abonnement Unibet Coolblue
pi_17238994
Het is bijna zover , ik -en mijn verloofde- gaan over 6 weken trouwen Aangezien wij onze trouwdag juist niet "standaard" en "gewoontjes" willen hebben, en al verschillende bijzondere momenten hebben gepland zijn we nu opzoek naar een leuk idee mbt het gastenboek...

Wie heeft een SUPER ORIGINEEL Idee ?
We willen geen standaard gastenboek, ook geen spiegel met grafeer-stift of onze toiletdeur + markeerstift. Het maken van Polaroid-foto's is volgens ons ook al niet origineel meer..... We hebben een probleem, want kunnen zelf niets leuks/origineels meer bedenken. Toch willen we de gasten de mogelijkheid geven om een persoonlijke boodschap achter te laten....... Help ! Ideeen ???

pi_17239289
Laptop + Webcam + phpscript = gastenboek waar mensen kunnen schrijven óf kunnen spreken óf beiden
pi_17239489
Laat ze met een stift berichtjes schrijven op tegeltjes, waar je later de wc mee kunt behangen..

Of neem een Internet gastenboekje, en print de pagina's uit als behang..

pi_17239589
Alle gasten hun naam in het schaamhaar van de bruid laten scheren.
pi_17239820
Ik ben laatst naar een soortgelijk feestje geweest. Daar kreeg ik van tevoren van de ceremoniemeester een A4'tje met daarop een foto en ik moest daarbij schrijven wat die personen voor mij betekenden en/of een leuke herinnering. Die papieren moest je meenemen naar het feestje en daarna is het gebundeld en in boekvorm aan het stel gegeven. Ze vonden het erg leuk en soms ook wel erg emotioneel.
pi_17240031
schopje naar gc, komt hij beter tot zijn recht
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17240074
tikje breed via de paal naar lifestyle ( met dank aan cosmicv voor de verhelderende ideeen)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17240100
en dan nu de pass
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17240167
Kies uit de fotoreportage een (zwart-wit) foto en zorg voor een brede
witte rand rond de foto. Hier kunnen de gasten hun naam op "kalken".
Naderhand inlijsten. Het enige nadeel is dat je razendsnel een foto moet
regelen dus ff de fotograaf lief aankijken.
pi_17241011
Grote pot vingerverf, groot vel....handafdruk van elke bezoeker
pi_17241386
pas een feestje gehad, het bruidspaar had een deur in de hal staan, daar kon je je naam en een boodschapje achterlaten....

de deur is na het feest blank gelakt en dient nu als toilet-deur

heb je altijd iets te lezen als je zit te schijten

  maandag 16 februari 2004 @ 23:59:53 #12
78529 iNerd
Liberate Me Ex Amor
pi_17242799
PHP is misschien overdreven, maar met een webcam en een microfoon kun je inderdaad leuke boodschapjes achterlaten.. Heb al ooit al es iemand een cassette-recorder zien gebruiken voor het gastenboek, maar tegenwoordig kan het mooier dan dat

Ook snelportret-tekenaars gezien, maar dan duurt de receptie wel langer

Je zou ook aan de gasten kunnen vragen om iets persoonlijks mee te nemen, zoals in eigen trouwfoto, een ingevulde CU2 lijst, of een leuke anecdote over de gedaagde

pi_17260016
okeeey ! De ideeen stromen langzaam aan binnen... meer... meer.. meer.... ik ben benieuwd :-)
pi_17268633
Mn neef en zn vrouw hadden een grote bloempot/vaas achtig iets wat nog niet afgebakken was. Daar kon iedereen wat op schrijven en na de bruiloft hebben ze hem afgebakken.

(ok, dit heeft misschien ook iets te maken met het feit dat mn oom altijd in een ceramiekbedrijf gewerkt heeft, maar vond het best een leuk idee...)

pi_17269035
Zet gewoon een videocamera neer, en dan mogen ze hun boodschap 'live' inspreken!
En vast!
pi_17269280
Ik was eens op een bruiloft waar ze een groot boek hadden liggen met vilststiften erbij, potloden, goudstift, stickertjes, glittertjes en noem maar op...

Leef je uit, zeg maar!

Zolang er was is, is er leven.
pi_17269462
Laat ze met een rode loper binnen komen, zoals op een premiere. Zet er een cameraploeg en interviewer (amateurs) neer die elke gast bij binnenkomst een interview afneemt over het bruidspaar..

Houd je er een leuke video/dvd aan over..

Dubbel idee, zie ik te laat..

pi_17270103
Ik las laatst ergens het idee om iedereen iets op een tafellaken te laten schrijven. Leek me zelf ook wel leuk voor onze trouwdag, alleen mn aanstaande is er nog niet zo enthousiast over... Maar ja, we hebben dan ook nog 2 maanden om erover te bakkelijen

Ik ga dit topic zeker even in de gaten houden!!!

Mama van 2 lieve meiden :)
pi_17272583
Ik had een keer een bruiloft waar gevraagd werd je naam op een wasknijper te schrijven... Is niet zoveel plaats voor een heel verhaal, maar wel grappig als je naderhand je was ophangt.

Verder heb ik ook die fotolijst gezien, is ook heel leuk.

-- It's nice to be important, but it's more important to be nice --
pi_17272632
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:48 schreef Scope het volgende:
Zet gewoon een videocamera neer, en dan mogen ze hun boodschap 'live' inspreken!
Top idee .
pi_19043651
allen bedankt voor jullie ideeen en inbreng. We zijn inmiddels bijna 6 weken getrouwd en hebben een onvergetelijke dag gehad. Het "alternatieve" gastenboek hebben we overgelaten aan de ceremoniemeester : en we werden verrast met een groot, twee persoons rood hoeslaken, welke bij de ingang van de feestlokatie over een tafel kwam t liggen. Hierop hebben al onze gasten een krabbel / felicitatie kunnen schrijven. Het is niet helemaal onze smaak... (wat doe je er naderhand mee) en ik kan dus iedereen aanraden om toch zelf hier de touwtjes in handen te houden. :-))
pi_19044202
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:20 schreef So_Addictive het volgende:
pas een feestje gehad, het bruidspaar had een deur in de hal staan, daar kon je je naam en een boodschapje achterlaten....

de deur is na het feest blank gelakt en dient nu als toilet-deur

heb je altijd iets te lezen als je zit te schijten
das wel een leuk idee!
pi_19044871
gefeliciteerd !

ik ben dan wel te laat, maar wat mij leuk lijkt is een soort vriendenboekje waarbij dingen ingevuld moeten worden als "ik heb het hardst met jou gelachen toen..." "wij kennen elkaar van" en "leukste herinnering" altijd leuk om terug te lezen, en natuurlijk het sentiment van die goede oude tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')