abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17339569
Wij hebben een schattige jack russel pup van ong 20 weken oud, vandaag liep hij ineens erg onrustig rond, en begon te piepen van de pijn, over de grond rollen etc,

Toen we keken was zijn geslachtsdeel helemaal uitgestoken, dit is al vaker gebeurt en normaal, maar daarbij waren ook zijn testikels naar buiten geschoten en zijn voorhuid zat achter de testikels,

Hij was helemaal in paniek en begon al met bijten naar zijn geslachtsdeel, omdat we echt niet wisten wat we moesten doen en omdat hier met carnaval geen dieren arts te krijgen is hebben we hem met zijn tweeen vastgepakt en geprobeerd om zijn voorhuid weer op zijn plaats te krijgen. Hij trilde helemaal van de pijn en jankte met zijn bek helemaal wijd open, erg zielig,

na een paar minuten voorzichtig proberen en masseren kregen we de voorhuid weer over zijn testikels heen die al aan het verkleuren waren. aan zijn gedrag was te merken dat de pijn toen weg was, de rest van zijn voorhuid schoof toen ook weer normaal over zijn erectie heen,

vreemd verhaal maar het was echt erg zielig, komt dit vaker voor en hebben we goed gehandeld? we gaan in iedergeval ff bellen met de dierenarts zodra die er weer is,
pi_17339899
Wat je als testikels ziet zijn geen testikels....

Een reu heeft een soort van bal op zijn penis zitten die opzwelt bij de daad die ervoor zorgt dat hij gekoppeld blijft met de teef(daarom zitten honden ook aan elkaar vast na een dekking).

Opzich moet dat vanzelf slinken en weer teruggaan, als ik me niet vergis duurt dat max. een minuutje of 10...

Je hebt opzich goed gehandeld, het bloedde niet ofzo, want anders is een bezoekje aan de dierenarts misschien alsnog wel aan te raden.
Normaal behoort dat dus weer gewoon weg te trekken, gewoon de hond laten liggen, beetje op zijn zij en laat hem maar rustig zijn....

Komt het nu nogmaals voor en de schacht komt er na een minuut of 10 nog niet zelf overheen even de dierenarts bellen...

Waarschijnlijk is hij vooral gewoon geschrokken van dat enge ding dat er ineens uitkwam toen hij iets teveel aan het genieten was
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17339909
Dat zou ook mogelijk zijn, dat "koppelding" maar het waren duidelijk twee balletjes, helemaal achteraan, aan de aanhechting naar zijn buik, als je begrijpt wat ik bedoel
pi_17383171
hmm ik moet denken aan die hond uit de film van wilder ...

weet ni waarom.
*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_17383354
quote:
Op maandag 23 februari 2004 21:14 schreef _The_General_ het volgende:
Dat zou ook mogelijk zijn, dat "koppelding" maar het waren duidelijk twee balletjes, helemaal achteraan, aan de aanhechting naar zijn buik, als je begrijpt wat ik bedoel
Dat klopt, die "ballen" zitten aan beide zijde's van de penis, ik heb geprobeert een plaatje voor je te vinden ervan, maar ik kon niets vinden...

Die ballen horen er dus te zitten, die zorgen voor het vastzitten, het koppelen/hangen....
Het is ook normaal dat de penis dan niet terug kan schachten, maar normaal zal het weinig tot niet voorkomen dat een reu in zijn 1tje zover komt dat hij helemaal uitschacht en dat die zwellichamen zich helemaal vullen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')