quote:
Op zondag 28 maart 2004 12:45 schreef Brammetje het volgende:
Heeft ze je gisteren nog een smsje terug gestuurd nadat je dit hebt gestuurd, " "Jammer dat de date vanavond niet door kan gaan. Rust jij voorlopig ........ "
Nope, geen smsje, geen belletje, niet op msn... Ik zit me momenteel dan ook op te vreten. Gisteren dus op stap geweest met vrienden: kei geselli. Maar toch he, je mist iets.
Ik heb nu een tegenstrijdig gevoel bij deze meid. Van de ene kant was het contact vorige week zo intensief. Veel smsjes versturen, paar uur per dag msn'en, ze maakte zelfs een gedichtje voor mij. Bij dit alles vertelde ze dat ze sinds lange tijd weer een lekker gevoel van binnen had, ik deed haar goed, qua karakter was ik bijna te perfect voor haar, normaal is ze een enorme flapuit maar door mij wist ze af en toe niets te zeggen. Kortom allemaal positieve dingen zeg maar.
Haar vriendinnen hadden een test voor haar gemaakt om te kijken of ik de ware voor haar zou zijn: als ik niet van Lord of the Rings zou houden (doet iedereen, behalve die meid) dan zouden we wel super bij elkaar moeten passen. Het antwoord is negatief, maar dat verbaasde ons al niet meer.
Van mijn kant reageer ik precies hetzelfde, ik ben namelijk ook nog nooit een meid tegengekomen die een dergelijke impact op mij heeft. Haar doen en laten, hoe ze voor zichzelf opkomt zonder een ander te beschadigen dat trekt mij enorm aan.
Naast dit gevoel heb ik nu sinds enige dagen ook een (onzeker) tegenstrijdig gevoel gekregen. Een paar dagen geleden had ik haar foto's van mezelf verstuurd. Ze gaf aan dat haar dat niet veel deed om nog een totaal plaatje van mij te maken. Ze wilde mij liever in levende lijven zien; kijken hoe ons lichaamstaal met elkaar zou comminuceren. Daarna is ons contact tot een minimum beperkt. Enkele post terug heb ik vermeld hoe haar sociale status momenteel is. Ze vertelde dat april dus een enorm rotte maand voor haar is, waarbij ze het ff niet meer weet. Van de ene kant wil ik haar nu helpen om zodoende als helpende hand haar duidelijk maken dat ik veel voor haar voel. Van de andere wil ik haar niet te veel op haar lip zitten. Ik weet momenteel niet of zij nog wel hetzelfde voor mij voelt als een week geleden.
[ Bericht 72% gewijzigd door robbedoes op 28-03-2004 14:41:27 ]