abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:16:15 #2
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_17154711
bronnen: mijn broertje werkt bij het bedrijf van de man van een van de leukste personen van de serie! .

leuke fotos trouwens .

put
your
clothes
on!
pi_17154729
Nou dan moet ik je maar geloven.....
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17154776
Wie is dat?!
Toch niet dat lekkere wijf die met die ene gozer ging die een zoon van laura had..
Naam vergeten
pi_17154829
Jazeker dat is pascale berings (in het eggie maria kooistra). In de mokkel race staat/stond ze 3de (dacht ik).

Ik ben blij dat ze uit de serie is.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17154848
Shit je bent me net voor.
pi_17154971
De verdachten :

Nou nou.

pi_17155026
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
De verdachten :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou nou.


pi_17155068
huh waarom heb jij die Opa en Frits er bij gedaan ??. :S die zijn alle 2 al dood.
pi_17155082
Zoals Robin meteen begon te huilen: hij moet het gewoon geweest zijn!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17155087
"Benjamin weer blij maken"

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17155088
Wat een verschrikkelijk acteur blijft die nieuwe meneer Harmsen toch.
pi_17155219
He, die rechercheur: dat was Appie van de boerderij waar Arnie vroeger ondergedoken heeft gezeten!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:34:47 #14
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17155257
Ik miste de rechercheur met zijn Batman-mok
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17155284
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:33 schreef bloodymary het volgende:
He, die rechercheur: dat was Appie van de boerderij waar Arnie vroeger ondergedoken heeft gezeten!
Inderdaad. Hij speelde ook al de knakker van het opvanghuis waar Kim in zat...
pi_17155302
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:33 schreef bloodymary het volgende:
He, die rechercheur: dat was Appie van de boerderij waar Arnie vroeger ondergedoken heeft gezeten!
Noemde hij zijn voornaam? Nee he?

Veldhuis ofzo zei hij toch?

Koel

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17155313
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:35 schreef Crazy_Diamond het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij speelde ook al de knakker van het opvanghuis waar Kim in zat...


Opvallende carriere-move
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17155345
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:33 schreef bloodymary het volgende:
He, die rechercheur: dat was Appie van de boerderij waar Arnie vroeger ondergedoken heeft gezeten!
Hij kwam mij inderdaad heel bekend voor!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:38:35 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17155356
Robin is het geweest
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:40:27 #20
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17155408
Hahaha, je zag haar gewoon ademen. Wat slecht.
The Most Incredible, Baby
pi_17155429
nee ik denk dennis want die was dronken en ze wilde niet meer trouwen, dus dat is wel een motief!
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:41:18 #22
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17155432
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:40 schreef RedGuy het volgende:
Hahaha, je zag haar gewoon ademen. Wat slecht.
Zels dat kan ze niet
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17155440
Ik heb het slechter gezien. Zelfs bij CSI zie je ze soms nog wel eens ademen hoor. Heel soms.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:43:38 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17155499
Dennis zal aanvankelijk wel de schuld krijgen, en na heel veel gezeur (lees een half jaar eromheengedraai) blijkt Robin het gedaan te hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17155504
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Zels dat kan ze niet


Inderdaad, ik had de tv op mute staan, dus ik dacht: ow ze leeft nog. Niet dus
pi_17155540
Het was Laura!
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_17155631
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:45 schreef RednaZ het volgende:
Het was Laura!
Zou inderdaad kunnen als je kijkt naar hoe de soap is opgebouwd. Laura was zo weinig mogelijk in beeld deze aflevering om het vermoeden bij de kijker niet op te wekken. En aangezien Laura al meerdere moorden gepleegd heeft.
pi_17155652
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:45 schreef RednaZ het volgende:
Het was Laura!
Oh nee ik denk het niet, het was vast een gefrustreerde regiseur.
pi_17155994
ik ben in ieder geval blij, dat de slechtstspelende snol er nu uit is bij mij hangt morgen de vlag uit en wie de dader ook maar mag zijn HULDE
Even a broken clock is right twice a day.
pi_17156079
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:59 schreef danos het volgende:
ik ben in ieder geval blij, dat de slechtstspelende snol er nu uit is bij mij hangt morgen de vlag uit en wie de dader ook maar mag zijn HULDE
De bos bloemen komt eraan !
pi_17156100
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:59 schreef danos het volgende:
ik ben in ieder geval blij, dat de slechtstspelende snol er nu uit is bij mij hangt morgen de vlag uit en wie de dader ook maar mag zijn HULDE
INDERDAAD.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17156191
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Zou inderdaad kunnen als je kijkt naar hoe de soap is opgebouwd. Laura was zo weinig mogelijk in beeld deze aflevering om het vermoeden bij de kijker niet op te wekken. En aangezien Laura al meerdere moorden gepleegd heeft.


Eentje maar toch. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17156284
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:59 schreef danos het volgende:
ik ben in ieder geval blij, dat de slechtstspelende snol er nu uit is bij mij hangt morgen de vlag uit en wie de dader ook maar mag zijn HULDE
Precies, jij zegt waar het op staat, lang leve danos!!
pi_17156606
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Robin is het geweest
juist, en ik riep als eerste dat die mongool het gedaan had, en iedereen verklaarde me voor gek
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:22:11 #35
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17156640
Ik vind jullie echt heel negatief doen tegen over Maria Kooistra, een beetje respect mag ook wel. Oké het is geen geweldig actrice, maar ze deed het hartstikke leuk vond ik. Die topic titel bevat ook geen respect

Mooie foto vandaag in de Telegraaf trouwens:

Vanavond, kan het toepasselijker dan op vrijdag de dertiende, gaat ze hartstikke dood. Keert ze Goede tijden, Slechte tijden definitief de rug toe. Geheel volgens plan, want actrice Maria Kooistra wilde een jaartje soap, maar zeer zeker niet langer. Hoewel ze haar geliefde collega's erg zal missen, zal het afscheid haar niet zwaar vallen. Want Maria is in blijde verwachting van haar tweede kindje...

"Is het niet geweldig?" juicht Maria opgetogen, terwijl ze haar nog steeds zeer bescheiden buikje uitzet. "Iedereen maakt zich druk over het feit waarom ik de serie uitga, maar niemand kijkt blijkbaar verder dan zijn neus lang is. Ik ben toch overduidelijk zwanger, of niet soms? Als ik mezelf de afgelopen weken in die veel te strakke jurkjes, op pijlers van hakken en in spijkerbroeken maatje zesentwintig door het beeld zie huppelen, moet ik erg hard lachen. Nauwelijks wist ik mijn buik nog in die outfitjes te wringen. Ik heb al tijden geen taille meer, en per aflevering zag ik mijn wangen voller worden."

Lijkkist

Drie weken geleden nam Maria de laatste scène op. "Daar lag ik, met mijn ruim vijf maanden zwangere buik, helemaal witgepoederd in een lijkkist. Om me heen stonden een stuk of vier rouwende en sniffende mannen. Prachtig! En weet je wat het mooiste was? Tijdens die opnames voelde ik nota bene onder mijn rouwkleedje mijn kindje geweldig hard heen-en-weer dansen. Wat een grappige baby is dit, dacht ik. Dat hij of zij nou juist dit moment moest kiezen om mij te laten weten dat het erg gezellig is daarbinnen. Ik moest gewoon moeite doen om niet continu te glimlachen."

Relativerend: "Dat zou een vreemd beeld geven. De vermoorde Pascale die volkomen tevreden, alsof ze naar een feestje gaat, naar haar laatste rustplaats wordt gebracht. Sommige mensen vinden het gruwelijk om voor lijk te spelen. Ik heb daar nou totaal geen moeite mee. Dat je zoiets legitiem kunt meemaken zonder gevolgen vind ik alleen maar erg geestig. Bovendien voelde ik me tijdens de laatste weken op de set eindelijk weer een beetje fit. De eerste vier maanden was ik behoorlijk misselijk. Klagen doe ik er niet over, want het is tenslotte de leukste reden om niet lekker te zijn. Maar", geeft Maria toe, "nadat het werk erop zat was ik zo moe, dat ik voor mijn gevoel twee weken aan een stuk door geslapen heb."

pi_17156746
De verdachten!

-Dennis: Was totaal geschokt, maar misschien wel omdat hij beseft wat hij heeft gedaan. Of hij heeft de moord gepleegd, maar is het door zijn dronkenschap vergeten.

-Benjamin: Reageerde heel vreemd, maar dat kan aan zijn magere acteertalent liggen.

-Robin: Het is inderdaad erg verdacht hoe Robin plotseling weer meespeelt en op de hoogte wordt gebracht van Pascals emotionele verraad. Ik denk echter dat hij getuige was van de moord in plaats van de moord zelf gepleegd heeft (hij zei vandaag niet doen, niet doen toen Stefano over de dood van Pascal vertelde)

-Laura: Leek een alibi te hebben (wijn drinken met Barbara), maar had tijd genoeg om s nachts Pascal van de trap af te smijten en heeft in ieder geval een motief. Wel vreemd dat zij niet voorkwam in de aflevering van vandaag; misschien dat ze minder verdacht wordt gemaakt, om later als verrassende moordenaar ontmaskerd te worden.

-Ray: Heeft een geschiedenis van losse handjes, maar niet echt meer een motief. Ik zou er van staan te kijken als hij het heeft gedaan, maar je weet maar nooit

-Robert: Robert en Pascalle hebben een verleden. Misschien dat Pascalle ontdekte dat ze van Robert zwanger was, wat de arme man er niet ook nog bij kon hebben. Of ze begon te zeiken over hun nachtje samen en dreigde dit openbaar te maken? Hij zou een motief kunnen hebben, maar het lijkt me onwaarschijnlijk

-Martine: Ik zou niet echt weten waarom Martine dit zou doen, maar ze is zo evil dat ze in dit lijstje thuis hoort.


Onwaarschijnlijke verdachten:

-Tracy: Zon al een tijdje op een manier om van meneer Harmsen af te komen. De dood van Pascalle heeft er voor gezorgd dat meneer Harmsen in Meerdam blijft en ze zelf lekker op reis kan (ze reageerde erg raar op het nieuws van Pascalles ondergang; eigenlijk reageerde ze amper en leek ze vooral blij dat Harmsen niet meer meeging)

-Meneer Harmsen: Een geestesziekte? Of realiseerde hij zich dat een vakantie met Tracy gelijk staat aan een zekere dood? Wellicht zocht hij zelf een reden om te kunnen blijven.

-Stefano: Hij was in ieder geval in de buurt toen het gebeurde, dus verdacht. Misschien dat hij wist dat Nicks expositie nu niet door zou kunnen gaan?

-Morris: Krijgt rare telefoontjes; misschien dat iemand hem heeft opgedragen Pascalle te vermoorden?

-Charlie: Misschien dat haar wisselvallige haatbuien zich plotseling op Pascalle hebben gericht?

-Janine: Was misschien bang dat Ray nog wat voor Pascalle voelde

-Ludo: Om Nick dwars te zitten of om weer eens iets slechts te doen?

-Barbara en Jef: Om hun huwelijk te redden? (OK, dit slaat nergens op)

-Valerie: Omdat zij nu de blondste is!

-Yasmin: Omdat dat triootje met Robert nooit is doorgegaan.

-Isabella: Ik hoorde dat Isabella terug zou komen; de laatste keer dat we haar zagen stak ze zichzelf en Ludo zo ongeveer in de fik, dus waarom niet de meest irritante bewoonster van Meerdam vermoorden?


Niet-hoofdrol verdachten:

-Zuster Betty: die immers iets met Dennis heeft gehad.

-Rosa: die eindelijk psycho is geworden, wat er eerlijk gezegd al een lange tijd aan zat te komen

-Nina: wie weet wat er allemaal in dat kleine, diabolische hoofdje speelt?

-Pascals broertje: die niet echt dood was en nu opgegroeid is en kwaadaardig.

  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:28:45 #37
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17156853
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik vind jullie echt heel negatief doen tegen over Maria Kooistra, een beetje respect mag ook wel. Oké het is geen geweldig actrice, maar ze deed het hartstikke leuk vond ik. Die topic titel bevat ook geen respect
Pff, leer relativeren. We doen niet negatief tegen over Maria Kooistra, maar tegen over Paskwal. Het is maar een soap hoor
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:29:04 #38
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17156869
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:25 schreef Pils het volgende:
Verdachten...
Dat stukje na de gewone verdachten had je echt weg mogen laten. Wat een gel*l
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:30:24 #39
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17156911
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:28 schreef BVO het volgende:

[..]

Pff, leer relativeren. We doen niet negatief tegen over Maria Kooistra, maar tegen over Paskwal. Het is maar een soap hoor


Nou commentaar op haar acteerprestaties, betekent commentaar op Maria. Vind het allemaal maar negatief overkomen... Maar goed das mijn mening...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:33:46 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17157001
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:30 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Nou commentaar op haar acteren, betekent commentaar op de actrice dus commentaar op Maria. Vind het allemaal maar negatief overkomen...


Oowja, was even vergeten dat wij hier op Fok! niet mogen oordelen over iemands acteerprestaties . Jij hebt het over onrespectvol gedrag, commentaar op haar acteerprestaties (die bedroevend zijn) is niet onrespectvol.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:36:12 #41
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17157101
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Oowja, was even vergeten dat wij hier op Fok! niet mogen oordelen over iemands acteerprestaties . Jij hebt het over onrespectvol gedrag, commentaar op haar acteerprestaties (die bedroevend zijn) is niet onrespectvol.


Sure...

(Misschien heb ik het al te goed met Maria voor, heb gewoon iets met haar... Het spijt me voor de mensen die dat niet hebben)

pi_17157121
Acteerprestaties daargelaten, al met al is het wel een mooie foto wat hier is gepost.
Is dat haar andere dochtertje, Storm ?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:37:44 #43
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17157149
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:36 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Sure...

(Misschien heb ik het al te goed met Maria voor, heb gewoon iets met haar... Het spijt me voor de mensen die dat niet hebben)


Dat is het leven nou eenmaal, we kunnen niet iedreen goed vinden he
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:38:34 #44
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17157185
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:36 schreef Kimmster het volgende:
Acteerprestaties daargelaten, al met al is het wel een mooie foto wat hier is gepost.
Is dat haar andere dochtertje, Storm ?
Jep...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:39:13 #45
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17157210
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is het leven nou eenmaal, we kunnen niet iedreen goed vinden he


Dat vraag ik ook niemand natuurlijk...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:40:29 #46
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17157257
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:39 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Dat vraag ik ook niemand natuurlijk...


Dan zijn we het daar over eens. Denk ook dat ze gewoon bij GTST is ontslagen vanwege haar prestaties.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:42:15 #47
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17157312
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens. Denk ook dat ze gewoon bij GTST is ontslagen vanwege haar prestaties.


Ze is niet ontslagen, lees het stukje uit de Telegraaf maar. Ze stapt er uit vanwege haar zwangerschap, en ze wilde ook niet langer dan een jaartje in gtst spelen... Niks ontslagen dus...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:44:22 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17157370
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:42 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ze is niet ontslagen, lees het stukje uit de Telegraaf maar. Ze stapt er uit vanwege haar zwangerschap, en ze wilde ook niet langer dan een jaartje in gtst spelen... Niks ontslagen dus...


Dat eerste geloof ik graag, dat tweede niet. Als je als niet bijzonder getalenteerd actricetje in een veelbekeken soap als GTST mag spelen, ga je echt niet zomaar na één jaar weg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17157455
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:42 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ze is niet ontslagen, lees het stukje uit de Telegraaf maar. Ze stapt er uit vanwege haar zwangerschap, en ze wilde ook niet langer dan een jaartje in gtst spelen... Niks ontslagen dus...
Inderdaad ze is niet ontslagen. Maar het is ook duidelijk dat de schrijvers van gtst niet verder wilden met maria. Ze hebben haar nu voorgoed uit de serie geschreven. Als ze tevreden waren geweest over maria dan hadden ze haar wel met tracy meegestuurd naar het amazone gebied (dan kon ze later weer terugkomen). Maar vertel eens, ben jij een beetje verliefd op maria?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17157880
En tracy staat er ook tussen, nou had ze ook wel een schuldige blik vanavond maar dat stoppen ze er natuurlijk expres in om het spannend en verwarrend te houden. Maar toch.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17158030
Die site slaat nergens op.

lijkt wel Cluedo.

Jef .
Rosa.

Iedereen behalve Nina staat er bij.

:s.

pi_17158145
De spoilers voor deze week (zijn al eerder gepost maar ik dacht voor dit nieuwe topic nog maar eens):

Maandag 16 februari
spoiler:

Jef en Anouk proberen te ontdekken of het einde van hun werkopdracht ook het einde van hun affaire betekent. Barbara hoopt van wel. Charlie claimt Sjors, maar die vindt dat moeilijk omdat Milan ook aan haar trekt. Dennis probeert zich wanhopig te herinneren wat er de avond ervoor gebeurd is. Ray bijt zich vast in de moordzaak.

Dinsdag 17 februari
spoiler:

Ludo is euforisch als hij hoort dat zijn favoriete schilderij Il Figlio in bruikleen aangeboden wordt. Martine vertelt Yasmin over haar plannen met Ludo. Ray trekt zijn conclusies over wie de moord op Pascale gepleegd heeft. Charlie verwijt Valerie dat ze een relatie met Robert heeft en wil dat ze met hem breekt.

Woensdag 18 februari
spoiler:

Morris heeft een plan om Charlie op te vrolijken. Martine weet Ludo in een aandeelhoudersvergadering een lelijke hak te zetten. Jef houdt zijn mond als Robert de kwestie Anouk aankaart. Milan biecht aan Charlie op dat Sjors de reden is waarom hun huwelijk niet doorging. Ludo roept Nick op het matje.

Donderdag 19 februari
spoiler:

Pascales begrafenis brengt alle betrokkenen en de recherche op een kil kerkhof bijeen. Charlies voorstel aan Barbara om een paar dagen weg te gaan had niet op een ongunstiger tijdstip kunnen komen. Benjamin zweert dat hij de moordenaar zal laten boeten. Milan heeft met Sjors te doen als hij hoort dat Charlie met haar gebroken heeft.

Vrijdag 20 februari
spoiler:

Terwijl Martine en Yasmin hun plan om Ludo te grazen te nemen voorbereiden, krijgt Ludo bezoek van een mysterieuze Chileense vrouw. De recherche komt bij Laura op bezoek. Jef kan het niet meer aan en vraagt Robert de opdracht met Anouk af te maken. Anouk laat zich niet zomaar opzij zetten en gaat bij Jef langs als Barbara niet thuis is.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17158231
spoiler:
Terwijl Martine en Yasmin hun plan om Ludo te grazen te nemen voorbereiden, krijgt Ludo bezoek van een mysterieuze Chileense vrouw.

Misschien de vrouw van charlie da silva? Ik wist wel dat ludo de juiste connecties had.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17158452
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:11 schreef Dada het volgende:
spoiler:
Terwijl Martine en Yasmin hun plan om Ludo te grazen te nemen voorbereiden, krijgt Ludo bezoek van een mysterieuze Chileense vrouw.

Misschien de vrouw van charlie da silva? Ik wist wel dat ludo de juiste connecties had.


"Aaaaah Ludo.... 1 of andere man/vrouw kuthoer, weet ik veel! Loopt jou gewoon te fokken!"
"Komop... dat weet jij ook..... ik heb twee blaafers!."
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17158704
[charlie de chileen]Kijk ludo jij weet dat zij die wijf is, zij was die wijf van frits. Iekke heb 2 blaafers en pang boem en klaar. Zij weg. Nie moeilijk doen ludo.[/charlie de chileen]
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17159041
het gaat vast weer een half jaar duren voordat bekend wordt wie het gedaan heeft
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:43:57 #58
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17159187
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:54 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/viplounge/prijsvragen/moordpascaleverdachten.xml

LOL

Wat doet Roza tussen de verdachten?


Wat een onzin zeg...
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:45:08 #59
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17159219
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat eerste geloof ik graag, dat tweede niet. Als je als niet bijzonder getalenteerd actricetje in een veelbekeken soap als GTST mag spelen, ga je echt niet zomaar na één jaar weg.


Ik heb een kennis bij endemol die me net belde en die wist te vertellen dat Maria een contract had voor een jaar GTST...
pi_17160258
Oke ik zal het nu maar verklappen
Het was Charlie die de moord heeft begaan
Ze wilde dat Pascal Milan ging halen dat wilde Pascal niet en toen heeft Charlie Pascal ondersteboven gereden
Zo nu weten jullie het
Twinning = boring
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:42:55 #61
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17160920
Ooooh, 2 dagen werken en niet online komen en we zijn drie topic-delen verder..

Maar goed, ik moet even wat kwijt:
Aflevering van donderdag:
Was het soms de dag dat iedereen dronken moest zijn of zo?! Sjeez..
En Benjamin moet echt ECHT naar de kapper!!

Aflevering van vrijdag:

Ten Eerste:
Sorry hoor, maar het kan alleen maar op 2 manieren zijn, de dood. Of Dennis heeft haar vermoordt...niet alleen omdat hij dronken was maar ook omdat hij alleen maar stond te dromen de hele tijd. Volgens mij ziet hij steeds voor zich wat er is gebeurd. Of zij is gewoon zelg gestruikeld en gevallen. Uiteraard zonder koffer want die stond gewoon recht. Dus zal door dr hoge hakken zijn of zo.
Maar ik denk gewoon dat het Dennis is. Moet wel. Waarom, omdat die haar probeerde tegen te houden en zo maar omdat ie zo stom dronken was dat ie haar per ongeluk duwde. Uiteraard zal hij het bekennen en omdat Laura het zo met hem heeft zal zij hem verdedigen komt hij vrij.

Ten Tweede:
Leuk dat de microfoons van gtst tegenwoordig ook een rol hebben en graag in beeld willen komen. Wanneer Sjors Tracy omhelsd bij Oom Harmsen thuis, komt rechts in beeld een microfoon voor 3 seconden naar beneden hangen. Heel leuk!!

Ten Derde:
Sorry hoor, maar ik weet dat het stoere jongens zijn allemaal daar in Meerdijk, maar niemand huilt? Iedereen zegt doodstom..Pascale dood. Sorry hoor, ik dacht dat soap toch meer emotie toont met dat soort dingetjes? Vage boel daar bij gtst tegenwoordig.

Ten Vierde:
Wat is er gebeurd nadat Tracy Harmsen omhelsde en weg wou gaan alleen vanuit de koning, ze had toen al Benjamin omhelsd en beloofd kaarsjes voor hem aan te steken en Robin een kus gegeven, daarna? Mijn video heeft niet alles opgenomen?? HELP!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17161616
Ik heb het plaatje maar even aangepast, aangezien het nu niet topic # 38, maar #39 is

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17161651
quote:
[b]Op vrijdag 13 februari 2004 23:42 schreef Dizer het volgende:
Wat is er gebeurd nadat Tracy Harmsen omhelsde en weg wou gaan alleen vanuit de koning, ze had toen al Benjamin omhelsd en beloofd kaarsjes voor hem aan te steken en Robin een kus gegeven, daarna? Mijn video heeft niet alles opgenomen?? HELP!!
Ze liep weg...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17161707
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:25 schreef Pils het volgende:

-Rosa: die eindelijk psycho is geworden, wat er eerlijk gezegd al een lange tijd aan zat te komen

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17161760
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:26 schreef pberends het volgende:

[..]


pi_17161856
Robin heeft het gedaan, want hij zat nadat Tracey hem gekust had op zijn wang iets te lang met zijn hand voor zijn oor, het was zijn rechteroor en bij Paskwal kwam daar juist bloed uit (toeval of?)

is me eerste post

  zaterdag 14 februari 2004 @ 01:11:17 #67
56819 Kimske
Juf in wording
pi_17162934
charlie in verdachtenlijstje.. ze ken de trap nie eens op man..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_17162945
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:19 schreef RuudSki het volgende:
is me eerste post
Ik merk het...

Maargoed. Wat mij zo vreselijk opviel aan deze aflevering is dat niemand echt verdrietig leek te zijn. Hooguit in de war. (Oké Dennis was èrg in de war!) Een dag eerder was Benjamin nog hardstikke emotioneel en gefrustreerd over het feit dat Pascalle met Dennis ging trouwen. En nu ze dood is lijkt het hem maar weinig te doen.

pi_17162948
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:11 schreef Kimske het volgende:
charlie in verdachtenlijstje.. ze ken de trap nie eens op man..

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17165769
Het moet ook iemand van boven geweest zijn. Want pascalle stond waarschijnlijk boven aan de trap.,
Je gaat niet eerst naar boven en haar voor de trap zetten om haar er dan afteduwen . Dus Dennis blijft over.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 09:46:26 #71
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17165806
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:11 schreef Kimske het volgende:
charlie in verdachtenlijstje.. ze ken de trap nie eens op man..
Maar het is toch een moord, wie zegt dat Pascal van de trap is geduwd??? Misschien moest dat alleen maar zo lijken...

Het enige wat jullie doen is denken aan die trap.... Sjeez

pi_17165884
Het werd ook a-spectaculair in beeld gebracht. Milan zag haar liggen, riep help en de volgende scene werd er idd zo'n beetje zonder emotie met de recherche geluld. Ook toen Ray doodleuk aan Benjamin vertelde dat Pascalle dood was...
Op de een of andere manier word ik niet echt "gepakt" door de opbouw van deze moordzaak. Dat was in de beginjaren wel anders.... o, hoe spannend was die moordzaak van Mark de Waal wel niet?
pi_17165930
Hoe wou Robin iemand gaan vermoorden ??.

met zijn duim poppetjes zeker.

pi_17165983
Geweldig dit
2.
pi_17166172
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:08 schreef Dada het volgende:
De spoilers voor deze week (zijn al eerder gepost maar ik dacht voor dit nieuwe topic nog maar eens):
. We willen echte spoilers niet gekopied/paste van een tv-gids. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17166193
Misschien wel leuk om een lijstje bij te houden wie,wie verdenkt.

bv;

* Kylee verdenkt Morris of iemand die het voor hem doet, motief: hij wilde eigenlijk Milan vermoorden/ laten vermoorden vanwege wat hij Charlie aangedaan heeft.

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17166761
Toen Ray gister aan Benjamin vertelde dat Pascalle dood was, had Robin het wel erg snel door en begon meteen te janken. "t zou toch wel even moeten duren voor een verstandelijk gehandicapte door heeft wat er aan de hand is Misschien wist ie et al ...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 14 februari 2004 @ 11:18:35 #78
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17166775
* Bupatih verdenkt Benjamin, motief: Hij was dronken, kon er niet tegen dat Pascalle met Dennis ging...

Saillaint detail:
Benjamin wil zich wreken op de dader (maar dat is die zelf...) En Ray, de politie-agent, doet een schokkende ontdekking wat betreft de dader....--> dus dat is zijn vriend Benjamin.

Waarschijnlijk heeft Robin het gezien, en Benjamin weet zelf niet wat die deed, omdat die dronken is...Dus dan komt Benjamin erachter door zijn broertje, die het verklapt...

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 11:20:32 #79
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17166804
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
Toen Ray gister aan Benjamin vertelde dat Pascalle dood was, had Robin het wel erg snel door en begon meteen te janken. "t zou toch wel even moeten duren voor een verstandelijk gehandicapte door heeft wat er aan de hand is Misschien wist ie et al ...
Ik denk niet dat het zo lang duurt hoor, bij een verstandelijk gehandicapte....juist sneller denk ik
Robin was ook altijd heel snel verdrietig als het niet goed ging met Benjamin enzo
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17167183
En Ray, de politie-agent, doet een schokkende ontdekking wat betreft de dader....--> Robin.
pi_17167489
I changed my mind, dacht eerst dat Robin het gedaan zou hebben nu heb ik een top 3.

1.Benjamin
2.Robin
3.Laura

Kan niet wachten op de ontknoping

pi_17167499
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
Toen Ray gister aan Benjamin vertelde dat Pascalle dood was, had Robin het wel erg snel door en begon meteen te janken. "t zou toch wel even moeten duren voor een verstandelijk gehandicapte door heeft wat er aan de hand is Misschien wist ie et al ...
Hmm, dat is diep......
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_17167846
Dennis heeft het gedaan! De vuilde moordenaar!

Ik hoop dat Robin het heeft gedaan en dan DIRECT de serie verlaat. Ik heb zo een gruwelijke hekel aan die kerel.

Wanneer komt de oude Mr. Harmsen trouwens terug :S

pi_17168014
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:29 schreef Bobster het volgende:
(...)

Wanneer komt de oude Mr. Harmsen trouwens terug :S


Hoorde gisteren op tv dat hij er maandag weer is.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17169583
Was Pascale wel het juiste slachtoffer?
Heeft ze wel zelf haar koffers gepakt?
Hoe komen haar koffers beneden als ze zelf nog op die trap stond? (Ze werd dus teruggeroepen door iemand die er eerst niet stond óf de koffers zijn er later bijgeplaatst (waartoe Dennis en Benjamin denk ik niet in staat waren))

Dennis was vrij agressief en lijkt zich flarden te herinneren. Heeft hij haar misschien geslagen en dénkt hij dat hij het was?

Trouwens, als het Robin of Benjamin is, denk ik niet dat men ooit achter de echte dader zal komen. Ze zullen het geheim houden. Of Benjamin zal eerst de schuld op zich nemen omdat hij Robin wil beschermen.

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17169856
Ik verdenk Milan. Die was sowieso al depri, kwam als laatste thuis, heeft Pascale gevonden en had dus de gelegenheid. Door zelf Pascale te vinden wist Milan dat Sjors wel weer terug zou komen. En verder is er nu in Scala een kamer vrij waar Sjors kan komen wonen.
pi_17170257
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:02 schreef akkefietje het volgende:
Ik verdenk Milan. Die was sowieso al depri, kwam als laatste thuis, heeft Pascale gevonden en had dus de gelegenheid. Door zelf Pascale te vinden wist Milan dat Sjors wel weer terug zou komen. En verder is er nu in Scala een kamer vrij waar Sjors kan komen wonen.
Nee joh. Hij was alleen toen hij haar vond en was oprecht geschokt. Tenzij hij heel erg dronken of supersocio is kan hij het nooit geweest zijn!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17171683
* Boston_Q denkt dat het Laura was, Laura zou voor het uiterste gaan voor dat kindje van dr, en bovendien hoopt Boston_Q dat Laura achter de tralies verdwijnt en nooit meer terugkomt op TV
Don't hate me because I'm beautiful
  zaterdag 14 februari 2004 @ 15:39:10 #89
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_17171859
ik denk toch dat het robin was, hij was boos op haar, gaf haar een duw en *oeps* daar lag pascalle al onderaan de trap

alleen die koffers he.. slaat dan nergens op

  zaterdag 14 februari 2004 @ 15:48:41 #90
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17172056
De koffers stonden beneden....Dus Pascalle wou naar boven lopen om afscheid te nemen van iemand....Dennis zou kunnen, maar ik denk niet dat zij hem op dat moment wilde zien....dus dan wilde ze afscheid nemen van Benjamin...die was nog zo boos over het feit dat Dennis en Pascalle zouden gaan trouwen, dat ie haar van de trap af liet flikkeren....
Daarbij hij was ook nog eens dronken, dus hij weet zelf niet dat ie de dader is....

Zo slotje

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17172555
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:48 schreef Bupatih het volgende:
De koffers stonden beneden....Dus Pascalle wou naar boven lopen om afscheid te nemen van iemand....Dennis zou kunnen, maar ik denk niet dat zij hem op dat moment wilde zien....dus dan wilde ze afscheid nemen van Benjamin...die was nog zo boos over het feit dat Dennis en Pascalle zouden gaan trouwen, dat ie haar van de trap af liet flikkeren....
Daarbij hij was ook nog eens dronken, dus hij weet zelf niet dat ie de dader is....

Zo slotje


En wat moet Benjamin in het hols van de nacht in Scala ??.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:17:10 #92
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17172727
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:48 schreef Bupatih het volgende:
De koffers stonden beneden....Dus Pascalle wou naar boven lopen om afscheid te nemen van iemand....Dennis zou kunnen, maar ik denk niet dat zij hem op dat moment wilde zien....dus dan wilde ze afscheid nemen van Benjamin...die was nog zo boos over het feit dat Dennis en Pascalle zouden gaan trouwen, dat ie haar van de trap af liet flikkeren....
Daarbij hij was ook nog eens dronken, dus hij weet zelf niet dat ie de dader is....

Zo slotje


Benjamin woont echter niet in Scala.
The Most Incredible, Baby
pi_17172830
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:09 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

En wat moet Benjamin in het hols van de nacht in Scala ??.


Pascale van de trap gooien
pi_17173230
Dan zou die moord met voorbedachte raden gedaan zijn.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 17:05:15 #95
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17173959
Is het ook,lijkt mij
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 17:06:05 #96
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17173977
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan zou die moord met voorbedachte raden gedaan zijn.
Moord is altijd met voorbedachte raden....
Doodslag niet....
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17175546
Ik ga nog steeds voor Pascalle die, met koffers, over een lamme Dennis struikelt.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_17175976
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:04 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ga nog steeds voor Pascalle die, met koffers, over een lamme Dennis struikelt.
Onwaarschijnlijk, vallen doe je namelijk voorover, en ze lag op haar rug, tenzij ze achteruit lopend de trap af kwam. Donk donk donk met die koffers?

Dan stonden die koffers daar niet zo...en dat heeft Dennis echt niet zelf gedaan met zijn lamme kop.

Als het Dennis of Benjamin is geweest moet er een getuige zijn geweest want die weten niets meer!

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:34:26 #99
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17176309
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ze liep weg...


En dat was het einde? Kwam niets meer daarna?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17176580
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:21 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Pascale van de trap gooien


Zelfde trouwens voor Robin. hoe komt hij midden in de nacht in Scala. Hij heeft echt niet de verstand om intebreken.

Blijft over Laura. Of Dennis door een ongeluk.

pi_17176826
.
pi_17177319
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:52 schreef karoltje het volgende:
. <--------------------------------
wouw dit is een boeiende post
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:38:11 #103
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17178205
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:43 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Zelfde trouwens voor Robin. hoe komt hij midden in de nacht in Scala. Hij heeft echt niet de verstand om intebreken.

Blijft over Laura. Of Dennis door een ongeluk.


Nee, Laura woont ff lekker in Scala
Als Laura het kan zijn...kan Benjamin het ook zijn, want hij woont ook niet in Scala
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 15 februari 2004 @ 00:13:44 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17186482
Ennuh hoe zit het met Sil? Denk jullie nou echt dat Laura Sil alleen laat om even pascal te gaan vermoorden?? Denk het niet hoor!! En mee nemen zal ook niet echt gaan..ze is slim dus gaat ze niet het risico nemen om een krijsend kind daar mee te hebben.

En trouwens, gezien het feit dat Pascale met koffers en al weg ging, zit er een groot kans in dat ze 's avonds is gevallen/geduwd. (Had ze trouwens niet dezelfde kleding aan als de dag ervoor? ja he?)

Milan valt zeker weten af. Waarom? Omdat hij geschrokken was en zo in de ochtend. Niemand om hem heen dus waarom zou hij schrikken als hij het zelf heeft gedaan. Milan was geloof ik de enige persoon in dat aflevering die niet dronken was.

Maar aan de andere kant. Ik denk niet dat Pascale ruzie heeft gehad met iemand. Want als zij ruzie had dan was er ook geschreeuw en dan vloog Stefano gelijk met zijn badjas de woonkamer in dat ze herrie aan het maken zijn. Ik denk echt dat zij gewoon gestruikeld is!! Want er is niks bekend over dat iemand eruit gaat.

Dus blijft Dennis over. Hij kan het eventueel gedaan hebben (zonder geruzie) maar omdat ie dronken was wou hij haar tegenhouden om niet weg te gaan en liet haar per ongeluk vallen. En in soap wereld, kan je daar mee wegkomen.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17186736
Zeer goeie theorie.

Maar Stefano sliep volgens de site met oordopjes in.

En Laura komt daar sneller binnen dan een 6jarige of iemand die stom dronken is.

pi_17186761
Wie de echte dader is zullen we waarschijnlijk toch nooit weten. Als over een paar maanden iemand er uit gaat zullen ze dat als verhaallijn gebruiken. En dan een paar jaar later, als ze weer een nieuwe verhaallijn nodig hebben blijkt natuurlijk weer iemand anders het gedaan te hebben. Dan is het ineens Sil.(Die in de flashbacks die je dan ziet ineens een paar jaar ouder is


Tis maar een theorie

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 15 februari 2004 @ 00:59:00 #107
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17187445
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Wie de echte dader is zullen we waarschijnlijk toch nooit weten. Als over een paar maanden iemand er uit gaat zullen ze dat als verhaallijn gebruiken. En dan een paar jaar later, als ze weer een nieuwe verhaallijn nodig hebben blijkt natuurlijk weer iemand anders het gedaan te hebben. Dan is het ineens Sil.(Die in de flashbacks die je dan ziet ineens een paar jaar ouder is

Tis maar een theorie


Het was ook Sil! Niet baby-Sil natuurlijk, maar Sil-van-de-toekomst! In de toekomst zou Pascale namelijk president van Nederland worden, omdat haar dat wel leuk lijkt (Tracy besloot toch ook zomaar om schrijfster te worden, met succes?), waarna ze ons land in een voorportaal van de hel verandert, waar iedereen constant loopt te zeuren en niemand kan acteren!!! Sil-van-de-toekomst wilde dit natuurlijk voorkomen en is daarom teruggereisd naar het verleden (voor ons het heden) om Pascale voortijdig te vermoorden en ons zo voor een afschuwelijk noodlot te behoeden.
Maar wie weet wat toekomst-Sil verder in de tijdlijn heeft veranderd...?

[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 15 februari 2004 @ 09:32:52 #108
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_17190180
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
bronnen: mijn broertje werkt bij het bedrijf van de man van een van de leukste personen van de serie! .

leuke fotos trouwens .


wie is die leukste persoon dan??
de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
  zondag 15 februari 2004 @ 09:35:08 #109
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17190193
Bassie en adriaan
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 15 februari 2004 @ 11:12:01 #110
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17190875
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:59 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Het was ook Sil! Niet baby-Sil natuurlijk, maar Sil-van-de-toekomst! In de toekomst zou Pascale namelijk president van Nederland worden, omdat haar dat wel leuk lijkt (Tracy besloot toch ook zomaar om schrijfster te worden, met succes?), waarna ze ons land in een voorportaal van de hel verandert, waar iedereen constant loopt te zeuren en niemand kan acteren!!! Sil-van-de-toekomst wilde dit natuurlijk voorkomen en is daarom teruggereisd naar het verleden (voor ons het heden) om Pascale voortijdig te vermoorden en ons zo voor een afschuwelijk noodlot te behoeden.
Maar wie weet wat toekomst-Sil verder in de tijdlijn heeft veranderd...?


Neigt een beetje naar Dragonball Z
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 15 februari 2004 @ 11:25:34 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17191007
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:43 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Zelfde trouwens voor Robin. hoe komt hij midden in de nacht in Scala. Hij heeft echt niet de verstand om intebreken.

Blijft over Laura. Of Dennis door een ongeluk.


Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17191243
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen


Wie zei dat en wanneer?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 15 februari 2004 @ 11:54:24 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17191375
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:43 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zei dat en wanneer?
Tijdens dat feest moest Robin blijkbaar opeens naar bed. Hij is dus waarschijnlijk boven gaan slapen.... is s'nachts natuurlijk wakker geworden door iets ... en boem
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17191689
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen


Ja hoor echt niet. ::.
pi_17191812
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tijdens dat feest moest Robin blijkbaar opeens naar bed. Hij is dus waarschijnlijk boven gaan slapen.... is s'nachts natuurlijk wakker geworden door iets ... en boem


Bij Dennis en Pascale in huis zeker, dat had Benjamin nooit goed gevonden. Bovendien was dat toch in De Koning dat hij moest gaan slape.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17192113
Volgens mij haalt er hier iemand Scala en De Koning door elkaar...
pi_17192537
Ik ben wel voor vrije seks. Er was niets mee geweest als Milan, dronken van drank en het voorval met Charlie, nog eens even lekker over het al afgekoelde lichaam van Pascale heen was gegaan en in haar bloedende oor was klaargekomen!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 15 februari 2004 @ 12:55:06 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17192555

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-02-2004 12:56]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17192584
Er wordt vast een vermiste duimpop van Robin gevonden in Scala van de week
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17192626
Jeaninne heeft het gedaan die wilde ook wel eens BAD zijn
Twinning = boring
  zondag 15 februari 2004 @ 13:03:54 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17192720
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:34 schreef P-Style het volgende:
Volgens mij haalt er hier iemand Scala en De Koning door elkaar...
Dat zou goed kunnen eerlijk gezegd. Ik kijk vaak maar met een half oog. Was het feest in Scala of in de Koning? Als het feest in de koning was, kan Robin het inderdaad in feite niet gedaan hebben. Was het feest in Scala, is het een ander verhaal. Zoals gezegd heb ik eigenlijk die aflevering alleen geluisterd en minder gekeken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 15 februari 2004 @ 13:06:47 #122
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17192779
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen eerlijk gezegd. Ik kijk vaak maar met een half oog. Was het feest in Scala of in de Koning? Als het feest in de koning was, kan Robin het inderdaad in feite niet gedaan hebben. Was het feest in Scala, is het een ander verhaal. Zoals gezegd heb ik eigenlijk die aflevering alleen geluisterd en minder gekeken.


Het was idd in de Koning. Toch denk ik dat het er op uitdraait dat Robin het heeft gedaan, vind wel dat GTST dan opnieuw laat zien totáál niet ook maar een beetje geloofwaardig te zijn .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 15 februari 2004 @ 13:11:27 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17192881
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:06 schreef BVO het volgende:
Het was idd in de Koning. Toch denk ik dat het er op uitdraait dat Robin het heeft gedaan, vind wel dat GTST dan opnieuw laat zien totáál niet ook maar een beetje geloofwaardig te zijn .
In dat geval denk ik dat Dennis de dader blijkt te zijn. Het was natuurlijk een soort van ongeluk en s'morgens werd hij daarmee dus geconfronteerd (en sloeg helemaal dicht). Toch wees alles erop dat ze Robin de dader zouden maken, ook omdat hij opeens weer aanwezig was en vlak voor de moord te horen kreeg dat Pascal bij Benjamin weg is.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-02-2004 13:12]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17192888
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen


Ik zag toch duidelijk dat Robin in de Koning naar bed gebracht werd door Benjamin hoor.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17192909
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In dat geval denk ik dat Dennis de dader blijkt te zijn. Het was natuurlijk een soort van ongeluk en s'morgens werd hij daarmee dus geconfronteerd (en sloeg helemaal dicht). Toch wees alles erop dat ze Robin de dader zouden maken, ook omdat hij opeens weer aanwezig was en vlak voor de moord te horen kreeg dat Pascal bij Benjamin weg is.


Robin wist allang dat het uit was met Pascalle en Benjamin.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  zondag 15 februari 2004 @ 13:12:43 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17192910
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:11 schreef Kylee het volgende:

[..]

Ik zag toch duidelijk dat Robin in de Koning naar bed gebracht werd door Benjamin hoor.


Daar waren we inmiddels al uit. Ik haalde Scala en De Koning door elkaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17192919
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar waren we inmiddels al uit. Ik haalde Scala en De Koning door elkaar.


Ah, sorry.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17201744
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:13 schreef Dizer het volgende:

-knip-

Ik denk echt dat zij gewoon gestruikeld is!!

-knip-


In een soap gebeurt nooit zomaar iets " gewoon "
Trouwens er werd al gesproken van moord vrijdag.....
  zondag 15 februari 2004 @ 21:32:02 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17206234
Hehe, Daar heb je wel gelijk in...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17206902
gevallen, en dan die koffers zo staan? sure!

(werd ook al ergens anders in een topic gezegd)

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 15 februari 2004 @ 23:54:03 #131
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17210791
ja door moi zelf
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17217490
Het is Tracey, denk ik. Zodat Oom govert niet mee ging op vakantie.

  maandag 16 februari 2004 @ 11:43:49 #133
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17218279
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:17 schreef Fillipe het volgende:
Het is Tracey, denk ik. Zodat Oom govert niet mee ging op vakantie.


Dat denk ik nu ook ja
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  maandag 16 februari 2004 @ 12:42:29 #134
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17219822
het is gewoon Robin natuurlijk. hij weet niet wat ie doet, hij zag alleen maar dat BEnjamin pijn leed van wat Pascalle allemaal deed.


* FF een opvallend ding:

Op een gegeven moment was het beeld niet stil, maar bewoog het alsof er vanuit iemands ogen was gefilmd. En het beeld bewoog nogal en volgens mij is er niemand anders die zo raar met zn hoofd beweegt als onze Robin. Die persoon van waaruit was gefilmd, keek ook constant naar Benjamin toen ie zowat op t punt stond te ontploffen

dus dat is mijn theorie

  maandag 16 februari 2004 @ 12:45:17 #135
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17219889
hier zit ook wat in ja
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17224301
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:45 schreef edje34 het volgende:
hier zit ook wat in ja
Overal zit wat in ja. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  maandag 16 februari 2004 @ 15:32:46 #137
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17224520
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:42 schreef ikbendie.ene het volgende:
het is gewoon Robin natuurlijk. hij weet niet wat ie doet, hij zag alleen maar dat BEnjamin pijn leed van wat Pascalle allemaal deed.


* FF een opvallend ding:

Op een gegeven moment was het beeld niet stil, maar bewoog het alsof er vanuit iemands ogen was gefilmd. En het beeld bewoog nogal en volgens mij is er niemand anders die zo raar met zn hoofd beweegt als onze Robin. Die persoon van waaruit was gefilmd, keek ook constant naar Benjamin toen ie zowat op t punt stond te ontploffen

dus dat is mijn theorie


Heb k nix van gemerkt hoor...dat opvallende camera-werk

[Dit bericht is gewijzigd door Bupatih op 16-02-2004 15:33]

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 16:40:13 #138
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17226891
Ik heb het vrijdag gemist, maar er is niks schokkends gebeurd?

Volgens rtl-txt gaat het deze week wel weer leuk worden. Veel Milan in elk geval!

Nulla verba sed acta
  maandag 16 februari 2004 @ 16:41:10 #139
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17226928
Morgen ontknoping of nie????????
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17227419
Robin heeft t gedaan, het is wel heel toevallig dat die opeens terug is!
Benjamin komt erachter dat Robin het gedaan heeft en neemt de schuld op zich ofzoiets zal t wel worden..
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 16 februari 2004 @ 17:52:06 #141
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17229153
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Heb k nix van gemerkt hoor...dat opvallende camera-werk


mijn oplettende oog heeft dat toch anders echt wel gezien
ik dacht zelfs nog: kunnen ze niet recht filmen??? en dat was volgens mij een hint.
  maandag 16 februari 2004 @ 18:54:25 #142
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17231030
Ik ben echt benieuwd. Ik denk nog steeds dat het Dennis is. Ik denk dat hij opeens zich heeft geraliseerd dat hij haar van de trap heeft geduwd en daarom ook dichtklapt.

Maar ik het ergst mee zit is dat niemand echt verdrietig is. Geen enkele traan. Sorry hoor..maar een soap en geen tranen. Was ook zo toen Roos overleed.

Maar goed...ik mis nog steeds Tante Hannie

Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 16 februari 2004 @ 19:16:44 #143
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17231693
We zulen het de komende 3 dagen zien neem ik aan
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17233630
Harmsen is er weer de echte
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17233674
Wat raar dat Ray en Benjamin , Robin verdenken.
pi_17233757
Heb niet teug gelezen heb hele tijd niet gekeken of hier gelezen maar die man die die politie man speelt heeft toch ook vroeger in GTST gespeeld als "appie" ofzo ?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17233966
Yes, Harmsen is weer terug! Opbokken met die andere ouwe kneus!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_17234087
Wat moet Robin met geld .

Laura dus.

pi_17234208
Hoezo reclame zeg.
Gewoon close up van telefoon dat ze 5 in tikt
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_17234282
Wat is die Milan toch een LUL
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17234314
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:28 schreef R_ON het volgende:
Wat is die Milan toch een LUL
Wat heeft die nou weer fout gedaan ??.
pi_17234371
De dader was binnen.

Valt af : Benjamin/Ray/Robin/Laura.

pi_17234452
Dennis
  maandag 16 februari 2004 @ 20:36:02 #154
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17234551
Kan de dader niet zijn meegekomen met Dennis (die dat niet meer weet), of op een andere manier stiekem binnen zijn gekomen?
Nulla verba sed acta
pi_17234605
Denk dat het Tracey was, die was op zoek naar een reden om zonder Harmsen naar het buitenland te kunnen gaan. Geniale moord.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_17234630
En dan gaat Dennis zeker later nog geld uit de kassa halen. Ik geloof er niiiiets van. Misschien was het Robin en heeft Harmsen het gezien en heeft hij het geld eruit gehaald om Robbie te beschermen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17234643
Nee, Dennis is het niet...
Maar wat Robin dan met geld moest weet ik ook niet, dus nou twijfel ik of het Robin wel was..
Misschien Tracy? Die ging toch op reis, misschien had die geld nodig daarvoor..

Hmm.. deze de Cock moet toch maar eens naar Smalle Lowietje gaan om een briljant idee te krijgen...

Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_17234644
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Wat heeft die nou weer fout gedaan ??.


Dat iedereen maar medelijden moet hebben met die kwijlebal. Ow, wat heeft HIJ het toch zwaar! Uitgerekend hij moest dat lijk vinden...Ja, de troost van Sjors kan hij wel gebruiken...zielig zeg.

Als hij Charlie tegen het lijf loopt moet hij een gentleman zijn en zeggen: ik ga wel weg ipv 'ik kwam all1 maar even...'

En Charlie verdient nu toch weleens een uitleg. Maar het mietje durft niet.

*inleefverhaal

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 16 februari 2004 @ 20:39:35 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17234692
Dennis is niet meer stil..Hij is nu weer normaal aan de praat. Volgens mij is hij het dus toch niet geweest. Daar gaat mijn theorie.
Wat ik wel zo gek vindt, is waarom laura al 2 afleveringen niet te zien is. Vreemd...zou dat wat zijn?!

Maar waarom keken Benjamin en Ray opeens naar Robin

Even een andere theorie. Het is echt wel Robin! Robin is gewoon dat broertje van Pascale, Tim!! Alleen hij doet zich voor alsof hij een achtergesteld kind zodat hij wraak op haar kon nemen! Hij is het gewoon!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17234769
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:


Even een andere theorie. Het is echt wel Robin! Robin is gewoon dat broertje van Pascale, Tim!! Alleen hij doet zich voor alsof hij een achtergesteld kind zodat hij wraak op haar kon nemen! Hij is het gewoon!!


Whoehahahahaha! Dit is wel een erg goede theorie ja!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_17234828
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Heb k nix van gemerkt hoor...dat opvallende camera-werk


Nee, volgens mij was dat "effect" alleen om te laten zien dat Dennis erg afwezig was.

De echte Harmsen is terug!

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17234837
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
En dan gaat Dennis zeker later nog geld uit de kassa halen. Ik geloof er niiiiets van. Misschien was het Robin en heeft Harmsen het gezien en heeft hij het geld eruit gehaald om Robbie te beschermen
Maar hoe komen zo wel Robin als Harmsen binnen zonder inbraak sporen na te laten ??. eentje is te oud en de ander te dom dus dat gaat niet.
  maandag 16 februari 2004 @ 20:45:52 #163
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17234955
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:42 schreef UFOtje het volgende:
Nee, volgens mij was dat "effect" alleen om te laten zien dat Dennis erg afwezig was.
Dat kan natuurlijk ook zo zijn!!
Trouwens...WAAROM keken RAY en BENJAMIN opeens toen ze met een verdachte hadden naar ROBIN....echt heel vreemd..hele camera draai en zo...of misschien dat ie het niet mog horen zodat ie niet bang wordt?

Ooh GTST is eindelijk weer eens spannend. Na een aantal weken met onzin, is het weer heerlijk kijken.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17235009
Idd, GTST begon echt saai te worden de laatste tijd, al dat gezeik met Jef en Barbara en dan nog die zielige kutbaby van een Sil!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_17235016
het is toch niet dennis , zo snel zouden ze het echt niet verklappen hoor
het is waarsch. iemand waar je het niet van verwacht
pi_17235087
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:47 schreef Stefan- het volgende:
het is toch niet dennis , zo snel zouden ze het echt niet verklappen hoor
het is waarsch. iemand waar je het niet van verwacht
Rosa?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  Moderator maandag 16 februari 2004 @ 20:49:02 #167
42184 crew  DaMart
pi_17235099
Ik denk dat het Robin is. Hij klopte gewoon op de deur van Scala, en pascalle was beneden en zag hem. Ze opende toen de deur voor hem. Hij kwam binnen, ze dreigde weer te slaan en toen pakte hij de kassa en mepte haar neer. De la vloog even open en er waaide wat briefjes ter waarde van ¤ 500 de deur uit. Toen heeft hij haar sleutel gejat en de deur op slot gedaan.

Wat ik dus probeer te zeggen: het kan ook gewoon een bekende van buitenaf zijn geweest voor wie Pascalle de deur heeft open gedaan.

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17235173
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:49 schreef DaMart het volgende:

Wat ik dus probeer te zeggen: het kan ook gewoon een bekende van buitenaf zijn geweest voor wie Pascalle de deur heeft open gedaan.


Dan is het Laura, die draagt toch ook altijd van die juwelen?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 16 februari 2004 @ 20:51:15 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17235214
Ik hoop dat ze opeens met flashbacks gaan beginnen van iemands gedachte zonder dat ze laten zien wie dat is. Om het extra spannend te maken.

En ik maar hopen dat het eindelijk afgelopen is dat stomme
gedoe tussen Jef en B A R B A R A gaat het allemaal weer eens door. Tjonge jonge jonge. Het is nu echt niet meer leuk dat gedoe tussen hun relatie. Het begint een beetje de Laura/Robert syndroom te worden. Die waren ook om de week uit elkaar. Wanneer wordt Barbara nou pot?

Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 16 februari 2004 @ 20:53:16 #170
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17235297
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:50 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dan is het Laura, die draagt toch ook altijd van die juwelen?


Of het komt af van de trouwring die Dennis aan haar wou geven en Pascale niet wou accepteren. En toen nog meer ruzie kregen en de genadeloze klap viel. Alleen dennis herrinerd daar niks van...
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator maandag 16 februari 2004 @ 20:53:22 #171
42184 crew  DaMart
pi_17235306
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:50 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dan is het Laura, die draagt toch ook altijd van die juwelen?


Nee, Laura ligt teveel voor de hand. Martine draagt ook wel van dat soort juwelen volgens mij. Misschien om Ludo en pup-art dwars te zitten, heeft ze Pascalle vermoord, zodat de expositie niet door kon gaan. En Martine zou toch ook maar voor een jaar terugkeren ? Dat jaar begint al aardig te verstrijken....
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17235359
Ik heb 2 mogelijke verdachten:
1) Iemand uit het verleden van Morris Fischer
2) Stijn Hagens (manager van de Scala)

Nummer 1 vindt ik het meest voor de hand liggend, omdat er in Scala een echte diamant gevonden is. Zuid-Afrika staat bekend om zijn diamanten.

Nummer 2, de manager van Scala is waarschijnlijk een connectie van nummer 1, want er zijn geen sporen van braak gevonden.

Maar voordat rechercheur Veldhuis daar achterkomt zijn we weken en tientallen verdachten verder!

Acteur Erik Kongsberger speelde trouwens mee in de derde aflevering van Baantjer.

Tot zover deze aflevering van Peter R. de Vries

  maandag 16 februari 2004 @ 20:55:32 #173
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17235400
Martine alleen maar voor een jaar? Dat heb ik nergens gelezen. Heeft ze dat zelf gezegd? Geloof het niet!! Oh please laat het niet zo zijn!! 10 jaar heb ik op Martine gewacht en zij gaat weer weg! Niet als het aan mij ligt

Trouwens, dat idee dat pascale gewoon de deur open heeft gedaan is ook goed! Zou ook kunnen.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_17235430
Dat glitterding wat ze hadden gevonden zat natuurlijk op dat vingerpoppetje van Robin
pi_17235438
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Tot zover deze aflevering van Peter R. de Vries
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  Moderator maandag 16 februari 2004 @ 20:56:37 #176
42184 crew  DaMart
pi_17235451
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:55 schreef Dizer het volgende:
Martine alleen maar voor een jaar? Dat heb ik nergens gelezen. Heeft ze dat zelf gezegd? Geloof het niet!! Oh please laat het niet zo zijn!! 10 jaar heb ik op Martine gewacht en zij gaat weer weg! Niet als het aan mij ligt

Trouwens, dat idee dat pascale gewoon de deur open heeft gedaan is ook goed! Zou ook kunnen.


Dat heeft Inge Ypenburg vorig jaar gezegd ja, dat ze voor een jaar terug zou keren als Martine Hafkamp.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17235483
Alles wijst natuurlijk op Dennis, daarom zal Dennis het wel niet gedaan hebben.

Dennis was dronken, Pascalle wilde bij hem weg en pakte haar koffers. Daarna zou Dennis haal wel op het hoofd geslagen hebben!

Te makkelijk!

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 16 februari 2004 @ 20:57:21 #178
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17235490
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nummer 1 vindt ik het meest voor de hand liggend, omdat er in Scala een echte diamant gevonden is. Zuid-Afrika staat bekend om zijn diamanten.

Nummer 2, de manager van Scala is waarschijnlijk een connectie van nummer 1, want er zijn geen sporen van braak gevonden.


IJzersterk!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 16 februari 2004 @ 20:58:54 #179
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17235560
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat heeft Inge Ypenburg vorig jaar gezegd ja, dat ze voor een jaar terug zou keren als Martine Hafkamp.


Friends don't let friends remain beardless...
pi_17236008
Wellicht heeft Morris dat geld genomen om zijn schulden af te betalen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 16 februari 2004 @ 21:09:48 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17236061
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:16 schreef bobjuh het volgende:
die man die die politie man speelt heeft toch ook vroeger in GTST gespeeld als "appie" ofzo ?

Appie inderdaad.
Zat me al de hele tijd af te vragen wie hij voorheen ook al weer was.
Was dat niet een boer'nzoon vriend van Arnie..
Of was hij stalknecht op de boerderie van de ouders van Daniel Daniel..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17236188
Misschien was het wel die zwerver-ami-maat van Sjef.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 16 februari 2004 @ 21:14:23 #183
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17236282
Ging Morris niet de serie uit omdat hij een musical ging doen? Of een theater show? Misschien is het Morris...Heeft het geld nodig, werkt daar maar om iemand de vermoorden? Ach jah...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17236342
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:14 schreef Dizer het volgende:
werkt daar maar om iemand de vermoorden? Ach jah...
Het was Pascalle maar!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 16 februari 2004 @ 21:16:33 #185
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_17236366
Eerst wilde hij op de boerderie niks van Arnie weten daarna werd het een vriend van Arnie, viel me meteen op en volgens mij is dit de eerste keer dat eenzelfde acteur twee rollen speelde in GTST, maar ik heb ook een hoop gemist.
De dader is natuurlijk Ray, hij bijt zich te vast in deze moordzaak!!!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:09 schreef Copycat het volgende:

[..]


Appie inderdaad.
Zat me al de hele tijd af te vragen wie hij voorheen ook al weer was.
Was dat niet een boer'nzoon vriend van Arnie..
Of was hij stalknecht op de boerderie van de ouders van Daniel Daniel..


Liefde, leven , geven!!!!
pi_17236396
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:09 schreef Copycat het volgende:

[..]


Appie inderdaad.
Zat me al de hele tijd af te vragen wie hij voorheen ook al weer was.
Was dat niet een boer'nzoon vriend van Arnie..
Of was hij stalknecht op de boerderie van de ouders van Daniel Daniel..


Was idd boerenzoon en vriend van iemand die weg was gelopen ofzo. Weet niet of het Arnie was

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 16-02-2004 21:21]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 16 februari 2004 @ 21:18:41 #187
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17236448
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:

Maar waarom keken Benjamin en Ray opeens naar Robin


Benjamin en Ray keken de kant van Robin op...niet naar Robin zelf...
Ze dachten aan Dennis/Stefano (zie onder )....die het gedaan zou kunnen hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Bupatih op 16-02-2004 21:20]

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 21:20:01 #188
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17236510
Wie beschuldigde Benjamin nou?
Dennis of Stefano??
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17236522
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Wie beschuldigde Benjamin nou?
Dennis of Stefano??
Dennis!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_17236582
Ik denk dat het laura is. Het gaat tussen laura en dennis en dennis ligt te voor de hand. Het laatste wat laura wist was dat dennis en pascale gingen trouwen. Dat betekende voor haar dat ze sil waarschijnlijk zou verliezen. Dat kon ze niet aan en dus heeft ze pascale vermoord.

Verder viel mij het rare camera werk rond benjamin ook op. Maar robin heeft het gewoon niet gedaan. Dat zou wel heel ongeloofwaardig zijn. En ook zo makkelijk, robin is een personage wat je wel kunt missen, dus erg makkelijk om hem dan maar de moordenaar te laten zijn. Lijkt me ook helemaal niet leuk.

En svensational ik wilde je plaatje nog in mijn openingspost editten maar dat mag blijkbaar niet na 24 uur van het posten. Editten lukte dus niet.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  maandag 16 februari 2004 @ 21:22:28 #191
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17236593
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:20 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dennis!


Thanx....vond het al vaag...Kdacht dat Benjamin eerst iets zei over Stefano, (dat ie nog niet vertrokken was naar het buitenland) en later sprak die tegen Dennis in de hij-vorm over de dader
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17237407
Ray heeft het gedaan
Die agent kwam met een diamantje aanlopen en Ray heeft zo'n oorbel
dus hij heeft 1 verloren en toen snel de andere er in gedaan want het was duidelijk in beeld steeds te zien de schittering van de oorbel van Ray
Twinning = boring
  maandag 16 februari 2004 @ 21:47:31 #193
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17237736
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:39 schreef Inca het volgende:
Ray heeft het gedaan
Die agent kwam met een diamantje aanlopen en Ray heeft zo'n oorbel
dus hij heeft 1 verloren en toen snel de andere er in gedaan want het was duidelijk in beeld steeds te zien de schittering van de oorbel van Ray
smart

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17237936
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:16 schreef honesty het volgende:
Eerst wilde hij op de boerderie niks van Arnie weten daarna werd het een vriend van Arnie, viel me meteen op en volgens mij is dit de eerste keer dat eenzelfde acteur twee rollen speelde in GTST, maar ik heb ook een hoop gemist.
Appie was knecht op de boerderij van de familie Dallinga. Het is trouwens niet de eerste keer dat één acteur in de loop der tijd twee of meerdere verschillende rollen heeft gespeeld. Ik zal je de talloze voorbeelden besparen.
  maandag 16 februari 2004 @ 21:52:49 #195
42679 krazz
Ars Longa Vita Brevis
pi_17237983
Het is toch allemaal zo klaar als een klontje:
wat gebeurd er met de dader? Zodra hij gevonden wordt krijgt ie een proces, en vervolgens gaat ie de bak in. Oftwel, hij verdwijnt uit de serie.
Van Benjamin is bekend dat hij de serie binnenkort gaat verlaten, dus: Benjamin is de dader!
  maandag 16 februari 2004 @ 21:55:42 #196
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17238100
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:52 schreef krazz het volgende:
Het is toch allemaal zo klaar als een klontje:
wat gebeurd er met de dader? Zodra hij gevonden wordt krijgt ie een proces, en vervolgens gaat ie de bak in. Oftwel, hij verdwijnt uit de serie.
Van Benjamin is bekend dat hij de serie binnenkort gaat verlaten, dus: Benjamin is de dader!
Ik zei al een hele tijd geleden dat Benjamin het is
Read my lips & Mark my words!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 21:56:51 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17238177
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
Het is trouwens niet de eerste keer dat één acteur in de loop der tijd twee of meerdere verschillende rollen heeft gespeeld. Ik zal je de talloze voorbeelden besparen.


Aahhh, doe er 's een paar uit GTST
Appie was toch wel een redelijke rol, toentertijd? Maar da's al lang lee.

Ik gok trouwens op Ray... of Benjamin...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 februari 2004 @ 21:57:15 #198
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_17238191
Welkom terug meneer Harmsen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 16 februari 2004 @ 21:58:52 #199
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17238266
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aahhh, doe er 's een paar uit GTST
Appie was toch wel een redelijke rol, toentertijd? Maar da's al lang lee.

Ik gok trouwens op Ray... of Benjamin...


Geen vraag voor mij, maar ja...hier MIJN antwoord:
Nee
Althans niet in 1 serie
"Ray" speelde wel in ONM
Maar ik kan me geen mensen uit GTST herinneren die 2 verschillende rollen speelde?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 22:01:14 #200
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17238372
Oh, wacht ik weet er eentje
Die acteur die bij Bassie & Adriaan B100 speelde
Met zijn flaporen

Die was vroeger baas van het café van Rik...en speelde iets daarna eventjes Meneer Harmsen, dus....

over Meneer Harmsen gesproken

He's back

Hij was wel wat stilletjes

Las laatst in AD dat ie ook dacht om zelfmoord te plegen toen die in een dal zat afgelopen jaar met dat kanker enzo

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17239047
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:56 schreef Copycat het volgende:
Aahhh, doe er 's een paar uit GTST
Appie was toch wel een redelijke rol, toentertijd? Maar da's al lang lee.
Een recent voorbeeld is de pleegmoeder van Sjors. Zij speelde ook de (pleeg)moeder van Peter Kelder.

Acteur Cees Spanbroek heeft ook verschillende personages gespeeld in GTST. Hij speelde een patiënt van Mathilde Carillo en later ook een chirurg en dokter (allemaal met een andere naam, dus verschillende personages). Die dame van de kinderbescherming laatst heeft in het verleden ook regelmatig politieagente gespeeld.

Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld. Actrice Elle van Rijn (Valerie Fischer) was eerder te zien als Leida Schimmelpenninckx. Dit is wat me zo te binnen schiet... maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.

Ad Hoeymans speelde de rol van uitgever Menno Develing en later ook een dokter.

De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Iwan1976 op 16-02-2004 22:21]

pi_17239254
Ik denk nog steeds dat Robin het gedaan heeft. Benjamin merkte dat Robin niet meer op z'n bed lag, is naar Scala gegaan en vond daar Robin bij het lijk van Pascalle. Benjamin raaktte in paniek en stal het geld uit de kassa zodat Robin niet verdacht zou zijn en het blijkbaar zou gaan om een roofmoord.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17239402
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk nog steeds dat Robin het gedaan heeft. Benjamin merkte dat Robin niet meer op z'n bed lag, is naar Scala gegaan en vond daar Robin bij het lijk van Pascalle. Benjamin raaktte in paniek en stal het geld uit de kassa zodat Robin niet verdacht zou zijn en het blijkbaar zou gaan om een roofmoord.
Ik denk niet dat Robin het gedaan heeft, maar ik zie hem er wel voor aan dat hij de zaak oplost... net als zijn naamgenoot bij Bassie & Adriaan
  maandag 16 februari 2004 @ 22:24:59 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17239443
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
- lange lijst... -
...maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.

De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.


Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
Wat een parate kennis!
(En ook van Bupatih, trouwens).

[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 16-02-2004 22:25]

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 februari 2004 @ 22:25:13 #205
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17239452
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld.


Die bedoelde ik
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 22:26:14 #206
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17239502
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
Wat een parate kennis!
(En ook van Bupatih, trouwens).


Naam ff veranderd
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17241483
Is trouwens al de 3e rol dat die "Appie" speelt.

Appie Bosma (1990-1991)
Begeleider Tom Schouten (1996-1997)

En nu weer en politieman

Lang leve imdb

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 16 februari 2004 @ 23:29:21 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17241651
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:23 schreef bobjuh het volgende:

Begeleider Tom Schouten (1996-1997)

Lang leve imdb


Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
natuurlijk... imdb!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2004 @ 23:35:39 #209
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_17241901
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:39 schreef Inca het volgende:
Ray heeft het gedaan
Die agent kwam met een diamantje aanlopen en Ray heeft zo'n oorbel
dus hij heeft 1 verloren en toen snel de andere er in gedaan want het was duidelijk in beeld steeds te zien de schittering van de oorbel van Ray
Kwam m'n broer ook al mee.
Ray is ook overdreven aan 't helpen.

Ahja, dit zal ook wel weer weken duren voordat dit opgelost is .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 16 februari 2004 @ 23:39:50 #210
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17242076
Het is sowieso niet Dennis... te snel. Een waarschijnlijke optie is Benjamin: hij beschuldigt Dennis voor een lange tijd, maar er wordt niet genoeg bewijs gevonden. Dan blijkt uiteindelijk dat hij het zelf was, maar het zich door dronkenschap niet meer kon herinneren. En Robin heeft het allemaal gezien, vandaar dat die zo vreemd doet.

En als ze voor de echte verrassing gaan: Morris. Hij moet (nieuwe?) schulden afbetalen, probeerde de Scala (waar hij werkt(e)) te beroven, waarna Pascale hem betrape. Toen ze de anderen wilde waarschuwen, raakte hij in paniek en sloeg hij haar met "een zwaar voorwerp" om haar stil te krijgen. Oeps... hersenbloeding.

En zo zijn er nog wel een hele hoop mogelijkheden.

Weet je wat? Ik denk dat de schrijvers zelf nog niet eens een uiteindelijke dader hebben bedacht; dat ze een heel scala aan mogelijkheden hebben opgeschreven en vervolgens wel zien wat ze er mee doen. Zo kunnen ze een heel rijtje af van potentïële daders die worden beschuldigd... het zal me niet verbazen als blijkt dat Pascale heeeel veel bezoek had die nacht, maar dat er maar één van de bezoekers uiteindelijk haar heeft vermoord en de rest zijn kop hield uit angst beschuldigd te worden. Zoals bij Baantjer altijd.

[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 16 februari 2004 @ 23:43:07 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17242180
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:35 schreef RemCow het volgende:

Ray is ook overdreven aan 't helpen.


Dat klopt wel, ja...
Benjamin komt toch iets op het spoor? Wordt ie door Ray straks weer in Egypte gedumpt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17242463
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat heeft Inge Ypenburg vorig jaar gezegd ja, dat ze voor een jaar terug zou keren als Martine Hafkamp.


Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:22 schreef Dada het volgende:
En svensational ik wilde je plaatje nog in mijn openingspost editten maar dat mag blijkbaar niet na 24 uur van het posten. Editten lukte dus niet.
Heb je wel goed gekeken in je openingspost? het nieuwe plaatje staat er al Ik heb het onder dezelfde url gepost.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17243125
Nee, Dennis ligt voor mij ook het meest voor de hand, dus die zal het niet zijn. Ik denk Benjamin of Robin.
En Morris heeft alleen het geld uit de kassa gehaald, maar heeft verder niks met die moord te maken.
Dat is mijn theorie.
Back in business.
pi_17243821
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
natuurlijk... imdb!


Die Tom Schouten was dus de begeleider van Kim in dat opvanghuis, zoals ik al ergens postte, wist alleen de naam niet...
pi_17244050
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:

[..]

Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in


Wat is er mis met Elle van Rijn?

Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:50:51 #216
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17247040
Shit moet het vanavond weer missen.
We hebben een voorbereidings avond in de kerk.
Zal dus moeten wachten tot morge.
Of ik lees het wel vanavond laat,hier op fok
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17247271
ik moest lachen toen ik de aantekeningen van die vent las op gtst.nl stond er bij Ray Groenoord dat hij een lastpak is
pi_17247502
Robin heeft het gewoon gedaan en ik denk dat Benjamin voor hem in de gevangenis gaat zitten

Misschien dat vriend Ray het moordwapen heeft meegenomen en ergens heeft gedumpt

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17247877
Cluedo -Gtst versie.
pi_17248272
Ow ja en Ray heeft zijn eigen sporen uitgewist door haar gezicht zo te strelen terwijl het lijk nog moest mee genomen worden voor onderzoek
Twinning = boring
pi_17248621
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:39 schreef R_ON het volgende:

[..]

Wat is er mis met Elle van Rijn?

Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.


Ik vind haar ontzettend iriitant, vooral in het begin. In Samsam was ze tenminste nog leuk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17249268
Robin heeft het gedaan
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:06:14 #223
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17249615
,Isabella heeft het gedaan.
Daders verschijnen altijd weer op de plaats waar het delict gepleegt werd.
Aangezien Milan hier de beste kaarten voor heeft,hij was boven tenslotte verdwijnt hij voor jaren de inrichting in waaruit Isabelle ontsnapt is.
Waarna Isabelle liefdevol in rubber verpleegstersjurkjes haar Charlie aardbeien met slagroom de rest van het seizoen voert.
Klaar?
Ik niet!
pi_17249652
Ik gok dat Morris het geld uit de kassa heeft gestolen, maar dat dit niks met de moord te maken heeft. Maar zo wordt hij wel een van de verdachten...
pi_17249837
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:07 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Ik gok dat Morris het geld uit de kassa heeft gestolen, maar dat dit niks met de moord te maken heeft. Maar zo wordt hij wel een van de verdachten...
Hmm... zou kunnen. Maar het heeft er alles van weg dat Pascale iemand heeft betrapt op het stelen van geld.
pi_17249864
Ik denk dat het Morris is....Hij heeft geld nodig!!!!
Hij is tevens ook de enige die nog helemaal niet in beeld is geweest...dat is Laura ook niet, maar dat ligt voor de hand !!!
Morris is de dader!!!!
pi_17249927
Nee Morris doet zoiets niet.
pi_17250081
Misschien juist daarom wel!!!
Maar hij kreeg van die rare vage telefoontjes en hij heeft geld nodig dus waarom zou hij het dan niet gedaan kunnen hebben???

Dennis/Laura liggen te veel voor de hand!!!

En net zoals in baantjer de eerste personen die in beeld komen zijn het niet!!!!

pi_17251312
Volgende week ontdekt Robert dat Laura iets te verbergen heeft over de avond van de moord. De recherche gaat na of Laura in staat zou zijn om een moord te plegen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17251468
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:16 schreef snoetie22 het volgende:
Ik denk dat het Morris is....Hij heeft geld nodig!!!!
Hij is tevens ook de enige die nog helemaal niet in beeld is geweest...dat is Laura ook niet, maar dat ligt voor de hand !!!
Morris is de dader!!!!
1. Morris heeft het geld gestolen

2. De moordenaar is Robin. Zie scene: 'Benjamin weer blij maken'

Samenloop van omstandigheden.

En ik hoop niet dat Benjamin voor Robin de bak indraait want dan wordt de verhaallijn weer zo ongeloofwaardig!!

Robin zou ontoerekeningsvatbaar verklaard worden en onder behandeling komen bij een psychiater/psycholoog en geen gevangenisstraf. Of een gesloten afdeling ofzo, maar iig geen gewone cel.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17251643
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:28 schreef R_ON het volgende:

[..]

1. Morris heeft het geld gestolen

2. De moordenaar is Robin. Zie scene: 'Benjamin weer blij maken'

Samenloop van omstandigheden.

En ik hoop niet dat Benjamin voor Robin de bak indraait want dan wordt de verhaallijn weer zo ongeloofwaardig!!

Robin zou ontoerekeningsvatbaar verklaard worden en onder behandeling komen bij een psychiater/psycholoog en geen gevangenisstraf. Of een gesloten afdeling ofzo, maar iig geen gewone cel.


Dat laatste is uiteraard waar maar ik denk ook niet dat Benjamin dat wil voor zijn broertje!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17251712
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:36 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dat laatste is uiteraard waar maar ik denk ook niet dat Benjamin dat wil voor zijn broertje!!


En juist DAT zou ongeloofwaardig zijn. Er is geen mens die voor z'n broer in de bak gaat zitten.

Daarbij zou Benjamin moeten beseffen dat Robin dan een gevaar blijft voor z'n omgeving.

Nee, dat zou echt storend zijn als dat de verhaallijn is.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17252365
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Heb je wel goed gekeken in je openingspost? het nieuwe plaatje staat er al Ik heb het onder dezelfde url gepost.
Niet goed gekeken dus. Dom dom dom. Maar goed hij staat erin. Misschien moet je ook maar vast een algemene foto maken zonder nummer dan past ie in elk topic en hoef je niet steeds opnieuw een plaatje te maken. In het volgende topic wil ik wel weer de pascale plaatjes, de dood van pascale heeft echt voor een ommezwaai gezorgd. En het was natuurlijk ook een prachtgebeurtenis.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17252501
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:25 schreef snoetie22 het volgende:
Dennis/Laura liggen te veel voor de hand!!!
Ik heb hier toch aardig wat posts gelezen waar mensen laura totaal niet verdenken. En laura werd ook amper in beeld genomen in connectie met de moord. Zoals bijv. benjamin, dennis, morris, robin enz. Nee ik denk steeds meer aan laura. Maar wat jammer zal zijn als zij het is, is dat ze waarschijnlijk niet uit de serie zal gaan dus het loopt vast weer met een sisser af. Of nog erger: het wordt nooit opgelost. Als je dus volgens de gtst contracten en belang van personages denkt dan zal de dader dus wel robin zijn. Jammer.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:55:18 #235
16082 Wytze
...Confidential
pi_17255136
Hmm, ik vind het idee van Morris als dader nog niet eens zo heel slecht bedacht

Wel meesterlijk trouwens dat de echte harmsen weer terug is

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:11:57 #236
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17255596
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:39 schreef Zhenar het volgende:
...
Weet je wat? Ik denk dat de schrijvers zelf nog niet eens een uiteindelijke dader hebben bedacht; dat ze een heel scala aan mogelijkheden hebben opgeschreven en vervolgens wel zien wat ze er mee doen.
...
Altijd leuk zo'n woordspeling
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:35:45 #237
16082 Wytze
...Confidential
pi_17256424
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:11 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Altijd leuk zo'n woordspeling


lol
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:48:27 #238
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_17256835
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:09 schreef Copycat het volgende:

[..]


Appie inderdaad.
Zat me al de hele tijd af te vragen wie hij voorheen ook al weer was.
Was dat niet een boer'nzoon vriend van Arnie..
Of was hij stalknecht op de boerderie van de ouders van Daniel Daniel..


Volgens mij heeft hij nog een keer een ander klein onbeduidend rolletje gehad in GTST. Dat is dus 3x. Denken ze nou echt dat niemand dat door heeft?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:51:54 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17256935
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:48 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij nog een keer een ander klein onbeduidend rolletje gehad in GTST. Dat is dus 3x. Denken ze nou echt dat niemand dat door heeft?


Ja, dat staat ergens hierboven (of op de vorige pagina) beschreven, tezamen met nog meer dubbelrollen in GTST.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:02:43 #240
16082 Wytze
...Confidential
pi_17257287
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat staat ergens hierboven (of op de vorige pagina) beschreven, tezamen met nog meer dubbelrollen in GTST.


Jaaaaaaaaa dat dacht ik ook al - Maar volgens mij was die gewoon al een keer eerder recherge ofzo.

Iig een beste eikel, als ik Ray was had ik hem bonkies gegeven

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:34:56 #241
18772 pos
@@sweet@@
pi_17258358
Een vriendin van mij heeft vandaag gefigureerd in GTST en wist me het volgende te vertellen:
spoiler:
Ze moet de vrouw van een gevangene spelen en Ray zat ook
in de cel op verdenking van moord op Pascal
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17258954
Ray zou toch gezien zijn verleden met Pascalle toch verdachte nummer 1 moeten zijn ??. In het echt werkt het volgens mij wel zo.
Wel leuk straks zit heel Meerdijk in de cel.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:04:07 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17259184
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Ray zou toch gezien zijn verleden met Pascalle toch verdachte nummer 1 moeten zijn ??. In het echt werkt het volgens mij wel zo.
Wel leuk straks zit heel Meerdijk in de cel.
Ja, dus Ray zal het dan toch wel niet zijn...
Maar wie wel, mijn waarde Watsons, wie wel...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:07:11 #244
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17259282
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:34 schreef pos het volgende:
Een vriendin van mij heeft vandaag gefigureerd in GTST en wist me het volgende te vertellen:
spoiler:
Ze moet de vrouw van een gevangene spelen en Ray zat ook
in de cel op verdenking van moord op Pascal

Dus over een maand of twee is de dader nog niet bekend?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17259408
Ray heeft het bewijsmateriaal gewoon vernietigd om Robin te beschermen

RESPECT RAY!!!

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17259466
Ben benieuwd of Dennis vandaag de hersens van Benjamin in gaat slaan met zijn loden pijp!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:14:14 #247
18772 pos
@@sweet@@
pi_17259527
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:07 schreef BVO het volgende:

[..]

Dus over een maand of twee is de dader nog niet bekend?


Het werd dacht ze uitgezonden op 29 Maart, dus idd schiet het niet echt op daar
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17260055
Ray heeft het niet gedaan...puur gevoelsmatig
Robin ook niet... wat moet die in scala alleen???
Dennis word volgende week woensdag vrijgelaten...staat in de veronicagids
Laura ligt te voor de hand...ivm de voogdijzaak

Morris word achterna gezeten...die heeft geld nodig en die verhaallijn moet eerst tot stand komen en dan word duidelijk dat HIJ de DADER is!!!

Misschien heb ik wel teveel baantjer gekeken

  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:38:03 #249
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17260334
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef pos het volgende:

[..]

Het werd dacht ze uitgezonden op 29 Maart, dus idd schiet het niet echt op daar


Zullen ze een op zich leuke verhaallijn ook wel weer ontzettend saai gaan maken
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:40:38 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17260429
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:29 schreef snoetie22 het volgende:

Morris word achterna gezeten...die heeft geld nodig en die verhaallijn moet eerst tot stand komen en dan word duidelijk dat HIJ de DADER is!!!


Hmm, nee, ik denk dat dat geld idd door Morris gestolen is, maar dat het los staat van de moord. Zullen ze natuurlijk ook weer heel lang over gaan doen voordat dat bekend is .
Ik blijf er toch bij dat Robin de dader is, met hem als dader kunnen ze de verhaallijn natuurlijk nog wat langer maken
Al lijkt het er inderdaad op dat de makers het ook nog niet weten
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17265616
Verdacht!

"Wat heb je daar aan je arm?" "oooh niks, een schafplekje ofzo....."

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_17265861
Wat keek Morris verdacht zo achter het gordijn
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17265910
Volgende week komt Isabella weer terug! Yasmin viert dan het weerzien met een oude bekende en ze had het net over Isabella!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17265924
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:16 schreef Svensational het volgende:
Wat keek Morris verdacht zo achter het gordijn
Ja idd, hij gedraagd zich een beetje raar. Ook daarna met toen hij met Charly aan tafel zat...
pi_17266038
Moris de roof.
Maar hij is niet de moordenaar.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:21:36 #256
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17266058
Vol
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')