abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17161789
Hoeveel kost het hier in Nederland om te scheiden ? Mensen die hier ervaring mee hebben ? Hoeveel waren jullie kwijt aan de scheiding ?
pi_17161828
www.echtscheiding.nl

Edit: OMG! Het bestaat nog echt ook!!!

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17161854
zo duur als jij het wil maken ....
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17161902
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:18 schreef Biancavia het volgende:
www.echtscheiding.nl

Edit: OMG! Het bestaat nog echt ook!!!

Dat is voor een flitsscheiding en die behoort niet tot de mogelijkheden omdat een partij niet mee wil werken.
pi_17161980
euh ....de helft van jullie gezamelijk vermogen als je de zaakjes netjes wil afhandelen
pi_17162040
- edit: doe 'n ff lekker normaal -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-02-2004 02:32]

zaterdag 14 februari 2004 @ 00:40:46 #7
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_17162312
Echtscheiding.nl biedt u de mogelijkheid om voor ¤ 795,- uw echtscheiding af te wikkelen.

795 EURO? WHAHAHA dan zou ze me toch de boom inkunnen dan trouw ik niet

Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_17162335
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:40 schreef BunnyHunter het volgende:
Echtscheiding.nl biedt u de mogelijkheid om voor ¤ 795,- uw echtscheiding af te wikkelen.

rofl ja die site bestaat ook nog (moest stiekem lachen )
pi_17163496
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:40 schreef BunnyHunter het volgende:

Als je gaat trouwen doe je dat niet met het idee om later weer te gaan scheiden
pi_17163511
krijg je familiekorting? vast wel.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17163894
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:44 schreef Caesu het volgende:
krijg je familiekorting? vast wel.
Kwantumkorting. Als je voor de derde of vierde keer komt
  zaterdag 14 februari 2004 @ 02:33:47 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17164064
Juist ja... offtopic geneuzel verwijderd. Nu graag ontopic en op z'n minst een beetje serieus.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_17164111
Ik ben indertijd gescheiden zonder dat het mij een cent gekost heeft.
Later weer hertrouwd met dezelfde vrouw, maar dat kostte natuurlijk wel weer een paar duiten...
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_17165495
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 02:33 schreef ElisaB het volgende:
Juist ja... offtopic geneuzel verwijderd. Nu graag ontopic en op z'n minst een beetje serieus.
Awwww ElisaB, dit keer moet ik zeggen dat ik de humor hier wel kan waarderen, hehehe. Lag hier in ieder geval dubbel!

Maar goed, on topic:

Ligt eraan hoe je getrouwd bent:

In gemeenschap van goederen: De helft van jullie totaalvermogen gaat naar de andere partner. Reken op een heleboel kosten voor een advocaat en dergelijke, zeker als de andere partner niet meewerkt wordt het een heel duur geintje. Een advocaat is noodzakelijk, aangezien een huwelijk alleen door een rechter kan worden beëindigd als een partner niet meewerkt (Werken beide partners mee, kan je die nieuwe flitsscheiding proberen)

Op huwelijkse voorwaarden: Evenveel kosten aan een advocaat als hierboven, alleen hoef je je vermogen dan niet te delen. Sla voor de voorwaarden de huwelijkse voorwaarden en nog eens op na.

Een exact bedrag is nooit te noemen. Hangt van de persoonlijke omstandigheden af.

zaterdag 14 februari 2004 @ 11:56:20 #15
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17167301
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:40 schreef Vhiper het volgende:
Awwww ElisaB, dit keer moet ik zeggen dat ik de humor hier wel kan waarderen, hehehe. Lag hier in ieder geval dubbel!
Met de humor was nix mis maar het offtopic geneuzel ertussendoor stoorde mij wel. Maar nu dit er tussenuit is, is het best weer een prima topic vind ik. Toch?!
quote:
Maar goed, on topic:

Ligt eraan hoe je getrouwd bent:

In gemeenschap van goederen: De helft van jullie totaalvermogen gaat naar de andere partner. Reken op een heleboel kosten voor een advocaat en dergelijke, zeker als de andere partner niet meewerkt wordt het een heel duur geintje. Een advocaat is noodzakelijk, aangezien een huwelijk alleen door een rechter kan worden beëindigd als een partner niet meewerkt (Werken beide partners mee, kan je die nieuwe flitsscheiding proberen)

Op huwelijkse voorwaarden: Evenveel kosten aan een advocaat als hierboven, alleen hoef je je vermogen dan niet te delen. Sla voor de voorwaarden de huwelijkse voorwaarden en nog eens op na.

Een exact bedrag is nooit te noemen. Hangt van de persoonlijke omstandigheden af.

Volgens mij moet je een scheiding maken tussen kosten van de scheiding zelf (advocaat, etc) en de financiele gevolgen voor de ex-echtgenoten. Nog steeds is exact bedrag niet te noemen, maar dan ben je al weer een stukkie verder.

Die kosten van een advocaat gaan - zeker als de echtgeno(o)t(e) niet meewerkt - errug hard. Ik ken een situatie waarin de ene partner er een sport van maakte om briefjes van de advocaat van de andere partner, steeds zélf te beantwoorden om vervolgens af te sluiten met een hele riedel moeilijke vragen. Was die advocaat telkens behoorlijk lang zoet mee (à ¤ 145 per uur). En de 'soon to be ex' maar dokken. Vreselijk vals, maar ik kan me voorstellen dat hij er erg van genoot (zou ook wel een k*tgeintje van mij kunnen zijn geweest).

Het goedkoopste ben je uit als je het met één advocaat afkunt. Bij onenigheid lukt dat meestal niet en nemen de partners allebei een eigen advocaat. De kosten zijn dan niet twee keer, maar veelal drie of vier keer zo hoog; beide advocaten zullen hun best doen het onderste uit de kan te halen, waardoor de gemoederen aanvankelijk twee keer zo hoog oplopen. Advocaten kunnen zich samen zo best een poosje bezighouden.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2004 @ 12:57:51 #16
43556 miss_dynastie
pi_17168439
Mijn vader is van zijn eerste vrouw gescheiden en het heeft hem geloof ik tussen de vijftig en honderd gulden gekost (haar dus ook )... ze hebben alles zelf geregeld, de verdeling van de inboedel, verkoop van het huis, alles... ze zijn samen naar een advocaat gegaan en hebben hun compleet ondertekende lijstjes ingeleverd, deze hoefde die lijstjes alleen ff te controleren en mee naar de rechtbank en klaar. Een vriendelijke scheiding? Bepaald niet, mijn vader had haar betrapt op zijn bank met zijn beste vriend , cliché maar waar. Hij had geen zin er meer geld in te proppen, vandaar de -op het oog- vriendelijkheid. Daarna heeft hij haar nooit meer rechtstreeks gesproken. Mijn schoonmoeder ligt nu twee jaar in scheiding en is rond de 10000 euro kwijt en nog steeds niet gescheiden. Hoe langer het duurt, hoe duurder, ga daar maar vanuit. Een hoop kun je zelf regelen.
pi_17186400
=niet grappig=

[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 15-02-2004 00:43]

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_17186643
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:25 schreef bbstreams het volgende:
euh ....de helft van jullie gezamelijk vermogen als je de zaakjes netjes wil afhandelen
als je in gemeenschap van goederen ben getrouwd dan ieder de helft
netjes of niet
pi_17187069
Afgezien van het geld kost een scheiding teveel..
Wat dacht je van hetgeen wat je mentaal mag incasseren...??
Wat dacht je van de kinderen?? Jezelf,dat een scheiding met zich meebrengt..
Geld...dat is nog maar het minst erge lijkt me....
Het gevoel gefaald te hebben..je kids die nu moeten pendelen tussen moeder en vader..en al die verwijten over en weer naar elkaar...pfffffff lijkt me meer energieverspillend dan al dat geld!
en dit is hoe ik het zie...
pi_17187110
meer als de helft van het geld wat je nu hebt...
Kusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')