abonnement Unibet Coolblue
pi_17407747

De FAQ en de mededeling over warez zijn verdwenen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_17408016
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:03 schreef SHERMAN het volgende:

De FAQ en de mededeling over warez zijn verdwenen
Dit is nog steeds de bug van de stickies. Door in het forum overzicht onderaan bij Meer topics te kiezen voor 2 weken staan ze er weer. Ik heb de topic maar weer een schop gegeven zodat ze in de default lijst komen te staan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17408646
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:23 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dit is nog steeds de bug van de stickies. Door in het forum overzicht onderaan bij Meer topics te kiezen voor 2 weken staan ze er weer. Ik heb de topic maar weer een schop gegeven zodat ze in de default lijst komen te staan.
Thanks

Nu kan ik tenminste weer gaan smijten met links van de FAQ en centrale topics
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_17409946
Lucille ik vroeg het hier omdat ik het eingelijk geen topic waard vond ennuh ach past wel een beetje maar de prijzen liggen toch niet helemaal vast? mja ik koop um dan wel in de winkel en niet zoals SHERMAN zegt downloaden, nu kan ik kopen en wil ik bedanken
Just say hi!
pi_17415267
Slarioux, is het nou echt nodig om laptop en bittorrent 0.5.4? te sluiten omdat de TS per ongeluk een url noemt? En je haalt hem niet eens weg!
  zondag 29 februari 2004 @ 01:43:03 #56
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17419421
URL weg, maar daar ging hiet niet om. Bittorrent is uit den boze
  zondag 29 februari 2004 @ 14:32:28 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17425914
<knip.> perm ban op dig legt megumi zich zelf op.

[ Bericht 39% gewijzigd door Megumi op 29-02-2004 16:31:44 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17432779
Haj modjes! !
Weetje !
Nou?!
Goeie dj set of weggegooid geld? en [dj] Technics SL DZ1200 - Cd player niet meer iets voor MUZ? .
Is maar een ideetje hoor .
  maandag 1 maart 2004 @ 08:47:05 #59
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17439576
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:09 schreef veldmuis het volgende:
Haj modjes! !
Weetje !
Nou?!
Goeie dj set of weggegooid geld? en [url=http://forum.fok.nl/topic/500345][dj] Technics SL DZ1200 - Cd player[/url] niet meer iets voor MUZ? .
Is maar een ideetje hoor .
Twijfelachtig, DIG wordt gezien als het techniek-forum @ FOK!.
Maar ja, LP's horen in de Analog Corner... Lucille, Slarioux, wat denken jullie?
pi_17440276
Tja, idd een twijfelgeval. Als de TS happy is om het hier te houden, vind ik het best. Als het topic loopt ook. Als het topic niet loopt kunnen we het altijd nog naar MUZ kicken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17448713
*uitleg geeft over dat draaitafels ook instrumenten zijn*
*opmerkt dat een electrische gitaar ook techniek-spul bevat*
*twijfelt*

.
pi_17461145
http://forum.fok.nl/topic.php/372131, waarom doet deze faq het niet?
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:52:38 #63
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17461240
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef biertapper het volgende:
http://forum.fok.nl/topic.php/372131, waarom doet deze faq het niet?
http://forum.fok.nl/topic/372131 doet het hier wel
  dinsdag 2 maart 2004 @ 14:29:50 #64
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17461841
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:52 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

FAQ - Codecs doet het hier wel
Hebbie MSN??
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_17461989
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef biertapper het volgende:
http://forum.fok.nl/topic.php/372131, waarom doet deze faq het niet?
Omdat ik die .php string niet er uit kan editen. Fout in de parser van de forum software. Tis gemeld, maar nog niet opgelost.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17466270
Quietguy...

Als je een topic niet bevalt of als het verkeerd staat of whatever, hoef je het niet meteen te sluiten hoor
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:07:25 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_17468312
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:31:34 #68
86031 Umbabarauma
Rubber Ducky
pi_17469986
Waarom mocht die link niet? Unlock calculator nec 223i

Het is gewoon een search engine speciaal voor security gerelateerde zaken? In zo'n topic is het verboden; zou het dan in een topic over het beveiligen van een computer juist wél toegestaan zijn?
'In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact.'
- Marlene Dietrich
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:34:46 #69
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17470038
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:20 schreef yootje het volgende:
Quietguy...

Als je een topic niet bevalt of als het verkeerd staat of whatever, hoef je het niet meteen te sluiten hoor
Bron?
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:07 schreef Troel het volgende:
Laat jouw pc ook nuttig werken!

Spammerdespam
Had 'm al gezien
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:31 schreef Umbabarauma het volgende:
Waarom mocht die link niet? Unlock calculator nec 223i

Het is gewoon een search engine speciaal voor security gerelateerde zaken? In zo'n topic is het verboden; zou het dan in een topic over het beveiligen van een computer juist wél toegestaan zijn?
Volgens mij wordt die link altijd weggeëdit... is meer als alleen security gerelateerde zaken en dat weet je vast wel
pi_17471033
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Bron?
O.a. forum
Stel, je had 25.000 euro...
(hier ben ik zelf bij betrokken geweest)

Ik vind eigenlijk gewoon dat je te snel slotjes geeft, en ook dat je zelf de FAQ van DIG mag doornemen :
Warez requests (vragen om illegale software, serial keys of key generators, das stout)
Links naar warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook de zgn. 'abandonwarez' vallen hieronder.
Suggesties geven van bekende warez sites of zoekmachines, zelfs als je niet de complete url in http formaat geeft.
Suggesties tot het downloaden van cracks e.d. via welk medium dan ook zijn niet toegestaan.

Dit zijn alle regels t.o.v warez, dus ik snap niet echt waarom je dat Bit Torrent topic gesloten heb( laptop en bittorrent 0.5.4? ).
pi_17471744
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:28 schreef yootje het volgende:

[..]

Dit zijn alle regels t.o.v warez, dus ik snap niet echt waarom je dat Bit Torrent topic gesloten heb( laptop en bittorrent 0.5.4? ).
Bit Torrent mag gewoon helemaal niet.

En QG is een goeie mod

[qoute]
Let op!

Bittorent blijft uit den boze:

[/qoute]

En
[qoute]
Op woensdag 26 november 2003 11:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]

Bittorent wordt in heel veel verschillende versies uitgegeven, vanwege het opensource verhaal.

Het probleem met Bittorent is, dat de links naar warez die met Bittorent te downloaden zijn, gewoon te klikken zijn in IE/Mozilla. Dan start ook gelijk de download. Dat is dus al lastig, want op die manier zijn warez ook via het forum erg makkelijk te downloaden.

Ook worden de meeste clients (niet alle) aangeboden op sites waar gelijk de warez te downloaden zijn. Op die manier wordt de link tussen warez en de software erg klein, naar mijn mening té klein.

Het is natuurlijk een optie dat ik alleen de clients toesta waarvan de sites niet naar warez verwijzen, maar dat is erg lastig, omdat de feitelijke warez zélf niet op de server staan, maar via al die users wordt gedownload, stukje bij beetje van hun harde schijf. Dus wat krijg je, dat alle sites om het hardst roepen dat ze geen warez hosten. Doen ze in principe ook niet. Maar ze maken het dusdanig kant-en-klaar dat die links niet mogen op Fok!.

En last but not least; Bittorent heeft een zeer actieve community en daar kan iedereen zijn vragen ook kwijt.

[/qoute]

Bron: [Mededeling] Warez, P2P en DIG. Lezen!

Misschien zelf dus maar is gaan lezen he

De DIG mods zijn
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 3 maart 2004 @ 08:40:50 #72
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17475721
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:28 schreef yootje het volgende:
[..]
O.a. forum
Zoals ik al meldde dit hoort niet in DIG maar in een ander forum. En daar zijn post-regels dat je met tags moet werken in je onderwerp enzo, vandaar dat ik adviseerde hem daar te heropenen...
Daarnaast was het ook niet echt een duidelijke topic titel, vind je wel?
quote:
Ik zie daar dus echt helemaal nergens enige discussiewaarde of what so ever, wat DIG-waardig zou kunnen zijn.
quote:
Ik vind eigenlijk gewoon dat je te snel slotjes geeft, en ook dat je zelf de FAQ van DIG mag doornemen :
Warez requests (vragen om illegale software, serial keys of key generators, das stout)
Links naar warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook de zgn. 'abandonwarez' vallen hieronder.
Suggesties geven van bekende warez sites of zoekmachines, zelfs als je niet de complete url in http formaat geeft.
Suggesties tot het downloaden van cracks e.d. via welk medium dan ook zijn niet toegestaan.
Ik heb ze niet gelezen hoor. Ik heb ze alleen maar opgesteld samen met Lucille en Slarioux
quote:
Dit zijn alle regels t.o.v warez, dus ik snap niet echt waarom je dat Bit Torrent topic gesloten heb( laptop en bittorrent 0.5.4? ).
Kijk eens goed wíe die op slot heeft gezet voordat je straks ook nog beschuldigt van de ondergang van de wereld ofzo...
En SHERMAN heeft 't slotje hierboven al toegelicht dus daar ga ik verder ook maar geen energie in steken
pi_17476606
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:03 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Bit Torrent mag gewoon helemaal niet.

En QG is een goeie mod

[quote]
Let op!

Bittorent blijft uit den boze:
En
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]

Bittorent wordt in heel veel verschillende versies uitgegeven, vanwege het opensource verhaal.

Het probleem met Bittorent is, dat de links naar warez die met Bittorent te downloaden zijn, gewoon te klikken zijn in IE/Mozilla. Dan start ook gelijk de download. Dat is dus al lastig, want op die manier zijn warez ook via het forum erg makkelijk te downloaden.

Ook worden de meeste clients (niet alle) aangeboden op sites waar gelijk de warez te downloaden zijn. Op die manier wordt de link tussen warez en de software erg klein, naar mijn mening té klein.

Het is natuurlijk een optie dat ik alleen de clients toesta waarvan de sites niet naar warez verwijzen, maar dat is erg lastig, omdat de feitelijke warez zélf niet op de server staan, maar via al die users wordt gedownload, stukje bij beetje van hun harde schijf. Dus wat krijg je, dat alle sites om het hardst roepen dat ze geen warez hosten. Doen ze in principe ook niet. Maar ze maken het dusdanig kant-en-klaar dat die links niet mogen op Fok!.

En last but not least; Bittorent heeft een zeer actieve community en daar kan iedereen zijn vragen ook kwijt.
Bron: [url=http://forum.fok.nl/topic/440727][Mededeling] Warez, P2P en DIG. Lezen![/url]

Misschien zelf dus maar is gaan lezen he
De DIG mods zijn
[/quote]
Mag ik vragen waar dat topic staat? Hij staat niet sticky en niet in een sticky topic en als ik gewoon zoek in de hele lijst wordt hij ook niet gevonden. Ik denk dat ik hier iets gigantisch over het hoofd zie, maar toch.

En ik kan me ook inlikken bij de crew en ik vind het ook goed wat ze doen (zonder hun kon Fok!Forum niet bestaan), maar dat hoef ik toch niet bij elke krititekpost te zeggen he?

[ Bericht 0% gewijzigd door yootje op 03-03-2004 10:20:51 ]
pi_17476675
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 08:40 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Zoals ik al meldde dit hoort niet in DIG maar in een ander forum. En daar zijn post-regels dat je met tags moet werken in je onderwerp enzo, vandaar dat ik adviseerde hem daar te heropenen...
Daarnaast was het ook niet echt een duidelijke topic titel, vind je wel?
Het was een slordige post, maar maak van die sluitpost dan ff: "Dit hoort niet in DIG maar in Replique en Frontpage Development, probeer het daar nog eens, en dan met tags" en desnoods zet je ff die tags zelf en kick je hem daarna.
quote:
Ik zie daar dus echt helemaal nergens enige discussiewaarde of what so ever, wat DIG-waardig zou kunnen zijn.
Misschien is dit een non-argument, maar waarom bleef mijn vorige topic eerst open, met precies dezelfde inhoud?

En echt niet elk topic heeft een discussiewaarde nog, kijk maar naa, ik noem maar wat, de Apple topics.
quote:
Ik heb ze niet gelezen hoor. Ik heb ze alleen maar opgesteld samen met Lucille en Slarioux
[..]

Kijk eens goed wíe die op slot heeft gezet voordat je straks ook nog beschuldigt van de ondergang van de wereld ofzo...
I'm deeply, deeply, ashamed...
  woensdag 3 maart 2004 @ 10:36:26 #75
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17476999
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:17 schreef yootje het volgende:
[..]
Het was een slordige post, maar maak van die sluitpost dan ff: "Dit hoort niet in DIG maar in Replique en Frontpage Development, probeer het daar nog eens, en dan met tags" en desnoods zet je ff die tags zelf en kick je hem daarna.
Er staat dit in mijn sluitpost: Dit hoort niet in DIG maar in Replique en Frontpage Development
Het enige stukje wat ik dan vergeten zou zijn is probeer het daar nog eens, en dan met tags. Ben ik nu zo crimineel?
quote:
Misschien is dit een non-argument, maar waarom bleef mijn vorige topic eerst open, met precies dezelfde inhoud?

En echt niet elk topic heeft een discussiewaarde nog, kijk maar naa, ik noem maar wat, de Apple topics.
Toen was ik zelfs nog geen moderator geloof ik, ik zal 'm zo wel ff open gooien, kijken wat 't wordt dan, als dat je vrolijker maakt
quote:
I'm deeply, deeply, ashamed...
Ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')