abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17249528
Die heb ik besteld bij Hi en zijn er hier mensen die tevreden zijn ermee?

Groetjes,

Kerkyra

pi_17249624
http://forum.fok.nl/search.php -> zoekterm = m55 -> knopje zoeken indrukken
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:10:34 #3
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_17249726
Tja... ik heb de Siemens een tijdje te leen gehad van KPN (voor testdoeleinden van mijn officiele i-mode site) en ik vond het echt een mega ruk toestel om mee te i-moden. No offense trouwens verder.
Het scherm is veel te klein, kleuren zijn wazig en de bediening is ook niks. Bovendien is de siemens slechts 'browser compatible'. Om te mailen moet je naar een of andere gare webmail op het i-mode platform in plaats van dat de emailclient gewoon op het toestel zelf zit.

Als je wilt i-moden kun je verreweg het beste een zogenaamd 'genuine i-mode toestel' nemen. Dit zijn alle japanners (Nec, Panasonic, Toshiba etc.)

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_17250147
Ik heb m al besteld maar dan zeg ik hem bij deze af. Ik wil er namelijk wel mee kunnen emailen vanaf mijn toestel

Mvg,

Kerkyra

pi_17250287
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:28 schreef Kerkyra het volgende:
Ik heb m al besteld maar dan zeg ik hem bij deze af. Ik wil er namelijk wel mee kunnen emailen vanaf mijn toestel

Mvg,

Kerkyra

Omdat 1 iemand zegt dat 'ie 't geen fijn toestel vindt
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:44:06 #6
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_17250477
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat 1 iemand zegt dat 'ie 't geen fijn toestel vindt

Tja geloof me voor IMODE is het geen fijn toestel. Als telefoon algemeen daar heb ik het niet over. Maar als je optimaal van imode gebruik wilt maken kun je gewoon beter een echt imode toestel nemen. Op die toestellen komt de email automatisch binnen, net als een SMS. Ideaal dus. Op de Siemens en Nokia toestellen werkt dat dus niet etn moet je via een of andere webmail je mail lezen. Je krijgt dan alleen een dienstbericht om je te vertellen dat je mail hebt.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')