abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 16:55:36 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36408937
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Grobbel het volgende:

[..]

En of het er toen al stond.
Franz Ferdinand
Even een OT vraag Hoe link je naar een bepaalde post? Weet wel hoe je naar een topic linkt maar niet hoe je naar een specifieke post linkt. Vraag het me al heel lang af en dacht laat ik het eens vragen

On-topic: Franz Ferdinand is cool Ben benieuwd naar de nieuwe cd, vooral als het Braziliaanse invloeden heeft
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 27 maart 2006 @ 17:06:54 #177
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36409228
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Even een OT vraag Hoe link je naar een bepaalde post? Weet wel hoe je naar een topic linkt maar niet hoe je naar een specifieke post linkt. Vraag het me al heel lang af en dacht laat ik het eens vragen
Klik op het post-icoontje bovenaan de post waar je naartoe wil linken, en dan zal het precieze adres in je adresbalk verschijnen (dus voor mijn post moet je op het uitroepteken klikken).
pi_36411239
Franz Ferdinand is een van de weinige "New wave" bandjes die ik leuk vind
Ik kijk uit naar het nieuwe album
  maandag 27 maart 2006 @ 18:44:22 #179
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_36412075
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ken het niet, een heel nieuw nummer dus. Grappig dat ze iets uitbrengen wat nog niet op een album staat. Jammer alleen dat het niet This Boy is, vind dat echt het beste nummer van hun tweede album (met The Fallen op een goede tweede plaats)
Je houdt wel een beetje van de schreeuwige FF nummers. Maar inderdaad, ik vind het ook erg goede nummers. Hoe meer zingende gitaren en op hol geslagen drums, hoe beter. Ik vind The Fallen trouwens iets beter, iets betere spanningsboog.
pi_36413023
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef hesselmid het volgende:
Nieuwe Video en volgens mij ook nieuw nummer

http://www.dominorecordco(...)/ff_l_wells_HIGH.wvx
Wel leuk nummer, mooi meisje
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36415769
Gisteren waren ze met The Fallen bij TOTP trouwens... Ik kan dat nieuwe nummer hier niet bekijken, maar komt wel
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_36425103
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef Lieke_K het volgende:
Gisteren waren ze met The Fallen bij TOTP trouwens... Ik kan dat nieuwe nummer hier niet bekijken, maar komt wel
Ook gezien idd, maar vond het beetje tegenvallen.. zal wel aan TOTP liggen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 10:36:56 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36427290
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:44 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Je houdt wel een beetje van de schreeuwige FF nummers. Maar inderdaad, ik vind het ook erg goede nummers. Hoe meer zingende gitaren en op hol geslagen drums, hoe beter. Ik vind The Fallen trouwens iets beter, iets betere spanningsboog.
Klopt inderdaad, ik hou wel van de hardere nummers This Boy vind ik een tikkeltje beter, want heftiger, maar the Fallen komt daar snel achteraan (gevolgd door Outsiders, totaal ander nummer maar helemaal geweldig!) Leuk dat ze hem als singel uitgebracht hebben.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36438776
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:17 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ook gezien idd, maar vond het beetje tegenvallen.. zal wel aan TOTP liggen
Een beetje? Ik vond het echt to-taal ruk! Zal inderdaad aan TOTP gelegen hebben, het feit dat ze het optreden absoluut niet serieus namen volgens mij (vrij terecht, maar dat terzijde). Kom op, ze deden niet eens een beetje hun best!
Nouja, misschien had ik te hoge verwachtingen van een live FF-optreden na de HMH.. (iets heel anders natuurlijk, maar toch, ook live )
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 17:09:57 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36438924
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Een beetje? Ik vond het echt to-taal ruk! Zal inderdaad aan TOTP gelegen hebben, het feit dat ze het optreden absoluut niet serieus namen volgens mij (vrij terecht, maar dat terzijde). Kom op, ze deden niet eens een beetje hun best!
Nouja, misschien had ik te hoge verwachtingen van een live FF-optreden na de HMH.. (iets heel anders natuurlijk, maar toch, ook live )
Heb wel eens live opnames gehoord van FF en dat is echt om te gillen Accoustische versie van Take me Out, ontzettend vals, hij zit gewoon echt niet op de goeie toonhoogte. Ik wijt het maar aan stoned zijn of zoiets dergelijks, in HMH waren ze namelijk helemaal top Vraag me alleen een beetje af of de gitaren misschien zo hard zijn om bepaalde andere tekortkomingen te maskeren Aan de andere kant heb ik hun live DVD (*O*) en dat klinkt wel weer goed. Laten we maar het geweldige optreden in HMH onthouden en de rest uit ons geheugen blocken, FF is gewoon goed
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36445041
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Grobbel het volgende:

[..]

En of het er toen al stond.
Franz Ferdinand
Toen ik op reageer drukte, stond het er voor zover ik heb kunnen zien nog niet. Klaar nu.
pi_36456611
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef MaJo het volgende:
Laten we maar het geweldige optreden in HMH onthouden en de rest uit ons geheugen blocken, FF is gewoon goed

En what the fuck heeft Alex met z'n haar gedaan? Weg dandy-look.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lieke_K op 29-03-2006 16:18:50 ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_36492952
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Lieke_K het volgende:

[..]


En what the fuck heeft Alex met z'n haar gedaan? Weg dandy-look.
Dat heeft 'ie al best lang zo. Er is zelf een online petitie voor dat 't weer langer moet. Vind ik ook
Oja, en het concert op LL '05 was zooo veel beter dan dat in de HMH
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:59:05 #189
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36493238
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:31 schreef Noorman het volgende:

[..]

Toen ik op reageer drukte, stond het er voor zover ik heb kunnen zien nog niet. Klaar nu.
Volgende keer dan niet 35 minuten wachten tussen het op 'reageer' drukken en daadwerkelijk posten, dan. En klaar inderdaad.
pi_36493521
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef Grobbel het volgende:
Volgende keer dan niet 35 minuten wachten tussen het op 'reageer' drukken en daadwerkelijk posten, dan. En klaar inderdaad.
Ben jij zo iemand die altijd het laatste woord (oftewel de laatste post) moet hebben?

On-topic: Lowlands was ik niet bij, dus zou ik niet weten... Maar ik kan het me háást niet voor stellen...
Trouwens, de CD's hebben al een tijdje hun hoesje niet verlaten. En mijn leuke shirtje wat ik bij het concert gekocht heb, is ook al gedegradeerd tot pyjama. Button pronkt nog wel op m'n jas. Met dank aan Prototype of course!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:11:49 #191
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36493648
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ben jij zo iemand die altijd het laatste woord (oftewel de laatste post) moet hebben?
Nooit eigenlijk, maar dit keer maak ik graag een uitzondering.
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 16:48:10 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36496903
Heb wel een stukje van FF op Lowlands gezien maar toen kende ik ze nog niet echt (alleen Take me Out ) dus het maakte wat minder indruk. Wel vond ik het toen zo leuk dat ik daarna de cd's gekocht heb. Hun eerste cd luister ik de laatste tijd weer vaker, hun eerste cd al een tijdje niet opgezet

Edit: heb net L. Wells gehoord en vind het in eerste instantie niet echt geweldig. Beetje soft Geef mij dan maar het stevigere The Fallen. "what's wrong with a little destruction" briljant gewoon

[ Bericht 30% gewijzigd door MaJo op 30-03-2006 17:28:47 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36498332
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hun eerste cd luister ik de laatste tijd weer vaker, hun eerste cd al een tijdje niet opgezet
Haha, welke bedoel je nou helemaal?
Ik vind best veel verschil tussen die CD's zitten, eigenlijk even leuk, maar de tweede heb ik meer gedraaid.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 17:43:18 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36498522
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:36 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Haha, welke bedoel je nou helemaal?
Ik vind best veel verschil tussen die CD's zitten, eigenlijk even leuk, maar de tweede heb ik meer gedraaid.
Haha, zeg twee keer hetzelfde Ik bedoel dat ik de eerste de laatste tijd vaak luister, de tweede heb ik al een tijd niet meer gedraaid. Er is zeker een groot verschil tussen de cd's, de tweede is wat ruiger en daar hou ik wel van. Die heb ik denk ik ook vaker gedraaid maar heb onlangs de eerste cd een beetje herontdekt. Nummers als Michael, Come on Home en 40ft zijn echt super, daar heb ik in eerste instantie een beetje overheen geluisterd. Had ook de tweede cd eerder dan de eerste, waardoor ik een beetje teleurgesteld was door hun eerste cd, omdat het zo anders is. Nu heb ik dat weten te accepteren (:')) en ontdekt dat cd 1 ook heel gaaf is, op een hele andere manier.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36498845
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dat ik de eerste de laatste tijd vaak luister, de tweede heb ik al een tijd niet meer gedraaid. Er is zeker een groot verschil tussen de cd's, de tweede is wat ruiger en daar hou ik wel van. Die heb ik denk ik ook vaker gedraaid maar heb onlangs de eerste cd een beetje herontdekt. Nummers als Michael, Come on Home en 40ft zijn echt super, daar heb ik in eerste instantie een beetje overheen geluisterd. Had ook de tweede cd eerder dan de eerste, waardoor ik een beetje teleurgesteld was door hun eerste cd, omdat het zo anders is. Nu heb ik dat weten te accepteren (:')) en ontdekt dat cd 1 ook heel gaaf is, op een hele andere manier.
Ja, ik had precíes hetzelfde! Kende van de eerste CD alleen de bekende nummers (The Dark of The Matinee, Take Me Out, Don't Start). Die CD heb ik ook pas na het concert gekocht.
Maar ik vond die eerste bekende liedjes juist helemaal gaaf, waardoor het een tijdje duurde voor ik de tweede ook kon waarderen. (Gewoon naar de uni gaan fietsen met alleen FF op je mp3-speler, wen je er vanzelf aan ) Maar die is wel echt heel goed!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 18:07:15 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36499058
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:56 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ja, ik had precíes hetzelfde! Kende van de eerste CD alleen de bekende nummers (The Dark of The Matinee, Take Me Out, Don't Start). Die CD heb ik ook pas na het concert gekocht.
Maar ik vond die eerste bekende liedjes juist helemaal gaaf, waardoor het een tijdje duurde voor ik de tweede ook kon waarderen. (Gewoon naar de uni gaan fietsen met alleen FF op je mp3-speler, wen je er vanzelf aan ) Maar die is wel echt heel goed!
Had net een heel bericht getypt kon ie de server niet vinden Herkansing: Don't Start ken ik niet? We hebben dus precies hetzelfde gehad in de omgekeerde volgorde Ik zweerde (zwoor, zwoer??) echt bij de tweede cd, maar als ik nu kijk staan er op de eerste cd meer nummers die ik écht goed vind dan op de tweede. Tell her Tonight, Take me Out, The dark of the Matinee, Michael, Come on Home en 40ft versus The Fallen, Do you want To, This Boy en Outsiders. Nou moet je de cd gewoon niet teveel met elkaar vergelijken maar ik ga toch voor hun debuutcd en blijf hun tweede cd ook ijzersterk vinden, op een compleet andere manier.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36502604
Don't start, walking away, stop! Zonde dat je die niet kent! Leuk nummer!
Ook jammer dat je ze op LL niet echt goed bezichtigd hebt, ik vond het zeker wel een stuk beter dan in de HMH
pi_36502623
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef lienelien het volgende:
Don't start, walking away, stop! Zonde dat je die niet kent! Leuk nummer!
Ook jammer dat je ze op LL niet echt goed bezichtigd hebt, ik vond het zeker wel een stuk beter dan in de HMH
Ga Franz Ferdinand ook zien op Werchter, kijken of ze net zo spelen als in HMH
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36503236
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ga Franz Ferdinand ook zien op Werchter, kijken of ze net zo spelen als in HMH
oohh.. ik wil ze ook wel weer live zien! heb alleen sinds december geen mp3'tje meer van ze aan gehad. en ik, de fan, heb nog steeds de albums niet
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 21:15:53 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36505073
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef lienelien het volgende:
Don't start, walking away, stop! Zonde dat je die niet kent! Leuk nummer!
Ook jammer dat je ze op LL niet echt goed bezichtigd hebt, ik vond het zeker wel een stuk beter dan in de HMH
Ik snap het niet... Dat nummer staat niet op de eerste CD, en ook niet op de tweede (wel Walk Away). Is dit een nummer die ze ooit los uitgebracht hebben ofzo? Schande dat je de cd's niet hebt trouwens!

En ik ga zo ook zien op Rock Werchter, en Roskilde als ik daar ook heenga (zijn wel wilde plannen voor ). Verwacht dat ze ook weer op Lowlands staan, aangezien ze op werkelijk IEDER gestival staan deze zomer (ook Pinkpop en Rock am Ring)

Zit nu naar de eerste cd te luisteren
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')