abonnement Unibet Coolblue
pi_17190310
Heeft het al eens geprobeerd?

Ik liep dus gisteren in de stad (rotterdam) en ik zag bij de fotoservice van de HEMA ineens zo'n standje staan...een digitale fotokiosk....

echt grappig om te zien....nu had ik mijn CF card toevallig bij me en propte dat ding erin...dit soort dingen vind ik nou echt de bom, want geen gezeik met onwetende baliemensen enzo...gewoon simpel aanklikken van je foto's "ok" en dan een uurtje later die dingen ophalen.

Maarre, ik vroeg me dus af of meer mensen het gezien hebben, danwel gebruikt hebben. Ik heb geen ervaring met de HEMA fotoservice, mijn vader wel, en die vind het wel ok, maar ik, ik ben toch effe ietjes kritischer dan hem....dusss....

Want ik kan me zo voorstellen, als je vet veel volume draait dat je dan niet de tijd hebt om kleurcorrectie, witbalans, contrast etc toe te passen.

Dus als je een bagger foto laat afdrukken krijg je er alleen maar meer van in een printvorm...

HEMA doet dat dus niet of wel, bij hun 1 uursservice...immers die machines staan gewoon daar bij hun in huis.

En if not...wie weet wel waar je dat soort dingen kan laten doen? Want ik bedoel, digitalae foto's lijken me net ietjes makkerlijker te bewerken dan filmscans enzo....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_17190327
ik heb wel laatst bij de Hema hun gewone 2 daagse service uitgeprobeerd voor digitale foto's, en die zijn gewoon goed. Ik hoor dat de mediamarkt ook zo'n 1 uurs service heeft. Iemand die ik ken is daar erg tevreden over.
pi_17190363
Jaren geleden heb ik in een fotozaak gewerkt. Toen was het zo dat de grote centrales >15 kleurcorrecties (automatisch) per foto konden doen tegen +/-8 bij de 1 uurshops, die dit ook meestal per hele rol deden (dus één instelling per rol). De kleurcorrectie gebeurd automatisch. Wil je handwerk, prima, maar daar betaal je dan ook voor.

Met een digitale foto ligt het wat anders, daar wil je geen correctie op, die foto moet gewoon geprint worden als , "as is". Corrigeren doe je zelf maar met Photoshop of een ander dergelijk programma. Daarnaast heb je eigenlijk ook geen kleurcorrectie nodig omdat een digicam kleurecht is. Een negatief kan je beinvloeden omdat je per kleur lamp een kleur anders kan maken.

Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_17190532
Heel af en toe laat ik via de HEMA digitale fotoservice afdrukken maken. Maar pas nadat ik zeker weet dat licht- en kleurcorrectie DOOR MIJ ZELF zijn uitgeveord . . .
Gaat ook erg eenvoudig: gewoon uploaden via hun website ( een omgebouwde gallery ), en 2 dagen later ophalen.
Tot nu toe niets te klagen gehad met die jongens van de HEMA
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_17190585
Hier in deurne hebben ze ook zo`n ding, ik heb er nog geen gebruik van gemaakt maar ze zeggen wel dat het goed werkt en ze er tevreden over zijn, dus mijn digitale foto`s worden de volgende keer ook daar afgedrukt.
pi_17190655
Waar is de TS gebleven?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 15 februari 2004 @ 11:04:31 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_17190804
Ik *WIL* juist geen kleur"correctie"! Mijn camera zorgt voor de juiste exif-info, als de foto-afdruk-knakker daarna de kleuren "mooier" gaat maken, is het niet meer zoals het was...
censuur :O
pi_17190893
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:51 schreef dahei het volgende:
Waar is de TS gebleven?
TS komt zo weer teug....effe schoodbapjes doen..misschien zelfs effe langs de HEMA
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_17190910
Waar die dingen allemaal staan:

Almere
Alphen aan de Rijn
Amstelveen
Amsterdam-Winkelcentrum Amsterdamse Poort
Amsterdam-Ferdinand Bolstraat
Amsterdam-Kalverstraat 208 (HEMA Fotoshop)
Amsterdam-Noord
Amsterdam-Osdorp
Apeldoorn
Breda-Centrum
Bussum
Delft
Delfzijl
Den Haag-Grote Marktstraat
Deurne
Dordrecht-Bagijnhof
Drachten
Eindhoven-Woensel
Etten-Leur
Gorinchem
Groningen-Herestraat
Haarlem-Barteljorisstraat (HEMA Fotoshop)
Heerhugowaard
Hilversum
Hoofddorp
Hoorn
Leeuwarden
Leiden
Maarsenbroek
Nunspeet
Panningen
Roermond
Roosendaal
Rotterdam-Beursplein
Schijndel
Steenwijk
Tilburg
Utrecht-Steenweg
Valkenswaard
Veendam
Wageningen
Woerden
Zoetermeer

bron: http://www.hema.nl/Hema/page.asp?mainmenu=Custom+Pages&submenu=Fotoservice%5F1uur+digi&product%5Fid=485

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 15 februari 2004 @ 12:15:30 #10
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17191737
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:16 schreef dahei het volgende:
Jaren geleden heb ik in een fotozaak gewerkt. Toen was het zo dat de grote centrales >15 kleurcorrecties (automatisch) per foto konden doen tegen +/-8 bij de 1 uurshops, die dit ook meestal per hele rol deden (dus één instelling per rol). De kleurcorrectie gebeurd automatisch. Wil je handwerk, prima, maar daar betaal je dan ook voor.
Nou heb ik indertijd heel wat met kleurcorrecties te doen gehad, van puur handmatig en correcties op het oog tot volledig geautomatiseerd.
De ervaring is dat voor een consumentenprint de ingreepmogelijkheden met een minilab vele malen groter zijn dan die van een middelgrote tot grote ontwikkelcentrale. Bij die laatste is de directe interactie tussen fotograaf en laborant zo goed als onmogelijk. Bij het minilab heb je het voordeel dat, wanneer het allemaal goed is aangepakt, de fotograaf en laborant een band op kunnen bouwen waarbij ze van elkaar weten wat er kan en wat er wordt gewenst, bijna net zo goed als een vakfotograaf/vaklab.

Daar kun je dus als consument meer voordeel mee doen dan een adres waar weliswaar je printje drie centen goedkoper is maar het geleverde ook stelselmatig afwijkt van het gewenste.

Voor die doehetzelf digiprints geldt dat het op zich allemaal goed moet kunnen werken, op voorwaarde dat het back-end (het minilab in dit geval) goed onderhouden wordt. Circulatieshops als de HEMA en de Mediamarkt lijken me daarvoor helaas niet de meest stabiele factoren . Wat vandaag een goed adres is kan morgen behoorlijk teleurstellen

Beter zou een dergelijke service uitvallen bij een fotograaf/fotohandelaar die een chronische liefde voor zijn vak en voor zijn klanten heeft.

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_17198109
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:15 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Bij het minilab heb je het voordeel dat, wanneer het allemaal goed is aangepakt, de fotograaf en laborant een band op kunnen bouwen waarbij ze van elkaar weten wat er kan en wat er wordt gewenst, bijna net zo goed als een vakfotograaf/vaklab.


Ja dat klopt inderdaad, wanti k heb dus zo'n fotograafzaakje in de buurt en die vent is ook een echte liefhebber....hij tweakt mijn foto's, als ik de dure service neem dat wel, extra goed en print ze desnoods een paar keer extra uit zodat ze echt goed zijn. Hij draait dan effe ietsjes meer aan de knoppen voor me
quote:
Voor die doehetzelf digiprints geldt dat het op zich allemaal goed moet kunnen werken, op voorwaarde dat het back-end (het minilab in dit geval) goed onderhouden wordt. Circulatieshops als de HEMA en de Mediamarkt lijken me daarvoor helaas niet de meest stabiele factoren . Wat vandaag een goed adres is kan morgen behoorlijk teleurstellen
Helaas wel he....daarom vind ik het wel onwijs tof dat de hema dit doet...maar wel alleen maar afdrukken en vergroten en deelvergroting enzo, maar vrij weinig meer opties krijg je met deze fotokiosk.

De baliepersoon is eigenlijk gewoon vervangen door een machine in dit geval....ik zou eigenlijk wel willen dat je ook je foto's kan laten bewerken...dus hoef ik niet alles in elkaar te fotosoepen, maar via die machine vertellen wat voor thema, grootte etc... standaard doen ze dan wel kleurcorrectie, contrast etc...maar gewoon voor de extra mooie foto's die ik zou willen ophangen...ZO geeft zo'n kiosk tenminste toegevoegde waarde...terwijl ik het nu meer als een kostenreductie voo HEMA zie die kiosk...ofnie?

foto's in digitale vorm hebben zoveel meer mogelijkheden..je kan van een ordinaire foto bijna kunst maken...zoals dat enen topic om van je foto's Andy Warhol-achtige dingen te doen....da's toch super?

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  Nerd met benen zondag 15 februari 2004 @ 16:50:34 #12
18073 miss_bleu
pi_17198143
Ik werk zelf in de Hema van Mijdrecht, en daar hebben we het sinds 2 weken. We missen alleen nog de zuil in de winkel zodat klanten het zelf kunnen doen. Bij ons moet alles nog via de mainmachine.Ik zelf vind de kwaliteit beter via de 1 uur digitale service dan dat ik ze via het internet moet uploaden en 2 dagen later kan ophalen.

Verder kunnen we veel meer dan alleen het afdrukken van je digitale foto's. Maar ook teksten erin zetten en ga zo maar even door. Zelf vind ik dat je meer keuze ook hebt dan dat je ze upload via de site.

  zondag 15 februari 2004 @ 17:11:28 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17198626
Wat kost dat doe het zelf afdrukken?
Zelfde als via internet of duurder?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_17199468
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:50 schreef miss_bleu het volgende:
Ik werk zelf in de Hema van Mijdrecht, en daar hebben we het sinds 2 weken. We missen alleen nog de zuil in de winkel zodat klanten het zelf kunnen doen. Bij ons moet alles nog via de mainmachine.Ik zelf vind de kwaliteit beter via de 1 uur digitale service dan dat ik ze via het internet moet uploaden en 2 dagen later kan ophalen.
Kijk es aan....iemand die er zefl mee te maken heeft !!

Maarre....via het internet uploaden en dan ophalen...da's toch via een centrale ontwikkelmachine? Dat doet toch de lokale hema niet zelf? Anders zou ik geen reden moeten zien om het verschil te verklaren...

Die fotokiosk/1uur digitale fotoservice lijkt me iig wel dat het zelf gedaan wordt.

quote:
Verder kunnen we veel meer dan alleen het afdrukken van je digitale foto's. Maar ook teksten erin zetten en ga zo maar even door. Zelf vind ik dat je meer keuze ook hebt dan dat je ze upload via de site.
Ja precies...lijkt me ook logisch dat je meer keuze hebt...tis tenslotte allemaal in de winkel waar het gebeurt...wat anderzijds ook onlogisch is, want via het web zou het ook moeten kunne...je knalt gewoon die applicatie van die fotokiosk online en klaar...maar ik denk dus dat dat weer komt omdat het via een centrale machine gaat en niet individueeel per winkel.

Dit sluit dan ook weer meteen aan op het verhaal van ouwesok over de relatie fotowinkeleigenaar <-> fotograaf/klant.

Maarre...hoelang duurt dat tekst erin plaatsen dan? Ook allemaal in 1 uur? En zijn die teksten dan zoals je die duffe stickers kan kopen met die tekstbalonnetjes?

Ik zag op de hema-website nl. dat je teksten kon plaatsen, vergroten, deelvergroting.

quote:
Extra bewerkingen (van negatief en digitaal fotobestand)
Formaat Prijs
Toeslag foto met tekst 1.70
Toeslag deelvergroting van foto 1.70

-Opstartkosten per opdracht 1.70


Dit snap ik allemaal wel, maar het lijkt me tof als je bij diezeflde zuil ook een speciale opdracht kan meegeven....zoals doe deze foto in Andy Warhol stijl op 50x50cm formaat op canvas.....en dan niet dat het meteen 150 euri kost alleen voor het bewerrken), want dat heb ik dus al geinformeerd ooit es....hier is het 1,70 per opdracht....maarre...miss_bleu.....dit witte rand is dat ook mogelijk via de kiosk? Enne bij die deelvergroting...wordt dat dan niet vet lelijk...als ze niet met een programma zoals "genuine fractals" (van www.rockware.com).

ben benieuwd....anders is de HEMA voortaan mijn fotoadrukker !!

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  Nerd met benen zondag 15 februari 2004 @ 18:09:08 #15
18073 miss_bleu
pi_17200345
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:41 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Kijk es aan....iemand die er zefl mee te maken heeft !!

Maarre....via het internet uploaden en dan ophalen...da's toch via een centrale ontwikkelmachine? Dat doet toch de lokale hema niet zelf? Anders zou ik geen reden moeten zien om het verschil te verklaren...

Die fotokiosk/1uur digitale fotoservice lijkt me iig wel dat het zelf gedaan wordt.


Nee die worden idd gewoon via het fotolab afgedrukt en naar desbetreffende hema gestuurd.
quote:
Maarre...hoelang duurt dat tekst erin plaatsen dan? Ook allemaal in 1 uur? En zijn die teksten dan zoals je die duffe stickers kan kopen met die tekstbalonnetjes?

Ik zag op de hema-website nl. dat je teksten kon plaatsen, vergroten, deelvergroting.


Kan ook allemaal binnen de uurservice. Ik weet niet of je ooit kerstkaarten hebt besteld bij de hema met daarop je eigen tekst? Dat effect krijg je dan alleen binnen een uur service. Verder kan je er een border omheen zetten in de kleur die jij wilt hebben. Het zijn gewone lijnen met teksten dus geen spreek ballonetjes
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 15 februari 2004 @ 20:53:23 #16
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17204985
Die teksten kun je ook gewoon zelf maken, zowel in de foto als in/op het kader en vervolgens de boel bij een adres naar keuze laten afhandelen.

De achilleshiel van het in dit topic beschreven systeem zit hem in het onderhoud van het geheel. Die is over het algemeen sterk afhankelijk van hoe er door de detaillist tegen het produkt aangekeken wordt. Wanneer binnen de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij ineens met de belangen geschoven wordt dreigt het onderhoud van machine en verkoopluik erbij in te schieten, met de consument als eerste slachtoffer . Het blijft dus feest voor zolang het duurt.

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_17205982
Toen ik dat ding zag....ik zou graag willen dat ik mijn foto's kan uploaden...effe wat leuke lijstjes, teksten en andere (kleine) bewerkingen aanklikken en dan een paar dagen later ophalen. Ik bedoel ik kan wel alles gaan fotosoepen, maar dat kost me net effe teveel tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door hassanjassan op 15-02-2004 21:28]

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_17206073
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:53 schreef Ouwesok het volgende:
Die teksten kun je ook gewoon zelf maken, zowel in de foto als in/op het kader en vervolgens de boel bij een adres naar keuze laten afhandelen.

De achilleshiel van het in dit topic beschreven systeem zit hem in het onderhoud van het geheel. Die is over het algemeen sterk afhankelijk van hoe er door de detaillist tegen het produkt aangekeken wordt. Wanneer binnen de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij ineens met de belangen geschoven wordt dreigt het onderhoud van machine en verkoopluik erbij in te schieten, met de consument als eerste slachtoffer . Het blijft dus feest voor zolang het duurt.


Zou je denken?? Maar misshcine heeft ouwesok wel gelijk bij de HEMA....ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden, maar ze hebben wel 43 van die dingen gekocht en neergezet....dus ze zijn wel effe serieus...
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 15 februari 2004 @ 21:45:40 #19
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17206658
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:27 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Zou je denken?? Maar misshcine heeft ouwesok wel gelijk bij de HEMA....ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden, maar ze hebben wel 43 van die dingen gekocht en neergezet....dus ze zijn wel effe serieus...


Die machien en het verkoopzuiltje neerzetten is één .

Om er echter met enige continuiteit goed werk mee te (blijven) maken is vers twee.

Vooral wanneer je zowel met filmpjes als digitaal werkt lijkt het me beter een goeie band op te zetten met een fotoboer met een minilab, wat mij betreft de sterkste combinatie in fotoland .

Het plaatsen van teksten en dergelijke in fotosjop of zoiets is trouwens best in een soort template te doen, waardoor de hoeveelheid werk al aardig vermindert.

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_17206949
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:45 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Vooral wanneer je zowel met filmpjes als digitaal werkt lijkt het me beter een goeie band op te zetten met een fotoboer met een minilab, wat mij betreft de sterkste combinatie in fotoland .


Dit is het concept waar Kwaakeend bij zweert . Schrijf enveloppen thuis, lever het af en bijna nooit gedonder.. moet er wat tussendoor: geen probleem. Jup, die lokale fotoboer is zo gek nog niet
Fotografie, lekker eten & reizen (easy combo ;) )
  maandag 16 februari 2004 @ 00:34:14 #21
68094 00.7
Succes is een keuze
pi_17211866
Helemaal juist.

Het meisje bij de HEMA dat de ene week nog bij het brood stond, stond twee weken later achter het minilab.
Eh... correcties ?

Schoenmaker blijf bij je leest.

  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 16 februari 2004 @ 00:58:06 #22
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17212281
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:34 schreef 00.7 het volgende:
Schoenmaker blijf bij je leest.
Laat de schoenmaker astebelieft helemaal met zijn poten van mijn foto's afblijven, daar komt niks dan rottigheid van
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 16 februari 2004 @ 11:12:24 #23
35485 rique
with Canon, I can
pi_17217375
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:53 schreef kwaakeend het volgende:

[..]

Dit is het concept waar Kwaakeend bij zweert . Schrijf enveloppen thuis, lever het af en bijna nooit gedonder.. moet er wat tussendoor: geen probleem. Jup, die lokale fotoboer is zo gek nog niet


De locale fotoboer

Ik heb in mijn winkel ook zo'n zuil staan en wat mij erg verbaast is dat kodak ervoor gekozen heeft om de foto's die de klanten daarmee bestellen gewoon automatisch te printen, dus zonder tussenkomst van een zogenaamd "print judge screen". Ik vind dit zelf erg storend en bij kodak zeggen ze dat eraan gewerkt wordt om de foto's een extra beoordelingsronde te geven maarja, dat kan nog maanden duren.... De klant kan zelf wel corrigeren maar dat doet natuurlijk niemand.

Over de HEMA...ik beweer niet dat er geen mensen met verstand van zaken werken maar ik zou belangrijke foto's niet aan de HEMA toevertrouwen.

Fotoloog, heb jij ook zo'n Kodak Picturemaker in de winkel staan? En wat zijn jouw ervaringen daarmee? Ik ervaar dat er voor mensen een wereld open gaat als ze zien dat digitale prints ook mooi kunnen zijn en dat ze het helemaal zelf kunnen doen. Vooral mannen vinden het erg stoer als ze hun foto's "zelf" afgedrukt hebben

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  maandag 16 februari 2004 @ 11:18:24 #24
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17217512
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:12 schreef rique het volgende:

[..]

De locale fotoboer

Ik heb in mijn winkel ook zo'n zuil staan en wat mij erg verbaast is dat kodak ervoor gekozen heeft om de foto's die de klanten daarmee bestellen gewoon automatisch te printen, dus zonder tussenkomst van een zogenaamd "print judge screen". Ik vind dit zelf erg storend en bij kodak zeggen ze dat eraan gewerkt wordt om de foto's een extra beoordelingsronde te geven maarja, dat kan nog maanden duren.... De klant kan zelf wel corrigeren maar dat doet natuurlijk niemand.

Over de HEMA...ik beweer niet dat er geen mensen met verstand van zaken werken maar ik zou belangrijke foto's niet aan de HEMA toevertrouwen.

Fotoloog, heb jij ook zo'n Kodak Picturemaker in de winkel staan? En wat zijn jouw ervaringen daarmee? Ik ervaar dat er voor mensen een wereld open gaat als ze zien dat digitale prints ook mooi kunnen zijn en dat ze het helemaal zelf kunnen doen. Vooral mannen vinden het erg stoer als ze hun foto's "zelf" afgedrukt hebben


Geen picturemaker,ik heb een digitaal/analoog lab staan die verbonden is met een PC,op die PC kunnen klanten de foto's bekijken vanaf hun flashcard,CD rom etc,en bewerken
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_17217827
Waar ik zelf benieuwd naar ben, is de kwaliteit van middenformaat (6x6) als digitale afdruk bij de HEMA. Ik neem aan dat je kunt aangeven dat je een vierkante afdruk wilt hebben? Iemand ervaring? Ouwesok?
the world is ours
  maandag 16 februari 2004 @ 13:06:37 #26
68094 00.7
Succes is een keuze
pi_17220437
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:18 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Geen picturemaker,ik heb een digitaal/analoog lab staan die verbonden is met een PC,op die PC kunnen klanten de foto's bekijken vanaf hun flashcard,CD rom etc,en bewerken


Wat voor digitaal/analoog minilab heb je staan, AGFA?
  maandag 16 februari 2004 @ 13:07:16 #27
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17220453
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:06 schreef 00.7 het volgende:

[..]

Wat voor digitaal/analoog minilab heb je staan, AGFA?


Gretag
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_17220972
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:18 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Geen picturemaker,ik heb een digitaal/analoog lab staan die verbonden is met een PC,op die PC kunnen klanten de foto's bekijken vanaf hun flashcard,CD rom etc,en bewerken


En hoelang duurt dat dan als ik een warhol/marilyn monroe-achtig schilderij op canvas van 50 bij 50 cm wil hebben? En wat kost het?

Lijkt me namelijk super als ik een paar mooie foto's goed kan laten ontwikkelen..bewerkt en wel...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 16 februari 2004 @ 13:47:57 #29
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17221555
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:25 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

En hoelang duurt dat dan als ik een warhol/marilyn monroe-achtig schilderij op canvas van 50 bij 50 cm wil hebben? En wat kost het?

Lijkt me namelijk super als ik een paar mooie foto's goed kan laten ontwikkelen..bewerkt en wel...


Dat zit niet in mijn leveringsprogramma,wat ik mijn klanten biedt is een digitale snelservice waarbij ze zelf een uitsnede en/of een tekst in kunnen voegen
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')