abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 februari 2004 @ 17:03:14 #1
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_17227586
Afgelopen zaterdag naar een Try-out van Stessen geweest. Echt een geweldige stuk.
Zijn er al meer mensen die hier naartoe zijn geweest of nog gaan?
  maandag 16 februari 2004 @ 17:06:03 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17227655
Vertel meer? Waar gaat het over, heb je fotos, linkje naar de playlist?

Bekende acteurs? Jong, onbekend talent?

oh, en je bent misschien een beetje verward door de namen, maar alles wat met toneel te maken heeft hoort eigenlijk in LIT

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17227798
ik had er zo graag heen gewild, heb alle theaters afgebeld maar allemaal uitverkocht ik vind plien en bianca ook zo leuk, had er heel graag bij willen zijn!
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  maandag 16 februari 2004 @ 17:14:18 #4
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_17227892
En ik al zoeken........ thnx!!!

't is een stuk met Plien van Bennekom, Bianca Krijgsman, Paul Groot, Owen Schumacher. Ze spelen allemaal een stuk of 4 rollen die elkaar in vliegend tempo opvolgen... zo snel dat ze eigenlijk nooit gaan vervelen... Owen Schumacher is echt top!

Meer lezen op:
http://www.bostheaterprodukties.nl/?pid=13&PHPSESSID=61786534e418103e82775c610d3c4288

  maandag 16 februari 2004 @ 17:17:11 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17227994
Speellijst

Dit is dus de reden dat Paul Groot en Owen Schumacher niet meer bij het cabaret van Kopspijkers zitten, ze wilden weer de planken op en dat is dit stuk geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagonet op 16-02-2004 17:17]

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17232446
Geweldig!

Ik ga er zaterdag heen dus dat is een mooi vooruitzicht
Maar dat het goed was had ik natuurlijk al verwacht
Vertel verder, ik wil alles weten (behalve dingen die beter zijn om niet te zeggen anders is het misschien ietsje, een heel klein beetje, minder leuk)

Ik dacht; ik zeg het effe...
pi_17233225
*trug-vind-post*

.. enne kan Owen een btje acteren ?

pi_17233639
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:14 schreef SjacoBaco het volgende:
Owen Schumacher is echt top!
Dus dat belooft wat!
Ik dacht; ik zeg het effe...
pi_17247228
Deze hoort eigenlijk thuis in LIT.
SjacoBaco, ik geef hem even een schopje
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 7 april 2004 @ 08:57:55 #10
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_18239622
Ik ga vanavond. Hoop dat het leuk wordt.
[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
  woensdag 7 april 2004 @ 19:59:01 #11
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_18255865
quote:
Op woensdag 7 april 2004 08:57 schreef niq2001 het volgende:
Ik ga vanavond. Hoop dat het leuk wordt.
Leiden gaat vanavond niet door.
Paul Groot schijnt iets met zijn voet/been te hebben...
[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
pi_18334568
ja dat hoorde ik ook .. 10 meter van de deur van t theater af maar vandaag zat ie alweer op de fiets en kon ie alweer rondhinken, volgende week staat ie weer gewoon op de planken. trouwens die voorstelling van de 7e schijnt ergens of eind juni óf ergens komend seizoen ingehaald te worden , tenminste dat zeiden Plien en Paul
pi_18966074
Wie kan al een tipje van de sluier opgelichte.
Ga er 18 mei heen
pi_18983587
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:36 schreef Kmieke het volgende:
Wie kan al een tipje van de sluier opgelichte.
Ga er 18 mei heen
dit is de officiele beschrijving nu :

Het gaat niet zo lekker met Happy Air. Het zijn tijden van outsourcen en downsizen, van prijsvechters en air-rage. Waar is de romantiek van het vliegen gebleven? Er hangt een fusie in de lucht, en de dreiging van de daarmee gepaard gaande ontslagronde is de nekslag voor het laatste beetje solidariteit onder het personeel.
In STESSEN zien we hoe stewardess in opleiding Lolly Miedema voet aan de grond krijgt in de vluchtige wereld van het vliegen. Een wereld die wordt bevolkt door megalomane piloten en geshopsedeerde stessen, die allemaal zo hun eigen reden hebben om liever een week in Delhi te zitten dan thuis voor de buis. (eerlijk gekopieerd van www.tbos.nl)


en ze hebben allemaal dus veel verschillende rollen die heel snel wisselen aangezien er meer dan 14 personages zijn.
en tijdens de vlucht en t verblijf van het 'personeel' kom je ondertussen ook meer te weten (soort tsja flashbacks ) over hoe de thuissituaties van de piloten/stewardessen zijn. En ondertussen komen de onderlinge relaties ook flink aan bod, want eigenlijk gaat/wil iedereen met elkaar of hebben ze wat met elkaar te maken. En dat allemaal op een luchtige verstand-op-nul-en-genieten manier. tussendoor ook nog wat leuke dansjes en liedjes
en helemaal op t eind zit nog een 'grap' die achteraf gezien te verwachten is maar waarvoor iedereen gaat klappen zo verrassend (en goed dus) issie toch.
Misschien nog handig om te zeggen bij mij duurde t laatste keer ( 2 dagen geleden ) van ongeveer 20.15 tot 22.50 met pauze wel ertussen maar das dan nog 2 uur dat je zit.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 01:05:52 #15
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19113645
Ik ben afgelopen zaterdag geweest en ik heb me rotgelachen. En eigenlijk is het gewoon heel triest, het verhaal en de personen en hun onderlinge relaties. Alle personages zijn uitvergroot, met een paar nasty karaktertrekken, een soort karikaturen, maar ze doen het echt zo goed! Ook de rolwisselingen... soms zat ik te wachten tot er een personage opkwam, en bedacht ik me "oh nee, kan niet, Paul Groot STAAT al op het podium". Dat merk je dus helemaal niet, dat er maar vier acteurs zijn. Mee-/inleven met de acteurs is ook vrij makkelijk, met de naieve trainee en met de hufterige piloot... Het klopt allemaal.

Ik vond het echt helemaal goed. En het einde is hilarisch. Kmieke (en anderen die nog gaan), veel plezier!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')