vrijdag 26 maart 2004 @ 17:43:16 #251
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_17987593
registreer om deze reclame te verbergen
Volgens mij hoef je zaterdag alleen maar jezelf te zijn, dan komt het helemaal goed met jou en die meid.

Veel succes en plezier; het is je van harte gegund!
pi_17988495
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:14 schreef Kiki het volgende:
Om lichamelijk duidelijk te maken dat je haar ziet zitten, kan je bijvoorbeelde de volgende gewaagde doch doeltreffende manier toepassen. Als ze staat te koken of ze is bezig met iets, pak haar kin even vast, draai haar gezicht (voorzichtig!) naar je toe en zeg: je bent mooi als je staat te koken. Begin ONMIDDELLIJK na die zin met een ander verhaal (verzin dat het liefst ook van te voren). Je moet echt onmiddellijk iets anders zeggen, bijvoorbeeld, Moet de pasta niet afgegoten worden?
Effect: Zij denkt WTF, maar heeft niet de tijd om er een hele ophef in zichzelf over te maken want jij stelt haar direct een nieuwe vraag.. Je hebt haar nu wel aangeraakt op een manier dat vrouwen dat prettig vinden; zacht en liefkozend. Bovendien zat er een compliment aan vast en doe jij alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Believe me, this works.
Eens voor de gein nagevraagd aan een vriendin van me, die zou dan ook verkocht zijn Dus ga er voor! En ik heb weer wat geleerd wat betreft vrouwen
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:17:54 #253
16196 Byte_Me
forty-two
pi_17989297
hehe, uitgelezen! twee topics achter elkaar.

over aanraken, hoe zit het met die massages? en tijdens het koken sta je sowieso de hele tijd naast elkaar dus dan gaat dat vanzelf. als je denkt dat je verder kunt gaan ga je achter haar staan en over dr schouder meekijken, dat is ook vrij intiem.

maar het lijkt me wel duidelijk dat dit niet meer mis kan gaan. volgens mij krijg je zaterdag een supergezellige avond en misschien zorgt zij wel voor een lekker "toetje"
pi_17999623
Goedemorgen koning!

Beetje bijgeslapen van de spanning die je de afgelopen dagen voelde? Of nog steeds slecht? In ieder geval veel plezier (en hopelijk ook succes) vanavond bij deze 'populaire' meid!

Maak er een leuke dag/avond/nacht van!

PS. Ben benieuwd naar de foto's die je na vandaag gaat posten
pi_17999864
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:14 schreef Kiki het volgende:
Om lichamelijk duidelijk te maken dat je haar ziet zitten, kan je bijvoorbeelde de volgende gewaagde doch doeltreffende manier toepassen. Als ze staat te koken of ze is bezig met iets, pak haar kin even vast, draai haar gezicht (voorzichtig!) naar je toe en zeg: je bent mooi als je staat te koken. Begin ONMIDDELLIJK na die zin met een ander verhaal (verzin dat het liefst ook van te voren). Je moet echt onmiddellijk iets anders zeggen, bijvoorbeeld, Moet de pasta niet afgegoten worden?
Effect: Zij denkt WTF, maar heeft niet de tijd om er een hele ophef in zichzelf over te maken want jij stelt haar direct een nieuwe vraag.. Je hebt haar nu wel aangeraakt op een manier dat vrouwen dat prettig vinden; zacht en liefkozend. Bovendien zat er een compliment aan vast en doe jij alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Believe me, this works.
Wow, toen ik dit de eerste keer las had ik ook zo iets van WTF. Komt dit in eerste instantie niet erg ruw over?
pi_18000236
Ik vond het al leuk toen ik het las, laat staan als iemand het ook doet.. geloof me..dit is echt een GOUDEN advies...*zucht*
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_18000347
Ik lijkt wel een heel stappenplan nodig te hebben. Stel ik die 'spontane' actie toepas en zij raakt in ontroering, moet ik dan een actie van haar afwachten?
(na eerst ff erover nagedacht te hebben vind ik het trouwens ook wel een strakke actie!)
pi_18000992
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 12:39 schreef robbedoes het volgende:
Ik lijkt wel een heel stappenplan nodig te hebben. Stel ik die 'spontane' actie toepas en zij raakt in ontroering, moet ik dan een actie van haar afwachten?
(na eerst ff erover nagedacht te hebben vind ik het trouwens ook wel een strakke actie!)
Laat het van de situatie afhangen en plan niet teveel vantevoren. Hoe het vanavond gaat is ook van haar afhankelijk en voor jou op dit moment weinig voorspelbaar.

Voor hetzelfde geld is zij vanavond deeply impressed en geeft ze je een paar seconden erna een zoen op de mond!

Voorbereiding is okay, maar of jij of zij daarna actie moet ondernemen hangt ervan af hoe zij dus reageert.
pi_18001511
Gisteren was ze ziekjes. Vanmiddag kreeg ik een smsje:

"Ben toch maar gaan werken, maar wil vanavond toch afzeggen. Ik hoop dat je het begrijpt. Veel plezier met opstap vanavond! Kzit ff met mezelf in de knoop!Sorry!L"

Ik moet ff wat meer context informatie aan jullie verschaffen. Gisteren vertelde ze dat de maand April een erg rotte maand voor haar is. Vorig jaar rond deze tijd is haar oma overleden waarmee ze een goede band had. Tevens is vorig jaar nog een vriendin van haar spoorloos verdwenen, waarbij zij de laatste persoon was waarmee die vriendin contact had. Als dit nog niet alles is, is onlangs een kennis van haar opgenomen in het ziekenhuis na een mislukte zelfmoord poging en ondergaat haar opa momenteel nieuwe chemokuur vanwege darmkanker. Vier momenten die zeker niet prettig zijn en waarbij zij veel rottigheid over haar heen krijgt.

Die afwijzing voor het etentje vanavond kan ik dus goed begrijpen van haar kant. Ze gaf zelf aan dat ze graag over haar verdriet wil praten om het zo te verwerken. Ik denk dat ik persoonlijk wel kan voelen wat zij momenteel meemaakt. Drie maanden geleden is mijn opa namelijk overleden aan darmkanker na een zeer kort ziekbed.
Ik wil er graag voor haar zijn deze komende tijd maar zit me nu vooral af te vragen hoe ik dat moet doen. Een optie zou kunnen zijn om volgende week zaterdag niets te plannen en haar volkomen in de watten te leggen. Voor haar komen koken dus, goed gesprek na het eten met een wijntje, Idols kijken met nog een filmpje erachter aan. Vinden jullie dit een goede aanpak of zie ik iets over het hoofd? Moet ik soms meer betrokken bij haar zijn deze dagen, en zoja hoe? Ik wil namelijk niet als een stalker overkomen en bovendien ben ik bang om te zeer als een normale vriend over te komen wanneer ik constant contact met haar onderhoud. Of zie ik dit soms verkeerd? Ik heb jullie hulp nu meer dan ooit nodig! Momenteel is ze werken, ben van plan om haar morgen toch ff op te bellen om haar een hart onder de riem te steken. Alvast bedankt.
pi_18002290
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:48 schreef robbedoes het volgende:

"Ben toch maar gaan werken, maar wil vanavond toch afzeggen. Ik hoop dat je het begrijpt. Veel plezier met opstap vanavond! Kzit ff met mezelf in de knoop!Sorry!L"

[verhaal even ingekort om het topic overzichtelijk te houden]
Jemig, ik kan me ook wel voorstellen dat de maand april voor haar niet zo leuk is met die gebeurtenissen. Wel mooi dat je haar situatie goed kunt inbeelden en over je voorstel voor volgende week: dat klinkt opzich ook prima. Jullie kunnen elkaar dan ook beter leren kennen (voor zover dat nog nodig is) en je kunt, als zij er over begint, best over verder gaan. Mocht ze het dan moeilijk hebben kun je haar nogmaals een hart onder de riem door een arm over haar schouders te leggen. Dat zal ze ongetwijfeld wel waarderen en dat stukje (intiem) lichamelijk contact is dan ook aanwezig.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:56:00 #261
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_18002543
Hmm, ik kan goed kan begrijpen dat ze zich rot voelt (ook mijn opa is onlangs overleden), maaaar als ik een date zou hebben met een jongen die potentieel erg leuk zou kunnen zijn, zou ik dat toch wel doorlaten gaan hoor! Juist goed die afleiding, dat ze dan niet mee zou gaan stappen kan ik me wel voorstellen.
Verder kan je natuurlijk aanbieden om het volgende week te doen, maar kijk wel of ze daar goed op reageert. Je komt over als een erg lieve jongen, maar sla daar niet te ver in door.. Nofi.

En Kiki, goede tip!! Ik zou er voor gaan hoor dan.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_18002826
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:56 schreef NiNi het volgende:
Hmm, ik kan goed kan begrijpen dat ze zich rot voelt (ook mijn opa is onlangs overleden), maaaar als ik een date zou hebben met een jongen die potentieel erg leuk zou kunnen zijn, zou ik dat toch wel doorlaten gaan hoor! Juist goed die afleiding, dat ze dan niet mee zou gaan stappen kan ik me wel voorstellen.
Precies, daarom ben ik ook zo onzeker over haar smsje. Zou ze de boot willen afhouden bij nader inzien?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:17:53 #263
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18003570
quote:
Dit werkt dus écht wel hartverwarmend hè?

Het bestaat nog. Hulde voor iedereen
volkomen mee eens, ... (tevens tvp.)
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:18:10 #264
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_18003577
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Precies, daarom ben ik ook zo onzeker over haar smsje. Zou ze de boot willen afhouden bij nader inzien?
Nou, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken..maar ik vind het wel een beetje vreemd. Wat ik al zei, een leuke date is toch iets om je op te verheugen en zeker een rustige diner-date waarbij ze gewoon kan praten over hoe ze zich voelt. Maar goed, ik ken haar natuurlijk niet het kan zijn dat ze vanaaf gewoon vroeg naar bed wil oid.
Dus, stel nog 1 keer iets voor, maar let goed op haar reactie zou ik zeggen!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:25:56 #265
60743 capetonian
pi_18003701
quote:
Believe me, this works.

Ik heb ooit aan zoiets gedacht, .... maar durfde het niet, .. shit man, ik kook heel graag en regelmatig, zeker voor al mijn 'normale' vriendinnen, nu nog miss Right ... *zucht*
www.p166.com <- Hobby
pi_18003772
quote:

[..]

Maar je zei toch ook dat ze een beetje ziekjes was gisteren? Wellicht kan dat ook een reden zijn dat ze vanavond liever iets vroeger op bed wil, terwijl ze het eten + meer wel leuk leek.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:40:07 #267
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18003932
Ik vind 't vreemd dat ze je niet even heeft gebeld om te vertellen waarom ze niet kan. Ik neem aan dat zij wel weet hoe belangrijk deze avond voor jou (jullie!) zou zijn, dus vind ik 't iets te gemakkelijk om dat maar met 1 smsje af te zeggen... als ik haar was had ik wel even de moeite genomen om uit te leggen dat ik echt niet kan omdat (...), maar dat we de afspraak dan gewoon verzetten.

Maar ja, dat is normaal in mijn vriendengroep / relatie. Ik weet niet hoe jullie dit gewend zijn...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:00:40 #268
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_18005268
Hoewel het kut is dat het vanavond niet doorgaat wil ik wel even zeggen dat het een fantastisch topic is, voor ons is dit net zoiets als de film the truman show met Jim Carey. Ik heb zelf ook een flinke tijd lopen 'knokken' om het voor elkaar te krijgen, best vergelijkbaar met jouw en het is me na nogal wat pijn en moeite gelukt om haar hart te veroveren. Doorslaggevend was hierbij de info die stond op www.fastseduction.com met name het gedeelte over "cocky and funny" zijn imo belangrijk geweest in dat proces.
Buck it
pi_18006339
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:00 schreef megajelquer het volgende:
Hoewel het kut is dat het vanavond niet doorgaat wil ik wel even zeggen dat het een fantastisch topic is, voor ons is dit net zoiets als de film the truman show met Jim Carey. Ik heb zelf ook een flinke tijd lopen 'knokken' om het voor elkaar te krijgen, best vergelijkbaar met jouw en het is me na nogal wat pijn en moeite gelukt om haar hart te veroveren. Doorslaggevend was hierbij de info die stond op www.fastseduction.com met name het gedeelte over "cocky and funny" zijn imo belangrijk geweest in dat proces.
Bedankt voor de tip, ik zal het eens op mijn gemak doorlezen.
pi_18007228
quote:
Believe me, this works.
JA dit is idd de GOUDEN TIP!! Wie heeft er een beetje lef?
pi_18007674
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 19:58 schreef Wansl het volgende:
JA dit is idd de GOUDEN TIP!! Wie heeft er een beetje lef?
Wil het wel eens proberen...
pi_18007743
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:00 schreef megajelquer het volgende:
Cocky and funny gedeelte van fastseduction.com heeft een hoog blaat gehalte. Moet je mij toch een duidelijk uitleggen hoe dit stukje propaganda jou geholpen heeft.
pi_18008130
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:48 schreef robbedoes het volgende:

Ik kan me goed voorstellen dat ze het erg moeilijk heeft nu, is het geen idee om vanavond met een fruitmand met een lief kaartje naar haar toe te gaan? Dan kun je gewoon rustig met haar praten...

Ik vind het trouwens geweldig wat je allemaal doet!
pi_18008296
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 20:41 schreef tuindwerg het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat ze het erg moeilijk heeft nu, is het geen idee om vanavond met een fruitmand met een lief kaartje naar haar toe te gaan? Dan kun je gewoon rustig met haar praten...

Ik vind het trouwens geweldig wat je allemaal doet!
Opzich wel een goed idee, maar kan helaas geen fruitmand tevoorschijn toveren op een zaterdagavond.
Ik heb haar al een lief smsje gestuurd: "Jammer dat de date vanavond niet door kan gaan. Rust jij voorlopig maar ff uit. Als je wilt praten zal ik er voor je zijn. x"
pi_18009170
Strakke actie, zelfs ik heb hier alleen maar lof over.

klein dingetje: zou je niet eens wat anders doen dan altijd maar voor haar koken?
pi_18014766
goed bezig robbedoes, niet teveel focussen op jezelf & hoe graag je haar wilt krijgen, en ook niet bang zijn voor die 'friends' zonde (die bullshit geld namelijk niet voor alle meiden).
pi_18017257
Mijn hemel wat een story... Heb net alle 2 topics doorgelezen en ik moet zeggen dat het mijn eerste keer is dat ik letterlijk aan mijn beeldscherm gekluisterd zat. Dit is echt beter dan menig script van een romantische film. Jij bent echt een op en top romanticus. Persoonlijk zou ik denk ik al lang het bijltje er bij neer gegooid hebben. Keep up the good work! Hulde voor deze held!
"Do unto others as you would have others do unto you."
pi_18018912
Heeft ze je gisteren nog een smsje terug gestuurd nadat je dit hebt gestuurd, " "Jammer dat de date vanavond niet door kan gaan. Rust jij voorlopig ........ "

succes
pi_18019621
quote:
. Zou ze de boot willen afhouden bij nader inzien?
Ik krijg echt een beetje de indruk nu dat ze je niet als vriend wilt.
Ik wil het natuurlijk graag anders horen, maar ik geloof er niet meer in.
Als je je rot voelt als vrouw, en er is een man die je echt leuk vind, en die lekker voor je wilt koken, en die je een beetje wilt komen vertroetelen, dan zou ik dat juist willen. Helaas, maar ik denk dat ze niet geinteresseerd is.
Misschien moet je het gewoon eens over een heel andere boeg gooien, nogmaals tegen haar zeggen dat je haar meer dan gewoon leuk vind, en of jij eigenlijk nog wel een kans maakt.
Het klinkt misschien een beetje alsof je een desperado bent, maar je hebt wel gelijk zekerheid.
Mijn Date was erg leuk gisteren, maar ik heb geloof ik toch een beetje teveel interesse verloren omdat net als bij jou (de populaire meid), bij mij, mijn kerel in het begin nogal moeilijk deed.

Succes bij het smeden van nieuwe plannen, en als het niets wordt.. ik ben hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Salem op 28-03-2004 13:27:31 (typo) ]
pi_18020707
quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:45 schreef Brammetje het volgende:
Heeft ze je gisteren nog een smsje terug gestuurd nadat je dit hebt gestuurd, " "Jammer dat de date vanavond niet door kan gaan. Rust jij voorlopig ........ "
Nope, geen smsje, geen belletje, niet op msn... Ik zit me momenteel dan ook op te vreten. Gisteren dus op stap geweest met vrienden: kei geselli. Maar toch he, je mist iets.

Ik heb nu een tegenstrijdig gevoel bij deze meid. Van de ene kant was het contact vorige week zo intensief. Veel smsjes versturen, paar uur per dag msn'en, ze maakte zelfs een gedichtje voor mij. Bij dit alles vertelde ze dat ze sinds lange tijd weer een lekker gevoel van binnen had, ik deed haar goed, qua karakter was ik bijna te perfect voor haar, normaal is ze een enorme flapuit maar door mij wist ze af en toe niets te zeggen. Kortom allemaal positieve dingen zeg maar.
Haar vriendinnen hadden een test voor haar gemaakt om te kijken of ik de ware voor haar zou zijn: als ik niet van Lord of the Rings zou houden (doet iedereen, behalve die meid) dan zouden we wel super bij elkaar moeten passen. Het antwoord is negatief, maar dat verbaasde ons al niet meer.
Van mijn kant reageer ik precies hetzelfde, ik ben namelijk ook nog nooit een meid tegengekomen die een dergelijke impact op mij heeft. Haar doen en laten, hoe ze voor zichzelf opkomt zonder een ander te beschadigen dat trekt mij enorm aan.

Naast dit gevoel heb ik nu sinds enige dagen ook een (onzeker) tegenstrijdig gevoel gekregen. Een paar dagen geleden had ik haar foto's van mezelf verstuurd. Ze gaf aan dat haar dat niet veel deed om nog een totaal plaatje van mij te maken. Ze wilde mij liever in levende lijven zien; kijken hoe ons lichaamstaal met elkaar zou comminuceren. Daarna is ons contact tot een minimum beperkt. Enkele post terug heb ik vermeld hoe haar sociale status momenteel is. Ze vertelde dat april dus een enorm rotte maand voor haar is, waarbij ze het ff niet meer weet. Van de ene kant wil ik haar nu helpen om zodoende als helpende hand haar duidelijk maken dat ik veel voor haar voel. Van de andere wil ik haar niet te veel op haar lip zitten. Ik weet momenteel niet of zij nog wel hetzelfde voor mij voelt als een week geleden.

[ Bericht 72% gewijzigd door robbedoes op 28-03-2004 14:41:27 ]
  zondag 28 maart 2004 @ 14:29:55 #281
60743 capetonian
pi_18020726
quote:
Op zondag 28 maart 2004 13:25 schreef Salem het volgende:

[..]
.. ik ben hier.
wat een leuke closing sentance!!

www.p166.com <- Hobby
pi_18020984
quote:
Misschien moet je het gewoon eens over een heel andere boeg gooien, nogmaals tegen haar zeggen dat je haar meer dan gewoon leuk vind, en of jij eigenlijk nog wel een kans maakt.
Het klinkt misschien een beetje alsof je een desperado bent, maar je hebt wel gelijk zekerheid.
Mijn Date was erg leuk gisteren, maar ik heb geloof ik toch een beetje teveel interesse verloren omdat net als bij jou (de populaire meid), bij mij, mijn kerel in het begin nogal moeilijk deed.
Mag ik vragen waarom jouw interesse in die kerel is verminderd na dat moeilijk gedoe van hem? Persoonlijk kan ik mij dit wel goed voorstellen; ik wil graag als een betrouwbare factor overkomen aan haar en niet als een onzeker persoonlijkheid constant om duidelijk aan haar vragen.
quote:
Haha, keep you in mind.
  zondag 28 maart 2004 @ 19:37:30 #283
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_18026165
Ok, om nog even het vrouwenlicht hierover te schijnen.
Als er iets is (over het algemeen althans) wat vrouwen onaantrekkelijk vinden, zijn het wel mannen die te wanhopig contact zoeken. Ik zeg niet dat jij dat doet robbedoes, maar als ik jou was zou ik even iets afstand nemen en kijken of het contact zoeken dan van haar kant komt. Dat zou jou namelijk in een veel gunstiger positie plaatsen.

Op zich klinken jullie heel leuk samen , maar ook nog even een klein tipje..vrouwen willen een man, geen vriendin. Zorg dus wel dat dat onderscheid duidelijk blijft en hou je zelfvertrouwen! Dat is namelijk ook aantrekkelijk.
pi_18029062
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:37 schreef NiNi het volgende:
Ok, om nog even het vrouwenlicht hierover te schijnen.
Als er iets is (over het algemeen althans) wat vrouwen onaantrekkelijk vinden, zijn het wel mannen die te wanhopig contact zoeken. Ik zeg niet dat jij dat doet robbedoes, maar als ik jou was zou ik even iets afstand nemen en kijken of het contact zoeken dan van haar kant komt. Dat zou jou namelijk in een veel gunstiger positie plaatsen.

Op zich klinken jullie heel leuk samen , maar ook nog even een klein tipje..vrouwen willen een man, geen vriendin. Zorg dus wel dat dat onderscheid duidelijk blijft en hou je zelfvertrouwen! Dat is namelijk ook aantrekkelijk.
Hier heb je natuurlijk gelijk in. Maar om geheel zielloos vanaf de zijlijn toezien hoe iemand, die je lief hebt, lijkt wel te kwijnen in haar verdriet, das ook weer iets te lijkt mij. Maar goed, voorlopig neem ik ff geen contact met haar op (sms of belletje) maar wacht ik totdat ze weer online komt. Immers, dan heeft ze weer behoefte aan contact met 'vreemden'. Hopelijk kan ik dan weer de torteldraad met haar oppakken en zodoende een nieuwe afspraak met haar maken.
pi_18030139
quote:
Op zondag 28 maart 2004 14:44 schreef robbedoes het volgende:

Mag ik vragen waarom jouw interesse in die kerel is verminderd na dat moeilijk gedoe van hem?
Ik kan niet precies zeggen waarom dat zo is, maar ik kan wel zeggen dat het in het begin echt ontzettend goed klikte, dat had ik nog nooit zo bij een man gehad (ook niet met degene met wie ik vijf jaar een relatie heb gehad). Maar na een hoop onzekerheid van zijn kant (geschrokken dat hij zo snel verliefd werd, ben ik hier wel klaar voor.. en veel telefoontjes (van hem) maar het niet willen komen tot een afspraak.. wist ik niet meer of hij nu eigenlijk wel zo oprecht was, ik was een beetje verward .

Maar we hebben elkaar nu weer een paar keer gezien, en het is eigenlijk nog net zo leuk als eerst, maar het spontane is er een beetje af, dat heb je natuurlijk na een poosje, maar dit is veel te snel.. misschien wil ik mijn hart wel niet meer zo op het spel zetten omdat ik niet echt geloof dat hij helemaal hoteldebotel is, en is dat ook de reden dat ik je zei dat je misschien maar eens moest vragen hoe het er nu voor staat van haar kant...

Ik heb wel besloten dat ik het een kans moet geven, ik ga er gewoon nog even voor, maar ik geef het een maand, als ik het dan nog niet weet (of hij for that matter) dan zet ik er een punt achter. Een aardkloot vol mannen zeg maar, er moet er toch een zijn waarbij het een beetje meer vanzelf en natuurlijk gaat?
pi_18031924
Hoe te scoren bij een chick? Heel makkelijk... Denk maar eens na over het volgende:

"Doen alsof je jezelf bent".

Das de truuk van het scoren heren, neem er je voordeel mee... maar pas op, ook dames zijn er goed in.
pi_18034248
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:52 schreef Timen het volgende:
Hoe te scoren bij een chick? Heel makkelijk... Denk maar eens na over het volgende:

"Doen alsof je jezelf bent".

Das de truuk van het scoren heren, neem er je voordeel mee... maar pas op, ook dames zijn er goed in.
lees deel 1en deel 2 van het topic ook even door, het is het waard, en dan kan je overbodige opmerkingen (zoals deze) achterwege laten.
  maandag 29 maart 2004 @ 10:58:26 #288
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_18035983
quote:
Ik krijg echt een beetje de indruk nu dat ze je niet als vriend wilt.
Ik wil het natuurlijk graag anders horen, maar ik geloof er niet meer in.
Als je je rot voelt als vrouw, en er is een man die je echt leuk vind, en die lekker voor je wilt koken, en die je een beetje wilt komen vertroetelen, dan zou ik dat juist willen. Helaas, maar ik denk dat ze niet geinteresseerd is.

Salem, ook dit verschilt per persoon... De vader van mijn vriendin heeft pas geleden in het ziekenhuis gelegen na een hartritmestoornis, en in die tijd heeft ze continu samen met haar moeder en zus zitten denken over 'het leven hierna'; haar vader is voor zijn werk namelijk sterk afhankelijk van de auto, maar door de hartaanval mag hij nu niet meer automobileren.

Haar vader is sinds woensdag weer thuis, en de eerste paar dagen was ze in de wolken, haar dagen konden niet meer kapot, maar eergisteravond kreeg ik inderdaad ook ineens een berichtje met letterlijk de tekst 'ik zit nogal in de knoop met mezelf', gister gevolgd door 'ik zit niet lekker in mijn vel'. Zij zit dus weer in een neerwaartse spiraal te denken over de toekomst, aangezien die nu wel een scherpe wending in een onbekende richting zal gaan nemen, en mijn opkrikkende berichtjes werden niet bepaald positief ontvangen.

Op dit moment wil Suus dus ook even alleen zijn terwijl ze normaliter ook mijn toenadering zoekt in de vorm van een warme arm om haar heen op de bank. In de weken dat haar vader in het ziekenhuis lag was ze altijd enorm dankbaar als ik weer langs was geweest, haar steun en toeverlaat, maar op dit moment weet ik ook even niet meer wat ze wil. Ik laat haar dan ook maar even begaan.

Robbedoes, het is denk ik het beste dat ze wel weet dat ze weet dát je er voor haar bent, maar dat zíj dan eerst het signaal moet geven. Laat haar dus maar even nadenken.
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_18036338
Robbedoes, helaas maar waar: je meisje bevestigt de gouden regel over afspraken en de anti-slet regel. Als je afspreekt met een meisje en de verwachtingen zijn te hoog (m.a.w. als het leuk is en gezellig dan is er eigenlijk geen excuus meer om niet met elkaar naar bed te gaan) dan gaat een meisje soms te hard nadenken over de situatie. Tijdens dat nadenken komt ze tot de onvermijdelijke conclusie: Ik heb een afspraak staan om binnenkort met die jongen naar bed te gaan en dat weten we allebei. KORTSLUITING! Een meisje kan hier niet over nadenken, dat moet vanzelf gaan. Anders is ze namelijk een slet, in haar eigen ogen. Dus doet ze, onbeholpen als ze is, het enige wat haar een uitweg geeft: afzeggen. Hoe geloofwaardig haar afzegging ook klinkt, de achterliggende reden is dat ze niet kan plannen met jou naar bed te gaan. Ze is niet voor niks zo populair, dan kan ze toch niet zomaar toegeven aan jou? Bovendien heb je al laten zien dat als ze je afpoeiert (OK light afpoeiert = afzegt, aan het lijntje houdt) dat jij dan alleen maar harder gaat werken voor haar.

Nee, ze vindt je nog steeds leuk alleen jullie ietwat onbeholpen gedrag (van jouw kant: te graag willen afspreken en akkoord gaan met een datum in de verre toekomst, van haar kant: afzeggen terwijl ze echt wel wil eten/daten) zitten jullie nu in een lastige situatie. Zo dichtbij en toch zo ver weg.

Succes ermee (als je nog meer van dit soort tekst wilt zeg je het maar, weet niet of je er wat aan hebt).
pi_18036501
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:58 schreef BeF_Aviko het volgende:
Robbedoes, het is denk ik het beste dat ze wel weet dat ze weet dát je er voor haar bent, maar dat zíj dan eerst het signaal moet geven. Laat haar dus maar even nadenken.
Bedankt voor je verhaal en advies. Momenteel denk ik daar ook zo over. Zo heeft een rotte periode zoals ik al beschreef. Ik denk dat ze ff het contact met mij op een laag pitje wil zetten om het later weer volmondig op te pakken. Doordat ze in een rotte periode zit, spelen haar emoties nogal op. Ik denk dat ze bang is dat ze zichzelf niet meer is wanneer we zouden afspreken. Ze hecht nogal op 'normaal doen', want ze heeft mij telkens op het hart gedrukt om me normaal uit te drukken omdat ze snel de ware aard van het beest bij iemand door heeft. Desondanks kan ik uit de voortekenen opmaken dat het over een tijdje wel goedkomt tussen ons. Haar vriendinnen en haar ouders hebben mij intussen globaal goedgekeurd en ik denk dat zij hun mening zeer waardeert. Bovendien gaf ze zelf enkele malen aan door mij zij sinds tijden weer een lekker gevoel in haar buik heeft en dat ik een goede invloed op haar ben.
Momenteel is het dus ff niet anders, en kan ik (en jullie ) alleen maar een afwachtende houding aannemen.
  maandag 29 maart 2004 @ 11:46:11 #291
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_18036710
* BeF_Aviko zet de topic-refresh-rate dan maar op een lagere stand en gaat even een tukkie doen

Tot over twee uurtjes dan maar (ipv één uur )
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
  maandag 29 maart 2004 @ 12:48:02 #292
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18037722
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:22 schreef Ozwald het volgende:
<theorie>
Bovendien heb je al laten zien dat als ze je afpoeiert (OK light afpoeiert = afzegt, aan het lijntje houdt) dat jij dan alleen maar harder gaat werken voor haar.
Ow, dat is wel goed bedacht! Restecp

Van de motivatie ben ik nog niet zeker ('t klinkt wel heel onlogisch = vrouwelijk), maar ik denk wel dat TS idd te lang heeft gewacht met zijn kans te grijpen, waardoor je dit soort twijfelsituaties krijgt...

En idd, zij heeft nu ws echt de indruk dat ze rustig kan nadenken omdat TS gewoon uitstraalt dat ze hem voorlopig nog niet kwijt is. En ik denk dat tijd in dit soort situaties altijd tegen je is.

Dus, TS...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 29 maart 2004 @ 13:12:54 #293
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_18038123
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:48 schreef HenryHill het volgende:

En idd, zij heeft nu ws echt de indruk dat ze rustig kan nadenken omdat TS gewoon uitstraalt dat ze hem voorlopig nog niet kwijt is. En ik denk dat tijd in dit soort situaties altijd tegen je is.
Hoewel wat kort door de bocht, I agree.

Raak je door tegenstrijdige adviezen niet helemaal de draad kwijt, robbedoes?
pi_18038457
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:12 schreef NiNi het volgende:
Raak je door tegenstrijdige adviezen niet helemaal de draad kwijt, robbedoes?
Nou, niet zozeer jullie reactie maar meer de houding van die meid. Jullie reacties waardeer ik enorm, en onthoud jullie manieren van aanpak. Zelf doe ik dan gewoon mijn ding, en ik zie wel of het loopt.
pi_18038693
Zonet een meeltje van haar gekregen met oa de volgende tekst:

--
Was het leuk geweest zaterdag?Ik hoop het! Want ik heb niets meer van je vernomen.
Ik hoest en proest nog steeds en mijn koppie staat op springen maar verder is ales oké.
Ik heb je foto's inmiddels allemaal gezien, bedankt daarvoor. Je staat ook heel verschillend op foto's! heb wel moeten lachen om sommige zeg.

Nou ik moet weer snel verder met school lig namelijk wat achter, jij veel succes met je stage!!!!

groetjes en misschien tot op msn!!!
--

Helaas kan ik aan dit meeltje niet vernemen hoe het psychisch met haar gaat. Wat mij opvalt aan dit meeltje zijn twee dingen:

"Want ik heb niets meer van je vernomen"
Hieruit maak ik op dat ze toch iets van (intensief) contact met mij wil onderhouden en nieuwsgierig is hoe het met mij is. Dit zou ze namelijk ook kunnen vragen door gewoon af te wachten wanneer ik online kom.

Iedereen zal wel denken dat dit een cliché is, maar voorheen sluitte zij een gesprek tussen ons altijd af met een hoop x'jes en Kus. Natuurlijk weet ik dat ik aan deze woorden weinig waarde moet hechten, maar nu zomaar groetjes dat vind ik ook wel het andere uiterste.

Voorlopig ben ik van plan om me nog ff rustig te houden en misschien vanavond een meeltje terugstuur.
pi_18038802
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:36 schreef robbedoes het volgende:

--
[mail]
--

Helaas kan ik aan dit meeltje niet vernemen hoe het psychisch met haar gaat. Wat mij opvalt aan dit meeltje zijn twee dingen:

Hieruit maak ik op dat ze toch iets van (intensief) contact met mij wil onderhouden en nieuwsgierig is hoe het met mij is. Dit zou ze namelijk ook kunnen vragen door gewoon af te wachten wanneer ik online kom.

Iedereen zal wel denken dat dit een cliché is, maar voorheen sluitte zij een gesprek tussen ons altijd af met een hoop x'jes en Kus. Natuurlijk weet ik dat ik aan deze woorden weinig waarde moet hechten, maar nu zomaar groetjes dat vind ik ook wel het andere uiterste.

Voorlopig ben ik van plan om me nog ff rustig te houden en misschien vanavond een meeltje terugstuur.
1) Ze heeft dus het smsje van gisteren niet ontvangen? Het is wel mooi dat zij je in ieder geval een mailtje heeft gestuurd. Vanavond een mailtje sturen is een prima plan (je kunt het ook nu doen, maar ze heeft het druk dus de kans dat je snel reactie terugkrijgt is klein)
2) Doe ik ook hoor: soms zet ik achter een mail liefs, kusjes of groetjes (de eerste twee niet bij iedereen natuurlijk ), maar dat betekent bij mij niets. Dat zou bij haar ook kunnen.
pi_18039040
Bedenk eens iets waarmee je haar verrast? Zeg maar het clichematige "Laten we morgen in de auto springen, alles vergeten en naar Parijs rijden" maar dan ietsje aannemelijker en iets minder cliche.

Ze wil duidelijk dat je iets bedenkt waardoor jullie iets samen kunnen gaan doen. Als het spontaan is en origineel (zoals de restaurant blind date) dan durft ze er wel op in te gaan, want dan heeft ze er een goede reden voor (Niet alleen dat je zo hard probeert, dat is nl. geen goede reden).

Ze durft zelf niet het initiatief te nemen maar ze hunkert er wel naar. Neem een initiatief, laat zien wat voor impulsieve romanticus je bent! Zij ziet onzeker, afhankelijk en unsexy gedrag bij jou terwijl je vanbinnen overloopt van intense, pure en authentieke gevoelens voor haar. Laat haar merken hoe je je werkelijk voelt en overrompel haar.

Tis maar een idee hoor, ik zou het nooit doen met mijn eigen leven, maarreh... livin' on the edge. Dusss...
  maandag 29 maart 2004 @ 15:08:01 #298
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_18040787
Ozwald, ze is ziek, dus op het moment zal dat weinig uithalen... En ik vrees dat je niet al te hard van stapel moet lopen; als je de hele tijd leuke dingen doet maar die trend niet doorzet als je haar eindelijk voor je gewonnen hebt, zal dat ook als een tegenvaller komen.

't Blijft lastig om sfeer te proeven over een Internetconnectie, maar als je het mij vraagt heeft op dit moment de hele situatie niet per sé een nieuwe impuls nodig; het gaat allemaal wel de goeie kant op, maar het ziek-zijn is gewoon even een tegenvaller

Robje, je hebt mijn zegen, en ik verklaar jullie bij deze jongen en vriendin
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --&gt; Power to the pieper!
  maandag 29 maart 2004 @ 15:35:42 #299
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_18041403
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:36 schreef robbedoes het volgende:

--
Was het leuk geweest zaterdag?Ik hoop het! Want ik heb niets meer van je vernomen.
Ik hoest en proest nog steeds en mijn koppie staat op springen maar verder is ales oké.
Ik heb je foto's inmiddels allemaal gezien, bedankt daarvoor. Je staat ook heel verschillend op foto's! heb wel moeten lachen om sommige zeg.

Nou ik moet weer snel verder met school lig namelijk wat achter, jij veel succes met je stage!!!!

--

Hmmmm...Houston we got a problem..
Dit zijn de soort mailtjes/berichtjes die ik ook zou sturen, als ik iemand voorzichtig wil afpoeieren.. Omdat je niet onbeleefd wil zijn, moet je iets sturen..dus hou je het maar oppervlakkig. Dat zinnetje 'ik heb niets van je vernomen' , zegt mij niet hetgene dat jij er in leest.
En ja...die groetjes..dat is echt een killer hoor..

En wat april/moeilijke maand betreft.. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten maar dat klinkt mij een beetje als kontverhaal in de oren. Want als je verliefd bent, dan wil je bij iemand zijn, moeilijke tijd of niet. Sorry Robbedoes, het verhaal begon zo goed.. maar ik ben bang dat het niet gaat werken.
Als je het nog wil proberen, dan kan ik je alleen maar aanraden om nu echt afstand te nemen, want wij vrouwen ruiken wanhoop van mijlenver. Ik zou dus niet vanavond mailen, maar ik zou het van MSN af laten hangen..wanneer jullie weer een keer tegelijkertijd online zijn.

Maar, mocht het met dit meiske nou niet lukken..Jij komt er wel hoor! Want een gevoelige man.. daar vallen vrouwen (en zeker wat oudere vrouwen) als blokken voor..
Money talks, Bullshit walks!
  maandag 29 maart 2004 @ 15:43:44 #300
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_18041565
Lastig, zoveel mogelijkheden, met maar één zekerheid: tijd...
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --&gt; Power to the pieper!
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')