te discussieren.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 28 februari 2004 @ 10:44:04 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17406115
Ehhmm, kan aan mij liggen, kan ook aan de migratie liggen maar alle links in [PTA Info] Handige link Database © verwijzen naar forum.fok.nl.......

En sorry als iemand het al eerder heeft opgemerkt, dan mag dit berichtje naar de digitale jachtvelden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17407296
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 10:44 schreef Klonk het volgende:
Ehhmm, kan aan mij liggen, kan ook aan de migratie liggen maar alle links in [url=http://forum.fok.nl/topic/496984] [PTA Info] Handige link Database ©[/url] verwijzen naar forum.fok.nl.......

En sorry als iemand het al eerder heeft opgemerkt, dan mag dit berichtje naar de digitale jachtvelden
Nu je het zegt... Ik had het nog niet eerder gezien... Bedankt voor deze opmerking...
Ik zal er wel ff naar kijken en linkjes weer gaan opzoeken...

Je kunt dit tegenwoordig trouwens ook kenbaar maken door de topicreport te plaatsen bij het betreffende topic...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_17454117
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 10:44 schreef Klonk het volgende:
Ehhmm, kan aan mij liggen, kan ook aan de migratie liggen maar alle links in [url=http://forum.fok.nl/topic/496984] [PTA Info] Handige link Database ©[/url] verwijzen naar forum.fok.nl.......

En sorry als iemand het al eerder heeft opgemerkt, dan mag dit berichtje naar de digitale jachtvelden
Is inmiddels weer helemaal bijgewerkt... Ook nog bedankt richting Xtreem die me hier ook op wees...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_17576416
schopje
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_17638703
mag deze [FOK MC] Yamaha R-series [deel 4] weer open, deel 3 zit nl. vol
  donderdag 11 maart 2004 @ 09:57:35 #7
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17639202
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mag deze [FOK MC] Yamaha R-series [deel 4] weer open, deel 3 zit nl. vol
Wat hij zegt!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_17645373
ANWB rijvaardigheidstraining

Lama,

kan iemand die offtopic troep wegtrappen?
pi_17646481
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 15:24 schreef yup het volgende:
ANWB rijvaardigheidstraining

Lama,

kan iemand die offtopic troep wegtrappen?

ik zie niets wat niet door de beugel kan
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_17646938
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:14 schreef ThaFreak het volgende:

[..]


ik zie niets wat niet door de beugel kan
Ik zei ook niet dat dat niet door de beugel kon, ik iemand die offtopic shit kon weghalen maar de topic gaat nu goed, dus het kan zo wel blijven

Thx anyway.
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:07:18 #11
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17655084
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:33 schreef yup het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat dat niet door de beugel kon, ik iemand die offtopic shit kon weghalen maar de topic gaat nu goed, dus het kan zo wel blijven

Thx anyway.
hét topic. niet "de" topic.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:20:26 #12
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17675108
Misschien rare vraag maar mogen wij als motormuizen een eigen sticky? Hierin kunnen we dan de voorgaande delen van de topics kwijt en links naar workshop en overhaul manuals.

Het beste lijkt me dit uitvoerbaar als een mod deze sticky beheert en we de links en andere content gewoon mailen. De reden dat ik dit vraag is dat er vaak toch wel vraag naar die manuals is en het dan op een centrale plaats bewaart kan worden. Linkjes in het topic werken dan niet echt fijn zeg maar. Ook kan er dan vrij makkelijk een nieuwe meet aangekondigt worden, nu gebeurt dit in het centrale ouwehoertopic waardoor alleen de incrowd op de hoogte is.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17675386
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:20 schreef hollander172 het volgende:
Misschien rare vraag maar mogen wij als motormuizen een eigen sticky? Hierin kunnen we dan de voorgaande delen van de topics kwijt en links naar workshop en overhaul manuals.

Het beste lijkt me dit uitvoerbaar als een mod deze sticky beheert en we de links en andere content gewoon mailen. De reden dat ik dit vraag is dat er vaak toch wel vraag naar die manuals is en het dan op een centrale plaats bewaart kan worden. Linkjes in het topic werken dan niet echt fijn zeg maar. Ook kan er dan vrij makkelijk een nieuwe meet aangekondigt worden, nu gebeurt dit in het centrale ouwehoertopic waardoor alleen de incrowd op de hoogte is.
Hoi,
Er komen geen sticky's meer bij, sterker nog er gaan er zelfs een paar af binnenkort.....
We gaan binnenkort aan de slag met een nieuwe FAQ en daar kunnen daar dan eventuele linkjes naar verzameltopics, meetingtopics, slowchattopics enz enz in.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:15:38 #14
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17679507
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:15 schreef Tjabbo het volgende:
dubbel volgens mij:

de dubbele: Top kilometerteller!
het origineel: Plaats hier jouw REDLINE van je AUTO
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_17712766
Ramen voor en Achter verwijderen

Wilt iemand even de topic titel aanpassen naar:

t0n's Ibiza Project car ?

Bedankt
pi_17712827
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:28 schreef t0n het volgende:
Ramen voor en Achter verwijderen

Wilt iemand even de topic titel aanpassen naar:

t0n's Ibiza Project car ?

Bedankt
done
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 15 maart 2004 @ 21:16:46 #18
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17740568
one sticky to rule them all?

Beetje jammer. ik wil wedden dat de topics welke sticky waren nu minder worden bezocht/bekeken.
wel overzichtelijker misschien, maar ik was nu eenmaal gewend aan die mooie stickys.

just adding my two cents
pi_17740776
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
one sticky to rule them all?

Beetje jammer. ik wil wedden dat de topics welke sticky waren nu minder worden bezocht/bekeken.
wel overzichtelijker misschien, maar ik was nu eenmaal gewend aan die mooie stickys.

just adding my two cents
Ja, we zijn voor het overzichtelijke gegaan... We hadden er inmiddels zoveel, en nu moest de motor chat er ook nog bij, dus vandaar deze oplossing...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 15 maart 2004 @ 21:27:05 #20
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17740914
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ja, we zijn voor het overzichtelijke gegaan... We hadden er inmiddels zoveel, en nu moest de motor chat er ook nog bij, dus vandaar deze oplossing...
Ik snap het ook wel. maar ik heb het idee dat dingen nu nog sneller onder het stof geraken.
pi_17741041
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:27 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel. maar ik heb het idee dat dingen nu nog sneller onder het stof geraken.
We zien het wel...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 15 maart 2004 @ 21:40:51 #22
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17741305
quote:
Op maandag 15 maart 2004 21:32 schreef MutZ het volgende:

[..]

We zien het wel...
nee juist niet. dat is het punt net.
pi_17747426
Hallo,

Ik wil een oude discussie toch weer even nieuw leven in blazen aangezien er signalen zijn dat hier behoefte aan is.

Het gaat natuurlijk om de Fok MC en ons bekende ‘meet/chat’ topic. We hebben nu een algemeen SC topic geopend die we oneindig kunnen gebruiken om te chatten over alles wat met motoren te maken heeft.

Ik heb begrepen dat het de bedoeling is dat we in dit topic ook de meets organiseren. Voor ons, de ‘die hards’ zeg maar, werkt dit perfekt omdat wij het SC topic volgen en dus de meets wel weten te regelen en ook weten te vinden.

Maar omdat er meer motorrijders op fok zijn die ook interesse hebben getoond om een keer bij een meet aanwezig te zijn en omdat zij het SC (nog?) niet volgen ontgaat het hun de momenten dat wij met zijn allen gaan rijden.

Dus zou ik nogmaals willen pleiten voor een apart meet topic, ook omdat in dit topic dus alleen maar ontopic gepost dient te worden. Dat betekent dus geen geouwehoer, daar hebben we immers een SC topic voor, en alleen maar afspreken/aankondigen van motormeets.

Vanwege dit grote voordeel en omdat het meettopic in de praktijk een relatief klein topic zal zijn (als je de meetposts in het SC topic eruit filtert blijft er weinig over) wil ik jullie vragen om hier nogmaals jullie modhoofden over te buigen.

Alvast bedankt!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 08:56:17 #24
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_17747749
Persoonlijk ben ik het wel met wanpunsmikkie eens.
De autoliefhebbers hebben ook een slowchat, en indien er een meet wordt georganiseerd, een meetingtopic. Wel zijn daar toen vaste afspraken over gemaakt, zoals dat off-topic geblaat niet getolereerd wordt.
Hier een link naar zo'n topic [PTA MEETING] Meeting 2.5i *25 januari* . Let op de openingspost waar e.e.a. verduidelijkt wordt. Ook is er dus een aparte site, waar alle info staat, zodat niet de meeting topics helemaal ondergepost worden met vragen wie allemaal heeft aangemeldt, en wanneer en waar enzo. (www.pta-meet.tk)

maar ik ben natuurlijk geen mod. ik geef alleen mijn mening
pi_17747863
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:56 schreef Tjabbo het volgende:
Persoonlijk ben ik het wel met wanpunsmikkie eens.
Dan is het nog altijd wanpansmikkie
quote:
De autoliefhebbers hebben ook een slowchat, en indien er een meet wordt georganiseerd, een meetingtopic. Wel zijn daar toen vaste afspraken over gemaakt, zoals dat off-topic geblaat niet getolereerd wordt.
Hier een link naar zo'n topic [PTA MEETING] Meeting 2.5i *25 januari* . Let op de openingspost waar e.e.a. verduidelijkt wordt. Ook is er dus een aparte site, waar alle info staat, zodat niet de meeting topics helemaal ondergepost worden met vragen wie allemaal heeft aangemeldt, en wanneer en waar enzo. (www.pta-meet.tk)
Ja precies en dat werkt ideaal! Thx voor je bijdrage.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')