abonnement Unibet Coolblue
pi_17265845
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:22:56 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17266108
Deel 40 alweer .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17266119
Harmsen .

Ik denk nog steeds dat Laura het heeft gedaan.

  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:23:55 #4
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17266146
help!!! ze maken zowat iedereen verdacht voor de kijker


nja.. was te verwachten eigenlijk he

  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:24:24 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17266162
Moord: Robin
Geld: Morris
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17266172
Morris heeft gedaan.

Als ik Robert was had ik Charlie naar bovenste verdieping gerold van een flat en zo naar benede geduwd.

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 17-02-2004 20:29]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17266260
Robin heeft ut gedaan natuurlijk...nogal duidelijk.
pi_17266286
Dat Charlie nou op Robert boos is slaat nergens op.
Dom wijf. Goed zo Milan!!. :Mens wil jij even je bek houden.

Morris zit daar al weer zo raar achter.
Ja hij heeft het echt gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door _bigmac_ op 17-02-2004 20:29]

pi_17266315
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat Charlie nou op Robert boos is slaat nergens op.
Inderdaad. Eerst vond ze hem helemaal okay en verweet ze hem niks, en nu ineens .

Ze moet gewoon inzien dat het niks met de rolstoel te maken heeft.

pi_17266353
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Inderdaad. Eerst vond ze hem helemaal okay en verweet ze hem niks, en nu ineens .

Ze moet gewoon inzien dat het niks met de rolstoel te maken heeft.


Tja dat is Charlie als ze eenmaal wat in haar hoofd heeft.
sneu figuur is het ook .
pi_17266367
Morris heeft het geld gejat (denk ik) niet dood geslagen, hij wordt nu té verdacht gemaakt.

Ik dacht hele tijd dat Robin het gedaan heeft, maar iets zegt me dat hij het niet was.

Laura is nu weer de nr1 moordenaar *zucht* ik weet het allemaal niet meer.. behalve dat ik gek wordt van die Charlie, kan die ooit weer een keer lopen? of naar die kliniek gaan waar Remco ook zit? wordt haar enorm zat

pi_17266412
Robin is het niet die is de serie weer uit .Tot er weer iemand jarig is ofzo.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:31:55 #13
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_17266416
Een lijk wat ademt. Wat leuk

moord word over 4 weken pas opgelost natuurlijk

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  Moderator dinsdag 17 februari 2004 @ 20:32:32 #14
42184 crew  DaMart
pi_17266438
Laura wordt te verdacht gemaakt, en Morris is idd erg verdacht bezig. Maar meer dan geld jatten zal hij wel niet gedaan hebben.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17266567
Wat is dat toch met Charly? Sinds wanneer is het in om sokken over je handen te trekken?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:37:16 #16
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_17266615
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:35 schreef Caro_lientje het volgende:
Wat is dat toch met Charly? Sinds wanneer is het in om sokken over je handen te trekken?
vanaf nu.
ze zag er wel weer heerlijk uit.

:y

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_17266655
het geld is gejat door morris dat weet ik echt 100% cker hij zat vreselijk af te luisteren en ook in de koning bleef ie nog even staan om mee te luisteren... en dat eten in de rosenboom heb ik morris ook nog nooit zien doen dus hij heb cker geld teveel nu...
  Moderator dinsdag 17 februari 2004 @ 20:38:22 #18
42184 crew  DaMart
pi_17266658
Volgens mij klopte het bordje in de lift trouwens niet helemaal....

Toen Milan en Valerie erin stonden, stond er bij de eerste etage iets van Art nog wat, bij de tweede Catch & Match en A&A en bij de derde etage een andere bedrijfsnaam. Ik dacht dat Robert op de 3e etage woonde ?

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:42:30 #19
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17266814
Morris is té verdacht <-- hij is het dus niet
Benjamin verdenkt Dennis "Den" Tuinman...aan Benjamin zelf wordt dus geen aandacht aan besteed <---hij is het dus WEL
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17266945
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:27 schreef StandBy het volgende:
Robin heeft ut gedaan natuurlijk...nogal duidelijk.
Robin heeft geen motief... en bovendien een trouwe schare fans.

Inspector 'Morse' Morris heeft er slechts zijdelings mee te maken. Hij vermoedt namelijk wie de dader is: een schimmige kennis uit Zuid-Afrika. Alle verdachten die we de komende weken zullen zien zijn slechts afleidingsmanoeuvres. Ik hoop alleen niet dat ze de ontmaskering van de dader gebruiken als zomercliffhanger.

De bedenker van de verhaallijn over het schilderij 'Il Figlio' is volgens mij erg geïnspireerd door een zelfde verhaallijn (maar dan met iconen uit Rusland) uit de dramaserie 'Oud Geld'.

pi_17267140
mja het lijkt me heel erg sterk dat iemand die pascalle genees kent haar vermoord.. morris heb wel dat geld alles wijst daarnaar uit..hij is bang gepakt te worden maar ik denk niet dat iemand die pascalle nog nooit gezien heb haar gaat vermoorden..
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:56:00 #22
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17267315
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Robin heeft geen motief... en bovendien een trouwe schare fans.


Hij heeft wel een motief, hij wilde Benjamin weer blij maken
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17267458
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat Charlie nou op Robert boos is slaat nergens op.
Dom wijf. Goed zo Milan!!. :Mens wil jij even je bek houden.

Morris zit daar al weer zo raar achter.
Ja hij heeft het echt gedaan.


Nou, Milan had wel even ietsje eerder kunnen bedenken dattie niet met Charlie wilde trouwen he. Die sukkel vertelt het haar op de bruiloft. Dan spoor je toch ook niet.

Dat meisje heeft het al zwaar genoeg. Ze moet nog minstens een paar maanden in die rolstoel voor er een wonder gebeurt en ze hoort dat haar benen aan het genezen zijn en de kans groot is dat ze, met veel oefenen, na een tijdje weer kan lopen.

Had Milan ook maar een duwtje gekregen, samen met Paskwal

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:07:27 #24
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17267757
We hebben het allemaal heeel erg fout!! Omdat ze iedereen verdachte aan het maken zijn, zal het iemand zijn die we echt niet daar aan hebben gedacht.

Morris: Geld gejat.
Dennis: Puur alleen maar de ruzie, als je zo dronken was als hij, dan ging je echt wel slapen.
Benjamin: Kan gewoon niet. Benjamin is te aardig om iemand te vermoorden.
Robin: Zou wel een hele domme simpele weg zijn. Als ze Robin eruit hadden willen hebben, dan hadden ze hem dood laten gaan in Coma of zo iets. Toen nog Benjamin voor 3 maanden zonder eten en drinken in een grot zat
Laura: Door een schram. Ze zal vast wel die avond bij Pacale zijn geweest alleen niets gedaan. Haar alleen maar lopen uitkafferen dat ze maar beter weg kan gaan. Daarna is Laura gewoon weg gegaan.
Ray: Zou het nooit doen. Hij heeft haar wel mishandeld maar hij zou haar nooit vermoorden. Dat hebben we inmiddels wel geleerd over Ray.

Het is gewoon iemand waarvan wij niet weten dat hij/zij is. Zal vast en zeker iemand zijn die nu nog nieuw is bijgekomen of zo. Of nog moet komen!!

Mensen hebben jullie niks geleerd van Scream!! Straks zijn het Benjamin en Dennis samen die het hebben gedaan

Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:17:26 #25
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17268063
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
Mensen hebben jullie niks geleerd van Scream!! Straks zijn het Benjamin en Dennis samen die het hebben gedaan
Zijn dat dadelijk de enigen die nog overblijven van de hele serie, nadat iedereen vermoord is
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17268117
Hmm Laura of Morris heeft het gedaan
pi_17268228
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
We hebben het allemaal heeel erg fout!! Omdat ze iedereen verdachte aan het maken zijn, zal het iemand zijn die we echt niet daar aan hebben gedacht.
Dan moet Sil het wel gedaan hebben, die kleine crimineel... heeft hij natuurlijk van z'n moeder... dat wordt een paar maanden elektronisch huisarrest
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:43:26 #28
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_17268870
Dizer:
Benjamin: Kan gewoon niet. Benjamin is te aardig om iemand te vermoorden

Benjamin lijkt natuurlijk aardig maar heeft een verleden als crimineel,

Liefde, leven , geven!!!!
pi_17269032
Erg grappig dat nu meer mensen voor Morris roepen.

* wel effe onthouden dat ik de eerste was die hem verdachtte hé. * . .

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:08:24 #30
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17269638
Als dit maar niet de zomercliffhanger wordt...
Nulla verba sed acta
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:12:39 #31
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17269784
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:48 schreef Kylee het volgende:
Erg grappig dat nu meer mensen voor Morris roepen.

* wel effe onthouden dat ik de eerste was die hem verdachtte hé. * . .


Morrie is té verdacht, valt dus af


* wel effe onthouden dat ik de eerste was die Benjamin verdachtte hé. * . .

Want Benjamin is het

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:16:26 #32
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17269927
Kan er geen apart whodunnit topic komen ofzo, ik kan het echt niet meer bijhouden allemaal zo, 4 topics in 5 dagen...
Nulla verba sed acta
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:19:27 #33
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17270033
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:16 schreef Leonoor het volgende:
Kan er geen apart whodunnit topic komen ofzo, ik kan het echt niet meer bijhouden allemaal zo, 4 topics in 5 dagen...
Dan valt er hier zo weinig meer te bespreken he
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17270138
Het is gewoon Morris.

Dat verdacht gedragen dat is juist zo dat mensen gaan denken dat hij het niet is omdat hij zich juist verdacht gedraagt en dan is hij het later juist weer wel.

pi_17270194
Die ex politieagentje
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:29:30 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17270440
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is gewoon Morris.

Dat verdacht gedragen dat is juist zo dat mensen gaan denken dat hij het niet is omdat hij zich juist verdacht gedraagt en dan is hij het later juist weer wel.


Ja, of het is hem niet, de makers denken dat de mensen denken dat hij het is aangezien de mensen denken dat de makers hebben gedacht dat door het zo erg verdacht maken hij het juist niet is, maar de mensen hebben de makers dus door en denken dat hij het wel is, maar de makers hebben dat weer door en dus heeft hij het niet gedaan .

Met andere woorden: je ken nog wel duizend en een theorieën uit de kast trekken, maar we zien het allemaal vanzelf wel .

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17270474
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:48 schreef Kylee het volgende:
Erg grappig dat nu meer mensen voor Morris roepen.

* wel effe onthouden dat ik de eerste was die hem verdachtte hé. * . .


verdachtte is trouwens geen Nederlands

Kunnen ze Charlie niet gewoon van bovenste vedieping van flat afrollen. probleem opgelost

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17270654
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij heeft wel een motief, hij wilde Benjamin weer blij maken


Mja inderdaad. Ik dacht ook al die tijd al dat Robin het had gedaan, maar Ray kan ook wel... alhoewel het íets teveel voor de hand ligt, dus daarom lijkt het mij niet. Het kan ook dat Martine wilde dat die expositie niet doorging en een of ander onguur mannetje daar iets aan moest richten en toen Pascalle naar beneden kwam hij dr maar gelijk ff koud maakte Tevens zie ik het wel op de een of andere manier voor me dat Ray het heeft gedaan, dat Morris het geld jatte vóór de moord en Robin, Ray gevolgd was naar Scala en alles gezien heeft en hij daarom zo ging huilen. Óf Robin ging gewoon zelf naar Scala en vermoordde haar "per ongeluk" Hmmm... toch blijf ik bij Robin... óf Ray... nee Robin!
Delivered without an information leaflet
pi_17270695
Ik vind het maar goed dat de 'echte' meneer Harmsen terug is, aan die andere ging je je zo aan ergeren!! + hij was de slechtste acteur in GTST ooit.. blij dat hij weg is.
May he never come on TV again!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:47:22 #40
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17271044
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:19 schreef BVO het volgende:

[..]

Dan valt er hier zo weinig meer te bespreken he


Wat dacht je van Meneer Harmsen die terug is, Charlie-Sjors-Milan, en: Wanneer komt het nou EINDELIJK uit dat Valerie de moeder van Charlie is?

-edit- Vergeet Martines wilde Il Figlio plannetje niet!

Nulla verba sed acta
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:47:50 #41
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_17271060
Mijn conclusie, morris heeft het geld gejat, hij werd namelijk steeds gebeld door iemand die nog geld van hem kreeg. Verklaart ook waarom ie zo vreemd deed terwijl ze het over de "roofmoord" hadden. (nu kun je dat wel er doorzichtig vinden, maar hij moet er wel een reden voor hebben, tis een soap, geen detective serie)
En laura heeft toevallig diezelfde avond Dinges vermoord, Sxhrammetje, en hoe ze keek toen ray bij janine kwam.
Dat het doorzichtig is kan kloppen, Oma's en kleine kinderen moeten ook het idee krijgen dat het slim is dat ze het snappen
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:48:32 #42
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17271082
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:47 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Charlie-Sjors-Milan


Die andere verhalen zijn wel ok, deze komt me de strot uit .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator dinsdag 17 februari 2004 @ 23:11:18 #43
42184 crew  DaMart
pi_17272051
Het was die vervanger van mijnheer Harmsen... hij is niet voor niets plotseling verdwenen
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17272074
Morris stal geld uit de kas, Pascall hoorde wat beneden (want ze ging even naar boven, want ze was wat vergeten), toen morris de trap hoorde verstopte hij zich, laura kwam binnen..

Laura heeft dat schrammetje, door dat kettinkje? in dat zakje die heeft pascall eraf getrokken, want ze kregen ruzie, deur stond nog open.

Er is een "persoon" binnengekomen, die ging naar boven op de trap staan, pakte wat uit dennis zijn gereedschapskist, Dennis hoorde niks, want hij was bezopen.

Pascall komt naar boven,"persoon" slaat pascall en gaat weg.

"persoon" = ? weet ik nog niet, maar op deze manier blijven er wel een aantal verdacht dit is mijn theorie

  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:14:15 #45
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17272166
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:11 schreef DaMart het volgende:
Het was die vervanger van mijnheer Harmsen... hij is niet voor niets plotseling verdwenen
lol
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17273187
Het was of Benjamin Of Laura
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 18 februari 2004 @ 00:39:23 #47
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17274297
We moeten wel bedenken dat dit GTST is en dus voorspelbaar, zodat iedereen het kan volgen. De moordenaar is een verwacht onverwacht persoon - Benjamin was verdacht, totdat hij begon te freaken tegenover Dennis (hij is namelijk niet het type dat iemand anders de schuld zou geven als hij het zelf had gedaan).
Laura is te obvious, vanwege het schrammetje enzo en de recherge komt bij haar langs deze week, wat te snel is, dus waarschijnlijk heeft ze wel ruzie gemaakt met Pascale, maar is daarna gewoon weggegaan (en zegt niets omdat ze bang is dat ze de schuld krijgt en dat dat haar kans op Sil vermindert).
Dennis is het zeker niet (de eerste verdachte is het nooit).
Robin heeft er iets mee te maken, maar ik denk niet dat hij het is (raar statement zou het zijn, als zo'n lieve, maar geestelijk gehandicapte jongen een gevaar voor zijn omgeving zou zijn!).
Morris heeft de kas beroofd, maar niet de moord gepleegd. (Hij is ook alleen in de gesprekken geïnteresseerd als het om de roof gaat)
En dan komen we weer terug bij Benjamin, die waarschijnlijk continue het hardst iedereen loopt te beschuldigen. Uiteindelijk zal blijken dat hij het zelf was. Iedereen lijkt vergeten te zijn dat hij ook ladderzat was die avond. Hij weet het zelf niet meer.

Dat is mijn theorie.

[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17276682
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:47 schreef EminemRulezz het volgende:
Het was of Benjamin Of Laura
Laura kan het onmogelijk gedaan hebben. Het lijkt me stug dat de schrijvers zich voor de 2e keer aan dezelfde steen stoten. De vorige verhaallijn waarin Laura bij een moord betrokken was werd niet zo goed ontvangen door de kijker. Dat zou dus wederom karaktermoord van Laura zijn.

In soaps worden meestal al voordat de moord gepleegd wordt aanwijzingen gegeven over de dader. Ik blijf dus bij een persoon uit het verleden van Morris. Hij zal eerdaags wel in Meerdijk opduiken om Morris het leven zuur te maken. Ik ben benieuwd wie ze daarvoor gecast hebben.

pi_17276918
ik vind dit veel spannender dan gtst zelf....denk dat ik hier de verhaallijn maar gaat volgen.
ik denk trouwens dat het benjamin is zoniet dan is het laura
pi_17276979
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:30 schreef bobjuh het volgende:

[..]

verdachtte is trouwens geen Nederlands


Ik was de eerste die hem verdacht. Zo goed?
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  woensdag 18 februari 2004 @ 07:41:57 #51
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17277000
Off topic,kijk ff naar de titel.

Ben blij dat de wik Jongsma (Harmsen)terug is.
Nick Pancras vond ik maar een saaie Harmse

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 18 februari 2004 @ 09:41:28 #52
16082 Wytze
...Confidential
pi_17277977
Heb gisteren geen GTST gezien

Dus wie kan mij even bijlullen

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17278069
Ik hoop dat Laura het gedaan heeft. Kan die eindelijk de serie een keer uit.
Dennis wordt volgende week weer vrij gelaten.

Blij dat meneer Harmsen weer terug is.

  woensdag 18 februari 2004 @ 09:49:53 #54
16082 Wytze
...Confidential
pi_17278097
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:48 schreef _Flea_ het volgende:
Ik hoop dat Laura het gedaan heeft. Kan die eindelijk de serie een keer uit.
Dennis wordt volgende week weer vrij gelaten.

Blij dat meneer Harmsen weer terug is.


Beter hebben Dennis en Laura het samen gedaan - Ben hun allebei meeeeeeeeeeeeeer dan zat
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17278284
Ik zie het allemaal wel....
pi_17278722
Die theorie van Iwan kan best wel kloppen. Morris schrok toen hij hoorde van de roofmoord, aangezien hij dat geld gestolen heeft voor die kennis uit ZA en hij dan verdacht zou zijn. Morris weet inmiddels al dat het de schuld van die "vriend"is.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17278853
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:35 schreef Svensational het volgende:
Die theorie van Iwan kan best wel kloppen. Morris schrok toen hij hoorde van de roofmoord, aangezien hij dat geld gestolen heeft voor die kennis uit ZA en hij dan verdacht zou zijn. Morris weet inmiddels al dat het de schuld van die "vriend"is.
Welke "vriend"? Sorry, maar ik heb het gisteren niet gezien.
pi_17278874
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:49 schreef Wytze het volgende:

[..]

Beter hebben Dennis en Laura het samen gedaan - Ben hun allebei meeeeeeeeeeeeeer dan zat


Kijk, dat zou nog beter zijn. Daar heb je gelijk in.
Laat Laura het maar gedaan hebben en Dennis zelfmoord plegen.
pi_17280443
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:35 schreef Svensational het volgende:
Die theorie van Iwan kan best wel kloppen. Morris schrok toen hij hoorde van de roofmoord, aangezien hij dat geld gestolen heeft voor die kennis uit ZA en hij dan verdacht zou zijn. Morris weet inmiddels al dat het de schuld van die "vriend"is.
* uch* die theorie had ik al vanaf het begin. * uch*.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17280745
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij heeft wel een motief, hij wilde Benjamin weer blij maken


en pascalle had hem geslagen

ben trouwens ook blij dat de oude "oom govert" terug is ,
wat was die andere neppert een droogkloot zeg .....

Dubbel zo Frissss
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:17:16 #61
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17281177
Laura had toch een schaafwond aan haar arm???
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17281344
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:17 schreef edje34 het volgende:
Laura had toch een schaafwond aan haar arm???
zij is et
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:24:27 #63
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17281368
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:23 schreef Nadientje het volgende:

[..]

zij is et


Denk het nu ook wel ja
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17281687
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:24 schreef edje34 het volgende:

[..]

Denk het nu ook wel ja


. . Dus iedereen met een schaafwondje op de arm kan een moordenaar zijn. .


Yeah rigt. .

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17281708
Ships, ik heb ook een schaafwondje op m'n arm. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17282512
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:37 schreef Kylee het volgende:
Ships, ik heb ook een schaafwondje op m'n arm. .
* belt gtst
pi_17283557
Moet niet iemand zijn die OF de serie verlaat OF die niet de bak in kan draaien?

Heeft Laura binnenkort geen toneelstuk waar ze in verschijnt? Dat zou een reden kunnen zijn dat ze dus ff de bak in gaat ofzo.

En Robin zou wellicht nooit de bak in kunnen omdat hij niet helemaal spoort.

  woensdag 18 februari 2004 @ 13:49:36 #68
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17283634
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:43 schreef honesty het volgende:
Dizer:
Benjamin: Kan gewoon niet. Benjamin is te aardig om iemand te vermoorden

Benjamin lijkt natuurlijk aardig maar heeft een verleden als crimineel,


Ships!! Daar heb je helemaal gelijk in. Iemand die Charlie wil verkopen aan Russen is en blijft Crimineel!! Maar zou het heel jammer vinden als Benjamin de serie uit gaat!! Maar als hij met dat stomme haar blijft rond lopen dan mag ie wel weg
Maar inderdaad! Nu zie ik het eigenlijk wel een beetje, Benjamin is te upset en te fout bezig tegen Dennis.

Maar volgens mij wordt het echt de zomerstop!! Gaat dus nog 4 maan den duren allemaal

Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:59:14 #69
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17285379
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef Diorchanel het volgende:
Moet niet iemand zijn die OF de serie verlaat OF die niet de bak in kan draaien?

Heeft Laura binnenkort geen toneelstuk waar ze in verschijnt? Dat zou een reden kunnen zijn dat ze dus ff de bak in gaat ofzo.

En Robin zou wellicht nooit de bak in kunnen omdat hij niet helemaal spoort.


Heel scherp! Robert heeft binnenkort volgens mij een toneelstuk (zag zoiets bij RTL Boulevard), maar die heeft weer geen motief. Of zou hij gefrustreerd zijn na die eenmalige vuige sex op de bank in Scala?
Nulla verba sed acta
pi_17287034
Dat gedoe over die moord gaat natuurlijk weer veel en veel te lang duren.....gaat echt saai worden. Nee, het hoogtepunt van gisteravond was voor mij toch wel de stropdas van Stefano!!! Echt gruwelijk!!
geniet nooit met mate
pi_17287079
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat gedoe over die moord gaat natuurlijk weer veel en veel te lang duren.....gaat echt saai worden. Nee, het hoogtepunt van gisteravond was voor mij toch wel de stropdas van Stefano!!! Echt gruwelijk!!
Nog erger dan de roze jas van Benjamin?
pi_17287321
Morris heeft dat geld gestolen, dat is nu wel duidelijk.

Ik denk dat de moordenaar iemand is van wie je het niet zou verwachten. Komt Isabella niet terug binnenkort

pi_17287609
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:55 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Nog erger dan de roze jas van Benjamin?


Vooruit......even erg!!! Had die jas al uit mijn geheugen gebannnen.....maar nu zit die stropdas weer op mijn netvlies....
geniet nooit met mate
pi_17287659
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:12 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Vooruit......even erg!!! Had die jas al uit mijn geheugen gebannnen.....maar nu zit die stropdas weer op mijn netvlies....


Heb ik gelukkig niet gezien. Misschien vanavond bij het voorstukje.
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:38:38 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17288405
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:04 schreef Bobster het volgende:
Ik denk dat de moordenaar iemand is van wie je het niet zou verwachten. Komt Isabella niet terug binnenkort
Aanstaande maandag
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17289082
Ja dat word nog grappig als ze terugkomt...Ben benieuwd hoe Ludo reageert als ie hoort dat zij zwanger van hem is/was....kan nartuurlijk ook dat het kind al geboren is....we zullen maandag wel zien!!!

En wat de moord betreft blijf ik erbij dat Morris de dader is....
Hij is in ieder geval medeplichtig aan de dood van pascal!!!

[Dit bericht is gewijzigd door snoetie22 op 18-02-2004 17:09]

pi_17289172
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:38 schreef BVO het volgende:

[..]

Aanstaande maandag


Mooi rot ze gelijk weer op.
  woensdag 18 februari 2004 @ 17:30:32 #78
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17289605
Isabella
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17289668
Isabella
  woensdag 18 februari 2004 @ 17:33:21 #80
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17289687
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Isabella

Isabella is leuk

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17289808
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Isabella is leuk


Isabella is een maffe psyco die ludo kwaad doet .
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:36:13 #82
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17294850
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:06 schreef Foo_niks het volgende:
,Isabella heeft het gedaan.
Daders verschijnen altijd weer op de plaats waar het delict gepleegt werd.
Aangezien Milan hier de beste kaarten voor heeft,hij was boven tenslotte verdwijnt hij voor jaren de inrichting in waaruit Isabelle ontsnapt is.
Waarna Isabelle liefdevol in rubber verpleegstersjurkjes haar Charlie aardbeien met slagroom de rest van het seizoen voert.
The eagle has landed
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:37:27 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17294894
Anouk mag niet weg
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:37:34 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17294901
NookiePookie

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17294915
Isabella moet er maar snel weer uit, Gekke psyco.
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:48:05 #86
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17295233
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Isabella moet er maar snel weer uit, Gekke psyco.

Isabella is Lief!!
Jeanine is Lief!!

Trouwens....Barbara..krijgen we nou zo een snol in de serie dat verslaafd raakt aan alcohol? Net als Laura ooit..?

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17295305
Wel vette speech van Morris!
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:51:28 #88
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17295337
Ja echt wel!! Morris is echt vet goed gewoon!!
Eerst had ik een vette hekel aan hem, maar nu vind ik hem wel ok!
Daarom mag hij de serie niet uit!!
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:54:07 #89
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17295420
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:38 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Isabella is een maffe psyco die ludo kwaad doet .


Heerlijk,hoe maffer hoe beter.
Gestoorde wijven
Klaar?
Ik niet!
pi_17296167
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:54 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Heerlijk,hoe maffer hoe beter.
Gestoorde wijven


Het probleem is alleen dat die Isabella niet om aan te zien is, een remedie tegen de liefde. Ze lijkt zo weggelopen uit een derderangs hoerenkast.
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:34:10 #91
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17296565

Ik vond haar in het begin veel leuker uitzien!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17296969
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:20 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat die Isabella niet om aan te zien is, een remedie tegen de liefde. Ze lijkt zo weggelopen uit een derderangs hoerenkast.


100% mee eens, want we moeten er wel iedere dag een half uur tegenaan kijken.
Gelukkig zijn Sjors en Yasmin er nog.
Trouwens ook Charlie is vergeleken met Isabella nog een schoonheid.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:59:21 #93
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17297354
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:47 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

100% mee eens, want we moeten er wel iedere dag een half uur tegenaan kijken.
Gelukkig zijn Sjors en Yasmin er nog.
Trouwens ook Charlie is vergeleken met Isabella nog een schoonheid.


* Dizer is een beetje ondersteboven van jou reactie. Charlie is Lief en Mooi. Sjors is wel lief maar Isabella is leuker
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17297889
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

* Dizer is een beetje ondersteboven van jou reactie. Charlie is Lief en Mooi. Sjors is wel lief maar Isabella is leuker


Begrijp ik goed dat je Charlie+Isabella er beter uit vind zien dan Sjors+Yasmin?
Ieder zijn smaak, maar heb je niet te veel gedronken vanavond?
  woensdag 18 februari 2004 @ 22:16:56 #95
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17297944
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:15 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat je Charlie+Isabella er beter uit vind zien dan Sjors+Yasmin?
Ieder zijn smaak, maar heb je niet te veel gedronken vanavond?


Lijkt me wel ja . Niemand kan aan Yasmin tippen
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17298003
wie is er dood?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_17298005
ik denk toch dat het zo was dat morris nog geld moest terug betalen aan iemand, diegene kwam het opeisen, morris besloot het uit de kas te halen, of de eiser haalde het er zelf uit, pascal betrapte hun, en huppa ze werd vermoord...

ik denk dus zoiets...al heb ik vanaf het begin het gevoel dat robin er mee te maken heeft alleen kank da niet verklaren :s
Maar ben wel blij dat pascal er uit is....jeese zij speelde slecht, helemaal in het begin!
En oom govert :D gelukkig weer terug ...die andere vonk een stomme grommerige ouwe irritante man!

D.D
pi_17298019
vergeet al die lelijke wijfen.

Hedwig Kim en Jessica dat waren nog eens babes.

pi_17298083
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie is er dood?
Ook goeie morgen zeg. Op welke planeet woon je?
pi_17298127
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:19 schreef _bigmac_ het volgende:
vergeet al die lelijke wijfen.

Hedwig Kim en Jessica dat waren nog eens babes.


Ja Opa. Die goeie ouwe tijden toch.
  woensdag 18 februari 2004 @ 22:26:49 #101
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17298253
Geen slecht woord over Yasmin hier

Yasmin is gewoon

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 18 februari 2004 @ 22:46:35 #102
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17298865
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:15 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat je Charlie+Isabella er beter uit vind zien dan Sjors+Yasmin?
Ieder zijn smaak, maar heb je niet te veel gedronken vanavond?


Nope je begrijpt me niet goed...Isabella in der begin was ze echt heel mooi...nu ziet ze er idd uit als een hoer...

Maar goed hier mijn top5:

1) Jeanine
2) Yasmine
3) Isabella (Begin van der tijd bij GTST)
4) Charlie
5) Sjors

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17299100
*Trugvintpaust*
pi_17300043
Maar goed hier mijn top4:

1) Sjors
2) Yasmine
3) Charlie
4) Pascalle (toen ze nog niet dood was hehe)

pi_17306360
Zo komt het topic lekker snel vol ja, .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17307029
Vanavond weer verder met de moordzaak. Hahaha, ik verheug me er nu al op.

Wel strakke actie van Morris trouwens gister.

pi_17307686
Ik ga zo effe de herhaling kijken heb gisteren niet kunnen zien. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  donderdag 19 februari 2004 @ 11:04:52 #108
16082 Wytze
...Confidential
pi_17308093
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:18 schreef _Flea_ het volgende:
Vanavond weer verder met de moordzaak. Hahaha, ik verheug me er nu al op.

Wel strakke actie van Morris trouwens gister.


Strakke actie ? Pffff doe effe normaal Vind Morris de man, can't argue with that, maar Barbera of Anouk

ANOUK ALL THE WAY !

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17309696
Arme Babssie, . Die krijgt straks een zware tijd als uitkomt dat Morris de dader is.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17310695
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:04 schreef Wytze het volgende:

[..]

Strakke actie ? Pffff doe effe normaal Vind Morris de man, can't argue with that, maar Barbera of Anouk

ANOUK ALL THE WAY !


Anouk is misschien wel leuker, maar ik vond het gewoon een strakke actie. Ben dat geneuzel van rabarbara wel een keer zat. Dus laten ze het maar goed maken, zijn we daar vanaf.
pi_17310892
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:07 schreef Kylee het volgende:
Arme Babssie, . Die krijgt straks een zware tijd als uitkomt dat Morris de dader is.
Het kan zijn dat ik het een en ander gemist heb hoor, maar wat is het motief van Morris??
pi_17311013
Morris >> Hij wordt de hele tijd gebelt omdat die figuren waar hij vandaan kwam nog geld van hem krijgen maar, hij had al gezegt dat hij dat geld niet bij elkaar zou krijgen. Dit zou dus een redelijk goed motief zijn.

Laura >> Janine vroeg wat ze bij dr hand had zitten ofzo, dit maakt haar erg verdacht. Persoonlijk denk ik dat laura het heeft gedaan. Alleen weet ik niet hoe het kan dat er geen inbraaksporen zijn gevonden.

Het is dus afwachten voor ons allemaal!!

fr0x

peace, nd suck a !@$%
pi_17311067
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:05 schreef fr0x het volgende:
Morris >> Hij wordt de hele tijd gebelt omdat die figuren waar hij vandaan kwam nog geld van hem krijgen maar, hij had al gezegt dat hij dat geld niet bij elkaar zou krijgen. Dit zou dus een redelijk goed motief zijn.
Je bedoelt dat hij dus de inbreker is, een greep in de kassa heeft gedaan en dat Pacale hem betrapt heeft en hij haar vermoord heeft...?
pi_17311278
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:00 schreef Petracev het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ik het een en ander gemist heb hoor, maar wat is het motief van Morris??


Je hebt zeker wat gemist ja, .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17311307
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:17 schreef Kylee het volgende:

[..]

Je hebt zeker wat gemist ja, .


vertel vertel
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:23:02 #116
16082 Wytze
...Confidential
pi_17311428
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:53 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Anouk is misschien wel leuker, maar ik vond het gewoon een strakke actie. Ben dat geneuzel van rabarbara wel een keer zat. Dus laten ze het maar goed maken, zijn we daar vanaf.


Ja, die Barbara is gewoon een doos, met der Glas wijn en der NookiePookie. Aaaghr laat der voor een auto springen of vreemd gaan met Wout dat is tenminste "goed voor der huwelijk"
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:25:49 #117
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17311500
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:20 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat die Isabella niet om aan te zien is, een remedie tegen de liefde. Ze lijkt zo weggelopen uit een derderangs hoerenkast.


Sorry ,op deze opmerking moet ik passen.
Kom namelijk niet in derderangs hoerekasten.
Jij wel?

Geen slecht woord over Yasmin hier
Yasmin is gewoon

Waar je van houdt moet je veel van hebben zeggen ze.
In dat kader zitten jullie dan wel goed ,vindt het en knappe koe met haar uiers.
Is ze trouwens XTC of speed verslaafd met die bolle ogen ogen van haar.
Zou tevens een verklaring zijn voor haar losbollige levensstijl maar aan de andere kant (achterkant) weer niet te rijmen met haar Fat Ass.
Ze had toch ook nog een zusje ?
Vond dat een veel lekkerder ding.

Klaar?
Ik niet!
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:33:28 #118
16082 Wytze
...Confidential
pi_17311689
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Sorry ,op deze opmerking moet ik passen.
Kom namelijk niet in derderangs hoerekasten.
Jij wel?

Geen slecht woord over Yasmin hier
Yasmin is gewoon

Waar je van houdt moet je veel van hebben zeggen ze.
In dat kader zitten jullie dan wel goed ,vindt het en knappe koe met haar uiers.
Is ze trouwens XTC of speed verslaafd met die bolle ogen ogen van haar.
Zou tevens een verklaring zijn voor haar losbollige levensstijl maar aan de andere kant (achterkant) weer niet te rijmen met haar Fat Ass.
Ze had toch ook nog een zusje ?
Vond dat een veel lekkerder ding.


Mwuah vind Yasmin niet lekker. Ze stond jaar geleden ofzo topless in de panorama ofzoiets geloof ik.

Pannekoeken

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:35:03 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17311737
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Foo_niks het volgende:
Is ze trouwens XTC of speed verslaafd met die bolle ogen ogen van haar.
Zou tevens een verklaring zijn voor haar losbollige levensstijl maar aan de andere kant (achterkant) weer niet te rijmen met haar Fat Ass.
Ze had toch ook nog een zusje ?
Vond dat een veel lekkerder ding.
Over wie heb je het nou
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:45:17 #120
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17312043
Yasmin

Touriya Haoud (weet haar GTST naam niet )

Klaar?
Ik niet!
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:54:14 #121
32015 suus21
Andre rocks!
pi_17312311
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het maar goed dat de 'echte' meneer Harmsen terug is, aan die andere ging je je zo aan ergeren!! + hij was de slechtste acteur in GTST ooit.. blij dat hij weg is.
May he never come on TV again!!
idd en de slechtste actrice (pascale) is er ook al uit god zij dank
fijn!
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:06:46 #122
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_17312638
Mijn top 5:

1. Daantje
2. tante Hennie
3.
4.
5.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_17312665
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:45 schreef Foo_niks het volgende:
Yasmin

Touriya Haoud (weet haar GTST naam niet )


volgens mij is Yasmine ---> Touriya Haoud
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:16:14 #124
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17312894
Fajah Lourens (Yasmin uit GTST)

Touriya Haoud


Of je moet effe bij Hans Anders langs,
of je moet die klodders sperma van je beeldscherm poetsen.

Klaar?
Ik niet!
  donderdag 19 februari 2004 @ 15:19:03 #125
16082 Wytze
...Confidential
pi_17314688
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:06 schreef kasper het volgende:
Mijn top 5:

1. Daantje
2. tante Hennie
3.
4.
5.


Daantje was ook Cute
Ik weet nog wel zei was toen bij de season ending van 2 jaar geleden ofzo, toen pakte ze een appelsapje voor stefano. Ik was spontaan verliefd

Nadat het nieuwe seizoen 3 weken was begonnen vond ik het al een ontzettende doos.

Maar toch ik mis der

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17315232
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:16 schreef Foo_niks het volgende:
Fajah Lourens (Yasmin uit GTST)

[afbeelding]

Touriya Haoud

[afbeelding]


Of je moet effe bij Hans Anders langs,
of je moet die klodders sperma van je beeldscherm poetsen.


Vergissinkje. Moet kunnen. Ze intresseren me allebei niet.
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:19:21 #127
16082 Wytze
...Confidential
pi_17316475
Zou dit vanavond echt het einde van Nookie Pookie zijn ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:22:17 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17316574
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Robin heeft geen motief... en bovendien een trouwe schare fans.


Komt nog bij dat Robin in de Koning was die nacht.. en niet in Scala. Hij is echt niet in z'n eentje naar Scala gegaan
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:24:46 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17316652
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:18 schreef layd-dd het volgende:
ik denk toch dat het zo was dat morris nog geld moest terug betalen aan iemand, diegene kwam het opeisen, morris besloot het uit de kas te halen, of de eiser haalde het er zelf uit
500 euro?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17316852
1: Jessica
2: Hedwig
3:Daantje
4:Kim
5: Charlie ( Aukje dus he niet die josti die haar nu speelt ).
  donderdag 19 februari 2004 @ 17:27:36 #131
16082 Wytze
...Confidential
pi_17318615
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
1: Jessica
2: Hedwig
3:Daantje
4:Kim
5: Charlie ( Aukje dus he niet die josti die haar nu speelt ).
* *Wytze vond Aukje ook wel cute
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17318646
1:Kim
2:Sjors
3:Daantje
pi_17318848
Jeej, ik kan ook weer ns kijken . Verheug me al zeer .
pi_17318914
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
( Aukje dus he niet die josti die haar nu speelt ).
Lieke is natuurlijk wel veel leuker he
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 19 februari 2004 @ 17:46:42 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17319126
Dan geef ik ook maar even een top 3

1.Yasmin
2.Tracy
3.Sjors

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17319862
Ik heb die inspecteur effe gemaild ( zie site gtst). Nu maar hopen dat hij mijn raad opvolgt. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:12:06 #137
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17320114
Ze zouden eigenlijk de kijkers dmv stemmen moeten laten beslissen wie de dader is, en daar verder een verhaallijn mee maken
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17321565
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
Ze zouden eigenlijk de kijkers dmv stemmen moeten laten beslissen wie de dader is, en daar verder een verhaallijn mee maken
puik plan; een interactieve soap
Life sucks
  donderdag 19 februari 2004 @ 19:42:38 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17322879
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 17:39 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Lieke is natuurlijk wel veel leuker he


Lieke haalt het nooit bij Aukje Aukje was DE Charlie!
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17323007
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
Ze zouden eigenlijk de kijkers dmv stemmen moeten laten beslissen wie de dader is, en daar verder een verhaallijn mee maken
Dat zou (in het gunstigste geval) leiden tot een middelmatige uitkomst.... en op den duur het einde van GTST. (Zie Idols & Eurovisie Songfestival)

Laat het schrijven van verhaallijnen maar aan de professionals over... maar af en toe kijken op FOK! kan natuurlijk geen kwaad.

pi_17323075
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:05 schreef Kylee het volgende:
Ik heb die inspecteur effe gemaild ( zie site gtst). Nu maar hopen dat hij mijn raad opvolgt. .
Ik heb zo'n vermoeden dat RTL4 de kijkers voor het lapje houdt. Ik zie de dader namelijk niet tussen de verdachten staan.
pi_17323543
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 17:39 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Lieke is natuurlijk wel veel leuker he


Lieke leuk ??.

.

Voor foto''s van haar moet je hier zijn : www.jostiband.nl

  Moderator donderdag 19 februari 2004 @ 20:12:48 #143
42184 crew  DaMart
pi_17323739
Ligt het aan mij of is pascalle een lijk met een erg regelmatige ademhaling ?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:15:15 #144
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_17323816
Arme Jeff, je zag hem in 1 scene jaren ouder worden.
...is toch ook opwindend?
pi_17323855
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of is pascalle een lijk met een erg regelmatige ademhaling ?
Zelfs een lijk kan Pascale niet spelen .

En Jef is echt by far de stomste personage nu. .

pi_17323867
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:15 schreef Els_saai het volgende:
Arme Jeff, je zag hem in 1 scene jaren ouder worden.
En hij was al zo oud.
X
X
X
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:18:20 #147
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17323907

Ik begin me zo zwaar te irriteren aan de allerstomste verhaallijn in GTST over 13 jaar tijd!!
Driehoeksverhouding Barbara~Jef~Anouk
Echt serieus, alsof er een vrouw bestaat op deze wereld die het goed vindt dat haar man met iemand anders gaat terwijl zij aan het wachten is! Tjonge jonge jonge!!

Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:18:35 #148
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_17323913
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Jef is echt by far de stomste personage nu. [afbeelding].
Naast Babs staat hij anders nog echt wel te schitteren hoor.
...is toch ook opwindend?
pi_17324050
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Jef is echt by far de stomste personage nu.
"by far"? Hou toch op joh vuile hoer. En het stomste personage is natuurlijk barbara. "Vreemdgaan is goed voor de relatie".

En waarom hebben de schrijvers anouk eigenlijk de serie ingeschreven? Alles loopt af met een sisser. Niets is veranderd in vergelijking met de tijd van voordat anouk erin kwam. Echt zo onzinnig. Heb echt het gevoel dat ik voor niets dat hele stuk heb zitten volgen.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17324233
Die Anouk-verhaallijn is stomvervelend.

Terwijl Anouk wel is. Opzich. Enigszins.

  donderdag 19 februari 2004 @ 20:36:41 #151
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17324419
Dennis wordt het lekker niet...want hij is de eerste verdachte...lalaallaaa....mijn theorie/verdachte klopt nog nu toe
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:36:50 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17324422
Oke, begin best een hekel te krijgen aan Benjamin!! Ennuh lag het nou aan mij of zag Benjamin vandaag als een crimineel uit op de begravenis?

Oke het is officieel: Ik verdenk Benjamin!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17325923
Barbara die medelijden heeft met Jeff omdat zn affaire voorbij is .
pi_17326006
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:32 schreef karoltje het volgende:
Barbara die medelijden heeft met Jeff omdat zn affaire voorbij is .
Inderdaad "wat is er? *kijkt sip* Heb je spijt, omdat je het uitgemaakt hebt? " ... pfff ...
Delivered without an information leaflet
pi_17326064
Het zou wel gaaf én erg onverwach zijn als blijkt dat Robert of Janine het gedaan heeft
Delivered without an information leaflet
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:52:45 #156
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17326559
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
Oke, begin best een hekel te krijgen aan Benjamin!! Ennuh lag het nou aan mij of zag Benjamin vandaag als een crimineel uit op de begravenis?

Oke het is officieel: Ik verdenk Benjamin!!


Jeuh...nog een Benjamin-verdachte-denker
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17326755
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:32 schreef karoltje het volgende:
Barbara die medelijden heeft met Jeff omdat zn affaire voorbij is .
Jullie snappen ook werkelijk NIX he!

Barbara is gewoon in haar rol gekropen van begripvolle echtgenote. Bij haar krijgt Jef steun en troost. Jef wordt in de armen van Barbara gedreven. Slimme zet dus van haar.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17327138
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Het zou wel gaaf én erg onverwach zijn als blijkt dat Robert of Janine het gedaan heeft
Waarom niet gelijk Arnie.
  donderdag 19 februari 2004 @ 23:01:08 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17328744
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:52 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Jeuh...nog een Benjamin-verdachte-denker



Als je hem ziet reageren, als je hem ziet doen..je kan bijna bloed in zijn ogen zien!! benjamin heeft het gedaan. Volgens mij gaat hij de serie uit omdat hij weer model wordt. Hij zal wel vluchten en neemt Robin mee of zo.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Het zou wel gaaf én erg onverwach zijn als blijkt dat Robert of Janine het gedaan heeft
Als je maar van Jeanine af blijft!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17332665
Nou wat hebben we gemist de laatste dagen ?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17332753
quote:
Op maandag 23 februari 2004 06:50 schreef bobjuh het volgende:
Nou wat hebben we gemist de laatste dagen ?
Weinig geloof ik
pi_17333427
quote:
Op maandag 23 februari 2004 06:50 schreef bobjuh het volgende:
Nou wat hebben we gemist de laatste dagen ?
De briljante comeback van Isabella vrijdag
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17333832
Ik zag al direct dat het Isabella was. Toen ze net bij Ludo binnenstond. Dat Ludo dat niet zag, zeg
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 23 februari 2004 @ 10:36:05 #164
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17334201
Ja totaal niet opvallend dat zij dat was...

Kan nog spannend worden de komende weken rond die verhaallijn denk ik

Viel jullie dat stukje met die ring van laura ook op? Volgens mij miste zij een diamantje in het midden van die ring, en er was toch zoiets bij het lichaam van Pascalle gevonden?? Ik twijfel nu heel erg, maar volgens mij hebben Morris enLaura er mee te maken of zijn ze iig die avond in Scala geweest. We zullen zien...

Offtopic: was is Fok traag zeg
pi_17334238
quote:
Op maandag 23 februari 2004 09:50 schreef Svensational het volgende:
Ik zag al direct dat het Isabella was. Toen ze net bij Ludo binnenstond. Dat Ludo dat niet zag, zeg
Herkennen deed ik dr ook wel maar toch was het heel goed gedaan moet ik zeggen. Het is iig niet compleet ongeloofwaardig dat Ludo dr niet herkent. Wel leuk verzonnen weer, GTST is de laatste tijd best wel weer oke!
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 23 februari 2004 @ 11:19:28 #166
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_17334603
quote:
Op maandag 23 februari 2004 10:36 schreef Shoplifter14 het volgende:

Viel jullie dat stukje met die ring van laura ook op? Volgens mij miste zij een diamantje in het midden van die ring, en er was toch zoiets bij het lichaam van Pascalle gevonden?? Ik twijfel nu heel erg, maar volgens mij hebben Morris enLaura er mee te maken of zijn ze iig die avond in Scala geweest. We zullen zien...
jajajaja, dit viel mij ook op! het steentje in het midden van de ring was idd weg! laura weet er meer van af....
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
  maandag 23 februari 2004 @ 11:21:56 #167
16082 Wytze
...Confidential
pi_17334655
Ik had niet door dat het Isabella was... Dus had Ludo het ook niet door
Maar Ludo zal ze verpulveren

Even vraagje: Wat gebeurde er toen die Anouk voor de deur stond bij Jef. Kwam ze nog binnen ofzo ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17337246
quote:
Op maandag 23 februari 2004 11:19 schreef Lucid het volgende:

[..]

jajajaja, dit viel mij ook op! het steentje in het midden van de ring was idd weg! laura weet er meer van af....
laura weet er niet meer vanaf, laura is 't gewoon! Er was inderdaad een diamantje gevonden bij pascale, en nu mist er toevallig een uit laura's ring, dat laten ze toch niet zien als er niks is. Laura is 't

Oh en ik zag helemaal niet dat het isabella was, serieus niet. Maar ik wist dan ook niet dat ze terug zou komen dus ik zat niet op te letten.
pi_17337393
Mijn theorie:

Morris heeft het geld uit de kassa gejat om zo zijn schuldeiser (of wat het ook is) te betalen. Laura is dat steentje in d'r ring al die avond verloren toen ze Syl bij Dennis en Pascale kwam brengen, daarom werd die daar gevonden. Robin heeft het volgens mij gedaan
pi_17337680
Isabella .

Ik ben benieuwd wat ze gaat doen! En ik herkende d'r in eerste instantie niet .
  maandag 23 februari 2004 @ 19:34:08 #171
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17338984
Tis gewoon Benjamin!!!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17339183
En Harmsen weet er ook meer van
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17339448

Uhm ja baby is "dood"
die komt over paar jaar wel trug en blijkt te leven
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17339526
Ik geloof er helemaal niks van. Of die baby is over 3 jaar opeens een 16-jarige babe, of de baby is gewoon verzonnen. En Isabella mag ook wel weer eens naar de kapper
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_17339582
Carmen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 23 februari 2004 @ 21:15:15 #176
56819 Kimske
Juf in wording
pi_17339910
Tis Laura... ken nie anders... geweldig hoe die agent al haar daden opsomde.. of laura en Benjamin saampies die Robin opgestookt
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  maandag 23 februari 2004 @ 21:16:07 #177
56819 Kimske
Juf in wording
pi_17339917
Tis Laura... ken nie anders... geweldig hoe die agent al haar daden opsomde..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  maandag 23 februari 2004 @ 22:03:39 #178
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17340365
Laura ligt natuurlijk nu weer té voor de hand. Ze is erg geweest, dat wist ik vrijdag al.
Haar ring kwam duidelijk in beeld en in het midden miste een steentje/diamantje
en zoiets dergelijks was bij het lichaam van pascalle gevonden
Ze kunnen natuurlijk wel weer gevochten hebben en dat het toen uit de hand gelopen is.
Morris heeft het misschien gezien toen hij het geld steelde uit de kas maar durft nu niets te zeggen omdat dan zijn diefstal aan het licht komt.
Vind het allemaal nog een beetje onduidelijk, het is altijd iemand waarvan je het niet verwacht of waaraan je niet 1,2,3 denkt. Ik ben benieuwd...
  maandag 23 februari 2004 @ 22:11:09 #179
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17340514
't is Benjamin, da's zo klaar als 'n klontje. Die was ook ladderzat dus weet zelf niet meer wat ie gedaan heeft... als iemand zo'n foute roze jas kan dragen, kan ie ook iemand van de trap duwen...
  maandag 23 februari 2004 @ 22:13:58 #180
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17340572
Leuk dat Isabella haar alter-ego 'n naampje heeft gegeven... en 'n brilletje... en 'n pruikje.

Van mij mag ze die Ludo helemaal gek maken, soap is tenslotte niets zonder een goeie psycho! Go Isabella!!
pi_17341287
quote:
Op maandag 23 februari 2004 22:03 schreef Shoplifter14 het volgende:
Laura ligt natuurlijk nu weer té voor de hand. Ze is erg geweest, dat wist ik vrijdag al.
Haar ring kwam duidelijk in beeld en in het midden miste een steentje/diamantje
en zoiets dergelijks was bij het lichaam van pascalle gevonden
Ze kunnen natuurlijk wel weer gevochten hebben en dat het toen uit de hand gelopen is.
Morris heeft het misschien gezien toen hij het geld steelde uit de kas maar durft nu niets te zeggen omdat dan zijn diefstal aan het licht komt.
Vind het allemaal nog een beetje onduidelijk, het is altijd iemand waarvan je het niet verwacht of waaraan je niet 1,2,3 denkt. Ik ben benieuwd...
Ja inderdaad, eerst gaan ze Laura heel erg verdacht maken, door die ring en haar motief natuurlijk, en dat duurt dan heeeel lang en dan gaan ze weer over op de volgende verdachte... Steeds zelfde liedje...
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  maandag 23 februari 2004 @ 23:17:00 #182
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17341685
Wat is het toch heerlijk dat deze topic er weer is!!
Ok, het volgende:

Laura verloor haar diamant toen ze die avond sil langs kwam brengen!! Als zij echt de moordenares was dan was ze gelijk in paniek geraakt of zo!! ZIj is het echt niet!!!
Dennis is het echt niet gewoon. Dat weten we nu wel weer.
Benjamin is laatste tijd steeds meer agressiever aan het worden...meer en meer...Lijkt me heel goed dat hij het heeft gedaan!! Kan gewoon niet anders!! Als het een bekende is van de vaste rollen dan is het Benjamin!! Hij is het gewoon!! Robin is het niet geweest!! Tenzij obin het weet en Benjamin hem aan het zwijgen heeft gezet, dat zou ook kunnen!!

Isabella
Wat speelt zij goed zeg!! Echt waar!! Ze doet het echt fantastisch!! Ik wist niet dat ze vrijdag haar comeback was, dus ik was totaal verrassd!! Toen ze de kamer binnenliep riep ik gelijk: Isabella!!!!! Alleen eerst dacht ik dat ze gewoon een dubbele rol speelde want welke domme idioot die bijna door haar vermoord zou worden zou haar niet herkennen Dat een kijker niet gelijk ziet oke, maar Ludo?! De slimste man van de hele gtst clan? Whhhaaaa!! Maar toen ze alleen op haar kamer was, was zoo stoer!!! Trouwens, ze zal ook weer de nieuwe rivaal van Martine worden als zij haar idee gaat stelen!! Dit wordt echt een toptijdlijn Oh aan het eind zei Isabella dat Ludo gaat boeten voor haar dochtertje!! Want haar dochtertje wordt gewreken!! Elke dag gaat hij boeten. Maar zegt nog niks dat ze niet geboren is. Het kan ook zijn dat ze haar kindje niet mog houden en niet mag zien of zo omdat de rechter haar voor heeft verklaard......
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17341792
Even kijken of ie het doet.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17344998
En Jef gaat ook maar lekker door!!!
geniet nooit met mate
pi_17345017
Het is Morris, .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  dinsdag 24 februari 2004 @ 09:52:11 #186
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17345154
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:41 schreef Kylee het volgende:
Het is Morris, .
Neeheee!! Morris heeft alleen het geld gejat!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17345850
Isabella is weergaloos O+. Wat ben ik blij dat ze terug is 8-)!
pi_17345936
Damn ik had izzybella niet eens herkend....
pi_17345974
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:20 schreef wizarddragon het volgende:
Damn ik had izzybella niet eens herkend....
Ze doet het veeeeeeeeel beter dan Janine als Sophia :P.

Oh, en mag ik die rechercheur slaan :(? Wat een lulhannes.
pi_17346390
Ook leuk: Derek van Expeditie Robinson (de winnaar van 2002) heeft nu een gastrol in GTST. Als een helpje van Martine. Hij klonk als een psychiater.
  FOK!fossiel woensdag 25 februari 2004 @ 01:53:53 #191
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_17347049
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:40 schreef gimme.shelter het volgende:
En Jef gaat ook maar lekker door!!!
Dat was echt zo voorspelbaar vanavond.
Sjongejongejonge...
Ah nee, Barbara enzo komen opeens binnenlopen. HOE onverwaaaaaaaaachts... .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_17348242
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook leuk: Derek van Expeditie Robinson (de winnaar van 2002) heeft nu een gastrol in GTST. Als een helpje van Martine. Hij klonk als een psychiater.
Hij heeft zijn plan om musicalster te worden zeker in de vrieskast gelegd. . .


Hopelijk is het een blijvertje. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  woensdag 25 februari 2004 @ 08:32:39 #193
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_17348442
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Tom_Tom- op 25-02-2004 09:53:09 (Dit soort mededelingen horen tussen spoilertags.) ]
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_17349121
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 08:32 schreef Leonie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vage conclusie; Robin heeft het gedaan maar ze heeft niet precies gezegd hoe. .
Klinkt niet echt overtuigend dat hij het gedaan heeft.

Eerst zien en dan geloven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tom_Tom- op 25-02-2004 09:53:31 (In quote spoiler toegevoegd.) ]
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:18:05 #195
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17349755
Ik denk nog steeds dat de schrijvers nog geen definitieve dader hebben bedacht - Dat ze over een jaar ofzo kijken wat hen uitkomt en dan een van de honderd verdachten kiezen tijdens een Grote Onthulling. Weet iemand of de moordscène is opgenomen (voor een flashback), of dat Pascale heeft getekend voor een eenmalige comeback voor zo'n scène (wat me niet waarschijnlijk lijkt)?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:23:51 #196
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17349839
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 01:53 schreef RemCow het volgende:

[..]

Dat was echt zo voorspelbaar vanavond.
Sjongejongejonge...
Ah nee, Barbara enzo komen opeens binnenlopen. HOE onverwaaaaaaaaachts... .
Nou, dat was inderdaad heel onverwachts, want ze zouden pas over 2 dagen terugkomen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17349915
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:23 schreef Frey het volgende:
Nou, dat was inderdaad heel onverwachts, want ze zouden pas over 2 dagen terugkomen
Ja, vreemd inderdaad. Anders zou Jef Anouk nooit bij hem thuis hebben uitgenodigd. Ik ben benieuwd hoe Bar gaat reageren.
pi_17350254
Go Jef!!!!
Die Anouk is veel leuker voor hem dan die vreselijke Barbara, Jef zelf is ook meteen een stuk leuker nu hij met Anouk gaat. Ik hoop dat hij die Barbara dumpt
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17351313
Wahaha, die Jef toch. Ouwe snoeperd.
Het zal wel heel voorspelbaar zijn als Jef en Barbara uit elkaar gaan. Maar dit was toch te verwachten of niet soms.
Nu nog even snel die Laura opsluiten en het wordt weer leuk in GTST.
pi_17351383
Ik hoop eigenlijk niet dat Jef en Barb uit elkaar gaan. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17351401
Ik had die Isabella niet eens herkend.
Ik had stiekem een iets andere scene verwacht op de hotelkamer met Yasmine. Maar dat zal ik wel weer zijn
pi_17351441
Ze moeten juist wel uit elkaar. Dan gaat ie verder met Anouk. Dat blijkt dan niet te worden en dan gaat ie als nog weer naar Babs.
pi_17351634
Dat Yasmin biseksueel is weten we al. Maar ze is nu ook birelationeel. En Stefano en Isabella? Of heb ik wat gemist?
pi_17351842
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat Yasmin biseksueel is weten we al. Maar ze is nu ook birelationeel. En Stefano en Isabella? Of heb ik wat gemist?
Volgens mij heeft ze niet echt wat met Isabella. Ze is alleen blijven slapen. maar ik kan het mis hebben
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17351865
Jef moet Anouk gewoon dumpen en niet steeds weer om haar heen blijven draaien.. heel irritant, maar ja Anouk zal wel een vaste rol krijgen ofzo.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_17351866
Wat is Isabella nu eigenlijk? Toch lesbisch???
Want wat ze voor Ludo voelde was toch meer een obsessie dan liefde?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17352009
Misschien komt Remco wel weer terug. . Ken hij mooi weer met Barbara aanpappen.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17352082
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is Isabella nu eigenlijk? Toch lesbisch???
Want wat ze voor Ludo voelde was toch meer een obsessie dan liefde?
Isabella is lesbisch ja, geloof ik. Eerst Charlie, toen Yasmin.

De liefde voor haar vader en Ludo was meer obsessie/substitutie.
pi_17352088
Nee, die twee hebben niets (Yasmine en Isabelle), maar ik had een andere gedachte in die hotelkamer.
pi_17352104
Wat is er eigenlijk met John Alberts gebeurd? Komt die ooit nog terug?
  woensdag 25 februari 2004 @ 12:58:31 #211
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_17352383
Het wordt geen zomercliffhanger, dat duurt echt te lang!

Het is Tracy

Zag je dat???
pi_17352762
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:39 schreef _Flea_ het volgende:
Nee, die twee hebben niets (Yasmine en Isabelle), maar ik had een andere gedachte in die hotelkamer.
*dezelfde gedachte had
Life sucks
  woensdag 25 februari 2004 @ 14:29:18 #213
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_17353990
trug vint post
pi_17354360
En Charlie mag wel weer gaan lopen, goh dat is een mooie zomercliffhanger. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17354371
ik heb trouwens meneer harmsen nog maar 2 keer gezien sinds hij terug is....
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_17354376
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Isabella is lesbisch ja, geloof ik. Eerst Charlie, toen Yasmin.

De liefde voor haar vader en Ludo was meer obsessie/substitutie.
Dat voor Charlie ook. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17354550
Isabella heeft ook een tijdje wat met Job gehad, en dat was geen obsessie.

En ze is verliefd op Jef geweest.
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:59:03 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17355519
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 14:52 schreef ZOWIEE het volgende:
ik heb trouwens meneer harmsen nog maar 2 keer gezien sinds hij terug is....
Dit vind ik ook zwaar klote. Wij willen Harmsen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17356094
Eindelijk topic terug gevonden.

Waar is Nick trouwens heen??.
pi_17356102
Hoop dat dat gedoe met die moord op paskwal snel over is, die rechercheur...die is te irritant voor woorden. Wat speelt die slecht!!! Om te huilen...
geniet nooit met mate
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:50:04 #221
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17356442
Hoe komt het eigenlijk dat alle GTST-vrouwen zo flexibel zijn in hun sexuele geaardheid, terwijl alle mannen overtuigd hetero (lijken te) zijn? Is er ooit een niet-heteroseksueel, mannelijk personage in GTST voorgekomen (en dan bedoel ik een hoofdrol --> iemand die je tijdens de begintune ziet!)???
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17357919
Het wordt hoog tijd voor een homostelletje, ze lopen ver achter.

Ik ga nog steeds voor Benjamin en Ray. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:15:44 #223
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17358152
Ze hadden gewoon Morris homo moeten laten blijven/worden. Wat stelt zijn leven nou voor qua relaties?
The Most Incredible, Baby
pi_17358264
volgende week gaat Benjamin een date regelen met Morrie en Sjors.
en Milan naar Nieuw-Zeeland, maar die gaat toch niet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_17358500
Isabelle en Yasmine samen tegen Martine
Twinning = boring
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:48:27 #226
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17358806
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 16:50 schreef Zhenar het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat alle GTST-vrouwen zo flexibel zijn in hun sexuele geaardheid, terwijl alle mannen overtuigd hetero (lijken te) zijn? Is er ooit een niet-heteroseksueel, mannelijk personage in GTST voorgekomen (en dan bedoel ik een hoofdrol --> iemand die je tijdens de begintune ziet!)???
Meta was meen ik lichamelijk gewoon een man
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17358852
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Meta was meen ik lichamelijk gewoon een man
Klopt! Suzanne Balk betrapte hem toen toen hij zich aan het omkleden was en geen tieten had. Of was het toch Mathilde?
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:57:37 #228
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17358979
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Klopt! Suzanne Balk betrapte hem toen toen hij zich aan het omkleden was en geen tieten had. Of was het toch Mathilde?
lol, het was Linda die meta betrapte
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17359345
Ow .

Nou ja, iemand van Flash. Of hoe heette dat bedrijf ookalweer ?
pi_17359556
Na gister weet ik het zeker: The Real Martine is back
  woensdag 25 februari 2004 @ 19:34:26 #231
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17359698
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:40 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met John Alberts gebeurd? Komt die ooit nog terug?
Die is dood!! Hij kwam 'n paar jaar geleden nog ff terug (in de tijd met Bowien), maar dat bleek John helemaal niet te zijn... was één of andere klojo die achter de erfenis van Jef aanzat... ofzoiets....
pi_17359939
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, iemand van Flash. Of hoe heette dat bedrijf ookalweer ?
Volgens mij heette dat bedrijf tijdens de Meta-verhaallijn Variety. Flash was het eerste bedrijf van Suzanne.
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:01:38 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17360315
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Volgens mij heette dat bedrijf tijdens de Meta-verhaallijn Variety. Flash was het eerste bedrijf van Suzanne.
Helemaal juist
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17360457
Waarom heeft Charlie altijd van die achterlijke mutsen op? Probeert ze zo volwassener over te komen?
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:15:15 #236
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17360639
Kan Jef niet in zijn caravan gaan wonen? Of terug naar zijn ami?!? Dat was tenminste lachuh, zo'n hotelkamer is zo deprimerend......
pi_17360746
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:15 schreef babette21 het volgende:
Kan Jef niet in zijn caravan gaan wonen? Of terug naar zijn ami?!? Dat was tenminste lachuh, zo'n hotelkamer is zo deprimerend......
Als ik Jef was trapte ik die bonde del met dochterlief het huis uit. Het huis was namelijk van hem en Sylvia!!! En nu moet hij maar met Anouk gaan samenwonen, hij heeft het verdient!!!
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator woensdag 25 februari 2004 @ 20:26:00 #238
42184 crew  DaMart
pi_17360897
Wat aardig. Barbara gaf de koffer van Pascalle aan Anouk
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17361009
Meneer Harmsen is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 25 februari 2004 @ 20:31:24 #240
42184 crew  DaMart
pi_17361021
Hm... wat hebben Dennis en Laura te verbergen.... ze weten volgens mij meer van die moord... volgens mij hebben ze Robin gezien toen hij Pascalle van de trap donderde....
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:32:24 #241
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17361050
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Meneer Harmsen is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen kunnen we weer van hem genieten
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17361197
Bar, Charlie en Morris zijn een veel leuker gezinnetje met z'n drieen. Zonder bromjef. En wat voor een kruiswoordpuzzel waren Charlie en Morris eigenlijk aan het spelen ? Charlie zag er ook erg uit, trouwens. Maar dat is natuurlijk iets heel anders.
pi_17361377
Glady''s moet terug komen !!.

Die was lekker.
pi_17361651
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Glady's moet terug komen !!.
Yuk . Gladys mag lekker wegblijven. Non-actrice.

Terra, die mag wel terug .
pi_17361666
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft Charlie altijd van die achterlijke mutsen op? Probeert ze zo volwassener over te komen?

Goed Gemutst, Slecht Gemutst
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:56:58 #246
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17361708
Maar met Meneer Harmsen ging het geloof ik ook neit helemaal 100%, met dat Job gebeuren...
Nulla verba sed acta
pi_17361913
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef Leonoor het volgende:
Maar met Meneer Harmsen ging het geloof ik ook neit helemaal 100%, met dat Job gebeuren...
Dat viel mij ook op... Job zat immers bij Rik & Anita... of was Harmsen toen al doorgereisd naar het ziekenhuis... beetje vaag allemaal. Nou mij hoor je niet klagen... Ik ben al lang blij dat Wik weer terug is.
pi_17362185
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Yuk . Gladys mag lekker wegblijven. Non-actrice.

Terra, die mag wel terug .
Non-actrice ja.
Maar ook lekker ja!!.
pi_17362434
Barbara reageert lekker onderkoeld op Jef,...Noekie mag em hebben. En dan lekker in zijn huis blijven zitten (volgens mij werkt die Barbera niet meer) en straks een vette alimentatie opstrijken van het geld dat Jef en Noukiepoekie verdienen met hun harde werk. En dan ook niet meer opgezadeld zitten met Jef de Brombeer, in zijn altijd en echt ALTIJD aanwezige 3-d pak!! Zelfs op ut strand loopt ie nog in zun 3-deetje. Goed gezien, Babs!!
geniet nooit met mate
pi_17362437
Zelfs een blinde zag nog dat Meta een travestiet was.

En die vermomming van die doorgedraaide was ook al zo doorzichtig. Ik zag bijna meteen dat het die hoer was.

Net als Janine en de ex van Ludo....dat sloeg echt helemaal nergens op natuurlijk!

Wie had Frits ook alweer vermoord? Dat was toch zijn secretaresse?
DaMart beweert dat het de vriendin van Daniel Daniel was. Duidelijkheid graag!
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17362580
Frits is vermoord door Hannie , de secretaresse. Of dat de vriendin van Daniel Daniel was weet ik niet.
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:54:15 #252
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17363244
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef gimme.shelter het volgende:
... Jef de Brombeer, in zijn altijd en echt ALTIJD aanwezige 3-d pak!! Zelfs op ut strand loopt ie nog in zun 3-deetje. ...
yep, Jef altijd in 't zwart... en Robert ALTIJD in 't grijs!!! Hoe origineel...
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of dat de vriendin van Daniel Daniel was weet ik niet.
Volgens mij niet hoor. Hanny had 'n obsessie voor Frits, heb haar nooit met 'n andere vent gezien.... of ik heb ff niet opgelet natuurlijk!
pi_17363482
Daniel Daniel was toch homo ??>
pi_17363603
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Daniel Daniel was toch homo ??>
Nee joh! Daniel heeft o.a. nog een relatie gehad met Suzanne.

Wat Suzanne ooit in die oude man heeft gezien snapte ik niet. Maar ja, Jef en Anouk is nu precies hetzelfde .
pi_17363745
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:

[..]

yep, Jef altijd in 't zwart... en Robert ALTIJD in 't grijs!!! Hoe origineel...
[..]

Volgens mij niet hoor. Hanny had 'n obsessie voor Frits, heb haar nooit met 'n andere vent gezien.... of ik heb ff niet opgelet natuurlijk!
Robert altijd in het grijs...je hebt gelijk!! Of in spijkerbroek, iig is Robert de oudste maar wel de "vlottere" van de twee. Kan iemand zich hier op dit forum uberhaupt herinneren dat Jef iets anders heeft gdragen dan zijn zwarte 3deetje??
geniet nooit met mate
pi_17363919
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Daniel Daniel was toch homo ??>
Daniel Daniel is in het echt wel homo.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 25 februari 2004 @ 22:37:17 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17364136
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef R_ON het volgende:
Net als Janine en de ex van Ludo....dat sloeg echt helemaal nergens op natuurlijk!
Dat was de bedoeling Tjonge jonge als je nooit gtst volgt ga dan ook niet discusseren!! Het is misschien hier ook wel 1000x gezegd!! Ludo is ooit verliefd geworden op Jeanine omdat Jeanine als twee druppels water op Sofia lijkt/leek!!! Dat was vanaf het begin van Ludo!! Zelfs in het begin van de Ludo tijd zag je foto's van Sofia die door Jeanine/Caroline gemaakt zijn!! Snappie

Ennuh over Daniel Daniel (wie verzint zo een stomme achternaam/voornaam verhouding) Die heeft ook iets gehad met Jeanine voor heel even. OF nee, Jeanine was verliefd geworden op Daniel maar hij wees haar af!

Ennuh Barbara moet er nu echt uit gewoon! Optieven met dat hoer!! Zelf maar met 1000en mannen doen en Jef is een eikel! Dacht het niet hoor!! Bleh! Stom wijf!!

Barbara en vreemdgaan:
Remco
Ex-Man..hoe heet ie ook al weer.. Michael of zo iets?
Wout

Jef en vreemdgaan:
Isabella (moeten we haar eigenlijk meerekenen. Jef wou het eigenlijk niet. Was maar heel even een moment...)
Anoukiepoekie

Toch wint Barbara met de hoer zijn!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17364261
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:32 schreef Frey het volgende:

[..]

Morgen kunnen we weer van hem genieten
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_17364996
Ik moet opeens denken aan Telekids, dat was altijd op zaterdag ( met Carlo en Irene )
Carlo die Meta parodieerde, en Ludo ( het is mij, Ludo ) en Irene die Lllllllllaura nadeed!
Daar stond ik vroeg voor op
.........avondmens.......;)
  woensdag 25 februari 2004 @ 23:40:29 #260
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17365304
Pittige Tijden!!
Wat een leuke tijd was dat!! Carlo was zoooo goed gewoon!! Echt!! En inderdaad, wanneer Irene Llllllllaaaaura nadeed was helemaal
Ludo was echt gaaf!! Die een verhouding had met Jessica!! Hahahaha!! Was echt grappig!!
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 25 februari 2004 @ 23:46:36 #261
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_17365397
Hoe komen we eigenlijk aan Daniel Daniel? dat heb ik echt gemist.
Love will be my strongest weapon
pi_17365411
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling Tjonge jonge als je nooit gtst volgt ga dan ook niet discusseren!! Het is misschien hier ook wel 1000x gezegd!! Ludo is ooit verliefd geworden op Jeanine omdat Jeanine als twee druppels water op Sofia lijkt/leek!!! Dat was vanaf het begin van Ludo!! Zelfs in het begin van de Ludo tijd zag je foto's van Sofia die door Jeanine/Caroline gemaakt zijn!! Snappie
DOH! Ik weet dat ook wel

Maar daarom vind ik het nog wel een belachelijke verhaallijn! Het is TO-TAAL niet realistisch. Mensen die als 2 druppels op elkaar lijken...Yeah right! Tenzij het een tweeling is, anders is het gewoon CRAP!

Kijk, bij een soap moet je bepaalde dingen gewoon 'slikken', zoals het feit dat 1 personage meer leed meemaakt in z'n leven dan 10 'normale' mensen, maar dat hele Janine/ex-gedoe ging mij echt te ver.

Het was TE nep. Onmogelijk. GTST is geen SF-serie.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 25 februari 2004 @ 23:50:15 #263
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17365468
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:26 schreef DaMart het volgende:
Wat aardig. Barbara gaf de koffer van Pascalle aan Anouk
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 25 februari 2004 @ 23:59:33 #264
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17365629
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 23:47 schreef R_ON het volgende:

[..]

DOH! Ik weet dat ook wel

Maar daarom vind ik het nog wel een belachelijke verhaallijn! Het is TO-TAAL niet realistisch. Mensen die als 2 druppels op elkaar lijken...Yeah right! Tenzij het een tweeling is, anders is het gewoon CRAP!

Kijk, bij een soap moet je bepaalde dingen gewoon 'slikken', zoals het feit dat 1 personage meer leed meemaakt in z'n leven dan 10 'normale' mensen, maar dat hele Janine/ex-gedoe ging mij echt te ver.

Het was TE nep. Onmogelijk. GTST is geen SF-serie.
Ok daar ben ik het totaal met je mee eens. Maar jah, heb dat eenmaal geaccepteerd toen opeens stukjes lieten zien van Engelen (ben wel christelijk maar je gaat het niet op die manier op de tv in een soap laten zien) en zo toen Jef een hartaanval kreeg. Vaag gewoon. Maar goed. Je moet dat helaas accepteren.
Vond het trouwens het meest irritante dubbelrol met Bowien en dat Model! Dat was echt een stukje wanhoop van de schrijvers of zo. Stom gewoon!!!

Trouwens, Ik durf echt wel 100% te wedden dat over iets van 4/5 jaar gtst (Als de rol van Isabella nog aanwezig is) dat ze haar dochtertje een rol gaan geven!! Ze was zeven maanden en ze heeft het niet gered na de bevalling. Ze gaan zeker zo iets doen dat Ludo toen de tijd haar dochtertje heeft laten wegnemen bij Isabella en dan dat ze al die tijd ergens anders was terwijl Isabella dacht dat ze dood was. Krijgen we weer zo een cliche verhaal.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:27:01 #265
32015 suus21
Andre rocks!
pi_17366015
hannie heeft frits vermoord ze gooide de tv in zijn bad
fijn!
pi_17366076
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Goed Gemutst, Slecht Gemutst
LOL

Ik vind ie kleding altijd zo verschrikkelijk overdreven, echt van die kleren die 99% van de bevolking nooit draagd. Benjamin's kleren vandaag:
pi_17366111
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef R_ON het volgende:
Zelfs een blinde zag nog dat Meta een travestiet was.

En die vermomming van die doorgedraaide was ook al zo doorzichtig. Ik zag bijna meteen dat het die hoer was.

Net als Janine en de ex van Ludo....dat sloeg echt helemaal nergens op natuurlijk!

Wie had Frits ook alweer vermoord? Dat was toch zijn secretaresse?
DaMart beweert dat het de vriendin van Daniel Daniel was. Duidelijkheid graag!
Ben benieuwd wanneer ze weer een homo of travestiet in gaan zetten? Die zitten er nu toch niet in? Alleen Isabella, Charlie en Yasmin zijn bi, maar dat is niet echt bijzonder te noemen.
pi_17366132
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:19 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Robert altijd in het grijs...je hebt gelijk!! Of in spijkerbroek, iig is Robert de oudste maar wel de "vlottere" van de twee. Kan iemand zich hier op dit forum uberhaupt herinneren dat Jef iets anders heeft gdragen dan zijn zwarte 3deetje??
Ski vakantie?
pi_17366344
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Pittige Tijden!!
Wat een leuke tijd was dat!! Carlo was zoooo goed gewoon!! Echt!! En inderdaad, wanneer Irene Llllllllaaaaura nadeed was helemaal
Ludo was echt gaaf!! Die een verhouding had met Jessica!! Hahahaha!! Was echt grappig!!
En Frans Bauer die een gastrolletje als kabouter meespeelde...hahahhhaahha
.........avondmens.......;)
pi_17368195
Stefano is jaloehoers. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17369079
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:

[..]


Ex-Man..hoe heet ie ook al weer.. Michael of zo iets?
David (op zn engels)
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:23:01 #272
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17371570
Oh ja! David!!
Ok na gisteren! Ik weet het bijna 100% zeker!! Benjamin is de dader!! Nanananananana!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17380158
OK, volgens mij is het heel simpel en heeft Robin Pascale vermoord en weet Benjamin het. Waarom zou Robin anders weer opeens in de serie zijn?!
Hell was full so I came back
pi_17380500
Handig joh, dat gesprek van Benjamin en dinges nadat die rechercheur weg was. Hij kon gewoon bij de gordijnen wachten en het afluisteren. Leren die jongens nooit wat in GTST.
pi_17380539
Harmsen krijgt die hoer in huis, Arme Harmsen
pi_17380557
Begint Harmsen nu dement te worden?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17380558
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Harmsen krijgt die hoer in huis, Arme Harmsen
Nou triootje tussen Yasmin, Isabella en Harmsen... overlijdt hij toch nog vroegtijdig
pi_17380564
Robin heeft Pascalle vermoordt
Benjamin weet het
Morris heeft het geld gestolen
Laura heeft ruzie gemaakt met Pascalle en meer niet
Dennis was wappie
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17380566
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:10 schreef UFOtje het volgende:
Begint Harmsen nu dement te worden?
Dit is gewoon realiteit, stond niet in z'n script, maar het kwam zo goed over dat ze het er niet uitgeknipt hebben.
pi_17380591
Abba!!, Valerie cool!!.
pi_17380613
Hebben ze in GTST een abonnement op open deuren ofzo? Zodat iedereen zomaar kan binnenvallen en dingen kan ontdekken die ze eigenlijk liever niet zien.
pi_17380810
Moelijk he valerie kinder liedjes.
Sil vind Abba ook leuk.
pi_17380814
Dit gaat toch veel te ver?
Een baby overstuur maken voor een paar leuke shots!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17380881
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:26 schreef UFOtje het volgende:
Dit gaat toch veel te ver?
Een baby overstuur maken voor een paar leuke shots!
Actrices verkrachten voor een paar leuke verkrachtingsshoots is nog zieker
pi_17380914
Dennis of Laura jaja.
Als dat mens goofy 1keer wat doen dan dan dan. @#$@$@
  donderdag 26 februari 2004 @ 20:34:11 #288
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17380980
Valerie als moeder idd.. zij is nog nooit moeder geweest is wel te merken.... gelukkig voor Charlie
pi_17381004
quote:
"Robin, kill her!"

"I'm on it BatmanBenjamin!
pi_17381013
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:34 schreef ikbendie.ene het volgende:
Valerie als moeder idd.. zij is nog nooit moeder geweest is wel te merken.... gelukkig voor Charlie
Nou die baby is bijna volwassener dan Charlie.
pi_17381116
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:11 schreef pberends het volgende:

Dit is gewoon realiteit, stond niet in z'n script, maar het kwam zo goed over dat ze het er niet uitgeknipt hebben.
Nee hoor, dit zijn de eerste signalen van een nieuwe verhaallijn voor oom Govert. Als het maar niet leidt tot een reünie met tante Hennie.
pi_17381793
hehe Valerie is cool
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:23:09 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17382136
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:40 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Nee hoor, dit zijn de eerste signalen van een nieuwe verhaallijn voor oom Govert. Als het maar niet leidt tot een reünie met tante Hennie.
Nee hoor, dit was gewoon weer onze goeie oude Harmsen, zo is hij altijd al geweest
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_17382153
Leuk T-shirt van Benjamin weer. Hebbie muizen of ratten??
geniet nooit met mate
pi_17383062
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 21:23 schreef Frey het volgende:

Nee hoor, dit was gewoon weer onze goeie oude Harmsen, zo is hij altijd al geweest
Het staat in de beschrijving van de afleveringen van volgende week.
  donderdag 26 februari 2004 @ 22:14:12 #296
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17383237
Valerie was cool vandaag!!!
Benjamin is echt irri aan het worden!!!

Ik mis 1 ding tussen alle verdachten. Ze maken iedereen een beetje verdacht en zo die met Paskwal te maken had, waarom Ray niet? Iedereen mist iets, of een stukje geheugen of een stukje diamant of geld.. Alleen Ray is normaal...Zou hij het gedaan hebben??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17383283
Wat ziet die Benjamin er tegenwoordig uit als een schooier zeg met dat haar en die kleren, hij was vroeger altijd zo cool....
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17384959
ray heeft voor zichzelf nu ook een alibi want hij zei dat ie bij Benjamin was na 2en,missschien toch ray?
pi_17385238
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 22:14 schreef Dizer het volgende:
Valerie was cool vandaag!!!
Benjamin is echt irri aan het worden!!!

Ik mis 1 ding tussen alle verdachten. Ze maken iedereen een beetje verdacht en zo die met Paskwal te maken had, waarom Ray niet? Iedereen mist iets, of een stukje geheugen of een stukje diamant of geld.. Alleen Ray is normaal...Zou hij het gedaan hebben??
LOL

Ja Benjamin mag wel een makeover gebruiken.
pi_17387851
Hebben ze geen budget voor kappers daar bij gtst? Mijn hemel dat van Benjamin mag de schaar wel eens ingezet worden en dat haar van Isa is veel te fel. Je kan ook overdrijven Isa. .

Staat je niet mooi.



[ Bericht 0% gewijzigd door Kylee op 27-02-2004 10:33:16 ]
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17388298
Nieuwe topic: Isabella, back from the past
of GTST # 41: KAPPER GEZOCHT!!!!!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17388336
Slotje dan maar?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')