abonnement Unibet Coolblue
pi_17206790
Hey mensen, ik las net op Aldi.nl een nieuwe aanbieding van een auto-navigatie systeem. Mijn ouders willen zon ding aanschaffen, maar willen er verder niet al te veel voor uitgeven. Daarentegen hoeft het daarom ook niet een super model te zijn. Het moet voornamelijk simpel zijn, en gemakkelijk te bedienen.
Wat vinden jullie van de aanbieding? Is het een goede aankoop?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_08/OFF01.HTM

aangezien ik echt een leek ben op dit gebied, vraag ik jullie om hulp!

Maart

Aanbieding:

Auto-navigatiesysteem
met pocket PC 576 MB

MEDION MD PPC 200 Pocket PC
met spraakgestuurde GPS-
navigatie software voor Benelux en
Europese hoofdwegen Extreem
licht en platte pocket PC met Intel®
Xscale 400 Mhz. processor
576 MB geheugen (64 MB intern en
2x256 MB extern Flash memory
via geïntegreerd SD/MMC slot)
inclusief docking station en
ActiveSync software
voor synchronisatie met PC-desktop
of notebook
inclusief MS Pocket Word, MS Pocket
Excel, MS Pocket Internet
Explorer, MS Inbox (e-mailprogramma),
MS Windows Media Player 9
voor Pocket PC
TFT-display
400 Mhz processor
GPS-software,
GPS-ontvanger en
aansluitkabel
inclusief 12V kabel
Minimale systeemvereisten:
Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
Intel® 233 Mhz. Pentium processor
of beter
CD-ROM drive, USB-aansluiting, 40 MB vrij
geheugen op harde schijf
12 V aansluiting in auto
(sigarettenaansteker)

Technische specificaties:
TFT-display met 65.536 kleuren
Intel® Xscale 400 Mhz. processor
Benelux kaartmateriaal
(geïntegreerd op 256 MB MMC
flash kaart)
Europese hoofdwegen
(meegeleverd op CD-ROM)
256 MB MMC flash kaart
(voor opslag van bijv.
documenten, MP3-files, etc.)
USB-docking station
en USB-aansluitkabel
(voor synchronisatie met PC of
notebook)
Microsoft synchronisatie software
voor MS Outlook 2002
incl. houder en 12V aansluitkabel voor
montage in auto
adapter voor aansluiting netspanning
opbergtasje voor Pocket PC


per stuk
499.-

ALDI Actueel-artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt.
Deze ALDI Actueel artikelen verkopen wij derhalve tijdelijk
waardoor de voorraad beperkt is. Mochten deze artikelen
ondanks zorgvuldige inschatting van de omvang van de
vraag naar deze artikelen te snel uitverkocht zijn dan
vragen wij hiervoor uw begrip.
De verpakkingen van de afgebeelde artikelen kunnen afwijken.
Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

pi_17206982
Zo'n systeem zal best prima werken, maar
uiteraard is een standalon navigatie systeem VEEL beter in de gebruiksvriendelijkheid.
Daar staat tegenover dat dit natuurlijk een prima aanbieding is en echt goed standalone navigatie systeem je al gauw het 3-voudige zal kosten
pi_17207273
Een collega van me had ook een medion pocketpc met navigatie gekocht maar heeft hem terug gebracht omdat dat ding steeds bleef steken. Stond hij volgens de computer nog steeds stil voor het stoplicht maar was in werkelijkheid al thuis. Schiet niet op natuurlijk.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn en die kerel heeft ook netjes zijn geld teruggehad, doen ze bij de aldi niet moeilijk over. Proberen kan altijd natuurlijk.
pi_17207585
hey !

Ik heb deze gekocht in Belgie, 1 maand geleden !!!!!!

EEEECHT SUPER

vraag maar raak man

dit is een volwaardige pocket pc, waar je dus spelletjes kunt op spelen, mp3s kunt afspelen (ik jog er zelfs mee !, dus schokbestendig, heel licht) en de meegeleverde software voor de gps is SCHITTEREND

beter dan de tomtom (een hippe gps software ...)
Afhankelijk van de baan waarop je rijdt, zegt een vrouwelijke stem in het NL (over 2 km naar rechts -> autosnelweg, dadelijk links af -> gewone weg) enz enz

kopen zou ik zeggen :-)

Toen mijn vader de mijne zag, heeft hij Aldi gebeld en hij mag er eind deze maand om

  zondag 15 februari 2004 @ 22:13:46 #5
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_17207596
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:04 schreef TomcatX het volgende:
Een collega van me had ook een medion pocketpc met navigatie gekocht maar heeft hem terug gebracht omdat dat ding steeds bleef steken. Stond hij volgens de computer nog steeds stil voor het stoplicht maar was in werkelijkheid al thuis. Schiet niet op natuurlijk.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn en die kerel heeft ook netjes zijn geld teruggehad, doen ze bij de aldi niet moeilijk over. Proberen kan altijd natuurlijk.
gewoon die pocket pc kopen en tomtom vaigator.. dat progsel ruled echt serieus waar.
poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
  zondag 15 februari 2004 @ 22:14:42 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17207626
Heb een maand of 2 terug zo'n ding gekocht. Werkt prima en het is een goede aanbieding!

edit: de software die erbij zit vind ik 10x beter dan die TomTom poep.
Kaarten wisselen bij de grens Welke idioot verzint zoiets? TomTom. brrr.

Haters everywhere but I don't really care.
pi_17207983
ik zet dadelijk wat screenshots van de pocket pc online (ik heb zo'n programma waarmee ik de pocket pc via mijn gewone pc kan besturen , soort terminal proggie dus)

en die navignon software is heel goed, er staan ook restaurants, garages, musea, parkings, etc op


  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:36:09 #8
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_17254620
Maarrrr.. . vraagje heh, ik wil er graag eentje kopen, maar dan moet er wel wireless LAN op zitten. Deze aanbieding van de aldi bevat geen wireless lan, maar ik hoorde dat je ook een flash-kaartje met wireless kan kopen, of dat er andere mogelijkheden voor wireless op de medion pda zijn. Wie weet meer?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:49:41 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17254974
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:36 schreef _Flash_ het volgende:
Maarrrr.. . vraagje heh, ik wil er graag eentje kopen, maar dan moet er wel wireless LAN op zitten. Deze aanbieding van de aldi bevat geen wireless lan, maar ik hoorde dat je ook een flash-kaartje met wireless kan kopen, of dat er andere mogelijkheden voor wireless op de medion pda zijn. Wie weet meer?
http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=39474&productType=1
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:55:36 #10
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_17255145
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:49 schreef XL het volgende:

[..]

http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=39474&productType=1


Goed, maar werkt dat ook / is dat een beetje eenvoudig te installeren?
Ik lees op het volgende forum dat dit niet hoeft te werken:

http://on4gin.com/forum/viewtopic.php?t=14&highlight=wireless

Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_17255441
Geen idee of dit wat is maar zoiets hebben mijn schoonouders ook. Eentje van HP met tomtom. voor 699 aangeschaft. Ik moet zeggen erg indrukwekkend allemaal. Mooi en duidelijk scherm. Goeie grafische weergave van de te volgen route, veel extra informatie over restaurants en andere gebouwen en instellingen. Bovendien kan je als je de wegen weet op het www, kan een hoop (gratis) andere software vinden, zoals games enzo, ook leuk voor buiten de auto dus. Voor mijn werk heb ik zo'n vast systeem van philips (carin) maar dat is echt bagger langzaam. Ook veel fouten in de kaart waarbij ze je eerst een stuk laat omrijden en dan vervolgens moet je op de snelweg omkeren. Het is maar goed dat ze ingebouwd zit ik had ze al lang een doodschop gegeven.

suc6

  woensdag 18 februari 2004 @ 10:17:27 #12
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_17278480
Ik heb hem gekocht.. Ziet er vet uit!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_17280887
Heb hem net ook gekocht
tot nu toe ziet alles er gemakkelijk en gebruiksvriendelijk uit....
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:19:57 #14
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_17294284
Inderdaad. Alleen twee keer pech gehad.
De houder voor in de auto (met zuignap) zat er niet bij, dus die kon ik weer ophalen en het bleek dat de stroomstekker voor de sigarettenaansteker in de auto intern kortsluiting maakte. Beide zekeringen dus door. Naja heb het ding gesloopt en gefixt

Maar de navigatie werkt perfect.

Wat me niet lukt is spelletjes en programma's te installeren, in 90 % van de gevallen roeptie dat het geen valid pocket pc applicatie is. Terwijl ze dat wel zouden moeten zijn..

Iemand trouwens nog een bron voor een GBA emulator (als dat bestaat)? Of werkende (freeware) dingetjes voor de Medion?

Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:26:19 #15
45795 haasje20
robertvandenbos.nl
pi_17294483
de becker navi is de best die er is!

mercedes, bmw en audi hebben hem standaard

[url]http://www.robertvandenbos.nl[/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')