abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juli 2001 @ 00:25:36 #1
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_1198395
Wat irritant zeg! Ik zie het nu op tv, hij was op de Smegmafrustratie

Dat mensen voor deze "muzikale" blunder betalen.

Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
  vrijdag 13 juli 2001 @ 00:29:20 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1198402
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 00:29:50 #3
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1198404
Lol biwiw is een kleine etterklep idd. Zegt genoeg over het nivo van de hedendaagse top40 muziek. .
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_1198517
Ik haat die kleine BosBouter zag ut op da megafrustatie journaal op TMF ...

Allemaal gillende strijkplanken die volgenzz mij geen greintjuh verstand hebbe van muziek want die gast zint voor geen ene bout en hij is nog lelijk ook ...

SO WHAT DO YOU SAY TO THE BOW-BOW ???
FOKKKK YOU !!!!

pi_1199919
Hopelijk wordt hij het nieuwste slachtoffer in de eastcoast-westcoast "oorlog".

Of ga ff met een sniperrifle naar de Megafestatie en leg hem om.
Krijg je een oorlog tussen Amerikaanse en Nederlandse rapper!

pi_1200037
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 11:09 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Hopelijk wordt hij het nieuwste slachtoffer in de eastcoast-westcoast "oorlog".
Zie je ook maar dat je niet weet waar je over praat,..

Er is geen beef (ruzie voor de mensen die het niet snappen) meer tussen de eastcoast en westcoast..

En als jij op "oorlog" hoopt dan ben je gewoon een loser,..

"oorlog" sucks in welke mate dan ook !!

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_1207976
ok beef betekend dus:
1. An animal of the bovine genus,whether ox, bull or cow; but used of those which are full grown or nearly so. In this, which is the original sense, the word has a plural, beeves.

2. The flesh of an ox, bull, or cow, when killed. In popular language, the word is often applied to the live animal; as, an ox is good beef; that is,is well fattened. In this sense,the word has no plural.


BEEF, a. Consisting of the flesh of the ox, or bovine kind; as a beef-steak

betekend geen ruzie dus

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zondag 15 juli 2001 @ 14:19:18 #8
1358 Xhorder
He's back...
pi_1209865
quote:
betekend geen ruzie dus
Ja.. bedankt voor de uitleg, ik was alweer helemaal aan het denken wat ik vanavond voor vlees zou bakken.
... na vijf jaar
  zondag 15 juli 2001 @ 14:20:28 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1209867
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:25 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Dat mensen voor deze "muzikale" blunder betalen.
pi_1209954
Ik zag em gister ook op mtv...wat een kutkind

loopt ie in de juwelier superdure horloges en ringen uit te zoeken, gaat ie naar z'n mamma mag ik die...

laat dat kind toch lekker in de bart smid rond lopen(wee nie wat de bart smid in amerika is :s )

pi_1214217
quote:
Op zondag 15 juli 2001 00:20 schreef Dontcare het volgende: betekend geen ruzie dus
In hiphop taal betekent "Beef" dus dat je een "argument" met iemand hebt..

Zie maar in de song van LL Cool J feat. Kelly - You And Me... (want deze kent iedereen wel..)

Daarin zegt ie meteen in het begin.. "Damn, you and your man had beef.." En NEEEEEE hij bedoelt niet dat ze vlees gegeten hebben..

Maar eigenlijk snap ik niet dat ik dit uitleg want iemand die echt naar HipHop luistert die weet dit wel..

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  maandag 16 juli 2001 @ 13:32:16 #12
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_1215643
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 11:28 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Zie je ook maar dat je niet weet waar je over praat,..

Er is geen beef (ruzie voor de mensen die het niet snappen) meer tussen de eastcoast en westcoast..

En als jij op "oorlog" hoopt dan ben je gewoon een loser,..

"oorlog" sucks in welke mate dan ook !!


Dat jij weet wat het slang* woordje "beef" voor staat, betekent dat dan dat jij zo'n hip-hoppende/rgangster-rappende ruziemaker bent?

Slang: engels voor "bargoens".

[Dit bericht is gewijzigd door Dash op 16-07-2001 13:34]

Da makt mijne zeik nie lauw!
  maandag 16 juli 2001 @ 13:33:20 #13
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_1215649
quote:
Op zondag 15 juli 2001 14:45 schreef Gertjuh het volgende:
Ik zag em gister ook op mtv...wat een kutkind

loopt ie in de juwelier superdure horloges en ringen uit te zoeken, gaat ie naar z'n mamma mag ik die...

laat dat kind toch lekker in de bart smid rond lopen(wee nie wat de bart smid in amerika is :s )


Bart SmiT!
Da makt mijne zeik nie lauw!
  maandag 16 juli 2001 @ 13:36:57 #14
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_1215678
quote:
Op maandag 16 juli 2001 13:32 schreef Dash het volgende:

[..]

Dat jij weet wat het slang* woordje "beef" voor staat, betekent dat dan dat jij zo'n hip-hoppende/rgangster-rappende ruziemaker bent, die weigert een fatsoenlijke taal te spreken? en dan gaan we er vanuit dat "amerikaans" een fatsoenlijke taal is...

Slang: engels voor "bargoens".


Da makt mijne zeik nie lauw!
pi_1215794
quote:
Op maandag 16 juli 2001 13:32 schreef Dash het volgende:

[..]

Dat jij weet wat het slang* woordje "beef" voor staat, betekent dat dan dat jij zo'n hip-hoppende/rgangster-rappende ruziemaker bent?

Slang: engels voor "bargoens".


heb je maar een hersen cel ofzo ??
dus iedereen die naar HipHop luistert is een ruziemaker ??
Als iemand gewoon altijd/(alleen maar) naar HipHop luistert en zich erin verdiept dan weet ie gewoon wat alle termen betekenen.. dat heeft niets te maken met hoe iemand is of doet..

slimme opmerking..

Ieder heeft gewoon zijn eigen muziek smaak.. en daar is toch niets mis mee ?? of wel soms ??

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_1217290
wigger
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1219208
Lil Bow Wow kun je toch geen artiest noemen.
Iemand zoals Beyonce van Destiny's Child dat is een artiest. Schrijft, zingt (schreeuwt) en produceert. En die meid is nog slim ook. Haar vader is de manger van het trio en managers verdienen natuurlijk alles.O-)
Zo nep is dus de musicbizz.
Fr@nTiC GeLDerthReE
pi_1219322
quote:
Op maandag 16 juli 2001 22:55 schreef Gelder3 het volgende:
Lil Bow Wow kun je toch geen artiest noemen.
Iemand zoals Beyonce van Destiny's Child dat is een artiest. Schrijft, zingt (schreeuwt) en produceert. En die meid is nog slim ook. Haar vader is de manger van het trio en managers verdienen natuurlijk alles.O-)
Zo nep is dus de musicbizz.
Wacht ff.. Jij noemt Beyoncé een artiest? Ik kan er in komen dat je Bow Wow maar niets vindt, ik heb zelf ook weinig respect voor mensen die hun eigen teksten niet eens schrijven, hoewel hij wel goeie rapper is voor de rest imho..

Maar ik struikel ff over het artiestendom van Beyoncé, want ik haat dat mens. Dat zingen van haar is meer gewoon verschillende toonhoogtes bleren die vaag op woorden lijken, en de teksten bestaan dus ook nergens uit; een paar regeltjes femistisch gezeik op ieder liedje and dat's it?!

Over dat Produceren heeft ieder zijn eigen smaak, maar ik hou niet van R&B.. Geef mij maar een lekkere beat van Premo of de Beatnuts..

-edit-
Big up to m'man HellaHard-OG omdat hij die onwetenden een cursus slang heeft gegeven. Aiight!

pi_1219466
Aight Premo..

Begrijp me niet verkeerd ofzo, maar ik irriteer me aan zo'n dwaze uitspraken.. als iemand ergens over mee wilt praten ga dan geen onzin zeggen als je niet weet waar je het over hebt.. (dit gaat niet over Premo)

Ik zeg niet dat ik Lil Bow Wow geweldig vind..

En trouwens die gene die anoniem een ICQ msg stuurde dat ik een wannebee kneusje ben.. strakke actie, ik ben onder de indruk.. NOT !!

stuur dan niet anoniem ofzo.. en als het wilt weten.. nee ik ben geen wannabee.. aan wannabees irriteer ik me.. duzz ik weet niet of jij ene bent..

Sow Premo is my damn man to..

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_1220194
quote:
Op maandag 16 juli 2001 23:30 schreef HellaHard-OG het volgende:
Aight Premo..

Begrijp me niet verkeerd ofzo, maar ik irriteer me aan zo'n dwaze uitspraken.. als iemand ergens over mee wilt praten ga dan geen onzin zeggen als je niet weet waar je het over hebt.. (dit gaat niet over Premo)

Ik zeg niet dat ik Lil Bow Wow geweldig vind..

En trouwens die gene die anoniem een ICQ msg stuurde dat ik een wannebee kneusje ben.. strakke actie, ik ben onder de indruk.. NOT !!

stuur dan niet anoniem ofzo.. en als het wilt weten.. nee ik ben geen wannabee.. aan wannabees irriteer ik me.. duzz ik weet niet of jij ene bent..

Sow Premo is my damn man to..


ik noemde je wigger, maar heb je geen icq berichtje gestuurd
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1221044
quote:
Op zondag 15 juli 2001 14:45 schreef Gertjuh het volgende:

laat dat kind toch lekker in de bart smid rond lopen(wee nie wat de bart smid in amerika is :s )


Toys 'r us
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_1221163
Waarom zou ik iemand serieus moeten nemen die de luier-fase amper ontgroeid is??
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 17 juli 2001 @ 12:52:03 #23
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_1221400
quote:
Op maandag 16 juli 2001 13:49 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

heb je maar een hersen cel ofzo ??


Voel jij je aangesproken ofzo?!?

Maar goed, in ieder geval minstens 1 meer dan jij.

quote:
dus iedereen die naar HipHop luistert is een ruziemaker ??
Dat zijn JOU woorden. Wat mij betreft niet. Aan jou reactie temerken trouwens, JIJ wel.
quote:

Als iemand gewoon altijd/(alleen maar) naar HipHop luistert en zich erin verdiept dan weet ie gewoon wat alle termen betekenen.. dat heeft niets te maken met hoe iemand is of doet..

slimme opmerking..


Klopt. Daarom vind ik het zo vreemd dat je zo fel reageert als iemand een onenigheid omschrijft als "oorlog", omdat het een "beef" zou moeten zijn. Voor mensen zoals wij die Brits engels op school hebben gehad, was het gewoon OORLOG.
quote:
Ieder heeft gewoon zijn eigen muziek smaak.. en daar is toch niets mis mee ?? of wel soms ??
Nope. is nix mis mee. Het is alleen jammer dat er alleen aandacht wordt geschonken aan de wat commercielere verandwoorde muziek soorten...

Ik mis nogsteeds "Headbangers ball" en "120 minutes".

Da makt mijne zeik nie lauw!
pi_1221510
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 12:52 schreef Dash het volgende:
Klopt. Daarom vind ik het zo vreemd dat je zo fel reageert als iemand een onenigheid omschrijft als "oorlog", omdat het een "beef" zou moeten zijn. Voor mensen zoals wij die Brits engels op school hebben gehad, was het gewoon OORLOG.
Hij reageerde fel, omdat iemand begon over een oorlog/beef/onenigheid tussen Oost en West. Daar heb ik ook echt een hekel aan. Er zijn al jaren geen moeilijkheden meer. (Er gaan om de zoveel tijd nog wel rappers dood, maar dat is gewoon omdat er in de ghetto om de zoveel tijd iemand wordt vermoord.. )
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 12:52 schreef Dash het volgende:
Ik mis nogsteeds "Headbangers ball" en "120 minutes".
Die preciese nummers ken ik niet, maar ik kan je wel
"Gravediggaz - Bang Your Head" en "Funkmanster Flex - 60 Minutes Of Funk" aanraden
pi_1221604
Premo my man..

Hij snapt het..
Daar heb ik weinig aan toe te voegen..

Er is inderdaad al jaren geen beef meer tussen East en West..
Kijk maar naar de Up In Smoke tour.. Daar was ook East en West together..

[Dit bericht is gewijzigd door HellaHard-OG op 17-07-2001 17:25]

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')